Ursul

În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii

vineri, 9 mai 2008, 8:21

În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii

Mircea Cărtărescu a scris ieri în Evenimentul zilei un text cît o Constituţie. Esenţa: România e împărţită în două. Dar nu geografic sau după nivelul de dezvoltare.

Nu există o Românie urbană şi o Românie rurală. O Românie tînără şi o Românie bătrînă. O Românie angajată la stat şi alta a antreprenorilor. O Românie bogată şi o Românie săracă. Sau există, însă nu ele sînt importante. Ci altceva.

România se divide dureros în ţara oamenilor egali şi ţara celor care au puteri nelimitate, care-i ridică deasupra concetăţenilor lor.

Priviţi! Fotbalul taie ca un laser hotarul dintre aceste două lumi. Becali îi face „papagali” pe procurori, decide ce e moral şi imoral şi nu recunoaşte legile fotbalului decît atunci cînd îi convin. Cu siguranţă, finanţatorul Stelei nu e cel mai mare vinovat. El măcar a făcut şi lucruri bune. Destule, inclusiv pentru fotbal.

Dar el e cel mai vizibil exemplu al bunului plac care acţionează paroxistic într-o ţară bolnavă. Becali e Voievodul-Fac-Ce-Vreau.

Şi acum, întrebarea. Dacă ne deranjează acest lucru, dacă ne simţim umiliţi într-o ţară cu două rase, cea a stăpînilor şi cea a oamenilor obişnuiţi, de ce, ori de cîte ori statul acesta imperfect încearcă să facă ceva, prin justiţie, prin DNA sau prin guvern, noi îi pulverizăm mental orice şansă? De ce ţinem cu ursul care ne sfîşie fiecare zi din cîte mai avem de trăit?

Comentarii (490)Adaugă comentariu

dan man  •  9 mai 2008, 20:26

Despre bloggeri
09/05/2008Marius Tucă
Cei mai mulţi dintre ei şi-au făcut bloguri ca să facă şi ei ceva, neînţeleşi, dar mai ales frustraţi, s-au lăsat duşi de modă, de trend, ca nişte mici servitori ai globalizării, umili şi gata să sară de gîtul primului concept care să-i scoată din anonimat, arată ca nişte arătări scoase pentru întîia oară la lumină, cu poze care vor să-i înfăţişeze fie sexy, fie intelectuali, bloggerii din România nu sînt altceva decît nişte rîme care au ieşit la suprafaţă fără să aibă ceva de spus, gata să inunde spaţiul cu banalităţi şi originalităţi ştiute şi vehiculate de toată lumea, un fel de masturbare comună, dar vîndută pe afiş ca un mic secret care ne va schimba filozofia de viaţă, fără inspiraţie şi fără talent, cei mai mulţi dintre ei, ca să nu zic toţi, se cred victime ale sistemului, cînd, de fapt, nu sînt altceva decît nişte victime ale incompetenţei proprii, nişte onanişti ca toţi onaniştii care se ascund la adăpostul anonimatului şi îi comentează pe alţii doar că pe ei îi apără poza studiată, poza care ţine loc şi de cuvinte, şi de idei, şi de imaginaţie, bloggeri ca să fie bloggeri, bloggeri ca să fie şi ei ceva, bloggeri ca să nu fie nimic, bloggeri de dragul de a se întoarce şi ei de undeva şi de a pleca în altă parte, bloggeri ca să se ascundă de ei şi să-i vadă ceilalţi, bloggeri ca să nu li se vadă sufletul mic şi ego-ul mare, bloggeri de teama de a nu mai sta doar cu ei, ei cu ei, bloggeri ca să epateze, să impresioneze, bloggeri ca să blogheze, bloggeri doar ca să scape de rosul pe dinăuntru al meschinăriei, bloggeri. Cei mai mulţi dintre ei care n-au avut niciodată nimic de spus, bloggeri pentru nimeni, bloggeri între ei, bloggeri pentru ei, bloggeri ca să nu li se vadă caracterul, bloggeri plutind undeva între discreţia şi indiscreţia lumii, bloggeri la discreţia tuturor, bloggeri la discreţie, bloggeri la kilogram, bloggeri la borcan, bloggeri la cutie, bloggeri la legătură, bloggeri plutind în deriva propriilor conştiinţe, sperînd că într-o bună zi o să răsară soarele şi pe blogul lor fără să ştie că ce e blog ca blogul trece, iar soarele răsare doar să aducă lumină şi niciodată glorie…

