Ursul

În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii

vineri, 9 mai 2008, 8:21

În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii

Mircea Cărtărescu a scris ieri în Evenimentul zilei un text cît o Constituţie. Esenţa: România e împărţită în două. Dar nu geografic sau după nivelul de dezvoltare.

Nu există o Românie urbană şi o Românie rurală. O Românie tînără şi o Românie bătrînă. O Românie angajată la stat şi alta a antreprenorilor. O Românie bogată şi o Românie săracă. Sau există, însă nu ele sînt importante. Ci altceva.

România se divide dureros în ţara oamenilor egali şi ţara celor care au puteri nelimitate, care-i ridică deasupra concetăţenilor lor.

Priviţi! Fotbalul taie ca un laser hotarul dintre aceste două lumi. Becali îi face „papagali” pe procurori, decide ce e moral şi imoral şi nu recunoaşte legile fotbalului decît atunci cînd îi convin. Cu siguranţă, finanţatorul Stelei nu e cel mai mare vinovat. El măcar a făcut şi lucruri bune. Destule, inclusiv pentru fotbal.

Dar el e cel mai vizibil exemplu al bunului plac care acţionează paroxistic într-o ţară bolnavă. Becali e Voievodul-Fac-Ce-Vreau.

Şi acum, întrebarea. Dacă ne deranjează acest lucru, dacă ne simţim umiliţi într-o ţară cu două rase, cea a stăpînilor şi cea a oamenilor obişnuiţi, de ce, ori de cîte ori statul acesta imperfect încearcă să facă ceva, prin justiţie, prin DNA sau prin guvern, noi îi pulverizăm mental orice şansă? De ce ţinem cu ursul care ne sfîşie fiecare zi din cîte mai avem de trăit?

Comentarii (490)Adaugă comentariu

redknapp  •  9 mai 2008, 21:59

MIHNEA, daca esti stelist ai tot respectul meu pentru ca esti unul dintre putinii care isi dau seama in ce mocirla va infundat Becali

AK-47M pt Alex  •  9 mai 2008, 21:59

Citeste ATENT: PROMISIUNEA se pedepseste… adica INTENTIA.

Art. 255 – Darea de mita
Promisiunea, oferirea sau darea de bani ori alte foloase, în modurile si scopurile aratate în art. 254, se pedepsesc cu închisoare de la 6 luni la 5 ani.
Fapta prevazuta în alineatul precedent nu constituie infractiune atunci când mituitorul a fost constrâns prin orice mijloace de catre cel care a luat mita.
Mituitorul nu se pedepseste daca denunta autoritatii fapta mai înainte ca organul de urmarire sa fi fost sesizat pentru acea infractiune.

malasuerte  •  9 mai 2008, 21:59

sa fie sindromul victimei care se ataseaza de calau???

ionutz  •  9 mai 2008, 22:04

TONTOLANE AI FOST PENIBIL LA REALITATEA TV
TREBUIE SA INTELEGI CA NU SE POATE VORBI DE MITA IN ACEST CAZ SI CE MOTIVE AI SA CREZI CA BANII NU ERAU PT PAMANT
DAR NU VREI SA CREZI DECAT CE VREI TU
LASA TATA ZIARISTICA SI DUTE IN PADURE LA URSI
CHACHATULE PAI TU AI AMUTIT CAND A ZIS BECALI CA VOI INCERCATI SA BAGATI ZAZANIE INTRE OAMENI SI FIICELE LUI NORMAL CA SUNT ALATURI DE EL CHIAR SI IN TIRADA VOASTRA MISELEASCA CACI TU ESTI UNUL CARE SCRII PENTRU BANI IAR EL E UNUL CARE BAGA BANII LUI CA TU SA AI CE SCRIE

maccarone  •  9 mai 2008, 22:04

CORECT! Iuliudingrant, Barbu trebuia sa scriu, episodul Rasunda bineinteles! Mea culpa!

