TOLO.RO
În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii
vineri, 9 mai 2008, 8:21
În România există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii
Mircea Cărtărescu a scris ieri în Evenimentul zilei un text cît o Constituţie. Esenţa: România e împărţită în două. Dar nu geografic sau după nivelul de dezvoltare.
Nu există o Românie urbană şi o Românie rurală. O Românie tînără şi o Românie bătrînă. O Românie angajată la stat şi alta a antreprenorilor. O Românie bogată şi o Românie săracă. Sau există, însă nu ele sînt importante. Ci altceva.
România se divide dureros în ţara oamenilor egali şi ţara celor care au puteri nelimitate, care-i ridică deasupra concetăţenilor lor.
Priviţi! Fotbalul taie ca un laser hotarul dintre aceste două lumi. Becali îi face „papagali” pe procurori, decide ce e moral şi imoral şi nu recunoaşte legile fotbalului decît atunci cînd îi convin. Cu siguranţă, finanţatorul Stelei nu e cel mai mare vinovat. El măcar a făcut şi lucruri bune. Destule, inclusiv pentru fotbal.
Dar el e cel mai vizibil exemplu al bunului plac care acţionează paroxistic într-o ţară bolnavă. Becali e Voievodul-Fac-Ce-Vreau.
Şi acum, întrebarea. Dacă ne deranjează acest lucru, dacă ne simţim umiliţi într-o ţară cu două rase, cea a stăpînilor şi cea a oamenilor obişnuiţi, de ce, ori de cîte ori statul acesta imperfect încearcă să facă ceva, prin justiţie, prin DNA sau prin guvern, noi îi pulverizăm mental orice şansă? De ce ţinem cu ursul care ne sfîşie fiecare zi din cîte mai avem de trăit?
HINGHERU • 10 mai 2008, 0:57
intarzie cam mult,probabil i s-a terminat ora de net
chix • 10 mai 2008, 0:58
:))))
HINGHERU • 10 mai 2008, 0:59
imi aprind o tigare pana se mai scotoceste in buzunare de doi lei,apropo cu doi lei ajungi actionar majoritar la crapid
frrfr • 10 mai 2008, 1:04
PENTRU CA SUNTEM UN POPOR DE RETARDAT.I, SI ASA VA RAMANE.
Nu guvernul sau politicienii sunt de vina pt situati asta, ci OAMENII.
POPORUL ROMAN ESTE FORMAT DIN INDIVIZI RETARDAT.I.
2449 • 10 mai 2008, 1:11
e simplu, pt ca suntem rromani.
unknown • 10 mai 2008, 1:12
Nenorociti mai sunteti unii, l-ati scos pe becali si implicit Steaua in fata pentru ca s-a platit sa se joace corect insa nu vedeti cu ochelarii de cal cum ceahlaul-poli sau cfr-bistrita a fost un blat pe fata, cum de nu s-a sezizat dna-ul acolo ? Nenorocitilor de ziaristi, dati toata ziua stiri cu becali dintr-o placere morbida si dintr-o ura profunda de al vedea pedepsit in orice fel chiar daca nu e vinovat, penibil, desi nu sunt fan becali nicidecum recunosc ca mi-e mai simpatic acum cand vad cum toti neoricitii s-au aliat impotriva stelei
dana • 10 mai 2008, 1:16
Chix si Franki/dublin-reactii tipice de frustrati sexual,pe langa binecunoscuta marlanie si misoginism moioritice ,impotenta spirituala va caracterizeaza.Ati cam dat CHIX.
giuby • 10 mai 2008, 1:21
Sa-l bage si pe Bute la parnaie ca a luat bani de la Gigi..
Sa ancheteze si gimnastele si olimpicii la matematica si informatica..
Sa desfinteze clubul de fotbal Steaua in ziua cand UEFA il elogiaza ca a adus Romaniei 2 echipe in CL..
