Liniste! Sforaie majoritatea tacuta.

O sa va enerveze rau. Da’ rau de tot! De aceea, daca faceti parte din majoritatea tacuta, va recomand sa nu cititi acest post. La ce va trebuie? Oricum, inteleg din ceea ce ati facut, din ’89 si pina azi, ca nimic nu trebuie, nimic nu e musai, nimic nu e atit de important ca sa va urneasca.

luni, 26 noiembrie 2007, 12:36

O sa va enerveze rau. Da’ rau de tot! De aceea, daca faceti parte din majoritatea tacuta, va recomand sa nu cititi acest post. La ce va trebuie? Oricum, inteleg din ceea ce ati facut, din ’89 si pina azi, ca nimic nu trebuie, nimic nu e musai, nimic nu e atit de important ca sa va urneasca.

Fara exceptie, posturile TV vorbesc in aceasta seara de alegeri despre voi. Mereu a fost asa. „Majoritatea tacuta” e invocata de pierzatorii de la PIN, de studioul incins al Antenei 3, de benzile colorate care anunta la OTV ca „Elodia nu a votat si 70% dintre romani au facut la fel”. Ma rog, desigur ca o vom urma pe Elodia intr-o sectie de vot mai buna, dar poate mai tirziu.

Toti va duc dorul, toti se intreaba unde sinteti.  Parca imi amintesc.

Era in decembrie ’89. Citi dintre romani au iesit in strada inainte sa pice Ceausescu? 1% cel mult. Chiar si pe 22 decembrie dimineata abia citeva sute de mii protestau intr-o mina de orase. Sint antipatic, desigur. Dar milioanele au navalit abia spre seara, cind era clar ca revolutia invinsese.

Apoi a venit ianuarie ’90. Si marsurile studentesti care zguduiau ferestrele blocurilor de pe Magheru. Se striga „Nu mai stati in casa / Mortii nu va lasa!”. Acolo erati. Dupa perdele. Si nu e nimic rau in asta. Asa ati ales, nimeni nu trebuie judecat pentru stilul sau de viata. Doar ca, spre deosebire de toate televiziunile din aceasta seara, nu-mi lipsiti.    

Imi e dor de cetateni, nu de spectatori. Imi e dor de chinezul cu plasa in mina, asezat in fata tancului in Piata Tiananmen, de imaginile cu cehi scuturindu-si cheile si de inscriptiile naive de pe zidurile Universitatii, „Vrem alegeri libere!” – hai dom’le chiar crezi ca va fi asa ceva la noi?!

Va respect. Munciti, obositi si vreti sa va petreceti altfel timpul decit in dezbateri despre politica sau in drumuri o data la patru ani pina la o sectie de votare. V-ati saturat sa alegeti intre doua rele, numai ca viata, nu doar politica, este domeniul posibilului, nu proiectia idealului. Cind mincati, cind iubiti, cind va distrati, nu tot asta faceti: un slalom printre compromisuri?

In fine. Va inteleg. Dar nu-mi lipsiti. Nu cred ca veti veni data viitoare la vot, pentru ca n-ati fost decit rar. Daca ati fost vreodata. 

Dar nici nu e nevoie. Voi oricum conduceti. Uite cum. De fiecare data, spre noapte, printre estimari, analize, publicitate la detergenti si moderatori obositi, voi incepeti sa apareti in discutii, in justificari si in lamentari. Va insinuati, preluati conducerea mentalului colectiv si, printr-o inversiune miraculoasa, absenta voastra ii complexeaza pe cei prezenti. Din moment de 2 din 3 nu voteaza, omul care a votat devine oarecum suspect. Si neinteresant. N-are un mister al lui, o angoasa, asa cum aveti voi.  

Se vorbeste putin despre ce vor cei care vor si toata lumea e speriata sa ghiceasca ce vor cei care nu vor nimic

A trecut o jumatate de ora de miezul noptii. „Absentii v-au dat o palma” se spune in studioul Realitatea TV. Imi pare rau, nu simt nimic. Aud doar un sforait.

