E OK, Ana!

Aveam multe motive s-o admir pe Ana Maria Brânză. De sîmbătă noaptea am primit încă unul. E un om.

luni, 25 februarie 2013, 4:48

Aveam multe motive s-o admir pe Ana Maria Brânză. De sîmbătă noaptea am primit încă unul. E un om.

Siteul Cancan a postat un filmuleț cu vicecampioana olimpică și multipla campioană mondială și europeană clătinîndu-se la ieșirea dintr-un club bucureștean. Secvențele sînt haioase, ceva între Charlie Chaplin și Bambi pe gheață.

Imaginile o arată pe Ana beată serios și insuficient deopotrivă, suspendată în starea aceea cînd rîzi fără să știi de ce, cînd totul e ușor și n-are nici o importanță că pămîntul pare făcut din valuri reci precum cele din Atlanticul de Sud. De altfel, ea cade la un moment dat.

Ana Maria Brânză are 28 de ani, trei participări la Olimpiadă și, după insuccesul trăit la Londra, este singura fată dintre cele 4 ale lotului României de spadă care a decis să revină pe planșă și să ia startul pentru un nou ciclu infernal de 4 ani de zile.

În locul ei, noi, abstinenții profesioniști, am fi fost la ora aceea în pat, gîndindu-ne cum să adăugăm celor 10-12 antrenamente ale săptămînii încă două, la sînge, duminică dis-de-dimineață. Sau nu-i așa?!

Nu cumva dormim mai mult în zilele libere, mergem la club, la restaurant sau la o băută cu prietenii și încălcăm regulile pe ici, pe colo? Nu cumva sîntem imperfecți și vulnerabili? Le cerem altora să ducă vieți perfecte și reproșîndu-le atunci cînd le încalcă, proiectînd involuntar la adresa lor vinovăția pe care singuri o resimțim.

Să ne relaxăm puțin! Doar puțin. Paparazzi și-au făcut treaba. Foarte bine. Nu e nici o vinovăție ca la 28 de ani și cu o uriașă presiune a performanței să bei mai mult într-o seară și să-ți faci compatrioții să rîdă. Fiți sinceri! Dacă ați văzut filmul, în prima secundă, aceea dintre percepție și interpretare, unde spunea un scriitor că se ascunde adevărul, ce ați simțit? Mînie, judecată sau amuzament?! V-ați încruntat sau ați rîs? V-ați simțit atacați, insultați sau ați avut sentimentul de ușurătate că toți sîntem oameni? Cu mare probabilitate, v-ați distrat.

Și încă ceva. Ana Maria Brânză s-a cherchelit într-un asemenea mod tocmai pentru că este o amatoare jalnică în materie de băutură. Normal! Profesia ei e alta și știe să și-o facă foarte bine. De regulă, ea ne emoționează, lucru deloc simplu la un popor sobru și exigent cu el însuși.

Comentarii (152)Adaugă comentariu

mihai  •  25 februarie 2013, 21:36

Ma apuc de baut ! Vreau sa devin, si eu, OM !!! E bine ?

harry porker  •  25 februarie 2013, 21:45

Felicitari Catalin! „De regulă, ea ne emoționează, lucru deloc simplu la un popor sobru și exigent cu el însuși” excelenta incheierea 🙂 ipocrizia romaneasca isi arata din nou coltii :)….oare tot asa de oripilati au fost si americanii atunci cand cel mai mare olimpian al tuturor timpurilor, Michael Phelps, a fost pozat de paparazzi la o petrecere fumand iarba 🙂 Vedeti-va mai oameni de viata vostra si incercati sa faceti si voi ceva pentru a schimba tara nu doar sa va „indignati” vis a vis de viata altora consumand ziarele si emisiunile tabloide. Fac pariu ca atunci ca va aruncati gunoiul pe geamul de la bucatarie sau pe strada, cand va comportati ca niste marlani in trafic, cand nu faceti nimic pentru orasul, cartierul sau blocul in care traiti nu mai sunteti asa de scandalizati. Iar pe aceia care o compara pe Ana Branza cu fotbalistii de la Steaua sau cu Mutu…. 🙂 mai ganditi-va un pic, baietii aia nu au obtinut nicio performanta in viata loc dar apar regulat in tabloide asa ca o comparatie nu are sensul. Va urez o seara buna

