Victoria Stelei, eşecul Rapidului

Steaua a împinit 1.000 de victorii în Liga 1 pentru că Steaua are deopotrivă graţie şi visceralitate. Toate grupate într-un nume. Steaua nu e miloasă, nu e modestă, nu e plîngăcioasă. Majoritatea covîrşitoare a acestor 1.000 de victorii sînt adunate pe teren. Dar altele au o poveste pe care suporterii roş-albaştri nu vor s-o ştie. Pentru prima categorie, au existat Voinescu, Apolzan, Liţă Dumitru, Iordănescu, Marcel Răducanu şi Belodedici. Pentru cealaltă, s-au inventat Neţoiu şi valizele din piele de porc.

duminică, 6 aprilie 2008, 9:22

Steaua a împinit 1.000 de victorii în Liga 1 pentru că Steaua are deopotrivă graţie şi visceralitate. Toate grupate într-un nume. Steaua nu e miloasă, nu e modestă, nu e plîngăcioasă. Majoritatea covîrşitoare a acestor 1.000 de victorii sînt adunate pe teren. Dar altele au o poveste pe care suporterii roş-albaştri nu vor s-o ştie. Pentru prima categorie, au existat Voinescu, Apolzan, Liţă Dumitru, Iordănescu, Marcel Răducanu şi Belodedici. Pentru cealaltă, s-au inventat Neţoiu şi valizele din piele de porc.

De rămas, va rămîne însă cifra 1.000 şi legenda din jurul ei.

Citind această cifră, George Copos îşi poate realiza marea sa eroare. În iarnă, Rapid era în faţa Stelei. Declarînd că vinde clubul, el l-a expus bancului de piranha care înoată în lumea fotbalului: impresari, arbitri, observatori şi comisii. Toţi s-au repezit asupra giuleştenilor. Şi, în timp ce Steaua sărbătoreşte mîndră 1.000 de victorii, Rapid adună două recorduri sugestive:
1. Singura echipă dintre cei 4 granzi care are un scor negativ al erorilor de arbitraj.

2. Singura echipă din Liga 1 care a pierdut la masa verde un meci pe care-l conducea pe teren.
Asta e diferenţa dintre 1.000 pentru toţi şi 1 pentru el însuşi.

Comentarii (506)Adaugă comentariu

Luciann  •  7 aprilie 2008, 1:00

@ roach
Cat despre rezultatele pe plan european ce dracu mai pomenesti !? Du-te oriunde in Europa si intreaba de o echipa din Romania si ti se va raspunde: STEAUA !

Blatistul  •  7 aprilie 2008, 1:02

@ Luciann
E si normal, cine ar tine cu Dinamo (vezi Securitatea) sau cu Rapid (vezi cartierul Giulesti)? Sunt rau, dar asta e. :))

Luciann  •  7 aprilie 2008, 1:03

@ roach
Ti-am dat titlurile dinainte de ’80 si dupa ’90, adica alea care nu au nicio treaba cu Valentin !

roach  •  7 aprilie 2008, 1:03

@Luciann

REZULTATE, nu fani. 90% din fanii astia sunt oameni nascuti in anii ’70. Aveau 14 ani in 86. Omul tine cu invingatorul, e normal asta. E normal ca un pusti de 10-12-14 ani sa tina cu Campioana Europei. Ce-i atat de spectaculos si de greu de inteles?

Nu trebuia sa spun „covarsitoare”? 9 titluri inainte de anii ’80 si 14 dupa. OK, nu e „covarsitoare”.

Nu inteleg de ce te aprinzi. Faptul ca Lumea stie in Europa de Steaua e OK. Dar eu am intrebat altceva. Daca nu poti sa raspunzi, foarte bine. Dar nu trebuie sa te enervezi pe mine din cauza ca nu poti.

stangistu  •  7 aprilie 2008, 1:06

domnule tolontan, sunteti penibil. a scris si in cotidianul despre cat de penibil sunteti. repet, da n-ar trebui sa aduceti probe despre geanta de porc? mie mi s-a parut ca mioveniul a jucat in media meciurilor anterioare. ca si steaua adica (tot penibil).

