Academia SRI l-a dat afară pe Secureanu! A dispărut și conducătorul lui de doctorat: generalul Onișor. Onișor: ”Secureanu elabora o teză curajoasă de doctorat despre securitatea sanitară a României”

După cei cinci căpitani și colonei SRI și SIE, faceți cunoștință cu un general din cercul lui Secureanu!

luni, 16 ianuarie 2017, 6:39

”Secureanu a conștientizat că securitatea României are și o problematică medicală. Nu mulți văd asta. Teza de doctorat conceptualiza această strategie în favoarea omului”General de brigadă Constantin Onișor, coordonatorul doctoratului managerului de la ”Malaxa” la Academia SRI

 

Investigație de Mirela Neag, Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan

Vineri, 13, pisica neagră.

Noroc cu Masoneria bună!

Vineri, 13 ianuarie 2017, generalul  de brigadă Constantin Onișor, fost șef al școlii doctorale a Academiei SRI, intră în sediul din Măgurele al firmei Sanimed Internațional Impex SRL.

Sanimed se prezintă ca o companie de biotehnologie avansată.

Firma are 28.000 de contracte cu instituțiile publice, în general spitale cărora le vinde de la medii de cultură la comprese sterile.

27,8 milioane de euro reprezintă contractele din sănătatea publică ale Sanimed, în perioada 2007-2015

Și e deținătoarea unui site protejat, astfel încît simte și dacă pasărea zboară pe deasupra domeniului său de internet.

90% din aceste contracte sînt cumpărări directe, dar valoric celelalte 10% din contracte aduc grosul businessului.

La intrarea în Sanimed, Onișor e salutat cu mult respect, chiar dacă nu trece prin cea mai bună perioadă a carierei sale.

”Mai durează pînă vă vom răspunde de ce nu mai e Secureanu la noi”

În decembrie 2016, după ce Gazeta Sporturilor expune cazul ”Malaxa”, dintr-o dată numele lui Florin Secureanu dispare din lista doctoranzilor Academiei Naționale de Informații (ANI).

La întrebarea ziarului, ”De ce și cînd l-ați scos pe Florin Secureanu dintre doctoranzii dumneavoastră?”, Academia SRI răspunde: ”Vă vom comunica, dar durează!”.

Odată cu Secureanu a dispărut de pe siteul  ANI și generalul Constantin Onișor, cel care îi coordona doctoratul managerului.

În 2015, el pierde poziția de coordonator de doctorate, după ce jurnalista Emilia Șercan produce numeroase probe privind plagiatele sistematice din subordinea lui Onișor.

În decembrie 2016, după povestea cu Secureanu, Constantin Onișor dispare de tot, nu mai coordonează doctorate, academia îi reziliază contractul, ”de comun acord”, după cum explică generalul pentru Gazetă.

Acesta e și motivul, susține el, pentru care vineri, 13 ianuarie 2017, e văzut în sediul Sanimed.

Secureanu și grupul doctoranzilor la Academia SRI coordonați, până în decembrie, de Constantin Onișor. Numele celor doi au fost scoase de pe site luna trecută

Trei masoni și nepotul lui Fidel Castro

Secureanu nu este singurul om din domeniul sanitar care face un doctorat la Academia SRI.

Cătălin Hideg, patronul Sanimed, a fost și el pînă de curînd elevul lui Constantin Onișor, relație întreruptă de despărțirea dintre ANI și general.

Apar nume noi așa că e nevoie de răbdare ca să le parcurgeți.

Ei vă cunosc pe voi, pentru că trăiesc exclusiv din taxele de sănătate pe care le plătiți.

Avîndu-i ca acționari pe Hideg și un off-shore din Cipru, A.M. Biotechnology Services LTD, cu sediul în Larnaca, Sanimed face afaceri inclusiv cu nepotul lui Fidel Castro.

În 2011, firma încheie un parteneriat cu grupul antreprenorial Labiofam, condus de Jose Antonio Fraga Castro, în scopul de a distribui pe piața locală un medicament naturist folosit în tratarea cancerului.

Secureanu, Hideg și Onișor au și un alt punct comun: ei figurează pe listele organizațiilor masonice.

Firma lui Hideg și spitalul lui Secureanu sînt parteneri, mici în raport cu talia fiecăruia, 43 de încredințări directe în 7 ani, în valoare de doar 25.000 de lei.

Iar interesele lui Hideg, Secureanu și Onișor se mai intersectează într-un om.

hidegh (1)
Cătălin Hideg, doctorand la Academia SRI la Constantin Onișor și patron al Sanimed

Războiul clonelor de Malta

Directorul general firmei Sanimed se numește Marian Angheloiu, ”un vizitator frecvent și misterios în cabinetul lui Secureanu de la Malaxa”, după cum susțin angajați ai spitalului.

Misterios pentru că ”nimeni nu știe ce vorbeau”.

