Pinalti ai fost, pinalti ai rămas!

Cum au blocat Ştefan şi Dragomir televizarea unei partide

luni, 5 mai 2008, 2:24

Cum au blocat Ştefan şi Dragomir televizarea unei partide

În seara cînd peste două milioane de români se uitau la Dinamo – Steaua, la Piatra- Neamţ se consuma un blat ca pe vremuri.

1.500 de spectatori urmăreau mulţumiţi victoria scurtă, mizeră şi necesară a Ceahlăului în faţa Timişoarei, aceeaşi Timişoară care mobilizase epitetele microbiştilor după jocul cinstit din Ghencea.

Fotbalul e complicat. Bine că există puncte stabile. Unul dintre ele este Gheorghe Ştefan. Amintiţi-vi-l acum 6 ani, după ce meciul trucat cu Dinamo fusese penalizat de FRF! Umbla năuc, din televiziune, în televiziune, neras şi tras la faţă ca un soldat întors de pe front, în căutarea compasiunii. Şi, acum, iată-l! A traversat partide, ideologii, modele de business pentru a restitui, în 2008, obiceiuri de la mijlocul anilor ’90.

Ca să încerce să se salveze de la retrogradare, Ceahlăul a cîştigat cu 2-1 cu Timişoara. Răzvan Boanchiş a anticipat în „7 plus” sceneta, gsp a procedat la fel, Emil Grădinescu a dezvăluit chiar ieri la Total Sport FM întreaga schemă.

Dumitru Dragomir a sunat la Kanal D, ajutîndu-l pe Ştefan să mute televizarea. Staţi puţin, urmează! Apoi, postul a aflat că jocul va fi duminică. Şi că, lovitură finală, meciul se va disputa la aceeaşi oră cu derbyul. Kanal D a renunţat la transmisie. Anonimatul perfect.

Iată cum, într-o lume în schimbare, lucrurile simple rămîn. Ştefan, Chivorchian, intrarea gratuită, netelvizarea, Sorin Corpodean arbitru şi Salomir senior observator. A lipsit doar un penalti fără y pentru ca imnul pe care-l credeam defunct al fotbalului nostru să ne răsune în urechi, strident, vesel şi implacabil.

Comentarii (446)Adaugă comentariu

iusti  •  6 mai 2008, 1:31

Stati linistiti!
Nici-o problema, pe Ceahlaul ii rezolva Craiova! N-au scapare!
Fortza Stiinta!

rizo  •  6 mai 2008, 1:33

ce ma to;omtane…ti-e ciuda ca cade steluta 2 in B?***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! fortza dinamo…

mugur  •  6 mai 2008, 1:35

Timisoara a facut blat, Ceahlaul a facut blat, Steaua a facut blat, Dinamo a facut blat, CFR a facut blat, Bistrita a facut blat….deci tot campionatul este un mare ”rahat”, bleah…..

Simona Liliana  •  6 mai 2008, 1:40

Nu credeam ca se mai poate intampla asa ceva si mai ales asa pe fata.
Incepe sa ma dezguste fotbalul romanesc.

cipry  •  6 mai 2008, 2:16

mah tolontant ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)…tot nu te-ai prins k ceahlaul -Dinamo nu a fost blat decat in imaginatia ta bolnava..***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)..Faptul k dupa meci,unde ai fost la pt neamt trimis d pro sport(k na acum esti la gazeta…pt bani..***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat))..ai luat bani multi sa manipulezi toata media din romania….a fost premeditat tot ce ai scris si ai zis dupa acel meci..deontologu’ lu’ peste prajit…acum am auzit k t incanta banii lui Vantu..k ar fi mai multi decat d l***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) d voiculescu…I***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Vasile  •  6 mai 2008, 3:02

Multumim, Tolo. Insa e prea putin. Ar trebui instituita o blocada Ceahlaului, n-ar mai trebui comentate meciurile lor, ci doar consemnate rezultatele. La fel ar trebui ignorati „finantatorii”, nu panditi si notand toate elucubratiile lor. Sa se vorbeasca despre fotbal, despre fotbalisti, nu despre nevestele lor etc. Dar nu cred ca e posibil la noi: salariile ziaristilor sportivi nu sunt mari si nu am uitat cum se „indoiau” ziarele sportive dupa reclame la Nelli Voyage, Petrom, Orange etc. si echipele sponsorizate de unele din aceste firme. Si va ramane in istorie ca o enigma cum mass-media s-a temut un deceniu de un cioban. Sper ca doar un deceniu…

