Boii de la bicicletă și caii de la metrou

Dacă metroul nu-și prelungește programul pentru 40.000 de oameni, atunci cînd o face?

joi, 10 septembrie 2015, 8:52

Vorbim imediat și despre FRF.

Întîi însă despre RATB și Metrorex.

Luni noaptea, după meciul România – Grecia, oamenii au avut de ales între a o lua pe jos și a o lua pe jos. Cei mai norocoși au luat caii din melodia Angelei Similea. “Nici n-apuci să-l vezi că, vai!, trenul galben fără cai a pornit ușor și l-a înghițit pămîntul”.

Conform anunțului FRF, mii de spectatori, ca să nu zicem zeci de mii, deși ar fi mai aproape de adevăr de vreme ce pe stadion au fost 37.000, mizau să ia metroul sau autobuzele. Unii au venit cu mașinile personale, dar cei mai mulți au mers pe mîna anunțului federal. Metrorex și RATB se
angajaseră să-și prelungească programul cu două ore.

Cînd au ieșit din arenă, oricum cătrăniți că echipa joacă de parcă stă, oamenii au fost întîmpinați de taximetriști care le cereau peste 100 de lei de cursă, preț de Revelion. Revelionul păcălelii. În ultimul moment, FRF și cele două regii nu s-au înțeles la bani. Programul transportului în comun n-a mai fost prelungit. Metroul și autobuzele n-au mers. Și nici n-au anunțat asta!

Aici ajungem la discuția de principiu. Dacă nici la un eveniment care scoate din casă aproape 40.000 de bucureșteni cele două regii nu socotesc că e treaba lor să facă un serviciu public, atunci ce înțeleg ele prin interes public?

Un meci cu mare afluență al “naționalei” nu e ca și cum un magnat excentric își invită familionul la nuntă și trebuie să plătească pentru a-și duce mireasa și muzicanții acasă cu metroul după Periniță. E arestat Oprescu, dar s-a arestat și discernămîntul în Primăria Capitalei?

RATB și Metrorex cheltuiesc, împreună, o cotă enormă din bugetul orașului. Ele sînt, ambele,  subvenționate de cetățeni. Și e logic să fie subvenționate că numai libertarienii de week-end își pot imagina o metropolă ca Bucureștiul lăsată la mîna pieței, a prețului liber și a companiilor private. Plus că la metrou și la tramvaie lucrează zeci de mii de oameni.

Zău că e cam aiurea să faci pe precupețul cînd ești regie publică, lăsînd baltă timpul și siguranța a
zeci de mii dintre acționarii tăi reali! O să cerem bani și de la UEFA cînd organizăm cele cîteva meciuri de la CE 2020? Sau atunci va fi gratis și încercăm să facem pe managerii doar cînd îi putem înghesui pe “ai noștri”? Ce să spun, parcă lui Burleanu i-a făcut rău conducerea Metrorex, că-l și vedeți pe șeful federal înghesuindu-se cu Liviu Dragnea la burduf și chibițînd despre prestația lui Torje ca doi microbiști prieteni de o viață.

Am ajuns la Casa Fotbalului. FRF se comportă tot mai mult ca o Bancă a Favorurilor, detașată de consecințele faptelor sale. Pe site-ul său, unde apăruse informația despre prelungirea programului, retrasă între timp, nu a fost postată nici măcar schița unei scuze.

Organigrama federală a început să semene cu cea a Palatului Cotroceni, preluînd și aroganța specifică. Tipii care pînă ieri nu se uitaseră la nici un meci de fotbal dau senzația că totul li se cuvine.

Lui Răzvan Burleanu i s-au deschis repede cerurile. Bani în campanie, probleme pentru rivali, epurări la momentul potrivit, sponsorizări miraculoase… Nu e singurul care știe despre ele și lucrurile se vor pune la un moment dat cap la cap, în ciuda impresiei că forța care-l protejează stăpînește toată România.

Și-au mai făcut și alții fix același calcul, iar azi își plătesc aroganța. Cînd pui 37.000 de oameni să o ia pe jos prin trotuarele sfărîmate ale orașului, să fii convins că nici o mașinărie de intelligence din lume nu le poate șterge ocara de pe buze. O să ne ia boii de la bicicletă și caii de le metrou, asta o să ne facă ăia de au conceput “Planul Burleanu”!