cfr este echipa dna si frf  •  9 mai 2008, 22:05

Poate sa spuna dna ce vor. Intrebarea principala este. de ce s-au mobilizat resursele pt. a-l prinde pe becali motivandu-i pe U sa JOACE CORECT in loc sa se foloseasca agentii de filaj pt. a-i prinde pe cfr cand i-a mituit pe uta la arad sau cand i-a cumparat pe rapidisti (care au primit prime “mascate” drept restante dupa meciul in gruia). De ce nu s-a facut filaj si flagrant cand borcea si muresan au baut “cafelute” in preziua meciului din groapa, meci trantit pe bani multi de catre lobontz si ai lui. Si culmea-culmilor acelasi dna a fost complet dezinteresat de cfr-bistrita (blat traditional muresan-sabau) si de zvonurile adeverite pana la urma ca Bilica si Goga ar fi vandut meciul direct cfr-lui pe “Ion Moina”! Deci curatirea fotbalului nu se incepe cu distrugerea blaturilor ci cu incurajarea lor, prin persecutarea celor care premiaza o echipa pt. a juca corect. Ce este mai rau sa premiezi o terta echipa pt. a juca pe teren sau sa CUMPERI MECIUL DIRECT?! dna sa-si schimbe numele in Divizia Nationala Anti-anticoruptie! Ce fericire sa stim ca fotbalul romanesc are o campioana pe care pana si dna si-a dorit-o. Emotionant apropape la fel de emotionant ca pe vremea cand juca echipa securitatii Victoria sau echipa „impuscatului” FC.Scornicesti!!

South West  •  9 mai 2008, 22:05

Faptul ca exista persoane care nu sunt de
acord cu voi (mainstream media) e o problema. De ce? Pentru ca ceste persoane au un reflex de ostilitate la adresa oricarei actiuni in sprijinul normalitatii?! Care stare de normalitate? Aceea in care poti fi arestat dupa placul oricarui procuror? Cu doar minim de logica si de de cunostiinte juridice iti poti da seama ca asta e un abuz si un circ mediatic.
Asta nu e o pledoarie pro Becali, care e intr-adevar un personaj monstruos. E o reactie fata de ipocrizia voastra a jurnalistilor si a unei stari de fapt in care ratiunea nu isi mai gaseste locul. Ori poate asta ar fi starea de „normalitate” care ar conveni multora. Si aceasta stare de „normalitate” ar presupunea si faptul ca toti gandesc la fel. Sa existe o singura romanie care sa vada problema doar dintr-un anumit unghi, acela din care „trebuie” sa vada.

nicolae  •  9 mai 2008, 22:06

Nu neg faptul ca Becali este,probabil,culpabil.Cred,deasemenea,ca trebuie sa se taie in carne vie odata si-odata.Nu cred nici eu in „bani pt. pamant”.Dar de ce nu esti analist rece,detasat al fenomenului?Nu-ti se pare absolut gretos modul in care Iancu se erijeaza in justitiar si tipa isteric,penibil,ca o virgina violata?Nu ti se pare nedemna ,vinovata,tacerea cvasitotalitatii conducatorilor de cluburi care promiteau,absolut la vedere,prime jucatorilor de la terte echipe?Antipatia fata de Becali s-a transformat intr-o atitudine anti-Steaua care transpare in toata presa,fie ea scrisa sau vorbita,ceea ce mi se pare total incorect.Ce zici?

ionutz  •  9 mai 2008, 22:06

STELISTII ADEVARATI SUNT LANGA BECALI IN ORICE SITUATIE CHIAR DACA MAI GRESESTE ASTA INSEAMNA O ECHIPA
PRIN BANII BAGATI DE BECALI STELISTII AU SPERAT SI SPERA IN CONTINUARE

*pt MIHNEA  •  9 mai 2008, 22:07

nu ai dreptate decit partial.Asa cum a vrut sa dea bani sa joace corect a dat poate bani sa se joace si incorect.Cine da pentru una poate da si pentru alta.Exemplu steaua- vaslui sau steaua-cfr cind „marele” arbitru Tudor a trintit lamentabil meciul deloc acum sin sigur nu dezinteresat. asta-i realitatea. Acum nu mai stim care rezultat al stelei a fost corect. Poate cel cu Mioveni. Nu-i asa Mihnea

alex  •  9 mai 2008, 22:07

Cataline, tu crezi ca ai cu cine sa polemizezi sau macar cui sa te adresezi? TU CHIAR NU INTELEGI CA MAJORITATEA COVARSITOARE DIN ACEASTA TARA ESTE ALCATUITA DIN PROSTI?!?!?!?

