Ursul

În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii

vineri, 9 mai 2008, 8:21

În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii

Mircea Cărtărescu a scris ieri în Evenimentul zilei un text cît o Constituţie. Esenţa: România e împărţită în două. Dar nu geografic sau după nivelul de dezvoltare.

Nu există o Românie urbană şi o Românie rurală. O Românie tînără şi o Românie bătrînă. O Românie angajată la stat şi alta a antreprenorilor. O Românie bogată şi o Românie săracă. Sau există, însă nu ele sînt importante. Ci altceva.

România se divide dureros în ţara oamenilor egali şi ţara celor care au puteri nelimitate, care-i ridică deasupra concetăţenilor lor.

Priviţi! Fotbalul taie ca un laser hotarul dintre aceste două lumi. Becali îi face „papagali” pe procurori, decide ce e moral şi imoral şi nu recunoaşte legile fotbalului decît atunci cînd îi convin. Cu siguranţă, finanţatorul Stelei nu e cel mai mare vinovat. El măcar a făcut şi lucruri bune. Destule, inclusiv pentru fotbal.

Dar el e cel mai vizibil exemplu al bunului plac care acţionează paroxistic într-o ţară bolnavă. Becali e Voievodul-Fac-Ce-Vreau.

Şi acum, întrebarea. Dacă ne deranjează acest lucru, dacă ne simţim umiliţi într-o ţară cu două rase, cea a stăpînilor şi cea a oamenilor obişnuiţi, de ce, ori de cîte ori statul acesta imperfect încearcă să facă ceva, prin justiţie, prin DNA sau prin guvern, noi îi pulverizăm mental orice şansă? De ce ţinem cu ursul care ne sfîşie fiecare zi din cîte mai avem de trăit?

Comentarii (490)Adaugă comentariu

Catalin  •  9 mai 2008, 23:03

pentru ca in cazul de fata nu avem un urs ci un prost care urla doar ca e urs….ursii adevarati sunt in padure iar unul dintre ei te plateste pe tine cataline sa faci ziarul asta

ionutz  •  9 mai 2008, 23:04

BAI DANCIU-CAPU-GOL
EU ITI GARANTEZ CA BECALI E MAI DESTEPT CA TINE SI DESTEPTACIUNE SPUNE TE ROG IN CE SE MASOARA?HAI SPUNE IN CE SE MASOARA?ASTEPT UN RASPUNS DE LA TINE

milici  •  9 mai 2008, 23:07

DNA e subiect de GSP?
DNA e o institutie stalinista care actioneaza numai la comanda politica fara alte rezultate.DNA acioneaza coordonat cu asociatii lor (carora le ofera material exact ca pe vremuri):Evz , Cotidianul,RL,Realitatea si… jalnicul GSP.Se dau directii se fac regii,show-uri , manipulari mediatice.Imediat echipa intelectualisto-anticomunisto-obedienta e gata sa asigure credibilitatea necesara , folosind mijoace parca luate din strategia PCR.La capatul firului e combinatia bicefalo-pleonastica BASE-VANTU.Lumea tace fara sa-si dea seama ca ne pregatim sa devenim o tara de urmariti si ascultati si ca se pune in pericol insasi DEMOCRATIA.Suntem condusi de oameni care mimeaza democratia.Am ajuns o tara de urmariti si ascultati. Istoria se repeta dar nimeni nu invata nimic din ea.Oamenii gandesc de genul ‘toti fura oricum macar sa ne distram la spectacole’.
Antistelistii (categorie imposibila inventata de Razvan Lucescu in singura noastra lume,in care ar trebui sa fim PRO… si nu ANTI) si altii aplauda spectacolul si cer sa curga sange.Despre Tolo ,cu care am fost coleg de servici si-i stiu, cata de cat, calitatile si limitele:am crezut initial ca el crede in cauza sa dar acum constat ca el e o veriga in acest mecanism infernal de securizare a tarii ,actionand neobosit in aceasta directie.
Isi da cu parerea despre toate si peste tot,acuza,ataca,se buluceste, e informat si face deductii , desconspira scrie tot felul de pastile numai de el intelese doar directia e aceeasi.
Din pacate asta e pretul inculturii si alfabetizarii fortate.Urmeaza nealfabetizarea!