Sly  •  25 februarie 2013, 21:51

Wtf, cine spune ca un campion nu poate trebuie sa bea, sa manince sau alte chestii?Cei de pe margine, evident, care nu cunosc ce inseamna un sport de performant facut la nivel mondial ani de zile.
Sa luam exemplul lui Nastase : oare nu a calcat el pe linga cit timp a fost jucator?Si dupa ’90 cum este el primit in tarile occidentale?
Cam la fel ar trebui privite lucrurile si in cazul Anei.

mob  •  25 februarie 2013, 21:58

iti dai seama ce-a facut??!!dar cum se poate asa ceva??!! bah sunteti tampiti??!!e campioana,a muncit tot timpul,copilarie n-a avut, a adus numai bucurie si ne-a facut mandrii k suntem romani,iar acum c-a baut si a fumat intr-un club,toti neavizatii,toti frustratii o judeca???!!!in primul rand sunt 99% convins k toti cei care-o judeca nu au facut nimic bun in viata lor ,nu stiu ce inseamna sa te antrenezi toata copilaria,sa stai in cantonamente de kkt ,intr-o tara de kkt plina de oameni tampiti care tin cu tine doar cand esti bine si apoi te arunca k pe un gunoi!te injura si te faci albie de porci!are 28 de ani si pana acum si-a gestionat viata f bine!n-am stiut k tb sa ne ceara voie k sa iasa in club!:))))nu-i baga in seama pe toti distrusii care vb aiurea!keep ur head up!bafta!

Cătălin Tolontan  •  25 februarie 2013, 22:02

mihai: e un sofism ce spui tu, scuza-ma. Nu e nevoie sa bei ca sa fii om, nu e nevoie sa faci ceva specific pentru a fi om, dar orice proba a imperfectiunii te arata ca un om intreg, admitindu-ti limitele, slabiciunile si vulnerabilitatea. Asta am vrut sa spun.

al  •  25 februarie 2013, 22:05

Simți câteodată sa te faci praf,adică:sa se aleagă prafu de toți și de toate,cine nu a simțit măcar o data senzația asta,înseamna ca nu a trăit pe lumea asta.Aveți grija când ridicați piatra…!

sorin  •  25 februarie 2013, 22:07

Concluzia: pentru a-ti permite sa dai cu oistea-n gard este necesar sa fii bun in prtofesia ta. Eu credeam ca atunci cand ajungi la un nivel de performanta foarte inalt devii si foarte responsabil fata de mentinerea imaginii tale acolo unde o stie toata lumea. Ceeace se mai accepta unui om obisnuit nu ii este permis cuiva care a devenit un model de munca si comportament pentru altii. Acest gen de „scapari” trebuie sa ramana intre cei 4 pereti ai propriei case ! P.S. – Cand ai o valoare incontestabila si ti-o exerciti in „curtea” unui ins cu f. multe bube dovedite, un imoral, un infractor, devii complicele lui. Ii legitimezi raul. Argumentul: „nu-mi dicteaza Voiculescu ce sa spun” n-are sens. Pentru publicul „complice” al antenelor, daca un om de valoarea lui Tolontan sta acolo, atunci este „in regula” si cu voiculescu, pentru ca asta e mecanismul de gandire ai fanilor „Intact” Greu de inteles ?

GIO  •  25 februarie 2013, 22:13

TOLONTANE SPUNE-I CA SI TU TE GRESESTI PINA ALUNECI SUB MASA,SA NU FIM INGRIJORATI..E DREPTUL EI ,VIATA EI PRIVATA, ASA CA NU VAD CARE E INTERESUL PUBLIC CA O MARE SPORTIVA SA FIE FOTOGRAFIATA SI EXPUSA DE ,,ZIARISTII” DE LA CANCAN IN MODU’ ASTA IN TIMPU’ EI LIBER, MI SE PARE INCORECT SI NEDREPT.

NU e OK, Ana! | Părerea unui om obişnuit  •  25 februarie 2013, 22:14

[…] e liber să-şi bată joc de el şi de numele lui cum crede de cuviinţă. M-a revoltat însă cum a înţeles Tolontan să-i sară în ajutor (?), spunându-le ei şi unui număr mare de oameni care-i citesc […]

Cătălin Tolontan  •  25 februarie 2013, 22:15

radu herjeu: „Inconstienta unui lider de opinie”… Esti un pic cam radical… Dar, pe de alta parte, recunosc ca lucrind la o televiziune de stiri, ai tot dreptul sa fii suparat pe ceilalti ca nu sint modele pina la capat, sa te declari dezamagit de felul in care traim si lucram cei care nu prestam la romania tv sau la orice televiziune de stiri, care sint, nu-i asa, niste temple ale corectitudinii si comportamentului profesional, niste modele pentru oameni, niste monumente ale respectului pentru telespectatori.

