Mulțumim, Alexandru Bourceanu!

Există multe motive pentru care poți opri un meci de fotbal. Există și mai multe pentru care să nu te apuci deloc de fotbal sau de sport. Asta s-a întîmplat în seara asta, cînd Rapid – Steaua s-a întrerupt din cauza spectatorilor care au aruncat cu obiecte în steliști și asta se poate întîmpla mereu.

La sport e greu. Te trezești de dimineață, transpiri la antrenament, te ceartă părinții, te iau peste picior mitocanii din tribune, lipsești de la școală, îți julești genunchii, cîștigi ceva bani, dar îi cheltuiești la fel de repede și, tocmai cînd te obișnuiești cu o astfel de viață strălucitoare și ciuntită, se termină cariera. Asta dacă ai avut vreuna.

duminică, 14 aprilie 2013, 10:44

Există multe motive pentru care poți opri un meci de fotbal. Există și mai multe pentru care să nu te apuci deloc de fotbal sau de sport. Asta s-a întîmplat în seara asta, cînd Rapid – Steaua s-a întrerupt din cauza spectatorilor care au aruncat cu obiecte în steliști și asta se poate întîmpla mereu.

La sport e greu. Te trezești de dimineață, transpiri la antrenament, te ceartă părinții, te iau peste picior mitocanii din tribune, lipsești de la școală, îți julești genunchii, cîștigi ceva bani, dar îi cheltuiești la fel de repede și, tocmai cînd te obișnuiești cu o astfel de viață strălucitoare și ciuntită, se termină cariera. Asta dacă ai avut vreuna.

Cînd, în minutul 82, bricheta l-a lovit pe Chiricheș, Rapid – Steaua se îndrepta spre un final tabloid. Oficialii de pe ambele bănci s-au băgat în seamă ca să prindă ceva lumină de la reflectoare în căușul gesturilor lor largi.

Meme flutura scaunul aruncat în teren ca pe un scut al acuzelor care urmau să vină. Se pregăteau titlurile televiziunilor de știri, mult roșu, mult șofran și o droaie de semne de exclamare.

În maldărul de orgoliu și de exagerare, un bărbat se agita pe teren, explicîndu-le tuturor că să lase naibii prostiile și să se apuce de joc. Și rapidiștii doreau același lucru, dar căpitanul Stelei este cel care a înclinat balanța psihologică. Și meciul s-a reluat!

Nu discutăm regulamente acum, într-un moment din acesta importantă este atitudinea și cheful de a transforma partida într-un scandal sau de a o relua „ca să vedem, frate, pe teren, unde e oftica!”.

Bourceanu procedase la fel cu doar cîteva minute înainte. Rapid conducea cu 1-0. Latovlevici fusese faultat și se iscase o controversă minoră, care stopase faza. Liderul oaspeților a luat mingea, i-a îndepărtat pe certăreți și a reluat repede faza.
Imediat, fotbalul l-a premiat pentru credință, pentru că stîngul său, deviat norocos, a făcut 1-1.

Există multe motive pentru care poți să te declari prea serios pentru a privi un meci de fotbal. Alexandru Bourceanu nu e printre ele.

Comentarii (140)Adaugă comentariu

Lisandru  •  14 aprilie 2013, 23:54

Domnule Tolontan,
cu tot respectul pe care vi-l port observ totusi ca nu priviti lucrurile obiectiv si sunteti usor partinitor. Poate era nevoie de inca doua trei randuri in care sa vorbiti putin si de atitudinea unor „conducatori” din fotbal precum Gigi Becali sau Mihai Stoica care in decurs de o saptamana nu au facut altceva decat sa incinga spiritele si sa tensioneze la maxim un meci ce oricum ar fi fost destul de tensionat.
Stim ca in tribunele stadioanelor se afla multe animale, atat la Rapid cat si la celelalte echipe de fotbal tocmai de aceea din punctul meu de vedere atitudinea unor „conducatori” de fotbal, fie ei manageri fie ei patroni trebuie sa fie una direct proportionala cu functia pe care o ocupa.
Poate asta este si unul din motivele pentru care fotbalul romanesc se duce in jos.
Aceeasi pretentie o am si de la Dvs., intrucat raul trebuie taiat de la radacina haideti inainte de orice sa ii criticam pe cei care agita spiritele si abia pe urma ii putem pune la zid pe cei agitati.

