Fratele meu, votantul PSD

Numărul celor care vor ieși în stradă va crește exponențial și printre ei vor fi și oameni care au votat pentru PSD

miercuri, 1 februarie 2017, 10:30

Primul care suferă este cel care a crezut.

Și nu disprețul pentru el e soluția. Disprețul și superioritatea celorlalți la adresa lui e parte din ce l-a făcut să voteze PSD.

El e primul care suferă pentru că se simte înșelat.

Brusc, votantul PSD conștientizează că n-a votat PSD, ci o serie de oameni condamnați sau judecați care nu au fost pe lista pe care a pus ștampila.

Când s-a sculat de dimineață în duminica alegerilor, el nu s-a dus să voteze ca să le fie mai bine Elenei Udrea sau Ioanei Băsescu.

Până acum, PSD și Guvernul Grindeanu au ignorat manifestațiile pentru că ”oricum ăștia nu sînt ai noștri, nu ne votează niciodată”.

Dar numărul protestatarilor va fi mult mai mare.

Asta nu e o profeție, ci o părere. Societatea e biologie, nu matematică. Orice scriem e riscant.

Și, în ciuda părerii conspiraționiștilor, nimeni nu știe cum vor reacționa românii și nimeni nu-i poate scoate în piețe, după cum nimeni nu-i poate ține în case.

Dacă PSD se uita la cifrele din provincie în primul rând ar fi realizat că în Cluj, de pildă, nici la meciurile de fotbal nu participă 10.000 de oameni, cîți au fost în stradă duminică.

Acum, peste tot în țară, mulțimile nu vor crește, ci se vor multiplica. În câteva zile vom vedea.

Pentru că marșurile vor include, de această dată, și un număr important de votanți PSD, care se consideră și ei victimele unei ambuscade.

Presiunea locală, pe care toți primarii și parlamentarii o resimt primii, va fi copleșitoare.

Oamenii lor le vor bate obrazul.

Cunoscuții și simpatizanții le vor cere explicații.

Căci Sorin Grindeanu și Liviu Dragnea n-au conversat nici măcar cu propriul electorat când au luat decizia.

La ei tot 1 noaptea era când OUG-ul a fost publicat în Monitorul Oficial. Nici lor nu li s-a explicat, nici ei n-au fost considerați demni să audă argumentele inițiatorilor grațierii și dezincriminării.

Oamenii aceștia, votanții PSD, nu vin de pe altă planetă.

Nu merită desconsiderarea și reproșul nimănui.

Au votat ceva și s-au trezit cu altceva. Votanții dreptei cunosc foarte bine frustrarea genului acesta de păcăleală! Sau ați uitat cum Gabriel Oprea a fost parte a guvernărilor de dreapta?!

N-ați uitat.

Indiferent de opțiunea politică, hoția nu e dezirabilă în România.

Și unii și alții ne creștem copiii ca să nu fure, ca să nu profite, ca să nu abuzeze de cei care nu se pot apăra.

Ambuscada guvernamentală se va încheia într-un fel sau altul.

Fiecare generație e datoare să-și apere democrația.

Avem instituții, avem Constituție, care e un bun public, avem cultura protestelor și numai cine se teme de ele vede peste tot galerii de fotbal, ceea ce nu e deloc rău pentru că, în decembrie 1989, momentul victoriei a fost acela în care s-a cîntat ”Ole, ole, Ceaușescu nu mai e!”.  

Pe ritmul stadioanelor  a căzut cea mai sîngeroasă dictatură a Europei finalului de secol XX.

La fel, pe melodia stadioanelor vor cădea toți cei care nu înțeleg că puterea le e doar delegată.

Dar, după ce lucrurile se vor încheia într-o formă legală, să nu uităm că ceea ce ne trebuie cu adevărat e să reparăm sentimentul că suntem cetățenii aceleiași țări.

Există opțiuni politice, dar nu există superiori și inferiori, deștepți și proști.

Dovadă această dimineață în care emoția suferinței ne unește.

 

Comentarii (190)Adaugă comentariu

gin  •  1 februarie 2017, 10:35

Cunosc deja persoane care au votat cu PSD si au iesit in strada.

marko  •  1 februarie 2017, 10:43

Nu mai dezinformati domnule Tolontan, acestea nu sunt niste previziuni ci sunt dorintele dumneavoastra. Inainte sa iesim in strada ar trebui sa ne informam cu totii despre legislatie, despre ce articole sau texte de lege se modifica si apoi sa dam cu pietre. Nu asi dori ca romanii sa se omoare intre ei, asa cum isi doresc unii instigand in mod clar la violente. Ar trebui sa fim cu totii mai responsabili si in special cei ce lucreaza in presa scrisa si televizata.

