STENOGRAME: Șefii Hexi Pharma înregistrați de procurori cum se încurajau între ei că-i ajută comunicatul SRI și că ”de undeva o să vină scăpare”!

Chiar administratorul firmei e interceptat când se declară șocat de blândețea încadrărilor și suspectează ”că e altceva” la mijloc

sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 7:01

”Și ți-am zis că o să vină de undeva scăpare. Nu știu de unde, dar o să vină, o să vezi!” Uliana Ochinciuc către Dan Condrea

 

De Mirela Neag, Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan

Lui Flori Dinu, directorul general al Hexi Pharma, îi sună telefonul mobil.

E miercuri, 25 mai 2016, la două zile după moartea lui Dan Condrea.

Procurorii au mandat de interceptare.

Flori Dinu răspunde imediat pentru că numărul apelantului e în memorie.

Procurorii o descriu pe cea care sună drept ”o DOAMNĂ aflată la postul telefonic 072***, abonament BE IGLOO GROUP SRL”.

Numele doamnei nu apare nicăieri în dosar, dar e un om care a jucat un rol proeminent în poveste.

Firma de PR a lui Condrea

Proprietara telefonului, Be Igloo, este o firmă de PR.

Dan Condrea o angajase pe Be Igloo imediat după ce Gazeta scrisese că:

Un martor ocular al evenimentelor își amintește că Be Igloo a fost recomandată de soțul lui Flori Dinu, avocat, care lucrase cu firma de PR.

Iar doamna care vorbește cu Flori Dinu este Loredana Albu, fondator Be Igloo și purtător de cuvânt al Hexi în acele zile crunte.

Nu a fost doar un simplu purtător de cuvânt.

Loredana Albu, vocea unică ce a preluat controlul crizei

PR-ul Loredana Albu, vorbindu-le reporterilor TV în fața sediului Hexi Pharma din Mogoșoaia .

Loredana Albu a concentrat tot.

În acea perioadă de criză, ea a reprezentat vocea unică a Hexi Pharma.

Imediat, a devenit singurul om care s-a văzut și s-a auzit în public.

Sigur că, între timp, nimeni nu o mai ține minte, pentru că a dispărut de pe scenă.

Dar atunci, coerentă, calmă și cu moderația însușită a comunicării, Loredana Albu a dat interviuri la televizor, declarații la radio și a coordonat din interiorul firmei ce s-a spus.

Într-o situație îngrozitoare, Hexi Pharma a cedat, practic, controlul poveștii către Loredana Albu.

Condrea & Co. au acționat precum cineva care comite o mare prostie și lasă pe cine se pricepe, ca să nu pârjolească și mai mult în jurul său!

”Condrea ne-a angajat pentru că rezolvaserăm un scandal internațional legat de carnea românească”

Loredana Albu rememorează acele zile în care recunoaște că ”am luat eu totul”.

”Dan Condrea ne-a angajat după ce aflase că noi apăraserăm carnea românească. Acum câțiva ani fusese un scandal în care francezii ne acuzau aiurea că au găsit carne de cal în lasagna. Noi făceam deja PR pentru un client privat care vindea carne în străinătate, așa că el ne-a plătit”, spune ea.

”Câteva săptămâni ne-am luptat cu ziarele și televiziunile străine. Până la urmă s-a descoperit că nu era nicio problemă cu carnea din România. Poate că asta l-a convins pe Dan”, crede Albu.

Omul de PR simte că SRI i-a sărit în ajutor

Albu a făcut la Hexi un ”damage control” profesionist.

Sub conducerea sa în materie de comunicare, Hexi Pharma a început, încet, încet, să recunoască faptele și să-l izoleze ca vinovat principal pe Condrea, care s-a și sinucis  între timp.

În acest proces dureros, Loredana Albu s-a sprijinit pe mai multe ajutoare.

Unul a venit chiar de la comunicarea publică a SRI.

Asta spune chiar ea în culise, atunci când, pe 25 mai 2016, ora 18:30, o sună pe Flori Dinu.

