Descălecarea din Ferentari

Sînteţi uimiţi? Aşa se vede treaba. Televiziunile, oamenii politici, pînă şi primarul Vanghelie, un specialist în mesaje transmise la nivelul străzii, au rămas mască în faţa gestului lui Gigi Becali. Finanţatorul Stelei i-a băgat pe revoltaţi în case după ce le-a promis că le plăteşte curentul electric pe o lună. Aproximativ 400.000 de euro.

miercuri, 15 noiembrie 2006, 5:38

Sînteţi uimiţi? Aşa se vede treaba. Televiziunile, oamenii politici, pînă şi primarul Vanghelie, un specialist în mesaje transmise la nivelul străzii, au rămas mască în faţa gestului lui Gigi Becali. Finanţatorul Stelei i-a băgat pe revoltaţi în case după ce le-a promis că le plăteşte curentul electric pe o lună. Aproximativ 400.000 de euro.

E abia începutul. Credeţi-ne! Îl cunoaştem. În cinci ani, a răscolit fotbalul românesc. Gesturile sale merg de la ridicol la sensibil şi de la sfidarea legii la o generozitate fără limite.

Deja a ieşit din careul de 16 metri. A părăsit terenul, a trîntit uşa lojei lui de la stadionul „Ghencea” şi, ca un speculant profesionist, se caţără pe corzile sensibile ale oamenilor. Gigi Becali este cea mai mare palmă dată clasei politice din România. Şi tare ne e că o s-o tragă cu piciorul. Iar cei loviţi vom fi noi!

Comentarii (451)Adaugă comentariu

baddux  •  16 noiembrie 2006, 11:09

unii muncesc in tara asta de nu mai pot, iar altii se multumesc sa stea intr-o mizerie de nedescris si fara a plati un leu statului. aia creca nu si-au platit lumina de la revolutie de au facut datorii asa mari, aia cred ca habar n-au unde se afla renelul, firma de cablu sau asociatia de locatari. acesti oameni sunt niste paraziti…

gabriel cristea  •  16 noiembrie 2006, 11:27

bai tolantate,numi gura de tine.Omul asta pe care il injuri a scos di buzunarul lui 14 miliarde de lei.voi astia din trustu lui voiculescu a-ti scoate bin buzunar suma asta de bani?Ce-a facut Catalin Tolontan pentu omeni in general?Cand un om face un asemenea gest sa si gasec destepti ca tine care incep sa latre si sa comenteze.Esti penibil,si te crezi mare analist,in realitate nu esti decat un mascarici penibil

UltraMihai  •  16 noiembrie 2006, 11:31

@ lazar dan.. si restu…

daca romanii cred ce spune si face acest personaj… pai atunci ne meritam soarta !!!

FOR FUN  •  16 noiembrie 2006, 11:53

o singura intrebare am si eu…in cate reportaje a aratat la tv…situatia persista de 16 ani…unii chiar au aratat contracte semnate cu electrica sau ce-o mai fi…deci nu inteleg in 16 ani nu s-a gasit nici o solutie ??? daca pentru un cartier amarat nu gasesc solutii dar pentru Romania ??? Deci poate urmasii nepotilor nostri vor TRAI BINE ..
no offence pentru domnul Becali…chiar daca gestul e poate populist si nu rezolva problema in sine… totusi a aratat ca este necesara si vointa politicienilor…nu sa doarma prin senat..Referitor la spusele unui coleg de mai inainte ca somnul natiunii(ratiunii) naste monstri Romania doarme din 89 incoace

sorin  •  16 noiembrie 2006, 11:54

tolontane esti o zdreanta ma ce tot te iei de becali , fa tu ceva buhn in tara asta daca esti capabil

