Puţim

Sînt mai bine de cinci ani de cînd Ioan Becali l-a făcut „nespălat” pe Grigore Cartianu, în studioul B1TV. Ziaristul nu era nespălat, doar asudat. Pentru că venea de la muncă. Şi se ducea apoi, în creierii nopţii, la muncă.

vineri, 13 februarie 2009, 9:50

Sînt mai bine de cinci ani de cînd Ioan Becali l-a făcut „nespălat” pe Grigore Cartianu, în studioul B1TV. Ziaristul nu era nespălat, doar asudat. Pentru că venea de la muncă. Şi se ducea apoi, în creierii nopţii, la muncă.

Am auzit că se transpiră şi la cazinou, dar doar de la sume fabuloase în sus. În rest, e doar cald.

În această seară, Ioan Becali a făcut o scenă asemănătoare, insultîndu-l pe Emanuel Terzian, realizatorul sport.ro. A plecat din studio, iritat şi aruncînd microfonul către jurnalist.
Nu i-a mai spus că pute pentru că se subînţelege. Eu, Manolo, Grigore, ceilalţi, dumneavoastră puţim. Avem dezavantajul de a fi angajaţi la sereleuri, la esauri, în companii, fabrici, uzine şi pe taxiuri.

Spre deosebire de noi, ăştia care umblăm cu stick-ul după noi, ca să mai îmblînzim din evidenţa jegoasă că muncim, Ioan Becali se ocupă cu off-shoreuri. De unde şi mirosul. Izul. Aroma de bani care se plimbă încet, sub foşnetul valurilor. Asta e, puţim!

Comentarii (302)Adaugă comentariu

mEE  •  13 februarie 2009, 23:04

de aia nu o sa evoluam si noi in fotbal…din cauza acestor specimene

noname  •  13 februarie 2009, 23:05

Tolo, foarte slab, nu stiu ce se intampla cu tine!

Solidaritate?? DA!
Atunci de ce nu bagi si un post cu: INCASAM!
Sa fii solidar si cu toti ziaristii spagari!

Am vazut emisiunea live si pot spune ca acest delicvent a avut dreptate! Manolo e cam batut in cap si nu pricepe absolut nimic! Este acelasi Manolo care nu facea diferenta intre actiune si obligatiune, vezi cazul rapid!

Deci, astea sunt vrajeli cu Cartianu, etc!

Nu ai mai fost la fel de solidar cand a plecat acelasi Don din emisiunea lui Horia Ivanovici cand se dicuta de doparea lui Mutu! Dar, deh! Se stie prin breasla ca Horia Ivanovici este spagar! Atunci nu mai „putim”, nu???

johnny  •  13 februarie 2009, 23:06

Nimeni nu merita asa ceva dar cand televiziunile fac audienta pe spatele unor borfasi e de asteptat sa se intample ceva.Din cate stiu era si Banciu in studio si nu a comentat nimic.Il apreciam pt Turul Frantei si pt cunostintele lui dar in ultima perioada am vazut ca s-a vandut si el pentru bani.Ce se intampla in fotbal se intampla si in viata de zi cu zi in Romania.Borfasi cu 4 clase fac legea si restul tac,inghit si nu au nici o reactie.
Nici nu stiu de ce mai scrieti aceste articole ca nu se schimba nimic si poate data viitoare e randul tau sa primesti un microfon in cap.Culegem ce am semanat.In loc sa le da-ti ignore voi ii ridicati si acum va plangeti ca sunteti victime.

ion  •  13 februarie 2009, 23:06

pai de ce generalizezi tolo? „dumneavoastra” nu putim. „Eu, Manolo, Grigore”
n-aveti decat fratilor. va asociati cu ei (neamul becali), sunteti zmei cand
scrieti despre ei, dar cand dati nas in nas la emisiuni va cam ofiliti.
Manolo a incercat sa para ce nu este si a fost penibil. nici macar nu s-a
comportat ca un adevarat barbat.

sportsaga.ro  •  13 februarie 2009, 23:06

Daca 10 oameni iti spun ca esti beat te duci si te culci. Daca e asa cum spun majoritatea nu e numai vina presei. Pentru ca si presa da doar ce vrea publicul sa vada si sa citeasca. Deci e vina a noatra a tuturor. Dar de undeva trebuie sa se inceapa curatenia.

