Marea problemă a Stelei

Plecarea lui Rădoi se va simţi acolo unde meciurile se pierd şi se cîştigă: în creierul echipei

duminică, 22 februarie 2009, 2:44

Plecarea lui Rădoi se va simţi acolo unde meciurile se pierd şi se cîştigă: în creierul echipei

Nu doar un vîrf îi lipseşte Stelei, ci un lider. Va fi a doua oară în istoria modernă a echipei cînd vestiarul pleacă la luptă fără o forţă centripetă. S-a mai întîmplat în 2001-2002, cînd Paraschiv a preluat banderola invizibilă de la Baciu. A luat locul 4 în campionat şi n-a mers în Europa.

S-au numit Iordănescu, Liţă Dumitru, Tudorel Stoica, Lăcătuş, Hagi, Ilie Dumitrescu, Adi Ilie, Panduru, Vlădoiu, Paraschiv sau Rădoi. Fiecare dintre ei a avut zile sau sezoane bune şi rele. Dar, mereu, chiar şi cînd forţa fotbalistică a grupului nu îi îndreptăţea, au ştiut să transmită coechipierilor şi adversarilor senzaţia că Steaua este favorită.

Fără masculul alfa Rădoi, Steaua va suferi în retur. În ultimii ani, echipa a fost susţinută de enorma iubire şi presiune a suporterilor săi, care alcătuiesc 60% din totalul microbiştilor. Dar nu e suficient! Cineva trebuie să preia această afecţiune şi să o traducă în minţile şi în voinţa fotbaliştilor. Cineva dintre ei, nu ajunge antrenorul!

Pînă la urmă, acesta e lucrul vital pe care nu l-a înţeles Becali şi pe care, pentru că se mărgineşte să-şi aprobe patronul, să facă micro management să dea lecţii presei, nici preşedintele Argăseală, deşi îl ştie, n-a putut să-l facă. Dacă nu cumperi jucători cu personalitate, dacă te zgîrceşti permanent, dacă nu dai încredere pe termen lung unor oameni, atunci te înconjoară yesmenii, cu vorbele lor ca o pîclă.

Acum 250 de ani, un franţuz imagina lumea din care suveranul pontif va dispărea. „Superb monument al credulităţii umane, papa a căzut fără a stîrni vîlvă. Forţa lui consta în opinia publică. Opinia s-a schimbat şi totul s-a risipit ca un fum”. Papalitatea a rezistat pentru că fumul firav s-a agăţat de gesturile şi eforturile unor personalităţi puternice care au purtat inelul Sfîntului Petru.
Simbolurile au nevoie de oameni.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

MONI  •  22 februarie 2009, 15:05

PLECAREA LUI MIREL-GOL MARE A LASAT ASA E.

GSP-istul  •  22 februarie 2009, 15:15

mai intai ar trebui sa renunti la a mai plati polite lui argaseala. este adevarat ca
este un yes-man desavarsit,dar are si merite incontestabile in administrarea brandului steaua.
academia,24 de magazine deschise in tara,cartea despre istoria stelei etc.nu se pricepe la transferuri,dar asta nu-i treaba lui,ci a lui lacatus.in lipsa unui manager care sa se ocupe de transferuri,antrenorul preia fraiele,nu presedintele.
cred ca d.p.d.v al atitudinii,p. marin era mai potrivit ca ghionea pt a fi capitan,dar vechimea in lot a contat mai mult. oricum,mark my word,tudose va fi capitanul stelei in maximum un an jumatate.
despre papalitate nu vorbesc,pt ca n-as vrea sa fac praf aceste personalitati ce au purtat inelul sf. petru si au permis holocaustul,ba chiar au finantat miscarea nazista. asta ca sa nu mai vorbim despre numeroasele ritualuri pagane care si-au facut loc,cu permisiunea papalitatii,in credinta catolica.

Dragos  •  22 februarie 2009, 15:20

Da, bun articol ! Si intr-adevar Steaua are foarte multi suporteri ! 60 % din microbistii din Romania sunt stelisti ! Bravo Cataline ! Singurul care poate lua aceasta functie este OGARARU ! In rest, nu vad pe nimeni ! Ogararu iubeste Steaua mai mult decat restul echipei la un loc ! Marefer la jucatori !