Alex  •  1 februarie 2017, 10:44

Suntem socati de agresivitatea acestor politicieni care ne mint si ne rad in fata in acelasi timp. Actualii penali trebuie sa platesca intr-un fel sau altul. Refuz sa imi cresc copiii in aceasta tara codusa de aceste ***, ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Geox  •  1 februarie 2017, 10:45

Numai prostii ies in strada . Cand se fura padurile nu iese nimeni, cand se inchid spitale nu iese nimeni, pentru invatamant nu iese nimeni, cand se fac abuzuri altor persoane nu iese nimeni. Ce e acum in strada e o diversiune, pt ca unor smecheri li s a taiat portia si instiga lumea sa iasa in strada ..dar pt ce se iese in strada ??? Vad ca sunt o mana de oameni care se afla in strada fiind manipulati si atat. Vad ca se scot taxe, vad ca se maresc salarii, creste pensia si urmeaza si alte lucruri bune in folosul cetatenilor. Iesim in strada sa ne facem rau singuri? Se stiu conditiile din puscarie, sunt execrabile. Sa arunce piatra cel fara de pacat si apoi vorbim !

Cătălin Tolontan  •  1 februarie 2017, 10:46

@Geox: vedeti, exact despre asta vorbeam. Dvs ii considerati prosti pe cei care ies, altii in considera prosti pe cei care nu ies. Genul acesta de intoleranta nu duce nicaieri, nu putem construi nimic pe ea. Si nu cred ca vor fi mana de oameni in strada. Vom vedea.

Traian  •  1 februarie 2017, 10:47

Asta sa o crezi tu, Tolo Votantul PSD crede si nu cerceteaza : daca a fost capabil sa voteze candidati deja condamnati, ce p[retentii mai ai ?

Razvan  •  1 februarie 2017, 10:48

Dovadă această dimineață în care emoția suferinței ne unește... Multumesc, Catalin !

Granata  •  1 februarie 2017, 10:48

Si totusi exista foarte multi oameni care ii sustin pe cei are au dat aceste ordonante. Inseamna ca in tara asta aveam de lucru cu un adevarat flagel al penalilor.

maxi  •  1 februarie 2017, 10:49

sa traiti d-le gin, v-ati calcat pe inima, stiu, e dureros..cum merge treaba la *** - rubrica sport? mai traieste ***?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

daniel  •  1 februarie 2017, 10:50

dragnea + ghita+ ponta stiu ce au votat. ei sunt votanti psd..multi dintre ei (cunosc votanti psd), stiu foarte bine ce voteaza, pentru ca au interese..sunt sefi de ani de zile, pe la institutiile de stat si nu-si pot ,,completa" veniturile, de frica dna + alte ,,scorneli capitaliste"! d-voastra cred ca va referiti la tanti marghioala si nenea ilarie din pangaratii de jos..aia da, nu prea stiu ce si cum se voteaza..in ceea ce-i priveste votantii de dreapta, traiesc cu nostalgia partidului conservator, a liberalilor si taranistilor de pe vremuri...

danski  •  1 februarie 2017, 10:51

Asa este !vor iesi in strada si cei care au votat PSD! Pentru a-i trimite acasa pe ceilalti ...

Cătălin Tolontan  •  1 februarie 2017, 10:51

@daniel: nu, eu ma refer la toti votantii. Nu impart oamenii. Ma refer si la marile orase, cum ar fi Bucurestiul, unde tot PSD a castigat. Acesti oameni, o parte desigur, se simt si ei tradati pentru ca nici lor nu le-a explicat nimeni nimic.

fotbal  •  1 februarie 2017, 10:52

cred ca e corecta previziunea ta. de azi incepe#joculcufocul #altaintrebare

Armand Pop  •  1 februarie 2017, 10:55

Adica protestantii sunt revoltati ca "gratierea" merge in Parlament, asa cum au cerut?!

