Cel mai

Un sîrb care se angajează fotbalist la Viena se comportă ca un austriac, pe cînd un brazilian care nimereşte la ŢSKA începe să gesticuleze ca un poliţist bulgar de la „rutieră”.

joi, 25 august 2011, 10:32

Un sîrb care se angajează fotbalist la Viena se comportă ca un austriac, pe cînd un brazilian care nimereşte la ŢSKA începe să gesticuleze ca un poliţist bulgar de la „rutieră”.

În minutul 65 la ŢSKA – Steaua jucătorii se busculau în zona reclamelor. Urîtă, gălăgioasă şi slabă echipă! Microbiştii din Sofia merită compătimirea colegială de dincoace de Ruse.

În minutul 73, Tănase îi pedepseşte definitiv şi trage cortina peste meci. Felix Drăghici, care pentru mine rămîne comentatorul #1, pentru cei care l-am văzut pe Stoicikov jucînd e cam tîrziu să ne schimbăm gusturile la scriitori, atacanţi, vin şi comentatori, aşadar Felix şarjează şi spune că „trebuie să recunoaştem că ŢSKA a fost cel mai puternic adversar din acest baraj al echipelor noastre”. Ba nu recunoaştem!

Cel mai greu adversar se bucura la Cluj, mirat că a eliminat pe Gaz Metan Mediaş, după ce a tremurat pînă în final. Austria Viena e o echipă mult mai fluidă decît ŢSKA, iar ceea ce a făcut Gazul, eliminînd pe Mainz şi suflînd pînă la epuizare în flacăra violetă a vienezilor, merită reverenţa şi, de ce nu, scuzele sincere ale jurnalistului.

Acum cîteva luni, în căutarea unei echipe normale, obişnuite, am nominalizat în două articole Mediaşul drept echipa banală a Ligii 1. Am greşit. Regret.

Puştai şi trupa lui au avut cel mai dificil traseu dintre echipele noastre şi au muncit cu adevărat din greu şi frumos. Putem discuta despre cel mai tare adversar, dar cred că sîntem de acord că surpriza se numeşte Gaz Metan.

E, pînă la urmă, doar o părere, desigur. Comparaţiile fac parte din farmecul fotbalului. Steaua are un merit indiscutabil, onorează de decenii fotbalul nostru, dar ŢSKA a fost un adversar fără personalitate in joc, care şi-a făcut singur viaţa imposibilă. Ceea ce nu s-a întîmplat, ştiu că lista este riscantă, nici cu Austria Viena, nici cu Sparta Praga şi nici măcar cu Vorskla Poltava, ucrainenii care au confirmat că Dinamo nu are nervi europeni şi nici nu-i va avea pînă cînd clubul nu scapă din lanturile celor 40 de acţionari care-l tîrăsc după ei în căutarea  peşterii lui Ali Baba.

Comentarii (92)Adaugă comentariu

Da, sigur…  •  26 august 2011, 1:11

Cataline, in privinta celor 2, Sparta Praga si Austria Viena ai dreptate, dar e destul de dubioasa referirea si la Vorskla Poltava. Eu sper ca doar glumesti, daca nu te banuiesc ca nu prea stii fotbal. CSKA Sofia e peste Vorskla din toate punctele de vedere existente in fotbal: joc, palmares, istorie, fani … Vorskla e la nivelul lui Slask, dintre cele 3 echipe capi de serie la tragere, Steaua a avut cel mai greu adversar, daca negi acest lucru chiar nu ai cum sa te numesti jurnalist sportiv. Singurul motiv pentru care Vorskla a eliminat-o pe Dinamo e pentru ca baietii „nostri” s-au obisnuit cu penalty-uri pentru ei sau eliminari pentru adversar atunci cand nu le merge jocul. Orice echipa din cele 5(in afara de Dinamo, logic) o elimina fara probleme pe Vorskla. Mai studiaza si vei intelege de ce!

