Ministerul Elenei Udrea a platit, repetat, „bani de buzunar” unor jurnalisti

UPDATE: Liberalii au cerut azi Comisie Parlamentara de Ancheta pentru Elena Udrea.

miercuri, 22 iulie 2009, 12:04

UPDATE: Liberalii au cerut azi Comisie Parlamentara de Ancheta pentru Elena Udrea.

Mai multe redactii de ziare si televiziuni au facut cercetari interne in ultimele zile. Au descoperit ca unii, nu toti!, dintre ziaristii acreditati pe linga Ministerul Turismului (MT), au acceptat sume de bani oferite de MT „cu titlul de diurna” pentru deplasarile internationale. Gsp a confirmat informatia dinspre media si din surse MT. La anumite actiuni unde s-au impartit bani a participat si Elena Udrea.  Citeva redactii, care au definitivat investigatia interna, au luat decizia concedierii jurnalistilor.

Sumele nu sint mari, intre 20 si 30 de euro pe zi, dar informatia a socat. Ea fusese recunoscuta de MT ca urmare a unei intrebari a Jurnalului National, dar se referea numai la deplasarea de la Paris, din timpul turneului Roland Garros. Atunci, ministerul a admis ca a platit 8.000 de euro pentru deplasarea ziaristilor, bani in care este inclusa si diurna. Redactiile acordasera si ele diurna oamenilor lor. 

Evenimentul din Franta ramine si acum un mister decontat cu 70.000 de euro. Pentru ca MT a platit acei bani pentru a promova turismul romanesc in strainatate, dar el a fost reflectat in Romania, nu in Europa! Ziarele frantuzesti au ignorat partida improvizata de tenis Nastase – Udrea.

„Paris nu a fost exceptia, ci regula”, sustin surse din Ministerul Turismului. „Acesti bani sint dati ziaristilor la fiecare actiune, dar nu ca diurna, pentru a ar fi ilegal, ci din fonduri conexe, protocol, de pilda. Cei care accepta semneaza o hirtie. Sint reprezentantii posturilor tv, televiziunilor de stiri sau ziarelor generaliste. Au fost si destui ziaristi care au refuzat”, descrie cineva modul de operare.

„Secretele doamnei Udrea”

Situatia din Ministerul Turismului este atipica. Elena Udrea este singurul ministru din Guvern „care pur si simplu nu apare in sediu”. Ea are cabinetul la Palatul Victoria, desi sediul ministerului se gaseste in zona Garii de Nord, in Palatul CFR. „De luni de zile n-am vazut-o, nici nu stie cum arata oamenii ei”, spune un angajat din minister.

„L-a imputernicit legal pe secretarul de stat Sorin Munteanu sa semneze in locul ei, iar secretarul general Gheorghe Nastasia a devenit ordonator de credite”. „In privinta ziaristilor, deciziile se iau de la cabinetul din Palatul Victoria, pentru ca preocuparea principala a sefei noastre este propria imagine”, a incheiat functionarul. La intrebarea gsp din timpul Roland Garros, adresata Luminitei Kohalmi, consilier al Elenei Udrea, „cit au costat spoturile de la Eurosport?”, raspunsul a fost „Gratis”. „Cum gratis?”. „Aceastea sint secretele doamnei Udrea”, a sunat replica de la minister.

Comentarii (93)Adaugă comentariu

pilger  •  22 iulie 2009, 1:50

Se stie numele ziaristilor concediati si redactiile unde lucrau? Cativa trebuie sa fie de la Realitatea: acolo apar stiri cu ElenaU aproape zilnic…

explorish  •  22 iulie 2009, 2:25

cool. micheteau ca va legati de roland garros, sa puteti zice la o adica – are legatura cu sportul ;). deci nea tolo, bulgarele se rostogoleste. zapada este, asteptam avalansa purificatoare.

Cristi  •  22 iulie 2009, 7:10

Catalin ne poti da o lista cu numele celor care au luat bani? Ar fi interesant sa vedem cam care ar fi acei „deontologi”!

cornel  •  22 iulie 2009, 8:02

D-le Tolontan,
Nu ar fi rau ca numele acestor ziaristi sa fie publicate asa ca o dovada clara a echidistantei

mari  •  22 iulie 2009, 8:11

buna ziua tuturor!
Catalin Tolo are subiecte fierbinti in/pe vreme de canicula -money !
Femeile….ministrese – mai cheltutoare decat barbatii…ministrii?