Ti-as fi raspuns mai ferm, dar prefer sa te citez. Tu spui pe blogul tau, referindu-te la Ana Branza:

„Eu vreau să admir şi omul, nu doar performanţele lui sportive. Vreau să-l admir pentru caracterul său, pentru personalitatea sa, pentru valorile în care crede, nu doar pentru modul în care a fost dotat genetic de natură şi pentru cum a ştiut să-şi valorifice zestrea celulară. Vreau să îmi fie un model de ambiţie, de luptă, de rigoare, de perseverenţă, de corectitudine, de decenţă. Nu vreau să-mi doresc să ajung ca el, pentru că lui îi e permis orice, pentru că, nu-i aşa, e un mare sportiv”.

Trec peste ideea ca tu crezi ca sportivii sint niste versiuni reusite din Gattaca.
Trec si ajung la esenta mesajului tau.
Am inteles ce vrei tu. Dar poate ca ea vrea altceva. De cind vointa ta devine proprietarul conduitei ei?

O seara buna.

PS: Un secret, cu drag si fara nici o ironie, Radu. Toti sintem OK. Daca ne pozam goi in steagul tarii, daca ne permitem sa bem din cind in cind, daca ii dezamagim pe cei din jur, tot sintem OK.

alinm  •  25 februarie 2013, 22:52

Inca o observatie.

95% din postari sunt de acord cu „ANA” si il felicita pe Tolo.

Fapt ce evidentiaza dupa parerea mea nivelul cititorilor de sport din Romania.

radu herjeu  •  25 februarie 2013, 23:07

Tolontan, poate ca ma asteptam la altceva decat la magaria cu locul in care lucrez. dar asta tine tot de naivitatile mele. Dar, cand nu sunt argumente, orice e permis. Si tie, si alora care si acum, la 10 ani de cand noi doi nu mai avem acelasi patron, inca ma acuza ca scriu platit de el. Si da, ce faci tu, ca lider de opinie, in gura caruia se uita multi tineri, mi se pare o inconstienta.

Dupa cum am specificat, dar probabil trebuia sa silabisesc, eu nu cu ea am ce am. Asa cum spuneam, e treaba ei cum isi bate joc de ea si de numele ei. Eu am cu prostia ca e OK sa te-mbeti! Ca asta demonstreaza ca esti om. Eu as vrea ca tinerii sa stie ca esti om si daca nu te imbeti ca porcul…

kELOO  •  25 februarie 2013, 23:11

Felicitari pentru acest articol!

Ar trebui sa fim cu totii mai toleranti in legatura cu semenii nostri, indiferent daca sunt sportivi sau nu. Doar asa vom cladi o societate mai buna!

Cătălin Tolontan  •  25 februarie 2013, 23:15

radu herjeu: ok, am inteles. Ma faci autor de „magarii”, despre Ana Branza spui ca „s-a imbatat ca porcul”. Si zici ca sint „prost si inconstient”.
Esti intr-o dispozitie de rafuiala. Nu sint un bun partener pentru asta acum.

Dupa cum ziceam, esti furios si foarte „judgemental”, dar asta nu te face mai putin OK, ca pe orice om.

O seara buna.

PS: Nu inteleg de ce te enervezi cind iti spun ca lucrezi la o televiziune de stiri care, ca toate televiziunile de stiri, sint modele pentru public, tineri si copii, exact asa cum ii ceri tu inchizitorial Anei.

Mie daca imi spune cineva ca lucrez la Gazeta Sporturilor nu o iau ca pe o insulta, ci ca pe un compliment.

kELOO  •  25 februarie 2013, 23:15

Inca ceva: in Anglia se imbata aia ca porcii in fiecare weekend, cad pe strazi si raman asa pana dimineata si nu-i mai judeca nimeni! Daca se duc la munca si isi fac treaba n-are nimeni nimic cu ei!