Oli  •  13 februarie 2009, 23:07

Tolo,
OK. Si ce?
Si ce daca ala a zis ca putiti? Si ce daca ala a plecat? Nu va faceti probleme pt el. Sper doar ca tu, Manolo, Grig si ceilalti ati INVATAT ceva din asta.
Ai putea sa nu scrii cuvantul „becali” timp de o luna?
Am fat un ctrl-f dupa „becali” pe prima pagina a GSP. 41 de hinturi.
Uite de aia putiti: fiindca stati in cacat.

Succes.

muncitorul  •  13 februarie 2009, 23:07

Becali pute a prost, duhneste a badaran.

soso  •  13 februarie 2009, 23:08

poate aveti dreptate…poate nu…dar voi promovati astfel de oameni…escroci,vagabonzi…dar nu uitati ca nu sunteti usi de biserici…in diferite cercuri se spune ca terzian pe la alte canale tv…inainte de a ajunge la sport.ro facea o mare concurenta la incasari de spaga vestitului d.diaconescu

diana_klausenburg_napoca  •  13 februarie 2009, 23:09

Felicitari d-lui Terzian!
A mizat pe cartea „Hai sa provocam un scandal cu ajutorul unui individ violent si badaran” si uite ca i-a iesit.
Dl.Terzian a facut pe prostul cu un talent deosebit si a reusit sa il exasperez
e pe bisnitarul becali.O tactica extraordinar de puternica!
Mai mai ca sunt tentata sa cred ca dl.terzian a facut ceea ce a facut la comanda!La comanda CFR Cluj,desigur…Felicitari dl.Terzian!S-a dat de gol prin zambetul de la sfarsit.:)))

sailorbv  •  13 februarie 2009, 23:10

„name” de la pozita 3 are dreptate. din pacate in totalitate. voi le-ati dat voie sa „behaie” in emisiunile voastre. la un popor in care manelele si telenovelele sunt la mare cautare, astea se vand, e drept, si voi va vindeti emisiunile, dar ar trebui sa nu uitati ca totusi tara asta amarata inca mai da „olimpici” an de an si mai exista oameni cu un IQ suficient de ridicat incat sa se simta jigniti numai vazand bisnitarii aia nesimtiti aparand la televizor. dar sper sa isi faca DNA-ul treaba pentru care e platit si sa ii puna acolo unde le e locul (langa fratii camataru). vina va apartine voua jurnalistilor si nu opinia publica trebuie sa traga semnalul de alarma ci dvs. marele sportiv giovanni (o fi si broscar acum?). as vrea sa vad ca in urmatoarele 30 de zile ei nu mai apar la tv si atunci cred ca intr-adevar v-a deranjat. dar il voi vedea poimaine la emisiunea lui terzian poate sau sa stirile sportive… si atunci va spun doar atat: NU VA MAI PLANGETI, VA MERITATI SOARTA. VA VINDETI VERTICALITATEA PENTRU O STIRE. stirile le asteptam din sport nu din familia berbecali sau dragomir

unurau  •  13 februarie 2009, 23:10

Tolo, voi sunteti de vina, voi umblati cu sute de microfoane , pentru raiting
, adica bani. Sunt monstrii vostri , Tolo, si intr-o zi o sa va calce in
picioare, iar publicul de „scandal sportiv” pe care il creati va fi tare
multumit de spectacol. Va scuipa seminte si striga : dai si la cap … asa
asa …

NG  •  13 februarie 2009, 23:11

NU TE VICTIMIZA ACUM, DOMNULE „ZIARIST”..NU NOI SUNTEM DE VINA PENTRU
IMBECILITATILE ACESTOR ANALFABETI..NU PUBLICUL II INVITA IN FIECARE ZI,
LA FIECARE EMISIUNE, IN FIECARE ARTICOL..RAHAT VRETI, RAHAT O SA AVETI DE LA
EI..DAR CE NU FACE PRESA ACTUALA PENTRU AUDIENTA?!? MANANCA SI RAHAT, II MAI
SI PLACE SI APOI SE VICTIMIZEAZA TOT PE EA..POFTA BUNA

vlad  •  13 februarie 2009, 23:12

@ivory_p50: trebuie sa fii foarte ingust la minte ca sa poti scrie ce-ai scris tu.
cred ca ai si o contributie semnificativa la aroma de mahala a romaniei.
cei din sub-categoria „a la becali” ar merita pedepsiti aspru si apoi ignorati
total……….dar cine sa faca asta, cine?

