Demisia lui Oprea și eliberarea TVR!

Imaginați-vă cum ar arăta țara dacă schimbările din justiție ar fi completate cu o televiziune națională liberă

sâmbătă, 24 octombrie 2015, 10:14

S-a umplut paharul. Sîntem într-o stare de revoltă asemănătoare cu cea din ianuarie 2012.

Așa cum în ianuarie 2012, oamenii n-au vrut să-l lase pe Raed Arafat să fie demis printr-un telefon pe TV de către președintele Traian Băsescu, la fel, românii nu înghit ca Victor Ponta și Gabriel Oprea să lase nelămurite circumstanțele morții agentului de 28 ani, Bogdan Cosmin Gigină.

De fapt, oamenii nu vor ca Bogdan Gigină să fie omorît a doua oară. Pentru că asta ar însemna dacă nu s-ar afla adevărul: să piară a doua oară.

Starea de prerevoltă s-a pornit în pofida  televiziunilor, nu ajutată de ele. Cu excepția Digi, care a acoperit in extenso evenimentul, informația s-a răspîndit pe blogul lui Petreanu, pe hotnews, pe facebook și pe alte siteuri.

Dacă premierul Marii Britanii își afișează pe site programul zilnic, de ce nu știm la 4 zile de la moartea agentului Gigină care era programul oficial al ministrului de interne al României, Gabriel Oprea?! Pentru că pînă la urmă aceasta este întrebarea care se pune: avea Oprea dreptul la riscul vieții acestui polițist și era în programul oficial în acel moment? E un drept elementar al guvernaților să știe cu ce se ocupă guvernanții. De aceea, nu doar empatia din jurul morții unui tînăr, ci și insistența pentru acest drept firesc mișcă acum apele.

Și încă un gînd. Dacă o televiziune de nișă, precum Digi, a reușit să nu lase subiectul să dispară, cum ar arăta România în cazul în care TVR ar fi cu adevărat liberă și în serviciul public?!

Este evident că nu există un singur factor care schimbă o țară. Dar nemulțumirea oamenilor vine și din faptul că ei realizează că, în ciuda progreselor din justiție, se trezesc la conducere cu aceleași personaje, fie că e vorba de ministrul de interne sau de șefii de la ONJN, care și ei au stîrnit o revoltă pe internet.

Toți economiștii și istoricii spun același lucru: progresul unei țări se face prin mobilizarea instituțiilor și resurselor care diseminează informație și cunoaștere. Iar TVR are singură resursele întregii prese private la un loc!

Comentarii (147)Adaugă comentariu

tanti  •  24 octombrie 2015, 22:28

Domnule Tolontan,va apreciez inteligenta si modul elevat de comentator,desi uneori ati cazut ca toti muritorii in pacatul subiectivismului! ...dar va intreb de ce nu va implicati in politica? Si referitor la tema,Oprea ar fi ultimul care ...totusi sa demisioneze din guvernul condus de un urmarit penal,un mincinos si zeflemist,imatur psihologic! ...si inca ceva felicitari pentru modul operativ de preluare a opiniilor!

kkciosuldelahamangia  •  24 octombrie 2015, 22:36

in primul rand ar trebui felicitati cei doi jurnalisti care nu au respectat ,,intelegerea'' si l-au intrebat la conferinta de presa pe mitoman despre jeneralul oprea, l-a a doua intrebare mitomanul raspunzand cu aroganta binecunoscuta ca nu a vorbit in chineza. de fapt banuiam, dar mitomanul a recunoscut, presa ii aservita. faptele ulterioare au dovedit ca raed arafat trebuia sa plece in 2012.

Lila  •  25 octombrie 2015, 0:00

basistilor, cine va plateste acum sau v-au ramas din cei vechi? bietii de voi, nu vedeti barna din cauza paiului!

liviuioan  •  25 octombrie 2015, 0:11

Draga TOLO. ro , te urmaresc, asa intr-o bucurie-- stiu ca stii- MULTE . Invelite , frumos-- in scoicile cubaneze-- prin care GICA POPESCU , a suparat, ***- MINUNEI BLONZI . Acum , cu POPOVICIU- suparat , sa incercam ( platiti cu bani publici )--SA OMORAM CE ? HAI , sa ne aducem aminte de campania ( PLATITA ) CU ECHIPA NATIONALA DE GIMNASTISTICA A ROMANIEI . -- BANI MULTI ! OPREA si TATA puiu--1 MILION- de; NIMENI .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

