Bila din urnă şi liberul arbitru din sac

Mureşan rezistă. Mureşan nu e Mister Show Off. El ripostează rar şi nu se afişează decît atunci cînd e musai. CFR joacă taciturn la suprafaţă şi eficient în subteran. E regula de fier a clubului. Asta, plus prestaţia foarte bună a echipei, cea mai bună din campionat, i-a dus pe clujeni în anticamera titlului.

vineri, 15 februarie 2008, 9:16

Mureşan rezistă. Mureşan nu e Mister Show Off. El ripostează rar şi nu se afişează decît atunci cînd e musai. CFR joacă taciturn la suprafaţă şi eficient în subteran. E regula de fier a clubului. Asta, plus prestaţia foarte bună a echipei, cea mai bună din campionat, i-a dus pe clujeni în anticamera titlului.

De data asta însă, Mureşan a greşit. După ce gsp a dezvăluit că Dragomir scoate cluburile la revoluţie împotriva delegărilor lui Lupescu, ardeleanul a strigat: „Manevră anti-CFR!”. De acord, dacă delegările i se dădeau altcuiva. Dar dacă ele intră în urmă, de ce s-a iritat liderul? Hazardul nu acţionează în favoarea cuiva anume.

Evident să sînt şi dezavantaje ale sistemului propus de cluburi. Tragerea la sorţi dizolvă responsabilitatea CCA. Asta dacă vă mai amintiţi ce înseamnă CCA. Şi e dificilă ca realizare atunci cînd intră în funcţiune criteriile: un arbitru să nu conducă mai mult de trei meciuri o echipă, doar cei buni la derbyuri, să nu… şi tot aşa… o sumedenie de restricţii care pot duce la o tragere dirijată.

Dincolo însă de plusuri şi minusuri, rezistă întrebarea: de ce, dintr-o dată, cu o brutalitate care nu îi e caracteristică, Mureşan sare să apere sistemul? Poate că el protejează umanul în faţa lucidităţii reci a maşinii. Poate că vrea liberul arbitru în loc de determinism. Mddda, asta trebuie să fie! Mureşan apără conceptul de liberul arbitru. Cel pe care patronul său, Arpad Paszkany, vroia să-l înghesuie într-un sac şi să-l ia la ciomege.

Comentarii (318)Adaugă comentariu

X  •  15 februarie 2008, 9:28

Muriti de ciuda bucurestenilor ca ia o echipa din provincie titlu! Ha ha ha ha! Sa va obisnuiti cu ideea, ca dupa CFR o sa mai vina si altele, iar titlul in capitala voastra de doi bani o sa mai vina……niciodata. Ura!

Adrian_237  •  15 februarie 2008, 9:33

E clar ca jocurile sunt facute pt cfr,cred ca si-au asigurat acest lucru din returul campionatului trecut,cand au pierdut cam usor locul doi.Iar chestia asta cu provincia credeam ca doar timisorenii o spun.

AlexOne  •  15 februarie 2008, 9:34

Bv ba X . Dc ia CFR ul titlu inseamna ca s cei mai tari la manevre. Stai calm ca si dc ar fii jucat pe bune ( desi nu au facut o) tot nu il luau. Crezi ca Borcea doarme? O sa vezi dupa primele etape. Ati mai avut avans 8 puncte campionatul trecut si ati plans la sfarsit. Asa ca somn usor si viser placute in continuare.

cinevreau  •  15 februarie 2008, 9:34

moare mitica Tolontan de ciuda? cu Borcea, Jiji si altii langa tine, nu ti-e rusine sa te legi de Cluj?

instalatoru  •  15 februarie 2008, 9:36

Normal sa intri la idei, cind schimbi regulile in timpul jocului! De parca tragerea la sorti n-ar putea fi manevrata!Loteria Romana va spune ceva? Daca de fapt se incearca acapararea ,,butoanelor” de de la urna cu bile de catre cei ce le invoca tot mai des?

karlsberg_vs_ursus  •  15 februarie 2008, 9:40

Mitica e tare,nu numai in palarie.El este in stare sa vanda si mingea.Uns “dom’le” cu toate alifiile,ce mai!
Intrebare: Stie cineva cum mai sta Mitica cu drumul de acces spre vilele pe care le construieste,drum de acces care trebuie “cedat” de catre Gigi?…hent!