radu2  •  13 februarie 2009, 23:14

Bine i-a facut! Merita aplauze Becali! Voi i-ati facut ceea ce sunt, voi ii
mediatizati incontinuu, voi stergeti cu buretele toate jignirile pe care
le-au indurat colegii vostri
si le dati atentie! Nu te mai plinge! E unul dintre monstrii pe care i-ati
creat! Mai bine scoateti cuvintul sport din numele televiziunilor care ne
intoxica zilnic cu asemenea personaje!

ignora-i !!!!  •  13 februarie 2009, 23:15

cred ca ar trebui sa nu-i mai chemati la emisiuni ca doar PRESA i-a facut mari.Daca nu o sa-i mai bage nimeni in seama ar muri in contumacie.:))Nu credeti ca s-a ajuns la asa ceva DOAR din cauza presei care-i cauta cu insistenta pe niste derbedei care nu stiu sa scrie corect sau sa vorbeasca prin fraze?Doar propozitii si onomatopeee(stie vreun bacal ce sint alea?)Macar in ceasul al 12 lea nu-i mai bagati in seama !!!! Dati-le interzis prin ziare si la tv ca vor muri de ciuda !

dragos_drls  •  13 februarie 2009, 23:15

Fara suparare, dar este numai si numai vina dvs, a ziaristilor, pentru ca bagati in seama acesti neica nimeni, aceste scursuri ale societatii, acesti smecheri in marea de prosti a Romaniei! Atata timp cat n-o sa le inchideti gura, macar in ziarele si emisiunile dvs, nu vom scapa de ei!

alex visan  •  13 februarie 2009, 23:17

Daca intr-adevar sunteti o breasla aratati si voi ca sunteti uniti si nu mai invitati ”specimene” din astea la tv, nu mai scrieti nimic de ei …repet faceti ceva pt ca eu in calitate de iubitor al sportului sunt scarbit. Cu maxim respect!!!

Edy  •  13 februarie 2009, 23:18

Bai ivory_p50,

Tu chiar ai pus botu’ la prostiile pe care le-a debitat Becali? Cat de prost
sa fii sa crezi rahaturile alea cu firme din afara care detin drepturile
federative la ale oricarui jucator expirat din Liga 1?!? Manolo a pus chiar
niste intrebari de bun simt … ce draq … oare chiar ne iau de idioti?

Alex  •  13 februarie 2009, 23:19

presa de ….. Din punct de vedere MORAL voi ati adus Romania moral in starea
in care este, meritati mult mai mult decat v-a facut becali, meritati ciuruiti
de la brau in jos 😉

dany  •  13 februarie 2009, 23:24

parerea mea este ca vina este a voastra,a celor care zi de zi prezentati stiri despre acesti „infecti” ai fotbalului romanesc, clanul becali,gigi,giovanni &compania care umbla numai pe interes.
de ce nu intrati si voi ziaristii in silentio stampa fata de aceste personaje si o sa vedeti ce bine va fi.

Robert  •  13 februarie 2009, 23:26

Nu-i vina lui Becali ci a celor care promoveaza astfel de indivizi pe posturile de televiziune. Ce legatura au cei de teapa lui Becali cu SPORTUL nu inteleg.

Tudor  •  13 februarie 2009, 23:26

voi nu sunteti ziaristi, voi sunteti amatori. vorbiti atat de ei, ii
comentati, ii suciti pe toate fetele. unii dintre voi ii aproba, e normal ca
acesti mafioti sa isi bata joc de voi pe fata. nu primiti decat ceea ce
meritati. pacat ca manipulati si marea masa de oameni care se uita si in
general e constituita din prosti usor manevrabili.

vdtot  •  13 februarie 2009, 23:27

MANOLO il poate baga in puscarie.Ce a facut hahalera aia e caz penal.Din pacate numai la plangere prealabila.Daca nu depune plangere inseamna ca-si merita soarta.Va veni la rand varul jiji care o sa-i sparga capul.

