RCS întinde prima mînă: MC reintră în cablu!

RCS – RDS a comunicat acum citeva minute ca reintroduce canalul The Money Channel in retelele sale de cablu si pe DigiTV. Simbata, RCS eliminase Telesport si Money Channel.

joi, 17 iulie 2008, 2:46

RCS – RDS a comunicat acum citeva minute ca reintroduce canalul The Money Channel in retelele sale de cablu si pe DigiTV. Simbata, RCS eliminase Telesport si Money Channel.

Desi nu exista nici o confirmare oficiala, miscarea fusese un raspuns la sfidarea lui Dumitru Dragomir, teleghidat de SOV, care a programat ostil meciurile Ligii 1, in defavoarea telespectatorilor, a cluburilor si a consortiului cistigator al licitatiei.

Tot neoficial, reintroducerea lui Money Channel are loc pe fondul unei presiuni publice asupra RCS si ca o incercare a consortiului A1 – RCS de a detensiona atmosfera. Despre conduita umorala a mogulilor Tezsari, Vantu si Voiculescu am scris acum citeva zile aici. Se pare insa ca telefoanele dinspre Guvern, Bursa si din mediul de afaceri au contat mai mult decit opiniile blogerilor 🙂 Dar nu mai mult decit pr-ul negativ la nivel popular si de elita pe care RCS si Intact au realizat ca sint pe cale sa si-l asume.

Urmatorul pas ar fi incheierea favorabila a negocierilor cu UPC, pe care surse o prezinta drept „posibila”, pentru ca numarul abonatilor care vor vedea gsptv si meciurile sa ajunga la peste 70%.

Comentarii (169)Adaugă comentariu

DeBlog  •  17 iulie 2008, 15:05

Da, dar banii se fac pe telespectatorii care urmaresc fotbal, nu pe cei sub 1% din populatie care are legatura cu mediul de afaceri…

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:07

deblog: da, ai dreptate, numai ca fiecare afacere B2P are o componenta de B2B

Andrei Crivat  •  17 iulie 2008, 15:09

daca UPC n-o sa dea meciurile, vina in constiinta populara n-o sa fie a UPC, ci a A1/RCS pe de-o parte si a lu’ Mitica pe de alta. Cu mitica nu ma intereseaza, da’ e pacat ca A1/RCS sa iasa vinovati pe banii lor. O varianta musai trebuie gasita pentru ca si milioanele de abonati UPC sa poata vedea meciurile. Eu asa cred, ca ar fi in interesul tuturor partilor implicate.

Merme  •  17 iulie 2008, 15:11

Nu inteleg tevatura creata cu acest post urmarit de… nimeni. MC face jocurile (de afaceri) patronului. Patron implicat in nenumarate afaceri prin diferiti interpusi. RCS ar trebui sa scoata din grila tot ce e legat de Vantu, inclusiv RTV, post ce nu reuseste decat sa fie a doua statie TV de stiri, din doua, prezente pe piata din Romania.

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:13

merme: nu ai dreptate. este singurul post de informatie economica si financiara din ro si e ilogic sa fie eliminat din grila. cit despre rtv, e prima statie de stiri, nu a doua, asta dc tu nu joci la zero, ca la whist 🙂

Barengott  •  17 iulie 2008, 15:15

Si Telesportul?

eminescu  •  17 iulie 2008, 15:15

si cum adica ?! eu am cablu de la UPC tolontane, ia nareaza aciulea cum pot sa vad meciurile din liga lui mitica ? detaliza te rog

Irina Maxim  •  17 iulie 2008, 15:17

Nu stiu cat de „umorala” este conduita mogulilor. Stiu doar ca este bataie de joc ceea ce se intampla in aceste momente.
Iar RCS/ RDS au iesit cei mai sifonati din toata tavaleala asta mai mult sau mai putin publica.
Mai avem o saptamana pana la primul meci si parca vad ca lucrurile nu se vor clarifia pana atunci.
Cel mai jenant mi s-a parut modul cum angajatii Intact vor sa scoata in fata faptul ca trebuie sa platesti ca sa vezi fotbal, ca asa se procedeaza in alte tari. Si eu platesc ca si cel de la RDS, insa doar el are parte de meciurile din campionat, eu nu.
Voi, de fapt, incalcati legile concurentei, incercand sa fortati telespectatorii sa renunte la furnizorul actual de televiziune pentru a se abona la RDS.

