Braconaj în Deltă

Cînd au motivat trecerea la 18 echipe, şefii fotbalului au spus că vor retrograda 4 echipe şi că astfel Liga 1 îşi va păstra duritatea competitivă.

joi, 24 mai 2007, 8:38

Cînd au motivat trecerea la 18 echipe, şefii fotbalului au spus că vor retrograda 4 echipe şi că astfel Liga 1 îşi va păstra duritatea competitivă.

Vara trecută, Pandurii a rămas pe prima scenă în ciuda rezultatelor sportive. Acum, s-a copt ideea păstrării Ceahlăului. În acest ritm, nu va retrograda decît cine vrea şi nu va promova decît cine îşi doresc preşedinţii. Cooperativa s-a mutat din teren, unde e mai scump şi se vede, către licenţiere, un mediu plin de hîrţoage.

În timp ce blaturile erau televizate şi amendate public, manevrele prin care Sportul, anul trecut, sau Delta Tulcea, anul acesta, sînt depunctate în ciuda rezultatelor se bazează pe plictisul general pentru regulamente. Se protestează cîteva zile şi, apoi, media şi opinia publică renunţă să mai pătrundă argumentele birocratice şi le lasă în plata Domnului!

Dacă scuturi cluburile noastre, jumătate din ele nu au ce căuta pe prima scenă! Dar asta nu se poate. Şi, atunci, se practică exigenţa selectivă, orientată către cei care nu pot face valuri, deşi vorba asta nu sună prea bine la propriu în „cazul Delta Tulcea”.

Echipa e simpatică, intrarea ei ar da bine în materie de biodiversitate a campionatului, poate se mai prind şi niscaiva fonduri europene!, da’ Delta are un singur ghinion. S-a nimerit să vrea să intre, taman cînd nu e bine să pice Ceahlăul! Şi, de aceea, cererea ei de licenţiere, depusă în ultimul moment, va avea o soartă grea.

Comentarii (140)Adaugă comentariu

marian  •  24 mai 2007, 20:41

corect.bravo tolo

andrei  •  24 mai 2007, 20:47

Pentru cei interesati de pariuri sportive, vizitati http://www.smart-bets.com

CNA  •  24 mai 2007, 20:48

Ce cauta Tolo reclama aia la Heineken acolo? E foamea asa de mare?

ssdf  •  24 mai 2007, 20:51

mwe gsp pt reclamele de tot kctu

mihai  •  24 mai 2007, 20:55

Dar pun si eu cateva intrebari:
E normal sa promoveze o echipa care nu are bani sa-si plateasca jucatorii?
Nu va fi tot timpul suspectata ca o sa vinda anumite jocuri?
E frumos ca doriti sa se promoveze pe baza de valoare dar jucatoii aia trebuie platiti. De unde? De cine?
De ce nu si-a gasit un investittor puternic Tulcea?
Si de ce legati Ceahlaul in povestea asta?
Si daca ar fi fost Fc National pe locul 15 nu ar fi stimulat Tulcea?
Interesul poarta fesul…

laur  •  24 mai 2007, 20:55

Ai dreptate, pacat de baietii aia de la Tulcea. Ca in fabula: sa fie egalitate, insa numai intre caini, nu cu toti cateii….Chiar credeti ca Pinalti lasa echipa la greu? Nu va amintiti de anii trecuti, cooperativa, blaturi, etc? Pacat…

andrei  •  24 mai 2007, 20:56

Pentru cei interesati de pariuri sportive vizitati http://www.smart-bets.com

Iskander  •  24 mai 2007, 20:57

mihai, n-are bani, promoveaza urmatoarea…de ce trebuie sa ramana pinalyu?

Chilotzel  •  24 mai 2007, 20:58

Cred ca nu exista in lume un alt campionat in care ocupanta unui loc care sa-i permita promovarea,sa nu poata sa promoveze din cauza ca nu a depus actele la timp.
P.S:Acelasi lucru si cu Intertoto.