Arestat acum 10 ani pentru că a mijlocit o mită în mediul Academiei de Poliție,  Angheloiu capătă în timp încrederea lui Secureanu și a lui Hideg, teoretic adversari de moarte în lumea Masoneriei.

De ce?

Pentru că Hideg este mîna dreaptă a liberalului Iulian Moisescu într-o organizație secretă derivată din Cavalerii de Malta, atît de secretă că cere înlăturarea publicului din sală în momentul în care este dat în judecată de organizația-mamă.

Judecătorul se crucește și lasă publicul în sală.

Apoi decide în defavoarea clonei.

Hideg și Moisescu pierd drepturile să mai folosească sigla Cavalerilor de Malta.

Următorul care e vizat de Cavaleri este Florin Secureanu, prin organizația sa rivală cu a lui Moisescu și Hideg, dar la fel de ilegitimă din perspectiva Ordinului de Malta.

Iulian Moisescu (stînga) și Florin Secureanu (centru) la ceremonia în care cel de-al doilea a fost "uns" cavaler de Malta
Iulian Moisescu (stînga) și Florin Secureanu (centru) la ceremonia în care șeful de la Malaxa a fost uns cavaler de Malta

Secureanu se sperie

Potrivit unor relatări, Marian Angheloiu e axul care învîrte aceste relații.

Cu ceva timp înainte ca ziarul să publice investigația despre Secureanu, dar cînd Gazeta adună deja date și lasă urme, directorul de la Sanimed sosește val-vîrtej la ”Malaxa”.

”Angheloiu l-a tras pe Secureanu din birou și i-a spus, din partea lui Hideg, că e posibil să i se întîmple ceva!”, povestește o sursă a Gazetei.

Inițial, Secureanu crede că e vorba despre primul său dosar de la DNA, în care e acuzat că l-a mituit pe Dan Diaconescu.

Bănuiește asta pentru că Hideg, patronul Sanimed, este legat de Diaconescu, pentru  partidul căruia a candidat ca senator în 2012, fără să fie ales.

Dar amicul său Angheloiu îi spune că e vorba despre altceva.

Marian Angheloiu
Marian Angheloiu, amic cu Secureanu și directorul general al Sanimed

”Mi s-a terminat contractul cu Academia SRI”

Ați obosit. Și aveți dreptate. Sînt nume noi și povestea e încurcată.

Ori de cîte ori scrii despre acești oameni e ca și cum ai încerca să cartografiezi Pămîntul pe dinăuntru.

Poate devine mai clar cînd vorbesc ei despre ei.

-Domnule general Onișor, ați dispărut de pe siteul Academiei SRI odată cu Florin Secureanu. De ce nu mai conduceți doctorate acolo?
-Nu știu nimic de Secureanu. Nu știu de ce nu mai e el. Mie mi s-a terminat contractul.

– Ați avut contract pe un an?
-Nu, pe durată nedeterminată.

– Și, atunci, cum vi s-a terminat?
– Să vă explic. Din 2006 eu am avut contract nedeterminat pentru că era penurie de cadre militare academice. Sînt pensionar și au avut nevoie de mine. Dar acum cred că vor oameni mai tineri și nu mi-au reînnoit contractul. Eram angajat civil și probabil că pun pe altcineva. Am predat doctoranzii mei altor profesori. De aceea am și fost la firma Sanimed, unde spuneți că am fost văzut. Să discut cu Cătălin.

-Cătălin Hideg, patronul Sanimed?
-Da, cu el. Ne-am uitat împreună pe documentele doctorale și apoi ne-am văzut în altă parte cu profesorul Troncotă, care l-a preluat ca doctorand.

”Secureanu cunoștea oameni de la care mai ciugulea idei”

-Deci între plecarea dumneavoastră și colaborarea cu Florin Secureanu spuneți că nu este nici o legătură?
-Nu este!

-În ultima vreme au ieșit la evidență nu doar afacerile de la spital ale lui Secureanu, dar și felul în care și-a construit cariera academică. Chiar avea resursele pentru a da un doctorat?
-Secureanu avea trei calități în raport cu mine:

  1. Răspundea apelului. Era prezent cînd îl chemam.
  2. Nota ce-i spuneam.
  3. La termen preda documentul.

Scuzați-ne, dar acestea sînt calități ale disciplinei, nu atestă o valoare academică.
-Secureanu era manager de spital. Întîlnea oameni diverși, care să-l povățuiască.  Cunoștea persoane de la care mai ciugulea idei. A făcut trei ani din doctorat și nu-i pot reproșa nimic!

Teza lui Secureanu: ”Securitatea sanitară națională a României”

Constantin Onișor
Constantin Onișor, omul care coordona doctoratele la SRI și pe vremea lui Gabriel Oprea

-Care era tema tezei sale?
-Securitatea sanitară națională a României.