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:17

eminescu: upc trateaza cu rcs. dc se vor intelege, e posibil sa se inteleaga, atunci abonatii upc le vor vedea

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:19

Irina Maxim : stai putin! in toata europa se plateste suplimentar pt meciuri. de fapt, ele nici nu sint in cablu si numai pe dth. mai mult decit atit, in unele tari se plateste special pentru derbyuri

fantasyworld  •  17 iulie 2008, 15:21

toate problemele astea deriva din faptul ca A1/RCS a pus caruta inaintea cailor, adica intai a licitat si pe urma s-a trezit ca nu stie ce sa faca cu ce a castigat. Cum zicea colegul vostru Radu Cosasu apropo de Euro, ce ne facem daca dam noi primul gol ?

razvan  •  17 iulie 2008, 15:21

catalin, te rog sa spui daca sti ceva in legatura cu gsptv pe dolce. as innebuni daca nu s-ar concretiza nimic…de fapt m-as muta la digi a 2-a secunda 😀

te rog sa spui ce informatii ai despre gsptv la dolce. multumesc

Grobari  •  17 iulie 2008, 15:23

pe mine nu ma afecteaza pt ca oricum nu mai uit si daca vreau sa vad un meci ma duc la echipa mea fav.pe stadion.de restu echipelor nu ma intereseaza ai oricum le vad cind joaca contra echipei mele.suficient.

special pt. Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:25

uitati-va la ce scrie Niculescu azi pe blog si o sa intelege-ti.
Poate imi raspunde si mie cineva la mesajul de mai devreme.
Rusine sa-i fie lui Niculescu si rusine GSP pt un astfel de ” ziarist”.

eu  •  17 iulie 2008, 15:28

da-l incolo de money channel…sa bage inapoi VH1!! ca vad ca posturi ca taraf tv sau super tv le baga usor…

r  •  17 iulie 2008, 15:28

Pai ce mana intindeti voi? Ca Telesportul inca e pe dinafara. Normal, Money Channel nu va incurca in sport cu nimic. Telesport este, sa spunem un post concurent GSP.TV.

Irina Maxim  •  17 iulie 2008, 15:29

Cataline, pe mine ma intereseaza foarte putin ce se intampla dincolo. Deocamdata RCS/RDS n-a cerut bani in plus pentru a se viziona meciurile, deci nu vad de ce este adus acest aspect in fata.
Daca ei ziceau de la inceput: ” Daca platesti, vezi, daca nu platesti, nu vezi”, intelegeam.
Dar cum nu este si nu a fost vorba despre asa ceva, nu vad de ce se pune pe taraba acum povestea asta.
Au castigat ei licitatia? Foarte bine. Sa dea meciurile tuturor. Si la aceleasi preturi.
E si normal ca RDS sa transmita meciurile. Insa nu este normal sa se ceara niste sume uriase celorlalti cablisti pentru aceeasi chestiune. Iar milioane de oameni sa ramana fara partide, doar pentru ca asa vor unii.
La mine in zona nu exista decat UPC, si vorbesc aici despre o zona cu 60-70 000 de locuitori. Ce sa faca astia? Sa isi scoata cablurile ca sa-si instaleze DigiTV? Ca RDS nu exista pe aici.
Asta nu este o fortare a telespectatorilor si o incalcare a legilor concurentei?

aleksu  •  17 iulie 2008, 15:29

Pt a fi siguri ca vom putea urmari meciurile din Liga I trebuie sa ne abonam la RCS, nu? Va trebui sa ma multumesc cu un singur meci pe saptamana pt ca la mine in sat nu exista RCS.

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:29

r: care „voi”? esti pe un blog gresit! discuta cu rcs, te rog.

Merme  •  17 iulie 2008, 15:30

Ce am vrut sa zic este ca se face prea mult zgomot pentru 2-3 posturi de nisa. Nisa a niselor.
Mai degraba ma intereseaza ce face UPC. Ca sunt abonat la ei.

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:30

irina maxim: „au cistigat ei licitatia? Foarte bine sa dea meciurile tuturor”. Ai dreptate! Si sa facem si nationalizarea repede 🙂

Doar in Digi  •  17 iulie 2008, 15:30

Doar in Digi TV, nu si in sistemul analog. E o foarte mare diferenta…

narerost  •  17 iulie 2008, 15:33

In europa acolo unde se plateste suplimentar nu te f*t la icre cu reclame tot meciul. Si „peste tot” e cam mult spus.

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:33

razvan: stiu doar negociaza si RCS – Dolce, dar nimeni nu poate previziona cum se vor termina discutiile. Sincer, cred ca RCS, Dolce, UPC ar trebui sa comunice mai mult pe tema asta. Pe siteuri, pe blogurile din companiile lor…

Cătălin Tolontan  •  17 iulie 2008, 15:34

merme: nu, du o pina la capat! tu ai vrut sa faci de kkt rtv, mc si celelalte ale lui sov si nu e cazul!

