Documente despre un pericol public: după ce a ars, clubul Bamboo s-a mutat într-o bază MTS, lângă o clădire nesigură, care trebuia demolată de trei luni!

Curtea de Conturi a trimis către DNA concluziile afacerii dintre Baza Tei și discoteca lui Joshua Castellano

sâmbătă, 27 ianuarie 2018, 12:19

Clubul Bamboo (stânga) construit fără autorizație și clădirea neterminată, în pericol de prăbușire, acoperită de mesh-uri publicitare.

 

de Mirela Neag, Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan

În urma incendiului din 21 ianuarie 2017, clubul Bamboo s-a făcut praf.

El s-a mutat în apropiere, pe locul din Baza Sportivă Tei unde funcționa de mai mulți ani clubul Le Gaga, ambele localuri aparținând acelorași proprietari: influenta familie napoletană Castellano.

Practic, în martie 2017, Joshua Castellano a demolat Le Gaga și a construit Bamboo fără autorizație, totul într-o bază publică a MTS, spune Curtea de Conturi. 

În plus, discoteca e lângă un minihotel de P+2 a MTS, ars tot în era Castellano și care stă să cadă, potrivit Inspectoratului de Stat în Construcții, al cărui raport îl publicăm azi.

ISC a fixat termen bazei din subordinea MTS ca să demoleze minihotelul, înainte de a îngropa pe cineva sub el.

Ana Maria Pușcău, șefa bazei Tei, trimite către MTS adrese repetate ca să dărâme clădirea periculoasă.

Marius Dunca, cel care locuia pe parcursul mandatului de ministru în Baza de la Tei, chiar lângă șantierul ilegal al lui Castellano, nu-i dă șefei bazei nici un răspuns. 

Și așa termenul de demolare trece de acum trei luni, în octombrie 2017.

De asemenea, ISC și Curtea de Conturi avertizează încă din aprilie 2017 Primăria Sectorului 2 să aplice legea, desființând discoteca Bamboo de pe domeniul public.

Curtea de Conturi trimite întreaga poveste la DNA, povestea veche și povestea nouă.

Dar nimeni nu-l urnește pe Castellano, care ia bani de la oameni care petrec și dansează zid în zid cu pericolul.

Cum s-a ajuns aici?

Castellano a apărut în Tei prin fata lui Mircea Sandu

Inițial, o companie hotelieră a încheiat în 2008 un contract cu baza MTS din Tei,  ca să  termine construcția unui minihotel.

”Înainte de Revoluție, Mac Popescu dorea să facă acel minihotel pentru echipa Sportul Studențesc. Început în 1989, minihotelul a rămas neterminat până azi”, spune un om care cunoaște derularea evenimentelor.

La un moment dat, puțin după 2008, o societate a Ralucăi Sandu și a soțului său, fratele lui Castellano, a preluat contractul de la firma hotelieră.

Familia Castellano a scos-o mai apoi din afacere pe fata lui Mircea Sandu și așa apare Joshua în baza MTS, prin societatea Horeca Advice SRL.

 

Italianul Giosue Castellano, cunoscut în România ca Joshua, provine din Castellammare di Stabia, localitate apropiată de Napoli și VezuviuItalianul Giosue Castellano, cunoscut în România ca Joshua, provine din Castellammare di Stabia, localitate apropiată de Napoli.

Chiria în Tei nu era deloc mică, dar lui Castellano îi convenea.

El făcuse, alături de minihotel, ”discoteca Le Gaga, o semișandrama fără mari costuri și unde lumea dădea buluc”, după descrierea altui om care cunoaște în detaliu cazul.

Incendiul din 2014 a afectat clădirea statului

Când fostul director Ion Stoica a văzut că Horeca Advice SRL nu face nimic din ce se angajase la minihotel, a denunțat contractul, ”dar nu în instanță”, îl atacă actualul director, Ana Monica Pușcău.

Coincidență, minihotelul a luat brusc foc!

Pe 8 aprilie 2014, incendiul deteriorează grav construcția statului, adică minihotelul închiriat de italian.

Hotelul dezafectat și neterminat, lipit de Bamboo, fotografiat chiar ieri: are bulină roșie, intrările blocate și e acoperit cu prelate cu denumirea clubului. FOTO Raed Krishan
Hotelul dezafectat și neterminat, lipit de Bamboo, fotografiat chiar ieri: are bulină roșie, intrările blocate și e acoperit cu prelate cu denumirea clubului. FOTO Raed Krishan

Paguba din 2014 e evaluată la aproape 2,8 milioane de lei.

Clubul de lângă, șandramaua adică, nu are nimic și continuă să funcționeze sub numele Le Gaga.

În apropiere, Bamboo mergea și el brici, în afara bazei MTS.

Joshua Castellano opera ambele discoteci de lux.

”Niciodată n-a avut probleme cu aprobările de la Primărie”, spune cineva din MTS.

O familie napoletană puternică, într-un oraș lipsit de apărare.

Macaralele de sub ochii ministrului Dunca

Trec anii și, în ianuarie 2017, când Bamboo arde, Castellano mută Bamboo pe locul Le Gaga, în baza publică Tei.

Dar, înainte de renașterea Bamboo, italianul dărâmă șandramaua și-și face, sub ochii ministrului Marius Dunca, cazat în Tei, ditamai clubul, modern de data asta.

Înalță o construcție țeapănă, lipită de bomba cu ceas a vechiului hotel pârjolit.

În tot acest timp, mai multe expertize, prima comandată de directorul vechi Stoica, arată că minihotelul, ars și vai de el, e un pericol pentru oameni.