Blatistul  •  7 aprilie 2008, 1:07

Este o vorba… „If you ain’t first… you’re last!” Deocamdata nici Dinamo, nici Rapid nu pot sa spuna ca sunt pe primul loc… la nimic. Nici macar la blaturi! hahaha

Luciann  •  7 aprilie 2008, 1:12

I-ti mai dau un exemplu cand eram anul trecut in august la granita Croatiei si nu intelesesem cat trebuie sa platesc si am intrebat din nou, si vamesul mi-a raspuns: ” Aaaaa, Romania, Hagi, Steaua…..”, deci era la curent cu fotbalul romanesc (si ca Hagi era antrenorul Stelei), desi Steaua nu ajunsese sa joace inca in liga !
Asa ca numele mari romanesti in Europa sunt HAGI si STEAUA !

roach  •  7 aprilie 2008, 1:19

Intram deja in discutii care n-au legatura cu ce am vrut eu sa stiu. Dar… fie. Faptul ca omul stia de Hagi nu inseamna ca stia si ca e antrenorul Stelei. Il stia pe fotbalistul Hagi. Fotbalist crescut la Farul, trecut apoi la Sportul (unde a obtinut niste titluri de golgheter), apoi, pentru putin timp (86-90) pe la Steaua (unde ca performante a avut o Supercupa a Europei si o finala de CCE), apoi in strainatate, unde a devenit marele jucator care a fost. A-l asocia pe fotbalistul Hagi cu Steaua e ca si cum ai zice ca Eugen Ionesco e roman doar fiindca s-a nascut la Slatina si a scris o carte in limba romana.

Maximus  •  7 aprilie 2008, 1:24

Eu cred ca esti obosit..Du-te la culcare frate!

câine până la moarte  •  7 aprilie 2008, 1:34

Ei, bine, da! Steaua e etalonul sau, ca să nu existe dezacord gramatical, e etaloana fotbalului românesc! Nimic de zis!
Şi domnul Cătălin Tolontan, cu dezinvoltura lui binecunoscută şi cu graţia suavă a unei demne de Ghencea erori lexicale, ne-a făcut vorbire despre CIFRA 1000 a NUMĂRULUI victoriilor Stelei în campionatul intern.
Din păcate, despre „cifrul” lor nu ne-a mai spus nimic… Şi, uite aşa, de urmare, se găsesc atâţia pe-aici să-şi scoată ochii reciproc…
Domnule Tolontan, ar trebui să fiţi acuzat de incitare la violenţă şi la anarhie semantică, să vă judece comisia legii lu’ Mitică! 🙂

pentru_specialisti  •  7 aprilie 2008, 1:36

Lucianne. Conteaza mult istoria asta frumoasa a clubului de fotbal Steaua. Eu sunt plecat de multi ani din Bucuresti si nu sunt nici macar Stelist. Nici macar nu conteaza ca englezii stiau dee Steaua. Cel mai important este ca echipa Steaua a practicat cel mai frumos fotbal pe care romanii l-au dat vreodata. Si nu e vorba numai de anii-dupa 86′. Jucau f.mult mingea pe jos si f. in viteza si erau f.tehnici. Muream de ciuda ca tineam cu alta echipa din Bucuresti dar era mmindru ca astia reprezentau Romania. Comunism , Capitalism Dimbovitean, Capitalism Occidental. Nici nu mai conteaza. Nici problema asta cu ungurii nu exista pentru ca Boloni a fost un adevarat lider de echipa care i-a „batut” in Ghencea pe Ungurii de la Honved. Asta era Romania,buna-rea,toata lumea isi facea treaba. Bravo Loti, adevaratii Stelisti nu te vor uita. Ai fost un mare stelist.Ai scris istorie in Capitala.