– (Faci cea mai frumoasă meserie din lume, aceea de ziarist, dar uneori poc-poc, îți plesnește ceva în tîmplă) Iertați-ne, probabil că n-am înțeles. Care era tema tezei de doctorat a lui Florin Secureanu  la Academia SRI?
-Securitatea sanitară națională a României! El definea valori, interese, necesități în privința sănătății populației. Și conceptualiza asta.

-Mai concret, vă rugăm, că noi sîntem neofiți.
-Vedeți dumneavoastră, securitatea unei națiuni are și o problematică medicală. Nu sînt mulți cei care văd acest lucru. Secureanu l-a văzut, a avut curaj. A propus o strategie interesantă.

”Da, eu i-am trimis referatele pe e-mail, dar după ce le primeam de la el”

– (Pocnește ceva într-o ureche. Întrebi ceva, dar nu mai știi ce.)
-Sigur că vă răspund. Secureanu mi-a trimis trei referate unde detalia. Securitatea națională sanitară, în concepția lui, se muta pe om, nu pe instituții.

Pe om?
-Pe relația dintre medici și pacienți, că ei ar trebui să facă regulile și nu instituțiile. El avea o calitate speculativă deosebită, umbla mult prin străinătate și vedea lucruri pe afară.

-Interesant. Domnule general, e adevărat că, de fapt, dumneavoastră i-ați făcut referatele și i le-ați trimis pe e-mail?! Avem informația de la o sursă din ”Malaxa”.
Da, i le-am trimis pe e-mail, dar le primisem de la el. Și, cum, ziceți că i le făceam eu, în ce sens?!

-În sensul că le redactați, că-i făceați munca.
-Eee, ce înseamnă că i le făceam?! Stați puțin, hai să vă explic despre ce e vorba!

Întrerupem puțin discuția.

S-a lungit și e tîrziu.

Mărturii la DNA despre banii furați din spital și care au ajuns la Fundația ”Omenia”

Cînd scrii despre acești oameni e ca și cum ai încerca să descrii Pămîntul pe dinăuntru.

Cine sînt?

Ei se înscriu în organizații oculte, dar nu din rațiuni nobile, ci din sentimentul superiorității și din refuzul regulilor care sînt bune numai pentru oameni obișnuiți.

Intră în masonerii seculare, dar, mult mai des, în facțiuni masonice fast-food, pe care le clonează singuri, cu bani.

În plus, devin membri ai unor organizații de influență tip ”Fundația Omenia”, structură despre care procurorii DNA au deja mărturii că aranja, contra unor sume de bani, combinații pentru Florin Secureanu.

Și așa compromit Masoneria.

”Florin Secureanu și Mihai Mesner, pus de Secureanu, au dus mulți bani din cei scoși din spital la Fundația Omenia”Declarație a unui om din ”Malaxa” la DNA

Din organizații oculte pătrund în organizații secrete

Apoi, ca să-și crească influența, ei aderă la alt nivel secret, însă unul oficial de data asta.

Se înscriu în Academii și Institute ale serviciilor secrete sau ale altor organizații de forță ale statului român.

Așa cum își cumpără ordine oculte, își cumpără diplome și doctorate. Fals prestigiu academic.

Totul pe bani.

”Generalul Constantin Onișor este cel care l-a propulsat și apoi protejat pe Secureanu la Academia SRI și există probe pentru acest lucru”Angajat din ”Malaxa”

Și astfel, ei compromit nu doar Academiile, ci și, indirect, serviciile secrete care patronează școlile.

Trăiesc exclusiv din bani publici

Motorul parcursului acestor oameni sînt banii.

De fiecare dată, banii publici.

Ca să aibă acces la sume, ei sînt numiți în poziții de ordonatori de credite de către cei care vor să-i teleghideze.

60de milioane de euro a gestionat nestingherit Secureanu în cei 9 ani la ”Malaxa”

Consecvenți cu propriile acțiuni, ei compromit și funcția publică.

Dar asta nu contează pentru că majoritatea celor din jurul lor, care ar trebui să-i controleze sau de care depind, sînt membri ai acelorași structuri secrete oficiale și neoficiale.

Generalul Constantin Onișor îi avea în grupul său de doctoranzi atît pe ”ordonatorul de credite” Florin Secureanu, cît și pe ”preferatul spitalelor” Cătălin Hideg .

Triunghiul perfect:

Toți aceștia se regăsesc fie pe lista masoneriei, fie pe lista aspiranțior la sistemul serviciilor secrete.

Ori, și mai bine, pe amîndouă.

Pentru amnistie au nevoie de cetățeni    

Și, în fine, ultima compromitere: amnistia.

Dacă pentru prea mulți dintre ei cad măștile și ajung în fața procurorilor sau, Doamne ferește!, în fața instanței, apelează la politică.

Pentru că au nevoie de puterea supremă, cea a cetățeanului, care să-i curețe.