louie  •  26 august 2011, 1:11

vad cateva radicalisme pe aici.sunteti un jurnalist de exceptie,va citesc cu placere.lasati-i!probabil il depaseste vocabularul.incercati,pe asemenea oameni sa i redirectionati catre monologurile lui gigi becali.cred ca acolo se vor simti acasa.cu mult respect pt un jurnalist,un om pe care il consider corect suta la suta.

radu  •  26 august 2011, 1:34

tolo, sper sa pice steaua cu viena…sa te convingi ca gresesti

Mihnea  •  26 august 2011, 1:48

pana la calificarea celor 3, intr-adevar parcursul european al Gazului merita o reverenta. ca fan al petrolului, daca as avea o palarie, as scoate-o bucuros in fata unei echipe cum nu prea gasim la noi, una care nu refuza niciodata fotbalul.
multumim, gazarilor!

cristiano  •  26 august 2011, 1:58

1. Sparta Praha a fost de departe cel mai greu adversar in Play-off ptr echipele romanesti, daca nu ma insel anul trecut Sparta Praha a jucat in primavara europeana cu Liverpool (0-0 si 0-1) parca. Despre restul echipelor nu prea poti sa spui nimic (Viena, Tska, Slask, Poltava) sunt 0 in Europa

2. Steaua – TSKA a fost mediatizat de presa foarte mult, ptr ca juca Steaua, nu ca ar fi bulgari cine stie ce echipa, as vrea sa vad in grupe un Steaua – Shamrock Rovers, chiar dupa meciul Otelul – Manchester Utd unde logic tot Steaua va avea cel mai greu adversar 😐

bogdan  •  26 august 2011, 2:11

la dinamo fiecare face ce il taie capul am impresia…pacat era frumos sa avem cat mai multe echipe in europa!hai steaua si restu din europa:)

Nicks  •  26 august 2011, 2:12

Cel mai bun comentator din punctul meu de vedere ramane Emil Gradinescu. Imi placea cum suna cuplul format din Gradinescu si Vlad Enachescu la meciurile echipei nationale.
Ca si stelist, daca privesti un meci al echipei favorite comentat de Felix si Mironica , iti mai ridica putin pulsul partidei si traiesti mai intens partida.
Mie unul imi plac, cunosc fenomenul , regulamentul si anticipeaza imediat decizile arbitrului. Sunt cu 5 clase peste un comentator gen: Cosmin Baleanu.
Pace si voie buna !

Valah  •  26 august 2011, 3:22

Domnule Tolontan,
din postura de suporter stelist va pot spune cu mana pe inima ca cel desemnat de dumneavoastra ca fiind comentatorul numarul 1 a gresit. Evident ca nu TSKA a fost cel mai greu adversar al echipelor noastre in Europa. Raportat la valoarea (fie si in euro/dolari a) echipelor, adversarele Mediasului si al Vasluiului au fost mult mai „grele” decat echipa bulgara.
Problema, semnalata si de ceilalti comentatori pe blog, este aparitia jenanta a lui Dinamo in Europa, cu care ne-a obisnuit deja. Cum este posibil ca o echipa cu statisticile lui Dinamo din campionat sa aiba o prestatie atat de slaba cu un advesar inexistent, mult sub prestigiul celorlalte edversare?Cum puteti spune ca Vorskla are mai multa personalitate decat TSKA?Doar pentru ca a eliminat pe Dinamo? Sa ne aducem aminte ca aceasta echipa, cu PRETENTII in fotbalul romanesc a fost eliminata de echipe mult mai slabe/necunoscute in anii trecuti.Din punctul meu de vedere,incercarea de salvare a prestatiei dinamoviste nu isi are rostul, chiar si pentru un suporter dinamovist. (nu stiu ce afiliere fotbalistica aveti).
Imi pare rau de echipele romanesti care nu s-au calificat in grupe,as dori sa felicit Mediasul pentru o prestatie excelenta. M-am bucurat sincer si pentru Rapid si pentru marea (pentru mine cel putin) surpriza Vaslui. Sper sa ne intalnim in semifinala EL cu una din ele:)
PS: Mult succes Otelului in CL, sper sa faca cel putin la fel de multe puncte ca Urziceniul sau CFR!

