Bani şi cap

În ofensivă, Steaua înseamnă Dayro Moreno. Adică talent, precocitate, „încîlceală”, cum i-a zis Drăghici, şi execuţii controversate. E nevoie de timp şi de acumulări.

miercuri, 17 septembrie 2008, 11:31

În ofensivă, Steaua înseamnă Dayro Moreno. Adică talent, precocitate, „încîlceală”, cum i-a zis Drăghici, şi execuţii controversate. E nevoie de timp şi de acumulări.

Cluburile noastre nu-şi permit să schimbe toată garda dintr-o dată şi, de aceea, şansa e să adauge fotbalişti, unul cîte unul. Numai aşa poţi avea o şansă reală. Pentru că, deocamdată, distanţa faţă de primele, să zicem, 20 de echipe europene e mare.

Meciul cu Bayern a mai fost cu Real, cu Lyon, cu Sevilla şi cu Arsenal. Nu trebuie să ne fie ruşine, dar nici să ne fie bine. E clar. Steaua a ajuns la un plafon maxim. De acum înainte e nevoie de alte achiziţii, de alte idei, de altă platformă de performanţă. Auzi expresie! Ce va să zică asta? Bani şi cap.

Comentarii (171)Adaugă comentariu

Vlad  •  17 septembrie 2008, 23:40

Corect!!!
Steaua e 0 barat in Champions League…din pacate valoarea lor acum e de UEFA.

Mihai  •  17 septembrie 2008, 23:41

ce bine imi pare!!!
ce bine imi pare!!!
ce bine imi pare!!!
ce bine imi pare!!!
ce bine imi pare!!!
ce bine imi pare!!!

Stelisti penibili :))=)) :))

bebe  •  17 septembrie 2008, 23:42

Nu fi rau ca totusi e Bayer nu Roma ….

Nu a jucat rau Steaua… a avut si 4-5 ocazii marii asta e fotbalul …..

Cata  •  17 septembrie 2008, 23:42

Poate data viitoare. Ramanem cu performanta CFR-ului. Hai Romania!

gigi  •  17 septembrie 2008, 23:42

Toja, Arthuro si Semedo – afara din Ghencea zdrentelor!!!!!

Greu sa joci in 6-7 oameni.

Zapata si Moreno nu pot sa bata singuri.

obelix  •  17 septembrie 2008, 23:43

Stelistii au jucat cu frica, le era tarsa sa intre la adversar, sa ia actiuni pe cont propriu…n-am mai vazut rautatea aia din meciul cu Galatasaray..pacat

FDV  •  17 septembrie 2008, 23:43

corect

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:43

bebe: am fost rau? nu cred. am incercat sa transmit senzatia pe care cred ca a simtit-o multa lume. ca e diferenta de valoare. echipele mari dau gol si se conserva. ei au meci cu werder bremen 🙂 uite, real madris a batut pe bate borisov cu 2-0. nici ei n-au fortat

aciduzzu  •  17 septembrie 2008, 23:43

bravo cfr, rusine steaua!

Vlad  •  17 septembrie 2008, 23:44

Da, bine Tolo… dar de CFR de ce nu ai zis o vorba frumoasa ? .. aveai zi libera ?:)

malasuerte  •  17 septembrie 2008, 23:45

Buna Catalin
ai dreptate ,cfr poate oferi lectii,dar Stelei i-au lipsit Radoi si Banel
Lacatus mi s-a parut blocat undeva intre loja si banca de rezerve si mai am impresia ca aveai deja articolul scris dupa primele 20 min ale meciului …:)
Nefericite alegerile cu Toja si Semedo , dar loja bate banca de rezerve

bulion  •  17 septembrie 2008, 23:45

cata vreme lovin o sa aiba loc in prima echipa a stelei, echipa asta n-o sa depaseasca starea asta de mediocritate. e nevoie de jucatori adevarati, nu de baietandri care se-ncurca-n minge

Vlad  •  17 septembrie 2008, 23:46

ah scuze.. doar acum am vazut.. ai scris 🙂 bv!

florin  •  17 septembrie 2008, 23:46

Antrenorii romani nu stiu ce inseamna presing; nemtii au facut presing primele 20 minute si au marcat; Steaua nu poate face acest lucru, poate pentru ca are si antrenor roman; oare CFR cum a putut?!