Ba  •  6 mai 2008, 3:10

corect, dar blaturile Stelei? CFR a fost ajutata de arbitri in tur, dar Steaua a facut blaturi pe fatza. La stana baietzi, la stana…

nos  •  6 mai 2008, 3:24

am vazut un prost care a zis ca CFR va fi cea mai cinstita campioana de la UTA incoace =)) =)) nu pot sa ma mai abtin cand vad prostia unora cat ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)de Iancu de la timisoara ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). pana in gat si am rog ca sa-l vad intr-o buna zi la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Florin  •  6 mai 2008, 3:49

Foarte bun articol.Jos palaria in fata ta Catalin.Nu stiu daca tu chiar citesti comentariile acestea…unele au atat venin…dar mai sunt unii ca mine care nu comenteaza,dar apreciaza.
Iti citesc cu foarte mare interes articolele si stiu ca citindu-le voi simti mereu adevarul pus intr-o frumoasa forma in lumina.
Florin-Bloomfield/NJ/USA

vlad cristian  •  6 mai 2008, 3:49

tolo, aseara compatimeai cu stelistii, de ce? sunt mai multi si fac vanzare mai buna ziarului? o idee: una este o simulare nepedepsita si alta este o actiune clara oprita prin fault in careu si nesanctonata(vezi steua -cfr). realist vorbind.

Temesoreanu  •  6 mai 2008, 3:53

hehe back are the bad old days manca-v-as!
PENALTI FOREVER RULEAZA BEI!

gb  •  6 mai 2008, 4:00

Domnule Toloman,

Sigur, a fost blat, dar de unde indignarea asta pe penita Dumitale? De ce nu esti la fel de intrigat si de blaturile Stelei, Craiovei, Gloriei etc. ? In repetate randuri ti-am spus ca gazetaria te depaseste. Echidistanta e un neologism pentru tine iar prestanta doar o idee.
Puti a stelist, Domnule!

chris  •  6 mai 2008, 4:50

tolontane , aici chiar greseti !……pinalti n-are nici 10% vina , de cat are……iancu !!!….ca si la droguri , nu ia pedeapsa mare cel care cumpara , ci cel care….vinde !!!!….. timisoara care se bate-n piept ca e fruncea a fost de fapta ….***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!!….asa ca timisoara , mucles !!!!….ciocul mic , ca n-aveti onoare !

red  •  6 mai 2008, 5:08

Meciu e blocat ;a pariuri de vineri seara …. Asta spune tot

herb  •  6 mai 2008, 5:30

Tolontane, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)..v-am tras-o de data asta…. noi de la Timisoara si clujenii si oltenii.
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Vlad  •  6 mai 2008, 5:38

Nu e prob… singura sansa pt Ceahlaul e ca CFR sa piarda sau sa faca egal… altfel Steaua da meciul Buzaului. Campionat de mizerie…nu e problema ajungem iar cu o echipa in turul 2 preliminar CL… si atunci tot pe Steaua o sa se bazeze Romania!

Io  •  6 mai 2008, 5:55

Muie Gloria Buzau, Hai Ceahlaul…

Ganditi-va la ceva… Din 3 stadioane in Romania, unul e la Piatra-Neamt. Ceahlaul sa fie in Liga I pana vor fi alte 18 stadioane misto ale unor echipe mai curate. Pana atunci, gura.

Nu sunt fan Ceahlaul. Dar ei chiar au facut ceva.

Craiova-Ceahlaul 1-2

ioan plischi  •  6 mai 2008, 6:49

chestiile de acest gen ne sun t necesare ca aerul pentru ca numai asa vom sti cu adevarat unde ne situam. la craiova se va juca cu mobilele inrosite si in functie de ce se va petrece la cluj – da, da, la cluj! – se va sti si modul in care evolueaza smecheriile in ghencea, fiindca si stelutele trebuie sa mai pilpiie in cazul in care milioanele nu reusesc sa treaca scuzati carpatii!

steaua si SPAGA LEGAMANT PE VIATA  •  6 mai 2008, 7:01

CIOBANUL a distrus fotbalul in Romania , cu valizele sale cu bani…CIOBANU a distrus spiritul nobil al sportului, promovand interesul material machedon….