Comentarii (170)Adaugă comentariu

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 14:29

Cred ca TOLO si-a cam dat un autogol. 🙂

Mircea  •  26 noiembrie 2007, 14:38

@tolo,

Erai un ziarist echidistant… de SPORT. Era imaginea care te prindea cel mai bine. Sa te transformi intr-un comentator politic… este rau pentru imaginea ta de ziarist sportiv. Sunt destui…! Nu asteptam de la ei decat judecati savante despre politica…pe care orisicum nu le bagam in seama.
Tu ramii in SPORT !

Robert  •  26 noiembrie 2007, 14:59

Se pare ca ai adoptat definitiv stilul Basescu, adica ii jignesti pe cei ce nu au aceeasi parere cu tine. Sa refuzi sa votezi este o atitudine nu o lene. Eu unul am jurat din anul 2000 ca nu voi mai vota in urmatorii 10 ani si ma tin de cuvant. Daca in 2010 observ ca sunt sanse sa se schimbe ceva in tara asta si in clasa politica care o conduce ma voi prezenta la vot.

Poze tari  •  26 noiembrie 2007, 14:59

14,000 poze masini fete http://poze.outsdr.com

thefutureadi  •  26 noiembrie 2007, 15:02

TRAIASCA PARTIDU’ VERDE …..
asta ne-a mai ramas

VOTATI PARTIDU’ VERDE !!!!!

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 15:05

Sunt niste atitudini pe care unii daca le au, cred ca par mai destepti:
– sa ataci manelele;
– sa ataci telenovelele;
– sa ataci „miticii”;
TOLO vrea sa atace COMUNISMUL cu metode COMUNISTE. Dop pe dop se scoate, dar comunism cu comunism, nu prea…

Mircea M  •  26 noiembrie 2007, 15:14

Tolo,
Am pus un „M” la ID pentru ca am vazut ca a mai aparut un Mircea.

Te inteleg, am aceeasi exasperare. Sunt unul care nu a muncit nici macar o zi in viata la stat. Sunt unul care nu a luat o data spaga. Si care considera ca poate sa aiba pretentii. Si mi se rupe de vedetele politice de doi bani.

Vorbeam acum cativa ani cu un prieten suedez despre coruptie si despre faptul ca nu poti face nimic fara ca un nenorocit sa-ti ceara spaga. Era pe vremea lui AN si MichiŞp. El era foarte linistit, eu foarte vehement. La care el zice: „Si la noi in Suedia a fost la fel. Pana prin 1930. Toata ziua erau numai scandaluri cu coruptie si mafie. Apoi, aproape peste noapte, s-a tras linie si din corupti si mafioti au devenit industriasi si investitori – respectabili. Asa o sa fie si la voi.” Si la ce circari avem, sunt din ce in ce mai convins de asta.

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 15:21

Da, TOLO, s-a folosit de argumente solide si a tras concluzii gresite. A vorbit de REVOLUTIE de nota 10, dar…, in numele ei ne cerea sa mergem incolonati la vot. Ori, tocmai invers trebuia sa puna problema. Cine a mers la vot, fb, cine nu, nu, iar fb!

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 15:27

Mircea M:

aplicam modelul suedez 🙂

Cătălin Tolontan  •  26 noiembrie 2007, 15:28

robert: repet, aceasta opinie nu se refera la cei care au lipsit o data, de doua ori, ci la cei care au lipsit mereu de la vot

Razvan  •  26 noiembrie 2007, 15:31

Eu zic sa lasi comentariile politice,esti varza…
In 89 ne-am castigat si dreptul de a decide singuri ce sa facem,ok?Eu am pretentia ca sunt informat si nu m-am dus la vot din dezgust, nu din lene sau din alte motive.

