Mutu, găletușa electorală a lui Maior

De un deceniu, Adi Mutu apelează la înțelegerea noastră. Nici nu cere mult, sîntem bine față de cei din Târgu Mureș! Ei contribuie cu bani la revanșa pe care fotbalistul o tot promite față de el însuși

miercuri, 20 ianuarie 2016, 7:02

Mureșenii îl așteptau pe Loți Boloni, iar, cînd a sosit, acesta a coborît din avion și s-a recomandat: “Sînt Mutu. Adi Mutu”.

Transferul lui Mutu la ASA e ultima găselniță de imagine a viceprimarului Claudiu Maior. În loc să dea cizme de cauciuc și găleți, el îl dă votanților pe Adi Mutu.

Acesta e adevărul. Mutu nu e un transfer fotbalistic, e un breloc electoral.

Vin alegerile locale în primăvară și Maior și-a făcut calculul. “Dacă nu pîine, măcar circ!”. Cu 7.000 de euro pe lună, Mutu va fi cel mai bine plătit bugetar din județ, căci din bugetul local îi vin vedetei banii.

Nici măcar în India n-a jucat pe bani publici.

Nu că India ar fi un model de societate înapoiată, uite că profesorii sînt plătiți cu echivalentul a 800 de dolari pe lună. Nu există oraș indian care să nu aibă reclame cît vezi cu ochii la școli și universități.

Din întinderea de apă a Keralei și pînă în Delhi și de la granița muntoasă cu Bhutanul și pînă în Mumbaiul epatant al rajahilor, la doi pași de Pune a lui Mutu, o țară de peste un miliard de locuitori muncește din greu pentru viitor.

În sucontinentul pe care Salman Rushdie îl numea, cu afecțiune, ”subcondiment”, trenurile au o medie de viteză mai mare decît în România. Ceea ce nici nu e de mirare, de vreme ce la 1900 India britanică așternuse de cîteva sute de ori mai mulți kilometri de cale ferată decît China, de pildă.

Între timp, ambele țări au decolat.

La noi, edilii îl pun pe Mutu pe programul meciului. Să vină lumea să-l vadă pe Briliant, asta-i tot ce ne preocupă!

Ce inspirat a fost președintele României cînd de bună voie, nicidecum la lobbyul gigantic al companiilor de medicamente, noile firme de armament ale lumii în materie de intangibilitate, a întors legea care interzicea publicitatea pe tv și radio la pilule. Mutu merge cu mult antinevralgic.

N-a existat în istoria orașului transilvan o echipă mai veselă decît cea de acum.

Pînă și N’Doye s-a trezit din sentimentul posac al pierderii de sine. Cu Mutu și Marius Constantin se poate naște o frumoasă frăție de crucea nopții. Hangiii își freacă mîinile.

Va fi un nesfîrșit carnaval.

Simți în aer sentimentul că ne luăm țara înapoi. Nu eu, că nu sînt un tînăr frumos și liber. Claudiu Maior e.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

dan t  •  20 ianuarie 2016, 7:16

daca mutu mergea la fcsb ca marica...ce i mai pupati voi....manutele si alte parti....! asa insa...orice nu e de la fcsb sau nu a ajuns la fcsb....dai misto,dai critica...

ion bulan  •  20 ianuarie 2016, 7:21

Multa ura poti avea domnule impotriva lui Mutu..Citeodata esti de neinteles,de neacceptat...Sunteti citiva ziaristi care distrugeti tot ce atingeti...incercati sa atingeti...De ce???????????????????Cinste celui care l-a adus la o echipa romaneasca..Mutu e iubit domnule ziarist de noi romanii,chiar daca voua nu va place...Incearca sa scrii de marea impresara de Dabuleni lubenitzareasa Romaniei care minte de ingheata apele.....Sincer sunteti cea mai mare dezamagire pe care am avut-o in 2016...astept confirmarea ca ura ta este fara ....dimensiuni!Jalnic..n-est pas?

Sandokan  •  20 ianuarie 2016, 7:22

Corect! Dar ASA nu este singura echipa sustinuta din bani publici, va rog sa le enumerati pe toate, de la fiecare prezentand cea mai mare remuneratie platita din bani publici (nu pot sa nu ma gandesc la Pandurii).