În martie 2017, apare în control Curtea de Conturi, care se trezește cu o macara uriașă.

Nu găsește nici o autorizație de demolare, de construcție, nimic!

Castellano construia netulburat lângă clădirea demolabilă, marcată cu bulină și înconjurată cu o bandă galbenă!

Uluiți, inspectorii Curții de Conturi se duc la autoritățile locale.

Pentru noua discotecă Bamboo, înălțată și ea zid în zid cu clădirea periculoasă, autorizațiile nu există.

”Locatorul nu a putut prezenta nici autorizația de demolare (nr. a clubului Le Gaga), nici pe cea de construire (nr. a clubului Bamboo)”, scrie în aprilie 2017 Curtea de Conturi.

Se întâmplă ceva în urma sesizării?

Suntem la aproape un an după și Castellano încasează bani de la sutele de tineri care-i populează localul.

”Clădirea e nesigură, ISC ne spune să o demolăm”

În 4 octombrie 2017, Ana Maria Pușcău, directorul Bazei Sportive Tei, trimite o ”Notă de oportunitate” către MTS.

Directorul cere ”trecerea imobilului de 2.600 mp, cu o amprentă de 840 mp”, cea arsă și de care e lipită discoteca Bamboo,  ”din domeniul public în cel privat al statului”.

Scopul este ”casarea imobilului deteriorat”. Hai cu demolarea!

Din octombrie și până în momentul demisiei ministrului Marius Dunca, acesta nu-i dă nici un răspuns șefei de la Tei, spune Ana Maria Pușcău.

Asta deși Dunca, brașovean fiind, locuia ca demnitar chiar în Baza Tei, lângă șantierul ilegal al lui Castellano.

Și acest document, ignorat de către conducerea MTS, îl oferim publicului azi.

-Doamna director Pușcău, dați jos clădirea  periculoasă?
-Noi vrem să casăm această clădire arsă în 2014, pentru că există o expertiză de la ISC care dovedește că e deteriorată, nesigură și riscantă. Aveam termen în octombrie anul trecut.

-Adică e nesigură și discoteca Bamboo, de lângă?
-Asta nu știu, discoteca e aproape lipită de clădire.

-Și ce răspuns ați primit de la minister când le-ați propus demolarea și casarea?
-Niciunul.

-Și?
-Am revenit cu hârtiile. Dar nu am primit nici atunci răspuns.

-Ce ați făcut?
-Ce să facem? E nevoie de un HG ca să se demoleze bunul statului. În acest timp, noi ne judecăm cu cei de la Bamboo.

-De ce?
-Pentru că incendiul din 2014 a produs un prejudiciu expertizat la 2,8 milioane de lei.

-Și ei au continuat să funcționeze nestingheriți în bază și o fac și acum?
-Da, cei de la Bamboo au un contract. Eu am fost primul director care i-am dat în judecată. Domnul Stoica, directorul de dinainte, a întrerupt contractul cu Horeca, în 2013, dar nu s-a ajuns în instanță. Și apoi, imediat, a ars clădirea, în 2014.

-La un moment dat, procuratura a investigat incendiul. V-au dat un răspuns?
-Da, acum, recent, ne-au răspuns. Nu au descoperit autorul incendiului. Am făcut o contestație la decizia Parchetului de neîncepere a urmăririi penale.

-Și?
-Șeful procurorului ne-a respins contestația. Rămâne că nu deschid dosar penal.

”Curtea de Conturi a reclamat restanțe de 270.000 de euro”

-E adevărat că a existat în 2017 un control al Curții de Conturi la Tei?
-Da, inspectorii au relevat diverse probleme. Inclusiv că cei de la Horeca, adică Bamboo, ar fi trebuit să plătească niște chirie pe care n-au întârziat-o.

-O restanță? Cât de mare?
-Cu tot cu penalități ajunge pe la 270.000 de euro.

-Asta înseamnă că n-au plătit un cam 10 luni din urmă, dacă sunt incluse și penalitățile.
-Da, cam asta e restanța.

Din informațiile Gazetei, după controlul din vara lui 2017, Curtea de Conturi a trimis rezultatul controlului asocierii între Baza Sportivă Tei și clubul Bamboo la DNA, suspectând posibile ilegalități.

 

Nota de fundamentare trimisă de directorul bazei „Tei” și procesul verbal de control al Inspectoratului de stat în Construcții, ambele în legătură cu clădirea lipită de actualul club Bamboo

Comentarii (71)Adaugă comentariu

Manu  •  27 ianuarie 2018, 7:47

Tolo pe cand un articol cu ce se întâmpla la Steaua ???? Cu neregulile care le face talpan !!!! De unde au buget pt echipa de fotbal de 300000 mii euro ????? Cum a luat chirie de la becali 10 ani dacă a fost ilegal in ghencea ????? Cum ai cu ce firma a făcut talpan acea evaluare ????

Zaleukos  •  27 ianuarie 2018, 8:11

Incredibil, se construiește fără aviz, nu se plătește chirie, se fac adrese la MTS și nu se întâmplă nimic. P S. Am văzut că ai devenit o țintă a unei televiziuni, aștept cu nerăbdare continuarea anchetei tale pe acel subiect, baftă în continuare!

Alex  •  27 ianuarie 2018, 8:13

Buna ziua! Bamboo la ora actuala functioneaza intr o structura metalica noua, nu are nici o legatura cu cladirea de langa!