Cu mult respect,
Lisandru

Joe  •  14 aprilie 2013, 23:54

La TV (Digi 1) au spus ca dimpotriva, Bourceanu a fost printre cei care, in cele 10 minute, a ‘militat’ pentru intreruperea definitiva a meciului, nu pentru realuarea sa. Daca se dovedeste a fi adevarat (aflam zilele urmatoare) nu prea inteleg subiectul articolului…

pt 24  •  15 aprilie 2013, 0:02

pt ,,roman” de la pozitia 24: Spui ,,indiferent de numele stadionului” : GRESIT. Ce se intampla in acea ,,arena a abjectiei”, care este ,,stadionul” giulesti, este dovada nesimtirii si a micimii ,,suporterilor” rapidisti. Si mai aveti si ,,club aristocratic” ??? Unde se mai intampla asa ceva, in Romania? Aud? Nu va e rusine, pozati in victime, cand provocati si va dati tot timpul ,,loviti”. Terminati cu vaicarelile. Iar ala cu ochii vineti – rada – ce meci a vazut? Cand adversarii au bara la ultima faza, tu vii si spui ca Steaua trebuia sa piarda? Vai de capul lui ! Ps: Daca meciul se desfasura in alta tara, multi din tribune erau la spital, dupa interventia fortelor ce RESTABILESC ORDINEA. Rapidistilor, stiti ce e aia? Pacat de faptul ca nu suntem in alta tara…

Marius  •  15 aprilie 2013, 0:06

Vad ca sunt o multime care incearca sa justifice actiunile galeriei, motivand declaratiile de dinaintea meciului.
Patetic rau. La declaratii raspunzi cu declaratii sau pe teren prin victorie si joc bun, nu violente (astea sunt folosite cand intelectul nu iti permite alta abordare).
Declaratia lui Rada e dezamagitoare. Dupa ce a laudat galeria, el trebuia sa spuna ca dezaproba aceasta atitudine, dar nu a facut-o.
In fine, sper ca pedeapsa sa fie pe masura recidivistilor.

2shy  •  15 aprilie 2013, 0:07

Mai copii, toate ca toate, gesturi fair play sau mai putin fair play, DAR NU INGRIJOREAZA PE NIMENI NEBUNIA DIN TRIBUNE?
Acum ce, faptul ca s-a reluat meciul sterge automat gesturile barbare are unor tampiti, putini la numar, cei drept, dar tampiti pana la urma?
Cine are grija de cretinii astia?

Ostap Bender  •  15 aprilie 2013, 0:19

Iar se umple articolul de comentariile stelistilor spalati pe creier. Se arunca cu brichete pe orice stadion de pe glob. Inclusiv in germania. Dar nicaieri pe glob un parvenit ipocrit pur-sange devenit o persoana publica isi loveste proprii suporteri, iar apoi acestia printr-un gest de solidaritate si caracter nemaiintalnite cu cel lovit, se trag in poze cu (virgula) conducatorul. hehe.
Bineinteles spalatii pe creier uita cum in meciuri tur de pe arena nationala, Herea a fost lovit de un suporter cand se ducea la vestiare.

florinem  •  15 aprilie 2013, 0:25

Sigur, gestul suporterilor e incalificabil, dar cum ramane cu declaratiile iresponsabile ale conducatorilor stelisti, in frunte cu Becali?
De ce nu scrii nimic despre astea? (daca ai scris, imi cer scuze)

Un om  •  15 aprilie 2013, 0:31

@ Steaua1986forever – nu, un stelist, presedintele clubului a inflamat atmosfera de 2 saptamani. In general oamenii sunt judecati la pachet. La meciul Petrolul Steaua a fost un sg suporter pe teren si tot stadionul a fost suspendat. Arbitrul a influentat si el starea de nervozitatea permitand jocul dur al stelistilor fara cartonase. Orice ar fi facut Szukala nu ar fi luat cartonas, probabil doar daca rupea piciorul cuiva.
Nu contest incidentele insa din pacate sunt caracteristice romanilor. Sa ne aducem aminte acum 1-2 ani cand toti suporterii stelisti tot la un meci cu Rapidul au fost evacuati de jandarmi si se bateau cu jandarmii. Desigur, nu a fost nimic grav, este firesc sa mergi la meci ca sa te bati cu suporterii, nu?

BOU..rceanu  •  15 aprilie 2013, 0:35

esti complet pe langa subiect. ti se pare ca meciul s-a intrerupt inainte de golul „capitanului”? vezi reluarea ca poate iti revii. super-echipa super-antrenorului a fost mult in urma asteptarilor. poate ca atat poate? Rapidul a aratat adevarata valoare a viitoarei campioane al campionatului in care Rapidul ramane fara bani si fara jumatate din titulari, dinamo e intr-un continuu scandal, cfr vinde jucatorii de baza, stan otelarul fuge cu banii din Champions League si U are mari probleme cu licentierea. un campionat unde super-echipa se bate la titlu tot turul cu astra si pandurii. sa fim seriosi!

oblivion  •  15 aprilie 2013, 0:35

Daca ar durea prostia te-ai tavali in chinuri draga Tolo! Auzi la el:
Nu discutăm regulamente acum, într-un moment din acesta importantă este atitudinea și cheful de a transforma partida într-un scandal sau de a o relua “ca să vedem, frate, pe teren, unde e oftica!”.