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 15:36

TOLO:

nu-i stii tu pe cei care au lipsit mereu, si nici nu cred ca sunt din acestia. Postarea ta e pentru nimeni. 🙂
Sa-ti spun ceva de prin ’90:
Taica-meu cu FSN. Si voiam sa-l conving sa nu mearga la vot. Si el imi replica: pai daca merg la doctor, sau la primarie sau stiu eu pe unde si nu vede stampila pe buletin? (ii era frica ca nu cumva sa nu aiba atitudine civica). Cred ca nu ne mai putem intoarce acolo…

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 15:41

TOLO:

ai avut inspiratie, ai scris frumos, recunosc, dar…, ca idei ne despartim…

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 15:43

.. taica-meu de frica vota, el tinea cu Ceausescu 🙂

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 15:44

Ceausescu nu era pe liste, vota si el cu alcineva 🙂

giancarlo psihichella  •  26 noiembrie 2007, 15:57

Multumesc celor care au facut liniste in somnu’ lor, ca noi sa-i furam mai linistit si de-acu’ incolo.

Multumesc celor care au tacut ieri, ca noi sa-i pomenim la TV si sa le punem in gura, in urmatorii ani, ce-o vrea muschiu’ nostru.

Multumesc celor care si-au vazut ieri de treburi, masa de duminica, Kaufland si somn, ca sa ne vedem si noi de ale noastre de-acum incolo.

Amin si va iubesc pe toti, dezgustatii tacerii!

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 16:02

Inteleg ca sunt si oameni dezgustati de viata, amarati, fara speranta. Dar nu cred ca doar societatea e de vina pentru nerealizarile lor. Sa aiba rabdare si cu multa munca vor reusi sa-si schimbe viata in bine.

Cata  •  26 noiembrie 2007, 16:15

Excelent articol, Cataline! Emotionant, adevarat si motivant… Doar sa le dea de gandit oamenilor speriati, oamenilor sictiriti, celor fara personalitate si celor fara speranta pt viitor… Eu am 20 de ani si mi se pare inadmisibil sa nu mergi la vot. Adica, nu vorbim aici despre ce votezi pt ca asta te priveste direct si personal ca individ si nu se poate discuta. Vorbim despre faptul ca voteaza altii in locul tau, despre faptul ca deciziile sunt luate fara tine in tara ta… Ori atunci nu vad cum poti pe urma sa fii nemultumit de mersul lucrurilor din moment ce nu-ti exprimi opinia atunci cand e nevoie de ea… Facand o comparatie as spune ca e exact acelasi lucru ca si atunci cand Gigi Becali ii face lui Hagi echipa pt ca mai apoi sa fie nemultumit de joc si de rezultat… Nu e normal. Inca o data tot respectul pt acest post iar pentru cei care se ataca singuri si nu inteleg unde „bat” cuvintele tale nu pot decat sa spun ca e trist… Ar trebui sa le dea de gandit pt viitor macar pt ca deja au trecut 18 ani si e prea mult. Deschideti-va mintile si prindeti putin curaj!