Numai noi ne spargem in figuri, vezi Doamne ce destepti si corecti suntem noi, am mancat fasole si nici popoul nu ne pute!

Romanu’ e rasa dracului!

andrei  •  25 februarie 2013, 23:27

Tu la cat de sluga esti cred ca vrei sa il scuzi pe undeva pe Basescu, si el este betivan, numa ca el este unul notoriu, iar tu esti fanul lui, e OK TOLO!!

Cătălin Tolontan  •  25 februarie 2013, 23:28

andrei: ups! M-ai demascat. Asa e, articolul acesta e de fapt un alibi pentru basescu.

doamne sfinte…

harry porker  •  25 februarie 2013, 23:29

@radu herjeu…..lol daca tu asta ai inteles din articolul lui Tolontan, ca e ok sa te imbeti, atunci imi pare rau pentru tine 🙂 si inca ceva, dar ce fac baietii si fetele din televiziuni, ca lideri de opinie, e ok nu? Prietene, voi faceti cu adevarat rau publicului> tarii> implicit voua pentru ca o tara de retarzi va afecteaza si pe voi „zeii” din televiziuni si nu faptul ca Ana Maria Branza s-a imbatat in nu stiu ce club 😉

Petru Eles  •  25 februarie 2013, 23:41

Catalin, sunt perfect de acord cu ceea ce spui! Sunt presedinte de club de baschet, iar in ultima vreme s-au intamplat multe tragedii prin sportul asta (crima de la Giurgiu, cazul jucatoarei de la Alexandria care a sarit pe geam de la etajul 4). Desi ma ingrozesc la gandul ca, oricand, si jucatoarele mele pot fi in centrul unui scandal mediatic sau, Doamne fereste, al unei tragedii, tin cu tot dinadinsul la ideea ca viata lor privata este, exact asa cum ii spunem, a lor si privata! Ca si portarul de la sala de sport pe care nu l-am intrebat niciodata ce a baut inainte sa se prezinte la ridicat bariera dimineata, ca si femeia de servici pe care n-am intrebat-o niciodata cu cine a facut sex in noaptea dinainte sa stearga parchetul pentru antrenamentul nostru si, nu in ultimul rand, ca si Rectorul Universitatii la care lucrez, pe care nu l-am intrebat niciodata daca a depasit viteza legala pe drumul spre birou, asa si sportivul care vine dimineata la o zi normala de antrenamente trebuie tratat ca atare. Este un sportiv, dar inainte de toate un om! Care se antreneaza, joaca, dar si mananca, bea, se odihneste, doarme si se distreaza ca noi toti! Fie ca se numeste Ana, Adrian, Raul, Gabriela etc.

Cristian  •  25 februarie 2013, 23:54

Seara buna. Catalin, remarc din nou abilitatea cu care reusesti sa transformi un lucru serios intr-o gluma a unei fetiscane care si-a pierdut batista. Vorbim despre o mare campioana, un model pentru tineri, oricat de ruginit ar suna asta. E ca si cand ar fi ok ca Mutu sa se fi drogat. Si-mi aduc aminte ca n-ai fost de acord cu asta. Sau intoxicarea cu alcool are alt inteles? Cum sa sustii enormitatea ca e o slabiciune umana sa bei, iar asta te face om? Ca e un motiv de admirat un individ? Deci tu, teoretic, i-ai admira pe cei care ies din crasma, asta chiar daca se duc acasa, si poate nu dorm ca Ana Maria, ci isi bat nevestele, copiii, etc.? Sau de aia nu mai esti mandru ca sunt oameni, ca au slabiciuni, desi se afla in stare identica cu Ana?
Sigur ca reusesti sa pari cel milos, impaciuitor, cu tolba plina de intelepciune si toleranta. Ca doar ce a facut fata, a baut si ea putin. Si, surprinzator, ea mai si crste in ochii tai, devenind om. Eu, care nu m-am imbatat niciodata, ma intreb ce resorturi ai. Sper ca nu cele legate de presedinte.
Oare maine, poimaine, de exemplu, o sa spui ca e in regula sa prizezi? Pentru ca e tot o slabiciune, „la fel de” inofensiva. Si nu iti dai seama ca oamenii la care faci tu apel, care s-au amuzat, au ras, vazand-o, ar fi ras la fel de copios si vazand o maimuta beata. Si vreau sa cred ca si pentru tine Ana Maria Branza este mai mult decat atat.