oprea criminsalule dati DEMISIA idiotule  •  25 octombrie 2015, 0:15

Dati D E M I S I A *** de D I C TR A TO R idiot care vrei sa devi NOUL STALIN. Esti cancerul societati militeanule *** *** si *** Nu veiu fi alres niciodata *** *** si ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ghilotina  •  25 octombrie 2015, 0:16

demiterea lui oprea este o pedeapsa prea mica pentru acest om care prezinta semnele *** clare ale unor *** *** aceast individ este o frauda de la cap la coada.. avansat in functie pe baza unor pseudostudii .. devenit parlamentar de Ilfov, prin frauda , mediocru din toate punctele de vedere .. usor de manipulat ...si aflat in funtie de importanta majora .. mincinos, hot, parsiv, idiot ...toate acestea , le pot dovedii... trebuie demis imediat, si inlaturat si el si oamenii lui din toate functiile de stat.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adi M.  •  25 octombrie 2015, 0:52

Sa ne luam repede de TVR ... Asta e tot ce stiti d-le Tolontan ! Nu scapati nici din greseala nicio ocazie sa aruncati cu mizerii in TVR. Vedeti-va de antenele dvs si mai scutiti-ne !

Alex  •  25 octombrie 2015, 1:03

Din pacate totul e degeaba, poate doar viata o sa-i loveasca pe cei care merita...pe unii la timp, pe altii mai tarziu. Tara asta are exact ceea ce merita pt ca din 4 in 4 ani si de 25 de ani incoace, nu stim sa facem altceva decat sa continuam pe acelasi drum pe care natia asta a pornit-o de la Burebista care a taiat viile in speranta ca o sa fim treji vreodata si gata de lupta.

gh  •  25 octombrie 2015, 1:14

TV digi mai comenteaza altceva in afara dejosponta?