DE ASTA AJUNG SA TIN CU BECALI  •  9 mai 2008, 22:08

in loc sa fi echidistant si sa spui si ceea ce nu spui, vad ca esti carnatzar nu ziarist si din cauza asta tin cu ursul. daca Boc nu facea poc ca este el primar la cluj si trebuie sa ranjeasca si el in loja cand vine Real Madrid la cluj ca si cum ar fi meriutul lui, cfr nu castiga campionatul…asa ca s-a pus la adapost cu DNA-ul. dar eu te intreb pe tine…cand ai pomenit de Mircea Cartarescu, te-ai sters la gura? cand DNA-ul va face ceva concret cu oamenii politici implicati in cazul loteria si in alte fraude si fapte de coruptie cu politicieni care se acopera unul pe altul cu comisii parlamentare, atunci o sa dau si eu cu piatra in urs…sa ne fie clar…ca citim si noi in stanga si-n dreapta si printre randuri ca sa intelegem cate ceva…asa ca nu mai fi bolovan…hai pa!

Dragos  •  9 mai 2008, 22:08

Becali este un om fara respect pentru oameni si autoritati, pentru legi si norme. Asta v-o spune un stelist. Insa articolul la care faceti referire este doar o noua dovada a faptului ca Mircea Cartarescu este un autor care se adreseaza frustratilor sexual, blondelor care fac eforturi sa citeasca o carte si casnicelor ce abuzeaza de Prozac si cafea.
Actiunile lui Becali fie ele premieri sau mita trebuie sanctionate.
Cat despre dumneavoastra, teza e corecta dar argumentele sunt subtiri. D-le Tolontan, daca DNA-ul vrea sa faca ceva impotriva ursului e timpul sa angajeze niste procurori competenti care nu fac greseli puerile de procedura, care sunt in stare sa organizeze un flagrant si care nu primesc directive din diferite zone fie ele prezidentiale sau din preajma conducerii unor cluburi cu nume de cai ferate. Ca nu degeaba cei de la DNA l-au prins pe Becali (singurul prost care mai da mita / sponzorizare cash in Romania ..si in ziua jocului) si nu l-au prins pe Paszkany sau pe Borcea….Sau celor de la Dinamo li s-a facut rau de la stomac chiar in ziua meciului cu CFR. Culmea, ca si celor de la Rapid.
D-le Tolontan…”statul imperfect” nu incearca sa faca in acest caz decat sa serveasca interese. A nu se confunda spectacolul de prost gust si lacrimile de crocodil ale lui Patriciu cu incercarea de a face justitie…Ma rog..nu stiu de ce m-am deranjat sa scriu aceste randuri ca oricum nu le veti citi si se vor pierde prin perdeaua de injuraturi ale celor care au postat aici.

habu daby  •  9 mai 2008, 22:10

De aia mah Tolntane ca sa te oftici tu…Forza STEAUA hai pa!

Dragos  •  9 mai 2008, 22:11

Imi este scarba ! Sunt fan Steaua, NU SUNT fan Becali ! Iubesc Steaua de 20 ani si mai bine! Sunt de acord ca Becali trebuie indepartat de la Steaua, sunt de acord ca el se foloseste de numele Stelei pt imagine! Asa este ! Sa vina cineva care vrea sa faca performanta in fotbal gen Hagi, Popescu (ca si patroni)! Dar in acelasi timp, pana cand nu o sa scrie presa si pana cand nu o sa condamne scris tot presa, toate celelalte chestii legate de blaturi, de exemplu : dinamo – cfr, cfr – rapid, cfr – bistrita, uta-cfr si u cluj – cfr-cluj…..pana atunci , sunt de partea lui Becali ! Nu e corect sa sariti ca hienele DOAR pe Becali cand sunt „n” actionari de cluburi in liga I care fac mai multe decat Becali ! Pana o sa scrieti de toti, sunt de partea lui Becali !

PS: Apropo Tolo, fa-ne o analiza despre meciul cfr-rapid…..sau cfr-bistrita…te bagi ? Te tine ?

ionutz  •  9 mai 2008, 22:11

PROBLEMA E CA FOTBALUL AR TREBUI SA AIBA PROCURORII LUI DIN FEDERATIE CARE SA FILEZE SI SA AIBA INFORMATORI SI DACA EI PRIND PE CINEVA SA-L DEA AFARA DIN FENOMEN CA PINA LA URMA SI FOTBALUL E DOAR O UN FEL DE SECTA PRACTICAT DE MASE DE OAMENI AR TREBUI SA AIBE PROPRII LEGIUITORI DAR EI SUNT ADEVARATII CORUPTI SI ATUNCI CUM VRETI SA FIE FOTBALUL?

ionutz  •  9 mai 2008, 22:14

SI PENTRU AIA CARE ZIC CA [POATE DA BANI CA SA JOACE INCORECT
PAI PRINDE-L ATUNCI MAI BAIATULE NU ACUM
PAI TU IL PRINZI ACUM SI SPUI CA POATE DA SI BANI PENTRU A JUCA INCORECT
HA HA HA
ASTA E CA AIA CU DROBUL DE SARE
UNDE ESTI CREANGA?//??????????

