TOLO.RO
Cum au blocat Ştefan şi Dragomir televizarea unei partide
luni, 5 mai 2008, 2:24
Cum au blocat Ştefan şi Dragomir televizarea unei partide
În seara cînd peste două milioane de români se uitau la Dinamo – Steaua, la Piatra- Neamţ se consuma un blat ca pe vremuri.
1.500 de spectatori urmăreau mulţumiţi victoria scurtă, mizeră şi necesară a Ceahlăului în faţa Timişoarei, aceeaşi Timişoară care mobilizase epitetele microbiştilor după jocul cinstit din Ghencea.
Fotbalul e complicat. Bine că există puncte stabile. Unul dintre ele este Gheorghe Ştefan. Amintiţi-vi-l acum 6 ani, după ce meciul trucat cu Dinamo fusese penalizat de FRF! Umbla năuc, din televiziune, în televiziune, neras şi tras la faţă ca un soldat întors de pe front, în căutarea compasiunii. Şi, acum, iată-l! A traversat partide, ideologii, modele de business pentru a restitui, în 2008, obiceiuri de la mijlocul anilor ’90.
Ca să încerce să se salveze de la retrogradare, Ceahlăul a cîştigat cu 2-1 cu Timişoara. Răzvan Boanchiş a anticipat în „7 plus” sceneta, gsp a procedat la fel, Emil Grădinescu a dezvăluit chiar ieri la Total Sport FM întreaga schemă.
Dumitru Dragomir a sunat la Kanal D, ajutîndu-l pe Ştefan să mute televizarea. Staţi puţin, urmează! Apoi, postul a aflat că jocul va fi duminică. Şi că, lovitură finală, meciul se va disputa la aceeaşi oră cu derbyul. Kanal D a renunţat la transmisie. Anonimatul perfect.
Iată cum, într-o lume în schimbare, lucrurile simple rămîn. Ştefan, Chivorchian, intrarea gratuită, netelvizarea, Sorin Corpodean arbitru şi Salomir senior observator. A lipsit doar un penalti fără y pentru ca imnul pe care-l credeam defunct al fotbalului nostru să ne răsune în urechi, strident, vesel şi implacabil.
semaka • 6 mai 2008, 10:12
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)? cum care cristi? pai cristi de la scularie ala care ti-a reparat masina ,hai pa ca esti cam ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
maiorescu • 6 mai 2008, 10:13
craiova nu s-a murdarit cu blaturi? ce vorbesti mai ciobanski-sobolanski? dar cand era netoiu la dinamo, si trebuia sa castige fc national campionatul, si craiova a facut jocurile pentru dinamo, cum a fost? dar cu rapidul, cand ganea a refuzat blatul, pus la cale de ceilalti? asa ca taci din gura cu craiova ta!
Cristian • 6 mai 2008, 10:16
Si de ce va mirati? Multumiti-i lui Gigi Becali! El a redeschis drumul spre blaturi, iar dvs. l-ati ajutat din plin. Gigi a crezut ca poate sa joace pe toata lumea pe degete si ce-a facut? A retrezit reteaua! Ce face steluta, retrogradeaza, sau joaca in Ghencea pe viata si pe moarte la fel ca in tur? Eu cred ca echipa lui Pinalty o sa aiba 2-0 in min 15 si atunci sa vezi derby in Ghencea!!! Somnul ratiunii naste monstri, domnul meu, dar oare chiar va pasa?
DarqFall • 6 mai 2008, 10:20
Mi-aduc aminte de Pinalti la Poligraf. Parca la Prima TV a fost faza. N-a zis nimeni nimic atunci, nimeni nu zice nimic acum, Pinalti face parte dintr-un trecut pe care nimeni din fotbal nu vrea sa-l dezgroape.