Sa facem ce stim noi mai bine sa ne distrugem valorile!
dana • 10 mai 2008, 1:21
Daca incapabilii astia de a se integra societatii de la noi ne reprezinta asa in afara ,ca exemplarul pitecantrop din Dublin nu ma mai surprinde nicio reactie a strainilor fata de natia asta.Cu reprezentanti ca astia ne meritam indivizi ca becali si basescu urland pe toate posturile.
gogu • 10 mai 2008, 1:24
tolo multora le place asa si mai mult multi si-au gasit o latura de lingusitori.
Aaa si inca ceva, aia care tot il apara vehement pe becali, o sa te linseze si pe tine.ma mir ca inca nu ai relizat ca baietii scriu la comanda sau la salar mai bine zis.
Derbedeul asta de gigi isi face o clica care sa-l apere la greu si crede ca noi nu ne-am prins.
I-ai observat pe ai oameni de fotbal cum rasar ca ciupercile dupa ploaie sa-l laude ca nu e vinovat. E periculos de rau ceea ce se intampla dar m-am obisnuit.
Parerea mea e ca daca nici bombonel nu a intrat la parnaie inseamna ca mafia traieste si o sa mai traioasca la greu.
Pacat de taranii aia chinuiti prin CAP-uri ca la ei se rasfrange coruptia asta generalizata.
giuby • 10 mai 2008, 1:26
E clar ca Ursu trebuie pus cu botul pe labe dar nu inchis..
Sa fim seriosi omul asta a facut mai mult bine decat rau..
Pe mine m-ar deranja tare sa-l inchida pe nea JIJI iar Nicu Gheara sa fie liber..
BALAN VALENTIN • 10 mai 2008, 1:37
dle Tolontan,dvs nu trebuia sa fiti cainele de paza al democratiei?nu pandar.ca si pazitor al dmocratiei dvs. ce faceti?instigati?acest ZERO genrerat de noi nu are dreptul la lege?ajung jurnalistii sa dea „picioare in gura „legii?daca acest mare idiot creat de NOI inseamna STEAUA atunci ce facem cu SPORTIVII?eu personal nu prea scriu.acum am spus din suflet ce simt.dar nu alaturati prea mult numele STEAUA de becali.ca jurnalist ar trebui sa stiti ca nu au tangenta.tangenta at-ifacut-o voi jurnalistii.PACATELE VA APARTIN.
„
chix • 10 mai 2008, 1:40
Draga Dana,
Este f adevarat ca impotenta spirituala are un nivel derizoriu in general si ne bucuram f tare cand un specimen atat de frumos ca tine atinge acest subiect atat de putin mediatizat.
Ce doresti sa discutam? Despre fotbal si pasele de gol ale vreunui jucator sau despre Nietsche?
Ei bine… daca ne-ai onorat cu pareri atat de transante, ar fi bine sa realizezi macar un lucru. Sa poti fi cineva nu-i de-ajuns sa crezi ca detii adevarul absolut.
Nu te-am jignit cu nimic, ti-am zis doar sa te culci cu cine vrei sau te uiti la telenovele, pt ca aici scriau niste oameni cu parerile lor.
Cine-ti permite tie sa-i faci frustrati pe cei care nu-s de acord cu tine? Probabil ca cei 7 ani de acasa iti lipsesc cu desavarsire.
Si nu te mai da vreo citita ca nu e cazul…
giuby • 10 mai 2008, 1:50
Cred ca DNA ar trebui sa inceapa cu jurnalistii..
Foarte multi sunt tonomate care au mare putere de manipulare..
As vrea sa citesc si parerea altora legat de acest lucru..
Acuz GSP ca a distrus arbitrajul romanesc si gimnastica romaneasca prin scandalurile comandate..