Ogararu, te iubim !

valize cu brichete  •  22 februarie 2009, 15:38

iar despre ste le mea ua?

ba, frate, da’ chiar aveti o problema!

articolul asta l-ai scris gandindu-te cate cuvinte trebuie sa aiba, ca sa umpli locul in pagina, nu?

fabregas  •  22 februarie 2009, 15:42

Nu cred ca exista un concept mai anapoda decat acest model al
echipei conduse de un lider. Constructie tipic militara in care
unul singur gandeste si decide pentru toti mi se pare o abordare
primitiva, mult ramasa in urma fata de conceptele moderne care acorda
o atentie deosebita disciplinei tactice si valorificarii maxime a
potentialului fiecarui jucator, tinand cont pana si de piciorul
de baza al jucatorului ori abilitatile de a forma cupluri de atacanti
sau fundasi. Adevaratul lider este antrenorul, dirijor al echipei in
teren. Modelul Radoi, un fel de berbec al turmei care s-a dovedit
in stenograme ca sifona la greu patronului sau despre ce si cum
se petrec lucrurile la echipa, este rezultatul unei judecati primare
si neevoluate in care „divide et impera” este legea fundamentala.
As fi curios sa aflu cine este liderul din teren la Barcelona,
la Manchester sau Bayern. Cred ca de fapt se face o confuzie grosolana
intre elitele echipelor si postura de lider. Tocmai aici e problema la
Steaua. Echipa a fost construita ca un grup ce se supune comenzilor lideruluisi
asteptand exemplul personal al acestuia, in absenta sa comportandu-se
ca o turma ratacita. Din contra, dezvoltarea si incurajarea manifestarii
accentuate a mai multor personalitati este de natura sa creeze emulatie
si competitie in interiorul grupului cu efecte pozitive in ansamblul sau.
Desi modelele strategice sunt la origine constructii militare, ele prezinta
mari diferente de abordare si valorificare intr-un meci de fotbal fata de
un teatru de razboi.

adystelistzu  •  22 februarie 2009, 15:50

… si becali si tot clanul se vor risipi precum fumul …

domnul q  •  22 februarie 2009, 16:08

Lipsa antrenorului este cea mai cumplita problema in Ghencea!!!Restul sunt subiective,chiar este posibila o descatusare fara Radoi(posibila nu sigura!!)care sa duca la un joc mai liber cu asumara responsabilitatii de catre mai multi jucatori,cu efect practic in rezultate si estetic printr-un joc spectaculos.
Pentru ca toate aceste lucruri sa se intample,este nevoie de un antenor priceput la Steaua.
Din pacate acesta,in prezent este doar un deziderat sau un vis neimplinit,din pacate.

Ps:Bine ca nu suntem falimentari,frustrati,ipocriti si fara viitor,ca vecinii de sub podul grant!
Deci se poate si mai rau,sa fim optimisti!

Basarabeanul visiniu  •  22 februarie 2009, 16:24

Domnule Tolontan, sunt un suporter neagresiv al Rapidului.
Niciodata n-am urat Steaua. O urasc un pic cand mi-amintesc de bricheta.
Scrieti „60% din totalul microbiştilor”. O fi, desi v-as ruga sa probati
cu cifre si studii aceasta afirmati. Intrebare: de ce mediatizati atat de
intens o echipa care nu joaca de atata amar de vreme?

Dreamer  •  22 februarie 2009, 16:32

Echipele despre care vorbeste Fabregas au lideri…jucatorii care poarta
banderola de capitan sunt intr-adevar „dirijori” din iarba. La Steaua e un
vid de putere in teren, de inteligenta in conducere si de jucatori in vestiar.
Uitandu-ma in lot, intr-adevar nu vad un capitan, poate doar un etern vice-
Ghionea si un jucator cu IQ mai mare decat al celorlalti jucatori din lot
cumulat- Ogararu care din pacate(sau fericire?) la vara se va intoarce la
Ajax.

romania inedit  •  22 februarie 2009, 16:46

De unde si pana unde a ajuns Radoi masculul alfa de la Steaua ?
Sub conducerea lui gigi be*cali , Steaua a ajuns o adunatura de oi jigarite speriate de orice behaitura mai tare venita din turma adversa !

bebeto  •  22 februarie 2009, 16:50

bun articol. trebuia sa isi aduca cineva aminte si de lita dumitru si iordanescu. mari jucatori! la fel si hagi, despre care multi nu stiu ce a facut pentru steaua. bravo, catalin! un articol lucid si corect din toate punctele de vedere!