Oliver  •  9 mai 2008, 23:10

Tolo ,te stimez, te-am vazut tot vazut la realitatea zilele astea si pot spune ca judeci foarte bine.
Un sfat:Nu ii mai spune lui becali ca esti egal cu el… pentru ca mai are mult de invatat pana sa ajunga ca tine.

Tine-o tot asa!

www.craiova4all.ro  •  9 mai 2008, 23:12

de abuzurile dna nu zice nimeni..
***(spam publicitar)

Stelist  •  9 mai 2008, 23:13

De ce tinem cu ursul care ne sfasie?!:)))Pe cine sfasie?!:))Pe tine asta seara?!?!:))Mai bine stateai acasa…
P.S: Multimea tine cu cel pe care-l simte atacat de voi…hienele…si nu numai!!Pentru cultura ta generala..vezi si cazul suspendarii presedintelui Basescu..Dar voi sunteti prea p.r.o.s.t.i si prea intunecati la minte ca sa vedeti asta,caci va biciuie voiculescu sa tot il atacati pe Gigi…

JohnnyWalker  •  9 mai 2008, 23:15

Vad ca iar esti contestat de majoritatea si pe buna dreptate. Camapanie anti-Steaua si anti-Becali. Nu ar fi bine ca voi sa va limitati la a scrie articole despre meciurile de fotbal si nu de culisele lui. Ca aduceti prea multa popularitate negativa acestui sport. Are deja fotbalul bubele lui, voi puneti sare peste, si nu umpic acolo, nuuuu ci cu tona si mai adaugati si acid. In Spania este voie cu astfel de practici, la noi de ce nu? Ca suntem tampi, de fapt nu noi ci aia care au facut regulamentul. Cand Becali a dat bani gimnastelor nu a mai zis nimeni, nimic. Sunteti niste oameni mici la suflet si slabi la gandire. Minti comuniste nu capitaliste. Apopo. ce facultate ai? , ca parca te-am mai intrebat.

Fusulan  •  9 mai 2008, 23:19

Nene Tolontane, eu cred ca destept a fost ala care l-a „determinat” pe fundasul lui U Cluj sa-i sara in cap atacantului de la CFR !
Ala aranjament, domnule ! Ce milioane, ce sacoshe pline ochi cu bani, ce declaratii sforaitoare ? Poate ca cel care a facut asta o fi „de expresie maghiara” (cum se sunea pe vremuri), dar dovedeste ca stie mai bine proverbele romanesti. Mai ales pe acela cu „buturuga mica rastoarna carul mare”.
Cit despre lipsa „flagrantului” sint convins ca Jiji a aflat in ultimul moment ca treaba „e lata rau” si a trebuit sa anuleze toata „actiunea”. In treacat fie spus, tipul are un curaj demential, unic in tara. Se vede ca e dus cu sorcova, deoarece chiar un hot normal n-ar face una ca asta. Iti dai seama de cite ori o mai fi facut-o pana acum ???

aaaaa  •  9 mai 2008, 23:20

ionutz,IN MOD SIGUR BECALI E MAI DESTEPT CA SI TINE:))

florin  •  9 mai 2008, 23:23

Salut Catalin,
cu siguranta banii erau ptr u cluj,dar era mai bine inainte cand se faceau blaturi?
dar dinamo-cfr ai vazut?acolo trebuia sa fie DNA.sau ceahlaul-poli timisoara.
dar cfr ,ei sunt sfinti?
imi pare rau,cu tot respectul,dar gresesti.
cu stima,
florin tautu