blnsc  •  7 aprilie 2008, 1:42

cine a facut subiect de presa aceasta cifra-borna a victoriilor? nu presa? o jonglerie pentru , un subiect, apoi aptitudinile de jurnalist citic, obiectiv. nu cred ca stateau cei de la steaua sa contabilizeze victoriile, egalurile si infringerile. cite in campionat, cite in cupa Romaniei, cite in cupele europene. asta e genul de tema pe care si-o fabrica un comentator tv pentru a avea cu ce sa umple 90 de minute de privit la un joc uneori plicticos. sau pentru a face parada de profesionalism. de ce nu sint luate in calcul victoriile avind ca borne multipli ai numarului 47, anul infiintarii. nu numarul conteaza. victoriile pe bune sint de o parte, celelalte, suspecte, sint la locul lor, in memoria si birfa chibitilor.

altfel: ma-ntreb cum ar putea face Netoiu jocul Stelei, dupa ce acum vreo doua sau trei etape comenta extrem de acid situatia lui Dinamo spunind ca degringolada de acum isi are originea in meciul Dinamo-CFR de anul trecut? el, Netoiu, mare dinamovist. cum ar putea sa faca el ceea ce a blamat la actionarii ramasi in Groapa? sau cum s-ar arunca Steaua „inca o facatura”, aducind suspiciune practic dupa fiecare meci? dupa meciul cu Vasluiul comentatorii de sport au clamat, alaturi de ei Marian Iancu: Vasluliul o sa cistige in etapa urmatoare, la Buzau. uite ca n-a fost asa! Buzau care i-a stat in git Rapidului, Urziceniului si chiar Stelei. ma mai intreb cum s-a trecut asa de repede peste intilnirea dintre Borcea si Muresan, in holul acelui hotel. sau cum nu s-a dus pina la capat acel inceput de ancheta referitor la meciul Dinamo-Ceahlaul, cind lotul moldovenilor a fost cazat la hotelul lui Badea, iar receptionera a infirmat prezenta lotului Ceahlaului in scriptele hotelului pe perioada sederii in Bucuresti.
ma opresc aici, totusi.

alex  •  7 aprilie 2008, 1:43

in aceea valiza erau ascunse butoanele lu jiji ..dar de unde sa stie tomacu k-ar fi scris repede un articol.. articol la care ar fi comentat toti butonari din ro si nu numai… astfel blogu lui tolo ar fi fost cel mai vizitat, iar tolo declarat cel mai mare descoperitor de butoane din ro…

roach  •  7 aprilie 2008, 1:45

1970–1984 ASA Târgu Mureş
1984–1987 Steaua Bucuresti

Cred ca Loti a scris mai multa istorie la ASA.

Ah, si nu englezii stiau de Steaua, ci croatii. Doar daca nu Croatia e vecina cu Anglia si vamesii aia chiar erau englezi:P

Glumeam, o seara buna tuturor stelistilor, cu sfatul: invatati istoria clubului vostru. Ea nu a inceput in 1986.

pentru_nenea _roach  •  7 aprilie 2008, 1:49

Bravo, Bravo, Bravo, Demagogia cucereste Romania!!! Hai sa vedem unde sau nascut Radoi, Trica, Danciulescu etc… Daca Hagi era asa de „mort” dupa Farul de ce si-a dorit in mod special sa antreneze Steaua? Poate ca nu esti la curent cu ce a declarat Hagi. Cea mai frumoasa „pagina acarierei lui a fost la Steaua.

Luciann  •  7 aprilie 2008, 1:51

During the 1950s, the so-called CCA Golden Team became nationally famous.[3] In 1956, the national team of Romania, comprised exclusively of CCA players, took on Yugoslavia in Belgrade and won 1–0.[4][dead link] During the same year, CCA, coached by Ilie Savu, was the first Romanian team to enterprise a tournament in England where they achieved noteworthy results against the likes of Luton Town FC, Arsenal FC, Sheffield Wednesday FC and Wolverhampton Wanderers FC.[5]

blnsc  •  7 aprilie 2008, 1:51

roach: dar faptul ca Hagi se bate cu pumnul in piept ca e stelist, mare stelist, oricind, in ciuda relatiie flotante cu Gigi Becali, asta nu-ti spune nimic? cind Mircea Lucescu a criticat Steaua, Hagi a venit in Romania special pentru a contrabalansa cu propriul punct de vedere. cum probabil nu a facut Tudorel Stoica, un jucator cu mult mai multi ani in Ghencea. de ce Hagi nu face caz de Farul sau de Sportul asa cum fac cei care amintesc perioadele astea din cariera lui pentru a lovi in Steaua? va jucati rolul de avocati ai lui Hagi-cel-de-la-Farul-si-cel-de-la-Sportul ca sa va argumentati un punct de vedere mai degraba visceral decit unul analitic.