Comentarii (54)Adaugă comentariu

fotbal  •  10 septembrie 2015, 9:28

planul burleanu ? cred ca exista la fel ca darth vader 🙂 pe nisipul de la mare
vezi de treaba! nu ia nimeni niciun cal. ramanem toti in boii nostri 🙂

recente  •  10 septembrie 2015, 9:31

si burleanu pentru ce a fost decorat de basescu? meritul sportiv de a trage sfori?

Șerban  •  10 septembrie 2015, 9:37

Ce-i greu de înțeles la stilul lui Burleanu?! Ajunge să ne amintim că a fost în echipa lui Băsescu, la Cotroceni.

rim  •  10 septembrie 2015, 9:45

cu respectul cuvenit, nu va mai citesc o vreme. sunt dator fata de sanatatea mea. voi reveni la editorialele dv cand va merita. alte semnaturi, ale caror editorale le citeam, cu ani in urma cu placere, sunt nevoit sa le ignir de destula vreme, altele nu le-am citit niciodata.

Mihai  •  10 septembrie 2015, 10:07

Catalin. RATB si Metrorex au un serviciu public in orele stabilite. Pentru prelungiri trebuie sa plateasca soferii / benzina / curentul etc. Este normal sa ceara bani. FRF este orice numai saraca nu.
Daca discutia a fost sa fie pe bani atunci pe bani trebuia facuta. Pune-te in postura de director la Metrorex sau RATB. Nu ai aprobata suplimentare de buget pentru ca ai prezentat proiectul de prelungire al programului de lucru ca fiind platit. Poti lua decizia sa dai „de la tine”. Pe vremuri poate insa astazi poti ajunge la inchisoare pentru treaba asta. Chiar nu ii invinovatesc pe cei de la Metrorex si RATB.

Kyro  •  10 septembrie 2015, 10:21

Nu ii chair asa cu interesul public. Aia 37.000 is aproximativ 1.5% din populatia Bucurestiului deci nu poti sa pretinzi sa plateasca restul de 98.5% pentru ei. Sa nu mai vorbim de faptul ca meciul respectiv este un eveniment privat organizat de FRF si nu tine de autoritatile locale.
Si in alta ordine de idei, cum vroiai sa sa aprobe METROREX prelungirea odata ce au primit doar o cerere verbala? Pe ce sa puna stampila? Cum explicau ei extinderea orarului? „Sti a venit cineva si ma ruga s aprelungesc orarul cu inca x ore”….
PS: Daca FRF nu este vinovata de ce a scos anuntul de pe site-ul oficial si au oferit o explicatie?

Romica_Bunica  •  10 septembrie 2015, 10:23

De ce Palatul Cotroceni si nu Palatul Victoria?
O tii tot pe-a ta, Cataline!

marian  •  10 septembrie 2015, 10:58

nu le pasa cataline atat timp cat sunt subventionati .

Sud Steaua  •  10 septembrie 2015, 11:05

Asa au facut nesimtitii si la concertul lui Robbie Williams, au lasat 60.000 (!) de oameni fara metrou pentru ca nu a vrut organizatorul sa plateasca prelungirea. De parca toti aia 60.000 de oameni ar fi intrat de-a valma pe gratis, nu cu cartela cumparata cu bani!
Mi se pare un gest oribil mai ales ca nu TOTI angajatii regiilor iau aceste decizii, ci unul-doi burtosi iresponsabili din capusa, pardon, din conducere. Astia sunt niste neoameni, ca patronii aia de supermarket din America de Sud care la un incendiu au incuiat usile ca sa nu iasa lumea cu produsele!