Arpad • 10 mai 2008, 1:51
tolontane, gandesti obtuz dragule, daca nu vezi ca CAMPIONATUL a fost un premiu, oferit in schimbul CONTRIBUTIILOR, lui Arpad, care este principalul sponsor in Cluj al PD-L.
http://presalibera.wordpress.com/2008/05/09/campionatul-romaniei/
Arpad • 10 mai 2008, 1:54
pai tolontan le face ca are ciuda pe becali, ca el e ziarist si n-are bani si ala cu 4 clase e miliardar, altfel nu imi explic.
sincer dupa ce am citit ce scrie aici:
http://presalibera.wordpress.com/2008/05/09/campionatul-romaniei/
nu mai am incredere in nici un jurnalist din ROMANIA! nu e spam, sau vreo reclama, dar m-a luminat serios!
citeste si tu, poate te luminezi, JURNALISTULE, cu NORMALITATEA ta!
David • 10 mai 2008, 1:54
Eu nu tin cu Ursul, sorry, Tolo. Nici obiectiv nu vreau sa fiu (par) cand e vb despre comportamente fie ale lui Becali or similar, fie ale unor animale din galerie, pe care unii ii tolereaza. Iti amintesti suporterul stelist care dadea cu lantul in ziarist? Dar de retardul ala de la Cluj cu caramida in jandarm? Eu cred ca, prin masuri aflate la limita legii (masuri care atunci cand vizeaza oamenii obisnuiti se iau), atat Becali cat si violenta pe stadioane pot fi temperate.
requiem • 10 mai 2008, 1:54
D-l Tolontan, eu nu am banii lui Becali, dar pot sa zic ca ‘Fac ce vreau eu’ si nu fac ce vrei tu. Gandesc cum vreau eu si nu gandesc cum vrei tu. Daca incalc legea, raspund, daca nu, nu am de ce sa raspund.
Pot sa-i fac papagali pe procurori aia DNA si pe toti cei care urmaresc show si imagine, pot sa-l fac si pe Becali papagal si pot sa te fac si pe tine. Nu beneficiata procurorii de drepturi mai multe decat orice alt cetatean, si nici ziaristii o sa avem o discutie pe tema asta in viitor.
Eu cetateanul X, enervat pe toate fitele presei, dar mai ales pe ipocrizie, minciuna si partizanat, vin furios la sediul Gazetei cu intentia sa dau foc la redactie, cu 2 litri de benzina premium si o bricheta Zippo. Din pacate sau din fericire nu mai este nevoie, redactia voastra este deja in flacari, cineva din cei multi, mi-au luat-o inainte; vin 300 de mascati si ma vad pe mine cu bezina si cu bricheta in mana, ma aresteaza; stiu cum pare dar lucrurine nu sunt intodeauna cum par ci cum poti sau nu sa le dovedesti, nu ma pot condamna ca n-am avut placerea sa va incendiez, si atata timp cat posesia de benzina nu e ilegala si nu exista flagrant trebuie sa ma lase in pace Si sa-si ceara scuze, nu sa ma amendeze pentru fumat in locuri publice, doar pentru ca am si un pachet de tigari in posesie.
Exista lege si exista si aplicarea legii. Nimic din ce am vazut prin prsea ieri si azi nu-l incrimineaza pe Becali la ce sustin cei de la DNA. V-am vazut la emisiunea cu Becali, si la cum puneti voi problema e normal Becali sa va dea peste fata, pentru ca veniti cu o perspectiva rudimentara asupra ceea ce inseamna lege si drepturi/obligatii juridice.
Daca ma enervez fac o cheta de 20 de milionae de euro, donatii, si alte chestii, platesc impozit la ei vreo 5 milionae ca sa aibe DNA bani de tigari la filaj, si cu cei 15 milioane ramasi ma plimb in toate orasele unde joaca CFR ma duc o terasa din apropiere, insir banii pe masa, beau o Fanta de lamaie, chem 100 de televiziuni si pe tine daca te vopseti pe fata si iti pui un nas rosu, chem si cativa amici de la echia cu care joaca cfr, le dau si-o bere ca am de unde, si nu poate nimeni sa-mi faca nimic. Tus sutineai la emisiunea aia ideea ca n-ai voie sa faci asa ceva, ba ai voie atata timp cat banii nu pleaca nicaieri si raman in posesia mea.