dw  •  16 noiembrie 2006, 12:06

tolontan fiu de tzigan

smartinfo  •  16 noiembrie 2006, 12:07

Nu stiu daca e vorba de a crede pe gigi sau de a fi langa el la alegeri 🙂 Ideea este alta.Poate ca gigi este „”un „speculant profesionist” si se caţără pe corzile sensibile ale oamenilor”” dl.tolontan si blog-isti 🙂 dar vreau sa vad mai multi oameni din politica la fel de „speculanti” ca gigi, care sa construiasca biserici, sa ajute oamenii pe strada, sa faca case sau sate intregi ajutand alti oameni napastuiti de inundatii sau cine mai stie de ce.Nu sunt pacalit de aceste gesturi ale lui gigi si stim cu totii ca el incearca in acest fel sa isi castige popularitatea si, de ce nu, multe voturi…dar sunt sigur ca si vrea sa ajute oamenii, ca vrea sa numai existe saracie si hotie,etc.Si vreau un nume de om care a mai facut ceea ce face gigi…sa dea bani,sa construiasca,etc.Cati dintre politicienii de rahat din Romania a facut asa ceva?Numiti unul singur! Promisiuni in campaniii electorale,atat.Un lucrur e cert.Gigi Becali nu e la putere acum.Si totusi face si da cu ambele maini.Nu conteaza scopul.In adancul inimii lui poate ca stie ca nu va castiga.Cati din noi, avand banii lui ar face aceste gesturi???Nimeni.Il acuzam pentru ce?Ca isi satisface pofta de vanitate?Foarte bine.E un roman adevarat asa cum altii nu sunt…chiar daca are scopuri proprii – face mult bine oamenilor.Punct.

Cretzu’  •  16 noiembrie 2006, 12:33

Din pacate becalu a ajuns mare si tare si din cauza voastra (care incepeti toate emisiunile sportive, toate paginile ziarelor cu el…)…a politicienilor (care nu au facut nimik in tara asta timp de 16 ani…si nici nu o sa faca nimik…), si a noastra (care intai am ras de el, nu l-am bagat in seama, iar atunci cand ne-am ofticat pe simpla lui prezenta undeva…era prea tarziu…becalu invadase tara)…
Personal, cred ca face si lucruri bune…dar toate sunt calculate…
Iar daca poate ajuta neconditionat…bravo lui.
Doamne fereste insa de o crestere a lui in sondaje…o sa rada toata UE de noi…si sa nu ne luam si o …ue de la ei…
Oricum de abia asteapta sa ne-o dea…

stefan  •  16 noiembrie 2006, 12:37

Voi chiar nu intelegeti ca nu conteaza daca a facut gestul sau nu in scopuri electorale. Important e ca a scos BANI din buzunarul lui ca sa plateasca niste datorii ale unora care nu se stie daca neaparat meritau sau nu ca nici asta nu e problema daca aia au furat curent sau nu. Problema e ca Gigi asta de unul singur a luat la misto toata puterea si nu numai. Adica el singur a gestionat o situatie de criza, a bagat oamenii inapoi in case, asta e important. Radem de el, il facem cioban, il facem nebun sau cine stie mai cum si totusi tipul asta se descurca singur.

stefan  •  16 noiembrie 2006, 12:39

Si nu e vina nimanui ca e intens mediatizat, e pe lacul 3 in topul averilor deci nu prea avea cum sa scape de mediatizaremai ales prin ce face……..

zau  •  16 noiembrie 2006, 12:40

BRAVO GIGI!
tontolane tu cati bani ai dat la alti?nu mai stiti ce sa scrieti in gsp vostru…..

smartinfo  •  16 noiembrie 2006, 12:41

Asa e stefan, ai mare dreptate…sincer.