Legitimarea Masoneriei, legitimarea academică a lumii medicale și a serviciilor secrete, protecția ministerelor, toate acestea funcționează perfect dacă cetățenii sînt pasivi și justiția timorată.

Dar cînd sînt scoși la lumină, oamenii înțeleg rețeaua și ei ajung în coliziune cu justiția, legitimările normale nu-i mai pot ajuta.

Acum, ei au nevoie de acces la sursa adevărată a puterii: cetățeanul. 

Și, pentru asta, trebuie să convingă Parlamentul.

Se vor ierta și faptele care n-au fost încă descoperite

Ce înseamnă amnistie?

Toate procesele încetează, toate dosarele se clasează și orice faptă nedescoperită se șterge!

Gîndiți-vă încă o dată: cum poți justifica unei societăți ale cărei resurse au fost furate chiar în momentul în care avea cea mai mare nevoie de ele, că se absolvă toate infracțiunile de un anume gen, inclusiv cele nedescoperite încă?

Pentru așa ceva ai nevoie de Parlament.

Ce ironie!

După ce tu, Secureanu, tu, Hexi Pharma, tu, Vitalaire și toți cei care te-au inventat și protejat, ai avut grijă să te separi într-o elită ascunsă și autodeclarată, vine un moment în care ai nevoie de oamenii pe care i-ai înșelat. Pe care i-ai făcut să sufere în spitale.

Odată scos la lumină, tu, ocultul și superiorul, trebuie să te conectezi la sursa originară a puterii într-o democrație, la oamenii obișnuiți, egali și liberi, ca să scapi.

Compromiterea Parlamentului și, la fel de grav, a speranței este ultimul pas pe care mai au să-l îndeplinească.

Și așa chiar vor întoarce Pămîntul pe dinăuntru.

Continuăm mîine.

Să vedem cum explică generalul Onișor, recent plecat din Academia SRI, e-mailurile în care îi trimite lui Secureanu referatele semnate de Secureanu.

Referate despre securitatea națională sanitară centrată de om.

Sfinte Sisoe!

 

Puteți citi aici toate cele 29 de episoade ale investigației de la spitalul Malaxa.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Tavi  •  16 ianuarie 2017, 7:48

Felicitari pentru investigatie....Cred ca este doar inceputul.....Oare se va (auto)sesiza si DNA? Daca nu are suficienti oameni, la cate probleme sunt, sa mai angajeze persoane....

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2017, 8:04

@Gareth Edwards: in ceea ce ne priveste, sintem optimisti. Democratia e un lucru minunat. Si ne aminteste mereu la cine e puterea. Impreuna, oamenii pot sa faca sistemul sa lucreze pentru ei.

Bogdan  •  16 ianuarie 2017, 8:05

Bravo Tolo.....keep going please !

haiducu  •  16 ianuarie 2017, 8:30

Este evident ca, fii securistilor de pana in 1990 conduc Romania (fura Romania) din 1990 pana in prezent. Pana cand societatea nu-i va azvarli la lada de gunoi a istoriei nu se intrevede luminita de la capatul tunelului.

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2017, 8:31

@Bogdan: multumim, noi vom fi in continuare aici si vom continua sa scriem. Ceea ce e valabil si pentru multi azi jurnalisti. De pilda, Emilia Sercan a avut un rol vital in a descrie ce se intimpla la Academia SRI sub generalul Constantin Oprisor cu mult inaintea aparitiei cazului Secureanu.

Luca  •  16 ianuarie 2017, 8:35

Amnistie ! Asta se pregateste ! Sper sa fim destul de uniti si hotarati incat sa nu permitem acest lucru . PSD ul greseste cand crede ca votantii lor accepta orice lege pe care o emit ei ! Dragnea spunea in primul discurs , ceva in genul : " oamenii cinstiti sa nu se mai teama ca ii aresteaza cineva " , dupa care l-a completat Ministrul Justitiei cu un discurs pe aceeasi tema a amnistiei ! PS Felicitari pt articol , cred ca este unul dintre cele mai bune !

dana  •  16 ianuarie 2017, 8:38

e ca o oglinda blogul acesta, citesc si ma loveste direct tot ce aflu, cetatean neinformat ce sint, si adica putin las. Acum ca stiu, ce-o sa fac? O sa astept pe altii sa faca ceva, sau o sa mi vad de treaba mea ca sa uit?! Banuiam toti ca unii ne fura de ne rupe (doar traim intr o tara bogata cu oameni saraci), dar acum stim clar, cu nume, cu domenii, cu strategii...