what?  •  15 aprilie 2013, 0:48

Bourceanu a facut un gest frumos, dar adevaratul gest trebuie facut de FRF si LPF. Si acest gest este inchiderea stadionului giulesti pt. TOTDEAUNA si scoaterea din fotbal a tururor jucatorilor si oficialilor care au incercat musamalizarea faptului ca s-a aruncat cu scaune si brichete si alte obiecte in jucatorii si stafful echipei oaspete. Filmul acestor evenimente trebuie trimis la FIFA si UEFA pt. a ne asigura ca FRF si LPF nu vor incerca sa ascunda din nou gunoiul (fc rapid) sub pres. Multumim Bourceanu pt ca meciul s-a terminat pe teren dar acesta este meritul exclusiv al stelistilor nicidecum al rapidistilor care s-au comporatat suburban, ca niste lasi incurajand violentele din tribune impotriva stelistilor pt. a-si ascunde neputinta proprie pe teren.

SANCTIUNI  •  15 aprilie 2013, 0:49

Intr-o tara civilizata nu se aplica amenzi si suspendarea terenului !!! Intr-o tara civilizata pentru asemenea comportamente ii se retrage licenta clubului. Ca CLUB ORGANIZATOR cei din conducere sunt responsabili. Acele comportari animalice cauzeaza MILIOANE DE EURO PAGUBA ROMANIEI PRIN IMAGINEA PROASTA PE CARE O ADUC. Eu nu sunt suporter al unei echipei de Liga 1. Tin cu echipa mea locala care e vai si amar de ea din lipsa banilor. Astazi a avut un meci amical la o grupa de juniori recent infiintata in urma sponsorizarii din partea unui german care are o investite in judet. Dupa meci am organizat o masa pentru sponsor si juniori si am decis sa vedem si meciul din acesta seara. La sfarsit vroiam sa il rog pe domnul care a venit sa vorbeasca mai departe cu sefii lui sa facem un parteneriat pentru echipa mare. Pana acum el a oferit mingi si echipament pentru juniori la schimb cerand doar un banar. Vroiam ca echipa mare sa ii poarte numele firme pe tricou si speram sa obtin ceva in schimb. MI-A FOST RUSINE SA MAI VORBESC CU EL DUPA CE AM VAZUT MECIUL. Omul a ramas pur si simplu perplex si nu cred ca o sa mai vina la meciurile noastre. Eu nu obtineam nimic direct DAR JUNIORII LA CINA SA MEARGA SA CEARA BANII PIERDUTI PENTRU O ASTFEL DE IMAGINE PROASTA ??

abraham  •  15 aprilie 2013, 0:57

pt mioara forever1986 ….sa caute in cartea de telefoane cuvantul „provocare” sau instigare la violenta. si dupaia sa speram ca TOT baga ceva la cap chiar daca e cu steOAIA

Alegz  •  15 aprilie 2013, 0:57

Anton Heleşteanu a fost atacat/lovit pe Giulesti cand tribuna era goala din cauza suspendarii .. voi la ce va asteptati cand ea este plina?

costel  •  15 aprilie 2013, 0:59

Mi se pare penibil ce spune dnul Taban, ca suporterii Rapidului au fost incitati toată săptămâna. Stau si ma întreb, săracul Radoi, căti ani a fost incitat de galeria Rapidului? Sa ajungi sa arunci cu scaune si alte obiecte in teren mi se pare inadmisibil. Ne plângem ca nu vin spectatori in tribune la meciuri? Cum sa-mi duc copiii la un astfel de meci când știu ce se scandeaza in tribune? Pana acum cativa ani admiram suporterii Rapidului. Si rapidistul Nae Manea a aruncat cu targa după arbitri, nu? El nu incita? Suporterii de la Steaua aruncau cu bulgari in Ghencea cu câteva luni in urma. Suporterii de la Dinamo, alte exemple. Suntem o tara de retarzi, de la primul, pana la ultimul. Mentalitate zero.

Alex  •  15 aprilie 2013, 0:59

Scurt/2:
– oficialii trupei din Ghencea au facut tot posibilul ca sa agite spiritele inainte de meci;
– daca Steaua nu avea 15 puncte avans fata de locul 2 inaintea meciului nu s-ar fi reluat niciodata partida, iar Bourceanu ar fi fost Lovin 2;
– e inadmisibil ca niste cimpanzei care doresc sa-si salveze clubul de la faliment sa se comporte intr-o asemenea maniera tinand cont ca toata lumea se astepta la asa ceva; le dau ca exemplu un meci intre Cfr Cluj si U Cluj, jucat fix de ziua patronului ceferist. Acesta a pus niste preturi prohibitive pentru fanii oaspeti si a distribuit bilete gratuite pentru fanii proprii din dorinta de a nu fi deranjat; fanii lui „U” au platit preturile exorbitante pentru a a intra pe stadion si l-au ignorat total pe seful clublui ceferist, pe care in alte randuri il injurau la greu; poti sa dai o palma morala si in alte feluri, nu trebuie sa dai torte pe suprafata de joc(o apucatura idioata care-i impinge in spate pe toti ultrasii care lupta impotriva legii 4) sau sa arunci cu scaune pe teren(sunt ferm convins ca era vreun betiv care ura Steaua mai mult decat iubea Rapidul);
– lasand la o parte spiritul de luptator al lui Bourceanu, acum chiar trebuia sa se dea 3-0 pentru Steaua, idiotii care au aruncat cu obiecte stiau clar la ce se expun si la ce-si expun echipa favorita.