Detinatorul Adevarului Absolut  •  6 mai 2008, 7:33

Domnule Tolontan, dar ce ziceti de meciul televizat dintre Gloria si CFR in care Glloria a afisat echipa de rezerve? Asta cum se numeste? Are Sabau coloana vertebrala?

gabidegiulesti  •  6 mai 2008, 7:35

bram@: ”simbolul tarii”!!!??? Al carei tari, pentru ca nu ai precizat? Eu stiu ca ”steluta rosie” este simbolul glorioasei armate a Uniunii Sovietice!

mosh Califar  •  6 mai 2008, 7:45

O sa va bucurati si maine de acest campionat corect si cinstit ( antrenorul nationalei o spune) cand va fi cam asa : cfr- u 1-0 (si 3 milioane pentru o nulitate, goga), craiova-ceahlaul 0-1 (pinalti castiga) , steaua- buzau 2-0 ( si buzaul pica)
Onoarea dinamovista a costat 5 milioane fiindca nu banii ii voia paszkany( la fel ca gigi) , ci „IMAGINEA” de campioana.Astfel campionatul cel mai curat din istorie va avea campioana pe care o merita.
Ca stelist MA BUCUR ca nu va castiga steaua.

victor L  •  6 mai 2008, 7:53

Tocmai pe felul de a fi al chibitilor se bazeaza conducatorii fotbalului nostru.
Divide et impera- ca sa fiu in ton cu procurorul.
Un oltean considera ca echipa lui e puritatea nevisata, altul vede in timisoreni plaga ,celalalt stie ca…
O prostie mai mare ca bataia dintre suporterii echipelor U si CFR Cluj dupa Din.-Ste nu cred ca poate exista.
Cei din conducerea fotbalului se bucura si isi vad nestingheriti de ale lor.

ockiu  •  6 mai 2008, 7:55

si la Craiova tot blat va fi … e suficient 0-0 sau 1-1 pentru cei din Piatra Neamt …

radu de la galati  •  6 mai 2008, 8:13

dar jocul dinamo- cfr cluj ? sau scuze ..nu exista probe …aveti dumneavoastra probe ca meciul de la piatra n a fost corect ? veniti cu probe !!! altfel ramaneti doar niste scriitori la ziar care scrieti la comanda !! cu respect , radu

Fahne Roman  •  6 mai 2008, 8:17

Cine il lauda pe dom’Mitica ca duce fotbalul in spinare cu contractele TV? Dom’Mitica care conclude inaintea ultimei etape ca de 2-3 ani nu s-au mai facut blaturi in Liga,care e curata de nu se poate! Chiar nu stiti evolutia personajului care pe traseul Valcea-Scornicesti- moreni-dinn.victoria s-a umplut de cele mai mari foloase necuvenite de pe urma fotbalului?Cine a inventat blatul,cine l-a guvernat (a avut mereu presedintii la mana pentru ca a stiut orice sforicica s-a tras in fotbalul romanesc,santajul fiind arma lui preferata).Aproape toti fanii din tara sunt de acord ca locul lui este la puscarie.Dar dv. l-ati laudat. Regret faptul ca v-am scris de 4-5 ori comentarii pt.dv.personal dar nu vad nici un semn ca le-ati citit.Acestea nu concorda cu distinctiile afisate in capul paginii.

Bogdan  •  6 mai 2008, 8:35

Da ce ba Ceahlaul nu are voie sa castige? Ia mai lasati vrajala. Ce numai echipele din buc au voie sa faca blat?

ino  •  6 mai 2008, 8:35

V-ati oprit din plans stimate domn? Grea lovitura.

dragosss  •  6 mai 2008, 8:57

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Gigi Becali  •  6 mai 2008, 9:02

Bine Tolo!
E prima oara cand apreciez un articol de-al tau. Din pacate asta e tara in care traim iar uni arunca cu rahat in noi. Stupoare Mitica a aparut aseara la sport.ro si a declarat ca asta e cel mai curat campionat.

Red  •  6 mai 2008, 9:09

D-le Tolontan, de ce va mirati?
Doar sintem spectatori in Liga lui Mitica!
Mai avem ce vedea daca DNA gaseste vinovat pe Mitica?

COCO  •  6 mai 2008, 9:13

Dinamo e pe locul 4 , clasamentul de pe prima pagina e gresit, restul e gargara, cand blatuieste stielutza taceti toti , ce bine-mi pare ca ati luat tzeapa , ma refer la toti stelistii , inclusiv din presa, da da , ziaristii stelisti, aia fara vreun studiu de specialitate care scriu cu talent, de stelist !!!!!!!!!!!!!!!!

COCO  •  6 mai 2008, 9:16

Mai Giuby dar ce sensibili ati devenit voi stelistii, voi cand acordati un pic de atentie stapanului vostru Becali. Mi-ar fi greata daca as fi stelist.