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2017, 8:39

@dana: nu, nu sinteti nici lasa si nici lipsita de putere. Ginditi-va la aceasta intorsatura a destinulului lor: dupa ce si-au obtinut cariere, titluri si prosperitati false, au nevoie de puterea dvs ca cetateni ca sa-i scapati de justitie prin amnistie. Fara aceasta putere, pe care ati delegat-o Parlamentului, ei nu pot face amnistia. Dar stiti ca, de fapt, dvs. sinteti sursa puterii si Parlamentul trebuie sa va reprezinte. Sa vedem care va fi vointa oamenilor in legatura cu amnistia.

Alex  •  16 ianuarie 2017, 8:40

Bravo... Forta fie cu voi!

Anonim  •  16 ianuarie 2017, 9:04

PSD-ul pregateste aministia penalilor pentru ca probabil a ajuns la putere cu ajutorul acelor penali dar mai ales al celor de la SRI . Observam ca de la 89 incoace sunt aceesi la putere: vin unii, pleaca altii dar pana la urma tot din aceeasi gang sunt .

Gareth Edwards  •  16 ianuarie 2017, 9:19

Ce mutre de sefi de aprozar...Masonii mult denigrati in perioada interbelica erau totusi scoliti pe afara, erau indivizi avuti si aveau si "mutre"..., te crucesti, iti dai cu zapada pe fata si tot nu intelegi cum e posibil asa ceva!?!?! Corupti am fost dintotdeauna ca natie insa 50 ani de comunism au insemnat eliminarea fizica a elitelor intelectuale...Iata ca astazi avem parte de onisori, secureni, angheloi samd...Cataline, nu am nicio speranta in privinta viitorului nostru ca popor, ne pasc vremuri grele de tot!!!

Valentin  •  16 ianuarie 2017, 9:26

Cred ca te bazezi pe vointa celor 8,8%, pentru o abordare alternativa. Cei 8,8% care si-au varsat cafeaua pe taste in dimineata cand ai scris "PSD a meritat sa castige", in loc sa te limitezi la "Dreapta a meritat sa piarda".

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2017, 9:27

@Valentin: PSD a meritat sa cistige alegerile. E ceea ce cred si acum. Dar asta nu inseamna ca electorii lor le-au dat voturile ca sa propuna amnistia in Parlament. Vom vedea cine are dreptate.

fotbal  •  16 ianuarie 2017, 9:34

si dna ul s-a gandit ca strategia de securitate nationala a orice sa inceapa cu politicul.sa vada cetateanul motorul autentic la puterii.cetateanul a vazut si a votat. parea ineficient s-o iei pe sectoare (strategie gresita in sanatate, de exemplu ☺) ca se regenerau democratic. ps.inteligent articol

TiriPlici  •  16 ianuarie 2017, 9:34

Felicitari. Ai invins, continua! N-ai invins... inca. De acord cu amnistia, cu conditia confiscarii integrale, prin returnare voluntara a tuturor beneficiilor materiale. Orice omisiune de returnare, inclusiv dobanzi si penalitati, duce la dublarea pedepsei si executarea imediata. Puscariile sint pline de nevinovati!

Fraza de Subliniat  •  16 ianuarie 2017, 9:45

'' ... Ei se înscriu în organizații oculte, dar nu din rațiuni nobile, ci din sentimentul superiorității și din refuzul regulilor care sînt bune numai pentru oameni obișnuiți. ...''

Bucur Loredan  •  16 ianuarie 2017, 9:48

FORȚA TOLO.Cred că foarte mulți români ș-au revenit din amorțeala datorita echipei TOLO.Felictării pentru curaj si profesionalism.Cu respect pentru echipa TOLO.

Constantin  •  16 ianuarie 2017, 9:52

Felicitari d-le Tolontan. Am o nedumerire: Onisor asta n-ui comandantul garzii de onoare care-i dadea onorul lui Ceausescu?

Jeff  •  16 ianuarie 2017, 10:16

"Apoi, ca să-și crească influența, ei aderă la alt nivel secret, însă unul oficial de data asta" In Nasul, partea a III-a se intampla la fel: spalarea sangelui de pe maini cu donatii de caritate, cumpararea de onoare cu banii patati de sange. E ceva diferit fata de Mafia din vremurile interbelice ? Imi pare ca o copie la indigo, doar ca personajele actuale nu mai au nici onoare nici verticalitate. Sunt doar precum niste crengi de salcie, care se indoaie dupa cum bate vantul, iar apa sunt banii.

george  •  16 ianuarie 2017, 10:27

Nu, Onisor era profesor la Academia Militara pe vremea aceea si era destupat la minte!