Nelu  •  15 aprilie 2013, 1:00

…poate a procedat corect…nu stiu exact!…dar cand l-a jignit ca un „cacacios” pe Dukadam,cum a fost?…sunt stelist de la gradinita,dar tineti minte un lucru:cat STEAUA il va avea pe acest jucator la mijloc nu va face niciodata performanta!!!…pt.un brand ca STEAUA si pt.echipa pe care a avut-o in anii 80-90 si pt.toti stelistii care apreciaza valoarea,el trebuie sa fie VANDUT!!!…sa ne facem o linie de mijloc valoroasa!…de acolo va incepe performanta !!!…alearga,munceste mult…dar STEAUA…nu e santier!!!…hai sa terminam cu laudele astea false…si sa fim realisti!…aveam pretentii la tine Cataline!

Popovici Liviu-Mihai  •  15 aprilie 2013, 1:08

Interesant articolul si buna initiativa a lui Alex Bourceanu.Respect capitane si sper ca intr-o zi sa fii pus la loc de cinste alaturi de celelalte glorii ale Stelei.Indiferent de ceea ce se spune despre echipe le mari, caracterul unui om este cel care iese in fata si asta s-a vazut pe un stadion care nu merita deloc vizita suporterilor oaspeti.

Dani  •  15 aprilie 2013, 1:15

De acord, Bourceanu este un luptator, de aceea nu-si dorea o victorie la masa verde, nemuncita si nemeritata. In schimb, Latovlevici si Chipciu au dat dovada de lipsa de caracter, inflamind spiritele. Despre MM, care a facut tot posibilul pentru a iesi scandal, nimic de spus. Nici de rau, nici de bine…el nici nu merita bagat in seama.
Oricum, o singura remarca despre meciul in sine…cel de fotbal. La un moment dat, prezentatorul TV a rostit cuvintele magice: „Steaua e neputincioasa in fata unei echipe care astazi nu vrea sa se lase invinsa”. A exprimat adevarul unui intreg campionat. Fiecare intelege ce vrea, ce poate si, mai ales, cit poate.

ionel  •  15 aprilie 2013, 1:16

Domnule Tolontan, vreau sa felicit galeria Rapidului si sper si eu alaturi de dvs ca astfel de manifestari umane sa dainuiasca nu numai in Giulesti dar in toata tara sa arunce oamenii cu ce au la indemana.

Ma bucur ca v-a placut faza cu urina pe reghe… o imagine superba, europeana.

Felicitari domnule Tolontan si chiar va rog sa initiati o campanie impotriva seriozitatii in fotbalul romanesc. Oamenii vor scandal si dvs le dati scandal. Iese banu domnule Tolontan!

UNU  •  15 aprilie 2013, 1:20

Imi place ca desi nimeni nu-l suporta pe MM, totusi a reusit sa provoace o intreaga galerie. Cata minte trebuie sa ai sa te cobori la mintea „inamicului” urat? Astia au reusit sa faca circul de la meci FARA CA GALERIA ADVERSA SA FIE PREZENTA! Cred ca este o premiera…
Daca nu era MM era Reghe, daca nu incita Reghe era Becali sau Argaseala sau galeria adversa, jandarmii sau… mai conteaza?
MM este un cretin irecuperabil toata lumea stie.
Galeriile bucurestene (ma refer aici la Steaua, Dinamo si Rapid) sunt MM al galeriilor.
De ce nu s-a intamplat niciodata genul asta de „spectacole” in alte orase? De o asa anvergura? Si au fost ele si mai si prin capitala noastra iubita.
Gradul de civilizatie lasa de dorit. Mentalitatea… nici nu mai vorbim. Te poti duce cu copilul sa vezi un meci de fotbal? Nu l-as duce pe stadion intre huliganii aia pentru nimic in lume. Animalele nu fac asa ceva…

Dani  •  15 aprilie 2013, 1:21

@Petrini
Interesanta concluzia ta. Dar daca „Rapidul este inca in Evul Mediu”, inseamna ca MM nu a coborit (inca) din copac.
Toate cele bune, salutari din viitor!

teilandezu  •  15 aprilie 2013, 1:25

Am o nedumerire . De ce doar in meciurile cu steaua se intimpla asemenea fapte in Giulesti { si nu numai }?