un om  •  9 mai 2008, 20:28

Catalin unde pot sa vad emisiunea de pe realitatea inregistrata pe net ?

cipr  •  9 mai 2008, 20:35

Dar voi, presa, din ce categorie faceti parte? Ma refer aici la oripilarea care v-a cuprins dupa decizia NORMALA de suspendare a partidei din Giulesti, cazul bricheta.

Frumos…

www.romania-inedit.ro  •  9 mai 2008, 20:47

Mircea Cărtărescu are mare dreptate !
E bine ca mai exista oameni destepti in tara asta !

Petrisor Socol  •  9 mai 2008, 20:48

Nu-mi place Cartarescu DELOC
@Un om on

Nu-ti recomand sa vezi emisiunea de la realitatea, eu nu-l inteleg pe Catalin de ce accepta sa stea la acelasi pupitru cu Becali.

nastyb0y  •  9 mai 2008, 20:58

tolontane, DA-TI DEMISIA ! IESI LA PENSIE , tata !Daca tu crezi ca prestatia ta lamentabila de la real.tv a fost de natura sa te puna pe tine intr-o lumina favorabila , eu cred ca trebuie sa dispari urgent . Si de tot. Din peisajul nostru .Cred ca te-ai insinuat cam mult in sferele inalte ale criticii ratiunii pure, puiule. Esti de doi(2) bani .Din momentul in care ai incercat sa faci jumi-juma , bara-bara, tolo-tolo pe la posturi cu asa zisa audienta si ai fost facut ca la clasa intai, tu replicand cu vorbe omnicelebre :”Da’ ,dar Mircea Sandu vorbeste de Vanju-Mare’ sau in gazeta ta apar incadrari „de pana la 12 ani” rizibile- de-a dreptul), cred ca redactarea Mersului Trenului de Calatori din Gara de Nord si a celor de marfa din Progresu’ Triaj , precum si tioaletarea statuii din piateta de langa redactie, ar fi cea mai nimerita indeletnicire pentru tine .Iarta-mi vehementa. esti departe de Nea Vania .Esti , in termeni de analiza matematica, un infinit departat fata de aceasta indeletnicire .Pune bani deoparte, fratioare. Hainele se vor scumpi .Zeroule semidoct, cu dorinte de apologet…Vai mama ta si , mai ales, vai mama noastra , a credulilor fosti, manipulati si neinformati ,cat de usor ne putem lasa pacaliti .Nota mea provine din patinaj : two.point.nine 2,9. Sa vii la corigenta, ca pe vremuri .Nu ne mai pacali !.Te rog inca ceva… In confruntarea cu Becali, in direct, lasa pe altcineva .Pe unul gen Maria .Ai inteles ?

Luciann  •  9 mai 2008, 20:59

A spus si Mircea Lucescu ca la fel se practica si in Italia si Spania: se dau bani la echipe pt a-si apara corect (nu incorect) sansele ! Becali a dat bani pt ca U Cluj sa joace corect !!! Ce motivatie ar mai fi avut in afara de bani o echipa deja retrogradata ?!Procurorii DNA sunt dobitoci, mita e pt facilitarea unui rezultat nu pt a juca corect !!! I-a premiat ca sa joace corect oameni buni !!! Ce e rau in asta !? Era rau daca cumpara meciul cu dinamuie sau cu Poli !