Tepes  •  15 februarie 2008, 9:41

Poate intamplator, dar Clujul a avut arbitraje net favorabile in tur. Este o constatare nu o acuzatie. Eu am impresia ca presiunea este mare, atat pe jucatori, cat si pe conducatori. Afirmatia ca este manevra anti-CFR este o stupiditate. Din pacate echipele noastre nu sunt competitive international. Steaua are un aport de 57% nu pentru ca ar fi grozava, dar celelalte sunt total necompetitive, mai ales ca seriozitate ( sa te elimine Famagusta, Elfsinborg si chir Nurenberg este greu de digerat ).

luxantty – fagaras  •  15 februarie 2008, 9:41

SE VEDE TREABA, DE LA O POSTA, CA ESTE „LUCRATURA” . SUSTIN IDEEA CU „LUCIDITATEA RECE A MASINII”, PT. CA DIN PACATE NU MAI AVEM „OAMENI”.
AVETI INCREDERE IN DUMNEZEU, DOMNULE MURESAN!

Ziko  •  15 februarie 2008, 9:46

cati bani ti-ai luat tolontane pt articolul asta? FORZA DINAMO….ziaristi falsi unshi;)

eu  •  15 februarie 2008, 9:47

Unde ar fi CFR-ul fara cele 11 puncte luate cu arbitrii in turul campionatului ?

catalin  •  15 februarie 2008, 9:52

totul e o manevra mare in tara asta..de la politica la sport,asa ca cel mai disputat retur se va transforma in cea mai mare hotie din fotbal…si sa vezi la toamna ce ne uitam la pro tv cum ne facem de ras in cleague..da doamne sa nu picam cu famagusta;>:>

suporteru’  •  15 februarie 2008, 9:53

E vorba de „antecamera” si nu „anticamera” titlului. In rest, nu am vazut preocupare pentru a analiza nivelul competitiei, noutatile tactice (daca au fost) ale primei parti a campionatului. Toata aceasta perioada a pregatirilor ati rezervat-o doar intrigilor si barfelor, declaratiilor (uneori iresponsabile,batjocoritoare) ale conducatorilor asa-ziselor puteri ale fotbalului romanesc. Curatenia morala a fotbalului autohton ar trebui demarata si sustinuta in primul rand de presa de sport. De ce nu-i ignorati pe toti cei care fac atata rau sportului in general si, mai ales, fotbalului.

Dinu Popescu  •  15 februarie 2008, 9:56

Tovarase ziarist: gsp ,,a dezvaluit”, vrea sa insemne ca sunteti un ziar de sport sau de can can.Esti obsedat de culise, sforarii si gunoaie.Asteptam analize pertinente privind suturi pe poarta, minute de posesie, etc. nu tot soiul de facaturi.Si din nou atrag atentia in mod foarte serios, ca daca spuneti Clujul va referiti la un oras in care-i bagati (cei mai multi) si pe cei ce nu au nimic cu echipa de pe primul loc.

Adrian  •  15 februarie 2008, 9:58

Mai Tontolane ! Nu mai inventa atat! Astea de unde le-ai scos ? Sunt simple inventii, idei, care s-au nascut doar in capul tau ! Habar n-ai cum e in realitate ! Jurnalisti care pot sa faca ceea ce faci tu avem cam vreo 10 milioane in tara asta !

PaSo  •  15 februarie 2008, 10:00

Tragerea la sorti este cea mai corecta,FRF a demonstrat-o la tragerea la sorti a biletelor ptr.Euro. Dar ceva trebuie schimbat neaparat, atata vreme cat pe primul loc nu-i nici o echipa din Bucuresti 🙂

un neutru  •  15 februarie 2008, 10:00

stie ce stie Muresan: prietenia de table dintre Mitica si Gigi incepe sa dea roade, oricine stie ca intr-o tragere la sort dirijata sau facuta cu calculatorul se pot scoat numele dorite de anumite interese.
Daca vor sa fie corecti, sa faca tragerea la sorti exact ca la lotto, atunci n-o sa mai aiba nimeni de comentat, dar ptr. asta trebuie mult curaj…