qpax  •  15 aprilie 2013, 1:27

Salut atitudinea lui Bourceanu, dar nu o salut pe a voastra. Protejazti atitudinile golanesti si insalubre ale acestei echipe de-a lungul anilor, care le este permisa orice tentativa de cheating. De la sabotarea meciului din teren si pana la folosirea cu buna stiinta a jucatorilor fara drept de joc pentru ca ceda puncte la masa vedrde a adversarului, micsorarea barilor portii, si pana la chestii in care isi bat joc de emblema clubului advers pe tabela de marcaj, si tot ei vorbesc dupa aia de atitudini ‘inflamante’ … cand se mai duc data viitoare sa se planga de vreun banner discrimnatoriu (chiar daca respectivul cetatean nu are nici o condamnare la activ pentru rasism, si nu poate fi implicat in acest cadru) sa le spuna la aia de la UEFA … ‘Stiti, noi suntem aia cu punga de urina’ … aaa … ‘Voi sunteti?’

In locul vostru mi-ar fi rusine ca in contextul in care se arunca cu pungi cu urina in antrenorii echipelor in Romania 2013, pe tine sa te intereseze sa eroismul si curajul lui Bourceanu. Crezi ca noua ne este frica de echipa Rapid? Maine acceptam sa rejucam meciul cu ei, du-te si intreaba-i daca au curajul sa rejoace meciul cu noi? Singura retinere pe care o avem in legatura cu aceasta echipa este galeria de huligani, imprevizibila si agresiva, capabila de cele mai mizerablile actiuni, care stim ca sunt inflamati non-stop de conducerea rapidului si dresati sa se comporte ca niste mamimute cand joaca cu Steaua. Nu noua ne este frica de fotbal, noi traim in fotbal, ci celor care isi folosesc galeria in acest mod sub-urban si insalubru, pentru a distruge competitia din teren si a provvoca tereoare adevresarului.

Sa va fie rusine … aveti echipe precum Steaua si Oltchim, si le tratati in cel mai josnic mod posibil!

‘alt gogu  •  15 aprilie 2013, 1:39

Bai fratilor ce aveti cu Romania?Nu va place plecati de aici si ascultati injuraturile altora!va place mai mult cum se injura in spaniola,italiana,engleza…..?La stadion vin foarte multi needucati,nu le interzice nimeni,problema este ca pretentiile vin din partea celor „educati”cum ar fi „MIMI”Stoica si nici lui nu-i interzice nimeni sa vina la stadion,aici trebuie luate masuri,….dar nu cu ruleta!

Cristian  •  15 aprilie 2013, 1:42

eu nu vad cum este un lucru bun, pozitiv, ca s-a reluat meciul?!? OK, de acord, Bourceanu s-a comportat exemplar, dar maimutele alea ordinare care arunca cu obiecte in teren trebuie pedepsite!

A cata oara este? Eu tin minte 3 cazuti grave in Giulesti.

Si il auzi la finalul meciului pe Rada: Felicit galeria Rapidului…numai in Giulesti vezi asa ceva…

???? in ce tara traim?? republica bananiera..

picrobv  •  15 aprilie 2013, 1:47

De multe ori ma uit la meciuri si vad nebunia asta din tribune care nu se mai termina si nu inteleg de ce este concurenta asta de a demonstra ceva …ce vreti sa demonstrati ca sunteti cei mai periculosi si cei mai tari suporteri sa le demonstrati huliganilor englezi ca sunteti mai tari ca ei?
Ei bine ati fi putut sa le demonstrati englezilor ca puteti sa aplaudati mai tare ca ei sa cantati mai tare ca ei si sa stati civilizati in scaun 90 de minute nu sa-l rupeti si sa aruncati cu el pe tere pentru ca eu cetatean de rand sa imi pot duce fiul pe stadion sa ne uitam la un meci ca la un spectacol …. dar stiu ca nu se poate si stiu ca sunt foarte multi parinti care ar vrea sa se bucure de asemenea momente si nu le putem avea din cauza „suporterilor”

Dihorul  •  15 aprilie 2013, 1:51

Semeni vant, culegi furtuna. Asta a si dorit NN, sa faca scandal. O saptamana inainte de meci a agitat spiritele cu declaratii jignitoare la adresa Rapidului. Nu ajungea rivalitatea dintre cele 2 echipe, a mai pus si paie pe foc indemnat de becali, se pare. Imi pare rau ca au aruncat cu ceva in reghe… alta era tinta meritata…

xolv  •  15 aprilie 2013, 2:16

Catalin, poate scrii si ceva de Perja & compania, nulitatile care favorizeaza infractorii din tribuna. De parca n-am fi fost destul de aproape la incidentul cu Galamaz, poate data viitoare chiar moare cineva.