Cătălin Tolontan  •  26 august 2011, 7:35

valah: citeste, te rog, atent. Am scris ca Vorskla nu si-a facut singura viata grea, asa cum a facut TSKA. De pilda, dupa opinia mea, Vorskla are un antrenor mai bun decit TSKA. N-o fi un delict de opinie sa crezi asta 🙂

zeidas  •  26 august 2011, 9:09

Am vazut-o pe Austria la Cluj, e o echipa modesta, asa ca m-am lamurit…

Slymoney  •  26 august 2011, 9:23

Un sîrb care se angajează fotbalist la Viena se comportă ca un austriac, pe cînd un brazilian care nimereşte la ŢSKA începe să gesticuleze ca un poliţist bulgar de la “rutieră”.

Domnule Tolontan, dar d-voastra, ca roman, de v-ati angaja ca jurnalist in Viena, v-ati comporta ca un austriac? Hai sa atribuim tuturor stranierilor ce s-au perindat pe la noi „calitati” militienesti, ca doar suntem „obiectivi”, daca nu civilizati. Nu a avut Steaua cel mai greu adversar, dar inteleg entuziasmul comentatorului de la PRO TV, ostilitatea bulgarilor si calificarea Stelei i-au accelerat bataile inimii si i-au trezit sentimente patriotice, ma rog… Doar aluziile malitioase ale jurnalistilor nostri sunt de neinteles.

Horatiu  •  26 august 2011, 9:23

Sa ne bucuram de fotbal. Nu stiti sa faceti asta, multi din cei care au scris aici. Trebuie sa recunosc ca sunt stelist dar aseara am preferat sa merg pe stadion la meciul Gazului. Ei si Vaslui sunt singurele din cele 5 care intradevar au „luptat” pentru aceasta calificare. Suporteri destul de putini la meciurile de acasa, mediatizare in presa spre 0, dar multa vointa si dragoste pentru ceea ce fac (si ceva prime normal). Asadar felicitari Gazului ca ne-a adus 8 puncte si felicitari celor 3 calificate in grupe, sa speram la un parcurs cat mai bun. Bafta Otelarilor in CL si pacat ca nu suntei cu Barca si Milan in grupe, pe N. Arena o sa fie aproape plin cu Man United si apoi gata. Cat despre comentatori domnule Tolontan, va respect parerea, dar sper ca cei de la Pro sa nu mai transmita nici un meci de fotbal pana in momentul in care vor avea comentatori adevarati. In acest sens imi exprim simpatia enorma pentru Emil Gradinescu.

cipri  •  26 august 2011, 9:33

Dar de Dinamo, de ce nu scri, care continua sa faca Romania de rusine in Europa?! Dinamo distrugatoarea coeficientului UEFA al Romaniei.

Radu C.  •  26 august 2011, 9:42

@Da, sigur…”CSKA Sofia e peste Vorskla din toate punctele de vedere existente in fotbal: joc, palmares, istorie, fani …”
Daca ai fi stiut putin fotbal, stiai ca pe teren nu joaca fanii, istoria sau cupele castigate. Joaca echipa actuala, condusa de actualul antrenor si rezultatul actual al partidei este in functie de actuala forma a jucatorilor si inspiratia actuala a antrenorului! Tocmai de aceea niciun meci nu seamana cu celalalt.
Si ca o completare, iti spun doar ca Vorskla, din ceea ce am vazut eu, este o echipa pragmatica si eficienta, nu spectaculoasa, nu tiki-taka barcelona. a avut o defensiva destul de solida, putine ocazii de atac pe care au stiut sa le valorifice. Eficienta asta i-a lipsit lui Dinamo.