nu conteaza  •  7 aprilie 2008, 1:53

Nu stiu ce sa mai zic Tolo, sunt stelist, recunosc ca Steaua nu are un joc stralucitor si nu merita sa iasa campioana. Sa induci insa ideea ca meciul cu Dacia a fost aranjat, mi se pare aiurea totusi.Chiar nu mai poate castiga Steaua acasa cu Dacia Mioveni?Sa fim seriosi.Rapidul ce-a jucat in ultima etapa?Clujul ce-a jucat?Sau e vina observatoriilor, arbitrilor si comisiilor ca Rapid a facut egal la Constanta, a luat bataie de la Buzau, ca CFR a luat bataie de la Iasi, de la Pandurii,etc.

Ti-am mai zis, sunt stelist si recunosc ca Steaua nu merita titlul. Dar voi chiar exagerati prin ceea ce afisati pe gsp, fara probe, si induceti intr-un mod periculos si neacoperit ideea ca Steaua castiga fiecare meci in culise.

Dany  •  7 aprilie 2008, 1:53

Tolontaneee de ce nu vb si de victoriile in cupele europene si de punctele aduse la coeficient de steaua si alea sunt castigate prin blat? sa-ti fie rusine ca vb asa de o echipa care a ajutat fotbalul romanesc.

Degeaba  •  7 aprilie 2008, 1:56

câine până la moarte
m-ai amuzat foarte tare

pentru_nenea _roach  •  7 aprilie 2008, 1:57

Bravo lui ca a jucat la ASA TG MURES.Am prins acele timpuri si imi aduc aminte f.bine. Dar Boloni a dorit sa joace pentru Steaua si a facut-o f.bine. Nu o sa uit nici o data cum a” bagat mortul in ca sa la ungurii de la Honved”. Te deranjeaza?

Maverick  •  7 aprilie 2008, 1:57

Sa nu mai spun de o chestie… am furat si Cupa Campionilor Europeni ? Sunteti patetici… niste retardati… si pe asta a cumparat-o Ceausescu ?… Uitati-va cum scriem istorie !!!

www.romania-inedit.ro  •  7 aprilie 2008, 2:02

Ce era sa declare Hagi ?
Din pacate a dat peste un prostalau ca gigi becali , prostalau care a fost invidios pe numele pe care si la facut HAGI prin munca lui de fiecare zi !
Sa-i dea Dumnezeu sanatate si noroc lui Gheorghe hagi si dupa gand lui gigi becali !

unu dus cu capu’  •  7 aprilie 2008, 2:05

1000 de victorii, nu stiu cate cincinale, etc, etc. inainte vreme, steaua castiga cu ordin de la primarie. s-a gasit ceasca ca vrea o cupa si adunat aproape o nationala la steaua, a luat-o si gata. steaua este echipa timpurilor moderne, a politrucilor, a maidanezilor si a vanzatorilor de iaurt si a tolontanilor. nu va fi niciodata o echipa cu staif, din moment ce patronul ei alearga cu punga cu bani dupa jucatorii echipelor adverse si, se pare, si dupa ziaristi, din moment ce un incult patentat e bagat in seama mai ceva decat papa de la roma (deh, nici ziaristii sportivi nu sunt niste potentiali candidati la vreun premiu literar). la multzi ani si la multe impliniri marete, sa traiti bine, tovarasi.

