marți, 6 iunie 2017, 3:14
A trecut o săptămână de când Gazeta a publicat mesajele prin care Gabriel Bodescu îl amenință pe Justin Ștefan.
Și pe opozanții lui Răzvan Burleanu.
Președintele FRF a avut suficient timp la dispoziție să realizeze gravitatea sms-urilor.
Nu e vorba de golănie obișnuită, viscerală, ci de golănie orientată, premeditată, de golănie care să timoreze și să-i facă pe contracandidați să renunțe să-l mai înfrunte pe ”Doar Răzvan Burleanu”, așa să-i rămână numele, după cum îl omagiază Bodescu pe șeful său
”Anunță-i să nu se bage în față că le vine rândul oricum! Brațul lung al justiției…” ”O să se audă în curând un zumzet metalic. Și nu de zurgălăi”
Așa sună prezicerile lui Gabi Bodescu.
Dar asta nu e justiție.
Pentru că nu justiția are brațul lung.
Răzbunarea are brațul lung. Mafia are brațul lung. Hoții de buzunare au brațul lung.
Justiția ține talerul cu un braț normal și e ridicol să discute Gabi Bodescu în numele unei justiții care ar face pârtie lui Burleanu la șefia FRF!
Auzind ce a spus secretarul său general adjunct, în loc să-l zboare, șeful FRF îl lasă în pace.
De ce?
Insuficientă motivație. Când cineva aduce opoziției exact argumentul vehiculat de patru ani de zile la adresa ta, te desparți indiferent ce.
Doar dacă, de fapt, ție îți convine ce a spus Bodescu.
Atunci n-ai de ce să-l pedepsești.
Poate că Răzvan Burleanu vrea să-i sperie pe cei care se gândesc să propună o variantă la administrația sa.
Cine știe, Bodescu a greșit în limbaj, dar o fi nimerit mesajul!
Iar mesajul este: temeți-vă de noi!
Noi, federalii, știm multe, noi avem relații, noi anticipăm și, ce potriveală!, vă avertizăm că cei ce ne înfruntă vor fi cercetați sau condamnați.
Sigur că e un mesaj-făcătură.
O pretenție goală.
DNA și tribunalele au altă treabă pe lumea asta decât să decidă cine numește antrenorul naționalei.
Dar, în lumea plină de mici urzeli reale și de imaginare comploturi planetare a fotbalului, poate că unii cred că Răzvan Burleanu are protecția Acolo, Sus.
Indiferent ce înseamnă Acolo, Sus.
E ca în ”Omul nostru din Panama”, în care spionii faliți inventează rețele de agenți și lovituri de stat ca să deconteze un ban în numele acestora.
Oamenii lui Burleanu născocesc lumi secrete la care doar ei au acces.
Ei văd în viitor.
Într-o explicație scremut calofilă a mesajelor amenințătoare, Bodescu se revendică din Nostradamus.
În ritmul acesta, nici Burleanu nu e Burleanu, e contele de Saint Germain care traversează epocile ca să-și ude ficusul la Casa Fotbalului.
Oamenii aceștia sunt siguri că tot ce contează sunt sutele de votanți ai Adunării Generale.
Unii speriați, alții mulțumiți, restul convinși cu bani transferați către AJF-ul lor, toți votează și gata noul mandat!
S-ar putea să le iasă.
Însă, de asemenea, e posibil să subestimeze iritarea omului amenințat.
De la fanii care scandau ”Galeria lui Rapid nu e membră de partid!” și până la jucătorii care intrau cu vână în teren când jucau împotriva celor din Scornicești, Moreni sau Victoria, cluburi inventate de o putere ajunsă la apogeul excesului, fotbalul a avut mereu capacitatea de a răscoli ierarhiile.
Fotbalul are în esența lui fibră de rebel. Dorința de a da peste nas.
Iar nasul celor din Casa Fotbalului e tot mai sus.
Red Bull • 6 iunie 2017, 15:30
Burleanu e creația lui Dâncu, partenerul de vacanțe al lui Coldea, Maior, Ghiță. Jalnici cu toții!