Liviu  •  20 ianuarie 2016, 7:28

Salariile profesorilor în India sunt de la 1.500 la 30.000 rupii.
Deci intre 20 € și 400 €
Puteți verifica pe google...

Liviu  •  20 ianuarie 2016, 7:30

Salariile profesorilor în India sunt de la 1.500 la 30.000 rupii.
Deci intre 20 € și 400 €
Puteți verifica pe google...

alexbibirica  •  20 ianuarie 2016, 7:52

politrucii pedelaci ... in frunte cu florea,primarul intrat pe mana dna-ului !

son  •  20 ianuarie 2016, 8:10

Rushdie?

florentin deac  •  20 ianuarie 2016, 8:13

Avand in vedere ca Transil si-a cumparat locul in campanie electorala a lui Florea, iunie 2008, pentru a se inventa hoteste ca FCM si transforma, tot hoteste, in ASA, tot ce fac cei doi penali etnici ai PDL Mures e smecherie din banii publici pentru imaginea lor electorala. Maior se viseaza primar, i se face reclama din sute de mii de euro banii publici - prin Catana care se lauda ca duce presa proasta la notar, pentru a stabili... cotele - si e pomenit cu mita Coral de EVZ, prin Kagan Ildiko. Insul a luat ilegal 35.000 de lei pe unPFA de inginer cu diploma la 40 de ani, inventat cu o zi inainte de angajare la penalul de sef al lui din partid, 5 iunie 2012. Partea frumoasa e ca tot ASA-ul lui Maior si gasca inepta din PDL si de la firmele de transport subventionate din banii publici umfla 100.000 de euro anual. Oficial, pentru cupa liceelor si dedicatie pentru amicul Joma si DNA nu se sesizeaza de magarie, cum nu se simte pentru contractul de asociere FCM care prevede 50 la suta din sumele obtinute din vanzarea jucatorilor pentru buget. In realitate, nu se plateste nimic si seful de partid ii cumpara lui Maior si instalatia de nocturna de 200.000 de euro pe care o foloseste gratis, ca pomana porcului. Campanie electorala nesfarsita la penali romani caracteristici Targu-Mureșului, votati de UDMR!

csabi  •  20 ianuarie 2016, 8:23

prea mult comentariu fara rost....fiecare sa stea in ograda sa si sa faca ordine acolo pana nu ajunge macar un pic de vedeta !!!povesti povesti ca sa avem ce scrie .

vasglo  •  20 ianuarie 2016, 8:41

Catalin,
Dar ce mai cauta ASA in prima divizie dupa "mita din elicopter" in urma careia Avram, seful arbitrilor la acea vreme, a fost condamnat la inchisoare pentru ca a primit mita de la Terbea, unul dintre finatatorii/sponsorii fostei FCM, devenita ASA prin rebranduire? Mituitorul n-a mai fost condamnat ca a murit intre timp!(sic)
Nu crezi ca este un subiect demn pentru Catalin&Mirela, coruptia din fotbal si modul cum e bagata sub pres de oficialii FRF cu interese in judetul Mures?
Iata ce spune Regulamentul disciplinar FRF, ala care nu se mai aplica in cazul ASA:
"Articolul 60 – Corupţia/Pariurile sportive/Integritatea competițiilor
1 Persoana care oferă, promite sau acordă un avantaj nejustificat unui organ al FRF/LPF/AJF, unui arbitru, jucător, oficial sau altei persoane care se află sub incidența prezentului regulament, în nume propriu sau al unui terţ, în scopul de a-l determina să încalce statutele şi regulamentele
FIFA/UEFA/FRF, sau să favorizeze o persoana sau un club, va fi sancţionată în mod cumulativ:
a) cu o penalitate sportivă de la 100.000 la 300.000 de lei;
b) cu interzicerea oricărei activităţi legate de fotbal şi cu interzicerea accesului pe orice stadion pentru 2 ani;
c) retrogradarea primei echipe a clubului în categoria imediat inferioară.
2 Solicitarea, acceptarea promisiunii sau primirea unui avantaj nejustificat se sancționează în conformitate cu prevederile alin. 1 lit. a) - c) din prezentul articol.
3 În cazuri grave sau în caz de recidivă, sancţiunile prevăzute la alin. 1 lit. b) de mai sus pot fi înlocuite cu interzicerea oricăror activități legate de fotbal de la 2 la 3 ani."
Avram, MITUITUL, era seful arbitrilor, iar ca sa nu fie dubii cu privire la persoana MITUITORULUI, iata ce zice acelasi Regulament cu privire la persoanele care se supun acestuia:
"Articolul 4 – Persoane
1 Următoarele persoane se află sub incidenţa acestui regulament:
a) membrii afiliați la FRF și oficialii acestora, precum și oficialii LPF;
b) sponsorii şi finanţatorii cluburilor;
c) alte persoane a căror apartenenţă la un club este de notorietate şi nu a fost contestată până la momentul săvârşirii unei abateri;
d) jucătorii, antrenorii;
e) oficialii de meci;
f) agenţii de jucători/intermediarii şi agenţii de meciuri sau persoane cu atributii echivalente;
g) oricare persoană autorizată de FRF, LPF, AJF/AMFB sau un club să desfăşoare activităţi în legătură cu un joc, competiţie sau alte evenimente organizate de acestea;
h) spectatorii."
Deci, si numai ca spectator Terbea era sub incidenta Regulamentului FRF! Ori, stie toata lumea ca el se incadra plenar la pct. b) si c)..
Si atunci, intreb inca o data: de mai joaca ASA in Liga 1?..