joe  •  13 februarie 2009, 23:28

DESI NU AM DELOC O PARERE BUNA DESPRE CLANUL BECALI IN GENERAL, II DAU
DREPTATE LUI GIOVANI!! CHIAR MIROSITI ZIARISTILOR! SUNTETI JOSNICI SI
LIBIDINOSI PRIN FELUL CUM INTELEGETI SA TRATATI REALITATEA SI VALORILE VIETII!!
URMARITI NUMAI SENZATIONALUL SI UITATI DE ADEVARATELE VALORI ALE OAMENILOR!
ASTAZI AM CONDUS PE ULTIMUL DRUM ,UN OM EXTRAORDINAR, UN SPORTIV DE EXCEPTIE,
CARE NU A FOST PROMOVAT NICI PE SFERT DIN CAT AR FI MERITAT! ATATA TIMP CAT
VOI VETI PROMOVA NON-VALORI PRECUM BECALI, PITICUL PORNO SI ION BOSCHET SA NU
VA ASTEPTATI LA MULTUMIRI DIN PARTEA CUIVA! PROBABIL BANII OBTINUTI DIN ZIARELE VANDUTE SUNT O SATISFACTIE
DE AJUNS PENTRU VOI…DUMNEZEU SA-L IERTE PE MARIAN COZMA!!

dan  •  13 februarie 2009, 23:28

imi pare rau sa o spun: este creatia voastra. asa cum l-ati creat, asa ar trebui sa-l distrugeti. Un embargou total l-ar scoate din scena. din nefericire, nu veti avea taria sa o faceti. nu veti avea puterea de a-l neglija total. din pacate, opentru ca sinteti sclavii ratingului de proasta caliatate, veti fi in continuare sclavii lui. El stie asta. De aia va si scuipa asa. Un embargou total al presei nu e posibil si el cunoaste acest lucru, de aia isi permite sa se comporte asa. De ce il mai invitati? NU mai e impresar, nu mai are voie sa fie? Atunci? care mai este calitatea lui? De ce imi mai „impute” mi e ecranul. Pentru ca voi il aduceti acolo.

chelbea  •  13 februarie 2009, 23:31

Catalin, in mare parte voi, din presa sunteti devina .. deoarece promovati
aceste personaje(Patroni, impresari, clanuri si asa mai departe), le-ati facut
celebre in mass media, iar acuma va dau in cap si va plangeti de cultura lor.
Am mai scris pe blogul tau, i-am spus intr-un mail si lui Andrei, nivelul
fotbalului romanesc este unde este deoarece in mare parte voi ati promovat
aceste dovezi clare de incultura ..
A trebuit sa moara un om sa scrieti despre el ca il dorea Barcelona, sa-i
luati interviu tatalui, antrenorilor lui, si cel mai important sa ne
aratati noua ca romanii nostri sunt iubiti si dincolo, pe cand „ei”
trebuie doar sa bata din degete si au cate un articol in ziare in fiecare zi.
Te plangi tu si colegii tai, de media de spectatori din Ghencea la meciul
nationalei … acuma poate iti explici si tu de ce … deoarece 365 de zile
din an, an de an promovati aceaste dovezi de incultura. Fotbalul este un
fenomen social si trebuie respectat ca atare, voi in presa promovati doar
personaje anti-sociale si intr-un final … tot voi va plangeti de ele si va
plangeti ca noi iubitorii acestui sport ne-am scarbit de el …
Incercati sa copiati Marca, ei au demis presedintele celui mai bogat si
popular club din lume in 2 editii, si au facut un bine fotbalului,
voi va chinuiti din august cu un caz valiza, pe care il transformati in produs
de marketing si de care noi ne-am cam plictisit, stim ca traim in romania iar
asta ne ocupa tot timpul ..
Pe scurt, deoarece poate te plictisesc, si deoarece probabil nu esti deacord
cu mine : voi sunteti devina pentru nivelul unde a ajuns fotbalul romanesc
deoarece promovati astfel de personaje

magikcip  •  13 februarie 2009, 23:32

Se discuta despre mizeriile din fotbalul romanesc…le stim, le toleram si
le comentam…Cine face parte din mizeria asta: Becali, Borcea, Copos, etc…
oameni care n-au dat niciodata cu piciorul in minge…

De ce ascultam parerile lor? De ce ii invitati la emisiuni? De ce scrieti
despre ei? De ce apar pe copertile primelor ziare de sport din Romania, in
locul unor oameni care muncesc ani de zile si se sacrifica pentru sport?