Cătălin Tolontan • 6 iunie 2017, 15:32
@Red Bull: Dancu poate mai mult decat Burleanu :-) Devenind seriosi, oamenii nu sunt creatia altor oameni.
pavel • 6 iunie 2017, 16:06
da cu ce drept, gsp-ul poate sa publice niste conversatii private. cum e cu secretul corespondentei? dar, la gsp e voie orice. asteptam discutiile intre tolontan si becali.
Lucian • 6 iunie 2017, 16:19
Fata de ce am avut pana acuma, Burleanu ii o solutie mult mai buna decat Hagi sau familia si prietenii lui Becali. Ce sa zic de ***...si asta nu credeam ca este posibil.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Traian • 6 iunie 2017, 16:20
Oare de ce gsp nu s-a autosezizat in ultimii 10 ani cand se injura la liber in emisiunile lui Ovidiu Ioanitoia? Oare unde erati cand se ameninta pe fata? Va mai aduceti aminte de Gigi, Dragomir, Sandu, Piturca, Giovanni etc?
adrian • 6 iunie 2017, 16:44
Dar îi convine domnului Tolontan că Mircea Badea amenință angajații recte colegii dvs că vine Voiculescu și taie în carne vie..
Mircea Ordean • 6 iunie 2017, 16:46
Pentru că acea golănie să aibă efect, o musca sta pe căciulă amenintatilor.
StefanCM • 6 iunie 2017, 16:46
Mincinos, nesimtit si incompetent. Calitatile principale pentru un conducator de federatie . Omul asta a demonstrat din momentul in care a ajuns in functie ca e un incompetent mincinos si prefacut. De cand a ajuns presedinte de federatie nimic nu s-a schimbat in bine datorita actiunilor federatiei, cu exceptia poate a regulei sub-21, prost implementata. Episodul Bodescu, episodul schimbarii regulamentelor de candidare ( e atat de nesimtit incat a schimbat regulamentul in asa fel incat el nu ar mai fi putut candida la alegerile anterioare ) plus "discutia" avuta cu Lupescu si Lucescu la finala CL ar fi fost mai mult decat de ajuns pentru ca sa zboare din functie in mediul "corporatist" pe care il promoveaza el cu atatea surle si trambite.
teo • 6 iunie 2017, 16:50
Un *** care conduce si actioneaza conform procedurilor !Noile regulamente de alegeri actioneaza ca la o licitatie dedicata! Si voi aveti partea voastra de vina. prea mult GSP si Becali si prea putin alte sporturi (nu ati scris mai nimic despre Giro )Derapajele sunt vechi si nu ati scris nimic. Despre Astra fosta campioana si Viitorul actuala campioana foarte putine stiri . Ati becalizat GSP-ul !
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Amutulesi • 6 iunie 2017, 16:54
Creatia grupurilor de la cluji multipartinic si oamenilor din servicii a cetateanului turmentat.Hai sa creeam o liniste de dinaintea furtunii de peste 4 zile.Atunci e vremea generatiei de aur .Nu acum .Atunci vor exploda minciunile aduse lui Lupescu si lipsi de progres fotbalistic roman.Timp bun de ascutit cutitele.Acum se asterne tacerea .Restu i tacere.
Bulanelu • 6 iunie 2017, 17:28
Domnule Tolontan, sintaxa dumneavoastră "modernă" dă greș, e greoaie, tinerii nu înțeleg nimic din mirobolanta dumneavoastră textură a textului, ha, *** Măcar în problemele neesențiale păstrați-vă cumpătul de a nu șuntui!.. ***
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Iacob Valentin • 6 iunie 2017, 17:37
Colegul dvs., Costin Stucan cel drept, cel cu 26 de vizualizari in live pe facebook la emisiunea aia in care rade de toata lumea fotbalului, ce parere are de Bodescu? Nu de alta, dar el e jurnalist 360 de grade si n-am vazut un rand scris de el despre Bodescu. Ca doar el e impartial si echidistant, in ciuda faptului ca fratele lui e angajatul FRF.
