Fratele meu, votantul PSD

Numărul celor care vor ieși în stradă va crește exponențial și printre ei vor fi și oameni care au votat pentru PSD

miercuri, 1 februarie 2017, 10:30

Primul care suferă este cel care a crezut.

Și nu disprețul pentru el e soluția. Disprețul și superioritatea celorlalți la adresa lui e parte din ce l-a făcut să voteze PSD.

El e primul care suferă pentru că se simte înșelat.

Brusc, votantul PSD conștientizează că n-a votat PSD, ci o serie de oameni condamnați sau judecați care nu au fost pe lista pe care a pus ștampila.

Când s-a sculat de dimineață în duminica alegerilor, el nu s-a dus să voteze ca să le fie mai bine Elenei Udrea sau Ioanei Băsescu.

Până acum, PSD și Guvernul Grindeanu au ignorat manifestațiile pentru că ”oricum ăștia nu sînt ai noștri, nu ne votează niciodată”.

Dar numărul protestatarilor va fi mult mai mare.

Asta nu e o profeție, ci o părere. Societatea e biologie, nu matematică. Orice scriem e riscant.

Și, în ciuda părerii conspiraționiștilor, nimeni nu știe cum vor reacționa românii și nimeni nu-i poate scoate în piețe, după cum nimeni nu-i poate ține în case.

Dacă PSD se uita la cifrele din provincie în primul rând ar fi realizat că în Cluj, de pildă, nici la meciurile de fotbal nu participă 10.000 de oameni, cîți au fost în stradă duminică.

Acum, peste tot în țară, mulțimile nu vor crește, ci se vor multiplica. În câteva zile vom vedea.

Pentru că marșurile vor include, de această dată, și un număr important de votanți PSD, care se consideră și ei victimele unei ambuscade.

Presiunea locală, pe care toți primarii și parlamentarii o resimt primii, va fi copleșitoare.

Oamenii lor le vor bate obrazul.

Cunoscuții și simpatizanții le vor cere explicații.

Căci Sorin Grindeanu și Liviu Dragnea n-au conversat nici măcar cu propriul electorat când au luat decizia.

La ei tot 1 noaptea era când OUG-ul a fost publicat în Monitorul Oficial. Nici lor nu li s-a explicat, nici ei n-au fost considerați demni să audă argumentele inițiatorilor grațierii și dezincriminării.

Oamenii aceștia, votanții PSD, nu vin de pe altă planetă.

Nu merită desconsiderarea și reproșul nimănui.

Au votat ceva și s-au trezit cu altceva. Votanții dreptei cunosc foarte bine frustrarea genului acesta de păcăleală! Sau ați uitat cum Gabriel Oprea a fost parte a guvernărilor de dreapta?!

N-ați uitat.

Indiferent de opțiunea politică, hoția nu e dezirabilă în România.

Și unii și alții ne creștem copiii ca să nu fure, ca să nu profite, ca să nu abuzeze de cei care nu se pot apăra.

Ambuscada guvernamentală se va încheia într-un fel sau altul.

Fiecare generație e datoare să-și apere democrația.

Avem instituții, avem Constituție, care e un bun public, avem cultura protestelor și numai cine se teme de ele vede peste tot galerii de fotbal, ceea ce nu e deloc rău pentru că, în decembrie 1989, momentul victoriei a fost acela în care s-a cîntat ”Ole, ole, Ceaușescu nu mai e!”.  

Pe ritmul stadioanelor  a căzut cea mai sîngeroasă dictatură a Europei finalului de secol XX.

La fel, pe melodia stadioanelor vor cădea toți cei care nu înțeleg că puterea le e doar delegată.

Dar, după ce lucrurile se vor încheia într-o formă legală, să nu uităm că ceea ce ne trebuie cu adevărat e să reparăm sentimentul că suntem cetățenii aceleiași țări.

Există opțiuni politice, dar nu există superiori și inferiori, deștepți și proști.

Dovadă această dimineață în care emoția suferinței ne unește.

 

Comentarii (190)Adaugă comentariu

mircea  •  1 februarie 2017, 14:47

Toate ar fi bune daca Tolontan nu s-ar baga in toate.Asta n-ar fi chiar grav daca nu ar fi total partizan pe fataLa el PSD este raul cel mare iar PDL, nu zic PNL ca nu prea mai sunt,liberali veritabili sunt ingerasii imaculati..

lavirgula  •  1 februarie 2017, 14:49

Si asa am facut cunostinta cu prima virgula din planul de guvernare, probabil vreun angajament pe luna ianuarie. Ni se dovedeste ca albirea jafului istoric si viitor este cel mai important lucru, probabil mai important ca faptul ca acesti cetateni vor trebui dea ochii cu vecinii si familia lor, sa iasa din casa sa cumpere piine si sa priveasca in ochi un om care munceste pamintul pentru existenta. Ostracizarea sociala si nevoia umbrelei nu ii apasa deloc se pare. Votantii traditionali au fost inca odata amagiti cu o galeata. De data asta va fi insa contravaloarea galetii, in rate, vreo 20 ani de-acum inainte. Apropos, nu cumva amendamentele se aplica si unui cetatean moral aproape de mineriade?