jos_cenzura  •  15 aprilie 2013, 2:34

Cum pot unii oameni sa gaseasca vina celor care au facut declaratii provocatoare inaintea meciului, si sa o puna pe acelasi treapta cu aruncatul obiectelor in jucatori, care pot sa raneasca pe cineva grav??? Chiar si-au pierdut atatia romani ratiunea? Eram parca un popor pasnic, in comparatie cu majoritatea celorlalte…

rusine  •  15 aprilie 2013, 4:25

in giulesti se va ajunge la moarte de om, tineti minte asta. trebuie facut ceva, altfel se va produce o tragedie din cauza acestor „suporteri” primitivi

IO  •  15 aprilie 2013, 6:15

Domnule Tolontan aveam incredere in jurnalismul de ancheta pe care il practicati. Acum trebuie sa regandesc acesta incredere avand un un termen de comparatie intre realitate si articolul dvs. Cine poate garanta ca nu suteti la fel de partinitor cand vorbiti de unul care cheluie in interes personal banii federatiei de nu stiu ce sport, cand dvs ii multumiti lui Bourceanu pt puctul pe care l-ati luat aseara? Cand vedeti un gol norocos unde nu e cazul. Cand treceti peste gravitatea incidentelor cu perfidie, pe motiv ca fotbalul se joaca pe teren. In fapt Steaua a fost dezavantajata de intreruperea meciului. Sper ca stiti ce este un „time out” la baschet si la ce foloseste. Asta a fost aseara, un time out pt rapid, care a reusit sa obtina un punct prin acest procedeu total nesportiv la fotbal.

vnm  •  15 aprilie 2013, 7:20

Vad ca toata lumea aplauda atmosfera din giulesti.Poate sant eu mai tampit dar mergem pe stadion sa vedem fotbal nu cum dau uni foc la petarde,fumigene,torte si chiar scaune.Acum il laudam pe Bourceanu ca a intrat pe teren…cred ca in opinia rapidistilor asta este genul lor de erou el sa stea si sa primeasca pietre in cap si ei sa arunce.Si pe urma ii mai si auzi ca peste tot se intrerup derbiurile,ce scuza buna nu…
Imi pare rau ca pana si presa ia apararea unor asemenea evenimente si condamn total fani rapidului prezenti pe stadion.

vnm  •  15 aprilie 2013, 7:24

Pentru toata lumea pare sa fie normal ce sa intamplat aseara pana si realizatorului acestui articol,o grosolanie care nu poate fi exprimata in cuvinte…

adrian_hora  •  15 aprilie 2013, 8:42

„Nu discutăm regulamente acum,… ”
ar trebui a p l ic a t e regulamentele si legile, nu discutate.
ar trebui aplicate la toata lumea indiferent de nume, macar in sport 😐
daca formatorii de opinie nu tin seama de asta, atunci cine?

marcu  •  15 aprilie 2013, 9:02

Ai dreptate TONTO, nu discutam regulamente, alea sunt de ochii lumi, noua ne trebuie circ nu sport, oricum ce scrieti nu tine de sport ci de alte bazaconii. Daca pe Giulesti nu se pot asigura conditii de joc trebuiie oprit meciul. Daca voi vreti circ, mergeti unde vreti voi si comentati de acolo. Dar minunatele comisii din liga trebuie sa decida daca lumea va veni la stadion pentru fotbal si competitie, sau pentru scandal, bombe, declaratii belicoase ale jucatorilor, mojicia oficialilor. Ma minunez cand vad ca jucatorii sunt cei care hotarasc daca un meci se joaca sau nu. Arbitri, observatori etc. ce treaba au pe un stadion?

Florin  •  15 aprilie 2013, 9:08

Daca ar fi existat intr-adevar dreptate, Iancu ar fi dat gol in min 95!!! Cum sa ai atat noroc cand nu joci nimic, cand adversarul iti face cadou gol, cand tragi de timp din min 1, cand stai numai pe jos…..dar asta e fotbalul. nu intotdeauna cei mai buni castiga.
Rog suspendati Ghena Fotbalului Romanesc.

Manu  •  15 aprilie 2013, 9:10

Mereu aceleasi incidente, oameni si „stadion”. Trebuie suspendati tot returul si vreo 2 etape din campionatul viitor sa se invete minte. Stewarzii erau degeaba. Firma Scorseze era degeaba acolo. Arunca jegosul ala urina pe Reghe si stewardul se uita la el.Ridicata licenta de firma de paza pentru astia si jandarmeria sa ia fraiele pe stadioane.