mihaivase • 6 iunie 2017, 17:57
Ceea ce se intampla in acest moment nu este o masura a capabilitii de a conduce FRF, ci o masura a abilitatii. Este greu sa dai in cine te-a facut om mare Dl Burleanu: te-a plimbat prin tara in '13, te-a presedentit in seara alegerilor, te-a sustinut spaland "rufele FRF-iste care nu se albeau", te-a ghidat bazat pe experienta lui de "comisionar" in timpul celor ai lui Sandu (nu comisar, poate acum cand ameninta cu bratul lung al justitiei ...) te-a ajutat in tot si in toate nu pentru ca-ti este un mare prieten Dl. Burleanu, ci pentru ca este o paine asa frageda si lisita de griji pe care nu o verifica nimic cum este facuta. Cum sa dai in el cand studile inalte de management fotbalistic au indicat clar un punct strategic de dezvoltare a fotbalului romanesc: Buzaul, si cand tu Dl. Burleanu esti implicat in validare. De ce miram vis-à-vis de limbajul folosit? Jignitor nu este si limbajul Dl Burleanu referitor la ceilalti, ce parere aveti? Si peste toate astea cum ai putea sa "dai" in Nostradamus cand el ti-a spus inainte de finala de la Cardiff ca o sa te intalnesti cu Lupescu in lift si o sa discuti de di toate - si mai ales ca nu o sa candideze la alegeri, iar apoi Lupescu o sa spuna ca minti Dl Burleanu ... dar nu-I nimic, trece si asta cuma au trecut reactiile refeitor la prime... Din pacate este trist pentru ca nevoia de schimbare era acum patru ani, cum din pacate este si acum absolut necesar, este trist pentru ca ajungem sa amentinam cu ceva care nu ne ajuta prin prisma trecutului recent, este trist ca cei care trebuieau si aveau datoria sa schimbe .... sunt doar niste "speculanti ai lipsei de control raportata la managementul lor"
addriann • 6 iunie 2017, 18:00
Numarul celor care voteaza presedintele FRF este foarte scazut, la alegerile din 2014 au fost 224 ( 173 prezenti ).Iar cei mai multi sunt reprezentanti din liga a treia, cluburi de juniori, futsal si feminine...Acolo nu prea sunt venituri, poate chiar performanta lipseste in multe cluburi...din pacate, majoritatea celor de mai sus hotaraste presedintele FRF, practic soarta fotbalului romanesc pe ( cel putin ) 4 ani... Iar Burleanu a inceput deja campania pentru alegerile din 2018, constient ca are de luptat impotriva unui reprezentant al ,, Generatiei de Aur ".Eventual si cu problema ratarii calificarii la CM 2018. Sunt si eu de parere ca ,, S-ar putea să le iasă"- Mircea Sandu era ales cu o majoritate zdrobitoare, chiar si atunci cand fotbalul romanesc avea mari probleme si era pe un trend descendent...
Cosmo • 6 iunie 2017, 19:00
Din care-mi aduc aminte, la fel l-ați infierat și pe Traian Tomescu și ... astea 2 au fost singurele cazuri de amenințări petrecute prin fotbalul romanesc. :)
1Oarecare • 6 iunie 2017, 19:03
Si din nou o dezvaluire marca Tolo.ro A demascat cum un grup care părea emotiv poate pune mana pe o institutie sportiva si sa facă acolo fix ceea ce vor ei,pentru ca nu, toti voteaza. Chiar daca sunt un simpatizant al lui Burleanu datorita unui simplu fapt, sa ascuns atatia ani cum ca nea Mircea Sandu a rupt fotbalul romanesc ba chiar mai mult si-a însușit meritele generatiei de aur care ,cu tot respectul pentru rezultatele lor, o generatie de aur au o medalie de aur . Astăzi Burleanu vine cu o infrastructură,vine cu niste schimbari de regulament care oferă echipei naționale jucători consacrati la 20 de ani,nu cum făcea Mircea Sandu si supușii sai ca aducea jucători pe interese si jucători care ii declara tineri la 25-27 de ani. In fotbalul modern jucătorii tineri au fost sunt si vor fi atunci când au 17-20 de ani.