Arsenie  •  1 februarie 2017, 14:55

Daca Soros a reusit sa rupa America in doua, Romania e o bagatela.. Mandruta, Guran, Turcescu, Chirila & co. isi fac datoria, urla din toti plamanii si reusesc fara probleme sa instige oamenii.. Romanii sunt oricum anti-solidari prin definitie si se urasc unii pe altii dintotdeauna, doar ca nu au avut curajul sa o recunoasca si sa se manifeste ca atare. Zilele astea au ocazia sa o faca. E cam aceeasi poveste si la noi ca in SUA: un grup reactiv violent de liberali iese si protesteaza pe strazi, in timp ce o majoritate de oameni care au votat si respecta democratia asteapta ca guvernul legitim ales sa infaptuiasca legea si sa-si puna in aplicare programul. Eu iti spun Catalin cat se poate de clar, nu mai vreau inca un guvern rasturnat de o mana de *** vocali, asa cum s-a intamplat dupa tragedia de la Colectiv, manipulata politic grosolan de Iohanis si ai lui

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Seara, ca hotii  •  1 februarie 2017, 14:59

Cum era reclama aia? Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine! Asta a facut PSD aseara. A vegheat pt noi.

StanPatzitu  •  1 februarie 2017, 15:14

Deci, dupa mintea unora, Tolontan e bun, pana se da la psd. Cand se ia de partidul lui Moromete, are imaginea deformata. Asa gandeste votantul model, ala care e bucuros ca a scapat de taxa de 7 lei la schimbarea cartii de identitate si se face ca nu pricepe(sau nu poate) ca aia nu de asta si-au dorit puterea, ci pentru a modifica Codul Penal, in functie de cat de penali au ajuns ei, intre timp. Ca Ceausescu :" luati de aici 100 de lei in plus la salariu si stati linistiti la locurili voastre !" Altul pe care nu-l prea da intelepciunea afara din casa, l-am numit pe Badea M.(ala care-l spala pe creier pe Mircea), se intreba retoric :"cum asa, daca nu ne place o lege, iesim in strada si cerem demisii ?!" Scuze, maestre, dar la matale, pe Planeta ***, cum se procedeaza ? Ca, la noi, pana n-au iesit destui din case, nu s-a schimbat nimic. Nu stiu daca vor iesi si votantii morometilor in strada pentru a striga impotriva alora pe care i-au votat, nu-i cred suficient de destepti pentru asa ceva, dar cred ca, daca dormi ca *** pe coada, vacarii or sa inteleaga ca te pot mana in orice directie.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ionut  •  1 februarie 2017, 15:17

Salut Catalin, încă sunt surprins cum se poate ca doua companii media cu același proprietar, grupul Intact, sa aibă păreri diferite. In timp ce gsp încearcă sa urmeze un model democrat, la A3 domina manipularea si dezinformarea. Oricum, multumesc

jonescu  •  1 februarie 2017, 15:22

...PSD-ul a castigat alegerile pentru ca s-a prezentat cu un program de guvernare foarte clar,cu obiective,cu termene si in special cu dorinta ca Romania si romanii sa o duca mai bine !In program,pe la pagina 159,este capitolul referitor le justitie...cine vrea ca sa priceapa trebuie sa-l citeasca si apoi sa mai si gandeasca putin...

nick  •  1 februarie 2017, 15:42

Nu pot sa cred ca un om de buna credinta este de acord cu ce au facut aseara "domnii"guvernanti.Doar daca ai un interes sau nu gandesti poti sa accepti asa ceva.