Moise Ciprian  •  9 mai 2008, 20:59

Asa e!

adi_stelistul  •  9 mai 2008, 21:01

Pentru ca nu ne intereseaza ca cei cu puteri nelimitate (smecherii) sa fie obligati sa respecte regulile, cu alte cuvinte sa intre si ei in randul celor egali (fraierii). Pentru ca visul nemarturisit al fiecarui fraier (scuze, limbajul e mai abrupt decat mi-as dori-o, dar m-a incitat intrebarea) e sa parvina. Adica, sa devina SMECHER! (cat de mic, dar pe-acolo). De-aia!

Luciann  •  9 mai 2008, 21:02

Mai tragic este ca trebuie sa dai bani unei echipe ca sa joace corect ! Sau voi preferati blatul dintre CFR si Gloria Bistrita ? E corect asa ? Normalitatea este ca o echipa sa-si apere corect sansele fara a fi premiata ! Dar o echipa deja retrogradata nu mai are nicio motivatie in afara de bani !!! Sa dai bani ca sa joci corect nu este nicidecum mita ! Sunt prosti rau cei de la DNA !!!

AlbanezuL  •  9 mai 2008, 21:04

refuz sa te citesc -pe tine
nu si pe mircea cartarescu care este un mare scritor

mihai-oradea  •  9 mai 2008, 21:04

d le tolontan
este incredibil ce se intampla in romania,in mare aveti dreptate
dar
1 este gigi problema cea mai mare a romaniei?
2 cum vi se pare reactia super infractorului marian iancu?
2 nu credeti ca este o diversiune ca sa nu ne mai uitam la cazurile mitrea,seres,nastase-ouatorul?

wafe  •  9 mai 2008, 21:07

nea tolo,bre,mircica badea te tot persifleaza.mata,nimic?nici o reactie,ai pasiuni de sac de box?:)

rapid_forever  •  9 mai 2008, 21:09

Nu-i bagati pe toti in aceeasi oala domnule Tolontan…stelistii sunt cei care sustin ceea ce face becali…ei sunt suporteri fara coloana vertebrala si in foamea lor de trofee si titluri pactizeaza cu ciobanul lor sef si ii aproba actiunile…

mircea  •  9 mai 2008, 21:10

ia mai lasati-o balta toti… becali e singurul capabil din tara asta… si ce daca o dat bani celor de la cluj??? asa fac toti!! macar el nu e ipocrit asa ca altii… mi se face rau cand vad ce declara de exemplu borcea… auzi la el… dinamo a jucat doar pe teren!!!!????? chiar ne ia de prosti??? si ca el sunt toti, toti!!!!! rusine sa va fie… tara lui papura voda!!!!

john jmith  •  9 mai 2008, 21:12

cataline,oare nu esti constient ca lui gigi nu i se va intampla nimik?oare e singurul care a plimbat genti k euroi in acest campionat?oare dc tocmai acum a iesit totul in vileag?(in plina campanie electorala?)dc tocmai el?oare pentru ca basescu are nevoie sa il aibe cu ceva la mana?(mic calcul,pd-l-ul in toata sondajele are max40%,ca sa guvernezi iti trebuie 51%,si nimeni din partidele politice cu reprezentanti in parlament nu ar intra cu el in alianta,,,asa k nu este bine sa il santajeze pe gigi,care intamplator in sondaje are exact procentul de care are nevoie basescu?dc gazeta nu zice nimik despre blatul ordinar ceahlaul–poli timisoara?gigi a vrut sa dea bani pentru corectitudine,asa s-a intamplat si la cehlaul–poli???cataline,lumea se imparte intre cei care se pricep sa citeasca printre randuri si cei care cred tot ce li se spune!!!
cataline,cand spui ca in stelistii nu il vad vinovat pe gigi in acest scandal,AI MARE DREPTATE!!
P.S.cataline,daca cineva ar veni la tine si ti-ar spune k daca o saptamana scrii articole mult mai bune decat cele pana acum si iti ofera 1000euro pentru acest lucru,te duci sa il denunti la d.n.a? ma indoiesc….

mitroi m  •  9 mai 2008, 21:13

da mai, becali e vinovat… ce sa spun!!!!! numai ca uite cine vorbeste si arunca cu noroi… borcea sau iancu marian… niste ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)… macar becali a facut enorm de mult bine la o gramada de oameni…. cei care il acuza ce au facut pentru semenii lor????? sau pentru fotbalul romanesc?????