Daca de 20 de ani, iar 20, se procedeaza asa, li se pare ceva normal sa „arunce” cu bani la prieteni de buna… relatie (sic)!
Glumim, da’ nu-i de shaga, bine ca pressa e pe „ei” si mai tarziu, decat niciodata.
Ieri am vazut, unde oare daca nu la tv, si inca la RTV, ca Arnorld Schwartzenegger si-a injumatatit salariul de cand a inceput criza la ei, si alti demnitari au renuntat la diverse cheltuieli cu masini scumpe.
Ce este/reprezinta pentru d-na udrea o suma minora de 5.000 euro pe o geanta de exemplu? nu asta ar fi problema, problema e ca si-a pierdut simtul ratiunii si valorii banului din perspectiva cetateanului,pentru care 70.000 euro este o avere neinchipuit de mare.

kanuta  •  22 iulie 2009, 9:16

Este o practica veche a guvernantilor, nu a fost inventata de doamna Udrea. Daca ati „fora” mai adanc, veti descoperi ca de multi ani se cumpara bunavointa ziaristilor.

jan  •  22 iulie 2009, 9:26

Dl Tolontan, lucrez in turism si sunt mahnit de faptul cum arunca cu banii publici alesii nostri – ar fi foarte interesant sa aflati cati bani s-au cheltuit la Targul de turism din Berlin – din auzite e vorba de foarte multi bani ….multumesc

b  •  22 iulie 2009, 9:29

Ma bucur ca nu va opriti doar la Ridzi.
Continuati cu investigatiile. Noi, cititorii , va sprijinim.
Bravo

Alter Ego Blog  •  22 iulie 2009, 9:37

De aia aveau unii jurnalisti multe buzunare la haine ? 🙂

thedaniel  •  22 iulie 2009, 9:38

Daca nu exista si o lista cu acei jurnalisti, niste nume, atunci toata informatia asta nu prea reprezinta nimic.
Numai bine!

jan  •  22 iulie 2009, 9:40

700000 Euro a costat standul Romaniei la Berlin?!

ockiu  •  22 iulie 2009, 9:43

e haideti domnilor, ce mai e 1 mil eur in ziua de astazi? normal ca poate fi confundat cu „gratis” :)) :)) :))

astept noi dezvaluiri in cazu Udrea – vor mai aparea?!

Cristina  •  22 iulie 2009, 9:49

Ministrul Turismului – atipic? Da, poate ca da; in orice caz nu am vazu o poliica coerenta din partea acelui minister, doar generalitati. In plus, se pare ca aruncarea cu bani pe fereastra se poarta si aici…

Bogdan  •  22 iulie 2009, 10:03

cataline, sper sa-mi postezi mesajul. e din ce in ce mai clar ca pdl-ul in general si basescu+acolitii in special au devenit tintele tuturor: politicienilor, mass-media, oameni de afaceri, etc.

cum vad eu situatia acum: pnl si psd lovesc in pdl+baselu, pentru a-l discredita (desi se descurca si singuri), geoana iese presedinte, se schimba guvernarea din pdl+psd+pc in psd+pc+pnl…si vor veni baronii comunisti la putere care vor fura pe rupte….fara ca nimeni sa scoata o vorbulita (si aici ma refer la voi, ziaristii).

am mai spus o data, si ma repet: SUNT APOLITIC SI NU POT SUPORTA CLASA (LIPSA) POLITICA…dar daca ati pornit intr-o directie, voi, presa, atunci urmati aceasta directie echidistant. urmariti va rog si cheltuielile de bani publici si spagile primite de ceilalti colorati politici.

felicitari pentru ce-ati facut pana in prezent, dar sper sa nu va opriti doar la portocaliu…dupa cum stii portocaliu=galben+rosu

aristotel  •  22 iulie 2009, 10:04

Foarte bine ati procedat in cazul doamnei Monica Ridzi. Bine procedati si acum cu Elena Udrea. Dar nu credeti ca pe praful asta ar fi mult mai important sa-i sprijiniti pe ministrii care-si fac datoria? La doamna Ecaterina Andronescu ma gindesc. Nu o apreciez foarte mult dar, daca va fi indepartata pentru ca vrea sa aplice legea in cazul Spiru Haret,ce va insemna asta, altceva decit ca nu poti fi minstru daca nu actionezi a la Ridzi?!