Doar daca i-am ignoram, ii vom putea dovedi…dar victoria ar fi atunci a
PRESEI! De ce ne mai miram de lipsa de educatie sociala si sportiva a unor
oameni care n-au treaba cu sportul, ci doar invart bani…castigati cu
eforturi de altii…

Daca „Pasarila” sau altii ca el ar fi aparut in atatea emisiuni sau pe atatea
prime pagini de ziare de sport cat a aparut clanul Becali, poate ca viata lor
ar fi fost altfel…

andrei90  •  13 februarie 2009, 23:33

fara suparare iti spun: VA MERITATI SOARTA!!!!!!!!!!!! voi i-ati facut mari
pe astia, voi ii chemati in emisiuni , voi ii sunati , voi ii tolerati si
printre altele ati creat un val de ‘prosti’ care le sunt solidari acestor
interlopi. Eu degeaba ma indignesc ca nu ma baga nimeni in seama. VOI PRESA
TREBUIE SA LUATI ATITUDINE , SA VA INDIGNATI SI SA II ‘CALCATI IN PICIOARE’
SA AJUTATI JUSTITIA AJTFEL INCAT SA SE CREEZE UN MEDIU PROPICE PENTRU
INFUNDAREA ACESTOR HULIGANI.

Eu ‘l-am calcat in picioare’ pe Lacatus intr-o caricatura fiind revoltat si
profund dezamagit de statura sa morala si de faptul ca se subordoneaza , se
umileste … si voi sunteti in ochii mei in aceasi situatia daca nici in
acest moment nu incercati sa doborati acesti ‘oligofreni’ care au parvenit
in fotbalul romanesc.

Dati-mi macar o speranta ca fotbalul romanesc nu a murit ( sau daca a murit
poate invia). VA ROG.

florin  •  13 februarie 2009, 23:33

@ #5 Ivory_p50:

Giovanni Becali jigneste (jigneste!, nuantez, injura pe cineva!) o persoana la televizor, in direct, scoate un microfon si il arunca (il arunca! nu il da inapoi) in aceeasi persoana, si uite ce concluzii trageti Dvs: Becali avea dreptate.

Da, avea perfecta dreptate, dar nu despre asta e vorba in ce scrie dl Tolontan. Tocmai asta e si problema tuturor celor ca Becali: au dreptate in felul lor, dar nu se leaga de fondul problemei, ci de lucruri colaterale. Ca prezentatorul e cum e, ca e prost, ca in gura si aas mai departe. Ce legatura are asta cu subiectul emisiunii? si de ce spui asa ceva la televizor? de ce nu s-a ridicat Becali frumos sa plece? in schimb bine ca-l intrebati pe dl Tolontan de ce a tacut ca moderator, adica un miniargument ca Becali avea dreptate, sau cum?

Scurt pe doi: toata problema e de comportament in public, nu de cine are dreptate.

suporteru’  •  13 februarie 2009, 23:33

Domnule Tolontan, conjugand verbul „a puti” la persoana a II-a plural, v-ati referit strict doar la referit doar la cei care, in mass-media, ati contribuit la ascensiunea
acestor nulitati in societatea romaneasca. Pacat ca, din obsesia numita „rating” nu ati receptionat
mesajele adevaratilor iubitori ai sportului! Va meritati soarta!

Bosu  •  13 februarie 2009, 23:33

frate, când nu o să vă mai guduraţi pe lângă becali si când nu o sa îi mai pupaţi în fund in 75% din ziarul vostru de caca, atunci să vă plângeţi de astfel de tratamente!!! până atunci, joc de glezne, sunteţi asemeni lor, deci tre să învăţaţi să pupaţi mâna!!! care vă hrăneşte!!! mie îmi e silă de voi, că în toata pauza asta nu aţi scris o ştire de mediaş, otopeni, gloria sau alte echipe mici!!! însă pe ion îl puneaţi să comenteze şi caca pe care îl facea adelina, nu cristi!!! hou, mizeriilor !!!