Busu  •  9 mai 2008, 21:13

Nu pot sa-i inteleg pe romani. Daca te duci la doctor si dai bani sa-si faca meseria este mita, daca la profesor dai bani sa-si faca meseria (meditatii), este mita, dar daca fotbalistii iau bani sa joace cum trebuie sa o faca asa este bine. Fratilor daca joci un joc si incalci regula platesti sau esti dat afara din joc. De ce este steaua mai buna ca Juventus, Marseille sau alte echipe. Banii nu sunt totul, trebuie si oameni.

Becali  •  9 mai 2008, 21:13

Bai n`auzi sa nu mai scrii de mine pana nu faci 1 milion macar???????

john jmith  •  9 mai 2008, 21:16

rapid_forever…voi vorbiti care ati fost prostituatele c.f.r-ului…apropos,cine a adus vaselina,voi sau c.fr-ul???

sorin  •  9 mai 2008, 21:17

vad ca toata lumea se agita daca becali a dat bani sa se joace pe bune…. dar nimeni nu s-a gandit sa se sesizeze la blaturi pe fata ca poli cu ceahlaul sau rapid cu cfr…. etc, etc…. dar cum naiba mai, aceste meciuri nu se pot sanctiona????? au fost pe bune si cfr e campioana meritorie???? puteti sa spuneti ce vreti… becali nu a cumparat pe nimeni, nu a mituit… nu a furat…. si de numele lui se leaga performantele noastre europene de dupa 1989!!!!! ne place sau nu, asa este.

Petru Dan  •  9 mai 2008, 21:20

Ia sa fie o lege in tara care sa ceara ca notarul sa aiba ofertele scrise pentru tranzactii si sa le confirme (deci sa poarte responsabilitatea) si transferul sa se faca obligatoriu prin banca, sa vezi ca Ponte nu mai cara bani sa cumpere terenuri. Asa, pot fi mii de explicatii, dar e cert ca el era acolo sa dea mita.

Trebuie sa facem legi care sa acopere alte cazuri (gen tranzactii facute cu numerar – vizi si cazul Bratu) si asa ii avem in mina pe oamenii din fotbal.

Numai bine.

john jmith  •  9 mai 2008, 21:21

acele meciuri nu sunt vazute de nimeni..mai pot sa adaug:dinamo-c.f.r,bistrita-c.f.r

CFRRR  •  9 mai 2008, 21:22

Da ce se irita oile pe aici!!!Va meritati soarta,aia de prin Romania,avea dreptate Brucan…stupid people!!

andrei  •  9 mai 2008, 21:22

becali nu e decat un ursulet de circ, ursul care sfasie e altul, dar e lasat in pace.Fara blaturi trecute cu vederea de voi,ziaristii, CFR n-ar fi prins nici podiumul.Stau si ma intreb – daca seful DNA nu ar fi fost clujean, ar mai fi susaneaua asta in mass-media?