Razvan  •  22 iulie 2009, 10:15

Ziaristii au luat diurne pentru toate deplasarile la Targurile Internationale de Turism. De cand a venit Udrea la ministerul turismului este o regula.
Verificati deplasarile ziaristilor la targurile de Madrid, Milano, Berlin si ve-ti vedea ca toti au primit asa zisele diurne de la Minister.

grekul  •  22 iulie 2009, 10:17

catalin nu stiu daca incerci sa duci investigatia asta la nivelul cazului ridzi, dar parerea mea ca de data asta nu mai merge…..udrea nu e ridzi, poate ca e la fel de proasta dar cu siguranta e mult mai sustinuta….

Daniel  •  22 iulie 2009, 10:33

Tolontane, daca provoci o avalansa si in MT, o sa ramai in istorie. Odata cu cazul Ridzi corabia PDL a inceput sa ia apa a tribord. Ar fi o minune, chiar daca nu e de competenta ta sa scoti la iveala si murdariile lui Udrea. Stim cu totii ca madam Ridzi comparativ cu dudia Udrea e „minciuna”.
Colegii tai din presa, ar trebui sa ia atitudine, sa faca lobby si refuze indicatiile de „sus”(ce trebuie sa scrie si ce nu). Doar presa sau eventual o „revolutie” nu lovitura de stat ca in 89, mai poate schimba ceva in tara asta.
Am toata nadejdea ca undeva peste zeci de ani, probabil la pensie, ma voi intoarce intr-o Romanie mai putin corupta, mai putin murdara, unde lumea nu va mai fi atat de crispata din cauza grijilor zilei de maine. Succes.

xorin  •  22 iulie 2009, 10:42

SUBSCRIU TOTAL……………………Cristi+Cornel..Felicitari….

VREM LISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VREM NUME!!!!!!!!!

3
Cristi Says:
July 22nd, 2009 at 7:10 am

Catalin ne poti da o lista cu numele celor care au luat bani? Ar fi interesant sa vedem cam care ar fi acei “deontologi”!
#
4
cornel Says:
July 22nd, 2009 at 8:02 am

D-le Tolontan,
Nu ar fi rau ca numele acestor ziaristi sa fie publicate asa ca o dovada clara a echidistantei

xorin  •  22 iulie 2009, 10:45

Din partea unui ex-taranist…….SUBSCRIU TOTAL….Felicitari Bogdan..

Tolo face si el ce poate…lucreaza si el intr-un TRUST…Totusi..

14
Bogdan Says:
July 22nd, 2009 at 10:03 am

cataline, sper sa-mi postezi mesajul. e din ce in ce mai clar ca pdl-ul in general si basescu+acolitii in special au devenit tintele tuturor: politicienilor, mass-media, oameni de afaceri, etc.

cum vad eu situatia acum: pnl si psd lovesc in pdl+baselu, pentru a-l discredita (desi se descurca si singuri), geoana iese presedinte, se schimba guvernarea din pdl+psd+pc in psd+pc+pnl…si vor veni baronii comunisti la putere care vor fura pe rupte….fara ca nimeni sa scoata o vorbulita (si aici ma refer la voi, ziaristii).

am mai spus o data, si ma repet: SUNT APOLITIC SI NU POT SUPORTA CLASA (LIPSA) POLITICA…dar daca ati pornit intr-o directie, voi, presa, atunci urmati aceasta directie echidistant. urmariti va rog si cheltuielile de bani publici si spagile primite de ceilalti colorati politici.

felicitari pentru ce-ati facut pana in prezent, dar sper sa nu va opriti doar la portocaliu…dupa cum stii portocaliu=galben+rosu

corneliu  •  22 iulie 2009, 10:55

Asa si este Udrea nu-i Ridzi! Si Ministerul Turismului nu-i Ministerul Sportului! Cei care scriu in sport de unde isi umplu buzunarele? Cu bani de la finantatori sau de la la impresari? Jucatorii platesc taxa la mass-media? Eu asa am auzit! DE CED SE OCUPA UN REDACTOR DE SPORT? Asa a primit ordin? Toate relele le fac numai cei din PD-L? Restul partidelor sunt inocente? Am rezolat toate probleme din sport?