Kros  •  1 februarie 2017, 10:56

Cred ca ar trebui respectat votul.In data de 11 decembrie am avut dreptul democratic de a vota.De ce nu au fost oamenii la vot? Pentru ca toti au fost dezamagiti inclusive de tehnocrati.As putea sa va enumar o sumedenie de greseli ale tehnocratilor .La cite greseli au facut ,nu inteleg de ce mai ies in strada.Strada trebuie sa fie neutral,cu dreptatea,dar am vazut ca nu este asa si sint foarte multi in strada care cred ca vor fi salvati de guvernarea de asa zisa dreapta,care a fost de fapt de extrema stinga.Adevarul este ca in acesti ani,dreapta a fost stinga si stinga a fost dreapta.Cei care au bagat o multime de taxe au fost de dreapta,care au luat masuri de stinga si cei care au taiat taxe au fost de stinga dar masurile au fost de dreapta.Ati inteles ceva? Nu.Cei de dreapta acuza stinga ca ne duc spre Moscova dar pun un presedinte scolit la Moscova.Intelegeti voi,ca eu sint depasit.

Geox  •  1 februarie 2017, 10:56

Stati linistiti ca mai mult de 100.000 de oameni in toata tara nu or sa iasa..atat pot influenta acesti *** !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vasglo  •  1 februarie 2017, 10:57

"......pe ritmul stadioanelor vor cădea toți cei care nu înțeleg că puterea le e doar delegată." Oare societatea americana care protesteaza neincetat impotriva presedintelui Trump, cel care l-a destituit imediat pe procurorul general interimar al SUA pentru ca a refuzat să aplice ordinul sau anti-imigranţi, au cunostinta de "cugetarile" tale, Tolo?!...-:)

Tristete  •  1 februarie 2017, 11:03

D-l Iohannis putea preveni aceasta manevra, care, uite, acum poate duce la razboi civil, exact ca in 28-29 ianuarie si 14-15 iunie 1990. D-l Iohannis trebuia sa amane avizul CSAT pe buget, DOAR CU INCA O ZI, adica in loc sa avizeze bugetul in 31 ianuarie la pranz, trebuia sa-l avizeze in 31 ianuarie la ora 23,00 sau in 1 februarie dimineata. Smecheroii au asteptat cuminti, cu promisiuni ca vor trimite Ordonantele in parlament, doar ca sa obtina avizul CSAT pe buget. Iohannis putea sa-i plimbe pana in martie. Cum s-au vazut cu avizul semnat pe buget, cum s-au repezit sa bage ordonantele, nimic nu i-a mai oprit. In alta ordine de idei, nu m-am dus in 11 decembrie la intalnirea de 25 de ani, am stat in Bucuresti, ca sa ma duc la vot, sa incerc sa impiedic cu micul meu vot, intrarea ALDE si UDMR in Parlament. Daca multi tineri frumosi si liberi nu s-au sinchisit de votul lor, asta e . Se strange lumea, iese in strada, striga. Ei, SI CE DACA ? Schimbarile, in lumea civilizata, se fac DOAR PRIN VOT! Data viitoare? Va fi prea tarziu, raul este facut si produce efecte si mai rele. Trist e ca fiul meu a votat cu PSD.

Geox  •  1 februarie 2017, 11:03

Cand vezi cata prostime exista , care nu au pic de logica si cati obedienti fara pic de constiinta , care pun pe repeat aceleasi vorbe care li s au bagat in cap..usr a fost creat pt ce ?? In pnl sunt numai politicieni slabi si obedienti, fara coloana vertebrala, fricosi.

Sly  •  1 februarie 2017, 11:05

Publicați vă rog adresele de e-mail ale primului ministru, al ministrului Justiției "altă întrebare " și al lui Dragnea ca să le cerem oficial explicații pînă se va ieși în stradă.

Manon  •  1 februarie 2017, 11:06

Chiar credeti ca dintre cei care au votat psd se vor trezi si vor realiza ca au fost pacaliti? Eu nu cred, nu am am auzit, sincer, desi ar fi ceva...si ar insemna ca mai avem o speranta. Atata vreme cat votantii psd vor privi fascinati numai la antena 3 si la ghita tv sunt hopeless...