10nutz  •  15 aprilie 2013, 9:15

In anul in care a fost cazul bricheta, in merciul tur, coman care atunci juca la rapid a fost lovit in cap cu un surub aruncat de „profesorii universitari” din galeria stelista 😉
Pe langa asta imi aduc aminte de un meci steaua dinamo, jucat pe ghencea in care claudiu niculescu a fost lovit de o punga de semnite in timp ce mergea la vestiar.
un alt moment in care si-au demonstrat „buna crestere” suporterii stelisti a fost anul trecut, cand un gibon cu ceafa lata si tricou cu „latinnno lover” a lovit cu pumnul in cap un fotbalist a rapidului care mergea spre vestiare.

pamfletaru  •  15 aprilie 2013, 9:16

dura lex,sed lex !

violenta si batjocura de pe stadioane trebuie stopata
la stadion trebuie sa mergi ca la teatru :barbati, femei si copii

cine nu pricepe,STOP JOC ,sa fie pedepsit,altfel se ajunge la tragedii !

vali  •  15 aprilie 2013, 9:21

Ce concluzii poti trage dupa Rapid -Steaua:
1.Un meci foarte salb,m-am plictisit de moarte.
2. In Giulesti este aproape imposibil sa arunci de la margine sau sa bati corner.
3. Asa zisii fani din galerii,sunt doar niste golani si infractori,care nu au nicio treaba cu fotbalul,ei vin sa se bata si sa-si refuleze nereusitele persoanele.
4.Asa zisul conducator,MM,nu este prea departe de cei din galerii.
5. Am irosit 2 ore din viata,asta-i invatatura de minte!

Lereter  •  15 aprilie 2013, 9:30

La ceea ce s-a intamplat acolo,singura masura logica era oprirea definitiva a meciului. Ce s-a castigat prin continuarea lui ?.Un rezultat 1-1 ?.Cind in teren se lovesc cu obiecte dure in cap jucatori,cind scaune dezmembrate sint aruncate,cind antrenorul advers e „inundat” cu lichide dubioase,cind oficialii gazde ascundeau obiectele aruncate,atunci a lauda un om ca vrea sa mai joace este contraproductiv !O singura masura trebuie luata acum. Declararea meciului cu 0-3-grave probleme de organizare si suspendarea stadionului cam 6 luni.Asa ca lumea sa se teama sa ma faca asa ceva.Doar Dl Tolontan il ridica in slavi pe Bourceanu,procedand ca Basescu ,care la premiat pe Diaconu.Atunci a fost mult mai mic deranjul.Oricum,la Rapid echipa,antrenor,stadion,public toate sint anapoda. Cui ii foloseste acest lucru ?.Ce mai cauta Rap[idul in prima liga ?

gaby  •  15 aprilie 2013, 9:37

nu sunt de acord cu ce s-a intamplat aseara….e adevarat ca au fost mereu probleme cu niste indivizi care stau deasupra bancilor de rezerva si scuipa sau ce mai fac ei acolo….dar sa se arunce in teren cu diverse obiecte se intampla numai la meciurile cu steaua,s-a creat o ura enorma fata de acest club si este alimentata permanent de aceste mizerii de oameni care se cred conducatori…va repet nu sunt de acord cu ce s-a intamplat dar orice om are o limita si acest derbedeu oligofren de mimi a intrecut orice masura…cand semeni vant culegi furtuna

mircea  •  15 aprilie 2013, 9:54

perfecta observatia, tolo ! am urmarit cu atentie jocul iar gesturile lui bourceanu le-am observat imediat si m-au impresionat cel mai mult…microbistii au venit le meci pentru fortbal…pentru restul, paine si circ !!

marius  •  15 aprilie 2013, 10:04

d-nul toLontan am si eu remarca…DE CE ‘INFUMURATUL”LATOVREVICI N A EXECUTAT MAI REPEDE AUTUL SI A PROVOCAT SUPORTERII DIN PELUZA???/MI SE PARE JENANT COMPORTAMENTUL UNOR MITICI CA MEME SI REGHE DIN CAUZA LOR SAU PRODUS INCIDENTELE ASTEA IN FINAL…ST FERICIT S DACA PIERDEA RAPIDUL…PT CA SPIRITUL GIULESTIULUI NU MOARE S NU SE PREDA,,,

Gopo  •  15 aprilie 2013, 10:06

Aseară am stat în tribună, în tribuna a doua. Am obosit să văd atâta ură. Știu că personaje (animate… dar nu pentru că sunt desenate ci doar pentru că nu reușesc să depășească o tipologie demnă de Ilf și Petrov) care s-au cocoțat în fruntea unui fenomen sportiv incită mereu la violență dar simt că a venit momentul să îi depășim. Să realizăm că în spatele unui suporter advers și al unui fotbalist de la o altă echipă se află un om. Un om la fel ca noi, cu aceleași dureri sau bucurii, necazuri sau împliniri. Ieri, din tribună, l-am văzut pe Bourceanu cum încerca să clameze spiritele inflamate cu un zâmbet blajin pe față. Și brusc am realizat artificialul situației. Cine are interes să ne învrâjbească atât de puternic. Au trecut 23 de ani de la revoluție și eu încă simt o puternică ură față de regimul comunist și toți exponenții lui, chiar și cei sportivi. Dar eu am trăit doar nouă ani în comunism și 24 în democrație și totuși sunt tributar unei paradigme revanșarde. Nu militez pentru uitare dar simt că nu sutem realiști noi ca nație. Am experimentat 44 de ani un oribil regim represiv. Acum trăim de 23 de ani într-un regim cu scăpările lui evidente dar care este incomparabil mai stimulant pentru exercitarea liberă a voinței. Deci a trecut mai mult de jumătate de timp liber față de perioada de închistare socială. Și noi ce facem, ne împărțim în tabere adverse și, fiecare cu justificarea lui proprie, ne atacăm virulent. Bourceanu m-a făcut să înțeleg asta prin frumoasa lui „venire în fire”. Ei sunt forbaliști, noi suporteri, toți facem sacrificii și toți primim partea noastră de răsplată. Hai să nu ajungem în situația ridicolă în care formatori morali și vectori civilizatori devin cei care trăiesc la periferia societății.
Felicitări Cătălin pentru a suta dovadă că știi să privești detașat, o cerință de bază pentru un jurnalist, tot ceea ce se întâmplă în jurul tău.

