Grigoraş e răspunsul. Întrebarea o puneţi dumneavoastră!

Jocul Oţelului nu e o întîmplare. Întîmplare a fost că a pierdut.

vineri, 2 martie 2007, 5:54

Jocul Oţelului nu e o întîmplare. Întîmplare a fost că a pierdut.

Stilul Farului din era Grigoraş nu era nici el un accident. În finala Cupei, disputată la Bucureşti în 2005, constănţenii au pierdut cu 1-0, după ce i-au înghesuit pe „cîini” aşa cum, în destule momente, au făcut acum gălăţenii cu Steaua.

Grigoraş aduce fotbalişti mai ieftini decît spoturile TV cu fotbalişti, dar care aleargă de mănîncă pămîntul. Important: spre poarta adversă. Coreeanul Kim abia se încălzise prin minutul 110, iar Szekely a bătut penaltyul cu o detaşare obraznică. Sau Giurgiu, nu vă jenaţi, nici noi n-am auzit de el!, care a muncit un meci întreg ca un decatlonist. De unde îi scoate Grigoraş? Şi, mai ales, cum reuşeşte să le cultive temeritatea de a se bate cu orice adversar şi de a ataca tot timpul?!

Din cînd în cînd, Provincia fotbalistică românească anunţă că a pornit răzbelul pentru a stopa hegemonia Capitalei. Şi-şi aduce antrenori din Bucureşti, bine plătiţi şi charismatici. Peste cîteva etape, aceştia acuză „mentalitatea” şi, de regulă, nu-i prinde paltonul, cum se spune în fotbal. În acest timp, echipele lui Grigoraş chiar se bat cu granzii, deşi, conform proiectului, ele ar trebui doar să scape de retrogradare. E o poveste nedreaptă, dar frumoasă. Bravo, Grigoraş!

Comentarii (165)Adaugă comentariu

Relu  •  2 martie 2007, 18:00

un adevarat profesionist…….tot respectul pentru Grig.bafta baieti

Florin  •  2 martie 2007, 18:04

FOARTE ADEVARAT !! Ce frumos ar fi daca ar veni Grigoras la Steaua 🙁
dar nu … aici sunt adusi doar antrenori cu nume , fara valoare dar cu nume
Oli , si mai nou se speculeaza Hagi 🙁 sa fim seriosi. nu ar face nici makar jumatate din performantele lui Grigoras