claudiu  •  9 mai 2008, 23:25

A fost acest caz „valiza cu euro”, un caz care cu siguranta nu are ce cauta in niciun fotbal din lume, nu pt ca ar fi interzis un astfel de gest ci mai degraba pt ca nu ar trebui sa fie necesar. Fiecare din noi, odata ce ne-am ales, de bunavoie si nesiliti de nimeni, o meserie, suntem datori sa ne indeplinim atributiile cat mai bine cu putinta, fara sa asteptam stimulente de afara… Totusi sunt surprins (neplacut) sa vad cata importanta da DNA-ul acestui caz in care nu s-a comis niciun act ce are legatura cu coruptia/darea de mita… Propun un scenariu asemanator: dl. Copos declara maine ca daca nationala Romaniei castiga EURO 2008, va premia fiecare jucator cu 50 de cozonaci. Ooooops!! Dl. Copos, atentie mare: veti fi chemat la DNA… la fel si nationala Romaniei!! Ooooooops, chiar mai mult: Rapidul ar putea fi depunctat!!! Oooooops, mai grav: apare Marian Iancu la TV si striga in gura mare ca „RAPIDUL AR TREBUI RETROGRADAT”!!!! Oameni buni, in ce tara traim? Bagam Rapidul in B, sau il depunctam, pt ca vrem sa-i dam lui Lobont un cozonac pt castigarea EURO2008??? A, daca vine Lobont si spune: „dl Copos, castigam EURO doar daca ne dati cozonaci”, atunci e cu totul altceva… Dar Lobont nu cere asta, nu cere absolut nimic, joaca pe bune, castiga EURO si Copos vrea sa-l premieze, pe el si pe restul echipei… Si chiar aveam intentia zilele astea sa-i cumpar nepotelului meu o ciocolata daca ia o nota mare la matematica… M-am razgandit… nu as vrea sa fiu chemat la DNA…

covami  •  9 mai 2008, 23:25

D-le Tolontan, sincer, nu pot sa-mi dau seama de ce, mai tot timpul, apelati la moralitate numai cand este in joc numele lui Becali. Aveti impresia ca lucrati la un ziar cu renume in Romania, dar nu scrieti nimic special. In loc sa faceti adevarate investigatii la meciurile cu adevar aranjate si f evidente(vezi crf cluj-rapid:1-3,sez ’06-’07, sau ceahlaul-poli timisoara:2-1, sez ’07-’08 si multe altele), dvs alegeti sa faceti „galagie” numai cand e vb de Steaua, implicit Becali. Si stiti dc? Pun pariu ca stiti, dar vreau sa afle si iubitorii fotbalului care din necunostiinta de cauza sau din pasiune ptr acest sport va cumpara ziarul acesta de doi bani:gsp, si acum vine inevitabil raspunsul:ptr ca toti sunteti niste ziaristi corupti care actioneaza la comanda lui Voiculescu.
Suntei patetici, cu o prestatie lamentabila!!!
Pai, voi va credeti ziaristi ptr ca aveti sansa sa comentati anumite anchete intreprinse de dna? asta poate sa faca orice!!! Noi, microbistii adevarati, vream anchete, articole adevarate, nu comentarii raportate la moralitate de ziaristi corupti!!
Ocupati-va si de alte echipe, fratilor, ca nu numai steaua face blaturi, ci 80% din echipele de fotbal romanesti!!
Fiti impartiali, echidistanti si onesti, ci nu corupti,impartiali si….comentatori….
Acest mesaj este dedicat celor care iubesc fotbalul!!!
PS: D-le Tolontan, daca ati citi macar 5% din mesajele postate pe site-ul dvs, cu siguranta, v-ati lasa de meseria asta!!

ALIN  •  9 mai 2008, 23:27

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) !!! ESTI UN MILOG !

Daniel  •  9 mai 2008, 23:30

Va rugam mult, NU MAI VORBITI CU BECALI. E ca si cum ati accesa site-uri porno in direct la stiri….

ALIN  •  9 mai 2008, 23:32

M A N E V R A !!! P O L I T I C A !! S A F I O R B S A N U V E Z I A S T A T O L O N T A N E !!! A S T E E T U S A F A C I P O F T E L E A L T O R A M I L O G U L E !! D O A R S E R E D U C E T O T U L A B $ N I !!!