gabrielinho  •  13 februarie 2009, 23:33

voi sunteti fraieri ca ii publicati pe „mizeriile” astea de oameni,iar noi
vinovati ca stam ca prostii cu gurile cascate cand apar pe sticla si in ziare
…si ivory_p50-esti prost.nimic nu scuza limbajul trivial si jignirile.
sa jignesti un om in felul asta e usor-e ultima varianta atunci cand nivelul
discutiei te depaseste si cauti scapari….morala este ca PUTZIM

Eu  •  13 februarie 2009, 23:33

I-ati bagat prea mult in seama pe acesti „oameni de fotbal”,gen Becali.Iar ei acum se cred f. importanti.Nu e bine ce s-a petrecut dar sa va fie invatatura de minte si sa invitati in emisiuni altfel de persoane.

breTontolane  •  13 februarie 2009, 23:33

Tontolaneee…. tu puti!!! clar puti! dar eu nu put, fraiere… si Terzianu ala prea a fost cu gura pe sus! Ce crezi, bai…. ca ma faceti voi pe mine???

Vali  •  13 februarie 2009, 23:35

Este regretabil ceea ce s-a intamplat la acea emisiune.
Din pacate, oricat incercati voi ziaristii sa va victimizati, va cam meritati soarta.
Am sa incerc sa explic aceasta afirmatie: voi l-ati facut cunoscut pe acest personaj parvenit(pe el si pe toti cei din tagma lui – gigi, turcu,iancu), fost bisnitar, in fata caruia va plecati si caruia va adresati cu apelativul – domnul becali – indiferent de situatie. Ca o paranteza – G. Cartianu, de exemplu, dupa ce a patit cu ioan becali, la emisiunile sportive i s-a adresat tot cu apelativul domnul becali. Daca un prieten de-al lui G.Cartianu sau o cunostinta ii facea acestuia ce i-a facut ioan becali, nu numai ca nu i s-ar fi adresat cu apelativul domnul X, dar nu ar mai fi vorbit cu el. In schimb, cu ioan becali, G.Cartianu o tine intr-una cu domnul becali. De unde trag concluzia ca domnul G.Cartianu nu prea are mandrie. Eu inteleg ca trebie sa castigati si voi un ban, sa va faceti meseria, dar daca tot va considerati cei mai buni jurnalisti sportivi(sau cel putin cei mai cunoscuti) din Romania, veti reusi sa faceti emisiuni si fara aceste personaje gen ioan becali. Eu sunt pregatit sa pun pariu ca peste 6 luni, cand se vor intalni la o emisiune sportiva, Manolo, sau ma rog, Emanuel Terzian ii va pune o intrebare bisnitarului – domnul becali, ce parere aveti despre……..
Prin plecaciunile astea ale voastre in fata unor parveniti, i-ati facut cunoscuti. Asta din ioan a devenit giovani, altul din gheorghe a devenit gigi sau jiji, ma rog, sper ca intelegi ce vreau sa spun.
Voi il chemati la emisiuni, voi scrieti stiri despre el, voi il faceti cunoscut. Tot voi uitati de promisiuni de genul – nu vom mai scrie despre gigi becali, fiindca a jignit nu stiu ce ziarist. Nu faceti front comun impotriva lor, si de-aia isi permit astfel de iesiri. Cand l-a jignit pe Cartianu, trebuia sa sariti toti. Acum la fel. Poate runda urmatoare vei fi tu la pupitru. Dupa tine, tot il va chema cineva la o emisiune si tot asa.
In concluzie, voi ziaristii aveti o mare parte din vina pentru comportamentul lor. La ei macar stim ca atat ii duce capul – ne-au demonstrat asta de atatea ori. De exemplu, tu daca te duci la zoo, bagi mana printre gratii in cusca cu lei? Nu, pentru ca stii ca te vor musca, pentru ca asta stiu ei sa faca. Daca oamenii astia- fam. becali – au demonstrat pana acum ca atat ii duce capul, si la un moment dat, cand nu le convine ceva, jignesc, sau mai rau, arunca cu lavaliera sau microfon in moderatorul emisiunii, pentru ce ii mai chemati la emisiuni? Va meritati soarta fratilor, asta e.