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:46

vlad: ieri am scris de cfr. nu ai citit, nu ma certa degeaba 🙂

jairzinho  •  17 septembrie 2008, 23:46

compari meciul asta cu cele cu Real, Lyon si Sevilla ?! Sincer, te credeam mai priceput in ale fotbalului….

eu  •  17 septembrie 2008, 23:46

hehe…cataline. merita si cfr sa-i intorci o vorba buna cum ai facut ieri cu steaua

linc  •  17 septembrie 2008, 23:47

cum poti sa joci NIMIC dupa 3 ani de Liga Campionilor ???

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:47

jairzinho: compar, da. sigur ca nu seamana la indigo, dar a fost aceeasi senzatie de echipa mare care nu forteaza

crq  •  17 septembrie 2008, 23:47

dk ia inca un jucator k toja (adica mort) nu mai da steaua gol, decat… knd o zbura porcu’…

malasuerte  •  17 septembrie 2008, 23:47

🙂
vad ca ai marcaj permanent de la cititori , ar trebui ca fiecare articol sa faca referiri la mai multe echipe

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:48

crq: toja slab, asa e. steaua are multi muncitori si outini creatori. cine a lipsit? au lipsit hagi si ilie dumitrescu

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:49

malasuerte: da, ar tb sa scriu enciclopedii care, teoretic, sa-i multumeasca pe toti si practic sa nu fie citite de nimeni 🙂

Dragos  •  17 septembrie 2008, 23:49

Un egal era echitabil ! Toja nu avea ce sa caute in centru…..si Arthoro trebuia schimbat la pauza cu Kapetanos ! Atat ! In rest bafta celorlalte echipe care joaca in cupele europene, felicitari inca o data Cfr si…..Forta Steaua !

gabriel sorin  •  17 septembrie 2008, 23:49

cu pigmei ca semedo,szekely,bogdan stancu si toja nu-s sanse.in seara asta steaua n-a avut forta! cu toate astea a fost gol valabil la stancu.

Vlad  •  17 septembrie 2008, 23:49

Aici se vede diferenta dintre o echipa plina de straini ambitiosi, fara frica, care poate sa intoarce un rezultat de 1-0 pt Roma. Romanii n-au acea tarie si acea mentalitate de invigatori cum o au strainii. Degeaba, mai multi straini la Steaua probabil ar duce mai multe puncte in Champions League 🙂

Dragos  •  17 septembrie 2008, 23:49

Multumim Lacatus ! Multumim Zapata ! Multumim Steaua !

Hulio  •  17 septembrie 2008, 23:49

Te cearta pe merit Cataline pentru ca nu este posibil dupa victoria de ieri a CFR-ului voi sa iesiti pe prima pagina cu steaua si cfr! Prima pagina de astazi trebuia sa fie doar a cfr-ului! Sau nici nu v-a trecut prin cap si ati fost nevoiti sa improvizati cand ati vazut ca au invins la roma

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:50

gabriel sorin: regret, n-a fost gol valabil. portarul avea mina pe minge si era in careul mic. ion craciunescu a confirmat pt gsp decizia arbitrului

gigi  •  17 septembrie 2008, 23:50

Tipi ca Goian, Ghionea, Moreno, Zapata au fost in elementu lor.

Lovin cat-de-cat decent, Marin decent, Ogararu bunicel.

Semedo, Arthuro si Toja jalnici. Rebuturi jalnice bagate de Becali in primu XI. Nici nu puneau picioru baietii. Unii joaca, altii baleteaza.

Ah si o mentiune si pentru balerina Ovidiu Petre.

