Mircea Sandu: „Procurorii nu au dreptate!”

INTERVIU. „N-am folosit Statutul din 2011, ci cel din 2010”, spune şeful FRF

vineri, 28 octombrie 2011, 8:55

INTERVIU. „N-am folosit Statutul din 2011, ci cel din 2010”, spune şeful FRF

– Domnule preşedinte, veţi ajunge la DNA…
– Da, mi-am angajat avocaţi, o să merg şi o să le demonstrez că procurorii greşesc.

– Procurorii greşesc şi cînd vă acuză că aţi dezafiliat Craiova pe baza unui statut neînscris la tribunal?
– Da, ei greşesc! Vă explic. Comitetul Executiv a luat decizia invocînd articolul 18 din Statut, privitor la excludere. Articolul 18, reţineţi vă rog! Aşa prevede Statutul din 2010, cel care era în vigoare şi e în vigoare şi acum. Dovada că nu ne-am referit la Statutul din 2011, care, într-adevăr, nu e încă înregistrat la tribunal, este faptul că în acest regulament din 2011 articolul cu excluderea este articolul 19. Aţi înţeles?

– Vreţi să spuneţi că dacă v-aţi fi bazat pe Statutul din 2011, aşa cum susţine DNA, aţi fi invocat în decizia de excludere articolul 19, şi nu 18, cum aţi făcut de fapt.
– Exact!

– Bine, dar de ce aţi dezafiliat Craiova de vreme ce ea nu v-a dat în judecată?
– Păi, faptul că tribunalul a comis o eroare chemîndu-ne în judecată s-a dovedit apoi! La vremea deciziei, primiserăm trei citaţii ca pîrîţi şi ceruserăm de două ori Craiovei să-şi retragă plîngerea.

– Şi Craiova ce v-a răspuns?
– Că nu ne-a dat în judecată pe noi, ci pe Piţurcă.

– Păi, avea dreptate, nici nu vă dăduse.
– Haideţi, acum serios! Eu să cred o scrisoare a lui Mititelu, care era exclus şi nici nu avea voie s-o semneze, sau actul oficial venit de la tribunal?! Am mers pe actul oficial. Care-i vina noastră aici?!

– Totuşi, Craiova era un membru afiliat. N-aţi găsit alte mijloace să stingeţi conflictul decît măsura extremă?
– Am trimis două adrese oficiale, nu înţelegeţi?! Şi mai e ceva de zis: după părerea mea, e foarte probabil ca Mititelu să fi premeditat să fie exclus pe articolul 18 tocmai pentru că, neplătindu-şi jucătorii în mod repetat, ar fi fost exclus pe acest motiv. A vrut să arunce vina pe FRF, dar nu o să-i reuşească!

Comentarii (91)Adaugă comentariu

raul gonzales  •  28 octombrie 2011, 9:05

Bravo Nasule! multumim! Numai prostii faci! Ai spus ca ati folosit statutul din 2010 nu pe cel din 2009 cum incearca Stangaciu sa va scoata.
Penibililor! Prostilor va incurcati unul pa altul

bbusoi  •  28 octombrie 2011, 9:07

Nu il doare gatul de la atata gargara cu piuneze ?

Gigi Contra  •  28 octombrie 2011, 9:15

Fabulos: judecatoria ii comunica ca e chemat de Craiova in instanta, Sandu trimite adrese oficiale lui Mititelu, ala ii spune ca nu l-a dat in judecata, dupa aia Sandu spune ca nu il putea crede pe Mititelu si a crezut Judecatoria, care insa a gresit. Insa e evident ca vinovat e Mititelu, ca asa trebuie sa fie!!

simplu_suporter  •  28 octombrie 2011, 9:15

da dom’le e totul premeditat de mititelu. si pe dvs. v-a hipnotizat si v-a pus sa le ordonati in Cex sa ii dezafilieze. e o mare conspiratie condusa de mititelu ca sa va distruga pe dvs. si pe celalalt mare si curat carmuitor de mingi albe.

mada  •  28 octombrie 2011, 9:21

Sa presupunem prin absurd ca procurorii n-ar avea dreptate atunci cum va ramane cu excluderea craiovei fara acordul adunarii generale desi acesta era obligatoriu ? 🙂

Nasule fugi in Mexic!