Cătălin Tolontan  •  27 ianuarie 2018, 8:14

@Alex: Asa e, Bamboo functioneaza intr-o structura metalica noua, insa construita, spune Curtea de Conturi, fara autorizatie pe o baza publica a statului. Si langa o cladire demolabila, spune ISC. Aveti toate concluziile in cele doua documente oficiale de la finalul articolului.

gigelos  •  27 ianuarie 2018, 8:44

Tolo , ai vazut caterinca de aseara de la Hoara ? Incredibil .

Andrei F  •  27 ianuarie 2018, 8:44

Domnule,discoteca este intr- o baza sportiva sau pe domeniul public? Italienii nu- mi este clar,au venit prin preluarea minihotelului dar au construit discoteca langa?Era vorba deci de 2 hoteluri?Afirmati apoi ca italienii au demolat si apoi construit din nou intr- o baza a MTS fara autorizatie si informatia nu o aveti de la reprezentantul MTS din Tei ci de la Curtea de Conturi si Inspectoratul in Constructii???Si fostul director al bazei Tei a denuntat protocolul cu italienii dar nu in instanta??? Si actualul sef ce face,el nu trebuie sa faca nimic? Adica sa- l denunte - protocolul cu italienii- declarativ ca fostul sef,in instanta sau este de acord cu el??Vorbiti de lipsa autorizatiilor la noua discoteca care totusi ne spuneti ca nu ar mai fi o santrama ca fosta discoteca ci o constructie buna? Continuati apoi ca totusi langa buna constructie se afla un imobil care trebuia demolat pentru ca reprezinta un pericol public??? Nu sunt un expert in constructii dar totusi am fost obligat sa obtin multe autorizatii...Un adevarat expert cred ca era cu mainile in cap de la inceputul articolului...In tarisoara asta exista o lege care nu da voie ca o baza sportiva sa- si schimbe destinatia...Ar rebui super aprobari,HG- uri!Cine a incercat sa construiasca ceva in tara asta a avut nevoie in primul rand de o dovada ca terenul pe care construieste ii apartine intr- un fel sau altul.Deci ...trebuie sa sapati adanc domnele...Reprezentantii Bazei Tei se inculpa toti singurei! In Baza lor nu se putea construii fara ca ei sa vada si fara ca ei sa stie ca la construire trebuia sa li se ceara acte,acte pe care ei nu puteau sa le dea si trebuiau sa vada ca se construieste si ei nu au fost intrebati!!!!Acum pentru construirea unui astfel de edificiu de la autorizare se cere acordul vecinilor!!!Si sefii erau reprezentantii proprietarului!!!Adica cei de la Baza Sportiva nu stiau legea? Acum prin ce va spun ei doar incearca sa se scoata!!! Si numai un HG ii mai poate scoate!!! Bine ca nici un ministru nu l- a dat! Sper! Altfel ar acoperii neregulile! Ca la Stadionul Steaua...Aia sunt in al 9 - lea cer pentru ca stadionul se derama si nu o sa se mai vada deteriorarea de toate felurile! Cereti parerea unui expert pe domeniu!!!Cineva vrea sa se foloseasca de vidul de autoritate de acum de la MTS!!!

adelina  •  27 ianuarie 2018, 8:45

mi se pare ca esti foarte rautacios cu cei de la bamboo. pai sunt cladiri mult mai darapanate in centrul vechi. oamenii nu au patit nimic la incendiul din bamboo dovada ca aveau planuri de evacuare si instalatii anti incendiu. probabil invidie ca e polul distractiei in romania, locul unde gasesti tot ce vrei ***. sper ca nu ai masa la vip la loft dupa articolul asta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  27 ianuarie 2018, 8:46

@adelina: ne-ati prins in sfarsit! Dintre toti, dumneavoastra aveti dreptate. Suntem comandati de statul paralel de la clubul Loft :-) Ne-ati facut dimineata frumoasa :-) Si cum simt ca va castiga si Halep, va fi o sambata mare.

giancana  •  27 ianuarie 2018, 9:11

Domnul Tolontan, nu mai scrieti articole de genul, ca cine stie, ramanem cu adelina nepetrecuta la Bamboo :)))).

Serbu Florin  •  27 ianuarie 2018, 9:19

Urmaresc cu mare interes acest subiect. Sper sa vedem DNA-ul luand masuri. Felicitari domnule Tolontan pentru punerea umarului la inlaturarea coruptiei din tara asta. PS: daca mai aveti vreun invite pe la Loft si nu va trebuie, suntem interesati :))

Obiectiv  •  27 ianuarie 2018, 9:31

Cataline, fata de problemele din sanatate si din sport, Bamboo ramane un subiect periferic, chiar daca acest club (in care n-as intra nici daca as fi platit) este un doar un pretext pentru neregula pe care o tratezi! Zau asa, cei dispusi sa arunce cu banii in (aproape) cel mai stupid mod posibil pot s-o faca pe riscul lor! O.