impartialul • 6 mai 2008, 10:22
voi chiar nu intelegi terminologia de blat?blat ii cand suna un conducator pe alt conducator k sa le dea meciu. ori la dinamo si rapid cu cfr asa au vrut ei sa joace mai relxati…dar nu poti sa vb de blat
vasglo • 6 mai 2008, 10:24
Felicitari Bram! Ai sesizat ce s-a intamplat in realitate. Profitand de prostia lui Becali, Dinamo si verii (dinamovisti pe vecie) i-au tras cea mai mare cacealma. Vezi si circul facut de Borcea cu Turcu cum ca actionarii lui Dinamo ar fi dezbinati si Turcu ar fi pro-Steaua, gesturile amicale intre jucatorii stelisti si dinamovisti dinaintea inceperii meciului. Gigi trebuia sa-si dea seama de realitate atunci cand a aflat ca Borcea si-a pus jucatorii sa jure pe Biblie si sa le spuna jucatorilor Stelei ca e goasa si ca trebuie sa moara pe teren. Nu mai vorbim de dinamovistii injectati de la FRF care l-au delegat pe Tudor sa-si „spele pacatele”… Conspiratia impotriva Stelei este mult mai mare: Dinamo-CFR-Rapid-Vaslui-Timisoara-Bistrita. Pare iesit din context, dar Steaua mai are o sansa, acum si in viitor: sa ameninte cu retrogradarea lui Pinalty, care la FRF si Liga are trecere mare (cunoscatorii „stie”)
Trezeguet • 6 mai 2008, 10:30
Mitraliera o mai facea si BATISTUTA spre galeria FIORENTINEI ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)..Auzi fascist a tras cu mitraliera spre suporterii stelisti :)) doamne asta este chiar buna..DOmnule Tolontan va rog frumos chiar asa ??? ia te rog ia masuri drastice asupra nazistilor cu mitraliere adica BRATU :)))))))))))))
Robert • 6 mai 2008, 10:33
In sfarsit scrieti si despre asta.
Cam tarziu dupa Vaslui, Bistrita si Timisoara a devenit o echipa muradara
ghita • 6 mai 2008, 10:34
blaturi au fost ,blaturi vor fi pana mircea sandu si dumitru dragomir vor disparea de pe scena fotbalului.Sfarsitul lor e aproape.Bucurati-va!
RedHotDog • 6 mai 2008, 10:42
@Alex.
Cele ale lui Dinamo sau Rapid NU au fost blaturi. Au fost meciuri in care Dinamo si Rapid au dat dovada de onoare si sacrificiu, meciuri in care Dinamo sau Rapid au renuntat de buna voie si nesilite de nimeni la un foarte probabil loc 2 numai pentru a nu mai vedea INCA un campionat murdar mergind la Steaua, cea mai blatista si mizera echipa care a existat vreodata in Romania.
Mai documenteaza-te si vezi ce inseamna blat. Blat este ceea ce faceti voi, ceea ce face Becali atunci cind cumpara arbitrii, comisii, presedinti de Liga sau Federatie, jucatori de la echipe adverse… ASTA INSEAMNA blat… adica atunci cind cistigi un campionat (sau un loc doi ca anul trecut) „prin orice mijloace” si „suporterii” (stelisti pentru cupe si flori) se mai si bucura… la ce sa te astepti de la asemenea „suporteri”!!!
oricum nu-i prea duce capatzina..
RedHotDog • 6 mai 2008, 10:42
Test. De ce nu imi apare comentariul?
barbar • 6 mai 2008, 10:46
inca o mostra odioasa de fotbal simulat in romania..e interesant cum in liga 1 hamburger poti sa declari liber ca tii cu o echipa, ca vrei sa castige campionatul, joci in consecinta ‘amical’ cu aceasta si te omori cu adversarii ei (vezi rapid sau dinamo cu cfr, respectiv steaua), dar e absolut interzis sa premiezi, de ex., o echipa sa castige (deci sa joace pe bune)!! in romania e o gluma de fotbal. gluma f proasta.
barbar • 6 mai 2008, 10:48
in plus, nemernicul mitic apare pe posturile tv si sfideaza un intreg auditoriu urland ca asa-zisele blaturi ‘nu se exista’ din lipsa de dovezi…culmea obrazniciei!!!
barbar • 6 mai 2008, 11:15
blat substantiv
BLAT1, blaturi, s.n. Foaie din aluat special preparată pentru tort. – Din germ. Blatt.