Sorin  •  15 februarie 2008, 10:04

@X

Nu va suparati dar d-voastra ce cetatenie aveti? Cred ca remarcati ca n-am spus nationalitate. Toti cetatenii romani, indiferent de nationalitate, au capitala la Bucuresti. Daca pentru dumneavoastra capitala se afla in alta parte si nu in „capiatala noastra de doi bani” mi-ar face o deosebita placere sa va indrum spre acel loc de pe Terra si sa va rog, chiar daca sustineti o echipa sau alta din campionatul Romaniei, sa aveti decenta sa va schimbati limbajul atunci cand va referiti la capitala acestei tari. Nu de alta, dar daca tot locuiti aici o minima decenta va impune acest lucru.
Cat despre fotbal, acesta este un sport. De manifestari de genul celor pe care le practicati d-voastra au avut parte si alte tari, vezi cazul Yugoslaviei.
Va multumesc pentru intelegere si incercati sa-mi raspundeti, daca aveti ce, in acelasi fel in care am facut-o eu. Incercati, deasemenea, daca sunteti din Cluj, sa nu incercati sa demonstrati ca cei mai buni romani sunt acolo. Cred ca pentru toti romanii capitala este la Bucuresti.

liviu301  •  15 februarie 2008, 10:16

si ce daca o sa ia cfr titlul…?..oricum in cupele europene doar echipele din bucuresti fac treaba aducand puncte romaniei…asa ca nu ii de ajuns sa mergi in champions league…trebuie sa mai si faci ceva acolo ca altfel degeaba mergi l „masa bogatilor”

tratare apa  •  15 februarie 2008, 10:26

Inseamna ca a avut el ceva combinatii pe la Lupescu. E simplu ca buna ziua.

hansozzy  •  15 februarie 2008, 10:26

pt. X
icsulica draga (cu ce crezi ca rimeaza?) esti un mic provincial frustrat!
tot ce-ti doresc, este sa se mute capitala la tine.
iar campionatul asta amarit sa-l ia cfr-ul, pentru a mai ride un pic de ei in cupele europene

PT X  •  15 februarie 2008, 10:27

DRAGA X!
TE APUCA PLANSU’ CAND TE UITI IN BULETIN SI ITI LASI MASINA LA INTRAREA IN „CAPITALA NOASTRA DE DOI BANI” CA NU ESTI IN STARE SA CONDUCI. DE FAPT NU ESTI IN STARE NICI SA GANDESTI!!! MIE PERSONAL IMI ESTE INDIFERENT CINE CASTIGA TITLUL ANUL ASTA, FIE SI CFR CLUJ, DAR DACA NU STIAI MAI SUNT 15 MECIURI DE JUCAT SI 5 PUNCTE NU SUNT CHIAR ASA MULTE. O SA PIERDETI CA ANUL TRECUT PT CA O SA PATITI CA-N BANCU’ ALA : … SI MELCUL TUSTI INTR-O TUFA :-)))))
POATE SA-MI SPUNA SI MIE CINEVA DACA ARDELENII SUNT CHIAR ASA INCETI LA MINTE CUM SE SPUNE?
FARA PIC DE STIMA PT XXX

marius  •  15 februarie 2008, 10:31

este foarte buna metoda tragerii la sorti.Nu vad de ce dl.Muresan se agita.Dupa parerea mea,degeaba se agita ceilalti pentru ca tot CFR ia titlul,asa ca domnule Muresan nu va agitati si lasati calculatorul sa-si faca treaba si la final veti fi campioni si sa ne reprezentati cu cinste in Champions League.

danuu  •  15 februarie 2008, 10:32

ce tot o dati cu arbitri? echipele bucurestene, nu au beneficiat de arbitraje pro? nu s-a facut atata tam tam, dintr-o data o alta echipa scoate capul si asta doare, pacat ca se pierde din spiritul de competie, de fair play ! cand piturca a spus ca doar cu aranjamente „nea gigi” poti sa iei titlul, asta e ceva normal si de bun simt. Tare as dori ca forurile competente UEFA, FIFA, sa ne traga de urechi si sa ne puna pe drumul cel bun. Sa nu mai aducem aminte de cum a pierdut oradea acasa cu steaua, sau cum s-a luat gheta de aur, sau victoria bucuresti, etc. eu ca suporter doresc competie. La asa manevre cum aveti curajul sa transmiteti Liga 1 pay-per-view, adica sa dam bani pentru furtul altora; sa dau bani sa vad cum fura altii, pe banii nostrii???
Oricum pana vor veni vremuri bune si la noi, sper ca CFR sa ia campionatul, sa fie deschizatorii de drum si pentru alte echipe.