widoqq  •  20 ianuarie 2016, 8:48

Mai bine era sa fie platit de banii furati de ciobanul puscarias, nu!?

Spandy  •  20 ianuarie 2016, 8:54

Dle Tolontan nu credeți ca un subiect mai interesant era câți jucători din liga 1 sunt impresariati de Ana Maria Prodan? Credeți ca este normal și moral ca jucătorii din echipa ta să fie reprezentați de soția antrenorului cu care te lupți pentru titlu? Văd ca deschideți subiecte în legătură cu administrațiile locale care finanțează sportul dar de ce acum când a venit Mutu la ASA și nu mai înainte. În liga 2 este aceeași situație sunt câteva echipe cu patronat iar restul de primării ,oare lupta pt promovare din play off nu poate să fie influențată .Nu am auzit ori citit un subiect despre acest lucru sau nu avea legătură cu FCSB .

Ciprian  •  20 ianuarie 2016, 9:01

Daca faceum urmatorul joc de imaginatie: la primul meci jucat la Tg Mures cu Mutu in echipa se vand 10.000 de bilete a 5 euro. Sunt deja 50.000 de euro. Se mai vand vreo 1.000 de tricouri la 30 de euro bucata. Se mai aduna 30.000 de euro. Cu Mutu in teren, ASA ocupa nu locul 6, c locul 5. Plus de 200.000 de euro la bugetul clubului din drepturile TV. Unde e pierderea ?

Gelu Romanu  •  20 ianuarie 2016, 9:02

Taticu', galetusele, lopatelele si alte plasticuri ieftine prind, la voi pe splaiurile dambovitene, in tiganie... Poate tanjesti si tu dupa ele, ti-ar fi se folos la halit cacao, nu? Ce zici?

Cipri  •  20 ianuarie 2016, 9:15

M-am amuzat teribil!