Bulanelu • 6 iunie 2017, 19:10
Da, ... doi trei patru cinci... cinșpe
jiji • 6 iunie 2017, 19:38
asa tolontane tu ai mai ramas sa-i ti hangul pensionarului ovi in lupta lui fatarnica cu frf,ca pina acum toata redactia *** pa nababul de la chiajna;ati transformat un ziar da sport *** ,rusine sa va fie mascaricilor,sau mai bine zis ******
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Theo. • 6 iunie 2017, 19:44
Si tu , TOLO ??? Te rugam mult de tot....stii ca te iubim si sustinem care cum putem pe net initiativele tale pt Dreptate.... dar acum CHIAR NU ai dreptate... Au si misto-urile o limita, totusi... Ce ai vrea , ca cei care au furat si au distrus fotbalul romanesc sa nu plateasca, sa nu li se intample nimic ??? NU esti fair-play acum, stii ca ani si ani te-ai zbatut sa iasa mizeriile la suprafata si dinozaurii hrapareti sa nu mai batjocoreasca Romania si iubitorii de fotbal din tara.... Si acum ce faci ?? In loc sa-i incurajezi si sa te bucuri ca vine cineva si deranjeaza musuroiul stravechi infect(asa cum poate fiecare) , tu ii iei pe toti in caterinca, desi stii f bine ca NU SE COMPARA , Niciodata cei de acum cu cei de dinainte!! Hai sa fim seriosi.... pls ! Generatia Nationalei de acum se datoreaza faptului ca alde Sandu si Dragomir nu au facut NIMIC decat manevre si mizerii , pt ca DOAR ATAT stiau!!!!!! Rezultatele strategiilor de acum se vor vedea abia peste 5-10 ani, stii f bine ! Intre timp, putem doar sa speram ca Justitia, asa cum e ea, va scoate la suprafata cat mai multe nenorociri si furturi din fortbalul romanesc de pana acum ! DOAMNE-AJUTA !!!
Boby • 6 iunie 2017, 20:50
Burleanu e mai rau decat Nasu. Avand scoala de activisti facuta, stie si notiunea de subjugare. Nu are absolut nicio realizare - toti membrii federatiei sunt oameni de partid si de stat fara nicio legatura cu fotbalul, a avut grija sa indeparteze toate legendele (cei care cu adevarat au facut ceva pt fotbal) si mai nou vrea sa acapareze si banii de televizare, nemaipunand la socoteala faptul ca si-a asigurat castigarea alegerilor luand din banii de liga 1 si dand celor multi care conteaza doar la vot nu si ca performanta. Centrele de excelenta le-a facut in mod ilicit doar pt a spala bani. Nu cred ca in aceste conditii domnia lui va mai putea fi oprita de cineva. Singura solutie ar fi ca presa sa nu mai participe cu stiri, interviuri si reportaje despre Burleanu si despre orice actiune a federatiei iar cluburile de liga 1 sa intre in greva si sa refuze sa inceapa campionatul. Se intampla des in Spania si Italia ca un campionat sa isi amane startul pt ca federatia impune niste masuri aberante cluburilor de liga 1. E buna si ideea lui Prunea de a boicota Cupa Romaniei. Acest Burleanu ar trebui lasat sa conduca doar pe cei care il vor si pe care ii favorizeaza, adica peste liga 2 si 3. Daca liga 1 nu mai da fotbalisti la nationala ce mai face Burleanu? De unde mai ia el bani? Oare chiar nu exista oameni cu scaun la cap in liga 1? Cum sa te lasi dominat de o persoana care castiga bani doar prin tine?
di livio • 6 iunie 2017, 20:58
Tolo, te-ai luat de aia de la Digi, atunci cu Patratu si nu stiu daca ai facut bine sau nu. Amu ar merita sa dai in ei. De cind cu atentatu de la Londra, incontinuu dau poze cu teroristii, cine erau si ce faceau. Zici ca vrea Prelipceanu sa le faca reclama. La fiecare articol de pe Digi sport, jos apare poza cu un barbos si cu ultimul lui mesaj inainte de atentat. Aia de la site-ul Digi is jurnalisti sau ce mama supararii or fi?
fotbal • 6 iunie 2017, 21:25
daca s-o preocupa careva s-ar putea sa nu-i iasa lui burleanu. si....hellooo! fotbalul e divergent nu rebel. rebel e prea putin 😛
sundance kid • 6 iunie 2017, 21:38
Theo. AM mai auzit acum 40 de ani . TRAISCA SI INFLOREASCA POPORUL ROMAN IN FRUNTE CU CONDUCATORUL IUBIT ! Uraaaaaaaaaaaaaaa !