CSB  •  17 septembrie 2008, 23:50

Haideti ca nu a fost asa rau… E greu totusi sa te pui cu Bayern. Steaua a aratat ceva mai bine in repriza a doua, deci sperante sunt.

Hai Steaua! Hai CFR ! Hai Romania !

valy  •  17 septembrie 2008, 23:51

mie mi s-a parut k steaua daca ar fi fortat mai mult ar fi putut scoate macar un egal. in repriza secunda steaua a echilibrat jocu ,ba chiar a dominat in unele momente dar asta e.nu sunt de acord cu tine k steaua a ajuns la un nivel maxim,cred k poate mai mult si sper k va demonstra asta in urmatorul meci de UCL.

Dragos  •  17 septembrie 2008, 23:51

Tolo, nu zici nimik de golul valabil al lui Stancu ?

Iar pt cei ce ridica in slavi Cfr-ul dupa meciul cu Roma si noi am batut Roma si apropo, Roma este pe 17 in campionat…dupa o infrangere si un egal cu Napoli si Palermo! Roma nu mai e ce a fost! Va vedem cu Chelsea !

Vlad  •  17 septembrie 2008, 23:51

Ah, apropo .. asa-i ca a fost gol valabil la Stancu ? a scapat portarul mingea.. parerea mea

malasuerte  •  17 septembrie 2008, 23:52

ha ha ha
ai mare dreptate trebuie sa recunosc
pacat de seara asta , cred ca Steaua putea mai mult daca avea o formula de echipa mai …echipa
a fost un experiment ratat primul 11 si Bayern a aratat ceva limite , pacat …

Razvan  •  17 septembrie 2008, 23:52

Nu inteleg si pace de ce Lacatus nu face schimbarile din timp ! Era clar inca din prima repriza ca Toja nu merge. Ar fi fost primul schimbat. Apoi Dairo Moreno care avea o tragere de inima sa alerge de m-am speriat sa nu i se faca rau de atata efort. Cand o sa invete antrenorii nostri ca nu putem face schimbari dupa min 75 si sa cerem jucatorilor care intra sa faca minuni. Pacat. Am vazut Asta seara ceva mai mult „interes” fatza de joc decat in amintitele meciuri cu Real, Arsenal, Sevilla…. Eu cred ca se poate mai mult, dar langa Lacatus e nevoie de un om care stie sa ii aseze mai bine in teren pe baieti. Care sa le predea niste scheme de joc mai ingenioase. om vedea ce o mai fi in continuare…. O seara buna tuturor. Hai Steaua !

GSP  •  17 septembrie 2008, 23:52

steaua are mare noroc de zapata care a facut un meci superb

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:53

dragos: a fost fault la portar, a explicat clar ion craciunescu: portarul avea mina pe minge si era in 6 m

Dragos  •  17 septembrie 2008, 23:53

Aha ! Daca are o mana pe minge si e in careul mic…..whatever nu stiam ! Oricum sa fiu sincer, Steaua a jucat frumos in seara asta ! Doar Toja trebuia pe banda si Arturo schimbat la pauza !

Hulio  •  17 septembrie 2008, 23:53

Te cearta pe merit Cataline pentru ca nu este posibil dupa victoria de ieri a CFR-ului voi sa iesiti pe prima pagina cu steaua si cfr! Prima pagina de astazi trebuia sa fie doar a cfr-ului! Sau nici nu v-a trecut prin cap si ati fost nevoiti sa improvizati cand ati vazut ca au invins la roma. Poti sa raspunzi?