Alex One  •  27 ianuarie 2018, 9:34

D-na Puscau nu stie ca impotriva rezolutiei de respingere a plangerii impotriva solutiei de NUP se putea face contestatie la instanta ? Se vede ca nimeni nu este interesat de stabilirea cauzelor incendiului, bine nu s-au gasit vinovatii, dar nici ce s-a intamplat nu se poate afla ? Cum s-a declansat si s-a raspandit cu atata rapiditate ? Desi incendiul parea identic cu cel de la Colectiv, toti ,inclusiv presa, au uitat complet de eveniment. Doar faptul ca n-au fost morti sa fie explicatia ? La data aceea s-a comentat ca incendiul, avand in vedere ca era al doilea, a fost provocat ca un act de razbunare. Ciudata si pasivitate proprietarilor care n-au dat semne ca ar fi foarte preocupati de lamurirea cazului desi au suferit o paguba considerabila. Poate au fost asigurati.....

alin_andrei  •  27 ianuarie 2018, 9:44

Domnule Tolontan, iti apreciez foarte tare anchetele generale!!! Dar in acest caz gresesti oarecum in legatura cu hotelul de langa Bamboo, cu faptul ca are bulina si din aceasta cauza nu ar tbi sa functioneze clubul!!!...pai cate blocuri sunt in bucuresti cu bulina si in stare deplorabila???? s-a inchis vr'un trotuar? vr'un magazin de jur imprejur?!...SERIOS!!!...cred ca aceasta situatie este de 100 de ori mai importanta si mai periculoasa pt MILIOANE de bucuresteni decat clubul Bamboo, care intradevar are o structura buna in acest moment! ...si poate ca nu a trebuit o autorizatie de constructie, pt ca practic s-a facut doar o reabilitare! Contextul poate fi altul.

Gareth Edwards  •  27 ianuarie 2018, 9:59

Italienii ne-au facut drumuri in secolul trecut...asa ca *** astia din Tei nu fac decat sa continue traditia... :-)) Glumesc, este inca o dovada ca statul roman este calcat in picioare si ca cei care il reprezinta sunt indivizi coruptibili, de joasa speta. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Anonim  •  27 ianuarie 2018, 10:17

De ce nu exista nicio sesizare a Bazei Tei din timpul Constructiei catre Mts sau catre ISc? Si se sparge totul in capul Ministrului? In timpul inceperii constructiei ministrul era proaspat instalat, poate nu cunostea toate informatiile? Cautand pe portal just se pare ca procesele au inceput destl de tarziu? Nu credeti ca au fost lasati in mod intentionat sa construiasca si nu neaparat de catre Mts? Se pare ca de la o problema cu canotajul vreti sa spargeti toate problemele in capul dlui Ministru, cand toate informarile ale Bazei Tei au fost destul de tarzii! De ce Tei-ul accepta bannerul cu Bamboo daca sunt ilegali? Nu cumva in alta parte este problema?

Cătălin Tolontan  •  27 ianuarie 2018, 10:19

@Anonim: aveti dreptate si, dupa cum lesne vedeti, nu ministrul Dunca e personajul principal din acest articol. Nici n-ar fi normal. El a venit in 2017, Castellano e acolo din 2009. Dar, pe de alta parte, in 2017 s-a darimat Le Gaga si s-a construit Bamboo, fara autorizatii conform Curtii de Conturi. Sigur ca nu verifica ministrul aprobarile de constructii. Se va face usor, usor, lumina si in acest caz.

Ilie Nastac  •  27 ianuarie 2018, 10:24

Ce sa zic, aveti forta si va felicit. Dupa atata incordare, misiunea s-a incheiat cu succes. Dunca a plecat. Dar ce sa vezi, Szabo n-a mai venit iar jocul lui Lipa-Szabo-Chesnoiu...a cazut. De ce?! Pt ca Szabo nu a fost votata. Iar "votul" ezte singurul care arata cu adevarat nivelul de apreciere de care se bucura cineva cand vorbim de functii. Iar pana acum Szabo a pierdut toate alegerile acolo unde era nevoie de vot pt pozitia aia, COSR, parlament, guvern, nici macar la atletism nu a vrut-o nimeni. Lipa la fel, cu exceptia canotajului unde sunt vreo 20 de cluburi toate, nu a castigat nici ea nicio alegere.Fetele astea nu pot ajunge intr-o functie decat impuse acolo cu forta. Si cum ajung intr-o functie, distrug tot, vezi MTS, CSM, Dinamo. Stau si ma intreb, daca sunt atat de mult iubite aceste campioane, de ce oare nu le voteaza nimeni?! Pt ca cein sport le cunosc mai bine decat ce se vede pe TV si le stiu foarte bune non-valoarea atat ca oaneni cat si ca manageri. Asteptam sa vedem cand vor incepe "stirile" si despre noul ministru dar nu cred ca va dura prea mult.

popescu  •  27 ianuarie 2018, 10:34

Salut Cataline! Referitor la investigatia ta cred ca ar trebui sa dezvolti investigatia pentru toata baza Tei. O sa descoperi o gramada de ilegalitati. Eu locuiesc in zona. In ultimii 10 ani aici s-au construit cateva restaurante (La misto, Zexe, Barleto etc). Actualul antrenor de la Concordia, Ion Moldovan, a construit o cladire in mijlocul complexului (pe timpul dl D.Funeriu) care are la parter un restaurant, o terasa. Aici se organizeaza nunti, petreceri , etc si toate astea intr-o baza de sport. Domnul Dunca era clientul fidel al restaurantelor din zona impreuna cu Cristi Balas si alti sefi de federatii. Baza sportiva s-a transformat in ultimii 10 ani intr- o alta paragina a statului, dar o mina de aur pentru diferiti" smecheri" (de vineri seara pana duminica toata baza sportiva devine o zona obscura, pentru diferite petreceri dubioase..).In schimb lacul Tei a fost secat si acum e loc de gropa de gunoi.Hai SIMONA

ioan  •  27 ianuarie 2018, 10:36

salut!Romanii nu au bani(pensii mici,salarii si mai mici)sa isi faca foc in soba .la napoletanii asta se aprinde focul(la bamboo de mai multe ori,acum citim ca si la minihotelul asta inchiriat de ei de la stat)mai des ca la pensionarii nostri in soba.in baza sportiva tei-baza publica a MTS se fac discoteci??????eu ma gandeam ca acolo se face sport de cetatenii ROMANIEI. si de ce nu se poate darama constructia aia periculoasa incendiata de italieni? daca statul roman nu poate sa o demoleze ,sa vorbeasca cu prietenii napoletani,aduc aia niste exploziv si arunca betoanele alea in aer, ca se pricep la astea..