messi  •  16 noiembrie 2006, 12:53

:))))) voi, astia care sunteti din bucuresti, ii stiti pe „sarmanii” din Ferentari? bine ca s-a gasit becali sa se suie pe maybach si sa faca acte caritabile. spunea cineva de hitler. si nemtii (unii, aia care erau patrioti, „razboinici”, arieni) au dus-o imparateste pina la razboi, gratie unui hitler care spunea ca fiecare neamt va avea cit n-a avut vreodata, dar si el s-a bazat pe hotii, golani, batausi… exact populatia din ferentari. asa ca mai usor cu „marele gest de caritate”. e atit de usor sa te fraiereasca unul cu bani, dindu-se drept „caritabil” si „bun crestin”, mai ales la clasa politica pe care o avem noi… la alegeri o sa voteze fiecare cit il duce capul, dar nu cred ca becali va face mare brinza.
si inca o treaba: daca io dau 10-20.000 de lei unui batrin pe strada, nu ma aplauda nimeni. la banii mei, e o suma comparabila cu banii dati de becali acelor specimene.
Oricum, va inteleg, pe astia care atita il laudati. Cred ca abia asteptati sa stati cu mainile in buzunare si sa vina becali sa va plateasca facturile. ce bine ar fi, nu? poate ca nu suntem totusi o natie de lenesi, hoti si imbecili… io mai sper.

UltraMihai  •  16 noiembrie 2006, 12:55

daca acest individ ajunge vreodata presedinte al Romaniei, a doua zi Banatul declara INDEPENDENTA !!!

Internitis  •  16 noiembrie 2006, 13:10

„Clasa muncitoare, mandra ca o floare”!

Multa vreme taranul roman a fost in centrul atentiei. Ciobanul a fost o figura marcanta a literaturii.

Acum de ce va mirati ca ciobanul este o figura marcanta in Romania 3G?

Sistemul de valori din Romania l-a propulsat pe Becali in pozitia de lider.

Valentin  •  16 noiembrie 2006, 13:14

Toata lumea are dreptate. Problema este alta. Media romaneasca sufera. Cei care sunt considerati „formatori de opinie” sunt niste oameni de comentarile carora m-as putea lipsi. Un articol DECENT ar fi sunat ceva de genu: „In cursul zilei de … George Becali a facut asta si asta.” Cine …. credeti ca da 2 bani pe parerile voastre de jurnalisti „formatori de opinie”. Ahhh ce m-am saturat.

gabriel cristea  •  16 noiembrie 2006, 13:15

mihai,crezi ca ar fi mare pierdere cu banatul vostru?V-a credeti buricul pamantuli>si dispretuiti bucurestiul,dar daca acum ceva timp nu iesea bucurestiul in strada tot nenea nicu era acum.Am si eu o intrebare:voi in banat aveti trei testicole,de va credeti asa speciali?

purcel  •  16 noiembrie 2006, 13:31

1. Vadim nu are apa calda in senat!
2. Tolontan e la fel de speculant ca Gigi al nostru!
3. Auzi, frate, vorbeste romanul de munca si bun simt de parca din 89 a facut altceva in afara de teapa si furat!
4. Gigi nu o sa dea bani luna viitoare, fara grija!
5. Da bani pentru ca are de unde si o face pe termen scurt, dar efectul este pe termen lung.
6. Nimeni, dar nimeni nu are dreptul sa comenteze gestul lui – face ce vrea si nimeni nu stie ce are in cap. Vrem democratie, parca!

SeBaN  •  16 noiembrie 2006, 13:49

on_simplu ce kkt manaci acolo ma cap de melc ??
taci la dracu sa te ia ca habar nai despre ce vorbesti

leo_tei  •  16 noiembrie 2006, 13:52

Am spus-o si o voi mai spune:mass-media din romania e de tot rahatul, indiferent de natura ei. Setea de senzational facuta cu reporteri si televiziuni de 2 bani a facut sa apara aceste emancipari a unor ” oameni” care vor specula la maxim anumite corzi sensibile ale noastre, a celor care stam si ne uitam ca idiotii la tot ce se intampla in jurul nostru (vezi stirile de la ora 5, zero tv).
Asa ca tu tolontane lasa-ne si nu mai face pe nevinovatul si pe atotstiutorul in materie de orice (sport, economie, politica). Tu si cu acel „mesia” al romanilor, cristian tudor popescu.
Ati semanat vant culegeti furtuna.
INCOMPETENTILOR……………………
SUNTETI PENIBILI………
Si chiar asa ce treaba are prosport cu Gigi Becali si cu politica???????
Vezi setea de senzational ………………..

