luni, 15 februarie 2016, 11:08
ADVERTORIAL
Într-o Românie în continuă schimbare, din ce în ce mai mulţi oameni cred în puterea fiecăruia de a reuşi. De fapt, sunt mulţi cei care care au descoperit că nu există putere mai mare decât aceea din mâinile lor.
Vorbim despre un nou model de succes, uşor diferit faţă de felul în care a fost el perceput până acum. Vorbim despre acel succes care pune preţ pe valori precum viaţa de familie, pasiuni sau împlinire personală, şi mai puţin despre succesul care se legitimează prin valori materiale.
Noul român nu mai aşteaptă reţeta succesului de la alţii. Găseşte el instrumentele, inspiraţia şi partenerii care să îl ajute să găsească succesul chiar aici şi, mai departe, tot el găseşte resursele pentru a rămâne conectat la ceea ce contează, cu adevărat, pentru el.
“Ştie că succesul înseamnă să faci o carieră frumoasă, dar şi să faci din frumos o carieră. Să fii cel mai fericit când îi vezi pe alţii că zâmbesc. Şi să zâmbeşti şi tu la rândul tău, seara, în oglindă, când ştii că ziua nu a trecut degeaba. Succesul înseamnă să reuşeşti în ce e important pentru tine”
În acest context, Vodafone Romania îşi reafirmă promisiunea de a le oferi oamenilor o viaţă mai bună, cu ajutorul tehnologiei, prin noua sa campanie de comunicare construită în jurul mesajului: “Ai puterea să reuşeşti pe drumul tău”.
Vodafone vorbeşte aici despre modul în care fiecare român îşi poate găsi propria cale spre succes. Iar faptul că o companie alege să îi inspire pe români să îşi defininească propriul drum spre propriul succes este, deopotrivă, un act de curaj şi un semn de normalitate a societăţii în care trăim cu toţii – ce-i drept, fiecare, pe drumul său.
“Suntem 19 milioane de români în ţara asta. Si n-om avea noi multe autostrăzi, dar sigur avem 19 milioane de drumuri spre mai bine. Şi o reţea de încredere care te susţine oriunde vrei să ajungi. Ai puterea să reuşeşti pe drumul tău.“