Marius Popescu  •  16 ianuarie 2017, 10:29

Parlamentul este al lor, nu este al nostru, electorii lor sunt : pensionari cu pensia mai mare cu 200 de lei decat in decembrie. cei care stau pe ajutoare sociale sunt directionati sa voteze ca sa beneficieze la nesfarsit de sociale si multi pomanagii. Electorii dreapta sunt cei care n au votat de afara, si cei care au votat din tara, prea putini. Eu zic ca a venit timpul sa rupem pisica in doua, n am asistat niciodata la dizolvarea parlamentului, dar e timpul sa invatam cum se face, suntem o democratie tanara si este bine sa asimilam unele experiente. Sper sa fie o primavara calduroasa, ca sa nu racim daca ne petrecem timpul pe afara :)

daniel  •  16 ianuarie 2017, 10:53

l-au dat afara pe secureanau de la academia sri? inconstienti, dom'le..nu stiu ce pierd! ce figura de transpirat are secureanu, la ceremonia in care a devenit ,,cavaler de malta"..stia ca astia (cavalerii) sunt oameni seriosi...s-au schimbat modificarile....

raspopitu”  •  16 ianuarie 2017, 11:13

Sunt pe 28 in piata univerisitatii. si pentru asta voi venii 1800km. cine are cojones vine. *** stau

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

bogdan  •  16 ianuarie 2017, 11:14

Masoneria nu a putut fi decat o oglinda a societatii romanesti.Francmasonii sunt alesi ,cel putin teoretic, dintre cei mai buni.Dar,in realitate , mult (prea mult) timp dupa Decembrie 1989 in masonerie au intrat oameni pentru a ajunge...ministri,parlamentari, directori etc.Ori masoneria ''te ia'' DUPA ce ai aratat ca meriti ( greu cuvant nu-I asa ? ) sa fii ministru , director samd.Nu ramane decat speranta ca reforma inceputa va continua si ca masoneria romana se va ridica la nivelul idealurilor sale.Exista in masonerie o expresie f grea cand intrebat daca esti mason: '' toti fratii ma recunosc ca atare ''...pe Secureanu fratii nu il recunosteau ca atare.Prietenii lui din Cavalerii de Malta poate dar atat.Felicitari Domnule Tolontan pentru incercarea de a nu amesteca masoneria intr-o ciorba in care isi are ,mai putin decat se crede, locul.

mihai  •  16 ianuarie 2017, 12:22

eu nu cred ca aceste retele mafiote pot fi destructurate. nu in romania, unde lupta anticoruptie e dusa doar de o institutie si cativa jurnalisti. fortza fie cu voi😊

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2017, 12:24

@mihai: multumim, dar nu ducem nici o lupta, sintem custozii unor informatii pe care le aflam si le oferim oamenilor ca sa le fie utile, sa-si poata explica lumea in care traiesc. E doar o profesie, nu sintem pe nici un front, nu e nimic eroic in ceea ce facem :-)

Lica Balena del Mar  •  16 ianuarie 2017, 12:27

Secureanu, de cativa ani era prezent si la «2Mai». Exact, satul de la Sud de 2Mai, inca ramas, dar nu pentru multa vreme, un loc pitoresc si autentic. Dar nu oricum, Secureanu era in linia intai, cu vedere la mare, in camping, putin langa cabana administratiei, sef e Gelu Dumitru. Multi din cei care sunt in linia intai in camping, acum cu rulote marisoare si umbrare in fata se cunosc si formeaza o micro societate. Secureanu punea rulota si ingradea putin spatiul «privativ» cu vedere la mare. Platea, ingradea dar nu venea. Cautati-l pe Gelu la camping so intrebati cat costa locul lui Secureanu pt toata vara, asa vreo 3 luni cu marea si rasaritul in fata. Dar grabiti-va, azi maine obisnuitii locului vin sa-si alinieze rulotele, cu cateva injuraturi, prietenesti.

StefanCM  •  16 ianuarie 2017, 12:31

Cam asa arata Secureanu si colegii in poza: https://goo.gl/qW07zG Da' ei sunt mandri nevoie mare. Si un banc pentru mascaricii astia. Doi *** arunca un preot dintr-o clopotnita. Preotul poc, pica jos, se face praf. Primul *** catre al doilea: Ti-am spus eu ca e cavaler de Malta, da' tu Batman Batman...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gabby  •  16 ianuarie 2017, 12:42

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

bg  •  16 ianuarie 2017, 13:22

Da, pentru ca la noi, cei care fac legile si au puterea se considera superiori si mai presus de lege. Legile sunt pentru vulg, oameni obisnuiti, care respecta legea si au frica de puscarie (vezi batranii chemati la DNA pentru ca au dat un borcan de miere doctoritei din sat). Asta trebuia sa fie imaginea coruptiei din sist. sanitar romanesc. Cata ipocrizie, meschinarie, falsitate. In teza de doctorat, Secureanu trebuia sa scrie despre INSECURITATEA Sanitara nationala, ca o cunostea f. f. bine, era expert...si atunci as fi crezut ca referatele erau ale lui. Asa...

