Clientul de publicitate din România care va avea cea mai creativă campanie care să includă și machete de print va primi un premiu de 1 milion de lei noi, aproximativ 220.000 de euro din partea Convergent Media.
vineri, 7 decembrie 2012, 1:04
Clientul de publicitate din România care va avea cea mai creativă campanie care să includă și machete de print va primi un premiu de 1 milion de lei noi, aproximativ 220.000 de euro din partea Convergent Media.
Concursul începe pe 7 ianuarie 2013, siteul printul-rulz.ro e online, pot aplica agențiile și clienții, iar premiul se acordă clientului. Compania laureată va putea consuma, pentru toate brandurile sale, spațiu publicitar în valoare de 1 milion de RON în cotidianul Gazeta Sporturilor și în revistele BBC Top Gear, BBC Good Food și BBC Science World.
Ideea de a premia creativitatea publicitară de print în aceste timpuri grele pentru redacțiile de presă scrisă a aparținut USA Today, care a oferit 1 milion de dolari pe piața americană.
Juriul este unul de elită: Șerban Alexandrescu, Executive Creative Director, Headvertising; Alexandru Dumitrescu ‘Țugu’, Executive Creative Director, McCann Erickson; Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Director & Founding Partner, Brandient și Victor Stroe, Director de Strategie, Leo Burnett.
Toți sînt nu doar nume de referință în domeniul comunicării și oameni cu o reputație nepătată, dar și personalități care s-au exprimat public în mod repetat în favoarea jurnalismului, a ziarelor și pentru echilibru în relația client – agenție – furnizor.
eftimie • 7 decembrie 2012, 13:25
Ce metodă mişto de rebate!
producton • 7 decembrie 2012, 13:44
Se poate inscrie oricine?