Ramon  •  10 septembrie 2015, 11:20

am fost pe Santiago Bernabeu in mai 2008. 75000 spectatori. Credeți că am rămas pe drumuri ? Niet, am ajuns la hotel. Meciul s-a prelungit cu o oră festivitate de premiere (Real campion). Biletul ? 1,1E cred (ok, la noi salariile le impărțim cu guvernul, cu premarul). Biletul de meci 45 E (cel mai ieftin). Și am ajuns pe la 1:30 la hotel. În București stația de metrou e la vreo 3 km (stadionul tot acolo, ca in 1985), nu am văzut noua arenă pentru că mă întreb cu ce voi ajunge acasă, după meci.

gikul  •  10 septembrie 2015, 11:27

Bravo.

Cătălin Tolontan  •  10 septembrie 2015, 11:34

@mihai: sigur ca sint niste costuri in plus si nici nu pretind ca am neaparat dreptate. Dupa parerea mea, pentru asemenea evenimente metroul si RATB trebuie sa presteze gratis. E si o chestiune de siguranta, nu doar de confort.

Grig  •  10 septembrie 2015, 11:40

Programul Metrorex si RATB de Paste: Cum vor circula mijloacele de transport in noaptea de Inviere
Trenurile de metrou, tramvaiele 41 si 16 linii de autobuz vor circula in noaptea de Inviere… A platit cumva BOR orele suplimentare ale angajatilor celor doua regii?

Kyro  •  10 septembrie 2015, 11:43

@Catalin. De ce ar trebui sa fie gratis? Este organizat cumva de regie sau de primarie? NU. Este un eveniment privat si atunci ii normal ca cineva sa plateasca, si acel „cineva” sa nu fie cei 98% din bucuresteni care nu au participat la meci.
Si cum iti ziceam mai sus, nu poti aproba o prelungire pe o „cerere verbala”.

dudu  •  10 septembrie 2015, 12:16

Normalitatea ar fi ca fie metroul, fie RATB, fie amandoua odata, sa pastreze unele trasee – daca nu non-stop – atunci macar pana la 1-2 noaptea.
Asa se intampla in locuri mai civilizate. Transportul public trebuie sa deserveasca publicul inclusiv la miezul noptii.
La noi a ramas mentalitatea comunista, care spune ca soferul e clasa muncitoare – deci stapanul nostru. Noi ne facem programul dupa el, nu el dupa noi.
Metroul si RATB-ul ar fi trebuit sa presteze gratis. Nu e neaparat o chestiune de siguranta sau confort, cat de principiu si de normalitate.

dudu  •  10 septembrie 2015, 12:21

Apropo de ce am scris mai sus – ce-ar fi daca RADET, sau serviciile publice de livrare a curentului electric, apa, gaz, daca politia si spitalele si-ar intrerupe programul pe timpul noptii?
Daca ar fi sa aplicam principiile enuntate pe aici prin comentarii, ar insemna ca cetatenii sa trebuiasca sa deconteze interventia salvarii sau politiei dupa ora 10 seara. Gazul, caldura, politia si spitalele sunt toate servicii publice, la fel ca cel de transport. Cum e posibil ca spitalele sau politia (nu mai zic de serviciile de apa-canal si cele de livrare a curentului electric – care sunt private) sa plateasca oameni in tura de noapte, dar ca RATB-ul sa nu poata face asta?

Rictus  •  10 septembrie 2015, 12:23

In concluzie, libertarienii de weekend care mai sunt pe deasupra si aroganti (in stil prezidential), ar trebui sa stea departe de Bucuresti, o metropola ce prefera sa se afunde comunist si tupeist in marasma serviciilor publice ce sifoneaza generos banii contribuabililor.

Ce sa mai zic? Eu o sa-ti urmez sfatul!

Maxentiu  •  10 septembrie 2015, 12:39

E o chestiune de costuri si de negociere. Metrorex are costuri in plus rezultate din prelungirea programului. O parte din acele costuri e acoperita prin achitarea costului calatoriei, pentru ca fiecare pasager isi plateste, teoretic, cartela de metrou. Restul trebuie calculat si platit de organizatorul evenimentului, sau impartit intre organizator si Metrorex, pe baza de negociere. In orice caz, Metrorex trebuie sa aiba pregatit un astfel de contingency plan. Parerea mea.

dynamic  •  10 septembrie 2015, 12:52

Sud Steaua, dar tu de unde stii, ca nu v-am vazut la meci?