savallas  •  26 noiembrie 2007, 16:47

Tolo ai dreptate,oamenii nu au votat pt ca nu le pasa de euro-parlamentari de aceea nu au mers la vot, nu prea inteleg ei ce cauta ai nostii pe acolo prin strainatate pt ca i-au vazut cam ce fac ei aici in parlamentul romaniei.De aceea nu au mers lavot. Pai cand ii vezi seara la stiri ca habar nu au ce au votat in ziua respectiva te apuca nervi, apoi, cand vezi ca habar nu au despre ordinea de zi a camerei te apuca nervii si nu in ultimul rand cand ii vezi ca dooooorm in scaun,sau se scobesc in nas rasfoind ziarul te apuca GREATZA si DESGUSTUL si te intrebi DOAMNE ii mai rabzi mult ca nu mai putem!!!!!!! DE aceea Tolo lamea a absentat (dupa parerea mea)DAR ei nu vor sa inteleaga nu ca n-ar pricepe dar nu vor sa inteleaga ca asa i-am sancttionat. Cat despre REFERENDUM imi pare rau ca nu a fost validat pt noi majoritatea celor care am votat la referendum ne-am saturat sa votam liste.lista insasi este un instrument de coruptie care da mai mult se afla pe ea care da si mai mult se afla inscris pe un loc fruntas si tot asa. Pai atunci de ce sa muncesca bietii oameni daca tot au impins atata la partid sa stea degeaba?! EI se gandesc la afaceri personale ca sa-si scoata banii nu??? ca de votat oricum voteaza asa cum ii dicteaza partidul!!! PACAT ,cred ca presedintele si-a ales momentul prost sa declanseze referendumul pe aceesi data cu euroalegerile. Pt ca romanii chiar cred ca-si doresc sa stea fata-n fata cu senatorul sau deputatul si nu cu o lista cu sigla partidelor pe ea.

Marian Manescu  •  26 noiembrie 2007, 19:29

ati vazut care e adevarul din toata marsavia de la Cluj? Se pare ca Balaj a primit o masina in schimbul servicilor sale:
Cititi aici: http://marianmanescu.wordpress.com/2007/11/26/soccum-ajungi-lider-in-liga-1-ii-dai-o-masina-lui-cristi-balaj-cfr-cluj-in-silentio-stampa/

SirNeo  •  26 noiembrie 2007, 19:40

O da, alegeri democratice facute tot pentru comunistii din `89 ca sa nu mai zic ca omu dupa ce pierde 3-4 ore il trafic il doare in p*** de vot ca pentru el n-o sa se schimbe nimic, deputati care nu stiu ce au de facut dar stiu cat e diurna….

iusti  •  26 noiembrie 2007, 19:48

Sa fim seriosi… foarte multi nici nu au stiut de referendum si de alegeri.
Si promovarea datei… NU PREA A FOST !

iusti  •  26 noiembrie 2007, 19:54

oricum… nici in celelalte tari nu s-au ingramadit oamenii la vot pentru europarlamentare !

nu conteaza  •  26 noiembrie 2007, 19:56

Tolo, lumea nu se mai duce pt ca s-au cam terminat toate variantele( in cazul alegerilor europarlamentare) si pt ca nu au vrut sa implineasca un moft al presedintelui(cazul celuilalt scrutin).
LUMEA NU SE DUCE LA VOT PT CA DISPRETUIESTE ,NU PT CA II E LENE,cum am auzit niste dobitoci antevorbitori.

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 19:59

TOLO, daca mai esti:

Nu prea stiu pentru cine ai scris, cu cine te-ai certat.
Cei care n-au votat niciodata? Pai care sunt acestia? Cei mai de varsta a doua? Ei au votat in ’90 cu FSN de si-au rupt mainile, 80 si ceva la suta. Cei tineri? Pai ce stiu ei de Revolutie, normal ca stateau dupa perdele, erau tanci. Cei de varsta medie, ca noi? Pai noi suntem anti-FSN-ul, parte din noi eram pe strazi in ’89 si mai tarziu? Cu cine ai ceva de impartit? Articolul pare rupt de prin ’96, pastraza limbajul virulent al acelor ani.

Daca eu ma insel, uite, m-ai prins, urecheaza-ma, educa-ma, reeduca-ma, fa-ma si pe mine sa inteleg, am pierdut o zi pe aici!

