Presa de bine

Evit să scriu la persoana întîi singular. Veţi înţelege de ce o fac azi. Am fost cronicarul celebrului blat Ceahlăul – Dinamo. Am publicat ceea ce cred şi acum: meci trucat. Suporterii dinamovişti m-au înjurat. Înainte vreme, asistasem la declaraţia prin care George Copos recunoştea că, în casă la el, Adalbert Kassai stabilea brigăzile care urmau să-i arbitreze pe giuleşteni. Am cerut penalizarea Rapidului, stîrnind blesteme dinspre Grant.

luni, 11 septembrie 2006, 4:52

Evit să scriu la persoana întîi singular. Veţi înţelege de ce o fac azi. Am fost cronicarul celebrului blat Ceahlăul – Dinamo. Am publicat ceea ce cred şi acum: meci trucat. Suporterii dinamovişti m-au înjurat. Înainte vreme, asistasem la declaraţia prin care George Copos recunoştea că, în casă la el, Adalbert Kassai stabilea brigăzile care urmau să-i arbitreze pe giuleşteni. Am cerut penalizarea Rapidului, stîrnind blesteme dinspre Grant.

Acum, după meciul de la Piteşti am scris că Balaj n-are scuze, ci doar explicaţii. A fost rîndul suporterilor stelişti să mă atace.

În era Internetului, legătura cu cititorii se situează la un nivel fără precedent. Îi rog, şi folosesc persoana întîi ca să-mi asum precis mesajul, să ţină cont de următorul lucru. Discutăm cu publicul, direct sau indirect, agenda de subiecte a presei. „Gazeta” a fost printre pionierii acestei schimbări de mentalitate.

Există cîteva lucruri care nu se negociază: printre altele, bazele profesiei. Cititorii pot decide ce ştire vor să citească, dar nu cum se face o ştire, un interviu sau o investigaţie. O spun liniştit. Ei influenţează conţinutul ziarului, nu natura meseriei. Aceasta a fost stabilită, în toată lumea, printr-un maraton de 200 de ani.

Presa nu sprijină organizaţii private sau statale, cluburi şi partide, corporaţii, echipe sau guverne. Nu e treaba ziariştilor „să facă bine echipei naţionale”, „clubului X ori Y” sau „ţărişoarei”. Pentru asta există demnitari, activişti, salariaţi, politicieni aleşi.

Meseria noastră constă în a verifica informaţii şi a le publica pe cele relevante pentru public. Comentăm şi încurajăm exprimarea liberă a opiniilor. O facem, chiar şi atunci cînd majoritatea se declară lezată. De ce? Pentru că, dacă pasagerii unui avion sînt mai mulţi decît echipajul, nu înseamnă că ei şi-ar dori cu adevărat să piloteze aeronava. Asta dacă nu sînt fani ai suicidului. După cum, procedurile din sălile de operaţie ale spitalelor nu se stabilesc prin vot.

„Presa de bine” nu înseamnă o presă cu ştiri pozitive, absolut normale, ci altceva. E forma prin care se doreşte decerebrarea lumii în care trăim. Nici dumneavoastră şi nici noi nu vrem să cotizăm la această operaţie pe creierul vremurilor. Vă mulţumim!

Comentarii (389)Adaugă comentariu

respect  •  11 septembrie 2006, 16:59

Degeaba dl. Tolontan. Astia sunt prosti da’ multi!

Nelu  •  11 septembrie 2006, 17:04

In primele doua situatii – cu Dinamo si Rapid – este evident ca aveti dreptate, dar in cel al Stelei, cred ca, mai degraba, a fost o eroare de arbitraj.
Sunt suporter stelist, dar nu sunt de acord ca echipa mea sa nu castige cinstit

RAFI  •  11 septembrie 2006, 17:04

Nu comentez nimik,dar unde-i vina STELEI ,ca arbitri nu vad?si inca ceva:ati observat,ca la noi arbitri de tusa nu se implica in joc?ati observat,degajarile portarilor care des depasesc linia de 16 m?arbitri tusieri sunt degeaba.HAI STEAUA

coby  •  11 septembrie 2006, 17:04

Steaua, Rapid si Dinamo sunt pierdute in mizeria blaturilor. Trecute, prezente si viitoare. Anul acesta conduce Steaua. Domnul Becali a inteles ca Liga inseamna mai intai sacrificii murdare.

cititor, pina cind?  •  11 septembrie 2006, 17:04

Nu prea urma de adevar in articol, treaba voastra e sa aduceti profit lui Voiculescu si Copos.
Cit priveste „decerebrarea”, sinteti principalii fauritori, cu stirile despre ce a mai facut Mutu sau Sapunaru!