eu  •  9 mai 2008, 22:18

tolontane nu ti-ai luat banu’ de la becali de dai cu noroi? 😛

stai linistit ca banul tau era in valiza de la dna =))

joy  •  9 mai 2008, 22:18

hai tolontane ca risti sa fii penibil.ce naiba nu vreti sa vedeti ca practici de genul asta se fac si la nivel mondial -sa ne amintim de calificarile pt euro cu meciurile din grupa angliei.acum sa fim onesti ca nu asta inseamna coruptie ce a incercat sa faca gigi.cat despre gigi e exclusiv creatia voastra a presei care i stati toata ziua la usa palatului ca stiti ca va furnizeaza materiale.iar despre dna ce sa mai zicem dintre toate cate s au facut in romania a gasit numai termopanele lui nastase si valiza pt corectitudine a lui becali.si s au mai gasit si apostoli ai moralitatii gen iancu.jenant.dar cu cei care au recunoscut ca au facut manevre de ce nu s a intamplat nimic .?eu zic ca de acolo trebuia sa se nceapa .sau s au prescris faptele ?

radu  •  9 mai 2008, 22:19

Dl Tolontan,nu sunt fan Steaua,dar ce se intampla cu acest caz e o mare ipocrizie tipic romaneasca.Sa nu uitam ca si dvoastra Gazeta la meciul dintre Finlanda si Cehia alergati cu bani la finlandezi iar atunci nu tineati aceste pledoarii pt moralitate si lege.Actiunea DNA-lui e falsa,pt ca in acest caz nu poate sa existe vb de mita,va intreb la meciul dintre Ceahlaul si Poli DNA-ul unde era?acolo dvoastra acuzati de blat,acolo daca spusele dvoastra se adevereau aveam in fata un caz concret de coruptie,o echipa ceda puncte in mod voit alteia in urma unei intelegeri.
Atunci sprijineam Dna-ul din tot sufletul,dar spuneti-mi va rog cum pot sa sprijin DNA-ul cand ei comit un abuz!!!1
Chiar asa de absurzi am devenit ,chiar nu mai avem nici o logica in gandire?
Nu sunt fan Steaua,repet,dar am pretentia ca cel putin 3,4 ofiteri,procurori etc etc sa sara din schema dupa acest caz,pt ca e pierdut in instanta inca de la incadrare,indiferent de ce incercati voi in media sa faceti,in instanta cazul nu are nici o sansa pt ca nu s-a savarsit nici o infractiune.

ionutz  •  9 mai 2008, 22:19

TOLOMACULE ZI SA ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)TU ESTI INTOTDEAUNA CORECT SI NU AI DAT NICIODATA VREO ATENTIE LA NIMENI TOATA VIATA TA

Radu  •  9 mai 2008, 22:21

Am sa-ti dau eu unul dintre posibilele raspunsur (!?!) la o retorica absurda, asta daca imi va apare raspunsul ca stii f bine ce mi-ai facut pana acum…

Nu conteaza. Conteaza doar slabiciunile statului si faptul ca primul care nu respecta legea este statul insusi. Este inadmisibil ca DNA-ul sa faca ce a facut in cazul asta, nu intelegeti pentru ca nici voi nu sunteti ceea ce ar trebui. DNA-ul a comis o gramada de ilegalitati, ilegalitati care au culminat cu incalcarea propreutatii in momentul in care au luat valiza din masina fara mandat. Asta e problema cea mai importanta in cazul asta, nu faptul ca oamenii lui Becali au asteptat rezultatul unui meci pentru ca sa vada daca dau banii sau nu.

Tolontane, va faceti ca nu stiti ce s-ar intampla in fotbalul romanesc daca n-ar fi platile astea „premiile” pentru performanta. Va faceti ca nu intelegeti ce spune dobitocul de Gigi in gura mare, si nu de azi de ieri, stii de ce? Pentru ca ar trebui sa acuzati pe altii, in primul rand, nu pe Gigi si pe Steaua. Asta ati vrut asta aveti, este si rezultatul „muncii” voastre perverse.

Pe mine ma doare-n cot acum, tot ce vreau e sa scape Steaua de nemernic, am ajuns la concluzia ca daca ne (da, va includ si pe voi, presa ordinara din Romania) retrogradati avem sanse mai multe sa scapam de nemernicul de Gigi, asa ca dati-i inainte!