NO NAME  •  25 octombrie 2015, 1:23

Oana Nicolescu October 23, 2015 at 22:01 Draga Tudor, Nu stiu si nu ma intereseaza pentru cine lucrezi pentru ca din comentariul tau este clar macar atat. Apreciez ca ai tinut sa imi raspunzi dar ai aberat atat de mult incat sincer imi pare rau de timpul tau pierdut..puteai face lucruri mai constructive in timpul asta…indraznesc sa sper. Incerc sa incep de undeva campii batuti de tine si pe cuvant ca nu stiu de unde..hai totusi sa incerc,zic. Vorbeai de manipulare? Ori esti tu extrem de manipulat de presa si tii nespus de mult la Oprea ori esti de aceeasi calitate ca si el, caz in care chiar imi pare sincer rau de persoana ta. Ce am spus a fost adevarul si nu stiu daca ai fost capabil sa citesti si alte opinii dar toata lumea isi pune aceeasi intrebare, mai exact “de ce nu a oprit”. Exceptandu-l pe Gabriel Oprea care a incercat sa manipuleze situatia (din fericire sper ca ai vazut si ca nu i-a reusit si a recunoscut ABIA JOI ca da, Cosmin facea parte din escorta sa, nu vad cine altcineva a manipulat orice. Tu asa ca fiinta umana nu iti pui nici o intrebare in urma celor prezentate peste tot? Bun am inteles, esti om daca nu opresti in drum spre casa cand iti moare un om. Trecem la alte puncte: -De ce nu a recunoscut de la inceput ca facea parte din coloana oficiala? – De ce BRUSC a aparut o lege conform careia avea drept la coloana oficiala? – De ce a fost a doua zi acoperita lucrarea? – De ce Ponta cu Oprea in dreapta lui refuza sa raspunda la ORICE intrebare legata de Cosmin? (Aici de fapt iti pot raspunde, si-ar pierde sprijinul UNPR si automat functia). – De ce a ascuns accidentul de pe 21 septembrie? As putea continua dar daca esti baiat destept cred ca iti dai seama singur deja ce nu mai este in regula. Ai comentat ca Johannis este seful nostru al tuturor. Serios? Cand mergi la locul tau de munca Johannis iti spune ce datorii ai? Johannis l-a sunat sa ii spuna “Bai Cosmine, ia-l si tu pe Oprea, baiat simpatic, si du-l acasa de la Excelsior ca e urat afara vrea si omul urgent acasa”? Ai intrebat ce spital. Poate nu ai citit/auzit/vazut stirile. Eu am fost acolo asa ca primesti si raspuns: la Spitalul Municipal. Noi acolo am mers cand am primit telefonul cu oribila veste. Nu am mers la nici o morga. Inca aveam cu totii speranta ca se mai poate face ceva. Si nu eram doua trei persoane ratacite, asta ca sa ne intelegem. Asa ca nu, draga comentatorule, nu la morga trebuia sa vina. Cand am spus spital, ma refeream la SPITAL:) Stai sa spui ca cineva va plati pentru asta? Vad ca se implica Johannis personal (aparent) de ancheta (urmareste ancheta, nu stau sa explic poti gasi si singur stirea. Poate doar datorita conflictelor lui cu Ponta DACA va plati cineva. Acum sa compari drumul lui Oprea de la restaurant-acasa cu situatia soldatilor din Irak…ma scuzi dar…dar…O Doamne cat de greu e sa nu jignesti oamenii fara minte. Fii tu convins ca am ceva cu soldatii din Irak, care chiar isi pierd viata PENTRU TARA, NU PENTRU DRUM DE TREI MINUTE IN LOC DE JUMATATE DE ORA. “Din contra, provocati o stare de emotie care se rasfrange la nivelur pe care nu vi le imaginati: politicieni in pozitii cheie din Stat, ofiteri SPP, ofiteri MAI, etc.” Daca mesajul meu ar avea asa impact, as fi total multumita. Macar sa nu isi mai piarda oameni buni viata pentru oameni de nimic. Da, privesc subiectiv, insa sunt om. Si daca nu il cunosteam pe Cosmin tot mi se parea uman sa opreasca. Daca nu ai vazut pana acum nenumarati straini isi pun intrebarea aceasta, deci oameni cu suflet mai exista, nu stiu de ce crezi tu ca sunt singura care are opinia aceasta umbrita fiind de durere. Privind urmatoarele fragmente: “Spuneti ca “cine era pe faza sa il fure pe Oprea”? Daca toate atacurile teroriste ar fi anuntate din timp, nu ar mai fi nevoie de coloane oficiale. ” “Mai bine dl. Petreanu – cu tot respectul – va propun ironic sa cerem anularea oricarei coloane oficiale si misiunile SPP sa fie numai in Africa ca la noi e liniste si pace nu? N-avem Rusia, n-avem Deveselu, n-avem migranti, nimic.” Daca tu crezi ca exista teroristi la noi, si nu orice fel de teroristi…teroristi pe urma lui Oprea….traiesti o mare teorie a conspiratiei, de unul singur. Asta a fost una din maximele tale aberatii alaturi de comparatia cu Irak si finalul comentariului tau. Sau…SAU, poate nu si-a achitat nota de nenumarate randuri ca era prea grabit sa fie dus de coloana oficiala acasa si umblau ospatari-teroristi cu nota dupa el. In acest caz, ai mare dreptate, teroristii sunt un mare pericol! Este ultima oara cand imi voi mai lua din timpul personal pentru a-mi bate capul cu un om ca tine. Astazi am fost la inmormantarea lui Cosmin, urmeaza adevarata perioada grea pentru sotia si familia sa. Incercam si noi sa realizam ca aceste trei zile nu au fost doar un cosmar, ci realitate, il plangem pe Cosmin pentru ca lumea a pierdut un om bun care nu merita ceea ce i s-a intamplat. Dumnezeu sa te odihneasca, nasule! Ai grija de sotia si familia ta de unde esti acum! 10 0 Rate This Reply 69 2YOU2 October 24, 2015 at 01:31 Dumnezeu sa-l odihneasca! 0 0 Rate This Reply 70 Ioana October 23, 2015 at 23:04 Domnul Interes National a devenit dintr-o data foarte las. Il apara Ponta si sotia lui!!! …ca el nu e in stare sa spuna nimic. Ma bucur ca atat de multi politisti vorbesc, macar acum, de aceste abuzuri!!! Sa curga declaratiile despre abuzurile comise de prea inalti. 1 0 Rate This Reply 71 lucian October 24, 2015 at 18:18 daca asta ar fi singurul abuz care s-ar fi facut in Romaia, poate se merita sa vorbeasca opinia publica. Noi adica ROMANII ne`am invatat sa tacem din gura si sa asteptam sa faca altii ceva pentru noi. Suntem lasi si asta trebuie sa o ceunoastem. Nu trebuie sa dam vina pe altii ca nu isi fac treaba. NOI nu facem treaba!!! NOI nu facem nimic. si tot NOI asteptam rezultate. Rusine sa ne fie noua romanilor! - See more at: http://www.petreanu.ro/2015/10/22/marturia-celui-care-a-ajuns-primul-langa-politistul-bogdan-cosmin-gigina/#sthash.RtG7An1v.dpuf

DTDR  •  25 octombrie 2015, 4:10

LILA, cred ca esti aia din VACANTA MARE !