Sursa: DEX ’98 |
pt reprezentantii subculturii intitulate fotbal
ciobanski • 6 mai 2008, 11:19
292. raspuns lui ciobanski on 6 Mai, 2008 10:12 am Cu doua etape in urma otelul a batut pe ceahlaul cu 4-1, asa ca nu ai dreptate.
De Buzau-Craiova nu zici nimic?
———————————–
Pt. desteptul de mai sus…
Otelul chiar vrea sa joace in Intertoto, e o echipa f. buna, deci mi se pare normal ca i-a batut pe Sahlai…
Buzau-Craiova …chiar n-am vazut meciul, dar o sa zic mai multe dupa meciul Craiova-Ceahlaul…pt. ca daca Ceahlaul bate la Craiova…ce rost mai are sa discutam despre Buzau-Craiova!???
VALOROSI rau astia de la Ceahlaul…bat pe Timisoara (pe care n-a batut-o nici Steaua, nici Dinamo, nici Rapid si nici CFR sezonul asta), bat la Vaslui, bat la Bistrita, poate bat si la Craiova!???
P.S. Eu cred ca daca ar avea la Dinamo in ultima etapa…ceahlaul sigur ar castiga! Tu ce zici?
ciprian • 6 mai 2008, 11:24
tolontane da de meciul cfr- gloria bistrita de ce nu comentezi cu aceiasi anvergura? sau esti si tu unul cu interese si sa fim sinceri ca sa va inlature voua suspiciunile ceahlaul trebuia sa se lase batuta, la asta nu te-ai gandit
raspuns lui ciobanski • 6 mai 2008, 11:41
Ce sa zic… La cate puncte a pierdut dinamo in groapa cred ca ar putea pierde si cu building vanju mare, daramite cu ceahlaul…
ionu’ • 6 mai 2008, 11:41
…mai usor ,ca nu cred ca a fost chiar asa..imediat apar suspiciuni cand e vorba se un meci cu miza doar pt. o echipa..mai fac si alti blaturi dar voi numai pe „pinalti” il vedeti…hai romania la euro
alin • 6 mai 2008, 11:45
De unde stiti ca a fost blat?Dovezi,Probe
Zoltika61 • 6 mai 2008, 11:49
Lupta pentru evitarea retrogradarii dintre Gloria si Ceahlaul,imi aduce aminte de campania pt.presedintie,cand in turul 2 au ajuns Iliescu si Vadim Tudor. Atunci lumea a ales raul cel mai mic. La fel se intimpla si acum in cazul Gloria-Ceahlaul. Intrebarea este care este raul mai mic? Marian Iancu si-a exprimat parerea in acest caz.Poate ca a gresit,fiind presedinte vde club. Dar la cate se intimpla in fotbalul nostru, cred ca nu trebuie sa ne mai mire nimic.
vanbasten • 6 mai 2008, 11:53
Pica-u-ar Buzaul sa pice!!!!
COOPERATIVA • 6 mai 2008, 12:07
A aparut o noua COOPERATIVA in fotbalul romanesc. COOPERATIVA ANTI-STEAUA. Mai multi patroni de cluburi, toti rivalii lui Becali, s-au unit in aceasta cooperativa la care a aderat probabil si Lupescu. Cooperativa organizeaza blaturi flagrante (unele anuntate anticipat in presa – cum a facut Iancu inaintea blatului de la Piatra Neamt), influenteaza decizii (suspendarea lui Goian la meciul cu Dinamo pentru declaratii facute cu o luna inainte la Galati), cumpara arbitrii, etc. Este un nou clan mafiot care incearca sa inlature alt clan mafiot. Folosind aceleasi metode ilegale si imorale. Rusine tuturor!