La Steaua  •  9 mai 2008, 23:32

Nu se prea vinde CFR-ul , nu ? Tot la Steaua in curte e rost de painica…

ciobanski  •  9 mai 2008, 23:34

40. raul gonzales on 9 Mai, 2008 9:43 pm domnule tolontan vreau sa te intreb ce diferenta este intre ce a facut becali dand bani lui “u”cluj si galeria lui dinamo care a strans o cheta de 3500 de euro si i-a dat-o echipei dinamo pantru a bate steaua???? s-a facut publica treaba asta.aveti un raspuns?asta cum se cheama?
——————————–

S-ar putea ca cheta aia sa fi fost o diversiune de la adevaratzii bani care au venit dinspre Cluj! Daca in loc de 3500 Euro erau vreo 3 milioane??? A numarat cineva aia 3500 euro…a vazut ce bancnote erau???

toteu  •  9 mai 2008, 23:34

@claudiu
Tareeeeee!
As vrea sa iti fac cinse cu o bere, dar daca ma vede DNA o sa ma cheme la discutii asha ca …..

Ce penibil!!!!! Toti ziaristi din Romania sunt murdari sau cauta SENZATIONAL SI INCREDIBIL fara sa realizeze ca sunt doar jocuri de culise.

@covami
Ai dreptate si mai mult, de ce nu se pun intrebari pentru Dinamo – CFR 2008 si RAPID – CFR 2008 si CFR – BISTRITA 2008. Pentru ca anul asta se voteaza!!!!!!!!!!!!!!!

Iesanul  •  9 mai 2008, 23:36

Si eu stiu de ce: sunt oameni onesti si profund morali, care isi pot demonstra calitatea de OAMENI in orice sistem NORMAL de valori si nu se tem de ADEVAR si ceilalti, dupa cum se vede mai sus, cei mai multi, ce confunda ADEVARUL (care este unul singur in orice speta) cu ceea ce pot/vor ei sa gandeasca (tampii si leprele, unii nauci, altii profund amorali). Nu va faceti iluzii d-le Tolontan, in tara asta pe prea putini ii intereseaza ADEVARUL: singura dorinta este impunerea propriilor pareri in ciuda oricaror evidente sau logici obiective.

aaaaa  •  9 mai 2008, 23:36

DAC SE INTAMPLA INTR-O TZARA CA SUA ACUM SI MAMA LUI BECALI ERA ARUNCATA IN STRADA….
NU MA INTERESEAZA DE MITA, DAR CE IMPOZIT A PLATIT BACALI PE BANII ASTIA?
ZERO!!
SA NU VA MAI PLANGETI CA NU SUNT AUTOSTRAZI, CA SUNT GROPI, CA E MIZERIE.. DACA IL SUSTINETI PE BECALI IMPACATI-VA CA TOATE ASTEA SUNT PENTRU CA OAMENI CA ANIMALUL ASTA NU SUNT FORTZATI SA PLATEASCA IMPOZITELE LA STAT!!!!

laur  •  9 mai 2008, 23:37

felicitari covami pentru comentariu ! dar as vrea si eu sa adaug ceva …..tolontane tot o tragi cu moralitatea dar de ce nu prezinti tot ce este de spus despre acest caz ? tu prezinti doar informatii trunchiate ceea ce te face sa fii in barca cu cei depre care tot vb tu ! de ce nu spui lumii ca premierea (gen ce a facut becali ) este admisa in multe tari (portugalia, franta , anglia etc…) daca se plateste impozit pe banii respectivi ! doar nu a premiat u cluj sa piarda cu cfr atunci era o problema ! si daca as fi vrut sa premiez pe astia de la u cluj nu aveam voie ? de ce ?

calin  •  9 mai 2008, 23:39

de ce dati declaratii cu becali cite 10 pe zi de ce ii bagati microfonul in fiecare zi in gura ca sa debiteze prostii
cine sunt adevaratii vinovati ca becali e lasat sa vorbeasca el sau poate voi care ii dati sansa si tribuna sa o faca si apoi tot voi va plingeti ca becali va insulta

clord  •  9 mai 2008, 23:52

pt iesanul:
Sigur ca da, unii isi impun logica si adevarul lor intr-un context sarantoc literar iar tu incerci s-o faci cu 3 cuvinte in plus gandindu-te ca iesi la suprafata ca uleiul.
Nu exista logici obiective atunci cand discutia se masoara in pareri… si fenomenul se numeste fotbal. Invata sa-i citesti pe toti, sa-ti promovezi cunostintele dar nu baga pumnul in gura la figurat pt ca sigur ti se va intampla sa te crezi chiar destept, si nu cred ca e cazul.
S-auzim de bine!