Catalin  •  25 octombrie 2015, 6:19

Am vazut dezgustat cum A3 i-a luat apararea lui Gabriel Oprea. Mircea Badea i-a numit "cretinoizi" de FB pe cei care ii ataca. Intr-o tara in care televiziunile fac la greu politica, lumea libera a internetului trebuie decredibilizata in ochii manipulatilor. "Aia sunt basisti, platiti la norma" Exact cum pe vremea lui Iliescu erau numiti golani.

Dottore  •  25 octombrie 2015, 6:35

Ma uit la acest "General cu 4 cruci" si vad ca nu prea stie sa vorbeasca. Propun sa se vorbeasca cu el la Tv intr-o limba de circulatie internationala ca doar ne reprezinta peste hotare si cu ocazia asta mi-ar placea sa-l aud vorbind. Nu cred ca a ajuns dottore si nu stie o limba straina?

marian0904  •  25 octombrie 2015, 7:03

Bravo Tolo! O pui de inca o "rivulutie". Pai daca Base, pres. tau, revine, tu sa nu faci chiar nimic? Daca dupa accidentul din Apuseni l-ati dat jos pe Stroe (tipul care a trimis oameni sa caute un avion, dar Opris - omul lui Base - le dadea coordonate gresite), acum trebuie musai debarcat Oprea, ca Iohannis sa se apuce de treaba. Probabil Igas (il stii bine) a dat in fiert incalzindu-se langa Predoiu, Ce curaj pe cei de la Digi! Fac galagie. Pai daca tot n-au votat la referendumul din 2012 (ca a fost ordin de la Teszari), le-a ramas energie neconsumata. Ca tot veni vorba de transparenta programului alesilor, te intreb: stii ce a facut Barosso in week-endul 14-15 iulie 2012? Dar prietena ta, Monica Macovei? Vom ajunge sa stim vreodata? In rest, Dorel e bine, sanatos. La fel si seful lui. Voi il vreti numai pe Oprea.

marian0904  •  25 octombrie 2015, 7:14

Am vazut comentariul postat de Lila. Ironia face ca Tolo e platit de Voiculescu, M-as fi asteptat ca el (Tolo), dupa condamnarea definitiva a lui Voiculescu, sa-si dea demisia. Sa fii tu, un anticoruptionist/anticoruptionagiu/anticoruptionar convins. platit de un penal?

Flo  •  25 octombrie 2015, 7:25

Catre Lila Postacila: Ai vrut sa te dai destept/desteapta, da' ai dat cu mucii-n fasole: Parabola biblica spune exact invers, adica te legi de pai si tu ai o barna-n ochi! Vezi ca ura asta grabnica nu-i buna, s-ar putea sa nu fi platit(a)! :)))))

fox  •  25 octombrie 2015, 7:34

E jenant. Toate televiziunile si siturile de stiri importante au fost la pamant. Doar Digi24 si ceva Hotnews au fost pe faza. sa vedem daca romanii vor iesi in strada pentru schimbare diseara, sau vor ramane cu buza umflata comentand pe net.

Cătălin Tolontan  •  25 octombrie 2015, 8:16

@marian0904 : nu jurnalistii stirnesc revolutii, nu te nelinisti :-) Ai in fata doar o opinie. Asta cred eu cu datele pe care le avem la dispozitie. Ca nu avem suficiente informatii, e alegerea celor care ne guverneaza. Si n-ar trebui sa fie.

Cătălin Tolontan  •  25 octombrie 2015, 8:20

@serban: tu imi reprosezi ca nu am scris prea des de TVR, altii, ca scriu prea des. Am scris aici pentru ca in septembrie a mai avut loc un accident cu un motociclist, tot in coloana lui Gabriel Oprea, TVR avea imagini si nu le-a difuzat. Si nu e vorba doar de acest caz. Ma intrebam ce efect ar avea o televiziune publica decisa sa duca dezbaterea nationala, inclusiv prin informatii deranjante pentru cei de la Putere, la un nivel demn de resursele pe care le are.

ciupi  •  25 octombrie 2015, 8:52

gandindu-va la oprea, nu'asa ca vi se iveste in ceata amintirilor un alt *** urcat de nu stiu cine si cum pe cai mari?! il intreba un cititor pe catalin tolontan "de ce nu va bagati in politica?". daca ar trai in romania cateva mii macar de oameni asa cum sunt ziaristii NEASERVITI n-am avea atatia politicieni corupti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dick  •  25 octombrie 2015, 10:09

Comparați mere cu pere. În 2012 mafia din sănătate şi din politică s-a unit pentru ca medicii să rămână şpăgari şi politicienii să fure cât mai mult din banii de la sănătate. S-au opus reformei în sănătate ca lucrurile să rămână la fel. Tot aşa sunt şi acum. Oamenii mor pe drum. Acum este vorba de abuzurile unui om limitat, care se crede împărat. Acest om devine din ce în ce mai periculos pentru democrație, cu partidul său plin de comunişti, securişti, mafioți.