Lutzu  •  9 mai 2008, 21:23

Asculta mai Molo-Tolontovanule, Ursule!
Nimeni n-ar fi zis nimic daca DNA il aresta pe Becali cand alerga, cu mainile doldora de bani, dupa autobuzul cu jucatori acum cativa ani. Nimeni nu ar fi zis aproape nimic daca Becali ar fi fost arestat dupa meciul cu Mioveni in care s-a vazut , expusa, o servieta diplomat, parca maronie, in care erau jocuri de table. Dar o tara intreaga (cred ca i-ai prins pulsul!) este intrigata ca lucrul acesta se intampla chiar la meciul U Cluj cu CFR Cluj. Este o coincidenta prea mare, prea suparatoare, prea suspicioasa ca lumea sa taca!. Becali a facut multe ilegalitati la viata lui, lucru confirmat de el. Cum de nimeni n-a miscat un deget? Stii ce a gresit Becali? Are gura mare si nu stie sa taca! Dar are si o inima mare care nu rabda pe omul sarac! Il ajuta in nevoi! El nu ajuta mascaricii, prefacutii si penelul care scrie pentru bani Ajuta munca si sudoarea! Stiindu-te un om cu multe diplome, ma intreb, oare ce ai invatat la clasele de psihologie si filosofie? Becali n-a luat clase astea dar le practica doar un pic mai bine decat tine. De ce? pentru ca el a trait la stana si a mirosit cacareaza de la oi si baliga de la vaci, miros la care multi stramba din nas. Lui nu-i este rusine sa declare si sa accepte de unde a venit. Dar nu l-a uitat pe mosneagul de langa el care mirosea a urda asa cum, poate, la palatul lui, in frigider, e posibil sa gasesti un litru de zer de la stana, primit, proaspat, in fiecare dimineata. Asta este diferenta intre cei multi si cei putini, cei buni si cei rai, cei bogati si cei invidiosi. Cand Becali va parasi pamantul asta el va fi haiducul neamului romanesc care ia de la bogati si daruieste inapoi ce li s-a luat pe nedrept. Legile, in Romania, inca nu-i apara pe saraci. Ele incurajeaza coruptia. Si sunt atatea cazuri care le stii si tu! Sa fiu in locul tau as scrie adevarul gol-golut, as arunca diplomele de pe pereti si mi-as rupe tocul cu penita lui care inca zgarie hartia. Traiasca fotbalul curat!

geo  •  9 mai 2008, 21:24

tolo in tarile civilizate bee-cali era intrebat cum poate justifica banii aceia.
eu pun pariu ca nu ara acte care pot justifica asemenea suma

radar  •  9 mai 2008, 21:25

alo, to(lo)ntanule esti cam frustrat de scrii cu atata ura fata de steaua,sau ai orbul gainilor la meciuri ca cfr-rapid,cfr-gloria si altele ,neica lasane cu apucaturile tale ironice ca are dreptate base cand spune ca sunteti ca tonomatele cu euro,macar odata in viata fii si tu obiectiv,si la sfarsit te intreb de na-ti facut voi cheta publica ptr a premia u-cluj daca tot il critici pe becali ca sa arati ca esti impartial? r:ca esti cumva vre-un aservit al cfr-ului

popica  •  9 mai 2008, 21:26

bravo BECALI…arata-i papagalului de tolontan cine e tata lui. se ftica fraieru de tolo ca nimic si nimeni nu poate face rau stelei. papagal tolontan nu fi partinitor, fii echidistant. voi ziaristii de paie de la gazeta de abia asteptati sa faca un pas gresit steaua ca sa va puteti vinde ziarele ca altfel v-ati sterge la cur cu ele. de ce nu faceti atata tam tam si de ceilalti conducatori din fotbal? de ce nu a-ti comentat nimic de meciul poli – ceahlaul sau altele? daca n-ar fi venit becali in forbal si astazi fotbalul romanesc era un fotbal de divizia B. voi ziaristii sunteti cel mai mare rau al omenirii pt ca voi preluati o informatie si o deformati in asa fel incat sa va puteti vinde voi gunoaiele de ziare. de exemplu: am urmarit la realitatea emisiunea cu tolontan si becali. becali a spus la un moment dat ca banii rspectivi erau pt pamanturi, iar daca U Cluj ar fi invins, el ar fi facut public o oferta de sponsorizare. cei de la prosport au scris stirea in felul urmator..”becali a declarat cabanii de la cluj erau pt SPONSORIZAREA UNIVERSITATII CLUJ”…TE INTREB TOLONTANE sunteit sau nu mincinosi si ordinari? SCLAVULE…

john jmith  •  9 mai 2008, 21:27

iar eu pun pariu ca are acte ptr toti banii…hahalero

io  •  9 mai 2008, 21:31

SA NU UITAM SI DE HOTIA LOCULUI DE INTERTOTO !