leo_tei  •  16 noiembrie 2006, 13:55

Si ce treaba are gsp cu Gigi Becali????
Vezi setea de senzational ………………..

elena  •  16 noiembrie 2006, 13:57

Indiferent daca ceea ce a facut Becali e bun sau rau, ideea e ca nu trebuia sa faca. De ce sa le plateasa datoriile, in conditiile astea vreau si pe cineva care sa-mi plateasca chiria si utilitatile si eu sa stau prin carciumi sau pe maidan sa bat mingea. Toata lumea s-a invatat la pomana si la scandal, ca nu li se da, ca nu li se face, dar ei ce ma-sa (ma scuza-ti de limbaj) fac ca sa primeasca toate astea?
Prost sa fii sa nu speculezi prostimea altora, si Becali asta face.

RAMMOSS  •  16 noiembrie 2006, 13:59

IARASI BECALI PE PRIMELE PAGINI ALE ZIARELOR. IL PUNEM ACOLO, APOI NE MIRAM TOTI DE ASCENSIUNEA SI TUPEUL PE CARE LE DOBANDESTE CEAS DE CEAS. OARE ESTE VINA LUI? NUUUUUUUU, SUTA LA SUTA ESTE VINA CELOR CARE IL SCOT IN FATA PE JIJIONE.
EL, INSA, ESTE UN SPECULANT AL MOMENTELOR. SIGUR, ESTE SI VINA AUTORITATILOR CA ATUNCI CAND AR TREBUI SA INTERVINA CU FERMITATE NU O FAC, FIE DIN REA VOINTA, FIE DIN INCAPABILITATE. SI ATUNCI, HOP JIJI CU BAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, CA DOAR IN SOCIETATEA ROMANEASCA SE POATE AJUNGE IN 15 ANI MULTIMILIARDAR, IN CEA AMERICANA SE AJUNGE LA NIVELUL FINANCIAR AL LUI GIGI IN VREO CATEVA GENERATII DE MUNCA PE BRANCI.
IAR ACUM, STAM SI NE MINUNAM CA UITE DOMNE CE FACE BECALI PENTRU SARACI. NU ESTE IMPORTANT CE FACE BECALI PENTRU SARACI CI ALT ASPECT ESTE DUREROS. BECALI FACE PENTRU SARACI CEEA CE STATUL NU POATE SA FACA.

craciun ciprian  •  16 noiembrie 2006, 14:03

bine bah baieti….eu sunt total echidistant…adica n-am nici pro nici contra lui becali si sincer ma indoiesc ca v-a iesii vreodata presedinte,v-a patii exact ca vadim,il vor oprii astia…asa ca stati linisititi si nu va mai agitati cu emigrarile.dar sincer ma irita sa vad ca nimeni nu aduce in discutie pe ceilalti fraieri care conduc taraa asta,adica,basescu a zis ca nu-l intereseaza problema ,videanu ca nu-i de competenta lui,vanghelie ca a facut tot ce-a putut ca sa-i ajute,dar…nu a putut…si tot asa!in cazul asta responsabili ai ramas jandarmii…adica sa-i bata pe nenorociti si sa-i alunge!simplu!doar ca pot paria ca aia n-ar fi plecat cu una cu dou si poate dimpotriva,s-ar fi inmultit…si poate pateam ca francezii!dar…in fine s-a gasit un om(prost destept nu ma intereseaza) care sa-i bage pe aia cu vorba buna in casa si care sa le rezolve si problemele….si hop!!!!tot poporul roman a inceput sa-i sare in cap ca…”de ce a facut miscarea asta???populista”????bah fratilor…..nu va sesizati ca voi chiar sunteti penibili?