octa  •  7 aprilie 2008, 2:09

roach vezi de treaba stelisti isi stiu istoria eu unu ma bucur cand vad ca si sustinatorii altor cluburi ne stiu istoria si sa stii istoria se scrie prin performante nu prin perioada de timp cat a jucat la o ekipa poa sa joace si 25 de ani daca nu are performante nu vad cum scrie istorie de aia zic ca boloni a scris istorie cu steaua nicidecum cu asa tg mures ,ai mai scris ca hagi la steaua a jucat f putin , fals! hagi in divizia a a jucat la farul f putin si apoi la sportul 3 ani daca nu mai putin..din cate stiu eu apoi din 87 pana in 90 a jucat la steaua adica 3 ani ceea ce nu e putin deloc a marcat 76 de goluri
a castigat supercupa europei si a fost finalist de cupa campionilor lucru care nu la mai realizat cu nici o alta ekipa(cu galata a mai castihat uefa) , clar lumea il stie de la galata si prin faptul ca a evoluat si la real si la barca dar majoritatea stiu de unde sa lansat hagi in fotbalul mare si anume STEAUA chiar am vrb cu mai multi straini (eu calatoresc mult prin europa un hobby de al meu) si mai toti stiuau ca hagi a jucat la steaua ba chiar f multi greseau si credeau ca hagi a luat cl cu steaua cand de fapt a luat doar supercupa europei.

octa  •  7 aprilie 2008, 2:12

PT LUCIANN
vezi ca ai uitat sa adaugi la palmares o semifinala de cupa campionilor cu benfica 86-87 paremise , vezi cum e noi stelisti mai uitam o astfel de performanta si anume semifinala de cupa c. in timp ce altii se mandres si unicul lor rezultat mare in europa e o semifinala de cl…ironia sorti.

pentru_nenea _roach  •  7 aprilie 2008, 2:28

Nici nu mai conteaza ce vreti. Spuneti ce doriti. Poate in parte aveti dreptate si va inteleg. Ce ramine? Ramine aceea echipa a vitejistilor, disciplinata tactic si tehnica pina la cel mai mic detaliu. Repet nu a existat si nici nu va mai exista in viitorul apropriat o echipa de fotbal romaneasca( pur romaneasca). Astia din ziua de azi, inclusiv cei de la Steaua nu o sa mai ajunga prea curind la jocul frumos a acelei echipe de la mijlocul anilor 80 care mi-a mincat viata.

Forzza Steaua  •  7 aprilie 2008, 2:31

La Vaslui putem spune ca e posibil sa fi fost blat , dar asta cu valiza e o porcarie. Oricum Virgil Becali a aratat cat de prost este el de fapt aducand in public o servieta de table dand drumul la speculatii. Poatea de aia este sclavul lui Becali si nimic mai mult

Pepe LOREnzo  •  7 aprilie 2008, 2:32

UNA peste alta,nu ma intereseaza liga lui Mititica si blaturile de aici,ma intereseaza doar europa
unde exista doar un nume !! STEAUA!!! :))))))

Pepe LOREnzo  •  7 aprilie 2008, 2:34

popo

octa  •  7 aprilie 2008, 2:35

roach si ti se pare ca 3 ani sut putini? daca evolua 15 ani la steaua numai castiga uefa si supercupa cu galata conta lui real madrid , oricum hagi la steaua supercupa europei , semifinala de cl si finala de cl cel putin egal cu perfomanta de la galata cupa uefa si supercupa, iar daca tie ti se pare mai important o victorie cu italia decat castigarea a 2 cupe europene cred ca tre sa te gandesti de 2 ori si iti vei da seama ca gresesti , poate numai daca lotzi ar fi inscris acel gol contra italiei in vreo finala sau semifinala de camp mondial sau european …ce ce este fals.

dinoF  •  7 aprilie 2008, 2:39

VICTORIILE STELE SUNT CA URSII IMPUSCATI DE CEAUSESCU!