Iskander  •  24 mai 2007, 20:58

*pinalty

sau se organizeaza un baraj…de ce sa se recurga la subterfugii?

andrei  •  24 mai 2007, 21:00

Pentru cei interesati de pariuri sportive vizitati http://www.smart-bets.com !

lord  •  24 mai 2007, 21:00

DA, articol corect! Insa ce ti-as putea spune e ca o mare vina o avetzi si voi jurnalistii cei mai titratzi care nu luatzi taurul de coarne! Totul se face printr-un ‘deranj’ cat mai mic asupra celor implicatzi in treburi de licentziere&altele! NOI SUPORTERII VREM ATITUDINE!!!! VOI SUNTETZI CEI PRIN CARE PUTEM COMUNICA SI NE PUTEM FACE AUZITZI! EVENTUAL O FORMA DE PROTEST DACA S-AR PUTEA DE GENUL-IN FIECARE ZI PE UN COLTZ DE PAGINA: …EL E VINOVAT DE RAMANEREA UNEI ECHIPE RETROGRADATE PE PRIMA LIGA SI CIUNTIREA ALTEIA..SI DAT POZA CU PERSOANA RESPECTIVA!!! p.s. reclama asta de la Heineken ma dispera!! Tot cu ea atzi fost si la necrologul lui Filip! Nu se poate fara?????

CNA  •  24 mai 2007, 21:01

Mihai, nu cred ca echipa de pe locul 15 este cea care trebuie sa ramana … pana acum parca se vindea locul, nu conta cine, ce, cum …

Chestia asta e specific tarilor bananiere. A, nu ai echipe in esalonul secund capabile sa faca fata in Liga I ? Atunci faci Liga I din 12 echipe …

O alta solutie ar fi sa nu mai existe 2 serii de cate 18 echipe in B, ci o singura serie cu 18 echipe care pot primi licenta in cazul promovarii.

Solutii sunt, problema subliniata este ca ele nu sunt dorite sau cautate. E mai bine asa, din moment ce acest lucru ofera o portita de scapare baietilor cuminti, care dau punctele unde trebuie si cand trebuie, care dau stadionul echipei nationale si echipei Dinamo …

red_nyc  •  24 mai 2007, 21:05

si voi sunteti cu 2 fete.ati zis anul trecut ca scrieti de steaua ptr ca e campioana.acum de ce nu incepeti stirile cu campioana?

Alin  •  24 mai 2007, 21:05

Este incredibil ceea ce se intampla!! Delta merita fara nicio indoiala promovarea in prima liga, iar porcaria asta cu licenta este doar o chichitza a mafiotilor din FRF, ca sa ramana unii si altii in prima liga, ca doar aia sponsorizeaza mai bine si au relatii mai multe. Pana la urma, Liga I este Champions League?! De unde rigorile acestea severe?! SA FIE CLAR UN LUCRU: ORI NE REVOLTAM CU TOTII, SA FACEM CEVA, ORI LASAM MAFIOTII SI BLATISTII SA-SI FACA DE CAP! TREZITI-VA IUBITORI AI FOTBALULUI ROMANESC! JOS CU CORUPTIA DIN FOTBAL! DELTA MERITA SA JOACE IN LIGA I!

Mourinho  •  24 mai 2007, 21:07

In Italia de ce nu se intimpla chestii din astea? In Italia de ce echipe care, pastrind proportiile, sunt ca Dinamo sau Steaua la noi, sunt retrogradate pentru nereguli?
Pentru Andrei: ai umplut toate blogurile cu anuntul ala cu pariuri. Cistigi ceva cu asta? Mai lasa-ne ca ne-ai plictisit!

berbekaly  •  24 mai 2007, 21:09

tolo tu crezi ca-i normal sa fie regulamente ? da ,imi vei spune e normal , sunt calea de urmat pentru a respecta regula jocului ? atunci de ce sunt alambicate ? pentru a se respecta puterea ! pinalti are putere , are trecere la fraieri , stie sa se descurce ! in tulcea n-ai cum sa ai asa ceva ,au ,sigur ,jucatori valorosi , da daca aveau putere nu se ajungea aici ! face pariu ca peste 9 saptamani nimeni nu va mai pomeni de acest matrapazlac ?