Dor de viaţă  •  22 februarie 2009, 16:51

Principalul obiectiv in acest an a lui Mirel Radoi s-a indeplinit. A reusit transferul mult asteptat. La Steaua nu ar mai fi putut face nimic. Era cu nervii la pamant, era o stare foarte grea pentru el. Pacat ca nu s-a putut face nimic pentru un transfer in Europa, dar si la arbi este bine. Daca joaca meci de meci si este ferit de vreo accidentare mai serioasa, Mirel va deveni foarte repede un jucator la fel de iubit ca in Ghencea. Steaua, la ora actuala este debusolata, nu mai are un tiran in vestiar si acest lucru se va simti la prima infrangere in campionat. spiritele se vor incinge ,iar Gigi va face prostii dupa prostii, va fi o stare conflictuala intre el si suporteri si asa se vor crea animozitati si in sanul echipei. Se spune despre Radoi ca sifona in urechea patronului. Nu cred. El se afla intre ciocan si nicovala, este greu sa rezisti. Mai bine ca a plecat. Daca nu acum, atunci cand? Noul capitan trebuie sa struneasca lotul. daca nu va reusi, atunci toti il vor plange pe Radoi.

silvian  •  22 februarie 2009, 17:03

bravo pt articol. lumea e datoare sa cunoasca istoria, pt ca din pacate prezentul e ca si inexistent. nume ca iordanescu sau hagi trebuie cunoscute de tineri, care stiu doar din povestiri cine au fost cei doi si ce au insemnat pentru steaua. am aproape 40 de ani si imi amintesc de aceste legende. ce jucatori… ce vremuri…

[D][S][N]  •  22 februarie 2009, 17:06

…ca nu exista echipa mare, care sa fie capabila sa castige trofee
importante, fara un lider…, asta e clar! si verificabil in cel putin
9 cazuri din zece! pentru a castiga o editie de campionat intern, indiferent
de tara, nu e neaparat nevoie de un lider in teren, el poate fi inlocuit de
antrenor, cu conditia ca jucatorii sa fie unii de valoare.
…in privinta faptului ca Stelei ii lipseste un lider, eu nu as fi atat de
sigur; in primul rand pentru ca nu sunt sigur ca acest lucru se va resimti
foarte tare in jocurile din retur, in al doilea rand pentru ca el exista, si
dupa parea mea, acesta se numeste Goian.

andrei90  •  22 februarie 2009, 17:12

si acuma rad =)) cum ai putut scrie asa naivitati ? ( poate va lipsi un ‘om’
care sa intermedieze vreo valiza)

Cristi  •  22 februarie 2009, 17:17

Ogararu se poate impune ca un nou lider al Stelei, un jucator format la club, serios si cu o inteligenta mult peste media fotbalistilor de pe la noi.

ciortanes  •  22 februarie 2009, 18:12

sunt de acord total cu ce spune fabregas
catalin, nu ai dreptate pentru ca in fotbalul modern e mult mai importanta
disciplina tactica decat exemplul personal
problema majora a echipelor romanesti este mentalitatea si de aici vine si
lipsa de disciplina si lipsa asumarii raspunderii si caderile constante pe
final de meci iar uneori clacarea dpdv mental chiar inainte de a incepe partida
asta e ceea ce ar trebui sa invete sportivii romani in primul rand
daca vrei si exemple, uite cateva: unirea urziceni, barcelona, arsenal, lyon, etc

popescul  •  22 februarie 2009, 19:06

eu vad plecarea lui radoi ca fiind una benefica.imi placea spiritul lui de lupta,cum juca si ce dadea pentru echipa.cel mai mare minus a fost nervozitatea excesiva care se transmitea in tribune si mai ales la coechipieri…

ady  •  22 februarie 2009, 19:07

stelei in primul rand ii lipseste un atrenor..dar nici unul dintre ziaristi nu scrie despre asa ceva..”voi” nu santeti tot niste yes-meni?

sevilla86  •  22 februarie 2009, 19:32

Domnule Tolontan,cine este acel franţuz? Va multimesc!

diru  •  22 februarie 2009, 19:58

Eu sper si cred in puterea si personalitatea lui Ghionea …… el va fi noul masc
mascul alfa….are calitatile necesare ….sa speram ca va rezista presiunii …