vali  •  26 august 2011, 10:24

aici ai dreptate vorskla > tska deoarece a reusit sa termine pe 6 intr-un campionat unde campioana a jucat sfert de finala championsleague ,nu ca tska care se lupta doar cu levski . Cei de la Vorskla macar stiu sa atace nu ca cei de la tska care se plimbau prin fata fundasilor stelisti , iar cand au fortat au dat gol ! deci imi mentin parerea ca vorskla > tska

vali  •  26 august 2011, 10:26

si nu uitati vorskla acum 2 ani a eliminat benfica ! asa ca mai faceti putina liniste stelistilor ca ati avut 3 suturi pe poarta si ati dat 3 goluri ,noi am dat 3 goluri si 3 bari !

un fan  •  26 august 2011, 10:40

Sparta si Austria Viena erau clar adversari puternici pentru ca erau capi de serie si sunt echipe de traditie. Din celelalte 3 care nu au fost capi de serie, Tska e singura care mai jucase ceva prin Europa; Daca punem in calcul si rivalitatea cu vecinii si presiunea suporterilor si murdariile debitate de marele lor patron si scandalul Moraes cred ca nu e incorect de afirmat ca Steaua a picat cel mai greu dintre echipele noastre cap de serie. La urma vin Vorskla si Slask, probabil in ordinea asta.
In acest context eu zic ca Vasluiul a facut minuni (tinind cont si de problemele lor de lot), iar Gazul a fost si ea aproape de o minune si oricum ne-a facut sa fim mindri de ei. Steaua si Rapid au facut ce era de facut cu un plus in faptul ca nici una nu a tremurat pentru calificare, iar Dinamo….a facut ce face de obicei: sa nu te califici fiind cap de serie e deja un lucru rau, dar sa pierzi ambele meciuri cu o echipa care nu a vazut Europa pana acum e jalnic. E normal ca multa lume sa-si puna semne de intrebare asupra prestatiilor din campionat.
Si @ kELOO, Dinamo e pe 2 la coeficienti in ultimii 5 ani pentru ca 2 ani la rind Rapid a fost pe 7 si nu a participat in Europa iar Dinamo a fost anul trecut pe 6 si a jucat 2 tururi de calificare cu echipe slabe cu care a facut ceva puncte, asa ca nu prea tine nici asta.

afimgi  •  26 august 2011, 10:42

dinamo nici nu a avut in meciul de ieri CEL MAI BUN JUCATOR AL SAU CARE EVOLUEAZA CU BRIO IN CAMPIONAT( ARBITRUL…..)

jean blatistul  •  26 august 2011, 10:46

Domnule Tolontan,nu comentez afinitatile dumneavoastra fata de o echipa sau alta,altceva ma deranjeaza,faptul ca desi e evident ca se intampla lucruri necurate vizavi de prestatiile echipei dinamo in campionatul intern,nici unul din comentatori fenomenului fotbalistic(aici va includ)nu i-a atitudine desi sunt constienti ca se face mult rau fotbalului romanesc.Ziarele romanesti sunt pline de superlative gen: invincibili de la dinamo,dinamo defileaza,regina Romaniei si alte ineptii de parca nimeni nu a urmarit meciurile lui dinamo si modul cum sunt arbitrati.Cum va explicati domnule Tolontan linia de clasament cu golaveraj 10-0 in campionat,iar in cupele europene dinamo primeste 8 goluri de la 2 echipe arhinecunoscute.Va rog incercati sa aveti putina coloana vertebrala daca doriti binele fotbalului romanesc,caci parca media era cainele de paza a-l societatii.Cu stima si speranta ca totusi se va remedia ceva in fotbalul romanesc.