MB  •  10 septembrie 2015, 13:09

Uitati-va pe site-ul TMB ce e postat legat de meciurile Barcelonei. Scrie clar ca isi prelungesc activitatea si suplimenteaza numarul de autobuze atunci cand au loc meciuri pe Camp Nou. Nu de alta dar directorii nu au venit cu regiile de acasa. E o chestie de civilizatie si, de ce nu, chiar de profit. Ca pana la urma se plateste transportul, nu e gratis.
In rest, despre FRF numai de bine. Pacat ca un mafiot a fost inlocuit cu un golanas. Chiar in tara asta nu se poate face o schimbare reala?

Alex  •  10 septembrie 2015, 13:29

Bun articolul, nu e normal ce se intampla in nici una dintre parti, atat la FRF cat si la regiile de transport.
O singura observatie am, deoarece sunt libertarian. „Libertarienii de weekend” pot crede ca transportul public poate fi lasat 100% la privat dar, pentru ca sunt „de weekend”, nu vor putea aduce argumente solide pentru acest lucru. Libertarienii, in schimb, pot face asta si va pot spune ca cel mai bun sistem de transport public din lume este privat si se afla in Japonia – va doresc sa il folositi la Olimpiada din 2020. Numai in Tokyo sunt 17 companii private, iar in toata Japonia 40. Asa-zisa companie „publica”, Japan Railways, este un conglomerat al catorva private, pe langa care exista si mai multe companii private. Totul e privat si lasat la indemana pietei libere. Functioneaza perfect.
La noi tocmai asta este problema: avem impresia ca fara niste tatuci si un stat care sa faca totul pentru noi nu ne vom putea descurca. RATB si Metrorex traiesc bine-mersi de la buget. Daca ar fi trait doar din banii clientilor, ar fi pastrat masinile pe trasee si dupa ce se termina meciul.

Unu’  •  10 septembrie 2015, 14:05

@mihai
Ai dreptate, prelungirea orei de inchidere inseamna un cost suplimentar, dar cei 37 mii de spectatori oare beneficiau de transport gratuit? Nu cumva o parte din ei ar fi platit bilete sau cartele de metrou? Deci serviciile publice locale si-ar fi amortizat o parte din cheltuieli. Si sincer, vorbim de niste situatii exceptionale, nu in fiecare zi avem evenimente care angreneaza o masa atat de mare.

Degeaba privim la occidentali si vrem ca ei, dar cand e vorba sa facem si noi ceva, imediat ne impotmolim de mentalitatea tipic romaneasca. De ce sa progresam cand ne putem bate joc? Acum 37 mii de oameni au fost fraieriti, sa vedem la urmatorul meci cati vor mai indura batjocura.

Adrian  •  10 septembrie 2015, 14:14

Ce sa mai spunem, de parca e prima data cand fac asa. Bataie de joc…

Pro  •  10 septembrie 2015, 14:15

Pe vremuri, niste suporteri adevarati au mers pe jos de la Ploiesti la Bucuresti. Cred ca Ioanitoaia si Tudor Octavian isi aduc aminte de chestia asta. Tu ai auzit de povestea asta? A auzit cineva de-aici de traba asta?

Cătălin Tolontan  •  10 septembrie 2015, 14:18

@alex: uite ca ne putem contrazice civilizat. Tu esti libertarian, eu nu si nu simt ca ne urim din asta 🙂
Nu sint de acord cu ideologia care rezulta din cartile lui Ayn Rand, dar ii admir excelenta gindirii.

benaflek  •  10 septembrie 2015, 14:30

pai cum sa lasi in strada atatea zeci de mii de oameni? are dreptate tolontan ca e o chestiune si de siguranta pe langa cea de bun simt. daca unui sfert din ei nle veneau niste idei de haiduc vazand magazinele din capitala.trebuiau rapid dusi la casele lor tinind seama si de faptul ca a doua zi la serviciu trebuiau sa fie prezenti odihniti si sasa mai departe vorba lui giovanii.trebuiau transportati si apoi se facea nota

Florin  •  10 septembrie 2015, 14:52

Cataline, aia 37-20-10.000 oare nu ar fi platit bilete?