jap jap  •  25 octombrie 2015, 10:15

Are Oprea alte pacate si nu ma numar eu intre fanii lui. Dar toti care sar pe el acuma sunt niste ipocriti, niste mincinosi, niste interesati. Au interesul politic sa schimbe guvernul ca si-l puna ei pe-al lor, si au gasit, ca tine, demagogic, ocazia sa faca din tantar armasar si sa-l arunce apoi in carca lui Oprea. Baietasul ala nu trebuia sa se suie pe bicicleta daca nu era facut pentru asta. La fel ca Tariceanu. Si-a pus pilele in functie ca sa ajunga unde dorea, sa se salute dimineata cu varful puterii, putere din care sa i se lipeasca si lui cate ceva, ca asa a fost educat in familie. Ca in bancul ala: "Buna dimineata, soare, spuse in zori un Ceausescu in pijama intinzandu-se in fereastra larg deschisa. -Sa traiti, tovarasu' Comandant Suprem! raspunde zgribulit si terifiat aghiotantul Soare ce pazea sectorul sub geam, spre uimirea matinala si multumirea cosmica ale lui Ceausescu." Oprea e ultimul pe care sa se supere politistii, dupa cate le-a dat nemeritat, abuziv, imoral, penal, si pentru cate le-a tolerat, iertat, musamalizat. Si chiar si voi, nu aveti ce sa va burzuliti la Oprea oricat de justitiari sensibili ati fi. Ce m-ar distra mai mult este daca politistul asta nenorocos sa fi fost in caravana altcuiva, nu a lui Oprea. Atunci sa va vad, ipocritilor. Vorba ceea, cine sapa groapa altuia cade in ea.

Mat  •  25 octombrie 2015, 10:42

Cum a contribuit Oprea la moartea acelui tanar?Doar pentru ca era in coloana oficiala?Ai cerut demisia lui Basescu cand s-a urcat baut la volan?Nu,pentru ca esti *** sau..Ai cerut demisia generalului Opris cel care *** pe Aura Ion...Da?Nu!Pentru ca ala e *** stapanului tau...Nu iti e rusine?Mie nu imi place Oprea de nici un fel,dar tie chiar nu iti e rusine?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

lord belial  •  25 octombrie 2015, 11:06

ce au mai sarit postacii lui oprea pe pagina. pt domniile lor, totul e un joc politic. nu vede nimeni ca e vorba doar de o incalcare a legii? folosirea unei coloane oficiale cand nu era cazul? pt aia sa il ancheteze in primul si in primul rand, nu? ca o demisie e prea putin. apoi sa ii cheme la secsie si pe baietii care au lasat groapa descoperita, ca si ei sunt vinovati. sa plateasca, dincolo de simpatii politice, e vorba de unul care a facut abuz de pozitia lui si a incalcat de mai multe ori legea.

Mat  •  25 octombrie 2015, 11:06

De ce stergi comentariile care nu iti convin,Tolontane...?Ai impresia ca nu stie lumea cine esti?Ceva despre gimnastica nu ne spui?Tu principalul sabotor a acestui sport,taci?Mi-e jena ca sunt contemporan cui tine..

sorin  •  25 octombrie 2015, 11:25

Domnule Tolo esti foarte destept,ma bucur pentru tine,dar uneori cam dai cu bata in balta.Ia spune matale ce vina are Oprea ca saracul motociclist a murit?Tot asa putea sa moara daca-l escorta pe Iohanis,in mod clar nu avea ce cauta motociclistul in trafic pe vreme ploioasa si urata,pentru asta cineva se face vinovat.Indiferent cine este cel escortat cineva trebuie sa faca un plan de siguranta pentru cei ce conduc motociclete,masini si alte utilaje.Si nu in ultimul rand cei ce nu au semnalizat corespunzator gropile...