Benny  •  2 martie 2007, 18:06

Eu cred ca Grigoras este cel mai bun antrenor roman in acest moment!!!
Mi-as dori mult sa antreneze Steaua!!

~~~~  •  2 martie 2007, 18:06

super tare antrenoru.merreu am zis k e cel mai bun din liga lu mitica si nimeni nu ma credea.azi mi-au dat dreptate multi.grig the best(si apropo sunt stelista)

Sorin  •  2 martie 2007, 18:07

Bravo Grigoras si BRAVO Catalin pt acest articol

Darie  •  2 martie 2007, 18:07

Salut Catalin! In articolul de ieri mi-am scos palaria in fata lui Grigoras dar si a lui Marius Stan! o echipa frumoasa, construtuita din munca si respect pentru acest joc! oare Bosanceanu regreta ca a pierdut un asemenea antrenor?! un joc in viteza care place ochiului…
Multumesc

Marius  •  2 martie 2007, 18:07

Intradevar otelul s-a evidentiat aseara, dar, sa nu uitam ca STEAUA nu a jucat nimic MAI NIMIC jocul stelei nu a avut niciun orizont din pacate,sa speram ca se va vedea RASARITUL si sa ne bucuram ca ”niste copii” cu olaroiu in frunte!

DIOGENE  •  2 martie 2007, 18:09

intrebare;va ajunge grigoras vreodata sa antreneze steaua?

vicu  •  2 martie 2007, 18:10

Grigoraş este tipul de antrenor care ia în calcul toate aspectele unui meci. Acum a ştiut să speculeze forma mai slabă a unor jucători a stelei. E adevărat că are şi metodele de a condiţiona la perfecţie pe fotbaliştii săi, unele dintre acestea fiind nu tocmai ortodoxe ( vezi episodul cu pumnii daţi jucătorilor ).
Sunt un fan stelist , dar trebuie să recunosc că este un antrenor mare la echipe mici. Jos pălăria!!!

Întrebare: ce va face Grig când va antrena echipe mari?

DaBird  •  2 martie 2007, 18:11

Unde ar fi echipele romanesti daca in ultimii 2-3 ani meciurile din Liga 1 ar fi aratat ca cel de aseara???

dodo  •  2 martie 2007, 18:14

Eu zic ca daca joaca asa tot returul, Otelul are sanse la Cupa UEFA!!
Si ar merita, inaintea cfr-ului, ofticatilor de la Poli Timisoara, chiar a Rapidului…

necula  •  2 martie 2007, 18:14

catalin
daca iti aduci aminte, chiar la topicul despre hagi si popescu la steaua am zis ca singura solutie romaneasca pentru banca stelei ar putea fi grigoras,cu mentiunea ca nu stim inca daca rezista la presiunea specifica unui club cu pretentiile stelei. eu tind totusi sa-i dau credit lui olaroiu: echipa nu rupe gura targului dar macar isi atinge obiectivele, asta in conditiile in care dica, oprita, nesu, iacob sunt accidentati sau de-abia reveniti, iar portar de-abia acum ne-am gasit.
dar grigoras la steaua…. poate vine si ziua aia!

semakaa  •  2 martie 2007, 18:15

Grigoras….Cartu…..Popa…
Antrenori prea MARI pt echipe prea MICI (in ceea ce priveste obiectivele).

Singura lor vina e ca „nu au fata de CL”(vezi Olaroiu) sau „nume de UEFA” (d’alde Bergodi). Pacat….MARE PACAT….

yonutz  •  2 martie 2007, 18:15

Dak am vedea un asemeanea meci pe luna as fi multumit dekt sa vad 10 asa de proaste.

bif  •  2 martie 2007, 18:16

Mai vedem urmatoarele 3 etape ce face Otelul, dupa acest mecu cu Steaua. Eu cred ca o sa piarda meciurile, asa se cam intampla cand tragi tare la un meci cu o echipa mare.

simi  •  2 martie 2007, 18:18

grigoras e scula de antrenor. pacat ca nu il vad altii..

alin  •  2 martie 2007, 18:19

din pacate valoarea unui antrenor se masoara in trofee, campionate…castigate. Iar acestea sunt castigate , in cea mai mare parte, de echipele mari. Antrenori de genul lui Grig., atata timp cat nu va ajunge la echipele mari, va ramane doar cu …..laude care se uita destul de repede la un eventual urmator esec. Trofeele insa raman mai bine intiparite in memorie si atarna mai greu atunci cand se vorbeste despre valoarea unui antrenor. Deci pentru Grig. ar fi bine sa ajunga la o echipa unde sa castige mai mult decat niste laude…..

DJ TROR  •  2 martie 2007, 18:20

Eu l-as aduce la Steaua,o merita cu prisosinta dar…daca n-are prietenii cu Gigi….

alex  •  2 martie 2007, 18:21

„GRIGORAS, GRIGORAS, CEL MAI TARE DIN ORAS!”, asa il alintam, noi, suporterii Farului. Astazi, ne este dor de… el, de jocul echipei. Nu ca Panduru nu-i antrenor, insa mai toti jucatorii de viteza adusi sau promovati de Grig, au cam plecat sau, dupa caz, joaca pe alte posturi. Succes marinare si vant din pupa cat mai sus in clasament!

