Înjurături şi pinguini

Armata personală pe care a deplasat-o ieri în „Cotroceni” nu-l poate ajuta pe Gigi Becali decît dacă acceptă logica de forţă a suporterilor. Şi atunci va pierde. Nu doar pentru că sînt mai mulţi, ci şi pentru că sînt anonimi. Cît timp stau în mulţime, ei nu riscă mare lucru, în timp ce Becali se descalifică la fiecare ripostă.

luni, 14 mai 2007, 12:13

Armata personală pe care a deplasat-o ieri în „Cotroceni” nu-l poate ajuta pe Gigi Becali decît dacă acceptă logica de forţă a suporterilor. Şi atunci va pierde. Nu doar pentru că sînt mai mulţi, ci şi pentru că sînt anonimi. Cît timp stau în mulţime, ei nu riscă mare lucru, în timp ce Becali se descalifică la fiecare ripostă.

Acelaşi lucru s-a întîmplat şi cu galeria Rapidului, deplasată la Urziceni. Ea l-a insultat permanent pe George Copos, care nici măcar n-a venit la meci. Oricîte dispute am avut şi voi mai avea cu patronul giuleştean, ceea ce i se întîmplă acum este incorect! La capătul unui sezon mediocru, dar care mai poate fi totuşi salvat în finala Cupei, finanţatorul este condamnat. De ce? În cazul lui Copos, pentru că n-a cumpărat adversarii, în cazul lui Becali, pentru că i-a cumpărat şi şi-a pus fularul lor la gît. Şi dacă lucrurile s-ar fi întîmplat invers, cei doi tot ar fi fost criticaţi!

În acest tămbălău lipsit de noimă, a trecut neobservat ultimul meci important pe care l-a disputat acasă FC Naţional. Retrogradează echipa bancherilor, a frizerilor şi a domnilor dintr-un Bucureşti care piere. Ea lasă în urmă o bază frumoasă, în mijlocul celui mai clasic cartier al oraşului, şi o nedumerire: cum e făcut fotbalul dacă alunecosul Iorgulescu a ţinut-o în „A”, iar frontalul Iacov a dus-o în „B”?

Ieri, site-ul hotnews.ro a difuzat o ştire, preluată din presa mondială, despre un pinguin din sudul friguros al Chile care a ajuns din eroare pe o plajă toridă din Peru. Micuţul a luat-o greşit şi a înotat departe de ai săi peste 5.000 de kilometri fără să-şi dea seama. Va avea Progresul puterea să facă drumul invers, spre Liga 1?

Comentarii (92)Adaugă comentariu

flo_ax  •  14 mai 2007, 8:37

Doamne, dar cand o sa va treziti mai oameni? Voi inca nu ati inteles inca fenomenul asta,fotbal si sunteti departe…. Fara banii oierului, nu exista STEAUA! Eventaul prin divizia D…unde merge Argaseala sambata sa faca o miscare si sa joace una mica cu FC Cracanatii de Vale…. Credeti ca Radoi joaca gratis? Spre deosebire de alti patroni, a facut din Ghencea un stadion de CL in timp ce Dinamo si Rapid au ramas cu promisiunile…a pus omul si tabela ca sa vada suporterii reluari…tot nu e bine….Dinamo la cum a jucat cu Otelul la fel de bine putea juca si cu CFR…si nu le-ar fi displacut sa vada Steaua inafara CL..chiar deloc…voi ce ziceti….Daca nu se agita oierul erati acum la un punct in spate la CFR si va rugati sa se impiedice aia…dar nu e bine…onoarea e onoare…cand din cauza onoarei suporterilor se joaca pe alte stadioane sau cu portile inchise…si amenzi peste amenzi care le incaseaza oierul :))) …si va intrebati de ce nu va are la suflet…ca halal suporteri sunt aia care merg la meci doar ca sa injure pe Becali…va dati seama ce „sustinut” se simte de ex. Paraschiv cand in loc ca galeria sa cante, face ce face…deci cam atat cu suporterii…mai degraba sunteti spectatori…suporterii adevarati isi sustin echipa la greu….ca atunci se cunoaste prietenul adevarat…ca la bine toate lichelele sunt suporteri…suporter e ala care la 1-8 canta in continuare…Ati ghicit, sunt fan Poli….asa ca „spectatorilor” stelisti,nu va mai autointitulati suporteri ca nu aveti nici cea mai vaga idee…Scuze acelui procent de suporteri care nu se incadreaza in aceasta categorie…sunt sigur ca ei stiu despre ce vb