Bonti  •  6 mai 2008, 9:17

Stimate domnule tolontan, apreciez faptul ca sunteti unul dintre putinii care au detensionat atmosfera din media ultimelor 10 zile in care vezi doar turci, borci si becali. Dar totusi… daca foarfeca lui coroian(cu spatele) in meciul gloria ceahlaul , minutul 91 era gol… mai era blat? daca in meciul cu vaslui nu se lovea bara? de ce nu spuneti ca echipa CEAHLAUL a pierdut stupid 3 meciuri…cu farul constanta… dintr-un penalty vazut de arbitru…care apoi a refuzat acordarea altuia si ceahlaul a ratat 5 ocazii imense… ala nu a fost blat? sau cu UTA.. sau poate ca o echipa care a dominat CFR ul… una din putinele si a ratat 4 ocazii cu Stanca… iar altele se salveaza din autogolul lui Banel si din penaltiuri inventate in meciul cu CFR…gen Poli Iasi… asta nu scrieti… putin respect… nu s-au mai vazut echipe in vacanta? sa fim seriosi… au jucat mai relaxat… doar nu era sa moara pe teren fara miza pe o ploaie sacaitoare… dumneavoastra functionati 100% in momente de relaxare maxima? sau sunteti robot? ca sa nu uit… ceahlaul a pierdut in tur cu CFR si Steaua dupa penaltiuri inexistente… air cu steaua in retur din autogol… oare nu a fost si acolo blat??

nimeni  •  6 mai 2008, 9:23

Pana cand nu vor disparea personaje le centrale din conducerea fotbalului romanesc ,tot ca niste babe o sa ne vaitam pe aici si n-o sa se intample nimic.
Daca a fost blat la Piatra Neamt, cum o sa fie in Ghencea Steaua-Buzau ? Dar la Craiova ‘U’-Ceahlaul ?
Mitica si Sandu sunt principalii corupti care sunt incapabili sa insanatoseasca fotbalul nostru. Ei permit existenta unor personaje ca Pinalti, becali, mitetelu,iancu, turcu, fratii impresari,nea jean, netoiu si multi altii care ar avea mai multe in comun cu Procuratura decat cu sportul.
Alaturi de cei amintiti, cu regret trebuie sa spun ca la fel de vinovati sunteti voi „gazetarii sportivi”. Prin amatorism, incompetenta, infantilism, coruptie-tonomat-prostitutie, dezinformare intretineti fenomenul, mizeria profunda. NICIODATA NU A-TI TRATAT FENOMENUL CU RESPONSABILITATE. Relatati mizeriile si ilegalitatile cu amuzament si servilism, iar situatia pare sa va faca placere. Personajele „hazlii” si „glumete” sunt favoritele voastre. Am remarcat ca Becali face turul emisiunilor „sportive” dupa fiecare meci si carpele de jurnalisti se prostitueaza in public intr-un mod dezgustator.
Fii mandru ca esti ziarist D-le Tolontan !! Fii mandru de colegii de breasla !! Uitati-va dimineata in oglinda si fiti multumiti de binele pe care il faceti fotbalului romanesc !!!

suchi  •  6 mai 2008, 9:23

ciobanski, parca ar fi steaua, nu real, ca madrilenii mai si pierd pe cand oitele vesele de vreo 15 etape o tin din victorie in victorie spre infrangerea finala.

zorro  •  6 mai 2008, 9:23

Cred ca prin articolele care sunt scrise de ziaristi se face reclama gratuita unor cluburi ,care nu au nici un merit in afara de faptul ca sunt foarte vocale datorita sumelor enorme pe care le au.Intotdeauna articolele incita la violenta{cat si comentariile de la televiziuni}sa dau exemple :razboi total,lupta pe viata si pe moarte,ura fata de….este mai mare decat dragostea fata de…..samd.Domnule Tolontan o sa revin cu exemple concrete din ziare Stie cineva cu siguranta ca a fost blat? incercati sa comentati fara patima si atunci cand vor vedea ca nu sunt bagati in seama se vor da singuri de gol,va vor cauta si atunci tratatii cu dispretul necesar.

nimeni  •  6 mai 2008, 9:26

Bine ca ne bagati noua pumnul in gura !! Chemati-l pe becali sa faca circ , ca asta va place !