Sly  •  1 februarie 2017, 11:08

Trimiteți sesizări la Avocatul Poporului pe această adresă de e-mail: [email protected]

Geox  •  1 februarie 2017, 11:09

Alex tu cred ca esti unul dintre basisti..de ce nu iti poti creste copilul in tara asta ??? Ce s a intamplat asa grav intr o luna de nu iti poti creste copilul ??? Da in 10 ani cu basescu cand s au inchis spitale, s au taiat salarii, au disparut locuri de munca, cand se murea in spitale de infectii, cand profesorii si doctorii plecau din tara din cauza salariilor de tot rahatul, cand se retrocedeaza spatiul verde din parcuri sa isi faca smecherii blocuri si mall uri, cand ni se taie padurile, etc ..in astia 10 ani ai putut sa iti cresti copilul in Romania. Ce nenorocit impostor esti !!

comentario23  •  1 februarie 2017, 11:13

Daca n-ar exista destepti si prosti am fi un tot unitar lamentabil...Inteleg necesitatea acestei "maini intinse" catre votantii PSD-ului si nu ii cataloghez pe acestia in masa ca facand parte din vreuna din categoriile de mai sus. Cu toate astea, cred ca trebuie sa aparam puterea diferentelor dintre noi. Inteligenta este doar o mica parte din viata. Unul poate fi mai inteligent, dar stingher, altul poate avea un spirit empatic si altruist. Insa destepti si prosti exista, au existat si vor exista atata timp cat va dura umanitatea si nu vad de ce ne-am preface ca ar fi altfel.

Cătălin Tolontan  •  1 februarie 2017, 11:14

@comentario23: inteleg ce spui, dar aici nu e o discutie despre diferenta de IQ, ci despre dispret si sentimentul de superioritate. Asta divizeaza. Da, afirmarea individualitatii e vitala, dar la fel e si recunoatserea a ceea ce ne uneste in umanitatea noastra, in miezul celei mai aprige confruntari de convingeri.

Alex  •  1 februarie 2017, 11:15

Mi se pare amuzant faptul ca se stia inca dinainte de alegeri faptul ca se vor gratia alesii (https://www.youtube.com/watch?v=MWJ8Ko2Kf7g), dar pentru ca au pierdut alegerile, alegatorii pnl vor o a doua sansa.... iar cei care zic ca au fost in proteste si alegatori psd... ce sa faca si ei... Bamboo e inchis...

Rezonabil!  •  1 februarie 2017, 11:16

Nu cred ca subiectul vreunui articol, dupa aceste evenimente, ar trebui sa fie votantul PSD. Votantul PSD (sau votantul oricui) nu poarta niciodata vina pt votul sau (exercitat ca drept constitutional, corelativ afinitatilor sau convingerilor sale politice, de asemenea legale). Cand vom ajunge sa condamnam votantii pt voturile exprimate, vom abandona titulatura de cetateni democratici. Nu sunt si nu voi fi votant PSD. Asa cum nu sunt si nu voi fi nici votant al lui Iohannis. Dar nu-i voi condamna si nici macar nu le voi pune niciodata in discutie votul votantilor acestuia. Consider ca este extrem de grav sa discutam despre votantii cuiva, in speta ai PSD. Votantii nu se confunda cu cei votati, intrucat acestia din urma poarta vina actiunilor lor ilicite viitoare, pe care votantii, necunoscandu-le a priori, nu pot raspunde, nici macar moral. Si oricum votantii nu voteaza faradelegi, ci programe sau, dupa caz, oameni politici (prin asta neinsemnand ca gireaza sau isi asuma faradelegile politicienilor). Altfel, ar trebui sa ne ocupam permanent cu blamarea sau supunerea tuturor votantilor oprobriului public. Sa-i luam de exemplu pe cei care l-au votat pe Iohannis. Pai acestia, dupa teoria blamarii votantului pt fapta celui votat, ar trebui catalogati ca asumand faradelegea de tip civil sau macar ca fiind ipocriti. Ca si presedintele Iohannis, care, desi clameaza pro anticoruptie, el insusi este un corupt. Sa nu uitam ca acesta a fost „condamnat civil” definitiv si irevocabil de catre Curtea de Apel Brasov, care a decis ca Johannis Klaus Werner, impreuna cu sotia sa, si-au insusit cu rea-credinta si prin acte juridice incheiate de catre acestia prin fraudarea legii si fondate pe o cauza ilicita (a se retine ca gravitatea sociala a faptei nu este stabilita de caracterul penal sau civil al faptei, ci de efectele produse – or fapta presedintelui, inclusiv care i-a generat sume din chirii ilicite de sute mii de euro, pe langa caracterul ilicit per se, are o gravitate cu mult peste anumite fapte penale de care se fac vinovati alti politicieni...in fine, conteaza mai mult aspectul de imoralitate si necinste, care defineste coruptia). Dar, peste toate astea, niciodata nu ar trebui blamat votantul presedintelui, intrucat acesta nu voteaza fapta ilicita. La fel si cu votantii PSD sau aiurea. Altfel, sa-i blamam pe toti, daca asta vreti, caci nu sunt diferente. Sa fim rezonabili si sa diferentiem intre semnificatia votului si fapta politicianului votat.