Amnistia  •  16 ianuarie 2017, 14:44

@tolo Nu cred ca aceasta lege a gratierii si amnistiei este pe fond ceva gresit. Tolo, hotia a inceput inca de cand noi eram niste studenti amarati si nimeni nu a venit in 27 de ani cu o solutie. Romania nu este curata si nu va fi atat timp cat nu exista un moment 0 penal si unul fiscal. Toate tarile civilizate au plecat de la un moment 0. Din pacate, incapacitatea celor de la putere de a crea bunastare a fost musamalizata de capacitatea lor de a declansa isteria catuselor, in baza istorica a unor fapte mai mult sau mai putin intamplate. Amnistia consider ca este buna, dar cu un amendament major: sa fie amnistiata fapta, nu si prejudiciul intrinsec- evident, daca exista. Intr-o fraza, si pentru faptele stiute si pentru cele inca nestiute, nu merg oamenii la puscarie dar, sa fie urmariti toata viata lor pentru recuperarea prejudiciului adus. Nu cred ca tu iti doresti de ex sa-l vezi pe Secureanu la puscarie...cred ca mai degraba vrei sa se recupereze banii de la Secureanu, sa schimbam sistemul si sa-l curatam de toti securenii! Avem nevoie de un moment zero ca sa nu mai fim la mana unora gen Coldea, Iohannis, Basescu, Ghita, Udrea, etc. Cred ca trebuie sa gandim altfel, trebuie ca oamenii legii sa recupereze prejudiciile aduse iar politica sa nu mai actioneze butonul DNA dupa doua-trei pahare de vin sau cognac....Mizerie......

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2017, 14:45

@Amnistia: recuperarea prejuduciului este complementara pedepsei individuale, ea nu o poate inlocui. Altfel, ce risti daca furi? Daca te prinde, dai banii inapoi. Daca nu, ii cheltuiesti.

tineretul liber  •  16 ianuarie 2017, 14:46

Nu inteleg legatura intre masonerie si Cavalerii de Malta. Cavalerii de Malta sunt un stat fara teritoriu, care emite pasapoarte recunoscute de 100 de tari. Masonii sunt Marian Vanghelie si Iri.

dorel  •  16 ianuarie 2017, 15:11

"PSD a meritat sa cistige alegerile. E ceea ce cred si acum. Dar asta nu inseamna ca electorii lor le-au dat voturile ca sa propuna amnistia in Parlament. Vom vedea cine are dreptate." Tare-s curios, Catalin, cum ii poate opri DE-ACUM cineva pe parlamentari sa(-si) propuna amnistia cand principalii beneficiari sunt chiar ei si clientii lor care i-au propulsat ? Pe logica ta, alegatorii nu i-au trimis acolo sa beneficieze de imunitate sau sa-si acorde lor insile o multime de privilegii, si totusi exact asta au facut.

StefanCM  •  16 ianuarie 2017, 15:42

@tineretul liber - Probabil ca lumea, inclusiv eu, are reticente fata de orice tip de cavaler, masonerie, samd, atata timp cat vorbim de romani. Romani si pe deasupra si parte din tot felul de masinatiuni politice si financiare mai mult sau mai putin corupte. Nu ma indoiesc ca in alte parti ale globului cavalerii de Malta au parte de mai putini oameni corupti si mai multi oameni inteligenti, cu prestanta si integri. La noi cred ca faptele si pozele sunt graitoare. Le lipseste niste masti cu urechi, si Vrabi, sa se fugareasca sprintar unii pe altii.

StefanCM  •  16 ianuarie 2017, 15:45

Cred ca grotesc este cuvantul cel mai potrivit pentru ce se intampla la noi in unele din formatiunile astea.

Aproape Anonim  •  16 ianuarie 2017, 16:08

Absolut magnific articolu'. Scris cu o precizie aproape matematică, excelent articulat. Nici eu nu l-aş fi putut scrie mai bine... :)))) ...asta ca să ne mai descreţim un pic frunţile. Bravo vouă. Serios. Sunteţi foarte tari. Chiar bravo vouă! Reuşiţi o chestie fantastică. P.S.: să cenzuraţi "magnific", că sună a osana... :)))

Valentin  •  16 ianuarie 2017, 16:17

Problema nu este de ce au votat oamenii PSD, problema este cati dintre ei vor iesi in strada cand vine amnistia. Raspunsul il gasesti in primul meu comentariu.