Cătălin Tolontan  •  26 februarie 2013, 0:00

cristian: e o diferenta fundamentala intre cineva care bea si cineva care isi bate familia.

Si diferenta o intelegi si tu foarte bine. Ce face primul e problema lui, ce face celalalt, ii afecteaza pe ceilalti care devin victimele lui.

Mishul  •  26 februarie 2013, 0:11

Catalin…cheia e la „iubit”. Crezi ca asa hodoronc tronc niste fomisti de la cancan s-au postat la usa clubului unde era tocmai Ana Maria? De ce oare tocmai la clubul unde era ea? Si ce s-a intamplat in ultima perioada incat Ana Maria era un obiectiv de urmarit? Nimic.
Toata povestea a fost pusa la cale cu boul ala de „iubit”. Il si vedeti de cateva ori cum se uita in directia de unde filmeaza astia. Sa nu mai zic la dristor…unde trebuia sa fii orb sa nu ii vezi.
Presa romaneasca. Singura se baga tot mai mult in rahat prin ceea ce face si cum intelege sa o faca. In curand o sa prezinte mai multa incredere un camatar interlop decat un deontolog din presa.

Cristian  •  26 februarie 2013, 0:16

Catalin, ai dreptate. Intre cineva care bea si cineva care isi bate familia, e o diferenta fundamentala. Dar intre cineva care bea si cineva care bea si isi bate familia, asa cum am scris eu, nu e o diferenta fundamentala. Starea e aceeasi, dupa cum sunt sigur ca intelegi. Indiferent de cum se manifesta.

Cătălin Tolontan  •  26 februarie 2013, 0:19

Mishul: nu stiu cum e cu iubitul, dar in legatura cu paparazzi nu ai dreptate. Si-au facut meseria. Ca nu e una indragita asta e alta treaba. Nu e indragita meseria lor, dar e consumata marfa.

Tibi  •  26 februarie 2013, 1:00

hahaha !! filmuletul este haios :))
Da, s-a imbatat, si ?? Da, este sportiva de performanta dar asta nu inseamna ca este un super-woman. Si nici nu cred ca ea isi doreste sa fie un model ipocrit, cred ca isi doreste mai ales sa fie OM, cu toate cele bune si rele.
As zice: daca aveti nevoie de eroi si modele care nu intruchipeaza OMUL atunci duceti-va pe planeta Krypton si cautati-va acolo eroul, aici pe Terra traim intr-o alta lume, asa imperfecta cum este ea…

Nu am talent, dar găsesc | tunaru  •  26 februarie 2013, 1:34

[…] noi se nasc frustrații (ăia care i-ar spune Mariei Brânză că nu are voie să fie om) sau resemnații (cei care trăiesc din a-i aplauda pe cei […]

Alex One  •  26 februarie 2013, 2:11

D-le Tolontan, prea multa filozofie pentru a justifica ,ce ? Ca dupa o tinerete plina de privatiuni consumata prin cantonamente o sportiva a „scapat caii” si si-a permis,cum de este posibil se intreaba impostorii, o excapada intr-un club ? Un fapt divers, omenesc si de inteles a devenit mare subiect de presa. De ce ? Pentru ca „paparazii si-au facut datoria” cum le justificati dv. mizerabila activitate ? Asta este datorie, sa urmaresti oamenii pe strada ,sa le surprinzi ce le mai intime gesturi si unele scapari de comportament ? V-ati gandit vreodata cum ar reactiona acesti nenorociti daca sotiile lor, surorile,fiicele ar fi in locul persoanelor urmarite si filmate sau daca in urma unei asemenea haituri ar putea ajunge cu masina intr-un stalp ? Ati uitat cazul Diana si mai nou la noi pataniile Andreeei Marin la revenirea in tara ? Chiar nu poate fi scoasa in afara legii aceasta „datorie” ?

Kiti  •  26 februarie 2013, 2:14

E foarte ok sa tragi la masea din cand in cand, n-am nimic de reprosat continutului articolului.

Totusi, domnule jurnalist, cred ca e momentul, dupa 20 de ani, sa luati la cunostinta „noile” reguli gramaticale cu privire la folosirea lui „â” in loc de „î” in interiorul cuvintelor si conjugarea corecta a verbului „a fi”. Uitati aici, daca e prea greu sa cautati singur:

http://www.acad.ro/alteInfo/pag_gramaticaLR.htm

boby  •  26 februarie 2013, 4:41

Ai dreptate Catalin. Sportivii sunt oameni obisnuiti, nu sfinti. Atata timp cat nu incalca legea, in timpul liber ei pot face ce doresc.