Cătălin Tolontan  •  22 iulie 2009, 10:56

Bogdan: aveti rabdare, va rugam. Lucram si la alte cazuri, din alte coloraturi politice. Si asteptam raspunsuri oficiale de la alte ministere, care intirzie dupa ce au promis ca ni le vor da repede. Deja unele lucruri exista, altele le stringem.

Gimmy  •  22 iulie 2009, 10:58

Stiti ce e cu adevarat infricosator!?
Ca indiferent cine s-a perindat la putere, asta a fost modul de a face politica partidului in ministere de iata… 20 de ani incoace! Toate mizeria acumulata ani la rand a dus la ceeace vedem azi: o economie in degringolada, o rasturnare a scarii valorilor, un dispret incredibil fata de lege si norme a populatiei Romaniei in frunte cu insusi legiuitorul!

Dar sa revenim la subiectul minstere si domnia bunului plac.
Acum ceva ani, un prieten imi spunea ca era dispus sa ofere 200.000$ pentru un loc pe lista X (nu de ministeriabili.. ceva mai jos); am incremenit! Nici daca intreaga mea familie isi vindea munca de-o viata nu am fi reusi sa strangem atatia bani! Nici el nu-i avea; i-ar fi luat imprumut dar doar in conditiile in care i s-ar fi garantat locul pe lista respectiva. Si mai socant a fost ceeace a urmat in discutia noastra, si acum citez „iti dai seama ca ii scoti in 6 luni!?”.
Well, planul nu i-a reusit (intr-un fel imi pare rau pentru ca este un foarte bun profesionist). Dar am ajuns astfel sa inteleg de ce ajunsi acolo sus oamenii astia „se pun pe treaba”…

Cătălin Tolontan  •  22 iulie 2009, 10:58

all: ministerul turismului nu e in aria ziarului. De aceea, publicam pe bloguri aceste informatii pe care le-am aflat, verificat si conectat. Cit despre lista jurnalistilor, ea este publica si MT va trebui sa o dea. Dar sa retinem esentialul: MT ofera bani jurnalistilor, unii refuza, altii primesc. In timp ce media isi face treaba, repet, unii au fost concediati, la MT nu se intimpla NIMIC desi ei gestioneaza banii publici!

Cătălin Tolontan  •  22 iulie 2009, 11:00

corneliu: lasa politica deoparte, nu asta conteaza! Cit despre insinuarile tale, ele sint zero. Gazeta nu face deplasari pe banii nici unei institutii, oamenii primesc diurna de la ziar, termina cu prostiile!

Cătălin Tolontan  •  22 iulie 2009, 11:02

Gimmy : corect, e vorba de un sistem, nu de un caz sau doua. Si mai e ceva important: tocmai pt k e vorba de un sistem partidele s-au trins si aproape ca tac. Presa si publicul sint pe cale sa dezvaluie ceea ce oamenii stiu deja: cum functioneaza planul premeditat si apolitic, dar sustinut de multi, nu de toti!, politicienii pentru a sifona banul public. Se intimpla de ani de zile.

Marius  •  22 iulie 2009, 11:21

Asta e un motiv pentru trusturi sa mai scape de angajati, ca deh, e criza. Nu mi se pare normal sa-i concedieze atata timp cat n-au bagat mana cu forta in sacul MT-ului. A fost diurna, nu mita, fie ea si ilegala. Li s-a oferit, ei au luat, e simplu, ce vina au ei? Sunt convins ca multi dintre ei nici nu s-au gandit ca s-ar putea ajunge aici. Madam Udrea ar trebui trasa de maneca nu cei care s-au tinut dupa ***** ei sa ne comunice ca a fost huiduita.

xorin  •  22 iulie 2009, 11:21

TE CITEZ – TOLO
„Lucram si la alte cazuri, din alte coloraturi politice. Si asteptam raspunsuri oficiale de la alte ministere, care intirzie dupa ce au promis ca ni le vor da repede. Deja unele lucruri exista, altele le stringem”.