DNA mai bine sa se ia de milogii aia de la merou si sa faca flagrante cand primesc banii fara sa dea impozit lor, nu cand umblu eu in posesie cu o suma de bani. Am rezumat toata aceasta facatura.
Si da FAC CE VREAU EU, ca nu sunt complexat sau nu-mi cunosc drepturile ca tine si multi alti robotei. Si chiar daca fac o fapta interzisa de lege, eu suport consecintele nu tu sau altcineva.
In consecinta poporul roman se imparte in: cei care isi cunosc drepturile si libertatile, cei care nu si le cunosc dar comentaza despre ele si dau verdicte nefondate.
Dorin Spoaller • 10 mai 2008, 1:59
Pantru ca actiunile acelui organ de drept incalca drepturipe omului de rand…..Sau ceea ce zici tu e sa accept orice abuz , atata timp cat e indreptat catre acel urs… ?
chix • 10 mai 2008, 2:00
requiem, corect ce-ai spus. Si original…
CRISYMAN • 10 mai 2008, 2:06
TONTO, pardon TOLO, iar te erijezi in aparatorul democratiei? Tu care scrii la comanda (deobicei visinie)? Adica s-a divizat lumea in doua ca asa vrea o sluga visinie? Cine iti da dreptul sa scrii despre Becali atata timp cat tu esti un nimic la cub? Mare blogger, ce sa-ti spun, dar un suflet mai negru ca iadul si mai pervers ca demonii. Tu nu esti cainele de paza al democratiei, ci mai degraba esti un mic latrator din curtea de alaturi care cand prinde cate un OS, se manifesta de parca ar fi King Kong. Esti patetic, si ti-am mai spus-o: cand te privesti in oglinda nu ai senzatia ca iadul din sufletul tau a inceput sa-ti devoreze chipul din ce in ce mai asemanator cu al unui cadavru? Ai spus ca ai copii, eu nu cred ca poti fi in stare de asa ceva cu smoala pe care o emana rarunchii tai. Sa nu crezi ca o sa scapi de lumea asta fara sa dai socoteala, intr-un fel sau altul, iar cel de sus nu bate cu palma. Deja ai inceput sa te descompui intr-o masa inerta de frustrari acumulate de-a lungul vietii tale de sluga.
dana • 10 mai 2008, 2:12
Chix,vad ca vrei cu orice pret sa-ti descarci misoginismul pe prima reprezentanta care-ti iese-n cale.Tie cine-ti da dreptul sa jignesti fara sa stii cu cine stai de vorba?Nu e acelasi lucru?Dar fireste ca barbatii n-au voie sa fie contrazisi de o femeie.Am zis frustrat sexual si raman la convingerea asta,pentru ca genul care da lectii altora incognito este genul ratat ,neputincios in viata reala,de-aia si multi care-i admira pe becali si basescu sunt din patura care nu se poate ridica mai sus de un nivel si au nevoie de o portavoce.
David • 10 mai 2008, 2:16
Si mai e ceva, desi am zis de o mie de ori ca nu o sa mai citesc niciodata comentariile:
Pentru ca, in numele obiectivitatii si al dreptului la libera exprimare, presa „nu face educatie, face rating” si ne prezinta toti Ursii la televizor cu orice chip.
Pentru ca in timp ce Becali cu Turcu, cu Dragomir, cu Paszkany etc sunt din aceeasi categorie sociala si azi se injura maine se pupa, ca sunt in familia Ursilor, suporterii (celelalte animale care nu sunt ursi) sufera sincer si se urasc si se omoara intre ei probabil spre deliciul si amuziamentul Ursilor.