Xyz  •  1 februarie 2017, 15:43

Tinerii au plecat tocmai pt ca au fost alungați de acest regim cu legile împotriva cetățeanului, legi care îți incalca dreptul la viata, libertate. Oare nu în timpul acestei justiții care este din 89 incoace toți tinerii au fost alungați. Afla ca în țările dezvoltate nici nu te baga în seama pt infracțiuni pt care în Romanik îți iei 4 ani lejer de pârnaie. Acolo eventual iei o amenda. Caci cu justitia aceasta am ajuns fără drepturi, fără libertăți, fără bani, ...justitia a inventat șpaga.toti cei care au bani dacă dau șpagă la procurori scăpa de pușcărie de aia pârnaile sunt pline ca majoritatea nu au bani de șpagă.Rușine celor care țin în brate acest sistem îndreptat împotriva drepturilor cetateanului. Sistem care îți dă 4-5 ani lejer dacă vinzi 10 kg de roșii pe marginea străzii plus că-ți inventează și te încadrează în niște articole ....mama mama de zici văleu infractorul, criminalul.....Asta-i justiția românească. Se lupta cu propriul popor pana îl nenorocește pe vesnicie

Trubac  •  1 februarie 2017, 15:43

Mda, Dr.Agnea asta a fost prima lui problema de la intalarea guvernului.

La Să – Ne  •  1 februarie 2017, 15:47

Asa,usurel, te--ai făcut purtător de stindard și organizator de proteste "spontane "..Nu îmi amintesc însă să te fi văzut la fel de aprig și de revoltat după referendumul din 2012, de exemplu, cand CCR a decis că 8% e mai mult decât 92 %...Atunci nu a mai fost sfidata voința populară...nu aveai cum să te manifești atunci, că era despre totemul putrezit la care te inchinai si te inchini , probabil, în continuare...tu și mulți alți băsisti metamorfozați peste noapte în iohannisti. Tolontane, te admiram ca și gazetar încă de pe vremea "Sportului romanesc "...după ce ai devenit trompeta politica,ești doar patetic și hilar. Lasă- te!!!

Dragos  •  1 februarie 2017, 15:49

Cred ca se pierde din vedere ce a vrut sa scoata in evidenta Tolontan prin acest articol: ca primii care se vor considera tradati vor fi cei care au pus stampila pe *** de PSD. Si are dreptate. Daca votantii PSD nu se considera tradati si au pus stampila pe Dragnea in necunostinta de cauza, hranindu-si intelectul, seara de seara, la cina cu Gadea si cu istericele alea de la RTV, atunci poate ar fi circumstante atenuante pentru ei ca inca mai sustin un astfel de Parlament, Guvern si partid. Altminteri, constiinta colectiva si legea spune ca tradatorii trebuie sa fie pedepsiti. Nu ne facem bine, atat timp cat delegam puterea legislativa si executiva unei majoritati parlamentare condusa de un infractor care, la randul lui, face pe fata mare si, la ceas de seara, scoate condamnatii din puscarii. Cred ca va imaginati ca atunci cand ajungi in inchisoare, treaba e destul de groasa, nu? "Da' ce-a facut, ma, Dragnea, de il huliti asa? A ajutat si el un om, lupta impotriva sistemului...". Da, o fi luptat, o fi ajutat, nu zic, dar dincolo de limita legii. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu am la suflet nici fieratania de la Cotroceni, insa bunul simt nu il poti legifera. E ca si cand ai impune unui tanar sa cedeze, in autobuz, locul sau unui batran. Sau ti-ai oblige vecinul sa-ti dea "buna ziua" de fiecare data cand va intalniti. Ca atare, ne vedem in strada, asa "trepanat" cum ma considera Mircea Badea - Izvoratorul de *** de la manastirea Varanoasa. Un umil cetatean tanar, necondamnat penal. E dreptul nostru sa protestam, garantat de legile romanesti normale, pentru o societate normala, asa cum este dreptul fiecarui cetatean sa puna stampila pe un infractor.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihai  •  1 februarie 2017, 15:50

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Emilian  •  1 februarie 2017, 15:55

Da, si eu as fi foarte curios daca intreg electoratul psd sustine toate actiunile lui Dragnea, indiferent de natura lor. Pacat ca nu se poate face un astfel de sondaj, pentru a vedea cati din cei care au votat psd sunt convinsi de legitimitatea emiterii ordonantelor. Cat priveste pe unii din cei care posteaza comentarii de dezaprobare la adresa lui Tolontan, nu am vazut niciunul care sa se refere la fondul problemei! Cam toti bat campii pe teme colaterale: ca nu mai vor guvern tehnocrat, ca cine-i Guran sau Mandruta, ca "Soros", ca "X" sau "Y". Niciunul nu zice de ce este bine ca guvernul sa dea ordonante noaptea, pe ascuns, prin care sa dezincrimineze o serie de fapte care au condus in ultimii 20 ani la furturi imense din banii nostri, ai tuturor!