Urod • 6 iunie 2017, 21:39
Ma bucur ca ai abordat subiectul pt că am incredere în obiectivitatea ta . Poate șochează felul în care se dau luptele de culise , dar asta-i realitatea din fotbalul nostru și asta a produs in cei 27 de ani "marele capitalism" de la noi. Trebuie sa fim sinceri si sa recunoastem ca marile asa zise abuzuri și excese de dinainte de "89 , pălesc la ceea ce este acum și știi de ce ?....pt că atunci nu se promova șmecheria și incompetenta, singurul domeniu unde smecherii se mai învârteau, era fotbalul dar nu asa pe fata ca le era frica....și mai era ceva foarte important...sportul era masiv sprijinit de stat , fotbalul avea multe divizii A,B, C...etc în care se juca fotbal adevărat și de aceea erau rezultate. Tu ai cunoscut bine perioada de atunci și știi cat sport se făcea în tara asta....după "89 , n-a mai existat frica și vedem de 27 de ani cum șmecheria, incompetenta , și ........știi tu ce , ca nu vreu sa fiu moderat , a pus stăpânire pe tot. Asta-i realitatea și nu trebuie sa ne miram, smecherii se dau greu deoparte, și o sa mai vedem multi ani , lupte de genul asta. Indiferent cum sunt cei de acum , sunt un pas înainte fata de cea reprezentat Mircea Sandu, mic sau mare , vom vedea. Dar trebuie spus clar , ca avem nevoie de buni administratori în fotbal în primul rand, și nu de foști mari fotbaliști în funcții pe care nu le pot duce. Ca sa fii administrator, trebuie sa faci scoli , practica și multe altele ,n-are legătură cu nivelul la care ai jucat . Uite , te rog să-mi spui dacă în afara de Lupescu, pe cine mai vezi tu ca ar fi bun pentru FRF....fără sa fac lobby lui Burleanu, eu sunt de acord cu doua lucruri .... regula jucatorului de 21 de ani și cei 5 % pt eșalonul inferior....foarte bune , cine este împotriva înseamna că nu gândește....Liga 1 ca sa exista are nevoie de liga 2 ....și asa mai departe .....pai numai din comisionul lui Dragomir se ținea toată liga 2 , iar cu regula jucatorului de 21 de ani , s-a dat șansă tinerilor care au disparut în ultimii ani. Poate nu-ți este pe plac Burleanu , dar trebuie sa recunoști ca epoca marilor abuzuri și smecherii din timpul lui Sandu și Dragomir s-a încheiat, dar cu ce catastrofa.....care urmează acum.....decizia cu Mititelu.
octavian • 6 iunie 2017, 22:29
Domnule tTolontan va rog cu respect daca va este cu putinta sa clarificati care este situatia reala a stelei sau fcbs. Cu multumiri si consideratie
Daniel F • 6 iunie 2017, 23:34
Dle Tolontan, cata prostie poate suporta net-ul asta? Stiu,spun o prostie: e ca si cum ai intreba cata prostie poate exista in @adrian,in special @pavel, traian( cu T mare) si altii. Subiectul este altul. Ce ne intereaza pe noi? Ioanitoaia, digi sport, etc DAR ce este mai important - nu ne intereseaza. Nu ne-am saturat de cat a stat Mircea Sandu la putere; nu,ne intereaza de ce atunci nu a fost atitudine contra lui. Raspund eu : pentru ca intre timp incepem sa ne desteptam. Unii dintre noi(cei de mai sus sunt "crema"). De ce n-am iesi in strada pentru alegeri libere la FRF? De ce ?? Pentru ca nu avem un ONG in spate care sa ne impinga la asa ceva? E frumos afara,ne mai plimbam cainii, copiii,etc. NU!!!! nu avem c__ie. Nu le avem, nu va uitati in jos,oricum nu le vedeti de burti! Le-am pierdut in 27 ani de stat cu capul in tarana. Totusi, poate a venit momentul sa dam si noi ceva celor care in 1994 ne-au scos in strada: demnitate!