LUCELL  •  26 august 2011, 11:01

Se spune ca adversarul joaca atat de bine cat este lasat sa joace.Gazul a facut adevarate minuni tinand cont ca a jucat cu echipe ca mainz si austria viena.Parerea mea e ca Austria Viena nu e cu foarte mult peste tska poate cum spuneai la fluiditatea sa fie putin mai buna.Tinand cont ca atat Steaua cat si Tska sunt 2 echipe in reconstructie cu jucatori noi e si normal ca o comparatie e mai greu de facut.Multumim gazului pentru puncte pacat ca Steaua si Rapid au fost egalate si au pierdut puncte pf coeficient pe final.Eu cred ca din Austria Viena si TSKA , Sparta Praga a fost cea mai puternica….e doar o parere:)

sorinache  •  26 august 2011, 11:06

Mie cel mai tare adversar mi s-a parut, inaintea disputarii meciurilor, Sparta Praga! La comentatori, evident gusturile nu se discuta. Cat priveste pe Dinamo, da, sunt rusinea tarii de 25 de ani incoace cu exceptia a 3-4 ani dar stau si intreb si eu: are cineva impresia ca meritam 6 echipe in cupele europene? De peste 2 ani vom reveni la 4 caci acolo ne e locul!

speedy  •  26 august 2011, 11:13

si eu sunt stelist si nu consider mare victorie calificarea asta. si nici nu cred ca tska a fost cel mai dificil dintre cei 5 adversari. E greu de spus care a fost cel mai greu…pot sa spun ca cel mai slab mi s-a parut adversarul rapidului. Ceea ce nu reduce cu nimic din meritele rapidului, sa fie clar. Sa vedem ce vor face in grupe. iar pe dinamo, sa-i lasam sa se pregateasca pt champions league, cum implora borcea acum cativa ani :-).

George Nistor  •  26 august 2011, 11:50

Subscriu.Felix Drăghici este cel mai bun comentator sportiv din România și face un cuplu excelent cu Costi Mocanu. Pe turnantă vine celălalt duo: Mihai Mironica-Ion Alexandru. Ar fi interesant să faceți un sondaj (aici sau pe gsp.ro)foarte cinstit și bine pus la punct cu privire la alegerea celui mai bun comentator de fotbal din România.

alen  •  26 august 2011, 12:25

corect! Austria Wien a fost cea mai buna echipa dintre cele pe care le-am vazut infruntand echipe romanesti in aceste preeliminarii. Iar gaz metan da, merita felicitari pentru traseul din aceasta vara si pentru intreaga munca care s-a depus acolo in ultmii ani. Poate un reportaj de la medias, un interviu cu pustai si orice alta promovare a acestei echipe ar fi binevenita si interesanta.

Silviu Grig  •  26 august 2011, 12:33

Ca rapidist iti multumesc ca tii cu Steaua!Daca TSKA si-a facut singura viata grea,Rapidul si-a facut viata usoara,desi se vede ca echipa nu a avut timp sa se inchege intr-un grup foarte organizat.Felicitari tuturor calificatelor!Cat despre comentatori Tv…

alcide  •  26 august 2011, 12:54

salut,
da ai dreptate Gaz Metan – Jos Palaria!
tot respectul pentru aceasta echipa, tska a parut puternica din cauza stelei si o spun ca unul ce a suferit dupa Marcel Raducanu si Majearu.

Margelatu  •  26 august 2011, 13:10

Eu am avut mari emotii inaintea meciului de la Sofia. Din mai multe motive, dar in principal ma ingrijora faptul ca Steaua inca nu este o echipa legata si care sa ofere siguranta in aparare. In turul de la Cluj bulgarii au avut momente bune si foarte bune, ocazii, ratari, executii personale, ma rog un arsenal care dadea serioase dureri de cap pentru un retur la care se adaugau si suporterii lor fanatici.
Acum, cand trag linie pot spune ca Levy a gestionat impecabil o dubla mansa foarte dificila. Aseara a reusit sa inabuse din fasa orice tentativa de iures a adversarilor, a neutralizat principalele lor arme de atac si a eficientizat la maxim resursele pe care le-a avut la dispozitie. Faptul ca Dodel a bagat alunecari si a facut recuperari si un jos defensiv ireprosabil spune multe despre filozofia pe care incepe sa o impuna israelianul. A reusit sa transofrme aceasta deplasare intr-un picnic si asta este un mare merit. Oricine va spune ca bulgarii sunt slabi, se insala amarnic. Beneficiau de un mare avantaj: omogenitate si un lot stabil la care au adaugat un implant de mare talent, si anume Zicu.