Si pe urma cine in Bucuresti are vreo mica raspundere pentru siguranta cetatenilor? Burleanu? Basescu? sefii de la RATB si de la metrou?

btw, cand gandim si noi fara patima?

Florin  •  10 septembrie 2015, 14:54

sa revin, cea mai tare e aia cu amenintarea „lasa Burlene, ca te ancheteaza subsemnatul” :)))))).

Iti plac filmele rusesti? Mie doar cele artistice.

Atat!  •  10 septembrie 2015, 15:00

Niciodata n-am sa mai vin la niciun meci al nationalei !
NICIODATA!
Lipsa de respect.
Vreti doar bani.
Multumesc Tolontane pentru articol

alex  •  10 septembrie 2015, 16:34

O intreaga discutie aici despre transportul in comun din Bucuresti, despre cum e, despre cum ar trebui sa fie (samd), dar se pare ca nimeni nu cunoaste ca EXISTA CURSE DE NOAPTE RATB-ului. Dubios …

alex  •  10 septembrie 2015, 16:34

ale RATB-ului ..

Mincinoșii de la FRF | Opinii politice si nu numai  •  10 septembrie 2015, 17:01

[…] e cunoscută și s-a mai scris despre ea, inclusiv Tolontan în Gazeta de joi, dar revin deoarece simt nevoia să adaug ceva. Să […]

17 Nentori Tirana  •  10 septembrie 2015, 17:15

Civilizat e ca biletul de meci sa asigure posesorilor, in ziua meciului si trei ore dupa, circulatia gratuita cu toate mijloacele de transport regionale. In civilizatie scrie asta pe orice tichet. In Romania te miri ca nu iau domnii o pauza de prinz.

Cu „buna“ intentie au fost lasati 40 mii de oameni la miezul noptii fara mijloc de transport in comun linga Arena Nationala ! N-a fost o greseala ! Este dovada respectului conducatorilor fata de oameni.
N-a fost vina lui Merkel, Putin, a americanilor. Romanii se respecta unul pe altul !

In civilizatie este de neconceput asa o bataie de joc, practic nu sint sanse sa se intimple caci a doua zi ar cadea capete.
In Romanica, Bombonica, saraca, l-a asteptat pe Dragnea toata noaptea. Noroc ca a dormit la o gazda fara chiloti, altfel nu putea merge maro dimineata la servici. Cum a ajuns i-a si sunat pe sefii de la RATA si Metrocutu, ca toti sint Pacientii Sectiei Dermato-venerice: „Ba, baga-mi…, sti de ce te sun.“ „Da, dar …“, „Lasa ca oricum are astia ce merita“. „Daaa“. „Vezi ca-ti trimit o fata buna, una Gabriela Oprea.“ „Daaa.“ „Mai ai via aia la Dragasani, ca nu mai stiu nimic.“ „Da Barosane, spune-i lu doamna Dusa s-o sune pe Mirela sa-si noteze unde sa le trimit.“ „Vezi ca am botez mare.“ „Merge clar sefu, daca n-o sa fiti multumiti …“, „Lasa, da metrouu merge ?, ca m-ai lasat noaptea …“
„Sefu, sa-l fu … ur, pe Burleanu ala al tau, ca intentionat nu i-am lasat sa lucreze o ora in plus, ca ce eu ii platesc cu nasturi ?“ „Ba, tu ii platesti ? Uite ca mi-am adus aminte de finu tau, ala cu purceii de lapte …“

miticus08  •  10 septembrie 2015, 17:21

Am fost la meci si am lasat masina acasa stiind ca va circula metroul dar am facut jumatate de drum pe jos si jumatate cu taxiul din cauza nesimtirii celor de la FRF.Puteau sa anunte sa stim ce avem de facut.Din aceasta cauza nu o sa mai calc pe la stadion si am auzit multi suporteri care spuneau ca o sa vada meciul acasa nu sa-si rupa picioarele mergand pe jos.Suntem o tara de hoti……