Marius  •  2 martie 2007, 18:22

Consider mai mult decat pertinent comentariul lui Necula.
Cat despre grigoras – e antrenorul care acolo unde a fost a creat echipe bataioase cu un joc placut ochiului, muncitor, fara aere de vedeta,si…..fost stelist.Poate si viitor!?

andu  •  2 martie 2007, 18:23

In sfarsit mai scoateti in evidentza si meritele antrenorilor din provincie..Intradevar…Grigoras este unul dintre cei mai buni..ar merita mai mult..sa antreneze o echipa cu pretentii…dar nu prea i se acorda sansa se a antrena o echipa MARE!!!
Oricum..FELICITARI GRIGORAS si OTELUL GALaTZI
FOORRZZAA RAPID!!

LFC Bucharest  •  2 martie 2007, 18:24

De mult face treaba buna. Un tip de caracter cu comportament anormal de elegant pentru fotbalul nostru si cu rezultate incredibile cu echipe facute aprarent peste noapte. Ma tem insa ca omul are prea mult bun simt ca sa se inteleaga vreodata cu cei care detin acum „marile” noastre echipe. Asa ca sper sa o faca lata (UEFA) cu una din echipele de „pluton” pe care chiar le invata fotbal.

BRAVO GRIGORAS !

YNWA

Bogdan din Bistrita  •  2 martie 2007, 18:24

Nu stiu cati vorbeau asa de frumos de Grigoras cu doua zile in urma. Trebuia sa faca un meci SUPERB cu Steaua ca sa se spuna despre el ca e cel mai bun antrenor roman? ..sincer, mie imi place de cand antrena Farul (pe atunci era echipa mea preferata din provincie, dupa Gloria, normal…)

Pe de alta parte (cum foarte bine a punctat vicu mai ‘nainte), ce va face Grigoras cand va antrena echipe mari?? Ori va juca extraordinar, avand la dispozitie jucatori mai buni, ori nu va face fata presiunii. Adica, e usor sa joci frumos cand nu ai nici un obiectiv (nu cred ca s-a pus vreodata problema sa retrogradeze vreo echipa de’a lui, nu mai tin minte pentru ce a fost dat afara de la Constanta).

Intrebarea mea: va imaginati Steaua jucand la Madrid, Lyon sau Sevilla ca Otelul cu Steaua?

Marius  •  2 martie 2007, 18:24

Semakaa,subsciu la Popa dar pe Cartu la ce sport il consideri tu bun antrenor?

ciprica  •  2 martie 2007, 18:24

dap, grig este super antrenor. a facut o echipa super buna cu banii pe care alti stabi ii dau pe tigari. totusi, cred ca oboseala isi va spune cuvatul duminica

Marius  •  2 martie 2007, 18:25

Pardon, subscriu!

nuno valente  •  2 martie 2007, 18:25

felicitari tie TOLO si felicitari lui GRIG pentru ca amin2 sunteti profesionisti!!!

genzo  •  2 martie 2007, 18:25

pacat k se scrie de Grig doar cand joaca impotriva echipelor din bucuresti.Chiar dk Otelul nu sa calificat noi suntem mandri de jucatorii nostri.Forza Otelul

Lary  •  2 martie 2007, 18:26

Intr-adevar domnule Tolontan, PETRE GRIGORAS este raspunsul perfect al oricarei intrebarei legate de fotbalul de calitate.Pe oriunde a fost, ca tehnician, si-a lasat amprenta asupra jocului.Ne-am convins aseara,daca mai era nevoie, de rezultatele muncii sala la Galati. Fiind din Constanta, va spun cu mana pe inima ca ma doare sa il stiu pe Grig in alta parte. Nu este acolo pentru ca a vrut, ci pentru ca la Farul, jucatorii cu personalitate, care fac legea in vestiar, l-au dorit plecat. A lasat de la el si a preferat sa renunte la munca de cativa ani, lasandu-i pe altii sa se faleasca apoi cu rezultatele muncii sale. Nici macar dupa ce a patit, nu poate fi indiferent la situatia de la Farul.Ii pasa,dar nu are cum sa ajute echipa.Poate la anul, in Liga a II,a cine stie, ne va ajuta sa promovam.Petre Grigoras este un om modest,corect, cinstit. Meserias in ale fotbalului. Iar selectarea jucatorilor o face absolut pe valoare, necunoscand alte criterii. Respect etern, Grig, si iti doresc multa bafta in munca ta.Poate intr-o buna zi vei avea loc la o echipa romaneasca de top.Ai merita asta, din plin.

Sebi  •  2 martie 2007, 18:27

Bai Tolontate Bah!!! Acum ca Grigoras este antrenor mare la Otelul il dai, il lauzi, ii pui coronita!! Dar cand era la Farul??? La inceput?? Nu ziceai nimic… Asta inseamna constanta in idei (si nu ma refer la oras). Rusine ca de abia acum iti dai seama ca Grig este un adevarat magician