haudinamo  •  1 februarie 2017, 11:16

Da, in mod sigur pensionarii, fostii muncitori la imgb si gospodinele telenoveliste sunt toti foarte ingroziti de guvernarea prin ordonante de urgenta date noaptea. Sunt foarte dezamagiti in timp ce isi numara banii bonus "dati de Dragnea" la pensie. O sa iasa in strada sigur... ca sa isi cheltuiasca surplusul de bani, si cand vor manca surplusul de iaurt si cabanosi vor deplange printre inghitituri si sughituri viitorul compromis al tarii! Si la alegerile viitoare vor fi impaciuitori cand copiii lor tineri si rebeli le vor cere cu glas de foc sa voteze cu "aia bunii", ca altfel ne suparam, si se vor duce ordonat la vot pentru inca o marire de pensii. Iar copiii aia tineri si furiosi vor uita ca de obicei sa mearga la vot pentru ca nu au cu cine si oricum mai bine merg la concert la Tudor Chirila sa le zica el chestii marfa despre plaja, nisip in chiloti si beutura pentru tot cartieru'

Armand Pop  •  1 februarie 2017, 11:20

ASTA spune multe despre astia de conduc opozitia cu "liberala" Turcan in frunte!! Dacă știți persoane ce vin la proteste din afara capitalei și au nevoie de cazare în București oferim locuri gratuit la cele 2 hosteluri ale noastre, *** și *** *** *** *** & *** *** Rugămintea e să dați un email la adresa ***@***.ro cu numele și numărul persoanelor. Avem 130 de locuri în total și in funcție de câte avem disponibile zilele acestea sprijinim pe cei ce vin din afara Bucureștiului. Mulțumesc pentru ce faceți! Bravo, Tolo, bravo!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Arsenie  •  1 februarie 2017, 11:20

Catalin, inca din seara in care s-a anuntat victoria PSD in alegeri au existat tentative, ce-i drept timide, de a protesta fata de rezultatul unui vot democratic. Oamenii USR, PMP, PNL pregatesc inca de atunci miscari pentru a da jos guvernul si asteptau doar pretextul, care a picat acum extrem de convenabil. Din pacate, Iohanis si acolitii sai sunt in stare sa *** doar pentru a se agata de putere. Diseara vor fi proteste ***, fara indoiala. Cineva ar trebui sa le explice oamenilor ca o tara nu se conduce sub presiunea gloatelor din strada, ca in evul mediu. Suntem in 2017, avem alegeri, avem guvern ales democratic. Ca nu le place unora PSD si vor sa rastoarne puterea prin violenta, asta e deja alta discutie..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ultras  •  1 februarie 2017, 11:21

oare galeriile vor iesi diseara?

Dan  •  1 februarie 2017, 11:21

Luptam cu morile de vant. Suntem o minoritate anacronica, cinstea e o rusine inca, hotia vazuta ca smecherie e o virtute pentru majoritatea populatiei acestei tari. Pacat ca nu putem imparti tara in doua pentru o perioada, cum e Coreea. intr-o parte votantii PSD, in cealata parte votantii anticoruptie, doar pentru 10 ani. Atunci am avea un experiment cu adevarat revelator. Stiu ca asemenea idei sunt periculoase, dar poate i-ar face pe unii sa-si puna niste intrebari despre cum afecteaza coruptia nivelu de trai.

johnneil  •  1 februarie 2017, 11:21

Culmea este ca multi sunt ferm convinsi ca pesedeul face bine ce face. Saracii! Habar nu au pe ce lume se afla. Se bucura ca vor castiga 40-50 de lei la amarata de pensie. Oricum si opozitia (daca mai exista asa ceva in Romania) nu a facut mai nimic sa contracareze acest partid odios. Poate ca in multe ipostaze (coruptie) se pot contopi cu cei care sunt guvernanti acum. Ce nu sa furat pana acum in Romania se va imparti in urmatoarele zile. Daca asi mai fi tanar nu asi mai sta in asta tara. Nu mai am rude sau prieteni in Romania decat am afara. Ma uit pe harta europei si bifez orase unde am cel putin un cunoscut. Este harta plina de sublinieri. In Londra pe o strada sunt 8 persoane. Ma bucur pentru ei!