Woodstock 69  •  9 mai 2008, 22:21

Ai dreptate, Cata !
Suntem un popor de protestatari si de vaicariciosi.Ii injuram zilnic pe cei ce ne conduc, pe cei ce ne fura, pe cei ce ne sfideaza
si strigam in gura mare ca vrem dreptate.
Dar cand pica un „peste mare” si legea e pe cale de a fi aplicata, devenim brusc milosi si le gasim tot felul de circumstante.
Nu fratilor! Au gresit,sa plateasca!
FORZA JUSTITIA !!

radu  •  9 mai 2008, 22:23

Cataline nu mai incerca sa trombonesti cu ,mai bine spune cine e in spatele acestei teribile campanii anti Becali ca pana una alta ,de data asta ,nu a dat nici un ban ,chestia cu declaratia lui Coman nu tine,ca doar nu suntem copii.De ce nu va intrebati atat voi cat si DNA-ul cat a luat martis pentru penaltiul acordat cu atata larghete si pentru modul cum a arbitrat dupa penaltii?????sau nu prezinta interes….

clord  •  9 mai 2008, 22:24

Pt Dragos,

Daca mai esti pe „fir”, nu te astepta ca nascatorul blogului sa te citeasca, dar o fac altii, iar unii dintre ei apreciaza ce-ai scris, printre ei ma aflu si eu.
Felicitari, exact asta e prbl…
Majoritatea nu e PROBECALI, e deacord ca ursul trebuie doborat… dar daca eforturile statului respectiv al institutiilor abilitate, nu sunt catre toti care au participat la distrugerea fenomenului sportiv in general si fotbal in special: ATUNCI E ACTIUNE LA COMANDA!
Asta e prbl, NU ALTA!

SS  •  9 mai 2008, 22:28

Raul descris actioneaza ca o scuza pt toate frustarile si esecurile noastre. Inconstient, daca raul dispare si noi tot nu reusim sa facem ceva remarcabil, ei bine, atunci pe cine mai dam vina?

drogba  •  9 mai 2008, 22:28

ce sa sprijin dl Tolo?Faptul ca avem niste procurori extrem de slabi pregatiti?Ce sa sprijin?ca au ratat pana si singura speta in care puteau sa incadreze cazul asta si anume la evaziune fiscala si spalare de bani,asta in cazul in care se facea flagrant frumos,cu bani marcati,cu parte care primeste si parte care da,dar na,ce sa sprijin?faptul ca au pus pe caz stampila ”dare de mita” ca procesul sa fie pierdut din prima infatisare pt ca nu poate fi incadrat aici?ce sa sprijin dl Tolontan?Ca un caz clar ca lumina zilei si anume cazul ”cartabosul” nu se mai aude nimic de el si deja au trecut 6 luni si acolo datele sunt clare,acolo e dare de mita in stadiu agravant,cu pedepse de la 12 ani si?S-a intamplat ceva?

Sunt fan Craiova dar sincer incep sa cred ca cineva a comandat aceasta campanie Anti -Steaua iar dvoastra incepeti sa ne subestimati inteligenta,noua a cititorilor de rand cu aceste articole false.

rusine sa le fie  •  9 mai 2008, 22:30

Catalin, as vrea sa apari maine in ziar daca esti corect, si sa amintesti de episodul in care alergati cu bani dupa finlandezi ca sa ii bata pe Cehi …daca esti intr-adevar ‘dreptul’ sa ceri scuze in numele tuturor colegilor tai sai sa incepeti sa vorbiti de fotbal si maiputin de scandaluri. Ai demnitatea sa faci acest lucru????

ionutz  •  9 mai 2008, 22:31

TOLO
ESTI UN BANDIT SI LUCRI PENTRU NISTE BANI MURDARI AI UNUI SECURIST

daniel mihis  •  9 mai 2008, 22:31

dragi mei cetateni ai acestei colorate tari, nu pot decat sa va iau partea unora si altora NU,deoarece Tolontan al nostru are astazi mare dreptate. desi exista coruptie in sistem, haideti sa fim onesti unde am ajunge daca institutiile abilitate nu si-ar face datoria si nu s-ar sesiza macar in al 19-lea ceas, am ajunge o republica bananiera totala -ca acum suntem semibananiera si nu mai e mult sa ne salbaticim, acum in anii cand ar trebui sa ne cizelam catusi de putin caracterele si sa incercam sa ne stabilim un sistem de valori mai aproape de umanism si nu in a ne alege mentori tot felul de personaje abstracte contemporane cu un trecut mai mult decat delicat.
Tolontane, cu rele cu mai bune – tine-o tot asa si fereste-te intotdeauna de subiectivismul istoriei si hai sa facem ceva cu prezentul care e mai relevant si palpabil.
Cluj-Napoca
09.05.2008