Eugen  •  15 februarie 2008, 10:34

http://www.lottodrawn.com – Loto 6/49, 5/40, Joker, statistici, planuri de castig.

un tip  •  15 februarie 2008, 10:36

hmmm .. sa sti ca ai dreptate.. ciudat cu Muresan asta… pana acu urla ca e furat …in fine treaba asta e ciudata si treaba aia … conceptu ala de liber :)) haha arbitru liber :))la noi?? sau chiar vrei sa spui de liber arbitru in persoana lui Lupescu.. pai asta nu mai e liber:)) asta e doar arbitru :))

Gore  •  15 februarie 2008, 10:37

Taciturn?! Tontolane, Mureşan ne-a asurzit cu declaraţii şmechere la fel de rău ca Băsescu. CFR face, CFR drege, CFR e mândria provicniei, CFR e cea mai tare, CFR o să ia Cupa Campionilor în 5 ani (mai ceva ca United, Chelsea sau Inter). Mai lăsaţi-ne cu legenda asta a ardeleanului care tace şi face, că Iulică e copia clujeană a lui Fecali.

Danthe  •  15 februarie 2008, 10:39

Pentru „X on 15 Februarie, 2008 9:28 am” :
FARA ‘draga’ ca nu mi-esti drag deloc, pana una alta, capitala asta „…de doi bani” cum bolborosesti tu, este si a ta!! Fotbalul este doar un joc, trateaza-l ca atare daca poti iar daca nu, nu-ti mai extrapola frustrarile bolnave pe aici… Si apropos, parerea mea este ca provincia nu este de loc de doi bani, iar ardelenii in special, chiar dimpotriva!

cfr-isti autisti  •  15 februarie 2008, 10:40

cfr cluj si rapid = campionii hotiei din fotbalul romanesc!

Stefan Iordachescu  •  15 februarie 2008, 10:41

Pentru ca nu ai avut curajul sa imi raspunzi ieri, iti repet mesajul si astazi!

Sunt gata sa ridic manusa pe care ai aruncat-o cu rachiuna impotriva lui OutLaw! Oricand sunt gata sa ma “duelez” cu tine, la orice ora din zi sau din noapte. Sportul il alegi tu. De fapt poti sa alegi tematica concursului, chiar si intrebarile poti sa le stabilesti tot tu. Am o singura pretentie. Sa facem si un concurs de gramatica, de scriere corecta, iar totul sa fie deschis, oricine vrea sa asiste sa o poata face. Daca tot vrei concurs, trebuie organizat in conditii de transparenta! Astept un numar de telefon ca sa stabilim detaliile! Multa bafta!

copper  •  15 februarie 2008, 10:46

nu cred ca CFR a jucat doar pe teren, probabil ca si din aceasta cauza muresan se simte atins de aceasta schimbare. e la fel de adevarat ca nici celelalte competitoare nu au jucat corect dar daca cfr-ul are o echipa atat de buna, atunci nu trebuie sa-si faca probleme.
la inceputl campionatului, desi sunt stelist de cand ma stiu, m-am gandit ca ar fi benefic daca cfr-ul sau o alta echipa din provincie ar castiga campionatul. ca urmare a eliminarii lor din cupele europene, mai exact a modului in care au abordat acele meciuri, mi-am schimbat radical optiunile din mai multe motive:
– sunt sigur ca cfr-ul si-a facut calculul ca nu poate sa lupte atat in UEFA cat si in campionat. – pentru acest lucru, ei trebuie considerati TRADATORI
– de curand, celebrul doctor a declarat ca pe ei nu ii intereseaza cate echipe vor juca in UCL in 2009, pentru ca ei vor juca cu siguranta. dar ei nu se intreaba, datorita cui joaca sau ma rog, ar putea juca? ii injuram pe Jiji si pe zgarcitul de copos, dar prin aceste doua echipe, am adunat punctele necesare.
Asa ca, de fapt, cfr-ul nu e ce mi-as fi dorit, in concluzie cred ca tot Steaua sau Rapid ar fi indreptatite sa joace in UFC.