spectator  •  16 noiembrie 2006, 14:06

Am inteles ca, pana la urma, cei 400.000 de euro nu au fost decat 13.000. Gestul lui jiji, coroborat cu alte astfel de fapte altruiste ale sale, pare a face parte dintr-o strategie. Nu-l pot banui ca el a conceput o astfel de strategie, pentru ca ar implica un dram de inteligenta sau macar viclenie. Cred ca autorul este vreun consilier, dar nu asta este important… Important este ca jiji continua sa escrocheze masele. Fiecare gest de „generozitate fara limite” devine un gest national. Fiecare astfel de gest, mai aduce 0,?…+? puncte in sondaje. Insa, costurile acestor gesturi sunt mult mai mici, raportat la procentele obtinute de un no name politic si social (ceva peste 5%, daca nu ma insel). Afacere este facuta dupa un tipar specific smecherilor parveniti ilicit: profit maxim cu bani putini, pe fondul inselarii (escrocarii) populatie. Poate Gazeta sau alt ziar care il promoveaza cu obstinatie pe individul in speta, va avea curiozitatea cat spatiu publicitar ar fi putut cumpara jiji cu 13 000 de euro la posturi ca Antena1, Protv si Realitatea TV, dar si in presa scrisa, in ziare dfe tiraj mare. De asemenea s-ar putea face un calcul similar cu banii investiti de jiji in casele sinistratilor. Adica, sa se converteasca aceste sume in spatii publicitare strict pe dimensiunea obtinuta in urma campaniilor de „gesturi”.

spectator  •  16 noiembrie 2006, 14:11

Inca ceva! La discutii cu diferiti prieteni, am constatat ca nu putini suntem cei care pur si simplu nu mai vibram absolut de loc la titlurile in care apare numele GIGI BECALI. Nu mai vorbim ca articolelel referitoare la ce a facut sau ce a ziz GIGI BECALI nu le mai citim de mult. Aceleasi discutii au condus catre urmatoarea concluzie: nu ne impunem acest lucru, adica nu este un exercitiu de vointa, ci pur si simplu individul nu mai prezinta interes. Poate este un semn ca brandul GIGI este uzat moral…

momo  •  16 noiembrie 2006, 14:18

Cred ca acum Gigi a bagat mana adanc in voturile PSD (nu ca asta ar avea vreo legatura cu sportul). Pai, ia sa ne gandim. Ferentari este fieful lui Vanghelie. Cine era huiduit in seara cu pricina? Vanghelie. Cred ca maine daca ar fi alegeri locale la sectorul 5 Vanghelie ar pierde cu brio si ar sta acasa sa citeasca „almanahe”.

Becali a fost mai jmecher: le-a luat fata la copii Mantale, Vanghelie si altii.

Totusi, cati oameni cu ratiune credeti ca a reusit sa convinga prin gestul sau?

0

RAMMOSS  •  16 noiembrie 2006, 14:25

EXCELENTA IDEEA LUI SPECTATOR CU PRETURILE SPATIILOR PUBLICITARE. CE USOR SE FACE IMAGINE IN ZIUA DE AZI, FARA A PLATI ACEST LUCRU, ORI IN CONTEMPORANEITATE, TOCMAI IMAGINEA SI INFORMATIA AU CELE MAI RIDICATE PRETURI PE PIATA SERVICIILOR. IN FAPT SI CAND PRESA SE FACE CA IL ATACA PE JIJI, TOT RECLAMA II FACE. DACA E GRATUIT ORI PE BANI FRUMOSI, DAR ASCUNSI, ASTA NU MAI E TREABA PUBLICULUI. CERT ESTE CA PUBLICUL INCEPE SA SE TREZEASCA. CONCEPTUL GIGI BECALI DEVINE O CARICATURA A PENIBILITATII, IAR PROMOVAREA ACESTUI FLAGEL MEDIATIC ESTE O ACTIVITATE DE PRESA DECADENTA.

spectator  •  16 noiembrie 2006, 14:26

Pai, tocmai asta e problema, ca Gigi inca mai convinge. Daca ati sti cati sateni se lasa pacaliti. Ba chiar si prin „mistica” reuseste sa mai pacaleasca sateni si chiar sateni urbanizati. Deja a devenit un fel de Petrica Lupu de la Maglavit…