Perspico  •  28 octombrie 2011, 9:29

Asa e, Mititelu –acest Machiavelli al zilelor noastre– a premeditat totul. Inclusiv fuga lui Gaman si Barboianu, inclusiv amenzile astronomice pe care le-a primit si care i-au fost apoi anulate la TAS, inclusiv suma exorbitanta, pe care s-ar putea sa n-o mai fi primit niciun alt antrenor pe planeta asta, pe care in graba a decis ca trebuie s-o plateasca o comisie pe care a condus-o avocatul Satanei (si acest lucru premeditat cu minutiozitate). Doamneeee!

Henrich  •  28 octombrie 2011, 9:31

Mitica & Sandu DEMISIA!!! La puscarie Miticaaa!!! La puscarie!

geo  •  28 octombrie 2011, 9:34

Desfintarea Craiovei a fost pusa la cale de Piturca Sandu si Dragomir

catalin  •  28 octombrie 2011, 9:38

ce penibil , odata era vorba de statutul din 2009 ,iar in al doilea rand acolo se specifica clar ca o hotarare de suspendare sau excludere a unui club afiliat se valideaza doar de adunarea generala , ce vrajeli incearca gunoiul sa scoata , reactia lui dragomir de ieri spunea multe…

sorin  •  28 octombrie 2011, 9:38

eu nu inteleg o chestie . cum dumnezeu statutul pe 2011 nu era inregistrat la tribunal ? despre ce data vorbim aici ? zice ca „statutul pe 2010 E IN VIGOARE SI ACUM” (sublinierea mea ) ! cand intra in vigoare statutul pe 2011 ?

dan  •  28 octombrie 2011, 9:42

au inceput sa-si dea cu stangu-n dreptul, nu le mai ies jongleriile … VREM DREPTATE, nimic mai mult. Nimeni nu a spus ca Mititelu este usa de biserica si desi la inceput inclinam sa le dau dreptate celor de la FRF pe zi ce trece vad ca ies la iveala dovezi ca patronul Craiovei a avut dreptate si ma bucur ca m-am inselat … „- Păi, faptul că tribunalul a comis o eroare chemîndu-ne în judecată s-a dovedit apoi! La vremea deciziei, primiserăm trei citaţii ca pîrîţi şi ceruserăm de două ori Craiovei să-şi retragă plîngerea.” … asta e chiar penibila. Nu mai stiu cum sa o scoata acum. Si alta maxima este a lui Dragomir : „ce mare branza schimbam regulamentul si o reprimim pe Craiova in competitii” … oare UEFA cand se va sesiza??!!

romlary  •  28 octombrie 2011, 9:43

ba nene, unde te crezi sandule, pai asta e chiar culmea nesimtiri,tu vrei, sa ne faci, sa credem, ca omul ala adica mititelu,cu toate bubele pe care le are in cap,pt ca nici el nu este usa de biserica,s-a sabotat singur,numai ca nu merge ,nu sta in picioare,pt ca de exclus nu s-a exclus singur.VOI L-ATI EXCLUS.vrei sa spui ca el a vrut sa piarda toti jucatori sai adica bani lui pt ca sa ce???sandule nu mai pacalesti pe nimeni gata la puscarie

Cristi  •  28 octombrie 2011, 9:44

In 2012 Sorine ce naiba nu te prinzi si tu!!! :)))

gilos  •  28 octombrie 2011, 9:44

Sper ca procurorii sa aiba un material substantial pt cazurile Sandu si Dragomir, nu doar citatiile si corespondenta lui Mititelu cu FRF…
Chiar nu as vrea sa-i vad pe cei doi iesind basma curata, sa ne rada in nas inca o data…

