Agentia Initiative Romania va lansa in curind pe piata Media Media Fact Book, un raport cu mare autoritate pe piata de publicitate. Iata estimarile pe care le asteapta industria comunicarii:
miercuri, 27 august 2008, 11:50
Agentia Initiative Romania va lansa in curind pe piata Media Media Fact Book, un raport cu mare autoritate pe piata de publicitate. Iata estimarile pe care le asteapta industria comunicarii:
1. 32% cresterea din 2007
2. 590 de milioane de euro piata totala din 2008 impartita astfel:
– 385 mil euro TV
– 90 mil euro presa scrisa
– 70 mil euro Outdoor
– 38 de mil euro Radio
– 15 mil euro Internet
Autorii lucrarii sint Octavian Popescu, Alexandra Olteanu, Nicoleta Florescu, Marian Trascu, Cristina Chinde, Laurentiu Pop, Rodica Caraghina, Marcela Tuila
Wili • 27 august 2008, 12:28
Diferente majore intre Romania si alte tari, precum Suedia, Franta sau UK.
Nu ma refer la sume, ci la ponderea lor. Internetul e „oaia neagra” a publicitatii in Romania, spre deosebire de alte tari, unde internetul depaseste TV-ul.
HaiHui • 27 august 2008, 12:36
internetul nu-i oaia neagra…e mielul negru…da’ creste 😉
Radone • 27 august 2008, 12:59
ce ziceti de o crestere de 150% din doua meciuri?
romaniainedit • 28 august 2008, 12:27
O sa creasca si la noi publicitatea pe internet , pe masura ce telespectatorii se transforma in internauti !