Alexandru  •  1 februarie 2017, 16:01

@tematoru , tipic , are alta parere nu are dreptul sa voteze. Chestia asta cu impiedicatul votului nu e penala?

xx  •  1 februarie 2017, 16:02

Cataline, eu ti am zis! .......... tu nuu... lasam organele abilitate. O vedeam de mult venind. Nu stiu cum voi care mai umblati pe langa ei sa i mai stoarceti un pic, nu va da ti seama ce urmeaza... Sa speram ca ramanem un EU, si hotii raman la puscarie.. dar.. din ce vad.....

xx  •  1 februarie 2017, 16:05

Si inca ceva Catalin, o data la 20 de ani, fa te ca ai uitat de deontologie ( Te respect pentru asta) si cheama lumea in strada cu subiect si predicat.

Paul  •  1 februarie 2017, 16:09

Pacat ca prostia nu doare. Abuzul in serviciu cum exista in forma actuala in codul penal trebuie sa dispara pentru ca, fara a fi un cunoscator al dreptului intern si international, oricine isi da imediat seama ca aceasta notiune poate fi manipulata in functie de interesele celui care ancheteaza. De ce Germania nu are aceasta infractiune in dreptul intern, sau Franta ? pana la urma sunt cele mai importante state ale UE in momentul de fata. Iar in legatura cu povestea ordonantelor de urgenta, ma intreb, retoric bineinteles, de ce cand Pruna modifica 70 de articole nimeni nu se plangea nimeni, dar ce poti sa faci, asa sunt romanasii. PSD-ul are majoritate si trebuie sa duca la capat aceste ordonante, iar pentru cei care protesteaza impotriva ordonantelor, ii rog, politicos, ca inainte de a protesta impotriva lor sa le citeasca.

gigi  •  1 februarie 2017, 16:16

Da. Ai dreptate. Eu sunt unul dintre aceia. Dar in 2020 sau la anticipate tot P$D votez. Ca am vazut ce inseamna liberalism, pdl-ism, pntcd-ism in Romanica post-89.

Vasile  •  1 februarie 2017, 16:18

Ce vreti sa spuneti de fapt este ca vor protesta si altii decat cei care au sustinut orbeste statul de drept *** al lui Traian Basescu? Pentru ca asta e pericolul cel mai mare, sa inlocuim *** cu alta. ”Alta intrebare” ar fi de ce Guvernul Ciolos nu a miscat niciun deget sa puna Codurile in acord cu Constitutia? Pai de asta ca sa le modifice PSD si sa strige hotii!. Protestele sunt legitime. Dar nu e legitim sa protesteze niciun picior de politician.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mickey13  •  1 februarie 2017, 16:25

Oameni buni! Nu faptul ca s-a dat acea ordonanta este problema! Nu continutul acesteia! De fapt, nu asta-i problema cea mare, ca si textul acestora lasa de dorit. Problema cea mai mare si MAI GRAVA este modalitatea... Lucrez si la stat (in invatamant) si la privat. In invatamant era asteptata o amarata de HG inca de vineri (a fost adoptata pe 27.01). Pe 28.01 s-a lucrat, deci ar fi la dispozitie: 27, 28, 30 si 31.01 datele in care ar fi putut fi publicate in Monitorul Oficial. Pe 31.01, la ora 21:00 INCA nu era publicata in MO!! Abia pe la ora 21:45 am gasit-o! Aceasta HG avea grilele pt salariile ce s-au marit cu (in medie) 15% de la 01.01.2017 si care vor fi platite in perioda 5-15.02! In schimb, nenorocita asta de OUG privind modificari ale CP si CPP nici macar nu a fost pe ordinea de zi a Guvernului. De fapt, nici la ora asta n-au avut minimul de bun-simt sa modifice ordinea de zi pt 31.01.2017, apar FIX aceleasi proiecte de legi. Apoi ... surpriza!!! Dimineata la 07:00 OUG era deja publicata in MO (am citit ulterior ca aparuse inca de la ora ~ 01:26). NICIODATA, repet, NICIODATA nu am vazut vreun numar al MO aparut pana in ora 9:30 si chiar il urmaresc, daramite la ora 01:26... Si, colac peste pupaza, azi incepe sesiunea ordinara a Parlamentului Romaniei, deci OUG nu prea isi mai avea sensul... Singura explicatie este: "A FOST DATA CU DEDICATIE!!!"