Urod • 7 iunie 2017, 0:31
Tolo am mai sugerat și lui D-l Ioanitoaia, sa abordați problema celor 5% pt sport dat de ordonanță de urgenta.....premierul a recunoscut ca nu știe cum se va aplica și nici ce proiecție va avea....dacă asa se dau legile , atunci nu ne mai miram unde suntem....adica sunt foarte de acord cu ea , dar sa nu știi cum și ce efecte va avea e de neconceput. Dacă nu stați cu ochii pe ei , majoritatea banilor vor ajunge la partide.
Traian • 7 iunie 2017, 0:36
Daniel F s-a desteptat! Mai are nevoie doar de un ONG sa-l impinga de/pe la spate. 😜
M. A. • 7 iunie 2017, 1:32
De ce nu intrebi Dle Tolontan, retoric macar, ce au lasat in urma la nivel de cluburi Penescu, Pinalti, Walter, Capra, Bucsaru, Sechelariu, Borcea, Alin Simota(Jiul Petrosani), Iancu, Padureanu, Adamescu?!? Aloooooooo ! Ce s-a intamplat cu FC ARGES, CEAHLAUL PT-NEAMT, U CLUJ, PETROLUL, UNIREA URZICENI , FCM BACAU, JIUL PETROSANI, POLI TIMISOARA, GLORIA BISTRITA, OTELUL GALATI? Si lista poate continua si cu alte simboluri fotbalistice care au disparut din lacomia unora dupa care voi Gsp-istii sunteti nostalgici, *** ?? Nu zic de tine neaparat, dar erau Gsp-istii mai mereu cu smekerii prin loje la meciuri si la chermeze! Deranjeaza ca se vrea normalitate si dreptate? PE CINE ????? E aproape o intreaga LIGA 1 mai sus ........ Sunt si 5 campioane si alte 2 castigatoare de Cupa Romaniei ! Aloooooooo !!!!! Pay ce-ai facut ma nene, ma ??
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Alin P. • 7 iunie 2017, 2:17
Maestre Tolontan, daca si dumneata ai ajuns sa blochezi paginile sa nu putem comenta liber si deschis , plecati dreaq toti din tara aia, ca inseamna ca nu mai exista Bun-simtz nici macar in Presa.... Da ce inseamna asta, stau 7 ore sa-ti dau un feedback la articol, da-l naibii de articol, ca nu esti Goethe sau Eminescu ...zau acu. Daca au ajuns sa fie comentariile mai interesante si mai frumoase ca articolul, e GRAV , nu te supara ! Am lucrat si eu prin presa.... da-mi voie sa-ti spun o faza : cand comentariile de sub articol (sau ce-o fi el) sunt muuuuult mai interesante si mai haioase decat "articolu" .... te lasi de meserie nene.... te-apuci de popice , vii in Germania cu noi p-aici, te-ajutam sa ramai demn si sa trimiti si-un ban acasa . Sincer ! Inca mai speram si mai credem in tine, nu ne dezamagi si tu ! PLEASE ! Alin, Germania.
Doru • 7 iunie 2017, 2:42
@1Oarecare....în principiu sunt de acord cu tine....adică chiar dacă n-am nici o mare simpatie fără de Burleanu și eu zic ca a schimbat cat nu s-a schimbat în 25 de ani....eu nu -mi aduc aminte ca Sandu sa fi dus grija fotbalului romanesc , ba mi-aduc aminte cum a luat semnătura de la președinți precum ca nu au nevoie de banii veniți de la UEFA pt copii și juniori și i-a luat el și i-a cheltuit pt altceva , unde-i convenea lui...sediul federației ....etc....dar te contrazic ca jucătorii tineri sunt acum în fotbalul modern....nu sunt demult , dr pe vremea lui Dinamo și Steaua din '86-'87 când jucau cu jucători de 17 -20 -21 ani....Răducioiu, Lupu , Belodedici , Balint etc...deci mai grav....pe vremea lui Sandu și Dragomir nu făceam nici măcar ce făceam în anii aia....îți dai seama ce catastrofe au fost pt fotbalul romanesc ?!!!!