Zgronky • 6 mai 2008, 12:08
Ceahlaul este una dint-re echipele urate ale campionatului.Inainte de a incepe actualul campionat am postat ca Piatra Neamt va fi la retrogradare dar va gasi milogul de Stefan calea spre salvare.Si uite aici sa ajuns.Ceahlaul va invinge la Craiova ca doar avem un campionat prostituat si asta este.In schimb o super echipa ca Sportul Studentesc a fost facuta praf ca prea le dadea la toti pe coaja.Si pe locul 1 daca termina Sportul acum 2 ani ar fi fost retrogradata.Dar valoarea campionatului se vede in cupele europene acolo este momentul adevarului si daca la toamna iara facem 2,600 puncte ca dupa catastrofa din toamna trecuta o sa avem din nou in 2 ani 2 echipe in cupele europene asa cum ii sade bine unui campionat plin de prostituati.
inter • 6 mai 2008, 12:14
sa vedem ce pateste mitica!
cornel • 6 mai 2008, 12:16
comunistii de pinalti si dragomir si-au reactivat obiceiurile bolnave! SPER SA RETROGRADEZE CEAHLAUL SI PINALTI SA NU MAI REVINA NICIODATA IN LIGA I
Ovidiu Miron • 6 mai 2008, 12:19
Ceahlaul trebuie sa inteleaga faptul ca nu isi poate schimba imaginea in acest mod. Iar Marian Iancu trebuie sa inteleaga faptul ca fanii timisoreni nu vor accepta umilinta.
P.S. Oare de ce Sabau de la Bistrita accepta sa fie tarat in astfel de jocuri?
Craiovean • 6 mai 2008, 12:20
Vad ca e singurul blat despre care vorbesti atat de ofuscat. De Craiova – Steaua, nu zici nimic ?
gicu • 6 mai 2008, 12:21
..
gicu • 6 mai 2008, 12:22
Craiova – Steaua ?! De asta nu zici nimic ?
COCO • 6 mai 2008, 12:25
Sunteti un ziar de 2 bani, n-am reustit sa gasesc rezultatele inregistrate pana acum in campionat pe site-ul vostru, numai tampenii scrieti, CE INTERESA UN DINAMOVIST ERA PE CE LOC TERMINA ECHIPA DACA IN ULTIMA ETAPA CELE 3 CANDITATE FAC ACELEASI REZULTATE, VA ZIC EU , PE LOCUL 5,
Continuati sa scrieti balarii la comanda !!!!!!!!!!!
bruzly • 6 mai 2008, 12:29
hahah foarte bine au facut ,ti se pare crect sa aiba ciobanu 2 echipe in divizia A este? despre steaua-mioveni dc n-ai scris…?
RELU • 6 mai 2008, 12:43
DAR CE ZICETI DE BLATURILE MARI: DINAMO-CFR, CFR-RAPID. STEAUA NU AVEA NEVOIE DE BLAT CA SA BATA CRAIOVA SI MIOVENI. SA FIM SERIOSI, LA DINAMO-STEAUA S-AU VAZUT CARE AU FOST BLATURILE. HAIDETI SA VA MAI SPUN DOUA: CFR-VASLUI, CFR-SABAU
icd • 6 mai 2008, 12:50
Draga Tolontan,
Pe cand o analiza a meciului Buzau- Craiova?
Ca sa vedem cat esti de corect- ca asa o sa zicem si noi ca ce scrii tu e BLAT- (adica articolul a fost aranjat de EL)
Asteptam cu interes …
PentruTontoman • 6 mai 2008, 12:52
Un articol penibil, pentru un ziarist care se crede buricul pamantului. Pleaca ba, nu iti este rusine sa scrii asa ceva, inventezi tu scenarii, te crezi Steven Spielberg? Esti un spurcat jegos, dc nu scrii despre echipa ta iubita cum a castigat punctele din sezonul asta? Ti`ai gresit grav meseria.
simy • 6 mai 2008, 12:52
CASELE DE PARIURI DE CE NU AU BLOCAT ACEST MECI ? DE OBICEI O FAC LA CEA MAI MICA SUSPICIUNE !
AM PARIAT X2 LA ACEST MECI.