George  •  24 mai 2007, 21:12

O intuitie a realitatii fotbalistice autohtone pertinenta! De asta nu-si face griji ,,Pinalti” ca retrogradeaza, pentru ca are garantii de la Corleone si Nasul ca oricum va ramane in L1! DEh, doar si-a achitat decontul cu Nationala si nu numai! In aceasi ipostaza se afla si altii care au retrogradat dar in fapt vor ramane tot in L1. Viitorul ne va confirma teoria! Problema este ca aceste actiuni sunt specifice MAFIEI si nici decum fotbalului … international! Si ca sa extrapolez, aceeasi atitudine si mentalitate exista si in politica! Chiar nu obsearva nimeni ca Romanica este condusa si guvernata pe principii mafiote si in codul OMERTEI?, iar U.E. a fost ,,infiltrata” de un stat mafiot?. Cam dur, dar asta este realitatea, iar noi o simtim din plin in fiecare zi!

Terrell  •  24 mai 2007, 21:13

corect ar fi, daca tot pregatesc o asemenea magarie cu licenta and shit sa promoveze o alta echipa, nu sa ramana un din prima divizie, care si/a „castigat” dreptul de a retrogada. Spun asta din postura unui stelist, care are o deosebita consideratie pentru domnul Stefan, chiar daca are tendinta de a/i mai ajuta pe spartahneii nostri. nu doar cu paine si sare.

rerh  •  24 mai 2007, 21:14

ba nene mai lasati`o dreq de treaba intru pe site imi urla aia cu nivea intru pe blog tre sa dau scroll de 10 ori k sunt reclame, imi iau ziaru dimineata scutur din el 10 taloane si 5 fluturasi nu se poate asa ceva nici sa citesti presa nu mai poti!!!

iulyan  •  24 mai 2007, 21:15

Mie sila de aceste manevre corect era sa intre urmatoarea din B nu sa ramana ultima din A .

rose  •  24 mai 2007, 21:23

@CNA

„O alta solutie ar fi sa nu mai existe 2 serii de cate 18 echipe in B, ci o singura serie cu 18 echipe care pot primi licenta in cazul promovarii.”

Asta e ca si cum ai zice ca in clasa a IX-a de liceu vor fi primiti doar cei care sunt in stare sa rezolve subiectele date la admiterea in facultate. Ceea ce e o TAMPENIE.

gabi  •  24 mai 2007, 21:28

E una din putinele ocazii cand sunt de acord cu tine, Tolo. Eu as vrea sa promoveze Buzau, dar nici ceea ce se intampla cu Delta nu mi se pare in regula. Sigur sunt afaceri „subterane” si in cazul acesta. FORZA STEAUA!

daniell_io  •  24 mai 2007, 21:36

1. vina o poarta in primul rand echipa din tulcea…d c nu si-a depus dosarul de licentiere in iarna?am inteles ca nu au nici macar stadion…trebuiau sa se gandeasca la asta inainte.
2. desi teoretic faza cu licentierea e corecta, practica ne omoara…s-a spus ca trebuia retrogradata anul trecut si jiul, si printr-o neregula i s-a acordat licenta…n-am auzit de nicio demitere nimic in cadrul comisiei de licentiere…decat o amenda primita de la uefa…
3. in diviziile inferioare este un adevarat circ…prea multe echipe….suntem singura tara din europa (daca nu din lume) cu 36 de echipe in liga 2 !!!!!! nu s epoate asa ceva…in liga 3 sunt peste 100 echipe…90 % din ele nu au posibilitati de avansare intr-o liga superioara…da de ce sa-i intereseze asta pe sandu & mitica…multe echipe = multe voturi….traiasca…

Gabi Koreanu  •  24 mai 2007, 21:45

Circula unele zvonuri, cum ca oricum Delta ar fi vrut sa-si vanda locul, neavand putere financiara sa se angajeze in Liga 1. Asta ar fi un alt lucru grav, stiindu-se ca s-a mai intamplat acelasi lucru, cu Baia-Mare daca nu ma insel, acum cativa ani.
In alta ordine de idei, reclama la bere in articolul despre Ralu Filip se potriveste ca „pasarica” lui Base. Pacat!

….  •  24 mai 2007, 21:47

daca se duce si nenea duru dupa ralu filip ( DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE) atunci o sa vada tulcea licenta.dar una peste alta sa fim corecti deocamdata este un regulament la mijloc si ca tulcea sa obtina licenta trebuie incalcat acest regulament sa sa fie un precedent in fotbalul rom si sa schimbe regulametul cu o ordonanta de urgenta:):).cum de s-a gasit tocmai pinalty sa solicite el sa ramana.regulamentul a fost sa ajute acesti paduchi ai fotbalului romanesc nu pe cei mici.insa se vede cu ochiul liber ca tulcea nu trage la promovare de dragul suporterilor tulceni ci de dragul banilor lui pinalty.asa ca…..pinalty regele blaturilor in romania.s-a infratit cu nea mircica ci nea mitica si da fotbalul rom peste cap.domnilor traim in romania .. si asta ne preocupa tot timpul.