RAMMOSS  •  16 noiembrie 2006, 14:31

iata cum prin grija ziarelor din sport din romania, acest blog devine un spatiu al ideiolor socio-politice. bravo jiji, bravo presa sportiva din romania. tot inainte, ca doar intram in europa. cert este ca la nivelul posologiei maselor se lucreaza in stil mare in romania, noi inca nu ne-am trezit din tranzitie. dar nu mai e mult pana intram cu totul in UE. si atunci, vom astepta normalitatea, fara razboinici ai luminii catindati la nobelul pentru pace si fara gesturi umanitare, care in fapt ii umilesc pe cei nevoiasi. prin aceste feluri de ajutoare, jiji sa nu uite ca de fapt DOAR COMITE UN GEST SI NU REZOLVA O SITUATIE.

benjamin  •  16 noiembrie 2006, 14:37

Problema este foarte delicata cu acest George Becali, asta ca sa nu spun foarte grava. In clipa de fata sunt cateva sute de mii de romani care ar face fata mult mai bine functiei de presedinte. O sa pun aici inclusiv unii elevi de liceu care au peste 18 ani, dar care ar reprezenta si ar conduce Romania mult mai bine decat daca ar fi Becali presedinte. Tot ce spun aici este ipotetic, toata lumea stie ca pana la varsta de 35 de ani nu poti candida la aceasta functie in stat. Ce am vrut eu sa punctez este ca ne vom face de ras cu becali presedinte. Sunt convins ca in clipa de fata sunt multi elevi de gimnaziu care daca ar da teste de inteligenta , l-ar bate la fundul gol pe Jiji Becali. Chiar ar fi ceva extraordinar, daca stau sa ma gandesc, sa-l vedem pe oier la un test de inteligenta in direct. Asta pentru ca tot ii place sa fie zi de zi in fata camerelor de filmat. Eu respect mult mai mult un simplu om de rand cu salariul mediu pe economie care da 50.000 de lei unui batran amarat de pe strada. Becali nu doneaza 400.000 de euro pentru acte de caritate ci pentru a aduna capital politic mai mult decat are in prezent. Daca ar vrea intr-adevar sa faca acte de caritate, ar bani fara sa cheme de fiecare data televiziunile si presa ca sa vada cat de bun este el. Absolut tot ce face Becali este strict din interes si nu stiu daca ma poate contrazice cineva. Am un prieten care doneaza an de an sume mari de bani la case de copii sau de batrani si nu a chemat niciodata vreo televiziune sau ziar. Si el lucreaza tot in domeniul imobiliar. Un alt aspect este ca nu stiu ce cauta o astfel de stire in ziarele de sport. Sigur, goana dupa senzational este mare, dar cred ca este momentul sa-l opreasca cineva pe acest becali care daca ar intra in parlament (macar) ar fi un dezastru, iar daca ar ajunge presedinte nici nu are rost sa mai zic ceva. Numai gandul ca ar putea conduce aceasta tara (la care tinem toti atat de mult) un om care are mentalitatea lui Becali ma sperie . Un om care crede ca daca are bani poate cumpara orice. Este pacat, este trist, este incredibil, dar, din pacate, este o realitate care ne doare mult. Niste oameni inteligenti isi dau seama imediat de conditia sociala si de nivelul de cultura al unui om dupa limbajul folosit. Becali are un limbaj care arata un grad de subcultura nemaiintalnit -dupa parerea mea- in politica romaneasca postdecembrista. Iar cand mai apeleaza si la limbajul de mahala, asta arata tot despre acest om. As mai avea multe de spus, poate o sa incerc mai tarziu daca voi mai avea timp.
Dumneavoastra ce credeti domnule Tolontan??????………in caz ca cititi si ce am scris si eu aici…..