2nash  •  6 mai 2008, 9:27

La vremuri noi, tot ei…

Noi sa fim sanatosi  •  6 mai 2008, 9:32

Este bine ca nu au mai ocupat timpul la tv cu inca un Blat asa ca sa ii lasam in pace ce este cel mai rau ca alti fura si vede o tara intreaga si se jura ca nu8 fura si mai fac si o biserica si o vizita la Muntele Athos. Asa ca dupa cum vedeti rabdam si noi sa vewdem un fotbal de calitate si rabda si Dumitru si Nasu sa fie conducatori cinstiti si Dumnezeu cand vede cata hotie.

florin  •  6 mai 2008, 9:37

buna dimineata! propun ca in cazul in care se va salva de la retrogradare locul ocupat de ceahlaul sa fie eliminat din clasamentul ligii dupa modelul american cu etajul 13. rusine si lui chivorchian, si lui iancu de la timisoara care tot mereu baleste pe la televiziuni ca in orasul banatean e cea mai curata echipa din romania. cat despre dom pinalti oare ce vor spune colegii de partid acum inaintea alegerilor de mistocareala de duminica seara sau, mai interesant, alegatorii?

marius din iasi  •  6 mai 2008, 9:40

Daca a fost blat, a fost din orgoliul lui Iancu impotriva lui Becali, asa cum au fost si Rapid-CFR si Dinamo-CFR. Nu a fost vorba despre bani, sau despre implicarea lui Pinalti. E naiv artilcolul lui Tolo. Ce se intampla acum in campionat e o incercare de echilibrare a fortelor de influenta. Pe de o parte avem Becali si Buzaul sau si chiar si Craiova, pe de alta CFR, Timisoara, Vasluiul, Dinamo si Rapid. E o lupta a orgoliilor intre patronii de cluburi, mai mult decat e intre cluburi sau suporteri.

john  •  6 mai 2008, 9:44

am pierdut la pariuri vreo 4mil din cauza umflatului de iancu…

marius din iasi  •  6 mai 2008, 9:46

Esti naiv, Tolo! Sau poate doar vrei sa pari. Daca a fost blat a fost din orgoliul lui Iancu impotriva lui Becali si a sa Steluta. Nu a fost vorba de bani sau chiar de implicarea lui Pinalti. Cand un patron ameninta la inceputul turului ca steaua sa nu va mai pierde nici un meci si ca va avea el grija de asta, este normal ca ceilalti sa se opuna. Becali a inceput toata mizeria asta.

Bonti  •  6 mai 2008, 9:46

Era sa uit… Teorema LUI TOLO: „Daca o echipa e considerata slaba, iar in trecut ar fi facut blaturi sub nicio forma nu poate castiga un meci pe teren”
PS: Blat nu poate face doar o echipa… intr-un meci… iar in anii din trecut cred ca granzii trebuiau pusi la zid nu doua echipe mici din provincie…

mumu lui tolontan  •  6 mai 2008, 9:51

tolontane eu ti-am mai zis ce esti ma ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! vrei sa ajungi o mare vedeta dar nu poti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)auzi la el blat ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) care te iei de steaua de toate echipele care ti-o zis verde in fata si tu le terfelesti prin ziare. vezi ai grija ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!

stelistul  •  6 mai 2008, 9:59

buna ziua domnule tolontan .

e o rusine ce se intampla in fotbalul romanesc , ati dat cu noroi mereu in steaua si in special dumneavoastra in gigi becali , dar de unflatul ala de iancu nu ati scris nimic , a facut blat cu ceahlaul si mai spunea ca timisoara e campioana morala de unde atata moralitate la un puscarias, ati contestat mereu victoriile stelei , dar de meciurile lui dinamo si rapid cu cfr nu ati scris nimic , e adevarat ca a batut dinamo dar dinamo ramane duar cu dansul lui borcea si se uita cum joaca altii in championslique
dinamo e o echipa de frustrati si de aroganti , si bratu e un ratat

marcelinho  •  6 mai 2008, 9:59

Ma inchin in fata corectitudinii echipelor p.t., r. shi d.

c9smyn  •  6 mai 2008, 10:04

mai ce se mai leaga frustratzii astia de stelisti de meciurile lui dinamo shi rapid cu cfr,mai…shi chiar dak sau lasat,voi suntetzi ofticatzi ca avetzi echipa asa prosta shi v-au batut pe voi?(shi rapidul v-a patut)

raspuns lui ciobanski  •  6 mai 2008, 10:12

Cu doua etape in urma otelul a batut pe ceahlaul cu 4-1, asa ca nu ai dreptate.
De Buzau-Craiova nu zici nimic?

Comentează