Leo M  •  28 octombrie 2011, 9:45

Sandel ori e prost ori face pe prostul. Pai daca „nebunul” ala de MITITELU te-a informat ca nu te-a actionat in judecata pe tine, tu, Sandele, nu puteai sa citesti cererea de chemare in judecata care ti-a fost transmisa in acelasi timp cu prima citatie ????????? Tu ne crezi idioti pe toti ? Acolo se vedea clar ca e cum spune el, dar tu aveai sarcina de la barbugiu sa-i faci rost de jucatori liberi de contract. ESTI O MIZERIE !!!!!!!!!!!!

viorescu  •  28 octombrie 2011, 9:48

Daca vroiau sa se convinga, puteau cere confirmare de la tribunal. Dar n-au facut-o. In schimb, la mare graba, fac sedinta, dezafiliaza si in citeva zile jucatorii pleaca liberi unde „vor” desi hotarirea nu era executorie. De ce atita graba? Pentru ca ei au fost miza – fotbalistii. Poate cineva sa publice toate sumele de bani care au fost vehiculate si de catre cine cu plasarea acestor jucatori la cluburile pe la care au ajuns, inclusiv comisioanele? Apoi am auzit cum se schimba regulamentele pe la dinsii, ca (intr-adevar) nu-i mare brinza.

suporter ucv  •  28 octombrie 2011, 9:53

Cred ca baietii astia si-au luat ceva bani de pe la Astra, Rapid, ca sa-i faca pe jucatori liberi!! Nu problema asta ii doare pe alde mircea sandu si mitica ci faptul ca s-ar putea sa nu concorde tot ce se va declara acolo si vor afla si alte lucruri de care ei se tem cu adevarat daca ar fi aflate…!!!
De fapt cred ca acum isi baga unghia in git ca au facut prostia asta cu dezafilierea fiindca tembelul asta de mititelu s-ar fi sufocat oricum din lipsa banilor…
Credeam ca astia doi (mircea sandu si mitica) sunt numai potlogari ordinari dar stiu sa-si organizeze cit de cit potlogariile dar se pare ca acum au facut exces de zel….nu cred ca au facut-o ei gratis asa cum ziceam la inceput….

serban  •  28 octombrie 2011, 9:58

sandu a confiscat federatia ca pe un srl propriu!

dan laurentiu  •  28 octombrie 2011, 9:59

Ma baieti voi credeti FRF o adunatura de 10 insi care iau decizii asa spargand seminte la colt de strada?
E posibil ca Nasu si cu Corleone sa cada tot in picioare! DNA-ul a plimbat prin fata camerelor tv o multime de insi si nu a inchis pe nimeni!

Suporterul  •  28 octombrie 2011, 10:00

La cata performanta are fotbalul romanesc sub conducerea „dinozaurilor” , ce ne mai miram ca au terminat o echipa , ca au distrus un mit .Totul este o afacere , cine are banii face cartile .

euu1  •  28 octombrie 2011, 10:00

SANDULE, IERI AM FOST MARTORII INCOMPETENTEI TALE! ABUZIV AI RETROGRADAT O ECHIPA CARE FACE CINSTE FOTBALULUI ROMENESC SI AI PASTRAT IN CAMPIONAT O MIZERIE, O BOALA, O ABJECTIE(care culmea, se afla in aceeasi situatie financiara cu echipa ce-ai retrogradat-o), DNA? ALO? Mai avem nevoie de alte dovezi?Spor la treaba, va rugam, noi oamenii ce iubim acest sport(fotbalul), sa n-aveti mila, noua ne convine !