mihai231  •  20 ianuarie 2016, 9:19

De data aceasta, Cataline nu ai dreptate .Mutu si cei din urma sositi au dat cu subsemnaatul ca/si vor primi lefurile in iunie atunci cand intra in contul clubului sumele aferente drepturilor tv.
Nu spun asta ca as avea vreo simpatie pentru Mutu, doamne fereste, este un jucator care trebuia sa puna ghetele in cui, insa trebuie sa fim echidistanti.Si pana la urma, asta este, bugetul primariei nu va fi afectat cu plata salariului lui Mutu.
Nu asta este problema, dupa cum spui tu ar fi trebuit sa sari si la gatul Panduriilor, ce ei nu sunt platiti de catre o societate de stat care are foarte multe pierderi????...Tot asa ar fi trebuit sa te iei si de Iasi, primarul Nikita nu a contri buit la binestarea clubului???...Pe aceleasi principii, trebuia sa spui pe sleau si de Crai/Olgutza, membra PSD, chiar daca acolo mai este si un Rotaru, ce , acest domn plateste integral salariile jucatoriilor de la CSU???...si tot asa trebuie sa vorbesti si despre Timisoara......nu mai vreau sa continui...dar , daca s/aer face asta inseamna ca, campionatul nostru este compromis, atunci hai sa facem un campionat cu Fcsb, Astra, Dinamo si alte trei cluburi, campionat in care fiecare vor juca cu fiecare tot de atatea ori pana se ajunge la un total de 40 de meciuri jucate s/atunci vom fi cu toti fericiti.
Problema care ma macina pe mine (pe tine, nu cred) este ca dupa parerea mea, Asa este un club care/si pastreaza integritatea si onoarea, abia astept renumitul play off in care meciurile nas/fin vor tine cap de afis si unul dintre cei doi se va prabusi, si in aceasta ecuatie care nu este cu doua necunoscute ci trei pentru ca intra si Pandurii ,pana la urma d/nul Iordanescu este ..stelist de mic:))...se va forma o cooperativa din care una va fi castigatoare, celelalte trei Astra, Dinamo si Asa vor privi neputincioase...
De asta eu am spus cu o saptamana in urma despre ancheta TRX/ul ala al d/lui Numbert, la care tu ai raspuns ca nu te intereseaza, nici pe mine nu ma intereseaza sa/i fie de bine, dar era cu subinteles , pe mine si nu doar pe toata suflarea fotbalului, ne intereseaza ce beau baitii din acele pungute, nu de alta dar am vrea si noi sa luam poate asa vom deveni Supermani in doua saptamani.
Dar, dupa raspunsul tau mi/am dat seama instantaneu ca nu trebuia sa/ti pun o asemenea intrebare , eu uitasem de mult ca si dumneata la fel ca si domnul Iordanescu, esti stelist de...mic, si politica ziarului te obliga, dealtfel de doua saptamani nu vedem decat articole despre jiji si ce rebuturi de la talcioc mai cumpara jiji si ce face jiji toata ziua si familia PRODANKA cum tunde porcul de craciun , in schimb despre celelalte formatii cate un pasaj trecator....si la buna vedere.

ionut  •  20 ianuarie 2016, 9:22

Spandy : cine te obliga sa tii acei jucatori in echipa ? Ai urme de indoiala cu privire la moralitate, corectitudine, a lor sau a impresarului ....nu-i iei/nu-i mai tii. Simplu. Cat priveste articolul, stau si ma intreb daca domnul Tolontan citeste acest ziar ? Pare un paradox, nu ? Sau daca-l citeste dar nu da crezare informatiilor din el...si mai tare nu ? De ce spun asta, pentru ca in acest ziar a aparut un articol cu un titlu de genul ,,fotbal pe datorie,, in care erau ridiculizati conducatorii lui ASA pentru ca ar fi stipulat in contractele cu jucatorii ca acestia vor fi platiti la vara din drepturile TV. Unde-i adevarul, unde-i informatia pe care un jurnalist o da, faptele pe care acesta le prezinta ? Care articol este inexact ? Primul sau acesta ? Domnule Tolontan ?
PS - care o fi explicatia pentru aparitia a doua articole, discutabile din punct de vedere al exactitatii informatiilor si care au evident rol de a lovi intr-un club de fotbal (este adevarat in acest articol mai cu ricoseu din viceprimar). Mai ales ca, in primul articol, stirea de senzatie nu e o stire atata timp cat tot fotbalul romanesc se joaca ,,pe datorie,, in acest moment (mai mult sau mai putin scris negru pe alb in contracte).

arayas  •  20 ianuarie 2016, 9:23

Voi, ziaristii de "sport" l-ati umflat pe ratatul asta nu de zece, de 20 de ani incoace. Ba la nationala, care nu mai putea fara Mutu, ba transferuri SF pe la Real sau Avintul Carpinis.... Asta NU a fost fotbalist de top niciodata. Never. Nici el, nici Marica sau altii. La cit au jucat Stefan Radu sau Chivu in Serie A, de exemplu, nu ne-ati impuiat capul cu ei cit de tare ne chinuiti cu tragatorul asta de nara stinga. Credeam c-a incheiat naiba cariera lui de mascarici ca sa citim si noi altceva. Deci, trageti tare baieti cu Briliantul (stati 5 secunde sa ma tavalesc pe jos de ris) si poate il ia nea Pupatorul de icoane....pardon, nea Puiu, la nationala la IEURO. Show must go on.....