Diana Cionoiu  •  26 februarie 2013, 5:09

Wow, nu stiam ca Ana Maria Branza trebuie sa fie un model de urmat. Cred ca nici ea nu stie.
Poate pentru ca face sport ca ii place si ca e buna la asta. Nu ca sa fie modelul cine stie carui parinte ratat care ii cere ei sa fie model pentru ca el nu e in stare.
O sa fac o referinta la faimoasa reclama Nike din ani ’90 cu Chales Barkley care suna cam asa „I am not a role model. I’m not paid to be a role model. I’m paid to wreak havoc on the basketball court. Parents should be role models. Just because I dunk a basketball, doesn’t mean I should raise your kids.”
In traducere libera – „Nu sunt un model de urmat. Nu sunt platit sa fiu un model de urmat. Sunt platit sa distrug pe un teren de basket. Parinti ar trebui sa fie modele de urmat. Doar pentru ca arunc mingea nu inseamna ca ar trebui sa-ti cresc copii.”
So, domnule Radu Herjeu, nu stiu cine va creste copii daca ii aveti, dar pe aici daca/cand o sa-i am, o sa-i cresc eu si nu o sa dau vina pe cineva care a facut performanta daca copii mei se apuca de baut. Nici macar nu o sa dau vina pe Stirile de la ora 5.

Cătălin Tolontan  •  26 februarie 2013, 8:23

diana cionoiu: dupa ora la care ati postat, sinteti pe alt meridian. Dupa continutul mesajului, sinteti pe un meridian mai bun 🙂 Cu o calda invidie, va multumesc!

Rusine  •  26 februarie 2013, 8:57

Toti oamenii de nimic ai Romaniei „cultivati” cu CanCan au devenit critici ai campionilor tarii noastre. Si ce oameni importanti o pot critica „ziaristii” revistei CanCan si toti oamenii cu prejudecati. Bravo!!!
Multi ar trebui sa se uite in oglinda inainte sa vorbeasca prostii, pentru ca TOTI se mai distreaza din cand in cand, TOTI mai beau un pahar din cand in cand, insa PUTINI fac ce a reusit Ana sa faca.
Si Cristian intre cazul Anei si cazul Mutu e diferenta de la cer la pamant. In primul rand consumul de ******* este ilegal, alcool din cate stiu are voie sa consume oricine. Din cate stiu unele ******* iti ofera avantaj fizic ca sportiv, alcoolul nu face asta. Si daca tu nu ai baut niciodata nu inseamna ca altii trebuie sa faca asta. Eu fac sport, si toti care fac sport stiu cum e viata de sportiv si doar noi o intelegem desigur, voi nu va mai dati cu parerea. Mai mult de atat nu ii judec pe altii care nu fac sport sau care critica sportul. Asa nu judecati nici voi aparentele. Una este timpul liber, altceva este timpul de lucru.

Rusine  •  26 februarie 2013, 9:09

De acord cu Alex One. Nu sunt legist dar din putinele pe care le stiu nimeni nu are voie sa intervina in viata privata a unei persoane. De ce mai e privata pana la urma, daca are oricine sa intervina in ea sau in gramatica moderna „privat” este sinonim cu „public”? Si bine ca nu e Ana un model de urmat.
Bine ca este revista CanCan un model de urmat. Bine ca sunteti voi un model de urmat. In loc sa cititi si sa cumparati toate prostiile inutile, apoi va plangeti ca viata e grea, da.ti vina pe altii si asa mai departe, mai bine va ocupati timpul cu ceva productiv si poate se schimba situatia.
Rusine! Rusine! Rusine!