Camy  •  22 februarie 2009, 20:02

Articolul anterior, paralela dintre Federico, Crina si Aconcagua mi s-a parut reusit desi scris de cineva care nu se pricepe la munte / alpinism…simplitatea analogiei este OK. Dar acest articol despre ce-i trebuie Stelei…hmmm…pt cineva care traieste in mare parte din fotbal…analiza mi se pare slabuta. Stelei ii trebuie in primul rand un lider competetent in functia de lider si NU orice lider. Orice lider (cineva ca Radoi de exemplu) nu ar avea nici un fel de valoare adaugata in momentul de fata. Ce-a facut Radoi in ultimii ani la Steaua ? Nimic, numai conflicte. Stelei ii trebuie un lider care ofera SOLUTII pt conflicte si probleme si nu un lider care creaza probleme si conflicte.

StilOstil  •  22 februarie 2009, 20:25

Marea problema a Stelei este chiar liderul ei- masculul alfa, „forta
centripetra”, nu lipsa acestuia….. Din pacate, forta asta centripeta,
situata initial la nivelul unei loje, s-a insinuat si a contaminat aproape
totul, de la steguletul de la coltul terenului pana la telefonul pe care
Lacatus isi primeste echipa.
A ramas neatins un colt de peluza, undeva, sub tabela,cateva zeci de glasuri
izolate la inceput…. Acum, vocile parca s-au inmultit, prin cealalta
peluza, pe la tribuna a II a, pe la a I a.
Vremuri grele se anunta pentru masculul alfa…… Scade pretul la parcele,
lipseste cash-ul din banci (nu de la oi!)si, colac peste pupaza, s-au gasit
si derbedeii astia sa-l conteste.
DEMOCRATIA INSEAMNA DREPTUL DE A CONTESTA! SUS, LA LOJA, SE DORESTE ALTCEVA??

cgv  •  22 februarie 2009, 20:39

de cand aceste scandaluri macina steaua, cand finantatorul se confunda cu mesia fotbalului romanesc si cand liga este condusa de hoti nu mai merge bine nimic in fotbalul romanesc.poate vi se pare ciudat ca ma dau si eu cu parerea d-le becali un nimeni ca multi altii care iubim steaua dar suntem vagabonyi si derbedei dar nu faceti alteva decat sa stricati ce au construit atatea generatii.
daca nu mai vreti sa aduceti jucatori mai bine plecati de la echipa,pardon steaua este a familiei dumneavoastra,a nepotilor dumneavoastra cum va place sa afirmati.poate ca asa este acum in acte sunteti proprietar de club,dar un lucru sa nu uitati simbolurile stelei tavalite in noroi precum si dragostea de steaua nu le puteti niciodata becaliza.

Dragos C  •  22 februarie 2009, 22:11

In virtutea celor 60% scrii numai despre Steaua, Cataline? De cand nu ai mai scris ceva despre Cluj, Timisoara, Rapid sau Dinamo? Si daca se poate si de bine… Adica ceva care sa arate ca si la aceste echipe este „o imensa iubire” si nu numai la Steaua… Ce inseamna o „imensa iubire” de fapt? Ai putea sa explici? Si de ce la celelalte echipe ar fi una mai putin imensa? Eu cred ca „iubirea” sta in mediatizare. Cine face cartile la Steaua stie sa umble cu valize nu numai la jucatori ci si pe la televiziuni… De altfel a si declarat-o Bossul Gigi… Mediatizarea Stelei inseamna si mediatizarea lui. Asa a juns un „neica nimeni” sa ocupe 60% din „iubirea” tarii… daca intrebi pustii de 16 ani ce vor sa se faca, in proportie de 50% iti spun pe nerasuflate: Gigi Becali…

HeyRup  •  23 februarie 2009, 0:30

Domnule Tolontan, eu cred ca una dinre marile probleme ale Stelei este lipsa omului care face legatura intre aparare si atac, un jucator cum era Boloni de exemplu. A doua problema este lipsa atacantilor de valoare. Daca in defensiva Steaua este o forta, la capitolul atacanti sta foarte prost. Daca tot jucam cu un singur varf, atunci acela sa sa fie bun, cel putin la fel de bun ca Yssouf Kone de la cfr. Sigur ca e bine ca fiecare echipa sa aiba un lider care-i dirijeaza sau motiveaza, dar mai importan ar fi un jucator care sa lege jocul la mijlocul terenului si un atacant valoros care sa dea goluri, sa devieze mingi si sa creeze spatii pentru ceilalti jucatori.