addriann  •  27 ianuarie 2018, 10:51

Felicitari pentru articol, vad ca a-ti descoperit un alt subiect, pe care INSTITUTIILE STATULUI l-ar dori ,, tabu "... Si nici macar in presa nu am vazut multe articole despre ce exista in ,, zona " Bamboo, cu toate ca acest club beneficiaza de o popularitate imensa...Sa vedem daca in urma articolelor, va exista si o reactie a autoritatilor...

Luca  •  27 ianuarie 2018, 10:58

Bravo gsp ! Dar , din pacate , nu puteti voi sa scrieti , cat pot ei sa "fure" ... iar DNA ul a lasat-o mai moale de un an ...

ionnis  •  27 ianuarie 2018, 11:29

Tolo se ia la tranta cu ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionnis  •  27 ianuarie 2018, 11:56

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionnis  •  27 ianuarie 2018, 12:16

Tolo se ia la tranta cu niste *** italieni

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F  •  27 ianuarie 2018, 12:25

O intrebare:doamna de la Baza Tei putea sa vorbeasca,putea sa trimita din TIMPUL CONSTRUIRII discotecii rapoarte catre Autoritati sau catre GSP?Pentru ca e clar,clar ...ca de atunci stia ca discoteca nu avea autorizatiile necesare tocmai pentru ca o parte din actele necesare DANSA trebuia sa le emita?

Ontanu  •  27 ianuarie 2018, 12:54

Așa este in România ! Ar trebui întrebat viceprimarul Popescu ( ca primarul nu are nici o treaba ) dacă a afirmat : ,, LA NOI LA BAMBOO " ???? Nu i-a deranjat nimeni și când au demolat și când au construit .Nu existau autorități Primăria Sect 2 ,Primăria Capitalei ( pt ca e zona verde V3b ??? S-au închis ochii pt ca probabil sau dat bănuți se mai fac ,,mese de protocol ,ca doar și Ontanu nasul lui Toader primarul a afirmat ,,la noi la Bamboo " ) ce au zis construim și ,,o rezolvam noi cu autorizatiile "!!!!! As vrea sa văd ca cineva se sesizează ,poate in țara asta corupta !

Razvan  •  27 ianuarie 2018, 12:54

Trimite adrese catre MTS sa darame cladirea, dar niciuna sa semnaleze ilegalitatea constructiei. Mi se pare ca se da vina pe “mort”(ministru)

ionnis  •  27 ianuarie 2018, 12:58

Voi cenzurati interlop fara sa stiti ce inseamna? INTERLÓP, -Ă, interlopi, -e, adj. Care are o reputație proastă; rău famat, dubios, suspect, deocheat. – Din fr. interlope.

Adela  •  27 ianuarie 2018, 13:02

Bamboo sta ilegal acolo, nu are autorizație, nu are nimic si nici nu merita de dat autorizație in acea locație de recreere.. Ca sa vedeti unde se merge cu corupția în țara asta. Noua conducere este mana in mana cu interlopii capitalei. Daca vreti mai multe, va zic mai multe, dar undeva pe privat.

Cătălin Tolontan  •  27 ianuarie 2018, 13:05

@Adela: puteti sa ne dati, va rugam, un email pe [email protected] sau [email protected]. Multumim!

Mircea  •  27 ianuarie 2018, 14:42

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihai  •  27 ianuarie 2018, 20:07

Reteta este simpla: un investitor(de regula strain),un smenar autohton,se fac vorbele cu cei mici din zona pe care s-a pus ochii,se incheie tot felul de hartii intre parti si se poate incepe constructia,daca pe timpul derularii lucrarilor vin ceva organe de control,functioneaza spaga(depinde numai marimea acesteia).Dupa terminare cine o mai da jos? Chear daca ulterior se emit acte de ,,constructie ilegala,, cerandu-se demolarea,se asteapta vremuri mai bune si treaba merge inainte. Uitati-va la ,,COLECTIV,, ce agitatie dupa,controale peste controale,cate locatii s-au inchis ca periculoase,si au toate autorizatii?Analizata in profunzime situatia a ramas relativ aceeasi.mortii cu mortii vii cu vii.

colectiv  •  27 ianuarie 2018, 23:52

pina nu o sa ia foc si hardughia nu o sa se sesizeze nimeni, aceeasi poveste ca si la Colectiv, spaga e la putere...

Digi24 Relu  •  28 ianuarie 2018, 2:16

Cam tarziu domnule Tolontan https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/se-lucreaza-intens-la-clubul-bamboo-primaria-nu-am-emis-autorizatie-702931 macar continuati ce au inceput ei. Toata presa statea la bamboo sa afle cate ceva si in apropiere se lucra din zor.