Adrian  •  26 februarie 2013, 9:12

„In legatura cu paparazzi nu ai dreptate. Si-au facut meseria. Ca nu e una indragita asta e alta treaba. Nu e indragita meseria lor, dar e consumata marfa.”
Domnule Tolontan, de ce a fi paparazzi e o datorie? Ce produce un paparazzi ca sa fie platit? Ca spioneaza persoanele publice? Va aparati colegii de breasla, nu? Deci tot ce e marfa consumata, e o datorie sa o produci nu? Am impresia ca sunteti o victima(complexata) a capitalismului. Spuneti-mi si mie ce spune un paparazzi coilului lui acasa, tati ce ai facut azi? Pai uite ce am facut, am stat dupa oameni sa se imbete. Foarte meritoriu nu? Eu sustin ca aceste reviste si joburi ar trebui interzise si scoase in afara legii. Exista multe subiecte interesante din viata, neabordate de nici o revista. Daca astea ar avea trecere mai mica, asta e alta problema. Sunteti cumva un sclav al banului? Deci daca se vinde, facem orice?

Waven.ro – Blog de la Ploiești » Ana s-a îmbătat, trăiască Ana!  •  26 februarie 2013, 9:14

[…] altă Ana a petrecut o noapte în club. A fumat. S-a pupat. A băut. Și spre final, s-a matolit. Motiv pentru care picioarele ei obișnuite să stea en garde au cedat la atacul tocurilor. […]

costi  •  26 februarie 2013, 9:39

Diana Cionoiu – felicitari!!!

Elena Brandusa  •  26 februarie 2013, 10:52

Felicitari Catalin, foarte bine ai scris, acetste „ziare” au intrat prea mult in viata sportivilor care ne-au facut sa fim mandri, poate aceste „ziare” ar trebui sa inceapa sa scrie mai mult despre performantele lor si mai putin despre viata lor personala.

Teodora  •  26 februarie 2013, 10:54

Eu spre exemplu incep sa rad si sa ma clatin dupa 2 beri mici. Vorbesc foarte serios. Toti prietenii si prietenele mele rad pe seama mea, insa nu „duc” mai mult. Nu mai spun dureri de cap si stari de voma.
Nu stiu daca ea a baut 3 beri, 2 sticle de vin sau 6 sampanii, insa poate a vrut „s-o faca lata” sii-a iesit, doar ca au prins-o paparazzi ceea ce e cam neplacut pentru ca de acum va fi amintit momentul respectiv mereu. Nu conteaza ca e o mare campioana, conteaza ca a baut intr-o noapte. Cam asta e mentalitatea…

nelu  •  26 februarie 2013, 11:13

Nu îi face cinste.O sportivă valoroasă nu merge în cluburi să fumeze şi să bea până se face turtă.O admiram, o simpatizam dar din acest moment pentru mine nu mai există, poate să câştige încă 2-3 titluri.Mama sa o mai laudă?

Iuliana  •  26 februarie 2013, 11:53

Nu trebuie sa-si fi propus ea sau nu sa fie un model. Statutul de persoana publica (sau de succes) vine fara sa vrei cu un astfel de rol, mai ales in fata tinerilor. Felul in care iti asumi – sau nu – responsabilitatea acestor efecte, are legatura cu ce fel de om esti. Dar discutia de mai devreme nu a fost in special despre Ana, ci despre faptul ca altcineva, cu influenta, considera nu doar firesc, ci mai mult, de admirat sa te expui asa. Asta este o problema mai mare decat greseala Anei. Daca a gresi poate fi considerat firesc (desi dezamagitor cateodata), a face din asta un motiv de „admiratie” nu mai e. Mai ales intr-un spatiu in care un procent izbitor de tineri de liceu asociaza ideea de distractie cu consumul excesiv de alcool.
PS: Inca ceva. Nu exista decat responsabilitate individuala (pentru ce fac, cum gandesc, cum reactionez eu, la modul particular). Ea nu poate fi subsumata aberatiilor unui colectiv sau unei categorii (sociala sau profesionala), care are propria ei dinamica, in 99% din cazuri imposbil de influentat.

CLA  •  26 februarie 2013, 12:20

DA, E OK.SI EU VREAU SA MA IMBAT CU ANA.CINE DRACULUI MA POATE JUDECA? STAM SI SCRIEM PE BLOGURI CA A BAUT X SI Y,CAND POPORUL ROMAN E BEAT MORT DE 23 DE ANI,TIMP IN CARE POLITICIENII NOSTRII AU FURAT O TARA SI NE-AU FURAT ORICE DREPT DE A SPERA MACAR CA O VOM DUCE MAI BINE.

mirica  •  26 februarie 2013, 12:27

Vreau sa stiu unde erau paparazzi cand Ana isi ingrijea la spital tatal muribund, pierzand nopti in sir si totusi pregatindu-se pentru olimpiada?