Claudiu  •  26 noiembrie 2007, 20:05

Da, pertinent, excelent scris; te revolta intr-adevar „cei dupa perdele” cand stii ca in ’89 ai iesit pentru a putea iesi apoi sa-ti exprimi optiunea intr-o zi ca ieri…

Dar cum se face ca un jurnalist cu un excelent simt al acestor realitati poate sa ia apararea la comanda, la newsFM, unuia ca Voiculescu pentru ca acesta e marele patron al A1.2.3, gsp, newsFM si de aiurea?! Saracu’ Voiculescu: portretul robot al sagetilor basesciene… ce sa zic. Nu mai are Voiculescu oameni credibili care sa-i tina trena?! Ai mah Cataline… iti bati joc si de meseria de jurnalist si de munca ta si de talentul de care dispui… n-ar fi mai bine sa stai departe de politicieni/politica? Inca 2-3 interventii ca asta de la newsFM si nu te mai crede nimeni…

PS: la acelasi dragut post radiofonic, un Bula de prezentator (bolnav cu nervii dupa cum si recunoaste) te ia peste picior in legatura cu acest articol 15min mai tarziu. Ca sa vezi cu cine te asociezi si unde… No comment.

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:12

TOLO:

Nu doar ca ti-ai dat cu stangul in dreptul, dar ti-ai mai si dat multe autogoluri. Asa-i pe teren accidentat. 🙂

Alexys  •  26 noiembrie 2007, 20:15

mda, daca nu se fraudau se anjungea pe la 20% :)))

Cristi  •  26 noiembrie 2007, 20:20

Cred ca ceea ce vă scapă este că nu-i votați pe ei și pentru ei. Dacă nu votați, măcar aveți decența să nu-i mai înjurați la bere, ignorați-i, arătați-le indiferența! P**ați-vă pe ei atunci când aveți nevoie de justiție și vedeți câ Ea nu funcționmează, rămâneți impasibili când auziți că tot astfaltul se cumpără prin lege de la Patriciu, nu vă mai plângeți că e frig la școală, nu mai țipați. Pentru că nu aveți voie. Juridic, nu poți să dai pe cineva în judecată decât atunci când ai epuizat toate căile de împăcare amiabilă. E josnic să înjuri la bere că uite ce fac nenorociții, dar să spui că le răspunzi cu indiferență atunci când nu te duci la vot. Josnic și imatur. Faptul că pe ăștia îi avem, este rezultatul comportamentului nostru, al tuturor. Vouă celor cărora ați râs de mai mult de 3 ori de Becali. E amuzant, ne distrează, să ne mai uităm la el. Și uite așa nu mai scăpăm de el. Vouă celor care nu mai votați și l-ați făcut pe Năstase prim-ministru.
Credeți că eu am avut cu cine să votez?! Am votat PD. Cu inima îndoită știind că pe lista aia e și viceprimarul Galațiului, pe care am avut neșnasa de a-l cunoaște. „Frățîoru’ ” Dumitru Constantin. Da… mi-a fost și mie greu. Nu pot să votez PSD+PNL, mă apucă râsul când e vb de PIN, de PRM și PNG n-am auzit, PC mi se pare partidul monstru, PNȚCD nu m-a inspirat niciodată. Mai rămânea UDMR (sunt și jumate maghiar). Și brusc mi-am amintit cam câte foloase și-au tras unii lideri UDMR pe guvernarea lui Năstase. Deci nu… Așa că am pus ștampila unde am putut…
Nu mă lasă sufletul să fiu spectator. O singură dată nu am votat (la Iliescu vs. Vadim). Chiar n-am putut, mi-a fost tot-una cine câștigă. Vouă ăstora care faceți silentio stampa nu vă poasă cine câștigă? V-ar fi fost egal PD, PNG, Partida Rromilor sau PSD? Dacă nu aveți file de somon nu mai mâncați? Nu alegeți? Cred că viața e un șir de compromisuri mai mari sau mai mici. Iar dacă alegi absenteismul, înseamnă că nu-ți pasă. Eu am încercat prin votul meu să schimb ceva. Sigur, nu o să se schimbe nimic fundamental. Dar cu votul meu, am schimbat cu 0.000000000001 mm structura Parlamentului.
Cred ca „lehamitea” nu (va) ajuta. Ii ajuta doar pe cei pe care vreti/credeti ca ii pedepsiti. Stiti cum a ajuns Hitler la putere? Cu majoriatea din 10%.
Da, e clipul lui Tataru pt Basescu. Dar macar creatia ati putea s-o apreciati: http://www.youtube.com/watch?v=68sWIVQ_s88.
Si sa va ganditi la asta cand va mai vine lehamitea.