metal  •  15 februarie 2008, 10:52

jocurile is facute pt cfr, dar acuma steaua vre sa le fure jocul prin mitica…
rapidul, din pacate e scos din schema. Dar ,cine stie, poate se face dreptate

stef  •  15 februarie 2008, 10:52

Praf in ochi. Dl. Tolontan se face ca nu stie ca masina (computerul) scoate ceia ce doreste programatorul. De fapt fara voie in articol a scris adevarul: „delegarile intra in urma”. Gura pacatosului……..

stef  •  15 februarie 2008, 10:54

ceea, scuze

metal  •  15 februarie 2008, 10:58

@suporteru’
e vb de anticamera si nu antecamera, e una din exceptii

DAN VUCEA  •  15 februarie 2008, 11:06

Romanii contesta sistemele de extragere LOTO unde sunt atatea verificarii si participa multe persoane din afara sistemului(MAI,MF,sa) la extragerii.Va inchipuiti ce comentarii si contestatii vor fii la extragerile din urna ale LPF unde participa numai delegatii ai LPF.

corneliu popa  •  15 februarie 2008, 11:21

Corect Danthe, subscriu!!
Va rog sa iertati greselile de „culegere” la textul de mai sus, imi fac „mea culpa”!!!!, nu hara-kiri!!

claudiu  •  15 februarie 2008, 11:23

Vreau sa spun k ii dau dreptate lui Catalin,si deoarece am citit toate comentaiile de mai sus,le dau dreptate si unora dintre ele…sunt stelist dar locuiesc in cluj si parerea mea este k tot Ardealul duce in spate tara asta dpdv economic ma refer(fara nici o suparare – este doar parerea mea…asta k sa-i raspund lui Sorin).
In ceea ce priveste chestia care mi-a spus-o un suporter al lui „U”, k:”Clujul a fost dintotdeauna un oras universitar si nu feroviar,este si va fi…” ,hmmm sunt impotriva total…
si chiar daca este o situatie de conjunctura,in cazul meu, eu as vrea sa castige tot CFR-ul campionatul(chiar si asa fara multi suporteri),pt.ca as prefera sa merg la mine acasa la un meci de Champions League,si nu in partea cealalta a tarii,asta fiind primu motiv…si credeti-ma k am 6 meciuri de Champions League la activ (dintre care 1 finala,2 semifinale si 3 meciuri de grupe ale Stelei)dar niciunul vazut in tara,pt k prefer sa merg in Lyon sau Londra decat la bucuresti…si al doilea motiv ar fi k totul se rezuma la un simplu joc de fotbal si mai trebuie sa plece trofeul acela din bucuresti cateodata…ce-i prea mult nu-i sanatos…Si oricum trebuie sa fim de acord k Steaua face marile performante in Europa si nu dinamo,cfr sau rapid…si parerea mea este k tot steaua o sa termine pe locul II…….

altu`  •  15 februarie 2008, 11:31

capitala Bucuresti? nu ne mandrim cu ea, ne doare undeva sincer de drumurile care le aveti, de traficul inferna, de politicienii care ii oferiti, de tiganii care sunt extrem de multi. Ne`am saturat de voi, de impresiile voastre, de capitala VOASTRA. ar trebui sa mai circulati, sa vedeti ca multa lume nu va agreeaza. Daca ar exista autonomie financiara in tara asta, bucurestiul ar fi zero barat, la fel ca si judetele din jurul vostru. Sudul e la pamant, la fel si o parte din moldova. Ardealul e total diferit, alta mentalitate, alt mod de gandire. Mi deschideti ochii ca ramaneti cu mult in urma.

ciprian  •  15 februarie 2008, 11:32

eu cred ca ar fi cea mai buna decizie care s ar lua si poate am scapa de suspiciunile care ne mananca fotbalul sezon de sezon.sa se delege arbitri prin tragere la sorti si sa se stie cu o ora doua inaite de inceputul meciului cine arbitreaza si pe cine.eu cred ca ar fi perfect,dar cred in acelasi timp cu tarie ca nu se v a realiza dat intereselor care ne otravesc fotbalul.