cristian dumitru  •  26 februarie 2013, 22:27

Mi-a placut articolul dar nu pot sa nu remarc faptul ca acum cativa ani buni, lucrai la Prosport Catalin, ati avut o campanie mizerabila impotriva lui Piturca(care era antrenorul nationalei in acea vreme) pt ca ar fi fost arestat pe vremea comunistilor pt ca juca barbut. Dincolo de faptul ca mi se pare total deplasat sa te aresteze pt ca joci barbut, ideea articolelor tale din acea vreme era ce fel de exemplu este pt cei tineri Victor Piturca – antrenorul nationalei, un fost puscarias practicant de jocuri de noroc. Hmmmm..nu ti se pare ca seamana putin cu Ana? dar nu pot sa nu apreciez ca intre timp ti-ai mai nuantat opiniile si realizezi ca nimeni nu e perfect, ca un om are si umbre nu numai lumini, iar acele umbre nu-l fac mai putin interesant

c.ghevara  •  27 februarie 2013, 10:47

De câte ori vreun sportiv român ia o medalie ne umflăm în pene, de parcă am fi avut vreun merit. Când ”o dă în bară”, devenim critici, moralişti, experţi. Oameni care nu merg nici până la colţul străzii fără maşină se revoltă că nu duci ”viaţă sportivă”, că nu te antrenezi suficient, că nu te străduieşti destul etc. Culmea! De la oameni care şi-au câştigat victoriile şi statutul de celebritate prin propria lor muncă, prin sacrificii şi eforturi supraomeneşti, noi, burtoşii, leneşii, comozii, moraliştii, AVEM PRETENŢII!
Nu cred că Ana are nevoie de judecăţi şi comentarii moralizatoare. Ştie şi singură ce e bine şi ce e rău. E groaznic să fii filmat în starea aia, a doua zi să dai ochii cu prieteni şi cunoscuţi… E o ”pedeapsă” arhisuficientă.
Tolo are dreptate: E Ok, Ana! Tu vezi-ţi de treabă!

DAN  •  27 februarie 2013, 21:38

Da este OK. Subscriu. Si sportivii sunt oameni, si cine nu greseste !? Cine are cugetul CURAT, sa ridice piatra.
Ca au prins unii un „pont” , vezi doamne nu putem dormi din cauza asta. E cel mai grav lucru din Romania? Cine suntem noi in comparatie cu cei care fac in mod real ceva pentru Romania. (Era cumva in timpul competitiei si din cauza asta a ratat calificarile?)

mihaella  •  28 februarie 2013, 17:19

Siguur ca da…”Spune-mi cu cine umbli, ca sa iti spun cine esti” e vesnic valabil.Tolo,bei mult?sa nu zici nu,ca dupa articolul asta dai de inteles ca bei de pici sub masa…niciun BETIVAN nu e OM, nu conteaza ca a muncit candva mult. daca nu si-a mentinut verticalitatea si respectul fata de SINE , e REBUT!
e grav pentru o tara cand reprezentantii (care ar trebui sa fie exemple) ii sunt betivi,hoti si puscariasi…e foarte grav!imi pare rau sa vad ca sprijini distrugerea unei tari.
PS.firesc pana la urma ca betivii sa se apere intre ei!

Petcu Ioan  •  3 martie 2013, 16:44

Pentru cei care inca o mai criticati pe Ana, cred ca ar fi timpul sa va scoateti capul din viata perfecta pe care vreti sa credeti ca o aveti. Si daca a baut…ce?
http://adevarul.ro/news/sport/performanta-importanta-spada-romaneasca-ana-maria-branza-castigat-cupa-mondiala-franta-1_5133344800f5182b85c2d444/index.html

pops  •  3 martie 2013, 21:41

a castigat cupa mondiala. asta da femeie. tolo scuze macar….esti varza… urat ce faci…

Accident toni – Pagina 3  •  30 martie 2013, 1:12

[…] (altfel, pastrand proportiile: E OK, Ana! : C ) Răspunde cu […]

Articole din bloguri | Anca Drăghia  •  19 mai 2013, 22:59

[…] E OK, Ana! , este un articol scris de Cătălin Tolontan, redactor-şef la Gazeta Sporturilor pe blogul său. […]

Comentează