Mario G  •  11 septembrie 2006, 17:05

Subscriu si eu!

RAFI  •  11 septembrie 2006, 17:05

echipa joaca,dar copos moare de ea:)

RAFI  •  11 septembrie 2006, 17:09

pt tolontan:a fost blat intre Pitesti si Steaua?

SAMM  •  11 septembrie 2006, 17:10

Cataline

nu te-a atacat nimeni aiurea, dar trebuia sa spui si de celelalte faze, nu sa o scoti in evidenta doar pe aia.

oricum eu ca si multi stelisti spun ca a fost penalty dar de aici pana la a spune „Steaua ajutata de arbitrii” este o mare distanta

Cosmin Bulancea  •  11 septembrie 2006, 17:10

Domnule Tolonan ,

Lumea s-a legat de d-voastra pentru ca uneori aveti un talent grozav de a pune paie pe foc si de a incita lumea .
Desigur , liberatea de opinie e un bun castigat dupa ’89 .
Libertatea de opinie creaza o responsabilitate in plus mai ales formatorului de opinii asa cum este un ziar .

GHEORGHE  •  11 septembrie 2006, 17:11

HINT! NATURALIZATIL PE SVEN ERICSSON PE BANCA NATIONALEI CA TOT ISI ARATA DES FATA PE LA NOI

v0rbe  •  11 septembrie 2006, 17:11

„Presa nu sprijină organizaţii private sau statale, cluburi şi partide, corporaţii, echipe sau guverne.” – faceti misto de mine ?
“Presa de bine” nu înseamnă o presă cu ştiri pozitive, absolut normale, ci altceva. E forma prin care se doreşte decerebrarea lumii în care trăim. Nici dumneavoastră şi nici noi nu vrem să cotizăm la această operaţie pe creierul vremurilor. Vă mulţumim!” – sincer si eu va multumesc daca ar fi asa! dar cum sa cred lucrul asta daca dumneavoastra facetiti misto de mine ?

Roadrunner  •  11 septembrie 2006, 17:11

@ Respect: Asta e ce sa ii facem… existam pe aceasta planeta printr-un accident al naturii… doar ca multi sunt rezultatul unei adevarate catastrofe… 🙂

Nelu  •  11 septembrie 2006, 17:13

Meci UTA – Rapid – rapidistii au spus ca nu este corect ca UTA sa joace mai bine cu ei decat cu Steaua (!)
Meci Steaua – Farul – – cica fotbalistii constanteni au jucat pe burta (!)
Meci Arges – Steaua – arbitrul a tras cu bucurestenii (!)
Meci Steaua – Rapid – OARE CE MAI URMEAZA!!!???

batman  •  11 septembrie 2006, 17:14

de ce atatea explicatii?

bogdan vinatoru  •  11 septembrie 2006, 17:14

poate ca multi nu sunt in stare sa faca diferenta dintre un editorial si un articol. daca intr-un editorial se exprima o parere personala intr-un articol se scrie o stire unde se incearca pe cat posibil sa nu se imprime o opinie anume ci doar sa se descrie evenimentul respectiv. iar daca multi sunt ofuscati pentru ca s-a scris ca argesul merita un penalty, s-a facut pentru ca asa au stat lucrurile. iar despre parerile fiecaruia care apar in editoriale ar trebui ca cititorii sa fie totusi bucurosi ca exista o libertate de exprimare chiar daca nu sunt de acord cu continutul acestora. si daca nu sunt de acord pot sa comenteze in termeni civilizati cu autorul editorialului. eu zic ca totusi e in beneficiul nostru al cititorilor!