roach  •  7 aprilie 2008, 2:50

N-am spus niciodata ca sunt putini. N-am spus ca nu iubeste Steaua. Am spus doar ca nu trebuie confundat cu Steaua. A jucat SI la alte echipe, a avut performante SI cu alte echipe. De Boloni am zis ca INTAI a facut istorie cu Italia. APOI, cu Steaua. N-a fost finala de CE/CM, dar am batut campioana mondiala si ne-am calificat, dupa 15 ani de esecuri, la un alt turneu final. ATAT am spus. Nu-mi place ca fanatismul ne face sa ignoram niste lucruri simple: nu suntem numai noi pe lumea asta. Lumea nu incepe si nu se termina cu noi, cu Hagi sau cu Steaua. E o diferenta intre pasiune si fanatism. Daca rogi un fan Manchester United sa-ti dea un nume de fotbalist din anii ’60, va spune Bobby Charlton, din anii ’70 Best, din ’90 Cantona. Nu va cauta pe net. ASTA e pasiune. Daca rogi un stelist sa spuna ceva de Steaua, iti va spune „’86. Ciocu’ mic”. ASTA e fanatism. Nume? Nu stim. Nu stim de Jenei, de Constantin, de Voinescu, de Raducanu etc etc. Asta am vrut sa spun in legatura cu „invatati istoria”.

octa  •  7 aprilie 2008, 2:58

nu ignoram si alte performante stiu boloni a dat un gol important poate fi asemanat cu golul lui goian cu olanda care ne-a asigurat calificarea dar cea mai mare performanta a fotbalului romanes ramane echipa stelei anii 86-90 nicidecum golul lui dumitrache boloni goian sau generatie de aur etc .Eu cel putin nu am cautat pe net cand ti am scris tie ce ti am scris normal ca dealungul vietii mam si doecumentat fie la tv fie prin ziare carti si mai nou pe net ca nu mam nascut in 1930 ca sa stiu istoria stelei pe dinafara , o stie bunicul meu eu de la el sunt stelist si el tine cu steaua inca de cand sa infiintat nu din 86 e adevarat de atunci a crescut nr suporterilor dar steaua avea suporterii cei mai multi si inainte de 86 motive unul iti dau clar era eckipa armatei dinamo fiind ekipa ministerului de interne asociata cu militia , nu cred ca exista popor sa indrageasca militia sau politia etc.E adevarat sunt multi care o arunca doar pe asta cu steaua 86 poate sunt multi care nu stiu la perfectie istoria stelei dar nu e de condamnat sunt ferm convins ca nici toti dinamovistii rapidistii etc isi cunosc istoria clubuli alti stiu mai mult altii mai putin e normal nu are absolut nici o importanta , singurele care raman sunt performantele mai importante care le stim majoritatea.

octa  •  7 aprilie 2008, 3:04

iar hagi este asociat si va fi intodeauna asociat cu numele steaua pt ca el chiar a jucat din suflet la steaua si sia dorit la steaua in afara de performantele care lea avut hagi a fost un idol si sufletul lui ia ramas mereu la steaua este si a decalrato de multe ori un stelist adevarat vezi interviul dat de hagi pt marca inaintea jocului steaua real , plus ca de la steaua a facut pasul spre ekipelea alea mari la care zici tu ca a jucat .Nu a spus nimeni ca hagi este steaua dar este asociat cu numele acestei ekipei si va fi mereu a facut prea multe in cei 3 ani ca sa nu fie un jucator dintre cei mai importanti ai clubului steaua-Jenei a avut o importanta mai mult ca antrenor.fiind cel care a castigat cupa nu uitam pe nimeni stai linistit nici pe voinescu nici pe raducanu toti au fost jucatori de valoare da noi vrb de performante cu adevarat imp asa jucatori buni au fost multi.

pentru_nenea _roach  •  7 aprilie 2008, 3:06

Hai sa o lasam mai incet cu statistica.Important este ce am spus mai devreme.Steaua juca foarte mult „pe jos” si avea tehnica si disciplina.In rest intr-adevar Dinamo, mai ales la sfirsitul anilor 90’a creat „viata grea” Stelei. Dinamo ajunsese si ea la un nivel f.bun si avea jucatori f.tehnici. Rapidul a fost singura echipa(din cele mari) asuprita de regim si asta sa intimplat de la mijlocul anilor 70.
In ce priveste provincia, singura data cind se dadea „alarma” in Capitala era la sfirsitul anilor 70, inceputul 80′ cind Craiova venea la Bucuresti. A mai fost UTA la inceputul anilo 70 si partial m.m.tirziu Fc Arges.(DOBRIN ERA F,RESPECTAT SI CHIAR IUBIT LA BUCURESTI). Si cam atit.

pentru_octa  •  7 aprilie 2008, 3:10

Cu Dumitrache las-o mai moale ca nu stii. A fost este si probabil va ramine cel mai mare atacant roman al „tuturor timpurilor”.