DaRKneSS  •  17 iulie 2008, 15:34

tolo: „in toata europa se plateste suplimentar pt meciuri…”

Dar acolo este optiunea ta daca achizitionezi pachetul respectiv. Nu iti impune operatorul de cablu un anumit canal in detrimentul altuia (altora). Mai mult, operatorul nu intervine in lupta dintre televiziuni. Da’ noi nu suntem in europa…
PS-sa inteleg ca abonatii RDS platesc o taxa suplimentara pentru a vedea meciurile din liga? 😉

rosty sibiu  •  17 iulie 2008, 15:34

sa le bage inapoi pe amandoua in special telesportu ca manky chanel nu prea ma intere

iQ666  •  17 iulie 2008, 15:35

concluzia va fi ca toti sunt prieteni inca de dinainte de-a se cunaoste 😀

IQ  •  17 iulie 2008, 15:35

Fara telesport o sa scada mult din valoare asa ca prefer in continuare telesportul si un meci pe saptamana, oricum cu aceasta ocazia poate microbistii din romania or sa vada mai multe meciuri din campionatele puternice ale europei si or sa se mai cizeleze putin, bineinteles din punct de vedere fotbalistic

Irina Maxim  •  17 iulie 2008, 15:37

Sarcasmul si ironia nu rezolva problemele, Cataline, doar le ascund pentru moment.
Mai bine ai explica microbistilor de ce clonele GSPTV au luat locul altor posturi in grila, cand aceste „clone” nu au licente proprii, primind doar derogare de a transmite pe perioada meciurilor, adica de la ora 18:00 la ora 19:45, sambata, 26 iulie, nu cu doua saptamani inainte.

Arvocatu  •  17 iulie 2008, 15:37

Nu inteleg de ce este asta o mare „stire” si nici despre ce „mana intinsa” e vorba. Eu sunt abonat RCS-RDS si Canalul cu pricina nu a fost scos deloc din grila, l-am avut toata saptamana; intr-adevar, Telesportul nu mai este si nu prea am motive sa plang dupa el.
Cat despre „mana intinsa”, conteaza mult si pozitia, daca o e cu palma in sus si esti in fatza unei beserici, poate primesti de pomana… drepturile de televizare…ale Ligii 1 REALITATEA…

zuma  •  17 iulie 2008, 15:39

Irina are dreptate!poate eu nu vroiam sa am acele clone in programu de cablu si vroiam telesportu.era alegerea mea,platesc cablu pt asta!de ce sa-mi bagati cu forta pe git programele voastre doar pt ca se bat intrei ei jigodiile alea 3?!

Florin  •  17 iulie 2008, 15:40

Miroase urat. Miroase a monopol. Acest pact reprezinta colaborarea perfecta intre doua institutii amenintate.
Pe de o parte, toate cele 3 antene fac greu fata, sau chiar deloc, audientelor concurentei: Sarbu & Vantu. Antena 3 e sub Realitatea TV, evident de ce, eu nu stiu cum de nu realizeaza ca mizeaza in continuare pe televiziunea stil „tonomat”. Antena 1 e mult, mult in spatele ProTV. Din toate punctele de vedere, nu numai al audientei.
De cealalta parte, RCS. Ei isi exprima tendintele de monopol inca de la infiintare. Unde o fi disparut Consiliul ala al Concurentei? Practic lovesc in Dolce si Boom. UPC’ul sigur o sa dea meciurile. Risca prea mult acest pact (RCS+Antene) daca nu ii coopteaza si pe UPC in „alianta”

politehnica timisoara  •  17 iulie 2008, 15:42

uite uni zic ca mc nu o fost scos.eu nu stiu pe unde-l am sau daca il am pus pe frecventa si nu-mam uitat daca mai o fost de sambata.telesport parca nu lo scos sambata de peste tot sau poate ma insel,oricum sper sa se bage la loc si telesport cum o facut presiuni guvernul si bursa ca vor sa vada emisiuni de afaceri asa facem si noi publicul ca vrem sport adica telesport.

DJVIO  •  17 iulie 2008, 15:43

ASTIA IS TIMPITI LA CAP, CUM SA NU VEDEM CELE MAI IMPORTANTE MECIURI DIN CAMPIONAT?
AR TREBUI OBLIGATI PE CEI CE CISTIGA DREPTURILE DE TELEVIZARE SA FACA IN ASA FEL SA FIE RECEPTIONATI DE TOTI ABONATII DE CABLURI INDIFERENT DE FIRMA.

Mitik  •  17 iulie 2008, 15:43

Senior Tolo vorbesti de faptul ca este normal sa se plateasca de parca meciurile din liga 1 ar fi nu stiu ce mare minune, de parca ar fi peste UCL, peste Uefa, peste Premier League etc. De fapt cred ca s-au cam prins baietii de la A1-RCS ca mare lucru din payTV nu vor scoate si asa ca probabil vor din publicitate sa scoata banul sau poate ca vor baga o taxa modica sa nu se scarbeasca microbistul…..