Florin  •  1 februarie 2017, 11:26

Domnule, daca iti "pute" sa mai scri despre SPORT, de ce nu te duci la "Digi24". Acolo cred ca iti este locul. Lasa-ma cu politica. Esti angajat la un ziar de sport. Vorbeste si comenteaza despre un sport, pe care il cunosti mai bine, sau nu, dar nu mai face politica. Lasa-i pe altii, sau muta-te la un ziar de politica.

just a man  •  1 februarie 2017, 11:26

Ma intreb ca si moderator de opinii sau creator de opinii( de ce nu?!),ar trebui sa fiti mai impartial d-le tolontan.Ceea ce articolul dvs spune,sunt poate ceea ce dvs va doriti sa fie in legatura cu manifestarile recente.Sunt ai alte opinii,pertinente la care nu raspundeti.Fair-play din partea dvs(daca tot suntem intr-o rubrica a unui ziar de sport) sa raspundeti la toate comentariile.Sau sa nu o mai faceti deloc.Altfel,opinia mea,riscati sa faceti partizanate cu persoanele care va sustin ideile.Si sa-i respingeti pe ceilalti. Mai sus era o parere a d-lui marko,foarte pertinenta de altfel,niciun comentariu de-al dvs.Cu tot respectul pentru anchetele pe care le desfasurati,pentru implicarea dvs in aflarea adevarului ce uneori nu e asa de vizibil dar,nu mai ''crosetati''in articole si idei ce pot da nastere interpretarilor,gen''se vor multiplica'' Si ce este oare multiplicarea decat alta forma a cresterii????

romi  •  1 februarie 2017, 11:27

manipulatorilor, mincinosilio.....

Carol K  •  1 februarie 2017, 11:29

Mi-as fi dorit ca aceasta lume care iese in strada ori de cate ori este atacat fundamentul Statului de Drept,ori de cate ori politicienii recurg la abuz ca sa-si salveze un interes meschin sau chiar mai multe,mi-as fi dorit ca domniile lor sa iasa mai intai la VOT ! Aici nu avem un joc de genul "am pierdut un meci,un film lasa ca-l vad in reluare peste doua zile".Aici e pe baza de asumare a unei responsabilitati serioase care te priveste personal pe durata a cel putin 4 ani.Pentru ca veti vedea cum aceste masuri pe care le iau azi acesti iresponsabili vor trebui sa fie decontate nu de generatia de 70 sau 80 de ani care iese in bloc la vot ci de copiii si mai ales nepotii lor.Pe ei va cadea tot greul asa ca pe ei ar trebui sa-i intereseze primii cine castiga un scrutin pe baza carui program, a caror promisiuni să zică "ia stai băi oare nu cumva politicianul ăsta imi amanetează de fapt chiar mie viitorul ? " Ia sa mă duc la VOT poate reusesc sa-l opresc macar sa-i mai tai din elanul asta discretionar ...Despre asta este vorba.Ma duc la vot nu că "dă sau nu dă bine",nu că "iese unul care nu-mi place defel cum arata" sau ca "vine sau nu Maroon5 in urbe chiar in ziua aia" ...nu,ma duc acolo sa-mi securizez mie viitorul sa nu trebuiasca sa platesc peste 10 sau 15 ani dezmatul de azi al *** privitori de RTV sau Antena 3 ! Daca nu gandesti asa atunci,inainte de VOT acum e un pic cam tarzie revolta ta domnule sau doamna care ignorati din principiu orice prezentare la urne gandind ca ar fi ceva sub demnitatea domniilor voastre.Cu parere de rau....e frumoasa reactia dvs de azi dar ea vine un pic cam tarziu pentru a mai putea repara ceva.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

STELU  •  1 februarie 2017, 11:34

Cataline ce faci.??! Ii tiii trena domnului Iohanis la ***.?? Si eu am votat Psd si nu ma simt inselat.!!! Cataline nu prea te-am auzit cand madam Pruna a modificat intr-o noapte peste 150 de articole din C.P. si C.P.P. ce incalca grav drepturile si libertatile fundamentale ale romanilor cu incalcarea grava a constitutiei , fara nici o dezbatere publica . Uite asa a dorit madam Pruna si Ciolos. Nu am vazut sa iasa in strada tinerii frumosi si liberii cum li se incalca drepturile.!!Nu va mai faceti ca nu pricepeti ce se intampla domnule Tolontan. Acesta este un pretext pentru instigarea oamenilor nevinovati din partea pierzatorilor alegerilor din 11.12.2916. Si inca ceva, guvernul nu face altceva decat sa puna in acord deciziile C.C.R-ului articolele din c.p. si c.p.p. ce au fost declarate neconstitutionale chiar de catre curte. Mai usor cu diversiunea Cataline.!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dragos  •  1 februarie 2017, 11:35