marryuss  •  15 februarie 2008, 11:34

Peste tot pe unde a antrenat Andone si a avut si rezultate,acesta a fost favorizat de arbitraje.Acolo unde,intr-adevar,a fost nevoie si de antrenor,a clacat.Ultima isprava:Cipru!Dupa modul in care se manifesta acum,se pare ca „realizarile”din tur sunt intr-un potential pericol.Tipa,panicat,mai abitir decat Muresan,ca te intrebi,pe drept cuvant,cine dracu’mai este patron pe acolo si a cui este investitia?!Se pare ca cineva isi cam risca falcile,dupa cum decurg socotelile pe la C.F.R.-ul Clujean!Oricum,daca ce am spus eu sunt,totusi,supozitii(din ele se nasc marile adevaruri!),cineva s-a grabit sa autentifice totul!Trebuie sa fii mare gogoman ca sa contesti un sistem de desemnare al arbitrilor la meciuri,aleatoriu!Este echivalentul unei recunoasteri publice a ceea ce stiu toti,dar ignora!Au avut arbitraje cu tenta…

corneliu popa  •  15 februarie 2008, 11:39

Domnilor, la urma urmei, nu m-ar deranja daca ar castiga chefereul campionatul, dar n-as dori sa-l castige ca echipele bucurestene, ca-i patentul nostru, a miticilor!! Conducatorii lor sunt oameni scoliti la Buda si Viana, stilati, nu ca oierul nostru regatean!!
Dragii nosti federalisti, va rugam sa inentati si voi ceva nou nu sa plagiati!! Va da tot un mitic o idee: Facem campionate regionale (trei: Ardeal si Banat, Sudul si Moldova – ca-n feudalism : cu iobagi cu grofi s.a.), federative cum vreti voi, regulate si dupa aceea play-off!! Ce ziceti? Dar fiecare cu Federatia lui. Eeeeeeeeeeee? Suna bine pe Dealul Feleacului? Si acolo, in play-off, aducem arbitri straini prin tragere la sorti (sic!)Dar, repet, fara imixtiuni politice ca anul asta! Sunt generos, anul asta va lasam -ca n-avem incotro -, dar la anul sa facem un Referendum National si democratic si sa-i dam drumul la… Federalizare!! Ce hoti, sunteti, domnilor…

Sorin  •  15 februarie 2008, 11:48

@claudiu

Imi pare rau, dar nu era vorba despre „dpdv economic”. Pe de alta parte, as putea fi carcotas, vezi si cazul lui @altu’, si-as putea spune ca daca V-ati saturat de capitala NOASTRA ar fi benefic pentru toata lumea sa nu mai calcati pe aici nici un provincial rasarit pe aceste coclauri in ultimii 70 de ani, astfel am scapa si noi de toata mizeria, poluarea, meschinaria, rautatea celor care se cred superiori dar nu sunt in stare sa scrie 2 fraze in limba romana si nu stiu daca la opera trebuie sa te-mbraci cu suba sau cu fracul. De frustrati e plin pamantul. Din pacate cultura e o chestie care nu se mananca cu mamaliga, ci cu nopti pierdute in biblioteci sau la cozi la casele de bilete de la cinemateca sau teatre. E adevarat, cand descoperim ca suntem devoalati schimbam registrul si spunem ca vorbeam despre altceva. Din pacate pentru voi, „Verba volant, scripta manent” in limba stramosilor nostrii, iar de tradus voi traduce cand mi se va cere.

PS. Ca sa fiu foarte clar: Tin cu STEAUA, la fel cum o fac si alti oameni de calita\te din tara asta, Crin Antonescu, Cristian Olteanu, Horia Moculescu, Alexandru Arsinel, Chiar si romanul verde CV Tudor, etc. Incercati sa cititi mai mult, sa va informati mai mult, sa vedeti filme, piese de teatru, sa incercati sa intelegeti indicatori economici, sa vedeti cat la suta din bugetul tarii asteia asigura Bucurestiul, sa va-ntrebati daca ati reusii sa supravietuiti fara el si, daca considerati ca da, apucati-o cu totii pe drumul Kosovo. Noi n-o sa murim fara voi, va garantez. Aflati numai ca-n Bucuresti are loc 40%(patruzeci la suta) din comertul Romaniei. O fi sau nu ceva?

nastyb0y  •  15 februarie 2008, 11:53

CCA ar trebui sa aiba independenta totala. Muresan nu se teme de trecerea delegarilor la Liga ci de o noua versiune a filmului „Pisica alba , pisica neagra ” in varianta ” Bile calde , bile reci” . Lasa tolo, ca nici Lupescu nu e Zeus al delegarilor , pe Pamant…

gabidegiulesti  •  15 februarie 2008, 11:54

Tragere la sorti! De ce nu? Fara a incerca sa iau apararea CFR-ului, nu este principial sa schimbi sistemul in mijlocul competiei.
Si ar mai fi ceva: si inainte era tragere la sorti si s-a renuntat din cauza contestarilor referitoare la dirijarea tragerii- credeti ca acum va exista o obiectivitate a procedeului? Eu ma indoiesc!