marian  •  9 mai 2008, 23:54

de ce ma cenzurezi, http://www.tolo.ro ?

cassius  •  9 mai 2008, 23:57

Daca erai ziarist adevarat, nu un pispirache, scriiai de toate blaturile, si au fost nenumarate in acest campionat… dinamo-cfr, rapid-cfe, cfr–bistrita, ceahlaul-cfr, craiova-buzau! Pe astea u le-ai vazut? Dar penaltiul de la cluj cumm ti se pare? Dar declaratia lui Andone care a spus ca au fost mai buni in razboiul dus pe toate planurile? Esti jenant! Faci pe deontologul dar in fond esti departe de ceea ce trebuie sa fie un ziarist adevarat.. Scrie de marea echipa cfr , de modul cum a obtinut victoriile , in fond e campioana! Dar cfr nu vinde! Tot ciobanul vinde ziarul. Vai de capul tau, cred ca e cumplit sa constientizezi ca nu esti decit un epigon al marelui Chirila..

adi_stelistul  •  10 mai 2008, 0:01

1. Este mita pentru ca , desi recompensa a fost promisa pentru indeplinirea unei sarcini de serviciu, s-a facut in scopul obtinerii unui beneficiu. E ca plicul dat pentru o semnatura. Dealtfel , Becali, dupa ce la inceput o dadea cu „ce-am facut, dom’le, ilegal?” , a fost sfatuit sa schimbe macazul (avans pentru cumpararea de teren).
2. Toata presa spune ca DNA e a lui Basescu. GSP(si Tolontan) lauda DNA! Voiculescu il critica de cate ori are ocazia.
Surpriza mea e alta : Borcea , Copos, chiar Muresan (cu-a lui „dorim si Steaua in Liga”) sunt surprinzator de binevoitori cu Becali. Am zis surpriza? Am glumit.

Anonimus  •  10 mai 2008, 0:04

Este complet adevarat … totusi aceeasi masura se aplica nu numai lui Becali, ci si politicienilor sau altor oameni bogati (Nastase, Mitrea, Remes, Nagi, Voiculescu, Copos, Patriciu , Vantu etc) unii dintre ei chiar patroni de ziare 🙂

banel  •  10 mai 2008, 0:06

tolontane ai fata de militian ce o fi fost taticu tau . nu l plac pe becali dar daca scadem ura fotbalistica ar trebui luate toate meciurile din campionat din ultimii 5 ani sa se vada ce marsavii a facut dinamo a lui tolontan si care sant facute uitate de aia s a ajuns sa se dea bani ca sa se joace corect!!am mai vazut filmul asta vezi mona musca sau suspendare basescu cand cei mai putin vinovati sant tavaliti si scosi in fata iar dracii jubileaza pt ca vor sa castige meciuri cu arbitrul sau cu dosare penale .stiu ca nu veti publica dar tontomane ca si gradinescu si altii ca niste caini sa crapati si nu altfel

Piticu  •  10 mai 2008, 0:08

Afara din tara cu toti hotii si afaceristii din Romania.

mihai  •  10 mai 2008, 0:09

Cataline,tu ne fortezi sa-l sustinem pe becali.Daca e sa privim campionatul in ansamblu,cu tur si retur,ceea ce a facut becali in ultima perioada a fost sa-i asigure STELEI SANSE EGALE cu c.f.r-ul.
Dar despre ursul numit PRESA care ne-a sfasiat inimile in fiecare zi cu atacurile impotriva STELEI ,ce zici?

vish  •  10 mai 2008, 0:13

BECALI TREBUIA DE MULT SA INFUNDE PUSCARIA!!!

vreju’ de fasole  •  10 mai 2008, 0:14

„În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii”