ovi666  •  11 septembrie 2006, 17:14

Corect! Dar, ca si pe stadion, unii isi refuleaza sentimentele aici, pe blog… Recunosc, si eu o mai fac din cand in cand. Dar nu-mi pare rau. E bine sa fie cat mai multe opinii diferite. Asta inseamna ca democratia functioneaza, libertatea de opinie si mai ales libertatea de exprimare (fie ea si abjecta!) e un instrument puternic al democratiei, chiar daca uneori nu ne convine ce spune colegul sau felul in care o spune. Fiecare din noi vrem sa influentam cat mai multa lume. Asa e natura omului care vrea sa lase ceva in urma lui. Unii vor lasa urme stralucite, altii vor lasa dare murdare. De la fiecare insa, vom avea cate putin de invatat, cate o concluzie de tras, cate o idee la care sa ne gandim fie si pt cateva secunde. Asa cum acum cateva sute de ani unu’ a afirmat ca Pamantul e rotund si toti au ras de el si l-au facut nebun, asa si acum Dvs, eu sau oricare citititor ar putea „scapa un porumbel”, care peste putina vreme s-ar putea dovedi ca e mai mult decat atat. Sau nu… Dar asta inseamna sa-l lasi pe fiecare sa se exprime asa cum vrea! Sustin libertatea de exprimare pana in panzele albe! Desi, uneori, asta poate lasa rani mai mari decat un pumn bine administrat!…
M-am lungit la vorba… Dar, pana la urma, aveam voie s-o fac. Nu?
FITI LIBERI!!!

bart  •  11 septembrie 2006, 17:14

Vorbiti de parca GSP ar fi un fel de New York Times si va simtiti ofensat cand cineva spune adevarul despre mediocritatea publicatiei pe care o conduceti. Spuneti in aceste randuri lucruri pe care singur nu le credeti…

alex  •  11 septembrie 2006, 17:14

…o punere la punct binevenita si bine dozata, as putea spune! Si toutsi, chiar sa fiti dumneavoastra ultimul si singurul ziarist adevarat ?! Apropo, pe cand o deconspirare a turnatorilor si in presa sportiva?

wolf  •  11 septembrie 2006, 17:15

tolo… nu e ce nu am suporta critici la adresa Stelei dar de la o vreme acestea s-au cam intetit in timp ce Rapidul este considerata o victima. Haideti sa spunem lucrurilor pe nume: rapid joaca prost si trebuie sa dea vina pe cineva/ceva.Asa ca s-au gandit sa puna presiune pe Steaua scotand din context cateva faze judecate gresit de arbitri in favoarea Stelei sau anumite faza judecate gresit in defavoarea Rapidului. Dar tot asa putem sa dovedim contrariul :
-de ex. Rapid a egalat Craiova din offsaid.
-la meciul Vaslui-Steaua…Cristocea scapa singur cu portarul este faultat dar nu se acorda cartonas rosu
-Steaua are penalty clar in meciul cu Timisoara
-Marius Constantin loveste fara balon un adversar ….la care meci? mai bine ne-am pune intrebare: IN CE MECI NU FACE ASTA?
-marian rada ataca un jucator al Jiului…nici o reactie din partea comisiilor abilitate.
etc…..

si daca judecam in continuare tot asa o sa ajungem la concluzia ca rapid esta avantajata.

sorin  •  11 septembrie 2006, 17:15

Ai pus semnul de egalitate intre un blat care s-a lasat cu depunctare, intre mizeria lui copos de a subjuga intreaga federatie si corpul de balet al arbitrilor si o eroare de arbitraj intr-un meci al Stelei.
Pai nu prea sunt de aceeasi gravitate Cataline, nu crezi?
Din felul in care ti-ai construit argumentatia lasi senzatia ca trebuie musai sa zici ceva rau si de Steaua, chiar daca nu este cazul.
Trebuie sa faci pe plac cuiva sau chiar asa gandesti?

666  •  11 septembrie 2006, 17:16

Hahahahaha!
Dl Tolontan, in sustinerea unei idei logice, nu incepi cu impresii despre blat si termini cu o banala greseala de arbitru. Poate meciul cu Vasluiul in care dl Porumboiu si-a acuzat echipa de port ilegal de picioare. Ce ziceti, dle Tolontan?