Adela  •  29 ianuarie 2018, 14:41

Oameni buni, degeaba cercetați ca nu puteți face nimic. Când era vechea conducere în acea locație, respectivul dl. Stoica, nu îndrăzneau sa între în complex. De când a venit noua conducere, nici nu mai aveți pe cine sa întrebați despre bamboo. Noua directoare încearcă sa scape de toți angajații vechi și sa aducă oamenii ei noi, pornind de la femeie de servici pana la ultimul angajat. Mai sunt câțiva angajați vechi și așteaptă în liniște sa fie înlocuiți. Sunt mai mulți în conducere și birouri decât muncitori și acei oameni puși pe funcții noi. În curând nu mai aveți ce sa cercetați. În plus acea clădire care a ars, după părerea mea, nu a fost afectata. Erau câteva lucruri, zdrențe sa le zic asa de la bamboo depozitate și au ars. Clădirea este construita cu mult beton și fier dublu fata de un bloc normal, în plus nu erau ferestre și uși. Am văzut blocuri arzând și nu au fost demolate. Este doar părerea mea. Altceva se vrea cu acel teren și clădirea sta acolo și încurcă socotelile. Tot complexul trăiește din chirii, iar restul ce mai exista nu se vrea sa se facă nimic. Așteaptă sa se degradeze tot ptr a fi vândut unor oameni cu interese, cum a fost de fapt vândută toată tara asta. 80% ce a mai rămas din complex, se da pe protocol și automat nu mai este rentabil în viitor și se va vânde sau se va inchiria. Toți oamenii noi adusi de doamna director sunt oamenii ei de încredere și nu scoateți o vb de acolo decât dacă cercetați în acte. Nu știu cine a pus o în funcție pe noua directoare, ce partid, de aici trebuie sa începeți cu cercetarea. Acei oameni vor complexul. Vor sa l aduca la stadiul de vânzare și sa l preia de la stat. Am sa mai urmăresc comentariile.

alex  •  30 ianuarie 2018, 13:09

eu nu cred in coincidente, sunt cam multe incendii.

Camelia  •  30 ianuarie 2018, 13:19

Domnule Tolontan de ce vrea directoarea Puscau sa treaca terenul de la mini hotel din proprietate publica a statului în proprietate privata a statului ? Este cel mai simplu mod de a-l face sa dispara .Directoarea putea sa faca toate dmersurile legale în momentul cand a început constructia , anul trecut,nu sa le permita accesul acestora la utilitati din moment ce nu exista un contract de închirire

Cristi  •  30 ianuarie 2018, 17:21

Ce mai tura-vura, se vede de la doua poste ca italianul a spaguit pana la cel mai inalt nivel (primari, ministri, ISC, etc), doar e napoletan, obisnuit cu practicile mafiote. De aia isi continua treaba nestingherit prin Bucuresti cu cluburile. Doar DNA mai poate sa il ia de gat si sa il bage un pic la racoare, impreuna cu cei care au luat spaga.

Dima George  •  30 ianuarie 2018, 23:53

Salut Mirela, buna seara domnule Tolontan. Urmaresc cu atentie si interes toate anchetele dvs si va pretuiesc pt ceea ce faceti. Sunt legat afectiv din perioada studentiei de acest loc, dar, din pacate, constat, la reintoarcerea dupa mai multi ani, ca Teiul nu mai are nici o legatura cu studentii, tinerii si sportivii de altadata. Conducerea complexului incearca sa introduca in legalitate clubul Bamboo, prin diverse tertipuri avocatesti (am aflat acest lucru de la fosti colegi de facultate, care stiu ce se petrece in Tei) Firma de avocati a Complexului Tei se intilneste frecvent cu avocatii clubului Bamboo pentru a gasi cea mai buna solutie in acest sens. Directoarea complexului a actionat in instanta clubul Bamboo doar pentru recuperarea prejudiciului produs de incendiu (care n-a afectat nimic din minihotel), fiind obligata sa faca acest demers de catre inspectorul de la Curtea de Conturi care se afla in control chiar in momentul construirii clubului. Pentru stoparea lucrarilor de contructie ale Bamboo nu s-a sinchisit sa reclame undeva acest lucru, in conditiile in care in complexul Tei a fost adusa o macara gigant, iar betonierele si pompele de beton se plimbau zi si noapte. Ce-ati spune domnule Tolontan, daca la dvs in curte s-ar apuca cineva sa construiasca? Va scriu cu regret si cu speranta ca nu veti abandona acest subiect. Cu pretuire, George

Andrei  •  31 ianuarie 2018, 0:08

Buna seara Catalin! Am vazut comentariul Adelei, si voiam sa te rog sa ma lamuresti: Anul trecut toate angajarile in sistemul public stiu ca au fost sistate. Cum au fost angajate aceste persoane si ce salarii au ??? Probabil ca sunt niste salarii uriase... sau exista alte motivatii? Ce parere ai Adela?

George Dima  •  31 ianuarie 2018, 0:10

Salut Mirela, buna seara domnule Tolontan. Urmaresc cu atentie si interes toate anchetele dvs si va pretuiesc pt ceea ce faceti. Sunt legat afectiv din perioada studentiei de acest loc, dar, din pacate, constat, la reintoarcerea dupa mai multi ani, ca Teiul nu mai are nici o legatura cu studentii, tinerii si sportivii de altadata. Conducerea complexului incearca sa introduca in legalitate clubul Bamboo, prin diverse tertipuri avocatesti (am aflat acest lucru de la fosti colegi de facultate, care stiu ce se petrece in Tei) Firma de avocati a Complexului Tei se intilneste frecvent cu avocatii clubului Bamboo pentru a gasi cea mai buna solutie in acest sens. Directoarea complexului a actionat in instanta clubul Bamboo doar pentru recuperarea prejudiciului produs de incendiu (care n-a afectat nimic din minihotel), fiind obligata sa faca acest demers de catre inspectorul de la Curtea de Conturi care se afla in control chiar in momentul construirii clubului. Pentru stoparea lucrarilor de contructie ale Bamboo nu s-a sinchisit sa reclame undeva acest lucru, in conditiile in care in complexul Tei a fost adusa o macara gigant, iar betonierele si pompele de beton se plimbau zi si noapte. Ce-ati spune domnule Tolontan, daca la dvs in curte s-ar apuca cineva sa construiasca? Va scriu cu regret si cu speranta ca nu veti abandona acest subiect. Cu pretuire, George