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:26

Hitler a venit cu 10% si a fost sustinut de 90%.

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:30

Imi place ca pd-istii au devenit putin jenati, nu-l mai vad pe Basescu in rolul lui Mesia, ci doar spun ca nu mai aveau cu cine vota. Amuzant!

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:32

Eu am ales ca nu votez, nici nu m-a interesat, absolut deloc, nici aici nu as fi postat daca Tolo nu se lega de REVOLUTIE, postarea lui mi-a trezit amintiri…

Cristi  •  26 noiembrie 2007, 20:35

Nu exista Mesia. Poate asta nu vrei sa intelegi. Ca nu o sa vina nici un voievod care sa salveze tara. Vremea lui Mircea cel Batran era in Evul Mediu. Unii l-au văzut pe Iliescu, alții pe Vadim, alții pe Becali, alții pe Băsescu. NUUU!!! Fraților!! Nu trebuie sa-l alegem pe Mesia. trebuie sa-l alegem pe unu’ care sa incerce sa faca ceva. Preferabil bine. Si sa ne asiguram ca nu vom avea un Chavez.
Parerea mea…

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:40

Cristi,

Asta da! Multi dau vina ca nu traiesc bine din cauza Guvernului, Presedintelui, Parlamentului etc, etc, altii ca lucrurile nu se schimba ca „adormitii”, „prostimea” nu voteaza. Trebuie inteles ca trebuie sa te ajuti singur. Sa-ti rezolvi viata cu propriile eforturi, nu asteptand sau dand vina pe altii. Credeti ca prim-ministrul sau primarul, care o fi el, nu poate dormi de grija altuia? Aiurea!

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:44

Cristi,

Aici ai dreptate. Fiecare trebuie sa-si rezolve viata cu propriile eforturi, nu asteptand de undeva din alta parte, dand vina pe unii sau pe altii. Nu trebuie sa fim atat de naivi incat sa credem ca prim-ministrul sau primarul, oricare ar fi ei, nu mai pot dormi de grija altuia…

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:45

Scuze, o mica dublura din cauza moderatorului!

Cristi  •  26 noiembrie 2007, 20:47

Ma bucur ca am ajuns la un consens. :))

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 20:49

🙂

Adi stelistul  •  26 noiembrie 2007, 20:58

N-am votat. E pentru prima oara dupa ’89 (coincidenta face ca inainte sa nu fi avut varsta necesara – mai putin la „referendumul” din ’87 pentru reducerea cheltuielilor militare unde au „votat” si copiii, semnand pe o lista la ora 6 dimineata, ca pana la 7 sa fie 95% prezenta la urne).In sfarsit!
N-am votat pentru ca nu cred ca e necesar. Intr-o tara cu un electorat de stanga (nu ma contraziceti, am mii de argumente), un singur partid care se declara de stanga a trecut pragul electoral. Un partid ce-si zice de dreapta (PNL, al carui membru am devenit la 3 aprilie 1990, parasindu-l apoi in fapt, chiar daca formal n-am facut-o niciodata) adopta masuri de stanga doar pentru a mitui electoratul si a plati sustinerea PSD din Parlament. Nu cred in liberalismul PLD, nici in sinceritatea doctrinei de dreapta a PD. Nici macar in UDMR nu mai cred. La ce bun sa votez? Aspectul pozitiv al indolentei mele cetatenesti este ca stiu ca soarta ni se decide la Bruxelles si la Strasbourg si ca cei 35 de romani pe care-i puteam alege ieri nu conteaza atat de mult in economia politicii europene (sub 5%). De-aia nu ma intereseaza.
Dar e ceva ce ma bucura (o bucurie perversa): nici PRM, nici PNG nu au prins „pragul”. Ma bucur ca romanii au inceput sa discearna demagogia de discursul politic (oricat de prefacut ar fi si acesta). Faptul ca Vadim si Becali nu-si vor revarsa saliva peste tribuna de la Strasbourg e o nota minunata pentru noi.