Otelul a fost introdusa in lista „nelicentiatelor” DOAR pentru a se distrage atentia de la cazul comisiilor care au decis la masa verde Otelul – Vaslui 0-3. Dar ziaristii au aratat pana acum ca sunt oameni foarte inteligenti si sunt sigur ca vor apare articole pe aceasta tema !

DE ASTA AJUNG SA TIN CU BECALI  •  9 mai 2008, 21:32

dau un replay la comentariul meu ca ti-o fi cazut greu la stomac si ai inchis articolul de putin timp tocmai cu mine…lasa lumea sa citeasca.

unde erai prostane cand timisoara juca cu ceahlaul la aceeasi ora cu dinamo-steaua ca meciul sa nu se televizeze sub pretextul ca nu face audienta?! cand bistrita juca cu cfr fara 7 titulari, cand locomotiva rapid a oprit motoarele in meciul cu aceeasi echipa cfr, cand dinamo schiopata in ultimul hal in groapa cu din nou echipa cfr?!!!?!!!!! cat sa-l mai suportam pe “pinalti” primarul-functionar in liga 1 ca sa plimbe frf-ul in caleasca prin piatra neamt si cate si mai cate si, becali ca prostul alerga cu o sacosa de bani ca sa joace U Cluj pe teren cu muresan si ai lui…ne da lectii de moralitate puscariasul de marian iancu?! painea o mancati mai grasa tot de la tembelu de becali ca va face audiente la toti cu cancaniadele lui…..scrie realitatea intreaga nu doar ce-ti convine…marele ziarist care esti!

Oli  •  9 mai 2008, 21:35

Intr-o tara normala fiecare poate sa faca ce vrea! Atata timp cat nu ii deranjeaza pe altii!
Ori, din pacate, dl becali a ajuns deranjant pentru multi si pentru multe motive: pe mine ma deranjeaza in bunul simt. Al meu, ca al lui…
Dar e simplu: m-am decis sa nu-l mai bag in seama… Nici pe el si nici pe voi, presa. De fapt voi l-ati facut voi o sa-l ingropati…

Logic  •  9 mai 2008, 21:36

Pt.Lutzu
Mai dar naiv potzi sa mai fii.Sentimental pana dincolo de prostie,in incercarea de a intzelege oamenii saraci si amarati,incerci sa fii avocatul celuia care nu respecta nici o lege.Nici cea pe a lui Dumnezeu care spune :sa nu furi,sa nu mintzi,…mai vrei?Dar cine se aseamna se aduna.Itzi respect opinia e a ta.Dar LEGILE sunt facute ca sa se RESPECTE.Asa ca nu ma intereseaza totzi ratatzii si totzi saracii.Daca nu va convine plecatzi in China sau Corea de Nord sau in Cuba la comunism sau unde legile sunt facute sa nu fie resp[ectate.Bravo Tolontane.Spune adevarul!

alinu’  •  9 mai 2008, 21:36

Catalin , de ce noi avem drept capodopera Miorita , de ce stam si suportam ca niste „gloabe” magariile pe care le fac Alesii nostri? pt ca e in gene de cand au venit romanii noi am fost mereu cei subjugati , de austro-ungari de turci, de comunisti, de neo-comunisti. doar cand am avut oameni adevarati in frunte care erau adevarate modele (regii dinastiei de Hohentzoler) ne-a mers cel mai bine. sincer eu sunt stelist si as accepta ca Steaua sa fie retrogradata daca asta ar insemna eradicarea blaturilor si aranjamentelor in fotbalul romanesc , dar se stie ca nu doar Steaua este implicata in asemenea scheme. doar ca pe ea a cazut „magareatza” . cum ai zis shi tu e normal ca Steaua sa fie sanctionata conform regulamentelor in vigoare insa prin asta sa nu se inteleaga ca s-a stopat hotia din sportul romanesc.