bilica este un om bogat acum!  •  9 mai 2008, 22:32

Nu te mai ascunde dupa metafore ieftine. Orice om care nu-i cretinizat de ura isi da seama ca acest caz a fost de fapt Operatiunea „Titlul pt. cfr”. Daca se urmarea ca meciul U-cfr sa fie curat atunci se facea un filaj la Bilica si Astorga care au chefuit cu trica prin cluj si care erau oricum pe picior de plecare de la U. Sau tu esti naiv si crezi ca trica este vreun „inteligent si diabolic” care fenta filajul dna la o adica? Asta frapeaza in acest caz, dezinteresul total al dna in a combate coruptia indiferent din ce parte venea. Pun pariu cu tine ca Bilica pleaca din Romania cu contul ful de bani fara ca dna sa se preocupe prea mult de unde dreacu vin banii aia cand U este aproape falimentar si au mari restante la plata salariilor.

????????????????????  •  9 mai 2008, 22:33

http://www.gardianul.ro/2007/12/08/eveniment-c2/dupa_ce_l_a_pus_pe_basescu_intr_o_situatie_jenanta_arpad_paszkany_cercetat_pentru_spalare_de_bani-s91423.html

bootwo  •  9 mai 2008, 22:33

pentru ca a existat sitiatia similara cand andries s-a dus cu traista de bani in finlanda sa-i dea lui hyppia…….sunteti in exact aceasi situatie morala cu becali…….in locul vostru as abandona urgent acest subiect!!!!!!!1

Ariciu’  •  9 mai 2008, 22:33

Este foarte adevarat, in Romania nu este democratie nici acum la 20 de ani de la revolutie. In fapt, am schimbat dictatura unei singure persoane,dictatura comunista cu dictatura prostiei,a tupeului,grobianismului, spagii, inculturii si lipsei de civilizatie.
Am ajuns sa traim intr-o societate in care nu valoarea este apreciata ci hotia, minciuna si violenta gratuita, iar spaga este deja una dintre institutiile statului. Acestea sunt, din pacate si noile repere „morale” ale tinerei generatii, nu munca, cinstea si bunul simt.
Cat depre acest mic „Frankenstein” numit George Becali sa nu uitam ca este in mare parte creatia televiziunilor si ziarelor avide de senzational, care au gasit in acest individ o sursa de a-si mari tirajele si audienta, pentru ca nu-i asa, circul place oamenilor dintotdeauna. Putina autocenzura din partea mass-media in ceea ce priveste selectia stirilor si a celor care apar pe micile ecrane ar fi binevenita.

ionutz  •  9 mai 2008, 22:33

DROGBA
VEZI CA AC UM VINE RANDUL CRAIOVEI CICA MITITELU NU AVEA VOIE LA VESTIARE
HA HA HA
PAI ZI DESPRE PINALTI MAI TOLO CA VREA SA RETROGRADEZE PE CRAIOVA

chris  •  9 mai 2008, 22:37

pt ca intr-un campionat maslui ca al nostru , corectitudinea s-a ajuns sa fie….platita !!!….recompensata !!!….becalii din punctul meu de vedere n-a gresit cu absolut nimik !…..mi se pare mult mai de acuzat sabau care-si trimite rezervele intr-un meci cu clujul ,dinamo si rapid care au facut figuratie cu clujul , timisoara care s-a fat la o parte la piatra neamt si multe alte meciuri……sa acuzi pe cineva pt simplul fapt ca a cautat sa stimuleze corectitudinea unora intr-un campinat bolnav de incorectitudini , masluiri , trucari , cooperative si alte porcarii mi se pare chiar…..magarie !…..becali n-a dat bani ca sa fure , a dat ca sa nu fie….furat !…becali e departe de a fii perfect dar are totusi si multe calitati !….el e cel care a ridicat echipele romanesti de club in europa !….fara el nu se trecea inainte nici macar de tururile preliminare in uefa…..a fost primul care n-a vandut jucatorii buni ai stelei , fiindca a vrut performanta,obligand si celelalte echipe la investitii…..bun , rau , trebuie totusi sa-i recunoastem si meritele lui becali, nu numai defectele !….becali este acuzat acum ca un hot , ca un infractor si mi se pare f gresit !…..BECALI N-A VRUT SA FURE , A VRUT DOAR SA NU FIE FURAT !!!