Targ-muresean.  •  20 ianuarie 2016, 9:25

Ai uitat sa treci la p.s. Forza fcsb domnule autor....cum le mai stii tu pe toate....

Costin  •  20 ianuarie 2016, 9:42

Comentariile arata ceea ce era oricum evident: ca natie ne meritam soarta ! Tot raul, abuzul de putere, coruptia, este exact ceea ce merita romanul frumos si liber. Comentariile sunt daramatore pt speranta unora ca mine, ca putem domina sistemul. Nici vorba, vrem circ. Suntem blestemati ,dar nu de conducatori, ci noi, cei condusi .Noi ne blestemam zilnic. Din tot articolul tau, oamenii au inteles doar ca FCSB e rau, miticii prosti, aveti ceva cu ASA...nu sunt fan Mircea Badea, dar oh da...poporul asta isi merita soarta.

Cătălin Tolontan  •  20 ianuarie 2016, 9:46

@Costin: nu, nici un popor nu merita sa ramina subdezvoltat. Si nici nu cred ca faptul ca oamenii au opinii diverse e un semn al subdezvoltarii. In fond, nimeni nu si-ar dori, probabil, ca echipele sa-si plateasca vedetele de la buget. Dar pasiunea pentru un club e mai mare. De aici si polemica. Daca le-ar veni pe factura de la primarie "Plata fotbalisti" ar reactionat altfel.

misu  •  20 ianuarie 2016, 9:51

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionut  •  20 ianuarie 2016, 9:59

Domnule Tolontan, insistati cu plata lui Mutu de la buget ??? Sunteti sigur ? Este o informatie sau o opinie ? Dati atunci si o dezmintire la articolul aparut in ziarul dumneavoastra. Informati-va corect cititorii.

emg  •  20 ianuarie 2016, 10:07

paine si circ - functioneaza de mii de ani

Spandy  •  20 ianuarie 2016, 10:14

Ionut este adevărat ce spui tu dar te pui în fața faptului implinit,exemplu Sumudica când s a dus la Astra îl avea în lot pe Enache și poate mai sunt alții de care noi nu stim . Acum în situația asta probabil când a venit Reghe la FCSB v or să l vândă acolo. Eu îmi doresc o listă cu jucătorii impresariati făcută publică dar lucrul acesta este imposibil în România ,dacă într o anumită situație decisivă crezi ca jucătorii reprezentați nu l ajuta pe Reghe ,de ce la arabi nu a reușit ,de ce la bulgari la fel nu a folosit aceleași metode "revoluționare" cum spun ziariștii sau nu au fost indirecte.

Perkele  •  20 ianuarie 2016, 10:16

Hangiii poate se bucura, dar sunt sigur ca ospatarii nu

MM  •  20 ianuarie 2016, 10:43

Domnule Tolontan, daca Mutu mai poate sau nu ramane de vazut.
Sa compari sa lasi impresia ca India ar fi mai dezvoltata decat Romania este o mare minciuna. Nu trebie sa te vaccinezi cand vizitezi Romania, daca vizitezi India fara vaccin s-ar putea sa nu te mai intorci. Nivelul Indiei de dezolvare pentru majoritate populatiei este *** nostru.
Bineinteles ca au cale ferata mai veche decat a noastra. A fost facuta de englezi ca sa-i exploateze de toate resursele (ceai, condimente, etc).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vasglo  •  20 ianuarie 2016, 10:46

@ionut - stirea cu privire la acordul fotbalistilor de la ASA ca sa-si primeasca salariile tocmai la vara, din drepturile TV, a fost aruncata in media de un oficial de la ASA, pe nume Mara....De ce oare? Hai sa fim seriosi!.....-:)