aaxel_poli-tim  •  14 mai 2007, 9:14

faza tare in prima repriza (cam atat am vazut din meci..)
scapa borbely cu portarul, se uita disperat in dreapta doar doar o fi vreun coechipier sa-i paseze ( gresit, binenteles..)
nu era nimeni..
daca tragea era greu sa nu marcheze, drept care alege sa intre in portar si sa incerce un simulacru de sut in acesta cand nu mai avea cum sa inscrie..

alt final rusinos de campionat pt shtoia bucuresti

aaxel_poli-tim  •  14 mai 2007, 9:15

flo_ax Says:

tu poate nu stii dar steaua exista inca dinainte de georgel becali

tosi  •  14 mai 2007, 9:35

Steaua incepe incet incet sa redevina echipa care facea senzatie in Europa. Cu Elton si Dica in teren spectacolul e asigurat – preluari cu calcaiul, pase din prima pe pozitie viitoare, driblinguri in viteza… Elton e pe departe cel mai tehnic jucator din campionat mingea asculta cuminte si se lipeste de piciorul piticului brazilian.

tosi  •  14 mai 2007, 9:36

De remarcat revenirile in forma ale lui Iacob si Lovin.

silviu  •  14 mai 2007, 9:36

nu m-ai suportam reclama cu nivea.Pana nu scoateti reclama nu m-ai intru la GSP.

rapidist normal  •  14 mai 2007, 9:38

In primul rand galeria Rapidului ar trebui sa-si depisteze propii membrii care au luat bani de la Becali si Borcea sau s-au comportat atat de stupid ca stadionul a fost suspendat.

outzel  •  14 mai 2007, 9:49

uite ce scriu altii:

http://s5.bitefight.org/c.php?uid=54722

livyou  •  14 mai 2007, 10:11

Scoate-ti reclama cu NIVEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Swamp  •  14 mai 2007, 10:18

Ma minunez cati atotstiutori isi dau cu parerea (dealtfel cea mai avizata ) – ca asha shi pe dincolo…………….oameni buni , incercati macar sa mentionati ca este doar parerea voastra, de cetateni respectabili ce si-au obtinut sacrul drept la opinie. Unii sunt furiosi pe reclama zgomotoasa,dar nu si pe neputinta lor de a obtura singuri sonorul,altii stiu cate in luna shi in stele despre becali shi fenomenul fotbal in ansamblul lui. Televizorul a facut „minuni” in Romania !
UN izvor nesecat de formare a opiniilor si constiintelor,o borna de inteligenta pt cei ce isi trag seva nevoii de informare in acest mod sublim.
Ceea ce s-a intamplat aseara pe Cotroceni a fost un pic cam dubios. Am fost la meci la tribuna a 2-a. Prima repriza s-a scandat impotriva ciobanului.La pauza,s-a format un meleu jos langa gard,s-a strigat cu furie catre cioban, apoi cand a inceput repriza a – 2- a nu s-a mai strigat apropae nimic impotriva lui,ci numai pt STEAUA………..se murmura printre randuri ca si-a trimis oamenii la sefii de galerie si i-a „convins” s-o lase mai moale.

del piero  •  14 mai 2007, 10:21

da ma sa plece becali! cine tine echipa? suporterii? instituiti o organizatie, liga suporterilor si fiecare stelist care se asociaza sa plateasca o suma de bani lunara sau anuala si apoi sa ne ridicam cu pretentii! haideti k bugetul unui club sa fie sustinut 60-70% de suporteri si apoi sa alegem noi conducatori si antrenori! dar asha e mai simplu sa injuram!