m68  •  15 aprilie 2013, 10:07

Atatea antecedente in Giulesti incat era de asteptat sa se intample toate astea. Si la anul e posibil sa fie acelas scenariu.Asta nu mai e RIVALITATE e URA,iar ura nu are ce cauta in sport. Fotbalistic vorbind Rapid si-a stiut limitele.Au luptat admirabil.Felicitari lor.Dar STEAUA ramane unica si de neinlocuit in inimile noastre.HAI STEAUA.

Gabi Koreanu  •  15 aprilie 2013, 10:10

Am ascultat aseara pe digisport toate parerile referitoare la cele intamplate (previzibile de altfel). Dintre toti vorbitorii, unul singur a facut o remarca inteligenta care ar trebui analizata temeinic si ar trebui urmata de masuri corective imediate. Radu Paraschivescu (a cata oara?) e singurul care a adus in discutie declaratiile iresponsabile ale jucatorilor si staff-ului Rapidului, ba chiar si ale unora din studio. Este inimaginabil cum niste oameni ce se considera responsabili pot aduce multumiri galeriei. Ce urmeaza? „Multumiri galeriei la urmatorul meci, pentru faptul de a-l baga in coma pe un dinamovist sau stelist, cu o a treia bricheta. Conducerea Rapid apreciaza de aceasta data calitatea brichetei, un Ronson model 1970”. Probabil ca vom ajunge in curand si acolo. Ori poate chiar mai rau, Doamne fereste!
Ma intorc in urma cu 25 de ani, pe vremea studentiei mele si a Craiovei maxima. Erau si printre noi indivizi recalcitranti, gata sa arunce in teren cu obiecte. Doar ca atunci, noi, cei de langa ei interveneam prompt si-l mai si luam la bataie daca nu se potolea: „Mai, idiotule, tu vrei sa pierdem la masa verde?”. Asta era imaginea Romaniei acum 25 de ani.
In prezent imaginea Romaniei o reprezinta un bodyguard chel ce priveste relaxat, chiar amuzat momentul in care din tribuna oficiala i se arunca lui Reghe in cap cu un lichid colorat. Asta era un motiv mult mai intemeiat de a opri un meci si a lua masuri ce se impuneau.
De cealalta parte, corect ar fi ca de acum inainte Meme Stoica sa fie tinut in lesa cu botnitza la gura, daca mai doreste sa stea pe banca Stelei.

florin.b  •  15 aprilie 2013, 10:15

Cu tot respectul pentru suporterii „normali” ai Rapidului,suporteri care isi iubesc echipa fara a ura rivalele,dar ce se intimpla acolo,cum se comporta galeria Rapidista la meciuri,mai ales la cele impotriva Stelei ,este inadmisibil ! Iar scuza cu provocarile lui MM,cu „aroganta” lui Becali ,cu ura impotriva unei istorii de care noi,cei de azi ,nu suntem vinovati,toate aceste lucruri ,sint o scuza ieftina si lasa pentru a justifica aceste evenimente.Nu cred ca ar fi fost corect ca Rapid sa piarda cu 3-0 meciul de aseara,si de aceia Bourceanu ,dar si Reghe merita tot respectul,dar cred ca ar fi corecta masura ca vreme de 10 etape Rapid sa joace cu portile inchise.Asa ar fi cel mai corect…Poate asa vor invata si cei de la Rapid sa isi faca curat in galerie.Sa elimine mizeria adunata acolo.In acest fel poate s-ar gasi un investitor care sa vina cu bani.

paul  •  15 aprilie 2013, 10:35

Buna ziua, o specificatie am de facut foarte bine ca nu s,a oprit meciul insa trebuie facut ceva impotriva huliganilor, jandarmii trebuiau sa intre sa evacueze toata zona de unde s,a aruncat sa bage 30,40 din ei la racoare si dosar penal pentru ca intr,un mod sau altul trebuiesc potoliti „barbateii” astia care se cred barbati dincolo de gard cand sunt in numar mare, aplicand cu perfectiune sistemul de turma.

stdtdc@yahoo.com

Comentează