Radu  •  7 aprilie 2008, 3:25

Mai Tolo,
Cine ma rog e Mioveniul asta? dar ce-ai fi vrut sa piarda in fata unei echipe fara cativa oameni de baza in seara asta?
Am vazut comentarii ale unor „jurnalisti specialisti” care ranjeau satisfacuti de parca au descoperit comoara la Netoiu.
De toata jena cei care in loc sa comenteze fotbal, cauta nod in papura. Aduc ca argumente numai prostii ale unor minti bolnave. Ca ala n-a stat la bara si d’aia a inscris Steaua, ca prea usor a trecut Pepe de aparator ca…. ca…. ca….
In plus datorita „editorialelor” de „calitate” PE CARE LE LANSATI cu orice ocazie, semanati numai ura, zazanie, sa va iasa gologanii. Dupa voi STEAUA TREBUIE SA PIARDA SI ATUNCI JOACA PROST, DACA INVINGE, ATUNCI POATE FI: BECALI CU PUNGA / SLUGILE STELEI SE DAU LA O PARTE / ALA DIN PARTIDUL CUCU BAU SPRIJINA PE BUNICA / ARBITRUL A JUCAT LA STEAUA SAU A PURTAT INSEMNELE / JUCATORII ECHIPEI ADVERSE SUNT CUMPARATI / ANTRENORII ECHIPELOR ADVERSE SUNT VANDUTI /
MAMA MARE INTERMEDIAZA NU’S CE AFACERE ONEROASA SI… BAZACONIILE SUNT NELIMITATE. IMAGINATIE SA AI SI EDITORIALUL E GATA.
Atata ati discutat despre cazul bricheta incat
ati uitat ca regulamentul ESTE FOARTE CLAR si ca daca nu se rupea pisica acum, indiferent ce echipa era organizatoare (in Giulesti nu e prima data cand se produc asemenea lucruri, exista antecedente),asemenea manifestari puteau continua. A facut ceva clubul Rapid pentru a prinde derbedeii care au generat aceast situatie? Ati auzit careva de vreunul trimis in judecata? CE VINA A AVUT STEAUA IN TOATA ACEASTA TEVATURA?
In ceace priveste cele 1000 de victorii se poate spune ca la ora asta puteau fi si mai multe daca nu exista un Postelnicu si altii ca el…
CELE 1000 DE VICTORII SUNT REALIZATE CU SUDOARE,PRIN LUPTA, CU RENUNTARI, CU ACCIDENTARI SI CE ESTE CEL MAI IMPORTANT CU REZULTATE PE MASURA IN EUROPA (BINEINTELES LA POSIBILITATILE NOASTRE). STEAUA ESTE ECHIPA CARE NU NE-A FACUT DE RUSINE IN TOT ACEST RASTIMP. PUNCT.

Si mai subliniez un lucru: Aveti decenta si bunul simt si controlati ce scriu derbedeii fara educatie in „comentariile” lor, pline de pornografie verbala. Daca nu veti proceda asa
veti avea de suferit mai tarziu. Nu suntem obligati sa suportam comportamentul unor avortoni umani care probabil asa cum se comporta in familie asa se comporta si pe internet.
Valabil pentru TOATE ZIARELE SPORTIVE EDITIE
ELECTRONICA si pentru toti agramatii, asa-zisi suporteri indiferent ca sunt visinii,ros-albi,ros-albastri,violeti etc.
Pana cand acest dezmat? Vreti civilizatie pe stadioane? Dar pe internet?