andy  •  14 mai 2007, 10:22

becali s-a cam autodistrus, dar copos are dreptate. Pai in vara a cumparat tot ce a dorit inimioara lui lucescu, adika pe grifits, pe mazilu, pe stancu, pe zicu, si acum ce a obtinut…..locul 4. Pai are dreptate Copos cand spune ca sunt fraieri rapidistii. Si voi presa nu il mai pupati atata in fund pe lucescu asta, ca in afara ca a trecut anul trecut de herta si de hamburg, de hamburg cu mare noroc, nu a facut nimik. L-a stricxat si pe grifits, care daca mergea la steaua ajungea un mare jucator, acolo la rapid s-a pierdut. Eu sa fiu in locul lui copos l-as trimite pe lucescu cu primul tren, nu m-as tot luas dupa dragomir si dupa presa, care il pupa in fund pe lucescu doar pt ca vorbeste frumos, nu pt. performante.

nyny  •  14 mai 2007, 10:24

oameni ca Iacov nu au ce cauta in fotbal.Astia ca el trebuie impuscati pt ca nu fac altceva decat sa distruga fotbalul si nu numai

OO7  •  14 mai 2007, 10:24

Ce Oilor? Ati batut si voi 2 retrogradate si visati ca faceti spectacol? Va vedem in toamna cand cu Neaga, Gurita, saltimbancul de Elton si in fruntea lor dragul vostru Oli [care a fost 1 saptamana la Milano acu 3 ani si de atunci vorbeste cu accent], s-ar putea sa fiti mai mici ca pana acum!

del piero  •  14 mai 2007, 10:27

calculati stelisti si voi! dak suntem 3 mil de suporteri care tin cu Steaua (poate ca sunt mult mai multi) dar sa zicem o medie de 3 mil si fiecare da 5euro pe an cati bani sunt! se poate asigura un buget?

Antistar  •  14 mai 2007, 10:34

ce imbecili sunt cei care posteaza replici de genul primul sau al doilea …fuckin retards

rapid visiniu  •  14 mai 2007, 10:44

Cataline,acum 2 zile am scris ceva despre D.r.a.g.o.m.i.r si de faptul ca are dreptate cand face z.i.a.r.i.s.t.i.i pr.os.ti (nu si-n cazul tau) si m-ati cenzurat!Ati inceput cu din astea?!!!

Robertinho  •  14 mai 2007, 10:55

cand credeam ca ti-ai revenit, ai dat iar cu bata-n balta. e stilul tau. sincer, nu are nicio logica articolul asta.

Viorel  •  14 mai 2007, 10:55

„Stelistii” care-l injura pe Becali, nu sunt stelisti, sunt anti-dinamo si anti-rapid. Ei n-au nicio treaba cu Steaua…ei sunt niste oi…oilor…oi fara oaie…..spune ei: „ca ce? asa se intampla si-n Spania…si-n Italia” da, dar acolo e fotbal si pleaca cate 4 echipe in CL (din care 2 direct) si daca tot o luam asa…ii sfatuiesc sa inceapa sa gandeasca si singuri….

lupud  •  14 mai 2007, 11:00

Iar sunteti offtopic, vai de mamele voastre care v-au batut de v-a sunat apa in cap cand erati mici si asa fugeati si voi la stadion sa va mai descarcati si sa injurati si voi pe cineva din spatele multimii. In legatura cu sbiectul…mozilla firefox, addonurile adblock plus si flash block si nu o sa mai vedeti nici reclame nici anunturi. O varianta!

axl46  •  14 mai 2007, 11:42

@Viorel

„Stelistii” care il sprijina pe Becali nu sunt stelisti…sunt niste becalisti, care cica tin cu Steaua din cazua ca e un individ „tare smecher” la conducerea echipei, si care vor doar rezultate, si nu vreau sa vada ce e in spatele acelor rezultate. Si daca tot o luam asa te sfatuiesc sa gandesti si tu singur 😉

axl46  •  14 mai 2007, 11:57

dupa capul unora Becali e de neinlocuit la Steaua…fara el echipa ar fi desfintata din cauza lipsei banilor dupa parerea acestora. Lucrurile nu stau nici pe departe asa. Becali ar face bine sa plece de la echipa si daca tot vrea sa-si recupereze investitia (care orcum e deja recuperata) sa vanda toti jucatorii (sau aproape pe toti).