ionutz  •  9 mai 2008, 22:39

BAI VOI CREDETI CA NUMAI CEEA CE VOR INTELECTUALII E DREPT SI CORECT?
NUMAI MUZICA CLASICA?
NUMAI SAMPANIE NU SI PALINCA?
NUMAI CAVIAR NU SI SLANINA?
CULTURA E FOARTE DIVERSA SI FIECARE OM O VEDE IN FELUL LUI
IAR BECALI ARE MAI MULTA SCOALA DECAT TOTI ZIARISTII DIN ROMANIA LA UN LOC SI CHIAR DACA VORBESTE MAI POPULAR ASTA NU DENOTA FAPTUL CA E SI PROST DAR VOI AIA SCOLITI SUNTETI CARTITELE SOCIETATII SUNTETI TONOMATE SI SA STII CA URSUL E POPORUL IAR STATUL E IMPOTRIVA POPORULUI DE AIA PUNE ATATEA TAXE

drogba  •  9 mai 2008, 22:41

IOnutz stiu despre acest caz,dar nu cred ca noi vom fi cei pe care ii va retrograda Ceahlaul,dar garantez ca Pinalti si la anul va fi tot in A.S-a inceput deja,noi pt ca Mititelu a fost la vestiare,OTelu,Buzaul si Iasiul pt ca nu indeplinesc conditiile de omologare pt sezonul viitor,una din ele o va pati,nu stiu care,dar de Craiova nu se vor atinge datorita nr mare de suporteri pe care ii are.

ionutz  •  9 mai 2008, 22:41

TOLO
SA AJUNGI LA BARCELONA CA PRIETENUL LUI TEIA SI ATUNCI SA VEDEM CINE VA DA BANI DE OPERATIE VOICULECU?

badday  •  9 mai 2008, 22:42

io stiu de ce!
pentru ca suntem foarte bine manipulati de o presa subiectiva;
pentru ca avem idoli de parerea carora depind gandurile, sperantele si actiunile noastre ca atare;
pentru ca fotbalul are de toate: bani – pe care n-ii dorim cu totii, vedete – cu care ne identificam, nesimtire – pe care o folosim incepand de la relatia cu profesorii pana la comportamentul in trafic;
speranta ca esti singurul individ care incala regula.

ionutz  •  9 mai 2008, 22:42

SI ACUM RAD CUM AU DAT NEMTENII AUTOGOL AM CREZUT CA MOR DE RAS

Jugaru Lucian  •  9 mai 2008, 22:44

Ai innebunit si matale? Chiar crezi ca exista sanse ca Becali sa fie condamnat in instanta chiar daca se dovedeste ca A DAT bani? A mai facut-o de zeci de ori,public..de ce nu l-au arestat pana acum? De ce tocmai acum cand risca in sfarsit ceva cu acest gest,nici macar imoral,de penal nici nu poate fi vorba..

ionutz  •  9 mai 2008, 22:44

DACA NU ERAU BANII IN FOTBAL ERA BINE
SA JOACE PENTRU O GAINA FRIPTA SI O BERE SAU UN SUC AIA ERA TREABA DAR FOTBALUL A LUAT-O IREVERSIBIL IN JOS SI CU TOATA OPOZITIA ORGANELOR STATULUI NU VA MAI FI CE A FOST

clord  •  9 mai 2008, 22:46

D-le Tolontan,

Mi-am permis sa dau copy/paste unei parti din comentariul d-voastra: „Priviţi! Fotbalul taie ca un laser hotarul dintre aceste două lumi. Becali îi face “papagali” pe procurori…”
Scuzati-ma ca va intreb, dar ce altceva sunt decat papagali???
Gigi Becali a alergat cu masina si punga de bani dupa jucatorii din Bistrita anu’ trecut parca, exista nenumarate afirmatii a multor conducatori de cluburi ca echipa x sau echipa y a fost premiata, au fost jocuri BLAT pe care le-ati observat si d-voastra sau le-ati observat si ati tacut (oare de ce?).
Si DNA ce face???
Descindere cu mascati pentru niste bani intr-o masina cu ideea ca DACA U Cluj impiedica CFR sa castige titlul, atunci masina si geanta cu bani ateriza premiu in curtea la U?