Marius  •  20 ianuarie 2016, 10:54

Foarte interesanta strategia autorului articolului. Toate comentariile sesizeaza caracterul indoielnic al informatiilor acestui articol, care naste contradictii in acest ziar de sport (ba ca mutu e platit in viitor, nu din bani publici, ci din drepturi TV, astfel cum GSP informase anterior publicul, ba ca ar fi platit din bani publici, astfel cum isi exprima autorul acestui articol opinia...ciudat , totusi, ca nu a reclamat anterior plata din bani publici, daca asa o fi, si a celorlalti jucatori de la ASA, imprejurare care da o nota de personalism acestui articol), iar autorul comenteaza singura postare pozitiva. Postare ciudatica, care nu sesizeaza dubiul pe care il naste articolul in privinta realitatii si corectitudinii informatiilor furnizate, dar gaseste de cuviinta sa "loveasca" in celelalte comentarii. Curios! Chiar cu "miros" de alter ego, acest @Costin.

Mannecken  •  20 ianuarie 2016, 10:57

Clar pentru toata lumea ca este un articol scris împotriva viceprimarului din Târgu-Mures nu despre Adrian Mutu. Nu sânt din Târgu-Mures. Ca sa aratam ce cultivati sântem, se face o tura prin India unde aflam ca indienii au renuntat la cai si calaresc trenul.Când calatoresc. Chiar, a calatorii are de a face cu calul? Ne luminezi lanterna Catalin Tolontan? Profesorii au salarii mai mari decât doctorii la noi si fiecare scoala are spital propriu.
La oricare echipa din România ar fi venit, Mutu ar fi atras mai multi spectatori. Daca o sa fie comvocat la nationala( Doamne fereste) presedintele o sa se compromita pentru ca a facut pact cu companiile de medicamente( vaccin , ca este mai profitabil si cinstit) si armament. Sa poata Adrian Mutu sa aiba de la bugetul de stat calciu si pistol cu apa. Intr-un trecut îndepartat,când indienii mai aveau arc si se tratau cu plante,apreciam mult articolele tale. Te duci grav pe derdelus. Si ce spun nu are de a face cu puternicul loby al dezapezirii.

ionut  •  20 ianuarie 2016, 10:58

Spandy, aceste liste de care vorbesti sunt secrete in masura in care toti cei implicati (jucatori, cluburi, impresari) vor acest lucru. Altfel spus nimic nu opreste Astra sa faca publica lista cu jucatorii sai si cu impresarii lor, daca acest lucru ii foloseste la ceva. Fii convins ca in cercul lor, al fotbalului, fiecare stie impresarul fiecaruia. In ceea ce priveste reusita lui Reghe afara este clar, nu avem antrenori de valoare, nu avem jucatori de valoare. Nu de valoare internationala, sunt buni aici, intre noi. Pai nu vezi pe unde si cu ce reusite au antrenat marile noastre valori : Petrescu, Contra, Andone, Dorinel, Rednic. Cei mai tari in tara, zero afara. La fel si cu jucatorii, in ultimii 10 ani. Un oarecare succes prin Bulgaria este maximul. La arabi nici nu se pune problema, esecuri pe linie, inclusiv, anticipez, Budescu.

Andy  •  20 ianuarie 2016, 11:17

Va invit la un eveniment https://www.facebook.com/events/874928239294699/

florin  •  20 ianuarie 2016, 11:30

Sunteti usor in eroare, domnule Tolontan, Stela Popescu si cantaretul ala de slagare au facut lobby, nu firmele de medicamente. Si sunt nedumerit : lobby sau trafic de influenta? This is the question! Pana la urma, treaba cu reclamele la pastile e ca si scandalul cu facturile la gaze si curent electric. Daca suntem prosti si nu ne informam (mai ales cand e vorba de banii si sanatatea noastra) suntem "iremediabili".
Referitor la subiectul principal, parca era o ancheta DNA ongoing... Tupeu de borfas, vorba cantecului

Beni  •  20 ianuarie 2016, 11:45

Domnule Tolontan, ai intrat cumva în politică şi nu ştim noi?
Te finanțează partidele roșii?!
E mai bine să rămâi la stadiul de SPORT.