Alex • 6 mai 2008, 12:54
Craiova – Steaua (frumos film de oscar)urmat de
Buzau – Craiova (Atacantii craioveni nu au vrut sa o bage in plasa)
Ceahlaul – Timisoara
Bistrita – CFR Cluj (Bistrita echipa a2-a)
Steaua – Mioveni (Mioveni echipa a2-a)-am un prieten de cartier la mioveni si pt egal a luat 8000 de eur, nu pot sa ii dau numele dar pot sa spun ca e titular
Otelul – Steaua (la fel,steaua penibila, iar atacantii de la otelul nu au vrut sa o bage in plasa)
CFR – Rapid – pe fata rapidistii nu au vrut sa joace
Ca sa nu spun de Rapid – Uta 2-3 cand 3-4 rapidistii au jucat la pariuri 2 pauza 2 final au mizat 10 mii de eur si era cota 13..deci cat au luat?
Cum a zis unu pe la TV din fotbalul romanesc : e cel mai trucat campionat din istorie..nici familia ceausescu nu aranja asa frumos
PS : sunt din craiova, orasul e mic, se stie tot
Ciobanu Radu • 6 mai 2008, 12:54
Vad ca de Ceahlaul te-ai luat de cate ori ai avut ocazia. De altele nu. Pasamite esti pus la inaintare de cineva!?!? Ca pe altele „nu le vezi”. Respect juranalistilor adevarati … tu „tolo” sau „tonto” nu faci parte din aceasta categorie.
ovidiu • 6 mai 2008, 12:58
Si uite asa Poli pierde cupa UEFA …
daniel • 6 mai 2008, 13:02
CRAIOVA -STEAUA BLAT PE FATA.SE VEDE CA CA DUMNEZEUL LUI BECALI NU A PUTUT SA CUMPERE 5 ACTIONARI DE LA DINAMO.BRAVO DINAMO ATI ARATAT CA SUNTETI UN CLUB CORECT SI CA AVETI ONOARE.VA DORESC MULTA SANATAE SI LA ANU SA VA DEA DOMNUL LOCUL 1.
Gigel • 6 mai 2008, 13:03
Bai, sunteti chiar ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). ce blat ma la steaua-craiova ??? daca ala a fost blat, atunci ce sa mai zici de cfr – dinamo si cfr – rapid, care au fost pe fatza ??? doamne, azi maine aud ca steaua dinamo a fost blat, i-a lasata steaua pe dinamu sa castige, ca sa poata lua cfr-u campionatul ! sunteti penibili cu acuzatiile voastre nefondate … orice castiga steaua e blat. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Claudiu Miron • 6 mai 2008, 13:05
De ce intra Timisoara in mojicii de genul acesta? Pacat de minunatii sai suporteri! 🙁
Ivan Ionut • 6 mai 2008, 13:06
Cel mai influent personaj negativ din fotbalul romanesc este „jiji”, nu „pinalty”. Becali a facut cele mai multe blaturi jumatatea a doua a cmpionatului si pe final jucatorii stelei au inceput sa mai joace ceva fiind impulsionati de cele 9 sau 12 puncte aduse de buzunarul lui becali. Ma bucur ca dinamo a batut steaua, macar a mai ramas o speranta sa nu ia becali campionatul, ca de steaua nu pot spune, trebuia sa fie pe locul 5
LITA • 6 mai 2008, 13:09
DOMNU TOLONTAN DC NU PUNETI SI PROMOUL ASTA DE PE YOUTUBE…”CAMPANIE NOVANTA MINUTI’ PE GSP.RO????? V-ATI VANDUT CHIAR ASA?
PE JUNIORII ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ,DRAGOMIR,TURCU SI IOANITOAIA CINE II BAGA IN SEAMA? DACA VA PLACE PROMOUL DATI PE VE VE VE NOVAPRESS RO SA VEDETI SI PRIMA EMISIUNE DIN CAMPANIE. HAI SA FIM OAMENI DE SPORT NU AMULTELE LUI PORCEA,TURCU,COPOS…RESPECT PT CEI CARE SE VOR UITA…SI LA EI LA BAZA PIRAMIDEI!!!!