ro_ro  •  7 aprilie 2008, 3:26

tolo…io zic ca pt toate celelalte exista prostia din capu tau si oameni complexatzi ca tine…frustratzi pe cei care sunt „potentzi”din toate punctele de vedere(a se vedea rapidistii)…ipotentzilor

octa  •  7 aprilie 2008, 3:37

pt pt_octa
nu primesc ordine de la nimeni nu ma cun si nu ai de unde sa stiu eu ca nu cunosc nu am spus ca nu a fost mare atacant nu am spus nimic nu are rost sa te ataci nu am zis nimic rau de nimeni punct

robert  •  7 aprilie 2008, 4:15

incerci sa te dai iar destept musiu pusycat!palmaresul stelei va ramane vesnic, pe cand tu …meciul 1000 !!!! cea mai titrata echipa din estul europei tot steaua este tolo !!!!acum, pt ca cfr-ul este pe doi ,te rog sa te duci la seful tau muresan si sa-i returnezi banii pe care i-ai luat degeaba ,sa te razi in cap si sa te pocaiesti ca multe minciuni ai zis despre steaua!!!esti prea micut pt un razboi de lunga durata! rusinica tolontane!!! rusinica!!!!mai bine inscriete la o facultate particulara de jurnalism (intre noi fie vorba la stat nu ai intra), si in 1000-2000 de ani vei publica si tu un articol decent si echidistant!!! cred ca sufera rau muresan ca te-a platit in avans!!!! 1000 !!!!!!!!!!!! HAI STEAUA!

vass  •  7 aprilie 2008, 4:24

acuma sincer, oare asta este fotbalul pentru care Antena 1 a dat 100 de milioane de euro?

adica de acum inainte, in fiecare an la final de campionat Becali va aranja ca Steaua sa-si indeplineasca obiectivul? care obiectiv va fi fie locul 1, fie locul 2, in functie de locul pe care va fi Dinamo la momentul respectiv, fiindca ei sunt singurii care se pot lupta in butoane cu Steaua….

rusine Stelei… de acum inainte o sa-mi doresc sa piarda meciurile din Liga Campionilor

octa  •  7 aprilie 2008, 4:43

andy cel mai bun rezultat al frustrarilor unora esti tu .

ANDY  •  7 aprilie 2008, 5:06

:)))))

stef  •  7 aprilie 2008, 5:18

esti un fel de reporter.cat tea platit becali si cate victori de la steaua au fost castigate pe teren?asta este intrebarea

geo  •  7 aprilie 2008, 5:20

Dle Tolontan,

si Iancu a declarat ca paraseste corabia lui Poli, dar nu l-au furat arbitrii.
Singura diferenta dintre Copos si BEcali, e gradul de civilizatie si faptul ca patronul Rapidului nu mituieste tot ce prinde ca si cel al Stelei. Ultimele 2-3 titluri ale Stelei nu fac cinste acestei echipe tocmai prin felul in care au fost obtinute.

victor L  •  7 aprilie 2008, 5:50

Domnule Tolontan,
o nedumerire: in clasamentul GSP Steaua e pe locul1, iar la prosport pe locul 2, asta desi diferenta de goluri e in avantajul CFR.
deci?!

Sorin  •  7 aprilie 2008, 6:19

Ai dreptate intr-o masura. Eu n-am inteles niciodata, dece atata raca. Orice meci castigat de Steaua, e blat? Dar cand castiga Rapid sau Dinamo, tot blat era?

Nicola  •  7 aprilie 2008, 6:24

Imi pare rau sa spun, dar mam trezit prost in dimineata asta si n-am mai putut sa ma abtin asa ca am preverat sa imi spun pararea, si pot spune ca mi se pare ceva total dizgratios acest blog, care nu ajuta la nimica, este numai un nene care scrie ce crede el, iar acest lucru il poate face oricine!!!

Gabi  •  7 aprilie 2008, 6:27

3 lulele pe care le scrie Tolontan si ramanem muti de admiratie in cele 50000000 de rapunsuri pe blog.O echipa ca Steaua merita mult mai mult decat insinuari patetice cu care GSP isi vinde ziarul. Sper ca macar v-ati imbogatit din asta, iar pe parcursul campionatului european , unde vor evolua si 5-6 jucatori „blatisti” de la Steaua, sa plecati in Congo in vacanta.

Comentează