LEFTER POPESCU  •  10 septembrie 2015, 17:51

Domnule Tolontan,
.
ati uitat un „mic amanunt”…pe tov. Oprescu , cel fara a carui semnatura nu se misca nimic in Bucuresti . Dumnealui, insa . avea ceva treaba cu permutarea spagilor

teo  •  10 septembrie 2015, 18:08

cataline de ce nu initiezi o ancheta privitoare la faptul ca la metrou se produce poate cea mai mare evaziune fiscala.a primit cineva bon fiscal cand si-a cumparat cartela de calatorie?eu unul niciodata si merg cu metroul de atata amar de vreme.in alta ordine de idei,oamenii nu ar fi mers gratis ci ar fi platit,deci metrorex nu are nevoie de bani ca de sunt subventionati.mergi pe splai la sediul lor sa vezi ce limuzine au directorii range ultimul model 150k euroi,bmw x5 vreo 3 bucati,vw etc.
de **** de la frf nici n-am pretentii sa respecte fanii,ei isi freaca mainile cand vad fraierii ca se-nghesuie la bilete.sa nu mai vorbesc de puscariile de-si zic fotbalisti,ca trebuiesa fii masochist sa mai mergi pe stadion,eventual poate fi un remediu pentru insomniaci un meci in romania.

dana  •  10 septembrie 2015, 19:36

Hahaha, ce tare a fost Grig :)))

jos_cenzura  •  10 septembrie 2015, 20:24

Nu doresc sa va conving sa deveniti „libertarian de weekend”, insa daca Bucurestiul ar fi fost mai libertarian, cetatenii particulari ar fi putut sa-si puna masinile la dispozitie – fara tot felul de reglementari si licente si obstacole si alte manarii – sa transporte spectatorii de la evenimente de genul acesta. Sunt sigur ca multi oameni ar fi dispusi sa faca o cursa, doua, in momente din astea de mare necesitate, pentru niste bani in plus – si la fel de multi spectatori ar fi fost dispusi sa plateasca un pic mai mult decat un bilet de metrou ca sa ajunga acasa (dat fiind ca numarul de taxiuri este limitat de stat). Libertarianismul ofera solutii mai flexibile decat planificarea centralizata – care, sa fim seriosi, de multe ori a dat gres in ciuda intentiilor bune a celor care incercau sa ofere solutii pentru orice scenariu posibil.

Doctor  •  10 septembrie 2015, 20:36

Trebuie tinut seama si de contextul local: la RATB nu plateste nimeni bilet, ca se poate, deci ar fi fost un serviciu pe gratis. La metrou s-ar fi mers pe abonamente, prea putin pe cartele cumparate pe loc. Asadar si RATB si metrorex ar fi fost pe pierdere curata. Singura solutie nediscrimatorie ar fi ca aceste curse speciale sa fie taxate suplimentar, ca sa simta si regiile ca e bine sa mai tina soferii 2 ore la munca.
Mai rau e ca pentru preturile mari ale biletelor, spectatorul e tratat ca unul venit la pomana: se sta 20 de minute la intrare la porti, se merge incet la iesire pentru ca sunt cai de acces putine, inguste, plin de masini parcate, scene de concert, fantani arteziene. Si daca ma gandesc cat a costat stadionul iar ma enervez…

Marius  •  10 septembrie 2015, 20:53

Salutare Catalin,
„Nu e singurul care știe despre ele și lucrurile se vor pune la un moment dat cap la cap”. Cind vei scrie despre ele? Abia astept!

marius  •  10 septembrie 2015, 20:56

psd este in spatele lui burleanu ! chiar nu ganditi logic? psd a pus mana si pe liga profesionista ! daca era omul lui basescu acum era schimbat si nu stattea la taclale cu liviu dragnea …

pawn  •  10 septembrie 2015, 21:24

imi pare rau: tampenia mare (adsa dupa revolutie) este programarea meciurilor la ore imposibile.
ca sa ne dam si noi mari, ce sa zic?!! „ora champions league”! iti vine sa vomiti. stai si astepti toata dupa-amiaza care se disputa in crucea noptii, nu poti sa bei o bere daca te duci la stadion cu masina, si nici daca stai acasa (cine dracu mai are chef de bere la 11 noaptea?), daca te duci cu metroul vii pe jos, cum li s-a intamplat amaratilor astora si, in plus, te mai si certi cu nevasta pe televizorul bun, si pana la urma te duci sa vezi „marele meci” la vreun televizor minuscul si vechi de prin bucatarie!
bag picioarele, vreau din nou comunism, fara somaj, fara „migranti” si cu meciuri la ora 17.