Vai o sa plingem pe umarul tau! Sunt impresioant pina la lacrimi de singuratatea „sustinatorului” de adevar. Cam chinuita operatia asta estetica!

Deci precum am spus, o presa de …. facuta de niste oameni care se pretind altceva decat ceea ce sunt.

mau  •  11 septembrie 2006, 17:16

Blaturi sunt si vor mai fi,bine nu cred sa fi avut Steaua vre-o implicare ,am vazut meciul pe viu si nu mi s-a parut ca avantajaza Steaua,inafara de ultima faza la care cred ca nu a fost atent si i s-a parut ca Goian nu l-a atins,deci are alibi.
Ca ati spus de comentariile din trecut,pana nu se va face ca in Italia,degeaba consumati hartia ziarului,nu faceti altceva decat sa suparati supoterii care iubesc foarte mult echipele.

marius  •  11 septembrie 2006, 17:16

Domnule Tolontan, cu toata stima dar expimati-va cu ceva mai mare acuratete. Caci din debutul articolului, printr-o confuzie cred, ar reiesi ca subiectul acestu articol este un adevar crunt la fel cum a fost in mod real acel Ceahlaul-Dinamo, adica un blat. Se intelege eronat, prin frazele de la inceputul articolului, ca la Pitesti Steaua a facut blat, cu echipa sau cu arbitrul……….

Ori va rog sa va exprimati, nu cred ca asta ati vrut sa insinuati printre randuri cu acest articol, caci altfel cred ca sunteti dureros si tare departe de adevar……..

Merci much.

cdum  •  11 septembrie 2006, 17:16

asteptam sa vad ceva scris si de arbitrajul de la Dinamo-UTA. Se vede treaba ca nu scrieti decat la comanda

Cosmin Bulancea  •  11 septembrie 2006, 17:17

Cine se scuza se acuza ?!?

Mihai  •  11 septembrie 2006, 17:17

Despre ce vorbim domnule Tolontan,sau ce rost are sa vorbim,pe cine intereseaza parerea prostimii.Erau vremuri cind abia asteptam stirile sportive,astazi nu le mai pot suporta.
Presedinti de cluburi cu dosare penale,patroni de cluburi anchetati DNA,presedintele Ligii isi permite in primul rind sa construiasca fara autorizatie,ca in Burundi ,iar apoi sa incerce sa protejeze ilegalitatea Becali a spus la sfarsitul campionatului ca el a cistigat campionatul nu baietii,,anul acesta va face la fel spunea el,sau chiar mai rau sa nu aiba emotii pe final,despre ce vorbim domnilor,ce rost mai are sa vorbim,cui ai pasa de parerea noastra,sau chiar a voastra ,ziaristii.Ei continua sa faca ce vor si apoi rid de noi. Toate bune

RAFI  •  11 septembrie 2006, 17:18

rapid=neputinta,rapid=incompetenta,rapid=copos-INVIDIE DE CHAMPION LEGUE

RAFI  •  11 septembrie 2006, 17:18

SI INCA CEVA tolontan e STELIST ,dar dat fiind functia tace si face:)

costi  •  11 septembrie 2006, 17:18

asteaptatzi sa vedetzi ce se va intimpla in urmatoarele meciuri….nu uitati ca pentru locul unu se intra direct in liga,si vin bani frumosi asa ca…mai asteptati….. trucurile adevarate nu au inceput…inca.

S1duR  •  11 septembrie 2006, 17:19

Dl Tolontan sunte`ti printre singurii pe care ii admir …nu cred ca a umblat cineva la albitrii , daca va ganditi bine la cat a ratat steaua…. intradevar daca era 1-0 pt arges.. imi parea bine stelist fiind , se concetrau mai mult in fata porti….si punctele oricum le recupereau in meciurile directe cu dinamo & rapid…imi pare rau de arges iar cel care a gresit sa plateasca …. Va multumesc

Hai Romania!  •  11 septembrie 2006, 17:20

Va faceti treaba foarte bine! E mare lucru faptul ca cititorii pot sa isi exprime o opinie civilizata asa usor si direct!