Margelatu  •  26 august 2011, 13:13

Bulagarii au mai avut un mare avantaj, pe care nu l-au putut specula: au jucat primul meci in deplasare. Fara interventiile miraculoase ale lui Iliev din finalul meciului de la Cluj, cu gol marcat in tur era deranj mare la Sofia. C

marius  •  26 august 2011, 13:14

cele mai bune echipe—la egalitate- viena si vorskla!! ucrainiei au gabarit, buni la faze fixe, foarte buni la conditia fizica!

cele mai slabe:1. slask 2.tska 3. sparta

ce treaba are palmaresu cu valoarea echipei?? as vrea vorskla pt steluta– ca sa taca toti stelistii! astazi , steaua mai mult de un egal nu ar scoate acasa si infragere clara in deplasare !

Luciann  •  26 august 2011, 14:42

Eu sunt stelist dar recunosc ca, cel mai greu adversar a fost Sparta Praga! Vasluiul a avut noroc in meciul tur unde cehii au avut un portar (in prima repriza) de cascadorii rasului dar, norocul face parte din joc! Cat despre AV, sper sa cada cu Steaua ca sa vezi ca te-ai inselat!

gabriel  •  26 august 2011, 15:40

De la Hemingway la Caragiale…sau viceversa…

Domnule Tolontan,

Am fost prezent la ambele meciuri din preliminariile E.L.fara a fi suporter al vreuneia din cele doua formatii…echipa pe care mi-as dori sa o revad pe teren punctand doar in diversele statistici si in amintiri alb albastre…
Si ca o reconfirmare a faptului ca nu am gresit maregand sa urmaresc si ,, surpriza ,, Gaz Metan a venit declaratia domnului Pustai, cea de dupa meci evident, pe care imi permit sa il parafrazez..,, am fost invinsi…nu infranti…,,Daca nu ma inseala memomoria este o parafraza dupa un citat din Hemingway. Parca e altceva fata de ,, ori toti sa muriti, ori toti sa scapam…,, sau alte astfel de declaratii in dulcele stil a la Caragiale pe care le auzim…
,, Gazul,, de saptamanile acestea ne arata ca pe langa asumarea personajelor din Caragiale care se pare ca ne este asa de draga, avem si ,,optiunea,, de a ne asuma si conditia unui personaj cum este cel din ,, Batranul si marea…,,.
Multumim Domnule Profesor Pustai pentru acest exercitiu de aritmetica existentiala elementara…
Restul …e doar tacere sau galagia facuta de zbuciumul unora care s-au nascut sau ,, au fost nascuti,, talente si vor muri sperante…implinind sau nu sperantele in euro sau dolari ale ciocoilor mai vechi sau mai noi…

badseed  •  26 august 2011, 16:22

Vreau să îţi mulţumesc pentru menţiunea din final privind adevăratul motiv al ‘rezultatelor’ lui Dinamo, unele adevăruri trebuie repetate mereu, chiar dacă nu le bagă nimeni în seamă, măcar ca să ne dovedim nouă înşine că încă suntem normali şi mai ştim să deosebim albul de negru.

cretuionelmarian  •  26 august 2011, 17:25

vali:Parca la 3 bari se dadea penalty?:) , asa sunteti voi obisnuiti prin campionatul intern iar prin Europa sunteti 0.Sparta a fost cel mai greu adversar.

cretuionelmarian  •  26 august 2011, 17:31

marius:tot ar scoate 1 punct cu ei voi?zero!