LUCIAN@ • 6 mai 2008, 13:14
AI DREPTATE…. PERFECTA DREPTATE, DAR VEZI AICI <> , ASA CEVA IN TARILE CIVILIZATE ALDE italia , germania, olanda, anglia, ….. SE LUAU MASURI, POATE CHIAR CU RETROGRADAREA…. LA NOI MAI VB DE CAZUL BRICHETA…….. INTR-UN FEL TOT VOI ZIARISTI SUNTETI DE VINA, VB TOT CE VRETI , DAR DE LUCRURI MURDARE CARE AR TREBUI SPUSE SI FACUT SCANDAL NU……. DACA CEAHLAUL – POLI TIM. A FOST MECI PE BUNE, ATUNCI EU PROPUN STELEI SA DEA MECIUL GLORIEI BUZAU CI 1-0, NUMAI IN CAZUL DE 2-0 PTR CFR CLUJ, CA TOT PIERDE STEAUA CAMPIONATUL, SI TOT NU SE INTIMPLA NIMIC NU?????? AM DREPTATE ??????
flavius • 6 mai 2008, 13:24
da asa e domnule tolontan, dar mai mult timisoara a inceput acest sistem de blaturi de la meciul pierdut la buzau anul trecut, precum si cele de anu asta de acasa, cu mioveniul, sa nu mai vorbim de cel cu craiova care avea mare nevoie de puncte ca nu era deja salvata de la retrogadare! si la iasi si la galati si cu urziceni vaslui ca daca stau bine sa ma gandesc numa steaua, dinamo, rapid si cluj nu au batut pe poli!
dati-mi va rog un semn sa stiu daca cititi blogul sa stiu daca sa ma mai chinui!
maccarone • 6 mai 2008, 13:26
Acum 2 zile te lamentai ca steluta a fost defavorizata de arbitraj, acum plangi pe umarul buzaului.Dar ce crezi, e normal ca gigi sa promita public trei mil de euro universitatii cluj sa-i incurce pe cfr? Sau tu vezi doar paiul din ochiul altora?Stai fara grija, ca n-a furat nimeni mai mult ca steaua in ultimile 4 stagiuni!
Cezar • 6 mai 2008, 13:31
Tolontan,majoritatea celor care scriu aici ti-au pus intrebarea: de ce nu ai „infierat” la fel blaturi mai fragrante? Si alta intrebare de ce treci cu atata usurinta peste faptul ca steaua are o echipa vasal in liga I cu ajutorul careia face trafic de puncte(te rog sa nu-mi vb de Bunica si de meciul tur!).
Coco • 6 mai 2008, 13:33
1. Craiova-STEAUA nu a fost blat. A fost cel mai corect joc din campionat. Numai frustratii si ofticosii spun ca a fost blat.
2. Turul parcurs de CFR a fost blat de la un cap la altul. In timp ce lumea se uita la meciurile europenelor noastre, CFR isi vedea de „treaba” asa cum o facuse si dinamu cu un an inainte.
3. Ciocul mic la frustrati. In loc sa tina cu o echipa a orasului din care fac parte, asa cum fac clujenii, ei dimpotriva, au o ura diabolica.
4. STEAUA este echipa care se afla inaintea tuturor echipelor din Bucuresti si asta conteaza. Nu ma intereseaza ca e CFR pe primul loc. Mai bine ei decat dinamu sau krapid.
5. si Ha Ha Ha, dinamu si krapid au fost sclavii CFR-ului. Hi hi hi!! STEAUA a fost singura echipa care le-a predat o lectie de fotbal, inclusiv fostului stelist Trica.
Cezar • 6 mai 2008, 13:33
Si peste implicarea lui mitica dragomir iar treci cam usor.
stelistu • 6 mai 2008, 13:48
trebuia sa se transmita meciu cu ceahlaul nu cu steaua. facea blat dinamo cu dragomir. asta e.