Mihai Ursu  •  1 februarie 2017, 16:26

Cred ca nivelul de trai a fost foarte bun pe vremea lui basescu si boc. Spun asta pentru ca, straniu, atunci nu protestau nici unii dintre oamenii pe care ii vad azi in strada. Este deci mai usor sa te revolti atunci cand niste necunoscuti ies din puscarie, decat atunci cand niste guvernanti distrug pur si simplu nivelul de trai? Dar, probabil cetatenii astia ghidati de chirila, pellea si godina traiesc si au trait prea bine.. oricum cei mai multi dintre ei sigur au peste 3500-4000 lei net pe luna si nici nu au habar ce inseamna sa traiesti cu 1200-1500 de lei.. Numai pe mancarea de caine platesc intr-o luna cat o familie nevoiasa pe hainele unui copil intr-un an.. multa ipocrizie, fariseism si ticalosie pura la acesti liberali infatuati

Sile  •  1 februarie 2017, 16:39

Nici o emotie nu ne uneste! Suntem o natie impartita deja de cativa ani buni! Interese obscure au distrus capitalul romanesc in intregime in aceasta tara! Am inghitit destul guvernul technocrat. Am vazut pe ce a papat banutii Ciolos cu Borc de la multinationale. Au indatorat tara cu achizitiile lor. Olandezilor le-au promis fregatele, de la francezi elicoptere, de la nemti tab-uri si de la americani avioane! Asta pe spinarea noastra! Cui nu ii convine guvernul Grindeanu sa iti ia acareturile si sa emigreze. Ajutor social este peste tot in Europa. Cine vrea sa munceasca, are drept de munca. Celor din strainatate ar trebui sa le fie interzis votul o data plecati din tara. Cu ce drept voteaza ei sa decida viitorul celor ramasi?! In Germania, Italia, Spania nu exista sectii de votare pentru diaspora in nici o ambasada! Klaus muss raus! Liviu Dragnea Presedinte!

Vasile  •  1 februarie 2017, 16:43

Iar cenzurati cuvinte aiurea. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

un_om_necajit  •  1 februarie 2017, 16:46

Doamne ajuta, frate Mihai Ursu! in sfarsit cineva care abordeaza problema in mod corect, si nu cu mintea animalului cu acelasi nume, inghetata de la hibernare. Ne tot batem capul cu niste necunoscuti, cand ar trebui sa ne preocupe omul necajit, din sistemul de educatie, din sistemul medical. Sorosistii sunt peste tot, si sunt foarte fericit ca acuma mintile luminate in noapte de la conducere nu mai pot fi acuzate pe nedrept de abuz in serviciu. Si mie mi-a marit pensia cu 100 de lei. Ia calculati voi iohanistilor cata mancare de caine pot sa imi cumpar cu 100 de lei! pai mai pot eu sa vorbesc cu gura plina?!

Andrei  •  1 februarie 2017, 16:47

Tolo, acum mai mult ca oricand e nevoie de oameni, de jurnalisti si de eroi ca tine. Sa stii ca nu esti singur si ca sunt multi care nu iti scriu dar care te citesc si te aprecieaza pentru ca ne regasim in ceea ce spui si gandesti. Impartasim aceasi morala si suntem facuti din acelasi umanism. Valul de postaci care te ataca zilnic de o vreme incoace ai remarcat si tu ca au aparut atunci cand cei ce isi bat joc de noi in mod constant au realizat ca prin cuvant, onoare si profesionalism saeschimba o lume. Le e frica, si cred ca au de ce.

Luka  •  1 februarie 2017, 16:52

Tuturor comentatorilor si care nu mai sunt de acord cu continutul, le reamintesc ca toti cei care au fost devoalati pe acest blog - secureni de tot felul, hexifarmisti, etc. vor scapa basma curata odata cu aceste ordonante. Altadata sa fiti mai amabili cu cei care ne/va fura. Oricum vor scapa. Go, go TOLO!

Vasile  •  1 februarie 2017, 16:54

PROTESTEZ VEHEMENT FATA DE CENZURA PE CARE O PRACTICATI. CENZURATI-VA SI ARTICOLUL!! Indiferent de opțiunea politică, *** nu e dezirabilă în România. Aceasta propozitie a lui Tolontan continea acuzatii grave care nu pot fi dovedite.

un_om_necajit  •  1 februarie 2017, 16:58

Asa e domn Vasile! Cum isi permite dl Tolontan sa scrie ce vrea el pe blogul lui personal?! Ma bucur ca mai sunt si altii care sesizeaza aceasta nedreptate ancestrala!

andrus  •  1 februarie 2017, 17:03

Incep sa cred ca manifestatiile astea sunt manipulate de interese din exterior. Ce urmaresc? Nu stiu, dar mi-e greu sa cred ca deodata nu mai pot ei de grija noastra. Raspundeti la o simpla intrebare: daca ati vrea sa contolati Romania din afara si sa puteti scapa oricand de orice politician care nu va serveste interesele, de cine ati avea nevoie? De presedinte? De prim-ministru? Nu! De DNA! Sa dea Dumnezeu sa nu fie asa. Daca UE crede ca nu suntem in stare sa ne facem singuri legile in Romania de ce nu se face o legislatie penala unitara a UE, aplicabila in toate statele membre? Si atunci n-ar mai fi discutii. Credeti caîn toate celelalte tari sunt legi perfecte?