BogdanStC  •  23 februarie 2009, 0:53

Radoi era ok, dar dupa parerea mea atat si nimic mai mult. A fost important, insa …
A lipsit foarte mult timp accidentat, campionate s-au castigat si cu el si fara el, si nu imi amintesc cand a facut Radoi neaparat diferenta.
Imi amintesc insa cum ultimele campionate, Steaua le-a castigat intr-un singur jucator. Un jucator huiduit, un jucator hulit si criticat, dar care atunci cand a mers el, a mers si echipa si cand a lipsit s-a vazut. E vorba de Dica. Si acum nu il vrea patronul inapoi? Inseamna ca merita Steaua sa joace cu Litu si Bicfalvi ca titulari, si nu sa ii creasca cu ajutorul unor batrani inca valabili. Va amintiti acu cativa ani cand a lipsit Radoi si Steaua a mers ceas? Doar infrangerea de acasa cu iasi-ul pentru ca s-au relaxat cativa baieti. Capitan scris si nescris: Neaga. Care a fost eliminat pe usa din dos.
Dupa mine un lider se poate gasi – echipa insa sa beneficieze de pe urma finantatorului, nu sa plateasca din cauza lui. Acolo e buba.
Iar lideri la Steaua exista,incepand chiar cu Zapata.

liviu  •  23 februarie 2009, 4:51

dragos c…. scuze, dar nu pot sa fiu de acord, subestimezi intelectul pustilor din romania , si nu stiu de la ce varsta e vede la tine asa dramatica situatia cu mediatizarea „preaxlavitului patron” dar eu nu as putea sa spun ca are asa mare succes:P. ar fi reusit ceva in politica pana acum daca tacticile lui aveau vreun sort de izbanda….. repet, poate asa se vede de la tine dar de al un optimist de 19 ani nu se vede chiar , asa, cat despre problema cu articolele numeroase cu steaua , da cred ca e un adevar, stelist fiind mi se pare prea mediatizata echipa, spre ridicol dar sincer cred ca ar trebui sa te bucuri de asta daca esti simpatizantul altei echipe, toata atentia asta nu e deloc benefica echipei si toata lumea poate sa vada asta la televizor sau din tribune oricand la steaua fiindca echipa desi are jucatori care ar putea sa joace, efectiv nu joaca , si in ciuda faptului ca nici lacatus nu e cel mai mare antrenor care l-a avut steaua vreodata, nu cred ca influenteaza atat de mult in rau prestatiile echipei eh la naiba… prea tarziu .. si mi-am promis ca nu mai postez pe publicatii de sport niciodata

radu  •  23 februarie 2009, 8:32

ghionea este capitanul de care are nevoie steaua!
ghionea este un lider! o va dovedi in teren!

Babilonul imobiliar  •  23 februarie 2009, 9:18

Orice echipa are un capitan, cu rol foarte important in teren, in vestiar, in afara stadionului…

Dar asta nu inseamna ca echipa, Steaua sau oricare, nu poate trai daca ii pleaca un jucator; chiar si capitanul.

Daniel  •  23 februarie 2009, 9:28

Problema Stelei nu este ce sa faca pentru a nu pierde, ci ce sa faca pentru a
castiga!

eu  •  23 februarie 2009, 9:40

Primii care vor simti lipsa lui radoi vor fi adversarii:mai putine crampoane in rinichi,coapse si abdomen,mai putine coate in gat si fata,mai putine maini pe minge,toate nesanctionate,si laudate de aplaudacii dedulciti de branza,ca fiind semne ale „determinarii”!

Adrian_237  •  23 februarie 2009, 9:41

ghionea si ogararu au tot ce le trebuie pentru a fi liderii echipei!poate chiar mai buni decat mirel pt ca nu au o relatie asa stransa cu becali…

radu e.  •  23 februarie 2009, 11:02

cred ca se forteaza nr suporterilor stelisti. este enor 60%, in conditii de marketing ieftin si de iesiti necontrolate ale lui gigi.
***

SuperNova  •  23 februarie 2009, 11:58

Ogararu ! No doubt !