spectator  •  16 noiembrie 2006, 14:43

Pentru RAMMOSS

Jiji nu poate uita, pentru ca are o memorie foarte selectiva. Atat de selectiva incat nici el nu stie ce memoreaza…Am glumit! Si eu am aceleasi sperante ca si tine. Sper sa nu fie desarte!

ingrid  •  16 noiembrie 2006, 14:53

Benjamin, la mare concurenta cu Becali este Vanghelie cu „almanahele” lui…..adica „primaru care este” . Dar Becali e pe primul loc, e adevarat.

cronos  •  16 noiembrie 2006, 15:06

jiji e intr-un fel de n-ar mai fi!Si totusi TOLO cine esti tu sa il critici pe jiji…?OMUL lui voicurlescu:)!daca ar da ceilalti bogatasi bani (tiriac,iri,aia cu tleviziunea carbogazoaza,vantu..)nu si-ar mai face campanie de imagine pt k nu ar mai avea loc de ei?dar tu intotdeauna ai fost contra lui jiji indiferent de situatie (k toti din cei trustul in care lucrezi).PAREREA MEA E K SI TU ESTI LA FEL K SI JIJI DACA EL NU AR FI TU….NEXAM …ASA K MAI LASA-NE CU MORALA ,BAI TERMINATULE!INTODEAUNA UNIREA!FORTZA UNIREA URZICENI!

cronos  •  16 noiembrie 2006, 15:09

SAU MAI BN ZIS DE CE NU AU DAT BANII BAJETZII DIN PDS (TOTI HOTII SI GAY)SI ASTFEL NU SE MAI AJUNGEA LA DISCUTIA ASTA SI IN MOD SIGUR ISI PASTRAU SI VOTURILE !AS….AU KAM LUAT-O LA BOTIC !:))

catalin  •  16 noiembrie 2006, 15:14

peste o luna iar o sa iasa muistii aia an strada sa faca gura.acolo an zabrauti sant numai infractori.fac 100 de copii ,stau si freaca pula toata ziua si asteapta fraieri ca gigi sa le plateasca facturile.sa se duca sa munceasca sa-si plateasca singuri facturile.peste o luna iar o sa-i debranseze.niste trantori care traiesc degeaba.zabrautiul ar trebui curatat cu buldozerele.

on_simplu  •  16 noiembrie 2006, 15:15

SeBaNe…iar ai iesit din lanul de porumb sa ne mai inveti cate ceva?(in afara de gramatica si ortografie)

RAMMOSS  •  16 noiembrie 2006, 15:17

special pt. catalin – ai mare dreptate. acu daca e sa vb. aici si social, hai s-o facem. NU E OBLIGATORIU SA STAI IN BUCURESTI, CHIAR SI IN FERENTARI. sunt sute de hectare la tzara, care stau nemuncite, da smekerii stau la capitala. JIJI, PLATIND ACELE FACTURI, INCURAJEAZA PADUCHELNITZA SOCIALA, DE A STA IN CAPITALA ROMANIEI PE BANII ALTORA.

RAMMOSS  •  16 noiembrie 2006, 15:22

JIJI, PRIN CEEA CE FACE, A DEVENIT UN FLAGEL. INCURAJEAZA STATUL IN CAPITALA AIUREA, PROSTESTE OAMENII PE LA TARA. CAPITAL POLITIC IMENS, PLATIT CU BANII DE BUZUNAR, OBTINUTI DIN AFACERILE „CU TERENURI DAN PIPERA”.
CULMEA ESTE CA JIJI MAI SI SFIDEAZA, ZBIERAND CA EL MUNCESTE. ADICA NOI CEILALTI SUNTEM NISTE FRAIERI, IAR AIA DIN FERENTARI NISTE ADEVARATI OROPSITI AI SOARTEI. ALTII MUNCESC DIN GREU PE SALARIUL MEDIU PE ECONOMIE SI FAC SACRIFICII SA NU AIBA DATORII, IAR CA SA ISI FACA JIJI CAPITAL ELECTORAL, DA ACOLO UN MARUNTIS SI FERENTARIENII ZBIARA – JIJI PRESEDINTE. PAI DACA JIJI, MAREAN SI RESTUL SUNT LIDERII POLITICI AI ROMANIEI, ATUNCI SI FERENTARIUL REPREZINTA MASINA DE VOT A TARII.