In acest moment..CURENTUL LA MODA..este anti PDL, anti Basescu…..m-as mira sa poti face CEVA si la cazurile ” din alte coloraturi politice „.

In celelalte __COLORATURI POLITICE__ ( PSD+PC+PNL),,sunt oameni CORECTI!!, ONESTI!!, IUBITORIU DE TARA SI GLIE!! ( vorba cronicarului)…..etc.

Om trai si om vedea..deocamdata TOTI coruptii sunt un barca PDL…despre ceilalti, evident, NUMAI DE BINE!!!..

justme  •  22 iulie 2009, 11:25

Stii ce ma mira, de ce celelalte ziare nu fac anchete, ar fi mult mai simplu daca ati fi uniti, nu crezi?

xorin  •  22 iulie 2009, 11:38

TOLO-TE CITEZ..

„Cit despre lista jurnalistilor, ea este publica si MT va trebui sa o dea. Dar sa retinem esentialul: MT ofera bani jurnalistilor, unii refuza, altii primesc. In timp ce media isi face treaba, repet, unii au fost concediati, la MT nu se intimpla NIMIC desi ei gestioneaza banii publici!”

La fel ca in cazul POLITICIENILOR functioneaza la ziaristi o SOLIDARITATE prost inteleasa..de ce trebuie MT sa dea lista publica?? Oare chiar este publica ? sau nu esti sigur ca e chiar publica – lista- si doar ai unele …

Apropos de, „unii refuza, altii primesc”, mai concret, – care sunt cei care au refuzat ( EROI)? si care sunt cei care au primit?

VREM LISTA!!!
VREM NUMELE!!!

E prea multa literatura…fii mai concret , asuma-ti responsabilitatile….

xorin  •  22 iulie 2009, 11:49

NU SUBSCRIU!!!!…la acest punct de vedere…

27
Marius Says:
July 22nd, 2009 at 11:21 am

Asta e un motiv pentru trusturi sa mai scape de angajati, ca deh, e criza. Nu mi se pare normal sa-i concedieze atata timp cat n-au bagat mana cu forta in sacul MT-ului. A fost diurna, nu mita, fie ea si ilegala. Li s-a oferit, ei au luat, e simplu, ce vina au ei? Sunt convins ca multi dintre ei nici nu s-au gandit ca s-ar putea ajunge aici. Madam Udrea ar trebui trasa de maneca nu cei care s-au tinut dupa ***** ei sa ne comunice ca a fost huiduita.

„Li s-a oferit, ei au luat, e simplu, ce vina au ei?”
„A fost diurna, nu mita, fie ea si ILEGALA”

Fantastic…pur si simplu fantastic…IREAL…demn de ROMANICA

Pai RIDZI a „OFERIT” lui ARTISAN via LOCO..etc sume de bani..acestia au „LUAT”…OARE CE VINA AU???????

Pai Nemirschi a „OFERIT”………..firmele au „LUAT”…OARE CE VINA AU???????

Deveanu Silviu  •  22 iulie 2009, 12:02

Intamplator sau NU, una din firme care a luat aproape 600.000 de la MTS-Ridzi este RA-APPS SRP Sinaia la care a functionat pana in 2008, ca sef alimentatie publica, sef complex si chiar director un „obscur” sef depozit de la o casa de oaspeti a armatei pe numele sau Gheorghe Nastasia . Fostul sef depozit, Gheorghe Nastasia este actualmente SECRETAR GENERAL la Ministerul Turismului al Elenei Udrea. Asta e asemenea lui Nicolae Ceausescu care din ucenic cizmar a ajuns SECRETAR GENERAL. In lipsa, ca doar se ocupa de turism pe banii statului, a lu’ Madam Cocos sau cocoasa, Nastasia dispune. Care-i legatura intre Ridzi si Udrea?! Oare, NICIUNA ?