Oby  •  26 august 2011, 19:06

Austria a fost echipa cu cel mai mare balzon dintre adversare si Gazul merita laude pentru parcursul din EL. Sparta e si ea echipa cu nume, insa nu mai are valoarea de alta data. Vasluiul a avut mai tot timpul meciul in mana, insa au tremurat pe final dupa accidentarea lui Wesley.
TSKA in schimb, a fost un adversar cel putin de nivelul celor doua, echipa domina de ani buni campionatul intern si are jucatori talentati. Steaua insa si-a facut meciul usor prin asezarea tactica din teren si a dat senzatia ca adversarul este unul neputincios. Dinamo este in nota obisnuita: domina campionatul intern cu penaltiuri scoase usor de Torje si eliminari dictate de arbitri „de casa”, iar in cupele europene capoteaza lamentabil in fata tuturor necunoscutilor. Poltava a fost echipa cu cel mai mic coeficient UEFA dintre adversarii nostri. Sa urmariti parcursul ei in campionatul Ukrainean si veti vedea ce echipa slaba a intalnit liderul autoritar din Liga lu’ Mitica.

marius  •  26 august 2011, 19:16

Doamne, n-am crezut vreodata ca m-as bucura de eliminarea unei echipe romanesti, oricare ar fi aceasta, dar am ajuns sa o traiesc si pe-asta!
In ultimul timp am o mare satisfactie cand Dinamo sau Steaua au insuccese, desi sunt, sau mai bine spus am fost dinamovist.
Nu stiu altii cum sunt, dar eu ma bucur enorm cand nu Steaua este eliminata ci schipa lui Becali. La fel stau lucrurile si cu cealalta echipa a lui Borcea.Cum sa nu te bucuri de insuccesul acestor echipe cand abia daca au inscris un gol in campionat,ca si apar patronii batandu-se cu caramida in piept, anuntand cu surle si trambita ca nu mai au cu cine juca in Romania, ca vor lua cupa si campionatul, plus cel putin finala E.L.!Doamne ce spectacol cand numai dupa cateva zile pierd cu echipe fara pretentii, victime sigure, dar mult mai bune pe teren. Un astfel de spectacol ni-l ofera, acum din ce in ce mai putin si Rapidul, dar cu ei sunt obisnuit inca de pe vreme Siderurgistului Galati si mai in fiecare an se gaseste cineva care le ia puncte cand au cea mai mare nevoie de ele, asa ca amuzamentul este mai retinut.
Daca patrinilor le va pieri cheful sa-si mai ridice in slavi echipele, nu vor mai anunta scoruri de la 4-0 in sus, oare ce ne vom face? Atunci va trebui sa avem pretentii mai mari la jocul echipelor, caci altfel ce ne-ar mai distra?

Dani  •  26 august 2011, 20:34

Asa este, Mediasul e cea mai banala echipa prin prisma „jurnalistului” de scandal…intr-adevar, acolo nu se intimpla nimic grav sau cel putin de-acolo nu transpira nimic serios…nici o adiere de rahat de mincat pentru unii colegi de-ai tai, Catalin . Iar cind a fost ceva, toata lumea s-a facut ca nu observa…vezi meciul cu Dinamo, aceeasi echipa care de ani buni se face de tot risul prin Europa, pe rind prin purtatorii de tricouri ori prin ceea ce ei numesc „galerie”(in fond nimic alceva decit o adunatura de zevzeci in cautare de scandal). De cind n-au mai jucat cei de la Dinamo un meci „curat” ?
In fine, toata lumea discuta despre turma cre(s)tina din Ghencea, care nu mai are nici o legatura cu ceea ce a insemnat Steaua secolului trecut(fotbalistic vorbind, nu politic). E adevarat, bulgarii au jucat prost, dar nici oile(mai albe ori mai tuciurii) nu au behait prea coerent…cit timp Steaua va fi jucaria acelui individ grobian, nu-si va regasi stralucirea. Rapidul meu era deja cu sacii in caruta asa ca mai mult au mimat fotbalul, jucatorii fiind interesati mai mult de trecerea timpului…noroc cu Pancu, „cine nu are batrini sa-si cumpere” … Echipa din Medias , desi eliminata, ar fi meritat poate sa ocupe un spatiu mai amplu in presa sportiva, iar echipa Vasluiului este performera acestor meciuri preliminarii, invingind o trupa deja invatata cu aerul CL.”Vulpoiul”(nu dulaul) Hizo ar merita macar o apreciere pentru ceea ce face la echipele pe care le pregateste, dar, din pacate, presa (ne)sportiva de pe meleagurile dimbovitene ne produce doar intoxicatii acute cu becalisme. In fine, spalati-va pe cap cu jiji si turma lui de slugi…cum spunea Tutea:”Functia idiotului e pozitiva, pentru ca fara el n-am intelege nici geniul, nici normalitatea.”