De 0.02 ron… Vreau sa plec din mizeria asta de tara cu oameni prosti (ii voi numi generic membri de galerie), lenesi si inconstienti (ii voi numi generic ziaristi) sau ticalosi (Ursi)
chix • 10 mai 2008, 2:17
dana draga, ai noroc ca ma aflu pe aici, scuteste-ma de comentarii de 2 la kil. In afara de aberatii mai mult nu poti.
Ai sa razi… nu-l vreau pe becali presedinte, nu-l suport. La puscarie cu el daca a gresit, dar sa fie urmat de toti care au facut acelasi lucru.
E o campanie ANTISTEAUA, asta ma doare. Dar capul tau de musca cu plete n-o sa intelega in veci, pe tine te intereseaza doar sa-ti exprimi parerea de crretina.
Mars la somn, esti ca noaptea…***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Cetateanul X • 10 mai 2008, 2:17
Te rog Tolontane raspunde si mie la aceste intrebari:
Cine a fost principalul sponsor al campaniei lui Emil Boc in Cluj-Napoca? Cine a fost numit de Traian Basescu „exemplu civic”? Va raspund eu: Arpad Paszkaly.
Cine a fost cercetat pentru obtinerea ilegala a unui teren de 70 de milioane de euro? Cine a fost cercetat pentru trafic de influenta, spalare de bani si ajutarea infractorilor? Arpad.
Mai multe aici:
http://presalibera.wordpress.com/2008/05/09/campionatul-romaniei/
Nu e spam, si nici reclama, e doar un blog al unui om care a scris ceea ce tie iti e frica sa scrii.
chris • 10 mai 2008, 2:19
Becali e de compatimit , nu de ….acuzat !….de compatimit ca s-a ajuns in romania zilelor noastre sa fie platita corectitudinea , intr-o tara unde incorectitudinea , furtul ,minciuna , barfa , incultura , intriga , minciuna sunt la putere !!!!…..cred ca suntem singura tara din lume implicata intr-un scandal pt…..corectitudine !!!!……altii au scandaluri pt meciuri trucate , numai noi pt un meci corect !……incredibil si totusi adevarat !….dar , traim in romania si nimik ne ne mai mira !
giuby • 10 mai 2008, 2:22
Tolontane ati ajuns ca Becali..Lumea se uita la voi dar nu va ia in seama..
Eu citesc GSPul cu aceiasi stare cum ma uit la Becali sau cum ma uit la Otv..
GSP, Becali, OTV sunt la fel cred ca salvazea Romania dar ei fac divertisment..
unoltean • 10 mai 2008, 2:23
Mai Franki, si eu sunt tot in Dublin, da acu parca mi-e rusine ca stau in acelasi oras cu un prost ca tine…ai invatat sa injuri in engleza, aa??..A inceput sa-mi fie scarba de voi, toti ciobanii si analfabetii veniti de pe ogor in strainatate sa va aratati muschii..Normal ca tii cu Becali, ca doar el te-a invatat cum se mulge oaia….Tolo..Romania nu se va schimba niciodata, iti spun eu, vom ramane acelasi popor parsiv, snob si lipsit de cultura…
David • 10 mai 2008, 2:26
@requiem: tu, daca vorbesti despre drepturi civile in Romania este clar ca n-ai intrat in viata ta intr-o Judecatorie din tara asta. Te rog, du-te o data, accesul este liber, stai 3-4 ore, urmareste o sedinta de judecata si vezi cat se sta la coada si de cata umilinta e nevoie. Nu seamana de nicio culoare cu filmele americane.
2. Daca vei reusi sa strangi 20 milioane, ron/euro/usd/sgd etc. iti jur ca te vei prapadi de ras cand vei citi mesajul tau din aceasta seaara. Pentru ca, daca ai 20 de milioane, vei descoperi lucrurile cu adevarat importante in viata si probabil de pe vreo plaja sau vreun varf de munte te vei gandi cat de penibili sunt oamenii care se enerveaza pt Becali (Steaua), Borcea (dinamo), Copos (rapid) Pinalti etc.