Catalin  •  25 octombrie 2015, 13:13

Oprea... un impostor ajuns mare om in stat, decorat de catre toti presedintii. Habar n-am ce naiba a facut acest om ca sa merite functiile pe care le-a avut. Un mare norocos in viata. Legat de TVR - in acest caz nu aveti dreptate, cazul fiind prezentat pe larg. TVR nu este o televiziune de stiri ca sa prezinte la infinit un subiect. Pentru asta avem televiziunile care manipuleaza cu adevarat - Realitatea, Antena 3, B1TV, RTV...

vas  •  25 octombrie 2015, 13:56

Trebuie sa moara un om pentru ca presa si alte "puteri independente" sa semnaleze abuzurile unui "general cu 4 stele", al carui singur merit este de a nu fi tras un glont pe vreun front, dar care a ajuns vremelnic in executivul unei tari pentru calitatile de "socotitor" al marmitelor, ratiilor, izmenelor si bocancilor ?!-:)

nea caisa  •  25 octombrie 2015, 14:35

Un articol incendiar, in care se arata cum vedem lucrurile doar cum vrem noi; domnule Tolontan, dar cand presa relata ca madam presedinta a CD in obsedantul deceniu al presedintiei lui Basescu pleca zilnic acasa, de la Bucuresti la Ploiesti, cu un intreg alai cu girofaruri, pe unde imi umblati? Erati ascuns la o tigara? Pentru ca, daca ieri ar fi fost stopate pretentiile madamei, poate ca astazi don'ghinarar nu si-ar fi permis un alai, chiar daca legea ii permite. Dar asa, daca pandim ocazia care ne convine noua, nu vom reusi sa ajungem la nici un rezultat. Ne punem, cu aspectul cetatenului indignat, intrebarea daca don'ghinarar avea o treaba de serviciu, o treaba personala***. Dar cand pensionarul Basescu merge cu alai la treburi, mari sau mici, care nu sunt in nici un caz de serviciu, nu zicem nimic? Iata-l ca si mutul neamului s-a decis sa inlocuiasca tacerea pe subiect cu o rasteala, parca la halba de bere: ia sa iasa don'ginarar si cu jupan xerox la dat explicatii, politice si generale; cum adica, politice si generale? Gropile aveau culoare politica, erau gropi de dreapta fiindca erau pe dreapta drumului? or fi fost sapate noaptea de catre acoliti ai Gorgonei ori ai Monicai Macovei? Hai, daca le cere Ioan Voda cel Diasporean, sa vedem cateva chestii generale: umblatul cu alai este practicat de toti cei carora legea le permite asta; cred ca este echivalentul mersului cu alai de lautari practicat in Bucurescii secolului al XVIII-lea; de ce erau gropi in asfalt si nesemnalizate? De drumari si primarie. Drumarul, daca a dat o 'si paga bene', se simte liber sa si scoata paguba, cu nesimtire si in dispretul legii, semnalizarea corespunzatoare a lucrarilor fiind obligatorie, primarul, cum stim, se afla la mititica in aplauzale presei, ar fi culmea sa-i reprosam gropile astea doua lui Oprescu; interimarul insa, oh, aici e o chifla de mancat, este din partida lui don'ginarar; sa avem de-a face cu o tentativa de lovitura de partid? Dar politistul din intersectia apropiata, el nu stia nimic, nu le putea semnala colegilor sa fie atenti? La prima vedere, vina apartine drumarului, care, castigand o licitatie, trebuia sa respecte legile in vigoare. Cum la noi unii, ca sa castige licitatii, cam cotizeaza, nu e foarte usor de dat in unul dintr-astia, fiindca nu se stie ce ar putea ciripi si nu neaparat despre cei de la putere, micile indiscretii din presa arata ca avem de-a face cu doar cateva grupari de afaceristi care se muta cu corturile de colo-colo. De fapt, e vorba de neglijenta cetatenilor si a formatorilor de opinie, care are ca rezultat faptul ca, educational, ne-am trezit intr-o societate care lasa de dorit; nu cand a murit un politist dintr-o escorta guvernamentala trebuia sa se trezeasca media, ci atunci cand in gropile comune (ce expresie) si-au rupt picioarele si masinile mii de cetateni obisnuiti. Fiindca daca ne-am fi invatat, ca si cetateni, sa sarim pentru cetateanul de langa noi , atunci evenimentul cel trist nu ar fi avut loc. Este si vina formatorilor de opinie, care, in loc sa indemne, la munca anonima de de bun simt in legiferare si in aplicarea legii ( daca drumarul era amendat pana acum, iar nu avea loc evenimentul), o prefera pe aceea a iesirii in evidenta prin politizare. Cat despre TVR, ce sa zic? Cum la conducere nu mai e Tanase, cum TVR a ajuns cah. Era, cu ultraliberalul (era sa scriu bolsevicul, activistul utece, prezentatorul de spectacole mistocarit de publicul de semintari care vene la spectacolele lui, bine ca n-am scris si nici nu fac aluzie la asa ceva), mai buna? Dle Tolontan, Tanase, ca si orice alt manager al TVR in zilele de acum, are o singura misiune, aceea de a pune TVR pe picioare din punct de vedere financiar. Cum Tanase nu a reusit in aceasta misiune (cu tot ajutorul, pe cati bani din buget, oare, a prietenului sau, poetul-bucatar Dinescu), sederea lui pe post a devenit foarte problematica. Vom vedea si cu noua directoare ce va fi.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai  •  25 octombrie 2015, 15:17