Florin  •  2 martie 2007, 18:28

Grigoras este fara indoiala un antrenor interesant, insa ramane de vazut cum se va descurca sub presiune, la o echipa mare din Capitala. Mai devreme sau mai tarziu ii va veni randul, sa vedem insa daca va si confirma.

Chilotzel  •  2 martie 2007, 18:33

Oare nu-l vede nimeni pe acest Paraschiv??Nu,nu este vorba de Sorin Paraschiv(Steaua) ci de Gabriel(Otelu).Acest jucator recupereaza mingi,da pase decisive si pe langa asta mai da si goluri.Oare dc nu-l vede nimeni??
El joaca asa de cand a vebnit la Otelu,acest meci facut de el cu Steaua nu este o intamplar,ci un meci obisnuit al lui Gabriel Paraschiv,jucatorul pe care nu-l vede nimeni

MATEI CRISTIAN  •  2 martie 2007, 18:33

GRIGORAS E CEL MAI TARE DE PE PLAIURILE MIORITICE ALE LUI mitica DE MAI MULT DE 4-5 ANI, SI ASTA PENTRU CA E SERIOS SI STIE MESERIE SI NU-I LASA PE ALTII SA-I SUFLE’N CIORBA.
PE UNDE A FOST A FACUT TREABA BELEA DE TOT IAR CAND CAREVA …mai destept A VRUT SA INTERVINA IN MUNCA LUI , OMU’ SI-A VAZUT DE DRUMUL LUI, A TINUT-O MEREU DREPT.
TINE-O TOT ASA GRIG !!!

Seth  •  2 martie 2007, 18:33

Respekt Grig !!! great game !

anti ovidiu petre  •  2 martie 2007, 18:33

da, tot respectul pentru grigoras, si eu l-as pune la o adica la steaua, insa trebuie sa recunoastem ca este greu acest lucru, este o mentalitate a echipelor „mari” sa aiba antrenori fie mari, fie supermediatizati. Degeaba grig uimeste cu farul si cu otelul, el nu ar avea (in acceptiunea conducatorilor nostri din fotbal) charisma „marilor” antrenori. Parerea mea este ca singura lui sansa de a ajunge in ghencea e ca steaua sa fie intr-o mare criza de rezultate, in pericol de a pierde locul II, (deja este), hagi, ilie dumitrescu, dan petrescu (nume fara rezultate) sa refuze colaborarea si apoi va fi chemat grig care treptat, treptat va confirma. Din pacate asa se procedeaza pe la noi si nu numai…vezi cazul del bosque

alex  •  2 martie 2007, 18:33

oare acest grigoras nu aduce aminte de protasov la steaua…incercand sa se bata cu oricine de la egal la egal cu oricine…si chiar si atunci cand echipa sa pierde, are satisfactia ca jucatorii sai pot iesi in aplauze de pe teren?..Dar din pacate un asemenea antrenor nu ar reusi la un club mare…tocmai pt ca acolo..pretentiile sunt altele…obiectivele sunt diferite si jucatorii sunt altii. Un jucator precum radoi(de 350.000 de euro) sau ganea…credeti ca vor putea fi mobilizati de Grigoras…asa cum reuseste el cu jucatorii pe bani putini ai otelului? De-aia nu este ca murinho…pentru ca aroganta lui murinho o surclaseaza pe cea a oricarui jucator din subordinea sa. La nivelul echipelor pe care le-a antrenat…este cel mai bun antrenor…dar in capitala…nu cred ca ar face fatza…Am tot auzit ca fara Andrey, Steaua ar fi pierdut meciul..dar n-am auzit pe nimeni spunand ca fara un nesu, saban, sau cristocea l-ar fi castigat inainte de penalty-uri..
P.S: Asteptam „buturuga mica”(Elton) sa-l scoata pe oli din mizerie…sper sa reuseasca sa confirme…

Bebi  •  2 martie 2007, 18:34

e un super antrenor … pacat ca a plecat de la Faru 🙁

ionica  •  2 martie 2007, 18:36

Intrebare: cine antreneaza pe otelul galati? 😀

MARCEL  •  2 martie 2007, 18:36

sunte-ti prea plini de „bucurestenism ” ca sa vedeti ca traiti de pe spatele PROVINCIEI cum va place sa spune-ti. Voi dictati decaderea acestei Tari si trimiterea ei in lumea a IV-a -pe a III- habar nu aveti cum este -America de Sud ; de exemplu.
Ei DA Steaua a fost ajutata de arbitri -negati?-
Penalti la Balanel- Cine mai dicta asa ceva?

Happyguy  •  2 martie 2007, 18:39

Pai si atunci ….? Uite ca am inceput sa aflam de ce este slab fotbalul romanesc …… !!! Nu se alearga pe teren.
Tolo, am o propunere :
Initiati un clasament al jucatorilor care alearga cel mai mult intr-un meci. Sa voteze lumea. Si sa dati si premii. Contribui si eu; spune-mi contul !
Ai punctat bine cu angajarea fizica ! Chiar asta e prima problema alor nostri !