Cosma  •  1 februarie 2018, 15:00

Google si secretele lui Citind acest articol si comentariile lui, am ajuns la concluzia ca, in prima faza, acest articol a fost pentru ministrul demisionar Dunca, dar se pare ca se intoarce boomerang impotriva directorului TEI. Citind comentariile am zis ca sa ii acord credit doamnei director, si am inceput sa caut pe informatii. Ce ne dezvaluie Google este cu adevarat uimitor, niste conexiuni… dar mai bine va las pe dumneavoastra sa trageti concluziile: - Puscau Ana Monica – director TEI, numita in anul 2015 dupa castigarea unui concurs organizat de catre Ministerul Tineretului si Sportului ( http://mts.ro/wp-content/uploads/2015/09/rez.scris_.tei_.pdf ). Doamna Puscau este sotia lui Florin Gabriel Puscau, confrom declaratiilor de avere. - Puscau Florin Gabriel – Secretar General al Ministerului Tineretului si Sportului, perioada 2013 – 2015 ( http://mts.ro/wp-content/uploads/2015/01/Puşcău-Florin.pdf )( in 2015 a fost numita doamna director la conducerea Tei-ului) Noiembrie, 2015, il prinde pe domnul Puscau la Ministerului Sanatati avand functia de Secretar General. In noiembrie 2015, se intampla tragedia COLECTIV, Ministrul Sanatatii de la vremea respectiva era dl. Banicioiu. Guvernul demisioneaza, vin tehnocratii. Dl. Puscau ramane in functie (https://lege5.ro/Gratuit/gezdcmruguza/decizia-nr-208-2016-privind-aplicarea-mobilitatii-domnului-gabriel-florin-puscau-din-functia-publica-de-secretar-general-in-cadrul-ministerului-sanatatii-in-functia-publica-de-inspector-guvernamental- ). Imediat dupa inceperea scandalului HEXIPHARMA (aprilie 2016), pleaca. In iunie 2016 este transferat la SGG, ca inspector guvernamental(http://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2016/10/3038_DA_din_4115.pdf). Functia de inspector guvernamental, este considerata in randul deminitarilor ca o pauza, un fel de “stat pe bara”. Asta a si facut, s-a dat “la fund” pentru a nu atrage atentia asupra sa cu scandalul HEXIPHARMA, asta pana in august 2016. In august 2016, dl. Puscau ajunge Secretar General Adjunct al ANAF (https://legeaz.net/monitorul-oficial-617-2016/decizie-pm-271-2016-gabriel-florin-puscau-anaf ). In decembrie 2016, au loc alegerile, PSD-ul face cel mai mare scor, senatorul Bodog Florin, este propus pentru ministru al sanatatii, culmea este ca, desi domnul Puscau a fost pe cai mari si in vremea tehnocratilor, acesta apare la consultarile de avizare in dreapta dlui ministru Bodog. Domnul Bodog isi incepe mandatul, iar domnul Puscau, devine din nou, Secretar General al Ministerului Sanatatii (http://www.ms.ro/2017/02/01/puscau-gabriel-florin/ ). Aceasta functie nu o detine foarte mult timp. Acum, vine intrebarea, cum a reusit domnul Puscau sa reziste si pe vremea tehnocratilor dar si pe vremea PSD? Cautand sa vad care sunt atributiile unui Secretar General, am sesizat ca acesta coordoneaza departamentul de achzitii publice. Revenind la cele anterioare, nu cumva domnul Puscau s-a facut responsabil de scandalul HexiPharma? de lipsa medicamentelor in cazul COLECTIV? Pana si domnul ministru Bodog, s-a vazut pus in fata unui asemnea scandal, incepand cu martie 2017, si anume, criza vaccinului diftero-tetano-pertussis, antihepatic B, Hexavalent şi trivaccinul ROR împotriva rujeolei, oreionului şi rubeolei. Ce sa vedeti? fix dupa ce a inceput aceasta criza , ce s-a intamplat cu dl.Puscau? A parasit Ministerul Sanatatii in 15 iunie 2017,prin suspendare la cerere pe o perioada de 3 ani (https://lege5.ro/Gratuit/ge3dgobzg44a/decizia-nr-452-2017-privind-suspendarea-la-cerere-a-raportului-de-serviciu-al-domnului-gabriel-florin-puscau-secretar-general-la-ministerul-sanatatii ). Incepand cu luna august 2017 domnul Puscau devine Administrator Public al Sectorului 4 (http://ps4.ro/wp-content/uploads/2016/03/a237.pdf ), dar nici aici nu sta foarte mul timp. In septembrie 2017, Prim-ministrul Mihai Tudose, ii propune lui Dragnea, ca domnul Puscau sa devina Secretarul General al Guvernului, Dragnea il refuza, avea motivele lui, deja istoricul dl. Puscau si misiunile sale erau cunoscute de catre mai toti politicieni. Ce sa intelegem noi din toate aceste lucruri, referitoare la dl. Puscau? Chiar nu a avut nicio vina in toate scandalurile care au avut loc in cadrul MS? Cum de a rezistat domnul Puscau pe functii inalte atata timp? Cine l-a sustinut, patria a priori? Revenind la domna Puscau, am analizat putin comisia de concurs din cadrul Ministerului Tineretului si Sportului, incepand cu presedintele comisiei, Melesteu Mircea Cristian, un scriitor, ajuns director in MTS, cercetat de DNA pentru abuz in serviciu ( http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=8070 ) Avand in vedere enumerate mai merita doamna Puscau sau a meritat vreodata functia de director? Avand in vedere cele de mai sus organizatia noastra a decis ca, in scurt timp, va solicita mai multe documente din partea bazei TEI, in baza legii 544/2001, pentru a vedea activitatea acestei institutii. Semnat, teiadna.ro