mariusc  •  26 noiembrie 2007, 21:37

procentul posturilor offtopic e cam acelasi cu cel al absentilor de la vot…

inadmisibil, tolo  •  26 noiembrie 2007, 21:42

ti-am citit postul. apoi ti-am spus opinia mee, opinie ce nu era deloc injurioasa sau nepoliticoasa. ai sters-o de pe lista de comentarii…. de ce? te-a deranjat? nu e frumos. deloc. acum imi explic de ce te deranjeaza majoritatea. pentru ca nu poti sa o domini….imi pare rau. rau, pentru tine, tolo.

Adi stelistul  •  26 noiembrie 2007, 21:54

@ inadmisibil

De vina e admin-ul. Nu stiu dupa ce criterii unele comentarii asteapta sa fie moderate. N-are legatura cu limbajul injurios. Pur si simplu. Asta n-ar fi o problema daca cineva le-ar citi si, ulterior, le-ar da „bun de tipar”. N-o face nimeni.Sunt sterse pur si simplu. Iar gazda blogului probabil ca nu stie (desi ar trebui).

Dan Cristinel  •  26 noiembrie 2007, 22:07

Cred ca Tolo e la Ateneul Roman, la Premiile Ioan Chirila.

multam, dan  •  26 noiembrie 2007, 22:12

asa sa fie…a fost pe blog comentariul meu…apio a disparut. nu stiu la ce ora….in fine, seara faina!

dan944  •  26 noiembrie 2007, 22:40

DOMNULE TOLO LA SA BALTA POLITICA ESTI PENIBIL, AM REFUZAT SA FIU MASA DE MANEVRA DE ACEIA NU AM MERS LA VOT

nastyb0y  •  26 noiembrie 2007, 22:44

@Tolo
Felicitari pentru binemeritatul loc 2, castigat cu greu, la Premiile Ioan Chirila.
Lui Adrian Georgescu i-am trimis felicitarile ,pe blog, inca de la ora 19,00, cu mult inainte de decernare. Atat tu cat si Maria ar trebui sa umblati putin la registrul vesel, la legatura cu publicul larg dar si la fetele voastre de scena. Sa nu mi-o iei in nume de rau. Asta este parerea mea. Lumea va percepe foarte distanti si infumurati. Succes. Sa nu inducem cititorii in eroare. Adrian Georgescu este doar rubricand la Gazeta.

DeMaio  •  27 noiembrie 2007, 0:27

Acum, sincer…mă așteptam la sport pe aici, nu la alegeri. Dar trebuia să mai scoateți trafic de undeva, mai ales că alegerile sunt subiectul la modă.
Bravo.

progresist  •  27 noiembrie 2007, 1:14

Pe 23 noiembrie a trecut in nefiinta marele slefuitor de talente Nicolae Gorgorin. Despre disparitia lui „Nea Gore” un monstru sacru al fotbalului romanesc ar putea fi scris un articol special. Pe ultimul drum alaturi de familie Nea Gore a fost condus de catre nume precum Angelo Niculescu sau „Titi” Fratila. In urma sa au ramas generatii intregi de fotbalisti care au marcat istoria fotbalului romanesc.

civic cinic  •  27 noiembrie 2007, 1:53

Dormiti sclavi lenesi, gunoiul vi-l ridica altii, contracost.

civic cinic  •  27 noiembrie 2007, 1:54

Dormiti sclavi lenesi, gunoiul vi-l ridica altii, contracost.

Comentează