Ole, ole Ceausescu nu mai e! In schimb este Klaus Werner Iohannis! Donald Trump: Make America great again! Klaus Werner Iohannis: Keep Romania little forever!

diaspora  •  1 februarie 2017, 11:37

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

jalabert  •  1 februarie 2017, 11:38

da domnule tolontan. fara sa fiu votant intotdeauna am condamnat dispretul cu care votantul psd a fost tratat de catre simpatizantii dreptei. categoric putem scapa de psd nu dispretuind votantii acestora ci facandu-i sa inteleaga ce reprezinta psd. prin tratarea cu dispret nu facem decat sa-i legam neconditionat de psd. cat despre gratiere eu propun sa fie gratiati doar cei care platesc dublul sumei prejudiciate pentru dosarul in cauza si fara cumulare. ai 3 dosare de 1,2, 4 milioane euro platesti 14 milioane euro si esti gratiat. asa se poate stimula recuperarea fondurilor delapidate.actuala lege a gratierii este o prostie.

ervfr  •  1 februarie 2017, 11:39

In prmul rand ar trebui ca cineva sa explice pe intelesul tuturor fiecare articol si aliniat din noua lege cu exemple concrete (fara nume bineinteles). Acest lucru trebuie clar explicat de o persoana care sa nu fi fost sau sa nu fie in legatura cu vreun partid (oricum aici se vor gasi multi sa dezvaluie cum ca l-a platit PSD -ul sau Soros) si care are state vechi in legislatia romaneasca si chiar in cea europeana. Eu cred ca doar asa oamenii, ori care cred ca OUG-rile sunt corecte ori cei care se afla de partea cealalta vor fi corect informati si vor putea avea o opinie proprie. Pana atunci cei care simpatizeaza PSD vor striga ca votul din decembrie 2016 a fost constitutional si ca trebuie respectat cu sfintenie indiferent daca guvernul initiaza legi drepte sau mai putin drepte fata de majoritatea romanilor, iar ceilalti vor arata cu degetul ca legile acestea au fost date cu scop vadit de a gratia/amnistia anumite categorii de baieti destepti (care pot fi si din alte partide, nu numai de la PSD). Cum se poate realiza acest lucru?

Burebista  •  1 februarie 2017, 11:47

Povesti.Eu nu am votat PSD,dar data viitoare chiar o fac.Ca e referendum,sau anticipate.Poate o suspendare.E dreptul fiecaruia sa opteze pentru ce vrea.Unii cu Szaros,altii cu Dragnea.Asta e viata.

Doc  •  1 februarie 2017, 11:48

Vise ***, domnule Tolontan.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Lucian  •  1 februarie 2017, 11:48

Săptămâna trecută ai publicat acordul tău cu Dragnea referitor acoperiți din presa! A vrut sa va adoarmă, sau sa adormiți presa! Uite aici consecință; cum vine ne conduce? Unul care se ascunde? http://www.stiripesurse.ro/liviu-dragnea-evita-iesirile-publice-dupa-protestele-din-strada_1177154.html Nu prea mai ești credibil, după ce ai marșat pe ceva anapoda, și cenzurand ce scriu alții despre colegi ai tai! PTR mine cititor un articol scris este proba!

al batran  •  1 februarie 2017, 11:48

Jos clica! Sus clica! Lupta e pe viata(de huzur a elitei ce se vrea permanenta si dominanta) si moarte (a plevei neproletare cu salarii si pensii de mizerie).Unde dreaku o fi adevarul! Din disperarea binomului e clar ca ascunde multe abuzuri. Din disperarea alesilor e clar ca si pe acolo e ceva putred in UE.Din disperarea celor multi numiti popor e clar ca nu va va mai suporta mult timp pe niciunul.Razboiul civil ne paste spre bucuria imperialistilor din ambele tabere (rusa si SUA) si chiar a vecinilor care ravnesc la Ardeal,Dobrogea,Banat si mai nou la toata Moldova. Traiasca Oltenia si Teleormanul! Mareata tara,tampiti conducatori!