petre stelistu  •  26 august 2011, 21:52

Cel mai dificil adversar a fost Sparta Praga,apoi bulgarii.Dar tinand cont de experienta europeana dintre Steaua si Gaz Metan (sa stiti ca,conteaza foarte mult),poti spune ca mediesenii au avut un adversar destul de valoros.Imbucurator este faptul ca,mediesenii nu ne-au facut de rusine.Dar sa stiti ca moldovenii au fost de departe cei mai sus.

johnny  •  26 august 2011, 22:14

sunt de parere ca orice adversar era „greu” pentru dinamo! daca varteks varazdin au reusit sa le dea 3 goluri in dubla mansa… e clar. vorskla nu avea cum sa nu le dea mai putin de 3, daca judecam asa.:)) le-a dat 5 si i-a linistit. oricare dintre celelalte 4 echipe romanesti elimina vorskla fara probleme.

Conan Vulgarul  •  28 august 2011, 10:30

Respect Medias !
Felicitari Vaslui , Steaua si Rapid !
Rusine Dinamo !

Poate ca intr-o buna zi actionari de la Dinamo vor intelege ca bunavointa arbitrilor din Liga 1 care se dovedesc extrem de sensibili la talentele actoricesti de pe teren ale dinamovistilor si extrem de exigenti cu adversarii lor nu aduc nici un fel de beneficii atunci cand echipa este arbitrata de arbitri straini. Acest lucru este valabil si pentru alte echipe nu numai pentru Dinamo, dar in opinia mea Dinamo se afla pe locul 1 in aceasta privinta , cel putin in actualul sezon.
Stimabilii caini rosii au uitat ca fotbalul este un beci barbatesc si au jucat ca niste baietasi impotriva ucrainenilor avand o singura exceptie in persoana lui Gabi Torje. Restul echipei pierduse deja calificarea inainte de a intra pe teren.
Daca lucrurile merg tot asa pot anticipa ca Dinamo va lua campionatul nereusind mai apoi calificarea in grupele Champions League.

itru  •  28 august 2011, 21:59

dinamo locul 6 in romania
vorskla locul 6 in ucraina
fotbalul ucrainian ne cam bate la tote capitolele echipe din campionatul lor mai castiga si cupe europene mai invinge pe barca, nu stiu de ce tot sustinem ca fotbalul nostru e peste cel ucrainian,

Bathori stefan  •  29 august 2011, 10:24

Este extrem de bun articolul. Mediasul da, s-a autodepasit dupa mine, iar calificarea a pierdut-o in tur la Viena, in ceea ce priveste Vorskla-Dinamo, eu tind sa cred ca ucrainienii nu s-au intrebuintat prea tare la Bucuresti, nici nu a trebuit, exact cum spune si autorul. Una peste alta nu trebuie noi sa lamurim nimic, istoric datele sezonului european 2011-2012 vor ramane consemnate acolo si chiar dupa cateva zeci de ani ne vom aminti cum o echipa mica dar cu inima uriasa ( Gazul )a luptat pana la final insa a pierdut, o alta ( FC Santos de Moldova )a invatat sa circule pe ” ulita ceha „….parca mai erau vreo doua….care? Pai aceleasi Steaua si Rapid…..ce era cu astea??? Pai s-au calificat , e si normal….hmmm…de asta nu imi mai aminteam.Dar Dinamo???….Nu am avut cumva 5 la start?….sincer?…nu mai retin exact….totusi a trecut mult timp de atunci.

Comentează