RebelU  •  1 februarie 2017, 17:03

E o mizerie ce face Dragnea dar e nimic in comparatie cu ce au facut securistii portocalii.. sa ne amintim de exemplu de cazul Rarinca.. un dosar inscenat cu mai bine de jumate de an de detentie de catre judecatoarea Livia Stanciu pe care iohannis o promoveaza la Curtea Constitutionala. De ce stanciu e in libertate? De ce iohannis e inca presedinte? E nevoie ca dosarele sa fie reanalizate fiindca se pare ca sunt destule facute la comanda si acolo trebuie intervenit si corectat. Si e nevoie de scoaterea securistilor din magistratura si parchete, dar e imposibil :((

Vasile  •  1 februarie 2017, 17:04

@un_om_necajit Domnul Tolontan pozeaza in deontolog si campion al libertatii de exprimare, al dezbaterii civilizate. A cenzurat un fapt. Un citat din Traian Basescu. A cenzurat si cuvantul Basescu. Ma scuzati ca am trait cu impresia ca domnul Tolontan e in slujba publicului si a adevarului. Asa credeam, fara dovezi. Acum am dovezi ca nu e asa.

Gabi  •  1 februarie 2017, 17:06

Eu zic da stati in banca voastră pana organizează di PSD ul o iesire in strada. Daca tot o ardeti cu democratia, va readuc aminte ca acest partid a castigat alegerile acum o luna. Bineinteles ca voi puterti fi nemultumiti, dar e cazul sa ba obisnuiti cu realitatea. Cat despre domnul Tolontat, cel informat, a scăzut destul de mult cu acest articol. Doar bine

RebelU  •  1 februarie 2017, 17:12

ok nu m-am obosit sa iti citesc articolul ca stiu de multi ani cand bati campii, atat te duce capul.. "Dacă PSD se uita la cifrele din provincie în primul rând ar fi realizat că în Cluj, de pildă, nici la meciurile de fotbal nu participă 10.000 de oameni, cîți au fost în stradă duminică." o enormitate ce o debitezi aici.. Clujul e fieful securistilor portocalii procente bune din bugetul local se duc la obscure firme si ong-uri de casa ce e asa greu sa aduni 10000 din cluj, bistrita, alba, salaj? mai bine te-ai uita la rezultatele alegerilor unde psd cu toata tradarea de secole a lui rus si dancu a fost votat de clujenii satui de mafia portocalie, chiar daca conducerea psd cluj pare una de paiatze

Arsenie  •  1 februarie 2017, 17:21

Pe protestatari nu ii intereseaza rezultatul alegerilor. Ei au si decretat deja pe facebook ca tara se conduce in strada, deci e pe baza de anarhie si tupeu. Cred ca vom asista la multe vitrine sparte si batai diseara, desi sper sa nu am dreptate pana la urma.. dar asta se pregateste, clar. E stilul lui Soros, care aplica exact acelasi gen de scenariu si in SUA. Mass media de acolo ataca autoritatile si instiga la nerespectarea legii, impreuna cu avangarda de actori, cantareti si corporatisti liberali inraiti. Sincer, credeam ca al treilea razboi mondial va fi unul nuclear, dar se pare ca va fi un urias razboi civil la scara globala.. nu cred ca mai exista multe tari pe lume la ora asta in care oamenii sa nu fie divizati si sa se urasca, mai mult sau mai putin, din diverse motive: politice, religioase, sociale etc. Asta e efectul pervers si criminal al globalizarii si al vietii traite mai mult pe internet si mai putin pe strada

un_om_necajit  •  1 februarie 2017, 17:22

Multumesc Gabi pentru ca aduceti aminte de faptul ca pesede a castigat alegerile! pai ce tot atata democratie!? Adica democratie inseamna conducerea de catre popor?! Chiar asa am ajuns? Daca guvernul vrea sa dea legi, cine suntem noi sa ne opunem? Chiar si daca ar fi sa dea o lege (dar evident ca nu e cazul) prin care sa dea liber la furt, noi, ca oameni buni si de viata iubitori, trebuie sa ii sustinem. Cum Domnul Dumnezeu spune: "Iubeste-ti aproapele" (adica domnul deputat sau senator din judet)