Da d-le Tolontan, sunt niste papagali acesti procurori pt ca aveau toate, dar toate motivele sa faca aceasta curatenie a mituirii unei echipe de catre alta echipa in orice moment.
Si oricat de procuror ai fi, sa dai drumul unui scandal chiar la acest UCluj-CFR, ori ca sunt prea slabutzi in functiile lor, ori sunt uneltele unor profitori care au stiut unde sa unga astfel incat procurorii sa muste.

Asta e durerea d-le Tolontan, iar singurul jurnalist, dar singurul care a ridicat prbl exact asa este „prietenul” d-voastra Mircea Badea… in rest parca sunteti toti orbi sau toti platiti sa scrie ce trebuie sa scrie!

android  •  9 mai 2008, 22:48

Iti spun eu de ce tin eu cu ursul in cazul de fata! Pentru ca nu vreau ca Steaua sa fie facuta responsabila pentru toate marlaniile don fotbalul romanesc! Pentru ca vreau sa fie prinsi mai intai aia care dau bani echipelor cu care joaca meciul direct si respectivii se dau la o parte. Cazul lui Jabba the Hutt Iancu ilustreaza perfect proverbul „Hotii striga hotii”. Daca Becali a vrut sa premieze jucatorii de la U Cluj si asta este intr-adevar imoral, dar nu este ilegal, de ce sa sufere niste jucatori la care voi nu va ganditi cand asociati imaginea lui Gigi Becali cu numele Stelei. Am vazut totusi ca ati inceput sa separati cele doua concepte si va felicit sincer si va doresc s-o tineti tot asa. Sunt multi suporteri ai Stelei care nu il iubesc deloc pe Becali.

Tinem cu ursul pentru ca nimic nu este alb sau negru in tara asta! Tinem cu ursul pentru ca se cauta un tap ispasitor pentru coruptia din fotbalul romanesc si acesta NU VA FI STEAUA!

ionutz  •  9 mai 2008, 22:50

HAI PA
NU MAI STAU CA ORICUM TOLO E PREA LAS SA RASPUNDA DE CE NU A INSISTAT LA MECIUL CFR-BISTRITA CU INTREBARILE SI LA CEAHLAUL-POLI
ASTEPT UN RASPUNS PE EMAIL TOLO ASTEPT UN RASPUNS IAR DACA NU RASPUNZI NU O SAI INTRU PE BLOGUL TAU NICIODATA
NOAPTE BUNA
P.S.GANDESTETE CA SI TU AI FAMILIA TA SI VEZI DE FAMILIA TA SI LASA FAMILIA BECALI IN PACE SCRIE DE FOTBAL SI PETRECE TIMPUL CU AI TAI CA BECALI E IN STARE SA TE LASE RECE

ionutz  •  9 mai 2008, 22:52

SI NU UITA TOLO ASTEPT MAILUL TAU

G.COMAN  •  9 mai 2008, 22:54

nu cred ca exista o mai mare ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)decat sandu asta .ce vrea ?cand ?dak nu acum .esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

visatorul  •  9 mai 2008, 23:00

am avut un vis deshart: se intimpla ca vedeam la tv cu ceva timp in urma cum mircea sandu si dragomir se laudau ceva de genul asta ” aduceti-mi cea mai mica dovada ca se umbla cu „bani negri” in fotbalul romanesc shi echipele implicate vor fi retrogradate in urmatoarea secunda”. Fac un apel catre ziarshtii fff tineri, nu ashtia „versatzi”, sa caute prin arhive poate gasesc aceste declaratzii. PS:l-am vazut azi pe Borcea la tv shi parea cam tras la fatza, oare de ce nu mai e antistelist acum ?!?!?

danciu_gol  •  9 mai 2008, 23:02

Bv domnule Tolontan,,,entuziasmant articol,eu sunt dinamovist dar orice articol negativ la adresa lui Turcu ma face fericit si astfel nu-mi explic cum stelistii ii iau apararea acestuitaran.Oricum nu l=ati atacat pe Jiji aici doar v-ati folosit de el pt a explica mai bn teoria dumneavoastra.Dar maj. romanilor au inca ideile lu mamaia(a se citi a oamenilor de la tara fara prea multa carte) care crede ca ..cine ajunge la tv e destept,ca preotul trebuie respectat oricat de porc ar fi pt ca are carte,primaru e primar..iar Becali este respectat pt ca toti ar vrea sa fie ca el sa aiba bani si in general cam toti au aceeasi educatie ca a lui pt ca un om inteligent mi-e greu sa cred ca i-ar fi fan.

Comentează