Cristi Roman  •  16 noiembrie 2006, 15:42

Catalin, ti-aduci aminte ce vorbeam acum vreo 2-3 luni despre ascensiunea politica a lui Gigi? Tare mi-e ca se apropie momentul ala. „Se stringe latul” – vorba regretatului Traian Tomescu. Ma intreb insa citi isi dau seama ca pentru noi se stringe latul. Iar Gigi nici macar n-are miinile pe fringhie.

UltraMihai  •  16 noiembrie 2006, 15:47

@ rammoss, catalin, cristi roman

bravo fratilor… uite in sfarsit oameni care gandesc.. mai exista speranta ptr noi !!!

Mircea Scarlatescu  •  16 noiembrie 2006, 15:47

Domnule Tolontan, Becali este rezultatul articolelor si emisiunilor dumneavoastra, celor din presa.
Faptul ca multi romani incep sa puna botul la prostia lui… asta e o problema ce tine de educatie, dar cei care au lansat si intretin imaginea latifundiarului sunt ziaristii.

Asa ca va rog sa nu va mai plangeti, pentru ca noi suntem cei ce culegem ce ati semanat dumneavoastra.

darkstarone  •  16 noiembrie 2006, 16:03

e doar ink un hot care da x bani pentru reclama ..ca apoi sa fure 2x din tara…

cronos  •  16 noiembrie 2006, 16:04

lol pai voi credeti k mai plateste asta a doua oara asa K E EL SMEKER!hai fratilor fiti seriosi o fi idiot si incult omu dasr nu cred k e atat de prost sa plateasca de n ori pt niste tigani jepkari si drogati!

bogdani  •  16 noiembrie 2006, 16:20

Pana la urma a facut un gest care este interpretat in toate felurile.Unii vad mai departe ca ar fi pt imagine ,campanie etc.Si este si asa.Dar a facut un gest care ne-a sensibilizat pe toti!Desi poate acei oameni nu meritau un asemenea cadou!

Shy2  •  16 noiembrie 2006, 16:25

Domnule Tolontan,de acord,Jiji nu are ce cauta in politica.Dar ce treaba are Gazeta cu politica? Sau acum,daca Steaua e in pauza,nu mai aveti de cine sa va luati?

mircea galati  •  16 noiembrie 2006, 16:56

de maine nici eu nu mai platesc nici o factura ptr. ca in tara asta cine fura e compatimit si eu ca toti ceilalti oameni cinstiti suntem niste prosti,hahalere sau zdrente( si asta cu acordul vostru al presei care ridicati in slavi maimuta celebra acefala )
fara suparare mircea galati

mircea galati  •  16 noiembrie 2006, 17:02

ce a facut maimuta in ferentari este un pacat in fata lui DUMNEZEU ptr. ca a facut gesul cu intentia de a castiga voturi si implicit un trai mai bun pentru el insasi
avea valoare gestul daca nu afla absolut nimeni din presa de fapta sa
Dar de asta de ce nu scrie nimeni din presa ptr ca sunt multi jurnalisti cu capul pe umeri.
Oare nu e interes la mijloc??? …. si noi toti suntem niste prosti ca punem botu
mircea galati

mircea galati  •  16 noiembrie 2006, 17:08

majoritatea baietilor din acest blog au perfecta dreptate.
VOI jurnalisti de ce nu invatati de ce se scrie aici???
bravo baieti !!!! mircea galati

SeBaN  •  17 noiembrie 2006, 8:27

on_simplu am iesit din lanul de porumb de unde tocmai i-am tras-o lu’ mata mai taci dracu sa te ia ! se vede ca esti cu cap sec asta de Tolontan .
Asa lasa gura cap de pluta

Comentează