Toti suntem niste frustrati subiectivi… Pentru ca unii traiesc visul nostru si urineaza pe sentimentele noastre…
dana • 10 mai 2008, 2:28
Ceea ce trebuia demonstrat .Marii avortoni ai societatii noastre se gasesc printre suporterii stelei pentru ca sunt cei mai multi.Ma bucur si ma felicit ca nu simpatizez cu echipa asta.
chris • 10 mai 2008, 2:34
foarte interesant link`ul oferit de „Cetateanul X” !…..ca mai mereu doar se cauta sa se manipuleze opinia cititorului in dsp , rusine tolos si huoooo voiculescu !
dasdad • 10 mai 2008, 2:34
imi pare rau, dar de data aceasta ti-ai dat cu firma-n cap. ceea ce parea un blog extraordinar de tare si destept s-a transformat intr-un fiasco total. dar tu de ce mai scrii de jiji? da-l in plm. inteleg ca toti bizonii vor sa citeasca asa ceva, dar TU de ce mai scrii de berbec, stand mereu in raza laserului care desparte cele doua lumi? acum pari doar un alt pui prajit, care nu sare nici pe farfurie, nici nu ramane pe rotisor, dar care continua sa arda. apropos, care e treaba cu realitatea tv? pana la urma, te tenteaza banii lui vantu?
chix • 10 mai 2008, 2:39
Sa vezi scursuri care intra p-aici si care numesc avortoni pe cei care sunt stelisti sau care au votat pe basescu mi se pare exemplul cel mai clar ca in romania pana si femeile isi permit sa batjocoreasca evidenta.
Decat asa, mai bine mi-as deconecta neuronul blond coborat pe suvita vopsita si m-as decreta femeie usoara, ca viata-i scurta…
sorin chicago • 10 mai 2008, 2:40
atata vreau sa zic:cand o sa ajute si arpad atatea persoane cate a ajutat becali poate o sa il iubeasca lumea s o sa-l respecte dar pana acolo e cale lunga .pt toti cei care dezbat subiectul becali: nu-i dupa cum vreti voi ,e asa cum trebuie sa fie becali
tot asa
flopy • 10 mai 2008, 2:41
Romania e divizata in doua: intre oameni civilizati, cu simtul moralitatii, al demnitatii si al dreptatii si lichele comunisto-tranzitioniste, oportunisti care ar face orice pentru a-si atinge scopurile, pentru a „invinge”. Micimea lor sufleteasca si orgoliul vesnic frustrat sunt valorile supreme, mai presus de moralitate, demnitate sau dreptate.
Si marea drama e ca primii sunt dominati de cei din urma!
Si, domnule Tolontan, in România NU există un reflex public de ostilitate la adresa oricărei acţiuni în sprijinul normalităţii. NU exista la prima categorie de oameni…
Reflexul exista printre lichele, exista printre cei carora le convine anormalitatea si imoralitatea.
„Ursul” si cei care-l apara au compromis fotbalul, au compromis competitia sportiva…nu mai conteaza valoarea sportiva, ci conteaza cine are mai multi bani si manjeste cat mai multi oameni cu ei…asa cum au sustinut public, pe la tv si prin presa, cu mult tupeu si nerusinare, domnii Becali , Dragomir si cei de teapa lor…
De azi sunt cu Becali! • 10 mai 2008, 2:43
Tolontane, daca esti obiectiv, publica documentul din link! Daca nu, tine-o pe a ta!
requiem • 10 mai 2008, 2:45
Daca ar fi printre voi oameni cu cateva notiuni juridice de baza ati sti deja cateva chestii, si de ce ‘procurori aia sunt papagali’ si de ce toata chestia asta miroase ca o ‘facatura’ de la cativa kilometri.
1) cum poti sa acuzi pe cineva de luare/dare de mita, cand continutul infractiunilor respective nu exista? Banii nu au trecut de la X la Y, deci despre ce vorbim?