Beni  •  20 ianuarie 2016, 11:53

Dacă îl aducea pe Boloni, ziceai că l-a adus ca să se pună bine cu maghiarii..
Ca bun român, trebuia să îl lase pe Mutu ca să plece prin deserturi sau în jungle la străini..
Bine gândit Tolo..

Stelist=Roman  •  20 ianuarie 2016, 12:18

Beni...partidele rosii sustin echipele primariilor din bani publici si cele de suflet (gen dinamo)

titi_rulment  •  20 ianuarie 2016, 12:56

Pt cei care injura si fac comparatii cu steaua si alte echipe: N-ati inteles nimic...e vorba de bani publici...ring a bell?!?! ...daca nu...e trist!

dodo  •  20 ianuarie 2016, 13:14

Spui prostii si manipulezi banii ii ia din drepturi tv !

mihai231  •  20 ianuarie 2016, 13:28

bravo Ionut, pentru ca si eu cand am scris exact la asta m/am referit la articolul din gsp in care se spune negru pe alb ca, fotbalisti vor fi platiti in iunie din drepturile TV....in fine nu m/ai asteptam raspuns de la d/l Catalin, culmea ca dumneata il intrebi daca a citeste ziarul, eu ma intreb: culmea , cum un sef al unui ziar nu citeste articolele care se publika, in fine, trecem si peste asta cu acel raspuns ca, daca ar veni plata fotbalistilor in factura de la primarie...eu am spus ceva...nu este poate corect ceea ce se intampla si am accentuat :nu sunt fan ASA , dar mie din punct de vedere sportiv mi se pare o formatie corecta, in situatia ASA/ului sunt peste jumatate din formatiile din campionat, atunci ce facem, desfiintam campionatul?

vasglo  •  20 ianuarie 2016, 14:44

Domnule, treaba asta cu "fotbalisti vor fi platiti in iunie din drepturile TV.." nu a fost nascocita de vreun jurnalist! Ea a fost "aruncata" in media de Mara, oficialul lui ASA, "la deruta". Faptul ca presa a preluat-o nu inseamna ca ea a si generat-o!
Asupra veridicitatii celor spuse de Mara am serioase indoieli, iar declaratia lui vine in contextul in care vicele Maior este anchetat pentru modul de finantare a echipei de fotbal. Crede cineva ca jucatori precum: Stancioiu, Velayos, Gonzales, Constantin, Balic,Muresan, Gorobsov, NDoye, Jazvic, Voiculet, Brandan, Dedov, L.Pedro, Costa, Pacurar, Ciolacu etc.. vor juca pe "burta goala" pana la vara!!...-:)

Cătălin Tolontan  •  20 ianuarie 2016, 14:51

MM: Da, India are o experienta democratica, o traditie in justitie si principii de buna guvernare peste cele din Romania. Ei incearca sa faca bine pentru peste 1 miliard de oameni, luati si asta in calcul, dimensiunea sarcinii. Si da, s-a dezvoltat mai mult decit noi in ultimele decenii. Apropo de calea ferata. E una dintre putinele tari din lume care isi mareste reteaua de cale ferata. Acum, nu cind era colonie.

Cătălin Tolontan  •  20 ianuarie 2016, 14:53

dodo: nu asa se face calculul. E un calcul haios cel pe care-l faceti dvs -) Bugetul unui club se compune din drepturi TV, finantari (publice sau private)... Cind banii intra in contabilitate nu mai stii daca bancnota din buzunarul lui Mutu vine din drepturi TV sau de la primarie. A.S.A. e un club finantat de Consiliul Local. in foarte multe feluri, directe si indirecte. Marea majoritate a cluburilor sint in aceasta situatie, daca sinteti de buna credinta va veti aminti cit de mult am scris despre Pandurii. Daca sinteti.

vali din paris  •  20 ianuarie 2016, 14:57

Nu sunt de acord cu cele scrise ! Mutu are ambitie, iar cand isi doreste ceva, si obtine! O sa-l vedem cu totii la Paris, in vara ! Curaj Mutu, Adi Mutu !