P.S. Pentru a nu fi inteles gresit, nu apreciez ce a facut becali, din contra condamn gestul, tocmai de aceea i-am scris numele doar cu litera mica. Fiindca el pentru mine este un personaj mic.
Numai bine pana la urmatoarea scena.

al_bundy  •  13 februarie 2009, 23:37

pai si cine e de vin Tolo,nu voi??? Cine i-a facut mari daca nu voi ,preasa? de cate ori l-ati chemat in studio pe Marian Cosma sau Maria Cioncan sau Tony Alexe????.sau Elisabeta Lipa,Ivan Patzaichin???.nu….voi il chemati in fiecare zi pe becali,ca se vinde….daca ar stii Ioan Chirila cum se poarta jurnalistii de sport de acum si ce deontologie au,s-ar rasuci in mormant…Rusine voua in primul rand,jurnalisti de epoca „capitalista” si abea apoi rusine celor pe care le promovati,gen Becali!!!!

Fool me once, shame on you…  •  13 februarie 2009, 23:37

Si acuma ce vreti, sa va plangem de mila? V-o faceti cu mana voastra! Toata ziua stati cu microfoanele dupa clanul Becali, sa va dea cu microfonul in cap, sa va fure reportofoanele si sa va spuna ca sunteti prosti in fata! Asta cand nu sunteti claie peste gramada dupa Basescu, sa va fure telefoanele, sa va faca gaozari si sa va spuna ca „intrebarile voastre trebuie sa probeze un minim de inteligenta”! Iar voi tot nu va invatati minte si a doua zi sunteti dupa ei, poate iese de o stire. Pai, nu va suparati, incep sa cred ca “oamenii” astia au dreptate! Poate va vine mintea la cap si ii boicotati pe fratii f…becali! Macar pentru binele limbii romane, ca de sanatatea vostra vad ca nu va pasa.

Marius  •  13 februarie 2009, 23:39

Asta inseamna Romania!!! Nimeni nu are curajul sa ii infunde pe astia
la puscarie!!! Dar unii ca Hagi,Popescu si multi altii care au acceptat
ca acestia sa ii reprezinte au gresit..ei inainte erau ambulanti
de oi si vindeau bilete la cinema Patria..acum se lafaie in bani si fac ce
vor pentru ca institutiile statului dorm pe ei si le este frica de clanul
Becali…Cartianu este unul dintre cei mai buni ziaristi de sport din Romania
la fel si Manolo iar astia isi permite sa faca ce vor pt ca au bani
astept cu nerabdare ziua cand astia vor intra la puscarie..cioban needucat!

Mihai IS  •  13 februarie 2009, 23:39

Voi i ati facut voi sa i suportati. Bine ca dumele zilnice ale regnului becal
i va pun mancare pe masa. Vina e generala dar voi meritati tot ce primiti.

Tomi  •  13 februarie 2009, 23:41

mai dar si voi aveti o parte din vina ,pt ca-i invitati.adevarul e ca fac
raiting tocmai astia.Dar tot astia ne indeparteaza pana la urma de fotbal.Pe mine cel putin ….ma scarbesc si pacat ca a inceput sa ma dezguste si fotbalul fiind „promovat” de astfel de oameni.

Tavi  •  13 februarie 2009, 23:42

gresesti …
nu pentru ca administreaza off-shor-uri acest om este incalificabil
ci pentru ca a fost borfas si s-a transformat in mafiot
de fapt el nu are nici-o legatura cu fotbalul
el este interfata (sperietoarea) prin care
jucatorilor de la dinamo, de exemplu,
nu li se permite sa-si termine niciodata contractul
si pot fi transferati doar atunci cind intra bani in off-shore.
din pacate presa ii sustine prin publicittea pe care le-o creeaza
si datorita careia ei reusec sa-i tina sub control pe niste copii,
talentati fotbalisti.
de fapt ei miros, dar ziaristii le dau tircoale,
aveti grija, mirosul se ia

tavi

fjnkgfjn  •  13 februarie 2009, 23:44

A mai facut-o si o va mai face si stiti cu totii asta.Pentru ca are unde si are cu cine. Atata timp
cat voi presa sportiva (ziarele si mai ales televiziunile)ii promovati intens
si agresiv zilnic ( de ex. cate 3 ore „conferinta de presa” cu gigi becali transmisa
live, declaratii si interviuri de la toata familia becali jumatate din
stirile sportive, etc.)nu puteti sa nu va asumati o parte din vina. Este
absolut indecentmodul cum ii scoateti in prim plan zilnic. Stiti foarte bine cine sunt , cum au facut banii, modul de a se comporta, etc. N-o mai puteti face pe inocentii la nesfarsit. Daca ati dori intr-adevar ca astfel de gesturi sa nu se mai repete ati renunta la compromisul pe care il faceti de fiecare data cand ii citati, ii invitati la emisiuni,etc.