2) Nu exista nici incadrare juridica, existand probleme de incadrare a jucatorilor U Cluj in conceptul de ‘functionar’, pentru a putea fi fortata o tentativa la infractiunile de luare/fare de mita.
3) Jucatorii U Cluj audiati astazi la DNA Cluj susin ca nu s-a prus problema sa fie stimulati de Becali, caz in care anumite marturii fortate sau comandate a le lui Goga si Goman devin ineficiente, din simplul si logicul motiv ca nu se putea sa existe o asemnea ‘motivare’ fara cunostinta jucatorilor ‘motivati’. Cei doi intra acum la marturie mincinoasa.
Pe ce fapte avem acum, DNA nici nu poate sa faca o trimitere in judecata pentru ‘tentativa la infractiunile de luare/dare de mita’, e ridicol tot showul asta, in care se prejudiciaza imaginea si drepturile unor persoane fizice si juridice.
giuby • 10 mai 2008, 2:47
Avem cea mai proasta presa din Europa..
Sondajul a fost facut la Londra.
ptru_toti • 10 mai 2008, 2:49
Da ptru ca Budapestei nu-i convenea situatia. A investit pream multi bani sa nu iasa nimic.
unoltean • 10 mai 2008, 2:49
Chiar am am intrebat odata undeva de ce suporterii Stelei nu fac nimic in privintza acestui personaj pe nume Gigi Becali si-l lasa sa pateze onoarea si renumele unui club asa de mare din fotbalul nostru…din cate se vede…am pus o intrebare prosteasca, pt ca majoritatea se complac in aceasta situatie murdara….
AUREL • 10 mai 2008, 2:59
As vrea sa va aduc aminte ca nu de mult, tara care a inventat fotbalul a dorit sa stimuleze Israelul pentru a invinge Rusia (pentru calificarea la EURO 2008). Toata Anglia era de acord cu stimularea, ba chiar s-au gasit si oamenii care sa o faca. Poate va aduceti aminte ca marcatorului golului din minutul 92 (Golan) i s-au oferit sume de bani si o masina de lux. Mai important este ca atunci cand a fost vorba de interesul unei natiuni, nu s-a numit MITA sau CORUPERE. Romania a trecut si ea prin asta iar daca rasfoim ziarele din Octombrie 2005 s-ar putea avem surprize in privinta pozitiei autoritatilor romane la acea data. Consider ca la capitolele numite ipocrizie si prostie Romania poate fi pe podiumul mondial.
chix • 10 mai 2008, 3:05
unoltean,
daca te-ai intrebat si ti-ai si dat un raspuns inseamna ca intrebarea era retorica. Dar daca tot ti-ai raspuns chiar nu intelegem de ce trebuia sa te ostoiesti si sa te faci acest lucru public. Ufff, nu ne spune ca ai crezut ca esti interesant.
Oricum, asaaaa, ca sa-ti faci totusi o parere in ceasul al 13-lea, stelistii nu-l iau in brate pe gigi becali si nici nu-s deacord cu ceea ce face, daca esti microbist poate iti mai aduci aminte de conflictele galerie steaua versus bodyguarzii lui gigi.
Ceea ce urlam noi aici, daca poate intelege cineva, e ca A EXISTAT TOT ACEST CAMPIONAT O CAMPANIE ANTISTEAUA!
Asta e prbl noastra. Gigi, daca a gresit sa plateasca… dar sa plateasca toti! Si copos, si borcea si paskany… toti!