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:54

hulio: evident ca am improvizat. tu stiati dinainte rezultatul de la roma ? 🙂

Kobbra  •  17 septembrie 2008, 23:54

In ultimile zile se tot vehiculeaza ideea ca fotbalul nu se rezuma numai la bani dar sa fim sinceri in aceasta seara s-a vazut diferenta dintre o echipa de 20 de milioane si una de 200 de milioane. Inainte sa spuneti ca CFR a batut-o pe Roma sa nu uitam ca si Steaua a batut-o pe Roma chiar daca meciul a fost amical. In fine una peste alta un meci bunisor al Stelei, iar de Toja ma abtin sa comentez. Oricum liga de abia a inceput, sa speram ca Lacatus va reusi sa faca modificarile necesare si sa le faca cu succes. Vali, Braila. Forza Steaua!!!

alin  •  17 septembrie 2008, 23:54

catalin, problema e ca oamenii din ghencea nu stiu ce inseamna organizare adevarata. becali vrea sa fie si psiholog si antrenor si scouter. dovada, toja a stricat tot meciul, dayro s-a udat doar de la ploaie. la un moment dat lacatus a dat senzatia piturciana ca asteapta minutul 75 sa le dea lovitura. nu mai venea schimbarea. asa e, bayern nu s-a fortat, iar singurii jucatori care au parut ca stiu ce fac pe teren au fost aceiasi goe, sorin ghionea, lovin, ogararu. aceiasi jucatori din garda veche. unde sunt fotbalistii cu care spera conducerea stelei sa faca performanta? am eu o idee. ochirosii in tribuna, stancu pe banca, bicfalvi la buzau, exemplele pot continua. moreno parca a venit de la real madrid la steaua. exact asa se comporta, atitudine solitara in teren, suturi in loc de pase si multa multa incalceala. exista sperante dar sunt fie la buzau fie in tribuna

Dragos  •  17 septembrie 2008, 23:54

Tolo, ca tot te-am prins aici…..cum a jucat Steaua in seara asta ? Parerea ta !

jairzinho  •  17 septembrie 2008, 23:55

Draga Tolo, echipa mare care nu forteaza…e de discutat…probabil…dar la Steaua am vazut CEVA IN PLUS fata de anii trecuti….nu stiu, poate preluarea lui Arthuro, poate siguranta lui Zapata, poate Szekely, chiar Semedo….de Goian n-are rost sa mai zic. Per total, un 30-40% in plus ca potential fata de anul trecut. Cred ca se va concretiza in urmatoarele meciuri aceasta crestere…

PS: Bayern echipa mare ? Ai vazut Chelsea si Inter ?

marius din iasi  •  17 septembrie 2008, 23:55

Tolo, ieri dupa victoria CFR-ului, nu te-ai abtinut si ai bagat si steaua in articol, desi toate laudele erau ale ardelenilor. Astazi doar Steaua, fara nici o referire la faptul ca aia au putut si astia nu. Forza CFR! Forza Mutu! Forza Fiorentina! Forza 55%! In dan voiculescu, steaua!

alexb  •  17 septembrie 2008, 23:55

ma doare neputinta stelei:|…mai bn nu ne am califica dekt sa jukm la fel in fiekre an..nu s a schimbat nik de la meciurile cu real si lyon,,aceasi neputinta si lipsa de idei..doare tare..sincer..pakt de suporterii kre au stat in ploaie pt nesimntitii astia si au dat si o graoza de bani..pt ce??

Cătălin Tolontan  •  17 septembrie 2008, 23:56

dragos: steaua a jucat la 80% din ce poate. bauern, probabil la 60%. Nu cred ca am fi cistigat nici cu Radoi si Nicolita in teren. Nemtii ar fi putut forta mai mult

gabriel sorin  •  17 septembrie 2008, 23:56

mersi frumos catalin p-asta n-am stiut-o!!!nu stii ca romanu’ isi cauta o scuza tot timpul? pentru meciurile din uefa nu stiu daca mergem cu vreuna in grupe.sa dea domnu’ sa nu fie asa!

sorin  •  17 septembrie 2008, 23:57

cred ca tupeul e necesar si nu numai suficient sa castigi.adica diferenta dintre 2 milioane de euro sau usd sau orice si 20 milioane de euro sau usd sau orice totusi e mica ..e doar un zero.Steaua traieste in teama CL si chestia ‘ne-am calificat’ e suficienta.Deja nu mai cred in coincidente.Bara e bara.Golul e gol.

Comentariile sunt închise.