Pe de alta parte e normal ca acum stelistii sa sara la hartza ca doar e atacat interesul echipei lor… Le va trece. Vor uita repede. Oricum ce e mai important: se bucura de cel putin 2 puncte castigate pe nedrept. Pentru asta merita sa suporte sa citeasca chiar si adevarul in ziar despre meciul de la Pitesti. La fel au citit (si au inghitit) cu placere despre blaturile pe care Jiji le-a facut fara sa se ascunda la finalul sezonului trecut. Sezonul asta va fi si mai si. Are de unde investi in blaturi. Banii din liga au venit si pana la urma nu e o cheltuiala. Banii si-i scoate la anu cand intra direct in liga. Las’ ca-i bine. Echipele mai micutze au doar de castigat daca au conducatori destepti: iau bani din blaturi si de la Steaua, si de la Dinamo si de la Rapid. Sa circule banu!!!

Laurentiu  •  11 septembrie 2006, 17:20

Nu, nu stiaua nu face blaturi! Cateva exemple anul trecut… Faru, Sportu, Vasluiul, Jiul(1 sut pe poarta in 90 de minute) =)) Si asta ca sa nu mai vorbesc de turul campionatului… Deci arbitri fac blat cu stiaua? Sau si echipele si arbitrii? Oricum cu meme si beecali stIaua(cum zic moldovenii) parca nici nu s-a lepadat de perioada comunista.

adrian  •  11 septembrie 2006, 17:21

Greseli majore fac arbitrii si in campionate mai pricopsite dar la noi a ramas (si poate pe buna dreptate) „radacina suspiciunii” pe care nici arbitrii, sau cei in drept nu se grabesc sa risipeasca ceata care uneori ne face sa vedem altceva decat ar trebui sa vedem. Un lucru insa este clar si anume ca si pana acum, dar si de acum incolo provincia va fi dezavantajata si asta ma face sa nu pot fi un suporter al Capitalei. Ma refer la Liga I. Ce este afara, „Hai ai nostri!”

Serban  •  11 septembrie 2006, 17:21

ar mai fi un rol in meseria de ziarist. acela de a educa publicul. dar asta e un rol facultativ, ti-l asumi sau nu ti-l asumi.

Cătălin Tolontan  •  11 septembrie 2006, 17:22

Cosmin Bulancea: Nu ma scuz. explic. Sintem de acord ca o profesie trebuie sa fie transparenta si sa-si prezinte bazele? Pai asta facem.
Mau: Foarte bine ca suporterii iubesc echipele. Stiu ca nu vor fi ei brusc ingaduitori cu presa. E doar o forma de dialog. Atita tot!
Sorin: Unde vedeti semnul egalitatii? Sint evocate trei situatii diferite.

Cosmin Bulancea  •  11 septembrie 2006, 17:22

La cat de educat e publicul de pe aici …

zapatero  •  11 septembrie 2006, 17:22

domnule Tolontan:

v-ati ales prost momentul sa faceti paralela cu pilotii de avion si pasagerii. Fix acum 5 ani au fost 4 avioane in care oricare dintre pasageri era mai bun decat pilotii respectivi.

Ca sfat: scrieti de ce nu are nimeni incredere in arbitrajul romanesc. Ce anume scartaie in arbitraj. Pentru ca toti conducatorii de club se plang de arbitraje dar tot ei ii voteaza pe Mircea Sandu si Mitica Dragomir. Asta este rolul dvs. ca presa: nu scandalul din fiecare zi ci schimbarea de mentalitate si reforma structurilor.