R. PETRU • 7 iunie 2017, 2:47
Noroc Tolo ! Te salut! Am vazut pe la tv intr-o zi ca administratia actuala de la Federatia de Fotbal a redresat situatia financiara pt prima oara dupa 10 ani de haos si deficit si ciordeli . Cat a fost Lupescu Secretar General si CEO sau ce-o fi fost el, cica n-a existat an fara deficit ... cine platea acel deficit ??? Cum functionau ?? Te rugam sa afli daca aceste lucruri sunt adevarate , te rugam mult ! Numai bine si sanatate va dorim tuturor ! Cu drag, Petru si pretenashii vostri din Belgia :*
Vanea Mih. • 7 iunie 2017, 3:14
Dar voi ati bolanzit toti pesemne, ori ce ?! Dar noi numaidecat l-am lua la noi in Moldova la Federatia noastra de fotbal sa faca oleaca revolutie si aici , dara voi ce faceti , nu va intelegem fratilor ! A aparut acest om tanar si capabil si voi in loc sa faceti echipa comuna cu dansul sa salvati tot ce mai puteti, ii dati la cap sa-l terminati si pe acesta. Nu e cinstit ce faceti, parerea noastra. Mister Tolontan, dumnevoastra sunteti la fel , tanar si luptator , daca cei de la federatie fac lucuri ne-legale, dati totul public, dezvaluiti ! Dar daca sunt chestii curate si legale, iar voi tot atacati aiurea , inseamna ca va e frica de ceva,,,,,, poate ca cineva din cei acuzati ori cercetati se "sparge" si voi(colegi de-ai dumnevoastra) aveti de suferit,,,,, ne putem gandi si la aceasta.. Vanea M. (Chisinau, Moldova).
Dr. Dan Patru Tudosie • 7 iunie 2017, 4:09
Un foarte bun articol-opinie, spre deosebire de avalansa de venin revarsata pe blogul lui Ioanitoaia. Actualii federali ne-au demonstrat ca n-avem scapare. Sunt oameni din valul nou, care n-au fost educati in confortul comunist. Nimic! Toti sunt pusi pe capatuiala. Astea fiind spuse, as vrea sa scapam de Burleanu la primele alegeri, dar mult mai mult imi doresc sa nu avem un viitor presedinte al FRF care sa fie controlat de Hagi Gheorghe si de Popescu Gheorghe. Hagi, exceptional fotbalist, a demonstrat calitatea sa umana in 96 cu Spania, patru ani mai tarziu cu demiterea lui Piturca, barajul cu Slovenia si, recent, episoadele in care a fost implicata Viitorul. Cred ca Hagi Gheorghe ar infecta si penicilina.
Matei • 7 iunie 2017, 9:45
Dar de ce nu abordam si cealalta directie a amenintarilor? A fost amenintat vreun nevinovat? A fost condamnat vreun nevinovat la inchisoare? Sau sensul amenintarilor este "baieti, sunteti cu probleme, gura mai mica si stati in banca voastra". E ridicol sa reclami condamnarea contracandidatului lui Burleanu, cat timp acesta chiar a comis respectiva infractiune (si a recunoscut implicit, dand banii inapoi). De ce nu a contestat media candidatura unui om cu asemenea anturaj si probleme? El unde avea relatii?
Mihnea • 7 iunie 2017, 10:55
Draga Tolo, nu-l simpatizez pe Burleanu, dar cred ca e o exagerare cu aceste mesaje. Citind titlul, credeam ca cine stie ce vorbe grele au fost transmise... Sa fim seriosi, multi oameni jongleaza azi cu astfel de mesaje, iar cineva care se sperie asa de usor chiar n-are ce cauta in lumea conducatorilor din orice domeniu...
Anton M • 7 iunie 2017, 11:23
Ne-ar face bine mai putina ură si mai multă echidistantă si echilibru ! Daca tot sunt atat de habarnisti cei care conduc pe la federatie, cum de-au reusit in 3 ani sa ajunga de la un deficit de -5.3 milioane... la Profit, aproape dubland si cifra de afaceri? Daca e adevarat, astia chiar nu au habar de management.....! Managementul in "fotbalul vostru" e sa faci deficit pt club si profit pt propriul buzunar, apoi strigi in gura mare ca Burleanu si Bodescu si Tanti Aglaia au facut sa dispara clubul. Clar, reteta succesului! Anton M , Cluj
Emanuil • 7 iunie 2017, 16:13
Cand se face un control fiscal la FRF?