Relu  •  28 octombrie 2011, 10:03

Aseara mincinosul Mitica spunea ca statutul din 2009,pai mai fratilor voi nu va-ti pus de acord inainte cum sa mintiti sau juristi vostri nu au stiut cum sa va prosteasca.Mai avem pretentii sa avem fotbal bun si curat de la asa panarame.

MARGELATU  •  28 octombrie 2011, 10:13

Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie?
Tara mea de glorii, tara mea de dor?

SANDU si MITICA drept in puscarie…
DESTUL cu Hotia si prostia lor!!!

tabekus  •  28 octombrie 2011, 10:14

Hai ma, ce mare scofala. Mircea Sandu a aplicat regulamentul, are acoperire. N-are cum sa ajunga la puscarie nici el, nici Mitica. Cel care va ajunge la puscarie va fi pana la urma Mititelu pentru neplata datoriilor la stat si pentru fraudarea statului roman. Stati linistiti, o sa vedeti. Oricum, conducator mai bun ca Mircea Sandu nu o sa mai pupe fotbalul romanesc mult timp de acum incolo. Tine-ti minte ce spun acum! Mitica e un securist intr-adevar ar merita schimbat. Dar Mircea Sandu a facut totusi multe pentru fotbalul romanesc!

arhy  •  28 octombrie 2011, 10:20

Au gresit sa plateasca!!!!!

mnv  •  28 octombrie 2011, 10:25

V-a prins Mititelu, ca pe iepuri, în laţ şi v-a dat pe mâna DNA-ului !!!

john  •  28 octombrie 2011, 10:27

Eu cred ca toti cei chemati la DNA vor scoate la iveala multe informatii pe care noi nu le stim…nu au cum sa declare toti acelasi lucru si mai mult de atat vor simti deja aerul rece de celula trecandu-le pe la ureche.Cu siguranta vor dori sa scape de puscarie si vor oferi tot felul de informatii ce ii va incrimina pe ceilalti.Dar cum, pana acum, DNA i-a achitat pe toti din trecut nu vad sa ajunga la puscarie vreun membru al adunarii generale si in nici un caz Sandu si Dragomir

deere  •  28 octombrie 2011, 10:38

craiova trebuia exclusa ptr a putea lua piti ban de pe jukatori…si nu putea daaa nu intra sando.. si laba ala de bufon..dragomir

ala micu’  •  28 octombrie 2011, 10:41

@ tabekus:
Iancule, Mareeeneee… tu esti?

Killman  •  28 octombrie 2011, 10:42

Nsule, tu si cu Dragomir ati distrus tot fotbalul romanesc……. Va face chemare din Miami alt bandit. Si daca ajungeti acolo ati scapat…. cacaciosilor. Dar mai bine decat sa plecati cu mana goala loati-l si pe Copos si tot clanul Becali sa ne uitam si noi apoi la FOTBAL ADEVARAT si CURAT nnu la meciuri de cacat (aranjate) !!! RUSINE !!!

ilie  •  28 octombrie 2011, 10:44

Hopa! se pare ca Sionul va fi reprimit in EL
http://www.uefa.com/uefa/aboutuefa/news/newsid=1706242.html

nikolaie  •  28 octombrie 2011, 10:47

ca distrus sa-l distrugeti pe MITITELU,ati distrus un mit, o legenda a fotbalului romanesc….sa va ajute d-zeu, dupa sufletele voastre, pline de ura si dusmanie. BASTARZILOR lasati altii sa conduca fotbalul romanesc!!!