Dle Tolontan,a murit un om,Dzeu sa il ierte dar viata viata merege inainte cu sau fara el.A murit in timpul serviciului ca el mor multi,accidente de munca sunt destule dar de aici si pana la a cere demisia unui ministru si a insiga la revolta e distanta mare.Imi amintesc ca un doctor a taiat *** unui pacient nu am auzit sa se ceara demisia ministrului??!!La cate accidente si greseli se fac trebuie sa mai cautam ministri,nu credeti?Ps oricine trebuie sa plateasca pentru greseli dar sa nu facem din asta un razboi.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai Badea  •  25 octombrie 2015, 16:50

@Mihai: Desigur că un ministru nu este responsabil pentru fiecare greșeală a celor din subordinea sa, însă răspunde atunci când s-au produs evenimente din cauza unor proceduri pe care el le-a stabilit.

Mihai  •  25 octombrie 2015, 17:23

@Mihai Badea:Subscriu, dar dreptatea nu o face presa si nici publicul.

pawn  •  25 octombrie 2015, 17:47

mai dati-ne, dom'le, 10 ani de basexu, ca sa traim din nou "bine"...

ion  •  25 octombrie 2015, 17:54

Gabriel Oprea a sărbătorit Ziua Drapelului la Mirecurea Ciuc. Patronul digi este român de naţionalitate maghiară.

Mihai  •  25 octombrie 2015, 21:23

Apropo de Digi,cum scap de reclame in maghiara de pe CBS@reality?Sa nu spuneti ca trebuie sa ma fac ungur ca sa imi placa{reclamele}

Catalin  •  26 octombrie 2015, 0:01

Doar 2 ziaristi mai sunt obiectivi: CTP si Tolo. Restul sunt aserviti

tot eu  •  26 octombrie 2015, 0:28

si aici tot articol "postac" if you get what i mean...sorry you know is oviouss

ion  •  26 octombrie 2015, 6:15

Doyle" Tolo Ma-ntreb daca nu cumva esti re-incarnarea valetului din "Caldura mare " Si intrebarea-mi fireasca e: Amice , esti i....t?

max  •  26 octombrie 2015, 6:24

alta situatie care reflecta realitatea romaneasca.. sintem noi ft aroganti si acizi si la 2,3 luni ne suparam pe careva si strigam demisia.. se intimpla in sport, in politica si in orice segment al noii societati romanesti... de ce nu ne analizam noi insine...nu avem grija de spatiul verde,nu punem o caramida, nu si nu.... ma asez la o terasa beau o bere ieftina care devine 5...ma imbat..ajung acs..ma cert cu nevasta care e o pupaza la rindu ei..mai beau un pic..deschid frigideru si maninc ce e acolo..cert copii si apoi ma refulez pe tastatura unui computer vechi din 2005 pe domnul oprea.... pai amice tuuuu..tu l-ai votat, tu ii dai bani sa faca ce vrea unui incult cu fata de infractor

ciolanus  •  26 octombrie 2015, 7:52

"reducerea vitezei pana la limita evitarii oricarui pericol" - cred ca despre asta e vorba, restul reprezinta doar un pretext sa cerem demisia unuia. Nu stiu de ce atunci cand moare un politist sau militar toate lumea plange. Daca murea orice alta categorie, mai faceam tam-tam?

IONUT  •  26 octombrie 2015, 8:19

Domnule Tolontan eu cred ca trebuie separate planurile. Moartea politistului (o tragedie) nu are legatura directa cu Oprea. Putea foarte bine sa moara in timpul unei patrulari de rutina. Aceast nefericit eveniment a evidentiat un posibil abuz al unui demnitar si acest lucru trebuie cercetat si eventual luate masuri. Dar separat de tragedia in sine.Demisia lui Oprea se justifica in situatia in care se va dovedi ca a folosit abuziv, ilegal o coloana oficiala si punct. De moartea politistului pot fi, eventual, facuti raspunzatori constructorii, cei care au sapat groapa si nu au semnalizat-o corespunzator (daca asa s-a intamplat).Vad ca in aceasta directie nu marsaza nimeni. Sa inteleg ca, daca politistul murea, in aceeasi groapa, dar in timpul uneie misiuni de rutina, nu mai era nimeni vinovat (eventual el)? Chiar, din imaginile aparute, politistul era in urma coloanei, o incheia, cum de toate masinile din fata au trecut fara probleme de gropi si doar politistul nu le-a vazut? Nu-l apar pe Oprea, mi se pare unul dintre cei mai abjecti, inculti, aroganti.... oameni, ma doare folosirea unei drame in jocuri politice si in manipulari, lucruri intamplate in numeroase alte situatii...