Cristina  •  22 iulie 2009, 12:18

@just me: „Stii ce ma mira, de ce celelalte ziare nu fac anchete, ar fi mult mai simplu daca ati fi uniti, nu crezi?”
Intr-adevar, buna intrebare. Si totusi intrebarea este oarecum retorica. Raspunsul nu se poate da de catre o singura persoana sau de un numar mic de ziaristi. Cred ca fiecare care se simte vizat ar trebui sa-si puna intrebarea si sa incerce sa-si dea si un raspuns.

justme  •  22 iulie 2009, 12:29

Ai dreptate Cristina dar as vrea sa stiu si parerea lui Tolo despre acest lucru.

Cătălin Tolontan  •  22 iulie 2009, 13:44

justme: se misca si celelalte ziare

antim  •  22 iulie 2009, 13:46

am vazut un reportaj despre biblioteca nationala .nu au cladire si academia vrea sa-i evacueze . e cladirea ei . acel sediu nu e propice . AR TREBUI LUATI BANII DE PE MANA ELENEI UDREA SI FACUTA O BIBLIOTECA POTRIVITA . MAI SI RAMAN .MINISTERUL FINANTELOR IMPRUMUTA BANI CA SA-I … VANTURE IMPOSTORII ? PORNITI O CAMPANIE PENTRU O CLADIRE A BIBLIOTECII NATIONALE !

cineva  •  22 iulie 2009, 13:47

un nume de ziarist

Cristina  •  22 iulie 2009, 13:51

Si totusi am senzatia ca voi ati facut cele mai multe dezvaluiri. Inr-adevar, si alte ziare au scris despre aceste subiecte, dar fie ca voi sunteti cei mai incisivi, fie ca, pornind mai devreme pe drumul acesta al invastigatiilor, aveti cele mai multe amanunte.
Sunt de acord, nu pot fi facute dezvaluiri fara o baza reala, fara verificarea tuturor datelor, a tuturor surselor, de aceea sper ca veti veni cu mai multe amanunte pe zi ce trece. Totul este sa aveti curajul si perseverenta, un curaj vecin cu tupeul, de a face cat mai multe dezvaluiri reale.

Cătălin Tolontan  •  22 iulie 2009, 13:53

cineva: nu asa, acesta nu e blog de delatiuni

mircea  •  22 iulie 2009, 14:07

e de urmarit daca ziaristii respectivi au facut publicitate unor obiective turistice din tara.
si apoi vorba aia daca fac reclama la turism de ce sanu se faca reclama si ministrului turismului,ca de doamne are ce arata.

marc  •  22 iulie 2009, 14:07

Felicitari Domnule Tolontan, v-am citit si in Gazeta si in interviul luat de colegul Istodor de la „Academia Catavencu” si nu pot fi decat deacord cu dumneavoastra. Dar ma intreb ce vom face daca de fiecare data cand schimbam cate un ministru ne costa cateva sute de mii de euro (si Ritzi e un Carassius auratus pe langa baracude si rechini )? Oare nu puteti prinde cate 2 sau mai bine 3 odata?.

Ionut  •  22 iulie 2009, 14:08

Felicitari domnule Tolontan pentru ce ati facut si ce continuati sa faceti…ati facut mai mult decat justitia din Romania in 20 de ani(exagerez putin, dar nu mult:))).Nu ma asteptam ca tu un ziarist de sport sa faci asha ceva…incearca sa atragi alaturi de tine si alti oamenii din presa, opinia publica este alaturi de voi.

Daca actiunea ta nu a pornit la „ordin”(ordin politic, manipulare fina) este cea mai frumoasa chestie postcomunista.
***
Iti dorec multa bafta si sa ramai pe pozitii sa putem spune la serviciu intr-o pauza:”Mare om este Tolontan asta”.