edi  •  9 mai 2008, 21:37

becali este unom needucat un fanfaron. De ce a ajuns un paranoic. Si datorita presei in general. Pentru ca trimiteti fatuce la poarta palatului sa vada si sa relateze cin se scoala cind se spala,ce mai debiteaza. Nu datorita voua este toata ziua pe ecranul televizorului si pe prima pagina a ziarului. Este creiatia voastra a ziaristilor care sint convins nu o fac dezinteresat.Nu voi alergati dupa el cind da bani la amariti sau alearga dupa echipe cu punga cu bani.Presa a incercat vreodata sa-l ignore in tot ce face macar o luna. Ia faceti asta.Declarati-l persoana non-grata in presa romina.Aveti curajul asta.Va spun eu NU.Pentru ca stiti foarte bine de ce. Pentru tiraj si spaga care o luati de la el.Prea puti va pasa ca asa creiati monstri. Atita timp cum si voi ca si el sinteti ROBI BANILOR indiferent cum ii faceti vor fi oameni de genul lui becali.MEDIATIZATI NONVALOAREA. Asa ca nu va mai dati de ceasul morti ca sint CREIATIA VOASTRA A PRESEI.

pirlo  •  9 mai 2008, 21:39

pt stelisti,daca situatia ar fi implicat pe bunii vostri prieteni dinamo sau rapid cum ati fi reactionat?de fapt,voi nu faceti comentarii logice,ci pur sentimentale.echipa favorita are dreptul sa faca blaturi,sa cumpere arbitrii,jucatorii adversi,sa se retraga dupa teren.fraza anterioara e valabila pt toti suporterii din romania.acum spuneti voi unde mai este fotbalul,spiritul de competitie,fair play-ul?

petre  •  9 mai 2008, 21:40

Steaua NU ESTE SIMBOLUL ROMANIEI! sa fie clar. e doar ratiunea de a exista demn a celor fara viata personala, care abia asteapta sa se aduca vorba de fotbal ca sa se faleasca cu realizarile altora, avand astfel impresia ca viata lor are un sens! vai voua, oameni neinsemnati, care va simtiti importanti in modul asta!

dinamo  •  9 mai 2008, 21:40

mai taci ba draq..nu vezi ce fatza de tălâmb ai .. comenteaza de rau de Steaua ca si asa dejeaba o faci..nimeni nu te baga in seama

raul gonzales  •  9 mai 2008, 21:43

domnule tolontan vreau sa te intreb ce diferenta este intre ce a facut becali dand bani lui „u”cluj si galeria lui dinamo care a strans o cheta de 3500 de euro si i-a dat-o echipei dinamo pantru a bate steaua???? s-a facut publica treaba asta.aveti un raspuns?asta cum se cheama?

chef  •  9 mai 2008, 21:44

Pentru ca nu putem deveni noi ursi?

mike  •  9 mai 2008, 21:45

Bai***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

achile  •  9 mai 2008, 21:46

catalin ,cum comentezi ce a declarat m.sandu despre acest caz?am ascultat ,pana la un moment ca nu am mai putut .personajul asta e un nesimitit cel putin .cred in continuare ca el ,mircea sandu,este raul cel mai mare al fotbalului si al nostru al celor care mergem saptamana de saptamana pe stadioane .spune sa asteptam ,sa vedem ce se intampla ,daca va ploua la vara si toate minciunile lui .scarba asta imi e .

********  •  9 mai 2008, 21:49

Referitor la ce am zis mai jos va dau un exemplu chiar acum din gsp.”Pulhac are masina vopsita de stelisti” ADEVARATA STIRE SPORTIVA”Faceti „eroi” niste scursori. Cind o sa citeasca asta in ziar sa vedeti ce mindri or sa fie. Asa ii incurajati sa mai faca si altadata ASTA-I PRESA.Cu voie sau fara voie creiaza monstri.