Scrieti despre starea jalnica a arbitrajului romanesc care permit asemenea acuzatii ca ale dvs. Dar nu veti scrie. Pentru ca e mai usor sa-l critici pe x sau pe y decat sa luati taurul de coarne. S-ar impune demisia lui Sandu, a lui Dragomir, a lui Ghe Constantin si punerea arbitrajului romanesc pe baze independente, transparente si care sa dea seama pentru greselile facute.

cu tristete,
un rapidist

insano  •  11 septembrie 2006, 17:23

Aveti perfecta dreptate si trebuie sa scrieti adevarul de fiecare data.
Dar ceea ce a facut Balaj se numeste greseala de arbitraj, cum tot greseala de arbitraj se numeste si sanctionarea offside-ului la Coman in prima repriza si golul anulat Stelei cu Poli Tm tot pentru un offside inexistent.
Deci, cam asta ar fi tot adevarul si accentuand jumatatile de adevar nu faceti decat ceea ce spuneti ca nu vreti sa faceti: sa „decerebrati”.
In rest, respect, pentru ca stiu ca sunteti un profesionist.

sorin-arges  •  11 septembrie 2006, 17:24

Mai intai trebuie definit BLATUL. Ce intelegem prin BLAT, orice meci incorect (cumparat de la conducerea clubului, cumparat de la jucatori, cumparat de la arbitrii, etc…). ?
In toate campionatele din lume asa ceva se petrece, si se va mai petrece ! Ba chiar si in diferite grupe de calificare sau turnee finale (cel mai misto SUEDIA-DANEMARCA 2-2, preambulat de M. Dragomir: ,,Cat le trebuie domnule ? 2-2 ? Atat se termina !”)
Problema este sa nu existe ceva in genul > pe care il puneau la cale nea Jan si compania.

cluj  •  11 septembrie 2006, 17:25

domnul tolontan are dreptate!!! am citit mesajele de pe blog ieri noapte si ce sa vezi??? la fiecare al doilea mesaj cate o injuratura de-aia grea….
probabil ca acest blog ar trebui inchis timp de o luna sa vedem ce alt ziar va mai aculta parerea????
am ajunge sa traim aceleasi vremuri in care „…….recolta de grau a depasit 100 de tone la hectar….” si alte minciuni care nu pot fi dezvaluite ca „deranjeaza”

roman  •  11 septembrie 2006, 17:25

si tie si lo toti ca tine va spun(ziaristi)mai scrieti si ironic la adresa voastra ceva,ca prea le stiti pe toate!

dragomir dan  •  11 septembrie 2006, 17:25

De multe ori comentariile cititorilor legate de un articol ajung sa se limiteze la un dialog intre doua-trei persoane care ajung sa se gratuleze cu tot felul de epitete, injuraturi, strigaturi si haulituri. Am o propunere…stiti chestia aia cu ” loc de dat cu capu’ „. Faceti un blog special pentru injuraturi . Poate dupa ce-si consuma nervii acolo, pot discuta si intr-un alt mod. Intr-alta ordine de idei, tentatia unora de a arata ca pot scrie cel putin la fel de bine ca si un gazetar de profesie e mare. Nu va invidiez, aveti o munca ingrata….dar si frumoasa. Succes in continuare.

Cristi  •  11 septembrie 2006, 17:25

TRUE!

Pachitanu  •  11 septembrie 2006, 17:25

D-l Tolontan, imi fac putin timp sa scriu cateva vorbe:
aveti perfecta dreptate, dar iata ca la 16 ani dupa comunism nu stim sa ascultam o parere,nu stim sa receptionam un mesaj sau sa dam o replica pertinenta.
Vorba lui Costi: „nu este decat inceputul”

Numai bine

liviu  •  11 septembrie 2006, 17:25

de ce atunci cand un arbitru greseste in favoarea stelei e furt ? se mai comit si greseli iar cu pitesti au fost greseli si impotriva stelei -min3 . de ce trebuie sa va ganditi numai la comploturi ? oare sunteti obisnuiti cu asa ceva ? de ce rapidul acuza pe balaj daca au luat un punct cu craiova cu un gol din offsaid . decenta a disparut . balaj desi a facut si o greseala mare impotriva stelei i se imputa numai faza penaltiului . de ce ?

a nobody  •  11 septembrie 2006, 17:25

Penaltyul se putea acorda,este adevarat,desi juatorul pitestean nu mai ajungea mingea si dupa parerea mea a cazut nu din cauza intrarii lui Goian ci din cauza ca s-a nascut in Romania.
A fost o decizie favorabila stelei,si ce?
E prea devreme dupa parerea mea sa spunem daca steaua este sau nu ajutata de arbitrii

MMA  •  11 septembrie 2006, 17:26

Eu cred ca arbitrului i-a fost teama. Atat centralului cat si tusierului iar asta este rezultatul declaratiilor de intimidare. NU cred ca Steaua cumpara meciuri sau arbitrii insa este clar ca anul asta ea este cea favorizata. Asa cum si Dinamo a fost in anii trecuti si cum probabil va mai fi.