Normalitate, d-le Tolontan? Care normalitate? Ca un procuror se trezeste sa faca curatenie in meciul U CLUJ- CFR? D-le Tolontan… vrem sa ne trezim intr-o dimineata cu 3 echipe in Liga 1. Sau nici una, sa fie arestati toti… dar sa nu privim cum incepe curatenia pt ca unii ating butoanele care asmuta DNA-ul!
Asa ceva se face intr-o tara in care sistemul e deplorabil, in care normalitatea e inexistenta, in care, daca rezolvarea adversarului in sport se face prin implicarea statului, atunci sa plecam draq din tara asta si sa va lasam pe toti sa va faceti singuri gazete si sa le cititi.

Urlam toti p-aici, care n-avem meserie de gazetari dar va tinem gazeta asta spurcata in mana cand o platim… si daca tot o platim si va accesem site-ul, macar cititi-ne!
Pt ca va veni vremea cand cineva destept chiar va face un ziar de sport si atunci o sa dispareti cu totii!

Cineva spunea ca era pregatit sa-i ia nepotelului o ciocolata pt o nota mare, dar s-a razgandit, daca intra DNA pe fir. Macar asta ar trebui sa va dea de gandit… ATAT MACAR!

cosmin  •  10 mai 2008, 0:15

Tinem cu ursul pentru ca nu suntem in stare sa ne invingem frica… asa am fost educati, sa ciorovaim la colturi, iar cand suntem chestionati intr-o problema de fond sa salutam ursul… sa ne imprietenimm cu el… paradoxal traim intr-o societate in care lucrurile anormale au ajuns sa ne para NORMALE… e trist… sper insa ca tinerii( undeva in strafundurile mele sunt sigur!) din ziua de azi nu vor tine niciodata cu ursu’!

dana  •  10 mai 2008, 0:17

Nu-mi vine sa cred cate persoane inca mai cred in steaua lui becali si la propriu si la figurat,toti cei care-i iau apararea ori sunt inconstienti(saraci cu duhul),ori needucati.Si cu asta ,dixit,suntem irecuperabili ca natie.

HINGHERU  •  10 mai 2008, 0:18

pentru prostii care sustin ca becali nu a platit impozit pe banii de la cluj ii anunt ca impozit s-a platit,omu are chitante comform carora banii i-a scos din banca,sau nu stiati ca nu se plateste impozit cand scotii bani la plimbare,impozit se plateste cand efectuezi tranzactii.puteu sa-l arda doar in urmatorul fel:asteptau sa dea banii lui u cluj ,bine oricum nu era cazul ca oricum n-au castigat,dar sa continuam.apoi asteptau sa vada daca s-a platit impozit la aceasta tranzactie,ceea ce oricum nu putea sa faca ca se dadea in vileag si era depunctat de frf.dabia atunci puteau sa-l acuze de evaziune fiscala.PS:sa nu mai le dati copiilor bani de buzunar ca au luat note bune ca va incadreaza dna la dare de mita

GQ  •  10 mai 2008, 0:18

La noi MAREA CORUPTIE inseamna ca le-a dat bani la aia sa joace corect.Mai bine DNA-ul ar investiga de ce s-a ajuns ca aia sa primeasca bani ptr a juca cinstit.

chix  •  10 mai 2008, 0:19

dana, te rugam… sau te culci cu cine vrei tu sau uita-te la telenovele. Daca ai o parere cauta-ti un site pt fete microbiste. Sa-ti dai cu parerea in felul asta e ca si cum ti-ai dori sa intre ceva si nu stii cum s-o faci…
Dispari!

FRANKI/DUBLIN  •  10 mai 2008, 0:25

VA RAMANE O ENIGMA PTR MINE TOATA VIATA:CUM DRCU MAI GIGI SA TE FACA DNA-UL IN HALUL ASTA,PE LA SPATE???DA STATI LINISTITI,VOI CE MUSCATI DIN GIGI,TEIA SI STEAUA….O VETI S.UGE RAU LA FINAL HAHALERELOR,NE FACETI VOI PE NOI BAI ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)??IAR TU TOLONTANE,DU-TE BRE’ SI TE CULCA,AI CITIT CE TI-AU SCRIS OAMENII???IN LOCUL TAU M-AS ASCUNDE,MERCENARILOR CE SUNTETI,NU TI-A DAT GIGI LOZUL???DA’ NICI NU TI-L DA,SA CRAPI DE CIUDA,MI-L DA MIE.HAHAHA…HAHAHA…..CE TEAPA!!!!!!