Boii de la bicicletă și caii de la Metrou | România curată  •  10 septembrie 2015, 21:46

[…] continuarea pe tolo.ro […]

Alex  •  10 septembrie 2015, 22:57

@Cătălin Tolontan
Cu siguranta, contrazicerea civilizata e cea mai buna cale catre idei bune care sa ne ajute sa progresam. Ma dau deoparte cand discutia trece in alt registru.
Cu Ayn Rand nu pot sa spun ca ma identific, mai degraba cu Mises si Rothbard.
O seara frumoasa va doresc!

danny pump  •  11 septembrie 2015, 9:28

am citit pe undeva ca de vina este dna,ul!!daca nu il arestau pe oprescudadea el niste „telefoane” si se aranja!!traim in tara lucrurilor aranjate asa ca ce ne mai miram ca traim prost!!

gilos  •  11 septembrie 2015, 9:47

La FRF cineva trebuie sa raspunda pt dezinformarea facuta cu acel anunt.
Sefii Metrorex si liderii sindicali de acolo trateaza compania ca pe propriul lor SRL, fac evaziune fiscala la greu, au scumpit cartelele dupa bunul plac si au umplut statiile de metrou de chioscori si buticuri, l-au transformat intr-un talcioc…
Conducerile celor doua regii publice ar trebui sa vina si ele cu niste raspunsuri, mai ales ca oamenii si-ar fi platit calatoria, o parte din acea suma oricum se recupera.

Cosmin  •  11 septembrie 2015, 10:44

Da ma dar se tine cont ca lumea mai si munceste, majoritatea ies seara pe la 6-7-8-9. De aceea au programat meciul la ora aia, ca sa putem noi ajunge. Cel putin asa vreau sa cred; cealalta teorie este ca FRF programeaza meciul la ora respectiva pentru a incasa cat mai multi bani de la suporteri (meci la ora 17:00=mult mai putini suporteri pe stadion).
PS Nici nu vreau sa ajung iar la discutia despre pretul biletelor; am fost cu iubita pe stadion in peluza pentru ca era mai ieftin desi initial vroiam la tribuna…dar cand am vazut pretul la bilete….

Grozea  •  11 septembrie 2015, 11:09

De ce nu spui nimic de Vochin, Tolo?Un jurnalist admirabil dar din păcate aici a greșit!Dacă la FRF s-au instalat toți habarniștii, asta nu înseamnă că pretenarul tău trebuie menajat!

Andrei  •  11 septembrie 2015, 11:11

Nu este prima oara cand se intampla acest lucru, aceeasi bataie de joc s-a intamplat si dupa meciul romania-ungaria 3-0 din 2013, atunci nu a observat nimeni. S-a anuntat ca si acum prin toate mujloacele de presa: internet,radio si tv. De ce? Eram toti prieteni cu burleni? Eram toti prieteni cu maestrul, ca doar avea de unde sa decarteze? Nu mai merge asa bine cu impartirea spagii????

Adi  •  11 septembrie 2015, 11:24

Unul Grig întreabă dacă BOR a plătit metrorexul pentru programul de Paști. Pai de Paști pana și Grig merge la biserica, e drept doar ca sa ia lumina nu sa stea la slujba pana dimineața. Cum poți sa compari noaptea de Paști când cel puțin 60% din populație merge la slujba de Înviere cu un meci cu 37000 spectatori?
Dacă va întrebați de ce nu merge nimic în România o mare cauza este ca oamenii cu logica lui Grig sunt majoritari
PS nu cred ca 30000 călători poate fi o afacere rentabila pt Metrorexul. Si nu cred ca toți suporterii ar plăti biletul. Atunci când intra mii fără sa plătească ce ar putea face Securitasul? Eventual sa fie desfigurat în bătaie.

Comentează