Claudiu  •  24 mai 2007, 21:49

Vine Basescu la meci.Mie mi s-a facut o greata si imediat am aruncat biletul meu.Sincer nu mi se pare normal ca sa vina in Timisoara pt o noua baie de multime.Ce parere ai tu?Eu sunt foarte dezamagit.El nu ii la prima abatere de acest fel.Mai bine ca Poli sa nu ia cupa,ca din mana lui ar fi murdara(e rasist,talhar si pe deasupra si nesimtit).Greseala e a celor ce l-au invitat.

Laurentiu G.  •  24 mai 2007, 21:50

Ai dreptate Tolo! Sa ii ia dracu pe toti: Mitica, Gigi, Borcea etc. La anul imi voi pune boom tv si combinat cu Eurosport 2 o sa vad FOTBAL. Iar in Liga 1 lor de c…t poate sa se intample orice. De aia zambea Pinalty la intalnirea cu Rednic & Co. Are el un as in manaca. As fi dorit sa citesc un articol scris de tine despre ce a fost aseara la Atena. Forza Milan!!

Laurentiu G.  •  24 mai 2007, 21:51

maneca. Scuze.

MosIonRoata  •  24 mai 2007, 21:53

Acum citiva ani Bacaul care retrogradase a cumparat
locul in Divizia A de la F.C. Baia Mare.
Anul trecut, Sportul Studentesc, ocupanta locului 4, a fost
retrogradata abuziv, iar acum Delta Tulcea e impiedicata sa
promoveze.

Asa functioneaza economia de piata dom’le: cine are parale
il cumpara p’ala care n’are.

Sanatate!

andrei  •  24 mai 2007, 21:59

Pentru cei interesati de pariuri sportive vizitati http://www.smart-bets.com !!

CNA  •  24 mai 2007, 22:00

@rose

Comparatia e fortata. Delta Tulcea, daca ii place sa aiba echipa de fotbal, ok, sunt de acord sa joace in C sau in divizia judeteana si sa se distreze.

Dar nu sunt de acord sa cada cimentul din stadionul tau si tu sa joci in prima Liga.

Dreptul la educatie pe care trebuie sa-l aiba copii nu are legatura cu dreptul la a juca fotbal in Liga II sau Liga I.

Oricum, mai normal ar fi altceva: cele 4 echipe din Liga I sa retrogradeze oricum si din liga secunda sa fie promovate 4 echipe care sunt in stare sa treaca de licenta. Nu poate Delta Tulcea de pe locul 1, foarte bine, o iei pe cea de pe locul 2 … si asa mai departe.

Iar licentierea nu ar trebui depusa cand incepi campionatul in Liga II, ci acum … daca in 3 luni isi face Tulcea stadion de 5 stele =)) ?

cocosila  •  24 mai 2007, 22:01

nu pricep de ce se face atata tavatura pentru faptul ca se cere respectarea unei legi europene(e adevarat pusa in practica de romanasii nostri cei spagari).daca nu respecti legea care iti spune ca trebuie sa ai teren,wc-uri.garduri,camere,vopsea scaune ,masa presei si mama dracului ce mai trebuie sa ai,lasa-i pe altii.ce vina au pandurii(felicitari de altfel echipei si antrenorului) ca exista niste criterii discriminatorii pentru inlocuirea echipei care si-a castigat pe teren dreptul de a juca in A? ar trebui sa se joace niste baraje ca cei care intra sa lupte pentru asta!

caine_rosu  •  24 mai 2007, 22:06

Cu articole din astea , nu mai ajungi tu ambasador. Scrie mai bine un articol bine simtit despre secretarul executiv al PD-ului, despre inalta-i moralitate, despre adincile cunostiinte in politica externa, despre profesionalismul in domeniul juridic care i-a adus averea, si o sa vezi ca o sa ai o alta apreciere de la Cotroceni. Asa doar cu sustinerea din timpul referenumului risti sa ramai un simplu aplaudac, cum sunt atatia.