Echipa ar trebui pana la aparitia unui investitor serios sa fie reprimita in cadrul CSA Steaua…stiu MApN nu are bani, dar aceasta nu este o problema. La echipa sa ramana din actualul lot doar jucatorii care accepta sa joace pe salarii de 10-30 mii de euro pe sezon. De asemenea se pot aduce jucatorii mai in varsta , stelisti adevarati si tineri de 16-20 de ani care sa se formeze la echipa. Cu o echipa de genul asta s-ar putea evita retrogradarea in primul sezon, si pe urma incet incet se poate face performanta, dar adevarata performanta, nu alergat dupa adversarii adversarilor cu sacose de bani.

Echipa nemaifind legata de Becali , sunt convins ca se vor gasi cel putin 1-2 sponsori care vor dori sa-si inscrie numele pe tricourile Stelei. Cu bani primiti de la acesta, de la reclamele de pe stadion si biletele vandute suporterilor , se poate realiza finantarea echipei.

Steaua fiind un nume mare in Europa in ceva timp ar aparea un investitor serios (nu indivizi dubiosi ca si acum) care sa bage banii in echipa. Cred ca multi stelisti adevarati, cei pentru care nu conteaza numai obtinerea unor rezultate ci si modul in care au fost aceste rezultate obtinute sunt de acord cu o idee de genul asta. Iar daca credeti ca „luand-o in jos” asa nu se mai poate reveni, uitati-va la locul 3 din Italia, Lazio Roma si o sa vedeti ca se poate.

Imi cer scuze pentru greselile de scriere din textul de mai sus, dar ma grabeam 🙂

Gicu  •  14 mai 2007, 12:07

E o evolutie. De la Nurnberg la pinguin.:-) Keep walking. Hahaha.

GabiKoreanu  •  14 mai 2007, 12:14

Pe-asta cu pinguinul ai luat-o de la mine de pe blog, sau direct de pe BBC? 😉

ovello  •  14 mai 2007, 12:14

Citeam acum cateva zile gazeta… si inchideam orice pagina pe care aparea o reclama in fata textului de citit… aici apare iar… m-am gandit de multe ori sa nu mai intru, si, trebuie sa recunosc, ca de la o vreme intru din reflex… din pacate ziarul in format electronic este din ce in ce mai greu de citit… dupa ce scriu acest post, voi derula la inceputul articolului, daca va fi in continuare afisata reclama, voi inchide pagina, nu e normal… (e o reclama care nu are buton de inchidere)…

GabiKoreanu  •  14 mai 2007, 12:17

Stirea zilei, tot pe BBC, e ca se fac pasi mari in tehnologia de separare a hidrogenului din apa, cu ajutorul radiatiei solare. 😉

Ciolanu  •  14 mai 2007, 12:28

1) nu mai postati toate aberatii gen 1,2,10, link nu stiu ce joc,etc
2)daca esti stelist nu inseamna ca trebuie sa fii si png-ist si becalist. stelistii tin cu echipa, nu cu patronu’.oricum, mi se pare jenant sa ajuingi sa-l votezi pe jiji. o sti el sa faca bani, dar nu totul se rezuma la facut bani. depinde cum ii faci.
3) despre articol: nu inteleg ce trebuie sa ne atacam atata ca a luat jiji fularul lui dinamo. bravo! poate o sa invete si huliganii, pardon, supoerterii ca nu trebuie sa te iei la bataie cu altul doar ca simpatizeaza alta echipa.
trebuie urat si injurat pentru ca e ceea ce este. pentru ca iese in fata un om ca el.el trebuia sa stea in fotoliu si sa zambeasca.ca daca deschide gura,vai.trebuie injurat pt ca exista.
multi suporteri ar fi preferat ca dinamo sa piarda cu cfr, steaua sa termine pe ultimul loc neretrogradabil, dar sa plece gigi, meme si/sau oli. mm a plecat. vedem ce o iesi