Ane  •  2 februarie 2018, 22:43

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adela  •  3 februarie 2018, 11:25

Dl. Andrei, în Tei sunt mai mulți șefi, directori adjuncți, armata de contabili, șefi peste șefi, decât muncitori. Referitor la salarii, bănuiesc ca au salarii frumușele dacă se tot creează posturi doar prin conducere și administratie, dacă vreți ma pot interesa exact ce salarii au. Oricum este irelevant, ei își fac salariile cum vor, plus bonus ***. Va dau un exemplu, s au cosmetizat copacii de vre o doua ori de la venirea noii conduceri. Muncitorii va spun sigur ca au salarii mizere. Dar discuția aici este despre altceva. Se vrea monopol integral pe aceasta locație. Cineva dorește acest loc și se va vinde. Dacă nu mai are profit și doar pierdere, logic ca se vinde. Dl Cosma a spus multe un mesajul lui. Asta este ca o caracatiță, au pus mana și acum storc cât pot de acolo. Dna director a venit prin concurs pe noua funcție, dar prima data cercetați sa vedeți cu cine a concurat, sau dacă s a știut de acest concurs. Tot complexul poate fi administrat de un sfert din oamenii de acolo, ei duc lipsa de muncitori, în schimb la birouri nu mai au loc. Hai sa fim serioși. Dacă nu se face ceva cu noua conducere, acest complex în 2 ani nu mai exista. Nu se fac investiții de loc în incinta, doar se lasă să se ruineze. Chiriile merg, *** merg, la ce sa se agite?! Oamenii noi habar nu au ca dacă se va vinde, dispar și ei. Ei spera doar ca se va închiria tot și ei sa rămână la birouri. În fond au mai putina bătaie de cap, vin la office și stau degeaba, calculează doar chiriile, oricum salariile vin de la stat, nu din chirii.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adela  •  3 februarie 2018, 16:00

Domnule modelator, degeaba ați cenzurat cuvintele care duc la ***. Cereți dosarele de investiții și cheltuieli ale complexului și o sa vedeți cheltuieli de milioane, 99% doar pe servicii. Le pot și enumera. Iar toate firmele de servicii au avut legătură cu noua conducere. Nu e luata nici o firma la întâmplare din ziar sau licitație publica. Au mai servit conducerea și în alte locații. Toți oamenii veniți noi nu sunt din ziar. Sa vad pe cineva dacă ma poate contrazice. Ne sufocam în birouri și complexul este pustiu. Am sa urmăresc comentariile.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Stelu  •  7 februarie 2018, 9:12

Nici surprins nu mai ramai, fiecare e cu greutatile lui , prins in jungla asta, incearca sa duca ceva acasa ca doar de asta pleaca dimineata la munca...tot ce aduce Echipa GSP publicului nu face decat sa te gandesti ca doar asa se poate “face -realiza “ ceva in tara asta -viata asta !!

victor  •  7 februarie 2018, 14:25

Buna ziua Pe modelul Bamboo in Curtea CCSS TEI ( MTS) doresc si vreau sa construiesc si eu cele mai mari 4 cluburi din LUME in curte la CASA POPORULUI, PALATUL VICTORIA, PRIMARIA GENERALA, DNA. Asta e aviz pentru cine vrea sa inteleaga ceva. P.S. : Ca tot se vorbeste de BAMBOO dar nu se intampla nimic de ceva ani si au trecut toate guvernele si partidele lui PESTE PRAJIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vedem reportaje cu furturi dovedite la TV si Ziare si ... NIMIC A ajuns si la Meteo sa se mentioneze de furturile din sistemul de STAT pe FATA si NIMIC ... . Domnilor guvernanti si conducatori ... unde e legea si dreptatea ...UNDE? Doamne Ajuta!

adelin  •  8 februarie 2018, 9:36

@adela - Pe parcursul anului 2017 s-a marit numarul angajatilor. Toti angajatii noi au fost adusi prin detasare de la firme mici, obscure, si incadrati in posturi cheie(achizitii, administrativ si contabilitate). Metoda folosita este contrazisa de sotul ei, care intr-un articol pentru ziua news, contesta aceasta metoda folosita chiar in interiorul Ministerului Tineretului. http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/noua-strategie-a-mts-detasari-in-interes-politic-130936 . Apropo, dna Iacob-Ridzi ce mai face? Voi reveni cu detalii

Service GSM  •  8 februarie 2018, 14:32

Trebuie si ei sa mai faca niste bani, nu?

Omul cu intretinerea  •  8 februarie 2018, 16:25

Catre moderator, puteti posta comentariul meu, este real. Lucrez in institutie chiar langa Valeto si cunosc situatia. Le taraie fundul de frica. Nu-mi pot da numele real. Dar daca va apucati de cercetari, va spun si cum ma cheama.

Comentează