stiintza4ever  •  28 octombrie 2011, 10:49

e inceputul sfarsitului pt cei 2. pai cum e posibil sa delapidezi peste noapte in halul asta de milioane de euro pe motivul ca ai primit o citatie ca esti chemat in judecata? cica „mi-am luat avocati”. pai la ce sa te ajute avocatii cand tu ai judecat dupa legile si regulile scrise de tine. poate sa te intrebe avocatii pe tine cum ar putea ei sa te ajute ca tu stii cel mai bine regulamentele. de dragomir ce sa mai zic, el la o adica, daca se dovedeste ca a gresit ar fi incantat sa modifice regulamentele ca sa o reprimeasca pe craiova si sa-i dea jucatorii inapoi:))

stiintza4ever  •  28 octombrie 2011, 10:59

exact! FC Sion se judeca la Lausanne cu UEFA, iar UEFA avand in vedere ca e posibil sa piarda procesul i-a invitat deja pe elvetieni sa discute cum ar putea fi reprimita in cupa in caz ca chiar se intampla. asta e responsabilitatea fata de membrii afiliati. la noi in schimb se grabesc sa te dizolve ca sa nu mai existi si astfel sa nu fie obligati sa-ti raspunda la intrebari.
astea sunt momente istorice in fotbalul romanesc.
VIVE LA REVOLUTION!

Florin  •  28 octombrie 2011, 11:01

Afara din fotbal cu SANDU,MITICA dar si cu hotul de MITITELU care nu a platit multa lume,fie ca au fost antrenori,jucatori sau salariaTI;toti niste impostori si putregaiuri care nu au ce cauta in sportul”rege”;deci DNA la treaba;daca LPF si FRF nu sunt de vina atunci…mititelule sa ta arunci in Jiu ca va fi vai si amar de capul tau.

Razvan  •  28 octombrie 2011, 11:01

Tot Mititelu a premeditat si arbitrajele nefavorabile timp de 3 ani consecutivi.
A aranjat cu arbitrii sa il defavorizeze….
(Culmea ipocriziei)

Cătălin Tolontan  •  28 octombrie 2011, 11:04

stiintza4ever, viorescu: asta mi s-a parut si mie ciudat, nu dezafiliezi un membru caruia ii spui „m-ai dat in judecata”, iar el iti raspunde „nu te-am dat”. Faci o verificare suplimentara la tribunal inainte, ce se intimpla daca adresele sint gresite, asa cum s-a dovedit mai apoi?! Tipul asta de actiune in forta mi se pare aproape iresponsabil

danRapid  •  28 octombrie 2011, 11:07

Cred ca DNA-UL va face dreptate si cred ca vor cadea mai multe capete decat Mitica si Sandu..interesant e de ce Borcea nu vrea sa se mai intoarca in tara si o da ca Sotia nu poate calatori,vrajeala deasta..

Luca  •  28 octombrie 2011, 11:10

Conducatorii din RO sunt prea buni pentru poporul roman ! Nu ii meritam ! 🙂
Corleone, Nasul … se poate face un film cu mafioti !
Corleone acum joaca rolul Albei ca Zapada ! Se vede ca este in panica ! Inseamna ca acuzatile sunt f grave si reale !
Statuie lui Mititelu ! Ce nu a reusit greii : Copos, Becali , Porumboiu , reuseste Mititelu !!!

unu  •  28 octombrie 2011, 11:21

sandu si dragomir vor infiinta in curand, in calitate de presedinti, frfp (federatia romana de fotbal a puscariasilor) si lfp (liga de fotbal a puscariilor). multa bafta in noile functii nashule si mitica, sa le ocupati cat mai mult.

calin  •  28 octombrie 2011, 11:31

sunt disperati baietii..reactia lui mitica de ieri a spus totul:)) doamne ce m-am bucurat..oare acesti dinozauri nu citesc ziare,nu vad cum sunt intampinati peste tot,chiar asa mult vor sa tina de functii incat risca sa ii scuipe oamenii pe strada??

rx  •  28 octombrie 2011, 11:36

hmmm…
candid ca un ghiocel, ce mai !

DORIAN  •  28 octombrie 2011, 11:36

Ati desfiintat echipa care nu trebuia .Ati vrut sa aratati ca sunteti dumnezeii fotbalului romanesc . Daca desfiintati Unirea Baraolt poate nu iesea iures . Upsss , Unirea Baraolt nu avea jucatori buni de cumparat (cu spaga aferenta) de liga 1 ??