Cohut Ioan-ORADEA  •  14 mai 2007, 12:38

ma alatur si eu celor care nu vor mai folosi nivea niciodata,oribila idee.

Paul  •  14 mai 2007, 13:08

Nu cred ca te numesti suporter daca sti sa injuri si sa ameninti. Oameni astia doi au investit in fotbal si ne-au dus in Europa prin investitiile lor. Eu asa vad lucrurile! Ca sa intram in Europa am incercat sa remediem problemele semnalate pe toate planurile, dar am uitat sa ne ocupam de educatia acestui popor care a invatat doar o parte din definitia democratiei. Fie ca ne convine sau nu, din punct de vedere legal, clubul Steaua este al lui Becali la fel cum Rapidul ii apartine lui Copos. Sa le cerem celor doi sa plece si sa-si lase proprietatile constituie atat incalcarea mai multor legi, cat si un atentat grav la logica si normalitate! Cei din tribune nu au detinut legal niciodata cele doua cluburi. Nu cei din tribune au adus jucatorii pe teren, ci jucatorii prin spectacolul lor au umplut tribunele!

aaxel_poli-tim  •  14 mai 2007, 13:12

becali are o perfecta atitudine de dictator
cei care-l contesta sunt „golani” si „comunisti”
stadionul este „al lui”
steaua este „a lui”..
iar prin demonstratia de forta pe care a facut-o la un meci in deplasare si-a dat arama pe fata..
chiar vreau sa continue, sa vada toata lumea ce se va intampla cu becali presedinte..

aaxel_poli-tim  •  14 mai 2007, 13:14

libertatea de expresie este o notiune total necunoscuta lui becali
cine-l contesta este „dusman” si trebuie strivit, inlaturat..

aaxel_poli-tim  •  14 mai 2007, 13:19

Btw, a auzit cineva ca presedintele lui rael madrid sa stae cu fularul barcei la gat, sa cante imnul catalan? sau cel al lui milan pe al lui inter?

cand preiei o echipa o preiei cu tot cu rivalitati, suporteri, nu poti decreta ca de acum „suntem infratiti cu dinamo”..

dar lui i se rupe de public, se crede un voievod care are drept de viata si de moarte asupra supusilor
adica supusii exista ca sa aiba el pe cine conduce
isi confunda suporterii cu turma de oi

rusine celor care au acceptat bilet gratis

Mimi traveStoica  •  14 mai 2007, 13:40

Nici becali nu inseamna steaua si nici copos nu inseamna rapid,amandoi au beneficiat de cluburi pline de performanta si traditie cu spectatori numerosi si devotati,daca intr-adevar iubeau fotbalul romanesc de ce nu au cumparat sportul studentesc ?
Sa renegi suporterii care iti taxeaza greselile(si ele sunt clare si flagrante)si sa afirmi sus si tare ca nu-ti pasa pt ca tu esti „seful”este o mare mojicie!

alcide  •  14 mai 2007, 13:45

CA NU PUTEM INLOCUI UN PATRON, E CLAR, PROBLEMA E CA SUPORTERII AU INCEPUT SA MANANCE BATAIE DE LA GORILELE LUI! ZMARANDESCU CRED CA DE ASTA A DEVENIT RENUMIT CA IN COMPETITIILE ADEVARATE NU BATE PE NIMENI. CRED CA DACA NE PREGATIM UN PIC IL DOVEDIM SI NOI PE EL… PE URMA PANA LA GIGI NU AR MAI FI DECAT UN PAS…. PE CARE INSA NOI NU IL VOM FACE. AR INSEMNA SA APELAM LA IDEOLOGIA LUI MURDARA!