H2O  •  11 septembrie 2006, 17:27

dl.Tolontan , sunt DINAMOVIST si sunt mandru de asta , insa in presa sportiva , nu numai gsp , apar tot felul de lucruri urate despre DINAMO , acum cateva zile sustineati sus si tare ca Ze Kalanga si Leo Lerinc vor plecat .
in privinta blaturilor : recunosc , cu ceahlaul a fost blat si nu numai cu ceahlaul , dar sa nu uitam ca in acea vreme toti granzii + unele echipe din provincie ( mai ales bistrita ) faceau blaturi rusinoase care nu aratau decat neputiinta unor echipe si nepasarea unor fani care inchideau ochii cand echipa lor juca teatru .
acum lucrurile pareau schimbate total , parca mai disparusera blaturile , dar nu a fost asa . in urma cu cateva cu cateva saptamani gigi becali lasa sa se inteleaga ca meciul cu vasluiul , din ultima etapa , a fost cumparat . au fost vre-o 2 zvacniri ale jurnalistilor , dar nimic concret , nimeni nu s-a autosesizat si nimeni nu a facut nimic impotriva acestui cioban cu 4 clase care nu stie sa numere pana la 10 fara sincope . in ultimele etape , iar blaturi peste blaturi si nimeni nu zice nimic , in meciul steaua-farul , fotbalistii constanteni parca erau jaloane ( cred ca Disney nu intelege bine limba romana si nu s-a prins ca e blat ordinar , fiindca el a fost singurul care a mai jucat ) , cu UTA , aceeasi poveste , doar nu se astepta nimeni sa bata lacatus pe steaua , UTA are echipa buna , DINAMO a avut mult de furca aseara pana sa rapuna fiara , rapidul nu a reusit , dar cu steaua , fiara s-a sinucis , in meciul cu vaslui observatorul ii spune antrenorului vasluian ca a aranjat cu arbitrii si sa nu cumva sa isi lase fotbalistii sa intre mai tare la minge , cu argesul , penalty clar , toata lumea vede 11m numai balaj nu , acum se tot spune la tv ca steaua a avut mai multe ocazii , asa o fi dar fotbalul nu se joaca pe ocazii ci pe goluri , fotbalul este jocul ala pe care toata lumea il joaca si nemtii il castiga , asta e fotbalul .
si inca ceva si inchei , dc va este atat de frica de becali , singurul om care l-a infruntat in adevaratul sens al cuvantului este iancu , presa dc nu poate ? el ameninta pe toata lumea , chiar isi bate joc de jurnalisti recunoscand ca face blaturi si voi ? inteleg ca sponsorizeaza puternic redactiile domniilor voastre , dar aveti putina onoare . daca dl.Penescu nu facea scandal , nici despre acest penalty nu se discuta , chiar sunt curios daca balaj pateste ceva , desi nu cred , doar a avantajat steaua , si-a facut datoria doar !

Nasty 34  •  11 septembrie 2006, 17:27

D-le Tolontan
Pentru multi meseria de ziarist pare la fel de simpla ca si cum ai culege o papadie de pe un camp necultivat. Suporterul de rand si-ar dori, in permaneta, ca despre echipa lui sa se scrie doar de bine. In capul domniei sale suporterul, aceasta este starea de normalitate.
exista insa anumite nuante, care-l fac in multe cazuri sa devina intransigent. maria sa spectatorul stie o chestiune simpla: hai…….. Nu mai conteaza starea de fapt. iar cand lucrurile nu se intampla asa, esti catalogat scurt, anti……
Cat despre dontologia profesionala, tine de fiecare individ in parte. Existenta ei insa, se afirma si nu se discuta!
In concluzie, respectele mele si pastrati-va echidistanta respectand adevarul!

Comentează