Cristian  •  1 februarie 2017, 18:06

Domnule Tolontan de unde stiti cum simt si ce gandesc eu, votant PSD? Daca dumneavostra puteti sa faceti astfel de judecati de valoare pot sa va spun si eu ca poate sunteti frustrat ca a castigat PSD alegerile? Acceptati regulile democratiei. PS. Foarte interesante anchetele dumneavoastra dar pe mine ma intereseaza sportul. Mai este este ziarul unul de sport?

realmadrid  •  1 februarie 2017, 18:07

Pe data de 11 decembrie 2016 si mass-media si baiatul de la Cotroceninu nu ati protestat in strada pentru prezenta scazuta la vot, iar la toate mitingurile de protest ,pentru cei care nu au votat in 11 decembrie, intrarea 100 lei.

 •  1 februarie 2017, 18:22

Si Visinescu a platit cand nu se mai astepta. La fel vor plati si ei! Personal, nu sunt contra votantilor PSD, insa nu pot fi de acord cu sustinatorii si initiatorii acestor meschinarii de neinchipuit. Vom protesta in continuare! Rusine!

Brandremist  •  1 februarie 2017, 18:33

Rămân la părerea că dacă din cei 11 milioane care n-au votat, ar fi venit măcar 2 milioane să pună ștampila, nu ne-am fi găsit în situația de azi. Dar i-a durut în cot. Au murit oamenii de la revoluție degeaba. N-au avut pt cine. Mi-e scârbă de lenea unora care au preferat să stea la căldură pentru că nu-i interesează! Mi-e SILĂ!!!

Escu  •  1 februarie 2017, 18:43

Fratilor, ce aveti cu Tolontan? Este si el cetatean al acestei tari si ca si voi are dreptul la OPINIE! Daca nu sunteti de acord cu ea, veniti cu argumente si contraziceti-l, dar nu-l injurati, caci atunci aratati voi cat sunteti de ... partinitori! Chiar in acest articol a surprins CORECT starea de spirit a votantului PSD! Eu sunt unul din aceia si cand am citit am simtit ca Tolontan mi-a citit gandurile! Chiar asa, vreau sa ies in strada si, culmea, sa protestez impotriva celor pe care i-am votat! Iar multiplicarea celor care ies nu stiu cum se va termina! Sa ne ajute Dumnezeu sa nu ajungem la macel!

parerea mea  •  1 februarie 2017, 18:45

Asa ceva nu am crezut ca vor fi in stare sa fac. Au adoptat ordonanta noaptea, pe furis, ca niste banditi. La 01.30 actul normativ era in Monitor. Halucinant! Incredibil! Executivul nocturn si-a dovedit vinovatia. In puterea noptii au loc comploturi, nu acte de guvernare. E ceva psihanalizabil in miscarile lor, ceva urat rau de tot.

Fara Soros  •  1 februarie 2017, 18:50

Votez Iar PSD, la anticipate Sau in 2020 . *** lui Soros sunt disperate. Imi place .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