Merme  •  17 iulie 2008, 15:47

ai dreptate, nu e problema mea. ar trebui sa fie a ta, ca doar tu va trebui sa pronunti numele REALITATEA TV de 3 ori in timpul unui meci.
tu, in sensul de trustul in care lucrezi.

andy  •  17 iulie 2008, 15:50

io deja m-am saturat si de gsptv,si de vintu si de felix si de cablu si de tot balamucu asta.nici n-a inceput campionatu asta de 2 lei si deja urla scandalu in voi.aa si cica in viitor sa mai si platim:)))))hehe,o sa se uite felix cu vintu la meciuri,pai ce eu sunt fraier sa le mai dau si bani??vorba unuia ce mare campionat e asta de tre sa mai dau si bani????sa zica mersi ca se uita 33%,daca baga pay-per-wiew o sa se uite 0,33%.

bmihai47  •  17 iulie 2008, 15:52

Romanii ar cere sa fie gratis orice. Nu se gandesc ca si firmele trebe sa traiasc. Daca o firma ar cauta oameni sa muncesca gratis sa ofere productia gratis celorlalti nu ar fii sigur nici un roman dornic de asa ceva. Pt orice lucru trebuie sa platim , trebuie sa ne obisnuim cu asta !!!!! Nu e nimeni de vine ca multi au ales firme de cablu mai ieftine sau DTH ( in principiu Dolce ) mai ieftin.

alex  •  17 iulie 2008, 15:53

Catalin, recuperarea investitiei si exclusivitatea rcs se bat cap in cap. Pur si simplu faptul ca UPC ar transmite gsptvn (n=1…4) inseamna o crestere automata de audienta, de publicitate, de notorietate a unei competitii ale carei care tot intact+rcs le detin pentru sezoanele viitoare.

romy  •  17 iulie 2008, 15:54

o sa ascult meciurile la radio ca pe vremuri.. era mult mai interesant cand se facea legatura de la un meci la altul. parca traiai la intensitate maxima toata etapa..

catalink  •  17 iulie 2008, 15:55

Catalin, au bagat si Telesportul pe exact aceleasi canale: Digi TV, Digi Cablu si, acolo unde este spatiu, cablu analogic.

mar  •  17 iulie 2008, 15:56

Monky Chanel ala e doar pe Digi nu si pe cablu 🙂

sergiu  •  17 iulie 2008, 15:59

pe rcs si rds se pot urmari si programele locale?

george  •  17 iulie 2008, 15:59

Cu DOLCE se va incheia contract de difuzare a posturilor gsptv ?

romy  •  17 iulie 2008, 16:00

si uite asa se mai vorbeste despre un post tv.. uite postul .. nu e postul.. macar asa sa realizeze cineva ca exista..

bmihai47  •  17 iulie 2008, 16:02

Pt ”alex” : ai dreptate cu publicitatea, dar, 500.000 de abonati fac mai mult. Toti inca spera dar daca ramane numai la RDS Liga 1 o sa se aboneze la ei. Deci abonatii aduc mai multi bani.

UnGand  •  17 iulie 2008, 16:03

am citi articolul despre scoaterea celor doua programe din grilele tv rds-rcs. ajuns acasa am verificat informatia. era adevarat ca telesportul a fost inlocuit cu gsp-tv, dar money chanel era la locul lui.
din 1994 de cand am abonament tv la rcs, de cate ori au introdus un canal nou, acesta lua locul unuia deja existent din aceasi categorie, cel vechi fiind introdus in grila pe o alta frecventa.
cat priveste asa zisul razboi mediatic e simplu de rezolvat. plata sa se faca in functie de meciurile televizate, si de locurile ocupate de echipe in clasament. sa vedem atunci daca socialistul dragomir va mai avea puterea de a programa 4 meciuri la aceasi ora.

sebik  •  17 iulie 2008, 16:03

@bmihai
ma ce dracu vorbiti de voi de vazut meciuri gratis????? pai nu platesc cablu ??? ce-ar fi daca vin eu si spal scara blocului in care stai si apoi iti cer eu o taxa ca am pus balsam in apa cand am spalat scara ( ca doar tre sa traiesc si eu cu firma mea , nu ) ??

robert  •  17 iulie 2008, 16:04

daca goian este sluga oierului, prin scrierea acestui articol , tu a cui sluga esti?dai impresia ca romanii primesc gratis meciurile cu mila RCS_RDS_ANT1 dar uiti ca noi platim abonament! mi-este sila tolontane, esti incomensurabil de gretos!abia astept sa te intalnesc in cismigiu!

Comentează