Required  •  23 februarie 2009, 12:39

Trebuie sa remarc calitatea comentariilor de pana acum, incontestabila fata de alte publicatii sau articole prezente/trecute din gsp. Argumente, lipsa injuraturilor inutile si parerile pertinente sunt un urias salt inainte. Bravo doamnelor/domnilor. In special bravo Fabregas.

mircea  •  23 februarie 2009, 12:41

Dica a fost piesa cea mai grea a Stelei in ultimii 4-5 ani. A dat peste 10 goluri in fiecare campionat an de an plus alte multe in Europa. Lipseste Dica si se cunoaste.

RELU  •  23 februarie 2009, 12:54

„În ultimii ani, echipa a fost susţinută de enorma iubire şi presiune a suporterilor săi, care alcătuiesc 60% din totalul microbiştilor”.Sa va mai aud de aici incolo cu ceva rau fata de Steaua****

Cătălin Tolontan  •  23 februarie 2009, 13:38

Required : Calitatea comentariilor e mai buna p k exista o moderare si vocile civilizate, care sin multe, nu mai sint timorate de cele citeva voci violente care incercau sa ocupe centrul discutiei. Este si meritul vostru, al cititorilor, dar si meritul colegilor mei de la net care se ocupa de moderare

danyel  •  23 februarie 2009, 15:47

d-le Tolontan te consider unul dintre cei mai buni jurnalisti din Romania in tote domeniile nu doar in sport..sper ca liderii echipelor de fotbal din romania sa nu fie nici unul ca Finul Radoi.are un caracter infect ,este zero ca si valoare si este cel mai mare rau din vestiarul stelei din ultimii 10 ani.ma bucur enorm ca a plecat.domnilor ziaristi de ce nu sunteti uniti?dupa incidentul cu ioan becali ar fi trebuit ca nici un becali sa nu mai apara scris in ziare

marius  •  23 februarie 2009, 16:29

Marea problema a Stelei este ca nu are echipa. Sunt stelist s spun cu durere ca Lacatus nu este antrenor de nivelul Stelei. El este a fost si va fi un mare jukator si un simbol al acestei echipe insa nu are stofa de antrenor al unei echipe cu pretentii in Europa. Apoi toata lumeail Blameaza pe Gigi ca nu a luat niciun jukator in iarna dar daca va ganditi mai bine in vara a luat vreo 10 si degeaba i-a luat. Mai bin sa se dea credit tinerilor precum Tudose Filip sau Ochirosii decat sa luam straini cu 1 milion de euro si sa constatam ca si rezervele sunt mai bune ca ei. Cat despre Radoi el este o pierdere ca autoritate in vestiar pt. ca sincer in jok nu se simti lipsa lui foarte mult deoarece Steaua are multi jukatori cu profil defensiv. Marea problema o reprezinta atacul sau mai bine zis lipsa jukatorilor de atac. Eu nu inteleg cum Banel poate juka pe postul de extrema cand el din 5 centrari 4 le da prin spatele portii; acela este un post pentru un jukator tehnic si cu viteza si nu pentru un maratonist.Apoi Dayro se vede clar ca nu poate mai mult asta e nivelul lui si din pacate tre’ sa constat ca e chiar ma lent ca Dica fapt incredibil dar acoperit cu dovezi. Apoi Kapetanos e bunicel dar nu e Van Nistelrooy are nevoie de mingi si de centrari k lumea. Bogdan Stancu trebuie fortat sa joace in spatele varfului impins si nu sa frece banca de rezerve pentru ca iara o sa vedem cu Vasluiul cum ne chuinuim 90 de min sa dam 1 gol amarat. Cu lotul actual si cu antrenorul acesta- valize – arbitraje pozitive nu vad echipa mai sus de locul 3 anul asta.

zagna  •  23 februarie 2009, 21:57

tolo, nu ai dreptate. de doi ani, cu sau fara radoi, steaua e aceaisi echipa”mata”, fara stralucire. este posibil, ca fara el, alti jucatori, timorati de personalitatea lui, sa se descatuseze. nici marea stea nu sa facut pana nu s-a debarasat de trecut: puiu, lita, sames… fara ei a aparut tudorel, liantul marii echipe, care a avut mintea sa nu faca racanilor ce i-au facut batranii lui. tudorel nu a refuzat sa joace cu boloni, lucru care nu s-ar fi intamplat cu 3 ani mai devreme pe vremea lui lita si sames. asa si acum, poate echipa sa se cimenteze pe axul goian – toja- stancu. poate nici antrenorii nu s-au putut impune in fata uniei echipe conduse de capitan!? oricum, steaua trebuie sa traiasca si fara radoi, si doamne-ajuta si fara nasu`sau !