di livio  •  1 februarie 2017, 19:00

Arsenie,te-ai descoperit.O sa racesti

ticbis  •  1 februarie 2017, 19:14

Domnule Tolontan, Am citit articolul dvs. si am ramas siderat: ca exercitiu de publicistica gazetareasca este remarcabil, insa ca impact social si moral este absolut nul si chiar hilar. Voi argumenta de ce: 1. "Primul care sufera este cel care a crezut." Nu domnule, primul care sufera este cel care NU a crezut! Nu sufera niciun votant PSD pentru ca scapa parlamentarii, Dragnea sau Ponta de puscarie, ei sufera din alte motive care n-au nici in clin si nici in maneca cu astia. 2. "El e primul care sufera pentru ca se simte înselat." Nu domnule, el e ultimul roman dispus sa sufere doar pentru atata lucru. Votantul PSD sufera pentru cu totul altceva, pentru kilul de faina si pentru sticla de ulei, pentru cei zece lei in plus la pensie si pentru alocatia copilului; il doare la basca de codurile de procedura penala! 3. "Brusc, votantul PSD constientizeaza ca n-a votat PSD, ci o serie de oameni condamnati sau judecati care nu au fost pe lista pe care a pus stampila." Chestia asta chiar m-a lasat cu gura cascata! Pai domnule, votantul PSD exact asta a stampilat: o lista in care figurau o multime de persoane certate cu legea, in frunte cu presedintele Dragnea! Pana acum credeam ca votantul PSD nici macar nu citeste numele inscrise pe buletinul de vot din patrulaterul dedicat partidului; n-as fi crezut niciodata ca asta il intereseaza! 4. "Cand s-a sculat de dimineata in duminica alegerilor, el nu s-a dus sa voteze ca sa le fie mai bine Elenei Udrea sau Ioanei Basescu." Aici da, recunosc ca aveti dreptate. Vecinii mei PSD-isti, majoritatea pensionari si asistati s-au trezit cu noaptea-n cap ca sa voteze sa le fie mai bine lui Dragnea, lui Ponta, sa-l albeasca pe Nastase si sa-l scoata din puscarie pe Voiculescu, eventual sa-l scape de procese si pe tatucul lor Iliescu, cel care i-a condus in vremuri de glorie in mineriade victorioase impotriva dusmanilor poporului. Si, implicit, au votat ca in locul acestora sa infunde puscaria Elena Udrea, Emil Boc (cel ce le-a taiat salariile si pensiile) si tartorul Basescu cu tot neamul lui pana la a treia spita! Domnule Tolontan, nu stiu de unde va culegeti informatiile, insa va asigur eu ca niciunul dintre cei o suta de mii de protestatari iesiti in strada pentru a manifesta impotriva abuzurilor guvernului Dragnea privind atentatul asupra justitiei nu a stampilat niciodata PSD. Va mai asigur ca cei ce au votat PSD au cu totul alte preocupari si alte nelinisti, au alte prioritati si ca nici macar 1% dintre ei nu va citesc si nu v-au citit vreodata editorialele. Si mie imi pare rau, dar asta e realitatea; n-avem ce face! PS: Au fost cam 4,0-4,5 mil de votanti PSD; desigur ca o parte sunt din Bucuresti, din Cluj si din marile orase; majoritatea sunt insa din Teleorman, din Giurgiu, din Botosani sau din Ialomita (am enumerat la intamplare). Va rog sa ma scuzati, cunosc cateva zeci de persoane ce au pus stampila pe PSD, insa niciunul dintre ei nu poate sa pronunte macar un singur nume de parlamentar din lista tiparita in patratul alocat PSD de pe buletinul de vot, si niciunul dintre ei nu are habar ca in noaptea trecuta s-a schimbat codul penal si s-au gratiat borfasii. Credeti-ma, nici nu-i intereseaza banalitatile astea. In carciuma din sat se discuta alte subiecte; se fac socoteli si fiecare aduna, inmulteste, scade si imparte si este bucuros ca luna viitoare postasul ii va aduce la poarta de vreo doua tuici si trei beri in plus!

Gigel  •  1 februarie 2017, 19:25

Parca nimeni nu este mai presus de lege? Atunci de ce au imunitate si parlamentarii si presedintele? Daca nu ar mai avea imunitate nu ar mai fi atat taraboi cu ordonantele si ar putea fi cercetati de justitie (nu de DNA sau SRI) cu dosare corecte si pentru furt si pentru case !!!

ticbis  •  1 februarie 2017, 19:32

Revin cu o concluzie la ceea ce am scris anterior: PSD-ului nu-i pasa de votantii lui, pentru ca astia nu sunt si nu vor fi niciodata un pericol pentru el. Sunt captivi pe vecie si asa vor ramane de-a pururea. Niciun votant PSD n-a iesit in strada, nici acum si nici in urma cu 27 de ani. Votantul PSD va iesi in strada doar daca va fi cazul unei noi mineriade, ca sa apere "libertatea si democratia", sa le dea la cap alora care au pentru ca muncesc, sa-i invete minte. Altfel, votantul PSD asteapta cuminte postasul, iar seara se imbata cu Gadea si Badea, cu Antena si cu RTV... adica are el ce face; e ocupat si foarte bine informat! Nu-si pierde el timpul sa tremure de frig pe strazi pentru ca scapa de puscarie Dragnea, chiar ii face placere chestia asta...!

Dan  •  1 februarie 2017, 19:34

No, thank you. I am very soros. Grațiela

Cryssy  •  1 februarie 2017, 19:35

Sincer nu prea cred ca votantii PSD sunt deranjati. Poate 10%, un numar prea mic ca sa se intample ceva. Domnul Tolontan cred ca inca nu ati inteles inca profilul votantul PSD atunci cand v-ati pozitionat "neutru" acum vreo 2 luni. Dar o sa intelegeti acum si in viitorul apropiat ca pozitionandu-va neutru v-ati pozitionat de partea raului defapt. E ca si la un om care s-ar fi pozitionat neutru dupa ce a castigat Hitler alegerile, crezand ca face bine ca e neutru.

Trubac  •  1 februarie 2017, 20:05

wow, am citit citeva comentarii pe aici de te doare capul cite minta poate sa aiba unii. Ma si miram cine poate sa voteze niste hotzi si mincinosi, acum m-am convins.

Comentează