HINGHERU  •  10 mai 2008, 0:26

nu mai luati bani dupa voi ca ori va acuza dna de dare de mita,ori dupa spusele unor analfabeti va vaneaza circa financiara sa va ia impozit doar ca va plimbati cu bani,inca un sfat practic,fara tips la ospatari si nu uitati sa luati monezile care le primiti rest de la paine ca nu stiti unde au astia amplasate camerele

FRANKI/DUBLIN  •  10 mai 2008, 0:28

NEA GIGI,AM GLUMIT CU LOZUL,DA DACA INSISTI SA MA „SPONSORIZEZI”…ACCEPT,NU DE ALTA DA’STA TONTOLONTAN LA COLT SI ASTEAPTA….HAHALERA….

FRANKI/DUBLIN  •  10 mai 2008, 0:31

…SI PROMIT SOLEMN CA NU DAU CHITANTA,SA VAD CE-MI FACE DNA-UL…VINE DUPA MINE IN IRLANDA??***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Garrincha  •  10 mai 2008, 0:31

Daca as stii ca tot acest proces ar fi urmat si de altele, as fi de acord. Dar draga Tolo, din moment ce dna-ul nu s-a autosesizat la cazul poli-ceahlaul, permite-mi sa cred ca miza acestui tambalau nu e creditorul ci Steaua. Pe creditor n-o sa-l prinda, el va declara ca a glumit la telefon si ca gigel coman minte, singura care va avea de suferit va fi Steaua, nu creditorul, nu mitica cu suta lui de procese pe rol, nu „nea sandu”, nu „pinalti”, nu „pachidermul banatean”, NOI. Iar raspunsul la intrebarea ta consta in faptul ca multi romani prefera sa se faca frate cu ursul ca sa treaca puntea.

FRANKI/DUBLIN  •  10 mai 2008, 0:37

@DANA: ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

cavasachi  •  10 mai 2008, 0:41

mama tolontane ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)..ce le-ai facut??

roach  •  10 mai 2008, 0:45

Raspuns la intrebarea lui Tolo: e simplu. Fiindca cu ursul asta se identifica majoritatea romanilor. „Daca un incult e in stare sa-si bata joc de toti si de toate in halul asta doar fiindca are bani, de ce n-as putea si eu, ca sunt la fel de incult, atunci cand voi avea bani?” Da, 99% din cei care gandesc asa nu vor avea niciodata banii astia, dar e dreptul lor sa viseze, nu? E mult mai usor decat sa inveti cum sa fii civilizat.

Parerea mea…

Leo  •  10 mai 2008, 0:48

A luat tata pensia, sa ma duc repede sa-i spun sa nu i-a banii cu el ca sa nu il prinda DNA-ul, cine stie pe unde il baga aia…

Rapidist  •  10 mai 2008, 0:49

Ma bucur ca unii pleaca din Romania…franki tata, ramai acolo…serios…du-te-n p.lm de copil subdezvoltat intelectual…o sa suge.ti de la gigel toata viata voastra…nu stie unu sa zica k e un cioban parvenit…va place k asta sunteti si voi…

Rapidist  •  10 mai 2008, 0:53

Bravo mai Tolo! Nu te citesc, dar nu conteaza asta…ai zis ceva adevarat azi…iar restul care nu-ti dau dreptate sunt din cealalta Romanie, de-acolo de unde se mananca branza…;)

HINGHERU  •  10 mai 2008, 0:54

reactie tipic rapidista de mai sus,cred ca isi tineau creierele in brichetele care le-au aruncat pe teren,stati fara griji ca incap,cat de mare sa aiba creierul o ccioara

HINGHERU  •  10 mai 2008, 0:56

sa vezi acum sir de injuraturi

Comentează