Daca nu ma crezi, ia 2 televizoare, pe unul pune meciul Steaua-Anderlecht (aprilie 1986) iar pe celalalt orice meci vrei tu din Romania de azi.
Prima diferenta o sesizezi imediat : ALERGAREA !

anti ovidiu petre  •  2 martie 2007, 18:39

doamne catzi prosti in tzara asta….kiar sunt curios pe unde muncesti, daca muncesti

anonymus  •  2 martie 2007, 18:41

Chiar daca scriu cu riscul de a repeta cele spuse anterior…. jos palaria pentru antrenori gen Cartu, Popa si mai ales Grigoras….. In afara de Marius Lacatus pot spune cu mana pe inima ca Grigoras este pe locul numarul 2 in privinta pretuirii in randul suporterilor stelisti…… Acest om de tara…. acest cultivator de talente….are cate putin din toti antrenorii Stelei din acesti 3 ani: devotamentul si puterea de a-si imbarbata jucatorii (Zenga); jocul deschis si plin de spectacol (Protasov) si rigurozitatea si viziunea tehnica (Olaroiu); spun cu mana pe inima ca (stelist fiind) Steaua a avut mare noroc deoarece manzii lui Grigoras au avut simplul ghinion ca nu au avut nervii tociti in competitiile externe…. Inca o data felicitari domnule Grigoras si sa va ajute Dumnezeu sa aveti parte de succesul de care aveti tot dreptul sa va bucurati…
Forza Steaua

centzo  •  2 martie 2007, 18:43

Mai lasatzil in pace pe domnul profesor Grigoras.El este antrenorul echipei Otelul Galati.Echipa Steaua are un patron care se lauda ca aduce jucatori pt. ca Steaua sa castige o cupa europeana.Unde sunt acei jucatori?Olaroiu nu este antrenorul de care Steaua are nevoie,este foarte fricos,si nu uitati Steaua nu are nevoie de un antrenor fundas central „stiti dv.ce vreau sa zic”.Otelul Galati aseara,daca nu era Andrey in poarta castiga la 2-3 goluri diferenta.Cu stima si respect un fan adevarat Steaua.

Publicitate  •  2 martie 2007, 18:44

http://www.print-com.ro

RipensiaVenus  •  2 martie 2007, 18:45

Da, acum e Grigoras. A-propos, ce mai stiti de Aurel Sunda ? Se pare ca asa se „taie” toti antrenorii promitatori care nu fac parte din circuitul inchis al antrenorilor clientelari. In curand se va stinge si I. Popa. Pacat.

nirvi_69  •  2 martie 2007, 18:45

Jos palaria ptr. d-nul Grigoras,l-am apreciat ptr. ce a facut la C-ta,ptr. ce face la Galati,dar fotbalistii pe care ii antreneaza deocamdata sufera de „foame”,de”glorie”,apoi se intampla ca la Farul,il schimba jucatorii!Poate are noroc de jucatori profesionisti la Otelul!F.bun antrenor,si eu l-as vrea la Steaua candva!

constanta  •  2 martie 2007, 18:47

@Daffy Duck , hai du-te tare~!!! ca esti dus cu pluta!

tavimai  •  2 martie 2007, 18:47

Acest om e nascut sa faca treaba asta.Are har pentru munca pe care o face.Nu se poate spune ca i-a iesit intotdeauna.A avut si el deceptii.De multe ori insa i-a iesit in primul rand pentru ca pune suflet in ceea ce face.Sunt cu sufletul alaturi de steaua dar sa se stie ca daca ieri ar fi invins nu i-as fi fost ostil si l-as fi apreciat asa cum l-am apreciat intotdeauna.Ca suporter al stelei as fi dorit ca sa fie antrenor la acesr club in primul rind pentru profesionalismul si tenacitatea de care da dovada.Si cred ca stie meserie cat alti 5 antrenori din prima liga la un loc(asta ca sa nu dam nume).FELICITARI GRIGORAS!!! Noi stelistii te iubim!Iti multumim pentru activitatea ta si ramanem cu speranta ca va veni si momentul in care conducerea stelei sa-si indrepte atentia asupra ta.Nu am dorit in aceste randuri sa supar pe nimeni dar sa se stie ca de aici din nordul tarii de la Oradea asa se vede.Ii dorim d-lui Grigoras in continuare succes si sa se fereasca intotdeauna de jocurile din culisele fotbalului romanesc

Ice Soldier  •  2 martie 2007, 18:48

Bah Marcel nu confunda sapa cu tastatura…nu te mai chinui aiurea. Ai uitat ca Balaj a dat un penalty aproape identic in min 93????
Ce draq esti asa prost mah? Vezi de aia nu are ursul coada. S-a facut noaptea si au iesit ciorile la furat? Stai draq la cotet si nu mai vb aiurea!

dorel  •  2 martie 2007, 18:50

intrebarea mea este : de ce nu a fost vazut prin clasamentele gsp ?

Comentariile sunt închise.