Gabi  •  16 ianuarie 2017, 17:01

Am refuzat mereu, cu tarie, sa cred ca tara asta are VIITORUL pecetluit si amanetat de securistii lui Ceausescu ! Nu mai sunt DELOC sigur de lucrul asta...

haideusicfr  •  16 ianuarie 2017, 17:54

Romania de ieri ,securistii de azi. In cartea Monicai Lovinescu aparuta imediat dupa Revolutie si in care scrie despre diferentele dintre Stasi si Securitate, este elocventa situatia noastra de care n-am scapat fundamental.Din pacate. Mugurii * fostilor* sunt prezente. Si nu se lasa . Nu vreau sa reiau ideile lui Gareth ,intr-adevar te uiti la mutrele lor si nu-ti vine sa crezi. Bine le-a fost ,bine le este .Totusi sunt optimist ,nu mai suntem in *zona * sovieto-ruseasca ce a incurajat aparitia acestor *** , opinia publica va fi din ce in ce mai prezenta si vor disparea .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

haideusicfr  •  16 ianuarie 2017, 17:57

Apropo de Malta. Acolo ni s-a schimbat soarta .Pe o mare agitata G Bush si Gorbaciov au " negociat". Asa a vrut D *zeu sa moara comunismul ala odios ,fanariot.

sanatate  •  16 ianuarie 2017, 20:45

obscen de curajoasa teza asta depre sanatatea Romaniei, mai ales cind e "elaborata" de unul ca secureanu

Zeno  •  16 ianuarie 2017, 22:56

Uau!!!! Troncota ziceti?! Un nume si persoana cam prea mult prezente la niște posturi tv cu o anumita orientare. Sa fie o preluare a unor anume doctoranzi. Troncota sa fie rezerva de avarie? Si el este pe la Academia SRI?

Amnistia  •  16 ianuarie 2017, 23:00

@tolo Pai asta spun eu acolo Catalin.....lupta noastra cu securenii ar continua fara echivoc....le luam casele , banii, ***), recuperam tot ce putem de la hoti! Alta era ideea din textul meu si imi pare rau ca nu citesti cu atentie ....asta este , nu ai timp, nimeni nu are si eu inteleg ( the manager do the right thing and the rest the things right). Poate intelegi din text ca momentul zero este important ca sa construim o Romanie adevarata (cu amendamentul respectiv). Nici presa si nici procurorii nu vor avea decat mai mult de munca! Nu inteleg de ce unii dintre voi, jurnalistii, sunteti atat de obsedati sa vedeti oamenii la inchisoare!!!!! Eu cred ca voi ( de ex tu, Tapalaga) , profitati la maxim de ironia sortii ca sa va cresteti cota - si asa destul de mare- si nu va folositi intelepciunea intru logica existentei ci, din contra, pentru pedepsirea ei....nu vedeti ansamblul dragilor si asta nu ne ajuta pe noi cei amarati bre.....KISS!!!!! Stii ce inseamna? Daca l-ai citit pe Patapievici , ai crede ca spun despre schimbul de fluide dar nu este asa, altceva vreau sa spun dar.... altadata!!!!Bye!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sistemcorupt  •  16 ianuarie 2017, 23:27

Traim intr o tara corupta 100% ...Va intreb un lucru simplu : cand vedeti o masina de minim 100.000 de euro a ti intrebat acel sofer din ce bani a luat o ? Succes poate asa aflati si cum se fura zi de zi in romanica

314XEL  •  17 ianuarie 2017, 0:17

Ce poti sa mai zici? ***? Ne-am permis-o cu ***, pai astia de ce ***? Nu au facut absolut nimic bun pentru Romania, ***? Mie imi iarta cineva foamea, supararile fiecarei zile, dorinta de a trait mai bine? Nu.Tot noi sa intoarcem obrazul, sa isi bata joc de noi in continuare.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

andrei  •  17 ianuarie 2017, 7:39

Generalul Onisor a fost comandantul Scolii de Aplicatii de la Pitesti si a fost subiectul unui dosar penal de hartuire sexuala. Asa a ajuns la pensie de unde observ ca a fost recuperat de servicii. Cat priveste suspiciunea ca el ar fi scris teza de doctorat mentionez ca avea cunostinte medicale minime, deci am rezerve in acest sens.

dudu  •  19 ianuarie 2017, 10:03

Articolul ar fi mai putin incurcat, daca l-ati scrie voi ca lumea. Aveti veleitati de scriitori de scenarii pentru Hollywood. Ceea ce e haios, dar ma iau durerile de cap incercand sa prind un fir logic in articolele voastre...

Marius  •  19 ianuarie 2017, 20:55

Asta dovedeste adevaratul scop al acestei organizatii "Masoneria" care este acela de a face trafic de putere in scopuri financiar. O organizatie oculta care isi alege oamenii nu in functie de calitatile lor morale sau ma rog poate in functie de cat de coruptibili sunt si îi posteaza in functii de unde apoi sa poata beneficia de avantaje materiale si totul se face legal sau ma rog aproape legal.

Mihaela  •  23 ianuarie 2017, 23:28

Nu stiu sa scrie in limba romana si sunt doctoranzi. Cred ca devine mai interesant sa nu fie cineva mason sau sa nu isi dea doctoratul. Nu au limita? Jena? Niste papitoi corupti, niste falsi-profesionisti, falsi-masoni, falsi...orice...Astea sunt caricaturi. Un mason e discret, cinstit...Astia sunt cu studii de infractori.

Comentează