Eu  •  26 octombrie 2015, 8:27

Stau si ma minunez cat de penibila e situatia: 1. Vad o categorie de cetateni care sustin ca toata campania este clar una politica deoarece nu poate fi acuzat oprea de uciderea acelui politist. Corect, DACA, acea coloana oficiala avea justificare legala, altfel, daca nu exista coloana nu exista nici incidentul. 2. Vad des pe astfel de spatii virtuale de commentu-uri, unii, care din lipsa de argumente care sa apere nevolnicia politicienilor preferati, se operesc la acuza "basistule (lor)". Ok, dar basescu nu mai e de aproape 3 ani in functii de conducere, si perspectivele de a reveni, sa vim sinceri sunt inca foarte reduse, si chiar daca ar reveni ar fi vina exclusiva a clasei poltice, deci povestea asta cu basistii este atat de depasita incat cei care o folosesc nu pot fi decat penibili. 3. Ma uitam duminnica la stiri pe un post tv, si deoadata apar imagini de la o sedinta UNPR, fratilor era atata rosu in sala aia incat si Ceausescu ar fi fost invidios si probabil ar fi renuntat instant la carnetul de membru PCR pentru cel UNPR. 4. Pentru cei interesati ii sfatuiesc sa studieze dpv istoric revolutia din 89 si perioada ulterioara revolutiei de construire a "democratiei" in romania. Daca sunteti suficient de deschisi la minte va garantez ca dupa analiza tuturor informatiilor veti intelege ca fanatismul politic in romania are doua surse. Fie interese personale fie prostia. Asta pentru ca daca esti suficient de intelept intelegi ca politicul nu a avut in ultimii 25 de ani nici o legatura cu electoratul.

tudor costel  •  26 octombrie 2015, 8:55

Dle.Tolontan regulile acestui site sunt valabile pt. toata lumea sau se aplica numai antibasistilor si antifcsbistilor? Si in alta ordine de idei, ce legatura este intre Oprea si TVR si sport ?

cristian  •  26 octombrie 2015, 11:36

Poate ar trebui sa nu uitati ca vorbim de o meserie plina de riscuri. Poate trebuia sa faceti ceva inainte sa se intample nenorocirea. Poate ar trebui sa vorbim despre salariile mizere cu care sunt platiti acesti oameni (politisti) ca sa isi riste viata. Din pacate faceti acest scandal pentru a executa ordinele pe care le primiti si voi presa. Din prima clipa am avut senzatia ca celor din presa sau din opozitie nu va pasa de bietul om. Pur si simplu aveti un subiect voi presa si un motiv sa ceara demisia guvernului opozitia. E trist.

Alexa  •  27 octombrie 2015, 11:30

Pentru moartea politistului sunt 2 mari vinovati: 1. Domnul Oprea care a folosit ilegal coloana oficiala. 2. Cei care nu au semnalizat groapa. Nu inteleg ce ne tot ascundem atata dupa degete si ce se tot taraganeaza atata. Intr-o tara normala, acesti vinovati ar plati pentru ucidere din culpa. In Romania nimeni nu e tras la raspundere, orice s-ar intampla, asta pentru ca ori nu exista legi, ori nu se respecta cele existente. Presa si poporul sunt singurii care se pot revolta. Da, se poate sa ne revoltam, pana pleaca sleahta de banditi, pe care noi ii platim. Asta se pare ca nu intelege poporul, ca noi suntem sefii, noi platim din buzunarul nostru acesti oameni si aceste servicii.

Mircea  •  29 octombrie 2015, 21:09

@tanti: esti serioasa? oprea ar trebui sa fie ultimul care isi da demisia? tu compari pe ponta care a plagiat cu unul care din nesimtire *** un om? stimata doamna! acest oprea a beneficiat de 1600 de coloane oficiale intr-un singur an. esti intreaga la minte? cum poti ca macar sa gandesti ca ar trebui sa fie ultimul care sa isi dea demisia? adica dumneata compari *** cu ceea ce face ponta? esti cumva angajata la MAI si ti-a dat oprea ceva pomeni?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Teodorescu  •  23 septembrie 2016, 18:33

TVR nu va fi niciodată liberă pentru ca reprezinta un capital politic imens în influențarea restului țării și manipularea acestor oameni, fără de care PSD-UL nu ar mai fi decât un simplu 0.

Comentează