Beni  •  20 ianuarie 2016, 16:11

Aştept răspunsul la întrebarea: ce partid te finanțează?
Nu cumva să lăsați A.S.A.-ul să evolueze.
Pe care deranjează echipa asta şi evoluția rapidă a ei?

Marius  •  20 ianuarie 2016, 17:09

Este adevarat ca un club are mai multe surse de finantare. Dar in cazul lui Mutu, s-a explicat clar prin reprezentantii clubului (deci cea mai sigura si corecta, pana la proba contrara, sursa de informare), iar GSP a informat anterior in acest sens, ca salariul sau va fi platit la vara, cand se vor incasa drepturile tv, DECI DIN DREPTURILE TV, ci nu din contributia de la buget. Articolul are o pista eronata. Ramane intrebarea cu privire la motivul pt. care nu s-a scris despre salariile de bugetari ale celorlalti fotbalisti ai ASA, ba chiar recenti inregimentati, precum Tucudean etc.

Cătălin Tolontan  •  20 ianuarie 2016, 17:30

@beni: partidul acesta ma finanteaza
https://www.tolo.ro/2016/01/17/ninsoarea-trece-stadionul-ramine/

BR  •  20 ianuarie 2016, 17:30

Ai zis-o bine Tolo;e chiar asa!cu Maior...

vasglo  •  20 ianuarie 2016, 18:15

@Marius - Catalin a explicat clar ca sa inteleaga toata lumea si sa nu mai cada in plasa manipularilor venite de la persoane din conducerea clubului ASA. Fondul de salarii e unul singur si din el se platesc toti fotbalistii. Nu exista un fond de salarii pentru Mutu si altul pentru ceilalti fotbalisti. Fondul de salarii reprezinta o parte din totalitatea intrarilor banesti/incasarilor clubului, respectiv bilete, sponsorizari, marketing, drepturi tv, finantari diverse (in cazul ASA, finantari de la Consiliul Local).. Daca drepturile TV si alte finantari PRIVATE, ar indestula fondul de salarii al jucatorilor si restul stafului, inclusiv taxele si impozitele aferente, deplasari, transport, etc., ma intreb, de ce ar mai fi nevoie ca din taxe si impozite locale Consiliul local sa ma faca finantari in contul clubului de fotbal?? De infrastructura fotbalistica, teren baze de antrenament, reparatii intretinere se poate ocupa direct Consiliul local prin unitatea sa specializata! Numai in editia 2013-2014 ASA a primit de la Consiliul local 7,5 milioane lei (cca 2 milioane euro la cursul de atunci). Oare niciun leu din acesti bani nu a ajuns in buzunarul jucatorilor?-:)

Muresan  •  20 ianuarie 2016, 18:18

As. Sp. Ardealul bla bla bla (ASA) va lua o teapa pe masura de la seceta de maior ! Cica joaca pe CAIET 6 luni ..pai inainte de acest termen sunt alegerile locale ..iar daca nu mai raman in fruntea caseriei bugetului local ...ADIO SALARII ADI MUTU&ASA !!!

aldo_m  •  20 ianuarie 2016, 19:01

Cataline ,vad ca scrii intr-un ziar de sport, dar naravul cu politica nu l-ai putut lasa , cum te banui eu, baiatul serviciilor . Ma asteptam sa spui udrea e de vina ca a venit mutu la mures, daca tot imbini sportul cu politica, de ce nu faci o dezbatere despre cum fotbalul nu e ajutat de politica , ci e doar instrument electoral , spune si tu cum e in alte tari ,sa facem o comparatie , ca daca intra DNA putin mai tare la mures , saracu mutu ramane fara salariu si tu nu poti dormi de grija celor din mures ,dar la petrolul cum e? dar la tg jiu cum e? sau la tg jiu n-ai voie sa te intrebi ca se supara serviciile pe tine ,pari inteligent ,dar nu pot sa-ti dezlipesc eticheta de baiat al serviciilor caruia i se da o tema .Parca ai devenit un fel de Cornel Nistorescu ,care nu mai avea teme, de abordat.

Comentează