michael  •  24 februarie 2009, 9:15

Dlor,avem o mare problema.Acest Gigi Becali,este o mare problema.A incercat si de multe ori a si reusit “premieri” ale altor echipe pentru a castiga unele meciuri impotriva echipelor cu care Steaua era in competitie pentru castigarea” titlului” s-au a unui loc in cupele europene.Este lucru “dovedit” acest fapt.Acum stam si ne intrebam de cate ori a “premiat” echipe pentru a pierde meciurile directe cu Steaua ??? Si ne mai intrebam noi,fotbalistii si antrenorul Stelei cum se simt ei ? Si pana la urma de ce mai joaca ? Daca Gigi Becali poate castiga “titlul” si in alte moduri decat pe “teren” ??? Dlor fotbalisti nu va simtiti “UMILITI”,de “manevrele de culise” ale “finantatorului” vostru si a altora ???Dar voi Suporteri ai Stelei va simtiti mai “confortabil” cand nu stiti cine a castigat meciul,Gigi Becali ? S-au Steaua ??? Daca da continuati sa sustineti Steaua,dar mai va fi Steaua cea de alta data,cea care a castigat Cupa Campionilor Europei,iar meciurile le castiga pe teren ? Mi-e teama ca nu…..

James Crissilv  •  24 februarie 2009, 12:18

Depinde si ce gen de lider iti lipseste Stelei. Aici e o intreaga discutie. In esenta cred ca echipa are nevoie de un exemplu motivtional si motivant transpus, nu financiar, ci existential intr-un OM. Cred ca doar de atat are nevoie Steaua acum: de un OM. Si asta o spune un craiovean…
O zi minunata iti doresc

1q  •  24 februarie 2009, 13:24

stelei ii lipseste un antrenor cu personalitate…

Di Gigio  •  24 februarie 2009, 13:28

60%, mai putin unul, adica eu. Pana nu am sa vad jucatori precum e Wilhemson (suedezul de la AL HILAL), sau atacantul lor, araboi de nationala, nu ma mai intereseaza de aceasta echipa cu un trecut mare, un prezent mediocru si un viitor sumbru.

Sub conducerea oierului a ajuns sa ia 2 titluri de campioana in ultimii 10 ani si sa devina o anonima in campionat.

Si imaginati-va ca peste tot pe unde a mers, cei 60% au umplut stadioanele si au strigat pt ei, nu conta ca jucau in Ghencea, la Iasi, Constanta, Tg Jiu, Brasov, s.a.

Asa ca: La revedre, iti spunem la revedere, Gigi foamea te cere

fernando ioan  •  24 februarie 2009, 13:38

imi pare rau Catalin Tolontan, dar de data asta nu mai sunt de acord.Radoi afost intradevar un lider dar ca o locomotiva care incerca sa traga neputinta unei echipe fara imaginatie,fara tonus,datorita,sa recunoastem,lipsei de idei alui Laca si-imi pare rau sa o spun-pana la urma a unui antre

clarvazator  •  24 februarie 2009, 16:51

steaua nu va mai castiga 10 ani de acu’ incolo un meci arbitrat de c balas sau de corpodean. acestia doi au actiuni la clubul dinamo si-i ciugoale lu borcea butelie din palma

Aur  •  24 februarie 2009, 20:14

Se vede treaba ca greu renuntati la subiectul STEAUA,de fapt nici nu puteti
,atata timp,cat chiar dvs.recunoasteti, este echipa cu 60%din suporterii
tarii.Curios este faptul ca tot ce se-ntampla la Steaua este…catastrofal,
in viziunea dvs.Exemplu clar:Inainte de plecare,Radoi era tiranul,unealta
patronului,finul care face legea,etc.Desi multi spuneau ca este cel mai
bun jucator din liga,rar se poate gasi vreo lauda a GAZETEI la adresa lui.
Dupa plecarea lui Radoi:Radoi era sufletul echipei,omul exponential care a
pastrat echilibrul echipei,etc.Concluzia:Sigur Steaua se va prabusi!In
perioada pregatirilor,GAZETA a mai gasit inca cel putin 10 cauze ale
prabusirii Stelei.

HRH Sir Buckswifty™  •  3 martie 2009, 13:00

Superba parafrazarea (bine intentionata) de la finial cu simbolurile. Felicitari.

Comentează