azet  •  24 mai 2007, 22:11

primu!!!!

dementhor  •  24 mai 2007, 22:13

vedeti-va ma de treaba ca nu se face acest lucru pentru a ajuta ceahlaul…acelasi lucru a fost si anul trecut…problema e ca echipele din b nu prea au bani si trag la promovare ca apoi sa vanda locul pe sub masa…vedeti-va de treaba ca la aia de la tulcea le convine…au luat ei ceva cascaval pe treaba asta…unele cluburi au aceasta strategie…

tulsan  •  24 mai 2007, 22:22

1. In iarna Delta nu se gandea la promovare (chiar nici suporterii). Nici macar la sfirsitul lui martie pt. ca era la 6-7 puncte in spatele locului 2. Majoritatea jucatorilor sunt tulceni dar care s-au format la juniorii Farului, Otelului pt.ca acum 3 ani Tulcea nu avea echipa de fotbal. Si-au vazut de fotbal, au prins experienta si au ajuns pe locul1 .
2. Stadionul are cam 10000 locuri din care 5000 cu scaune (mai sunt scaune dar nemontate) si nu arata chiar asa rau. Daca promovam primarul si sponsorul principal, o firma de constructii cunoscuta in Dobrogea chiar si in tara, au promis ca fac stadionul pt. liga1 si gasesc bani pt. liga1 chiar daca primele meciuri din tur le vom juca la Galati sau Constanta.

florin  •  24 mai 2007, 22:27

în primul rînd că după „legarea” reclamei Haineken de cazul Ralu Filip m-am lăsat de băut o astfel de bere. Mai bine beau STEJAR – de România şi cred că e cea mai bună şi mai tare bere din România.
Apoi, legat de „cazul Delta Tulcea” trebuie să îţi dau dreptate sută la sută dacă privesc lucrurile ca un suporter. Şi eu vreau Ceahlăul retrogradat şi Delta promovată pt. că asta s-a decis pe teren…. dar să nu uităm că şi UEFA, la nivel înalt, a „însămânţat” o astfel de practică. Dacă eşti campioana României tre să ai bază de Liga Campionilor în timp util. Dacă nu, la revedere… dai „locul” laltora. Nu mi-a plăcut niciodată să laud FRF-ul, dar de data asta, în pragul anului electoral 2008 e nevoie de o astfel de atitudine. dacă Tulcea, co o trupă de mânji talentaţi face istorie şi poate promova în Liga I, e vina autorităţilor că nu-şi fac un astfel de stabion, la standardele nivelului la care tre să urce. Blatul e altul şi ţi-l spun „acoperit de regulament”: Delta poate juca în Liga I pe un alt stadion (să zicem la farul sau la galaţi) până îşi fac baza lor cf. necesarei licenţieri. Dar de ce conducătorii nu fac aşa ceva (cuzm a făcut Spoirtul când a jucat la Tg. Jiu?), e foarte clar: pentru că şefii de la Delta îşi primesc partea dacă nu se înscriu în Liga I. Nu spune niciunde că Delta, în Liga I, tre să joace la Tulcea. Dacă vrea poate juxca pe orice altă arenă licenţiată… chiar şi la Arad!
Aşa că, Tolo, rămâi preferatul meu în continuare cu condiţia de a aborda subiectele în ansamblu, nu doar din unghiuri de vedere care dau bine publicitar şi gazetăresc. Ai respectul meu, Florin de la Vâlcea.

tulsan  •  24 mai 2007, 22:33

Florin asa se va intimpla daca Delta promoveaza. Am spus mai sus. Primele meciuri se vor juca la Constanta sau Galati pana cand stadionul va fi de liga 1.