rms  •  13 februarie 2009, 23:44

NU STIU CINE E MAI VINOVAT!? BECALI CA ARE ASTFEL DE IESIRI SAU VOI PRESA, CA
II DATI OCAZIA SA O FACA.
LA AMICALUL JUCAT DE STEAUA CU FC MOSCOVA NU PUTEAM URMARI MECIUL DE BANNER-UL
PUS PE JUMATATE DE ECRAN CA VINE MARAE PERSONALITATE vICTOR BECALI LA NU STIU CE EMISIUNE
ASA PRESA, HALAL INTERLOCUTORI

dimitris  •  13 februarie 2009, 23:49

cine seamana vant, culege furtuna!domnule tololontan,somnul ratiunii
zamisleste monstrii,cum bine zicea un fost prieten de-al meu,goya….hahah

forever_Steaua  •  13 februarie 2009, 23:50

Nu sunt surprinsa de astfel de reactii din partea unor astfel de indivizi. Iar voi, ziaristii, scrieti articole si va descarcati. Noi, ceilalti, scriem pe bloguri zilnic despre faptul ca ne intoxicati cu astfel de personaje, dar nu va pasa ce credem noi, va pasa doar de rating. In conditiile astea ce vreti? Sa ne fie mila de voi cand sunteti tratati asa? Nu noi ii aducem in prim plan, ci voi o faceti. Voi le dati importanta. Eu ii ignor daca ii vad pe strada. Voi va repeziti ca hienele cu zeci de camere de filmat.
Astazi toata tara a plans pentru Marian Cozma. AStazi am fost uniti in suferinta indiferent de apartenenta la un club sau altul. Sport.ro a difuzat inregistrari cu meciurile lui, iar seara au incheiat-o asa cum stiti voi cel mai bine: intr-o mocirla.

Tavi  •  13 februarie 2009, 23:50

Draga Tolo,
Sunt in Firenze de ceva timp. Azi am servit masa intr-un local savurand Gazzetta dello Sport. Merg la meciurile Fiorentinei, il aplaud pe Mutu (cum o fac toti fiorentinii) si simt ca ma indepartez tot mai tare de „gradina” sportului romanesc. Mi-ar placea, undeva in viitorul apropiat sa retraiesc vremurile bune de acasa. Dupa secventele cu Giovani si Manolo am o singura intrebare: ce facem?

Jnik  •  13 februarie 2009, 23:55

Din pacate „culegem ce am semanat”!

Ghost  •  13 februarie 2009, 23:56

Stii ce imi pare absurd ? Ca te revolti , cand voi ii promovati pe cei ca Giovani bisnitaru , sau ca varul sau . Voi i-ati creat , voi sa ii suportati .

cipa  •  14 februarie 2009, 0:05

ai dat-o de gard cu articolul asta. cred ca iti dai seama ca nu ai dreptate. Toata lumea stie cat de badarani sunt cei din clanul Becali. de ce a fost invitat Becali in emisiune este intrebarea nu de ce a facut ceea ce stie el cel mai bine sa faca. Realizatorul respectiv a cautat senzational si maimuta de Becali a pus senzationalul pe tava.
Nu pot decat sa felicit pe toti cei care condamna articolul tau ….pentru ca doar noi putim …nici tu nici becali nici jiji, nici Base nu putiti….NOI PUTIM NU VOI

kryss  •  14 februarie 2009, 0:06

Eu unu ma bucur pentru ce a facut Becali. Pur si simplu ma simt razbunat pentru ani in care voi ziaristi ne-ati torturat ani de zile pe primele pagini ale ziarelor cu pozele si declaratiile lor. E numai vina voastra ca niste borfasi anchetati de DNA sunt considerati mari vipuri.. Asa ca acuma nu va mai plangeti si spalativa cu ei pe cap.

Comentează