In nici un stat de drept nu se poate intampla ce s-a intamplat la noi…
AlbAlbastru • 10 mai 2008, 3:08
Stalin si Poporul Rus
Pe Stelutza ne-au adus…
…si de atunci din ’47, cei de la cimitir o tot tin intr-o minciuna, hotzie si fals.
ego • 10 mai 2008, 3:15
@ requiem
pe tine nu te duce capul mai mult decat pe un copil de 8 ani. „Fac ce vreau” ? inteleg ca-ti plac reclamele la prezervative, probabil n-ai avut ocazia sa folososti vreodata unul, dar tu esti arhetipul micului anarhist,vis urat 🙂 ai muuulte frustrari micule papagal piroman…
vdtot • 10 mai 2008, 3:15
cartarescu a uitat sa spuna ceva ESENTIAL: ROMANIA SE IMPARTE INTRE OAMENII DE LITERE CARE S-AU VANDUT IMPRESARILOR SI CEI CARE AU SPERAT CA-SI FAC UN NUME PE TALENT. SI CA TOLO PLANGEA CAND STEAUA A PIERDUT TITLUL. ACUM I-A VENIT APA LA MOARA. E ANTI BECALI SI SPERA CA-SI SPALA NUMELE. HALAL ASA JURNALISTI. SPER SA NU CEZURATI MESAJUL ASTA.
chix • 10 mai 2008, 3:16
albalbastru,
O veste proasta pt tine, vorbeste cu parintii tai si intreba-i daca n-ai venit cu decretu’ pt ca daca e adevarat, atunci m-ai bine as tacea in locul tau…
constantin_po • 10 mai 2008, 3:20
Sti….ma astepam mai mult de la presa romaneasca de sport in privinta coruptiei(blat ceahlaul-timisoara, dinamo-cfr cluj) atat din prezent cat si din trecut dar , pe voi va intereseaza mai mult scandalurile.Va ascundeti.Becali este vizibil ceva mai patetic nu ati gasit.”Vizibil” a fost si trecerea lui Chivorchinean la Timisoara si meciul cu Ceahlaul.Va scuzati , „ascundeti”,etc…in spatele a lipsei de dovezi insa va permitati sa va exprimati opinia in media fara a fi trasi la raspundere.Ce libertate mai mare vreti de atita.VINOVATI SUNTETI SI VOI.
Fabregas • 10 mai 2008, 3:23
chix, ai fost tare simpatic in raspunsul tau catre domnisoara Dana. Te rog, nu o mai trimite la telenovele. Se va simti jignita si chiar nu se va mai uita la telenovele ci va chinui un alt biet suflet care din afectiune sau politete va trebui sa o asculte.
@Dana – ce e ala pitecantrop draguta?
In alta ordine de idei – de ce nu schimbam subiectul? Dupa atatia ani nu v-ati saturat de aceeasi poveste? Dinamo – Cehlaul = scandal blaturi, Steaua – Bistrita = scandal blaturi, acum iar blaturi. Hai sa fim seriosi, punem pariu ca la anul Universitatea nu va bate pe Steaua? Si nici pe Dinamo! Poate pe Rapid, ca a fost Copos nesimtit si nu s-a prezentat la reuniunea de familie anul asta de Sf. Gheorghe! E frumos asa? Aaaa Pinalti va fi iarasi in A, dupa ce o echipa va pierde licenta, asa e?
De azi sunt cu Becali! • 10 mai 2008, 3:25
Tolo: tu ne intrebi: „de ce, ori de cîte ori statul acesta imperfect încearcă să facă ceva, prin justiţie, prin DNA sau prin guvern, noi îi pulverizăm mental orice şansă?” Raspuns: fiindca in cazul Becali nu se vrea dreptate. Este doar o comanda de sus, un complot anti Becali, nu anti coruptie. As fi perfect de acord sa vad ca DNA a anchetat/arestat pe Becali, Borcea, Paszckanyi, Iancu, Mititelu, Sandu, Pinalti, Copos, etc. Atunci, da. Dar Becali nu e sigurul corupt. Daca vad ca numai Becali e urmarit, haituit, perchizitionat, atunci nu sunt de acord. E clar?
Fabregas • 10 mai 2008, 3:27
ba oltene, de cate ori ai vazut tu mesaje proBecali la galeria stelista?
al vostru e mai bun, ma?
asta e problema patronilor din fotbal: inculti, pramatii, dar cu bani si cu ifose de domni.
@Dana – gata ciorbica?