Bwana  •  28 octombrie 2011, 11:36

Pina una alta e de senzatie reactia lui Dragomir! Era clar speriat rau! Si la Sandu se vede bla-bla-ul ala de abureala…ca daca n-ar fi avut reactie era clar vinovat de ceva. Problema nu e de puscarie..ci cum sa-i dea lui Mititelu inapoi banii pe care ii cere. Si trebuie sa-i dea ca nu sunt ai lui ci ai lui Anaf. Deci e groasa! Si uite asa cu putin politic ptr imagine si putin fisc ptr economie se intoarce impotriva lor tocmai smecheria cu care „ii suflara” jucaria lui Mititelu.
Ce lume traim…sa ajunga lui Mititelu sa-i fie mila de Dragomir!

dansy  •  28 octombrie 2011, 11:37

Domnule Tolontan,eu va respect foarte mult ca jurnalist de investigatie,dar nu pot sa nu remarc ca in acest interviu ati fost moale.L-ati lasat pe Sandu sa bata campii fara sa -i replicati asa cum trebuie.Nu am inteles de ce!!!Dvs cunoasteti foarte bine cazul Craiova precum si alte cazuri gen Valiza,Pandurii retrogadati de doua ori si reprimiti,cheltuielile de trei ori mai mari pentru sediile LPF si FRF,comisioane luate de Piturca pentrui fotbalistii Barboianu si Gaman etc.Toate aceste lucruri trebuiesc cercetate si analizate de unul ca dvs.care probabil sunteti singurul care se poate angrena in asemenea anchete.Asa ca va rog cu respect sa trecetimai incisiv la treaba pentru a curata odata pentru totdeauna fotbalul romanesc.Va doresc mult succes si daca tonul meu va deranjat ,va cer scuze

LA PUSCARIE CU EI  •  28 octombrie 2011, 11:42

asta e una din mashinatiunile lui sandu,ca la avocatzi,nu e regulamtul din 2011,e din 2010,nu e art.19,e 18, dar SA VA ZIC UNA BUNA ,NU E CRAIOVA E UNIVERSITATEA COBHIRLIA,DECI E GRESEALA.asta e sandu,asa a dus-o pina acum,mi-a placut faza ca si-a angajat avocatzii,(deci mai mult de 1),e clar ptr mine ca e groasa,iar dc sunt scapatzi astia 2,ar trebui facuta greva la nivel de divizii sa scapam de ei,nu se mai poate.dc era innebunit ca vine gica popescu,nu apucase sa puna jongleriile fiscale la punct.sandule du-te cu m itica unde va e locul.

DORIAN  •  28 octombrie 2011, 11:43

@tabekus , ai dreptate , Mircea Sandu a facut multe pentru fotbalul romanesc . Multe lucruri negative printre care cel mai grav : A patronat COOPERATIVA .Nimic nu misca atunci fara acordul si buzunarul lui.

geo  •  28 octombrie 2011, 11:44

Nu mai scapam odata de acest dinozaur comunist? Fotbalul romanesc a devenit practic INEXISTENT cu el la carma.

adi  •  28 octombrie 2011, 11:44

Bun, nu l-ati crezut pe Mititelu, ati crezut comunicatul de la Judecatorie. Fie. Si cand s-a dovedit ca nu este asa, ce ati facut? Ati reprimit Craiova imediat? NU!!

Dady  •  28 octombrie 2011, 11:50

Domnule Tolontan, cum ramane cu dreptul de a apela la justitie? Presupunand ca Universitatea Craiova chiar a dat in judecata FRF, si nu doar pe Piturca, tot nu sta in picioare motivul dezafilierii, regulamentele fotbalului neputand fi deasupra prevederilor Constitutiei, atat timp cat opereaza in Romania.

Comentează