Chefere  •  15 februarie 2008, 11:55

Draga Tolo,

ai perfecta dreptate pana la un punct. Intr-adevar reactia lui Muresan poate fi interpretata si astfel, DAR, este un reflex neconditionat al acestuia…sunt sigur…a vazut pur si simplu in miscarea aceasta o amenintare la adresa CFR-ului. Poate suna a paranoia…probabil…dare cred ca a devenit paranoic si din pricina experientei campionatelor trecute…nu mai departe de cel din sezonul trecut…
Iti propun un exercitiu de imaginatie: Fa abstractie de mediul si conjuctura actuala din fotbal…si incerca sa iti gasesti primul impuls la aflarea vestii ca: Mitica se va ocupa de arbitrii….ei? Ce spui? Ca e vb de bile de plastic, extrageri televizate bla bla…impresia asta e…cam aceeasi reactie am avut-o si eu…probabil ai sa spui ca sunt subiectiv…poate…dar ma gandesc nu doar la CFR, dar si la Urziceni, Vaslui etc. Iar ref. la treaba cu Paszkany…ce ai face daca ai fi fost declarat persoana non-grata…asa dupa doar 3 cuvinte rostite, si adevarate de altfel, in timp ce restul, care latrau de ani de zile, erau bine merci?

Chefere  •  15 februarie 2008, 11:56

*Nota: articolul nu mi s-a parut atat de dur precum ma asteptam…e mai mult ca o mangaiere… 😉

Stefan  •  15 februarie 2008, 11:59

🙂 ce om… domnu tolontan daca tot incerci sa-i scoti in fata pe cei de la cfr ca au fost ajutati de arbitri… zimi si mie te rog cine a jucat cel mai bun si frumos fotbal din tur? Raspund eu: CFR Cluj… deci merita locul pe care se afla! Asa e cand provincia rastoarna capitala…apropo… nu sunt fan al cfr-ului sunt fan Universitatea Craiova… pana in clipa in care v-oi inchide ochi! Dar cand vorbim de ceva corect…

Sorin  •  15 februarie 2008, 12:06

@Stefan

domnu=domnul!
zimi=zi-mi!
v-oi=voi!

Inainte de a fi fani ai cuiva incercati sa fiti fani ai scolii si ai limbii romane.

Sorin  •  15 februarie 2008, 12:12

@Chefere

de-a? Sau de?
Si cine spune ca o echipa din provincie nu trebuie sa castige campionatul? Ideea e ca fiecare dintre noi sustinem o echipa, de unde-o fi ea, si, dac-o sustinem, vrem ca ea sa castige campionatul. Totul e sa si poata. Asta-i tot. Ce atatea vorbe despre provincie, capitala, mitici(apropo, mai cititi Caragiale, poate-o sa si intelegeti ce fel de personaj e Mitica), noi suntem mai destepti, voi mai nu stiu cum. Fiecare om este mai inteligent sau mai putin inteligent, mai educat sau mai putin educat, mai bun sau mai putin bun, mai cult sau mai putin cult, in functie de influentele, mostenirile… pe care le are. Hai sa-ncetam sa discutam despre regiuni mai inteligente sau mai putin inteligente, ce Africa, daca n-ar fi fost exploatata de europeni atatea sute de ani, n-ar fi putut sa fie la acelasi nivel de dezvoltare cu Europa, sau ce?

Chefere  •  15 februarie 2008, 12:18

@Sorin

evident „de”…esti ca nevasta-mea… ea prof. de lb romana…e f bine ca ma corectezi..neatentia…
ai dreptate…insa multi cei care posteaza aici sunt poate mult mai cititi decat iti lasa tie impresia…nu m-as hazarda intr-atat incat sa afirm ca suntem toti necititi . Dar ai dreptate!

Comentează