g@br!  •  14 mai 2007, 13:56

Frumos articol.
Din cate am citit eu in articolul celor de la Hotnews, sunt sanse mari ca Progresul sa se intoarca in Liga I :
—Cercetatorul David Orosco, citat de AFP, este de parere ca Magellan-ul va fi respins, deoarece pinguinii Humboldt au tendinta sa ignore pasarile din alte specii. Pinguinul ar risca astfel sa fie discriminat. „Ar fi mai bine sa se reintoarca in in tara lui natala”, a declarat Orosco, care a precizat ca va lua legatura cu autoritatile chiliene pentru a returna pinguinul calator.—
Dar lupta va fi grea. Echipei „U” Cluj i-au trebuit 8 ani pentru revenirea in „A”

ramses  •  14 mai 2007, 14:00

catalin, per ansamblu sunt de acord cu ce scrii tu in general, insa legat de situatia lui fc national te inseli foarte tare. intamplator l-am cunoscut pe gino iorgulescu si indirect si pe iacov si iti pot spune un singur lucru: national a retrogradat nu pentru ca iacov ar fi un presedinte „frontal” iar national a avut performante deosebite nu pentru ca gino ar fi fost un presedinte ‘alunecos”.

adevarul este ca gino stie fotbal, iar iacov nu. inca de asta vara cei care se pricep cu adevarat la fotbal au putut sesiza ce campanie nefericita de transferuri a facut iacov. iti dau un exemplu: florentin dumitru. de atunci mi s-a spus ca e un jucator care este terminat, din cauza unor probleme mai vechi pe care le are la genunchi. nu cred ca poti trece peste astfel de probleme fara sa cunosti fenomenul, doar fiind incisiv de dragul de a fi incisiv.

in plus, cred ca trebuie sa tindem catre presedinti de club asemenea lui gino, profesionisti discreti, care lasa fotbalul sa iasa in prim plan si trec in plan secund rafuielile ieftine de zi cu zi. sincer iti spun, am invatat multe analizand stilul lui gino iorgulescu. mi se pare unul dintre putinii presedinti de club care ar putea face fata in occident.

www.qoue.com  •  14 mai 2007, 14:01

aici puteti urmarii majoritatea televiziunilor importante din Romania

dorel balasa-craiova  •  14 mai 2007, 14:09

O sa te intreb in fiecare zi, pana o sa-mi dai tu explicatia, sau o s-o gasesc singur. Ce te mana pe tine in lupta lui Basescu ? Convingerile ?! M-as mira !

D.D.R.  •  14 mai 2007, 15:11

Cata! Las-o dreaq ca macane…
Tu esti un om serios ,de unde atata patima?Chiar nu te ia cu frig cand vezi un model identic de ascensiune ,cu un fost panglicar al istoriei ca Mussolini ,cu care Base seamana ca doua picaturi de apa?
Nu te sperie gandul ca L-au santajat cu Dosarul pana si pe Mitroplit,pentru trecutul sau??
Stii ce inseamna sa tremuri cand iti suna telefonul,daca esti iar ascultat? Asta vreti, fara sa va dati seama!!!!

Mayra.ro  •  14 mai 2007, 17:33

Totusi, este cel care a investit cel mai mult in fotbalul romanesc.

sir sergiu  •  14 mai 2007, 22:22

last

steaua e cea mai tare  •  15 mai 2007, 12:57

Pana la urma cred ca ce-a facut Becali a fost pentru echipa. In unele chestiuni a sarit si el calul dar acum nu trebuie sa i se dea in cap.
Mai bine mergeti la VOT pentru ca fostii comunisti sa nu revina la putere!

SUCCES STEAUA IN LIGA CAMPIONILOR!!!!!!!!!!!!!!

Vizitati noul site : http://www.kronimedia.com

Comentează