Cristina  •  22 iulie 2009, 14:18

Daca s-ar misca toate ziarele intr-un ritm infernal, s-ar prinde si cate 3 ministri odata. Numai ca… trebuie sa tinem cont ca investigatiile sunt, totusi, anevoioase. In plus… sa speram ca nu toti ministrii sunt intr-atata de patati. Oare?….

cristi  •  22 iulie 2009, 14:20

sunt si destui oameni care sunt cazati in hotelurile statului (bani publici) din Bucuresti/tara fara a plati vre-un ban. doar pentru ca sunt amici ai partidului la guvernare..
vrea cineva sa sape si acolo? 🙂

mihaela  •  22 iulie 2009, 14:41

mda…elena udrea este un ministru destept asa cum sunt toti ministri de la pdl…..elena stie cum sa-si conduca o afacere….felicitari si bafta pentru urmatoarele proiecte…..

noway  •  22 iulie 2009, 14:41

felicitari pentru actiunea Ridzi! Din pacate un ziar de sport se implica si face treaba mai mult decat ziarele cu profil politic samd.
Actiunea asta ar trebui sa ia o mai mare amploare, toate ministerele scartaie in tara asta, nu avem autostrazi, turism si multe altele! mentalitatea defectuosa ne-a adus in halul asta si vom mai suferi mult timp din cauza asta. „Fostii” au ramas in functii si au o conceptie comunista, balcanica. Curatenia trebuie facuta pana la radacina altfel lucrurile raman neschimbate. Daca unul incearca sa schimbe ceva este imediat inlaturat de un intreg sistem.

justme  •  22 iulie 2009, 14:59

„Ministrul Placinta isi lichideaza afacerile? Stie ea ceva….” Hai sa vb si despre ea, ce cauta in fruntea MTS-ului un patron al unei fabrici de confectii? De ce renunta la afacerea ei, care-i aducea oricum mai multi bani, pentru functia de ministru?

Cristina  •  22 iulie 2009, 15:06

Daca tot trebuie schimbat ceva in tara asta, pentru ca lucrurile sa mearga (mai) bine, atunci trebuie schimbat sistemul si mentalitatile si nu doar „plevusca” din frunte (macar daca ar fi prinsi „rechinii”, dar acestia scapa, din pacate…). Numai ca pentru asta trebuie o implicare intensa si totala din partea tuturora.

laura  •  22 iulie 2009, 15:08

Pana ce nu dati ce nu ne aratati ceva concret , nu are nici o valoare tot ce scrieti aici ..pot fii inventii …!!!!!!!!! numai bine , Cu Elena U inainte !!!!!!!

Alex  •  22 iulie 2009, 15:38

Se misca si alte ziare. Adica eu ma vazut ceva prezentat la diverse emisiuni de revista presei sau la Badea in emisiune. Pana si la EVZ sunt baieti care-si pun intrebari si care au scris ceva despre Nuti.
Sincer nu inteleg cum s-au lasat oamenii prostiti de tipa asta. Adica chiar asa ne face o blonda tupeista?

Ma bucur ca a fost huiduita la festivalul de jazz si ca lumea s-a saturat de ea. Nu se poate ca toata ziua sa fii la fel fel de chermeze si sa-ti faci imagine. Si e clar ca lumea s-a saturat. Adica azi un festival, maine un targ, poimaine stiu-eu-ce. Cei de la Realitatea mai ales se tineau dupa ea, nevoie mare. Pe cine intereseaza ca Nuti face echitatie sau croseteaza sau participa la raliu?
Din start s-au facut fel fel de reportaje pentru ca ea a avut un buget de 40 de ori mai mare decat predecesorii ei si si-a mutat sediul la palatul Vicotria, ca nah, e zona buna. Nu te duci cu LV la Gara, La Victoria in schimb e frumos, e in zona buna…Insa au fost abandonate rapid pentru ca cei din coalitie au inceput circul.
Revenind la ziare, Jurnalul National poate nu inspira obiectivitate si Ciutacu poate pare pornit intr-o anumita directie, dar fac si ei destule dezvaluiri.
Iar felul in care Basescu ataca josnic trustul Intact se va intoarce impotriva lui. Nu poti sa dai tu verdicte si sa-l acuzi pe unu’ sau pe altu'(Voicuelscu in cazul de fata) doar cand iti convine. Cand aceleasi arme au fost folosite impotriva lui cu flota sau cu fiica cea mica, au fost etichetate ca josnice. El insa le poate folosi fara nici o problema din cate vad. Il durea gura sa spuna ca e treaba lui Boc si ca nu a intervenit el? Putea sa spuna ca e o ineptie si ca nu tine si gata. Dar el a ales in schimb sa facape grozavu’ si e doar una din numeroasele sale iesiri.

Comentează