kaza  •  24 mai 2007, 22:34

eu sunt din Tulcea. pot sa zic ca nu avem noi stadion de nivel european dar in ultima vreme s-au investit multi bani in el. Oricum adevarul e ca stadionul arata mult mai bine decat alte stadioane (seamana cu cel al lui sportul). un mare motiv pentru care delta merita promovarea sunt suporterii (ceva gen poli timisoara) la fiecare meci stadionul e plin (si asta in divizia B) va dati seama ce o sa fia in A, iar jucatorii isi dau sufletul pe teren pentru acest public minunat care e la Tulcea. chiar daca sunt mult mai slab platiti decat jucatorii din seria 1 jucatorii au platile la zi. La ceahlaul nu vin decat 100-200 suporteri plictisiti si saturati, poate la meciurile cu steaua vin mai multi dar de ce sa ramana o echipa care joaca cu tribunele goale parca ar fi suspendati (ca se practica la noi) si nu sa intre o echipa cu un public iubitor si minunat dornic sa vada fotbal. De ce trebuie sa i se ia publicului din Tulcea dreptul de a vedea fotbalisti adevarati in dauna celor din piatra neamt care au vazut si meciurile nationalei de fotbal , pe juventus dar si toate echipele mari din divizia a. Ce vina au oamenii din Tulcea??? Cu ce au gresit ?? si asta doar ca cei din Tulcea nu se bat ci doar isi incurajeaza echipa???pacat …hai DELTA TULCEA

Mishu  •  24 mai 2007, 22:40

Asta cu Delta Tulcea se rezolva si altfel. Nu e nevoie de licenta, se poate recurge la formula simpla Delta Piatra Neamt & Ceahlaul Tulcea. De altfel, formula fuzionarii se va putea aplica cu real succes si la tandemul Pitesti & Mioveni.
Pentru evitarea magariilor specifice, ar fi necesar sa fie licentiate ca echipe cu stadioane in regula atat cele din Liga I, cat si cele din Liga II. Motivarea ca „nu este bani” ma lasa rece si nu face decat sa ne prefacem ca avem un sistem organizatoric pus la punct, ceea ce este chiar adevarat. Ne prefacem.
O alta solutie este ca acele echipe care nu pot promova din cauza de neobtinere a licentei sa plece cu handicap in campionatul urmator, iar promovata sa fie din Liga II, cu retrogradarea fara echivoc a celei din Liga I. Iar in momentul in care in Liga II vor juca 3-4 echipe cu stadioane omologate UEFA, atunci vom putea spune (paradoxal) ca fotbalul nostru a evoluat.

skarekrow  •  24 mai 2007, 22:44

Tolo, ce mor astia ca ai pus o reklama akolo..N-ai curaj frate sa bagi doua, iti dai seama ca se uita si de subiectu „base”!HA!

kaza  •  24 mai 2007, 22:44

daca delta iese pe 1 si nu obtine licenta nu ar fi normal si corect ca echipa de pe locul 3 sa promoveze si ceahlaul sa retrogradeze ca si asa nu stiu mai mult fotbal decat cei de la tulcea???

skarekrow  •  24 mai 2007, 22:47

kaza, tu nu intelegi ca alde dragomir tre sa mai faca si ei un ban cinstit?

skarekrow  •  24 mai 2007, 22:49

si , oricum cred ca tulcea s-a obisnuit in B, asa ca trage tare ptr $$$ de la pinalty…asa e in toata romania, la orice nivel

MarcKelica  •  24 mai 2007, 22:51

Un lucru nu inteleg : daca deja s-ar fi stabilit o chichita Ceahlau – Delta , nu credeti ca ar fi kiar asa de exagerat incat pana si primaru sa vin la galerie , sa strige si sa promita ca Delta va prinde locul 1 si multe altele ? Adevarul e , ca sunt multi mincionosi , aka A.N. politicieni etc , dar al nostru nu face asa ceva . UNul dintre cei mai drepti din ultimii 50 de ani

skarekrow  •  24 mai 2007, 22:55

hotzu striga hotzii..asa ca…………nu baga mina in foc ptr nimeni…..fulgerul mai vine si din senin citeodata!

MarcKelica  •  24 mai 2007, 23:01

adica ?

tulsan  •  24 mai 2007, 23:02

Skarekrow Delta anul asta a intrat b. Sper ca si presedintele CJ Tulcea care este PRM -ist si apreciat C. V. Tudor sa-l infuenteze pe Mitica sa ne primeasca dosarul, pt. ca Delta nu se gindea la promovare cum am spus si mai sus.

tulsan  •  24 mai 2007, 23:08

Skarekrow Delta anul asta a intrat in b. Sper ca si presedintele CJ Tulcea care este PRM -ist si apreciat de C. V. Tudor sa-l infuenteze pe Mitica sa ne primeasca dosarul, pt. ca Delta nu se gindea la promovare cum am spus si mai sus.

Comentează