Bogdan  •  1 februarie 2017, 11:49

Ziua buna, Nu am votat PSD dar va supun atentiei un fapt: Daca eu angajez un administrator pentru firma mea si idiotul fuge cu banii mei insemna ca sunt de vina ca am votat in AGA pentru ca el sa-si indeplineasca fisa postului ? Desi are toate actele si cazier curat.. Daca angajez un paznic care `pare serios si acte in regula` si ala fura atunci eu sunt la fel de vinovat ca si el ? Ca trebuie luata atitudine e clar si trebuie pus piciorul in prag ferm. Atat pentru OUG-ul tinta cat si ptr OUg-ul paravan si da nu o sa-i uitam nici pe cei care fac dosare la comanda. Sa-si faca treaba toti corect si transparent si mai ales moral. De spriritul legii au uitat toti. Si toti fac "litera de lege" din banii si din viata noastra.. Si sunt si mai nervos ca guvernantii fac prostii tocmai in miez de iarna. Prostii care e clar ca cer reactie civica. De un protest cu vreme de ghiocei si margarete nu avem si noi parte. ..Revolutie Decembrie, OUG - ianuarie, etc PE bune ? :) Vad ca multi se infierbanta si considera electoratul PSD ca fiind *** si fanatic. Faptul ca cel putin odata au pierdut alegerile da clar masura fanatismului. Cu ***ismul e alta treaba f discutabila dar nici cu ceilalti nu-mi e rusine.. Si apoi `ceilalti` care au castigat alegerile odata in trecut insemna ca au luat si ei odata o mica parte din simpatia `***`.. Nu exista electorat PSD sau PMP, PNL in mod real. Exista votanti care sustin un program sau altul pe care-l considera eficient. Si exista votanti pentru care cel care prezinta programul de guvernare / administrare a tarii prezinta seriozitate sau nu. Asta pana la proba contrarie. Iar acum pentru PSD si cei care au votat un program de administrare a tarii a venit proba. Eu zic ce cei care au votat cu PSD o sa iasa la proteste ca e vb si de banii si viata lor. Si nu cred fazele cu 'pomana electorala'. Daca ai facut ceva normal nu inseamna ca trebuie sa te pup. Insemna doar ca-ti faci treaba si ca nu trebuie sa iau masuri impotriva ta. Ma duc sa iau o haina mai groasa si ne vedem pe Strasse..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gheorghe  •  1 februarie 2017, 11:52

Uite alt bandit: https://www.dcnews.ro/mobile/codrin-tefanescu-miting-pentru-salvarea-romaniei-din-ghearele-sistemului-odios_531207.html Auzi la el : ăilalți odioși, nu ei hoți! Cât de prosti ne cred ăștia? Ăștia care au prevazut și desincriminarea faptului ca au dat oug! Numai PTR asta , nu hoți, ci mafioți sunt!

Venom  •  1 februarie 2017, 11:53

Hai să o spunem pe șleau. Mazetele care n-au ieșit la vot sunt responsabile că țara a fost câștigată de PSD. Că trei milioane de șpăguiți cu firmituri de la buget au pus România în brațele "unui grup infracțional organizat". Simplu. N-au fost în stare să dea măcar un vot negativ. Uite că dacă și-ar fi mișcat prețioasele *** de pe Facebook și canapele ar fi fost și cât se poate de preventiv. Amu degeaba ne l***entăm că votantul PSD care are totuși cap frumos, vorba Divertisului, poate se simte și trădat. Ăștia votează PSD în formă continuată neînțelegând nimic din prezent, captivi în propriile nostalgii după coconul bolșevic. Nu găsesc resurse și nici argumente în favoarea unui grup de întârziați social și pavlovian reflexiv la "Liviule, mai dă-le o sută!" De 30 de ani suntem frânați de ei, nu văd ce proces miraculos de logică să îi trezească pe unii a căror minte s-a blocat la episodul Elicopterul. Iar polarizarea societății e un fapt împlinit. Ori ei, ori noi! Săptămâna aceasta este decisivă pentru viitorul României, pe zeci de ani. Dacă ne încălecă, *** ***-o!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gabone  •  1 februarie 2017, 11:55

Respect Cataline, pentru faptul ca lucrezi in trustul intact si nu esti slugarnic la patron precum majoritatea colegilor.

Comentează