Mihnea86  •  9 mai 2008, 21:49

Stimati tovarasi, sunt stelist de vreo 25 de ani, dar niciodata nu mi-a fost rusine s-o spun, asa cum imi este acum. Acest jeg care-si spune patron, politician si Sf. Petru a tarat Steaua intr-un noroi pe care il vom spala inca ani buni dupa ce va disparea el! Ceea ce sper din toata inima sa se intample cat mai curand! Miercuri n-am stiut daca sa plang pentru Steaua si Lacatus sau sa ma bucur ca a pierdut animalul de becali. In alta ordine de idei, tot scandalul din ultimele zile este absolut jenant!!! Au gasit vinovatul!!! Cel care premiaza jucatori SA JOACE CORECT!!! N-a vorbit nimeni de Craiova-Ceahlaul (blat esuat de rasul curcilor), de CFR-rapid, dinamo-CFR, CFR-bistrita si, cu voia dumneavoastra, U CLUJ-CFR!!! Nu vi s-a parut suspect ca in min. 55, la 0-0, CFR-istii nu alergau deloc? Ati vazut circul ieftin al lui Meszaros pe marginea terenului la 0-0? Ati vazut des un asemenea fault in careu, apoi un fault grosolan (de rosu direct) al unui jucator care avea deja galben, la 0-1? Ati vazut circul penibil dinaintea executarii penalty-ului, legat de pozitia mingii pe punct? Ati fost pacaliti, prieteni! Cel putin 5 jucatori de la U Cluj au vandut meciul!!! Iar noi alergam dupa infectul de becali si geanta lui cu bani! Personal ma bucur ca se intampla asta, desi sunt ferm convins ca nu e corect, cu speranta ca il vor baga in puscarie cel putin 150 ani, poate asa scapam de el!
Nu putem felicita CFR-ul, desi au echipa bunicica, decat pentru meciurile casatigate cu arbitrii in tur si pentru blaturile ordinare din retur! Le uram succes in CL, cu speranta ca nu vor da de vreo Famagusta! Multumim rapidului si dinamuilor, care sarbatoresc cele 14-16-18 puncte la care s-au apropiat de Steaua! Sa traiti prosti!

maccarone  •  9 mai 2008, 21:50

1.vad ca stelistii se identifica la unison cu pastorasul lor, la apucaturi, limbaj, cultura, asa ca se merita din plin unii pe altii!QED
2.articolul mi-a adus aminte de Fanus Neagu si la randul meu recunosc: Tolontane, m-ai invins!

Andrei  •  9 mai 2008, 21:51

Ceea ce ma deranjeaza in momentul de fata, ca cetatean care cunosc cat de cat legile, e faptul ca un om care a vrut de fapt sa asigure ca un joc se va juca cinstit este facut praf de procuriri, in loc ca acestia sa-i caute pe aceia care fac jocurile necinstite, si pe care sunt platiti din bani publici sa-i prinda.. Cum domnii procurori au fost surzi si orbi la jocuri gen Dinamo – C.F.R. sau C.F.R. – Rapid, actiunile acestora impotriva lui Gigi Becali nu pot fi decat niste actiuni dirijate..

iuliudingrant  •  9 mai 2008, 21:54

maccarone@: Confuzie – E.Barbu este cel la care faci referire; iar adrisantul era Camataru.

Mihnea ai dreptate  •  9 mai 2008, 21:57

Meciul cu U CLuj a fost aranjat …totul a fost circ ieftin sa impresioneze fraierii. Au vrut sa termine egal si sa-l ingroape pe Jiji.
Au sfarsit prin al victimiza …Neamul asta prost a devenit acum eroul celor oprimati de institutiile de rahat ale statului corupt. Cel mai rau e ca el are doar de castigat prin asta 🙁

Sormon  •  9 mai 2008, 21:58

Singura solutie pentru o viata mai buna

EMIGRATI FRATILOR.

Comentează