Flori Dinu: ”Doctorii și asistentele sunt supărate pe mine!”

La începutul discuției, ”Doamna” o întreabă pe Flori Dinu dacă n-are o pilă la Institutul Oncologic București.

Albu avea o problemă medicală cu o rudă.

Loredana și Flori vorbesc ca niște prietene.

Doamna: N-ai și tu un prieten la IOB?
FLORI DINU: La IOB?

DOAMNA: Îhm.
DINU FLORI: Mi-e și frică să sun pe cineva acuma.

DOAMNA: Da, te cred. Am zis să întreb totuși.
DINU FLORI: Sunt supărați foc după scandalul care a fost. Sunt supărați și ei pe mine.

(***)

DOAMNA: Înțeleg.
DINU FLORI: Îți dai seama că și doctorii și asistentele sunt supărate pe acolo. Chiar nu pot să mă mai duc.

”Mai ales după ce a zis SRI-ul astăzi și după aia ieșim cu probele, eu zic că suntem OK”

(***)

Flori Dinu, directorul Hexi Pharma.

DOAMNA: Te înțeleg.
DINU FLORI: Mi-e jenă, au avut controale peste controale, știi?

DOAMNA: Exact!
DINU FLORI: Și pe partea de curățenie, și pe partea de… deci au fost futuți ăia pe toate găurile.

DOAMNA: Da, da.
DINU FLORI: Și mi-e și jenă să…

DOAMNA: Nu, nu, fetiță. Lasă-i așa! Am zis că poate ai tu vreunul mai așa.
DINU FLORI: Nu! N-am puiu’. Chiar n-am.

În acest punct al stenogramei, procurorii consemnează:

”Discuția continuă cu aspecte care nu prezintă elemente de interes operativ. Apoi urmează:”

DOAMNA: Dacă mai ieșim cu ceva concret, să explicăm că n-a fost nimeni în niciun pericol, mai ales după ce a zis SRI-ul astăzi și după aia ieșim cu probele, eu zic că suntem OK. Plus că vorba ăstora: începe campania electorală, o să se termine. Asta a fost!
DINU FLORI: Da, săracul Dan, a avut un moment de vârf, dar după aia a venit momentul și mai de vârf, știi?

DOAMNA: Da, mă!
DINU FLORI: Adevărul e că e momentul de vârf al presei. Și momentul nostru cel mai de jos. Cred că mai jos de atât nu mai putem să coborâm. Putem numai să urcăm, nu?

Loredana Albu: ”M-am băgat ca într-o nebunie”

Dialogul de ieri al ziarului cu Loredana Albu:

-Ați fost vocea unică a Hexi. 
-Da, dar n-am vrut asta. Inițial, vorbisem să fie Dan sau Flori. I-am văzut însă într-o simulare de interviu și mi-am pus mâinile în cap. Am preluat eu imaginea în acea perioadă.

-Nu e o acuză, v-ați făcut treaba. Și ați devenit fața și glasul companiei.
-Da. M-am băgat ca într-o nebunie. Voiam să ies în fiecare zi din ea, însă am mers mai departe. M-a luat valul. (Râde)

Ați făcut-o foarte bine.
-N-aș zice neapărat că a fost o comunicare coerentă. Aș fi vrut să lămurim mai repede povestea.

-La un moment dat, în dosar apare un dialog cu Flori Dinu. Îi spuneți că după comunicatul SRI va fi OK și că din ce comunică SRI rezultă că nimeni dintre pacienți n-a fost în pericol.
-Da, am folosit acel context. Am folosit ce-a zis SRI. Plus că atunci eram convinsă că într-adevăr nimeni dintre pacienți n-a fost în pericol. Absolut convinsă eram! La prima întâlnire l-am întrebat pe Dan Condrea dacă e vinovat și mi-a spus: ”Nu”.

-Agenția dumneavoastră are vreo legătură cu SRI?
-Nu. Nu am lucrat niciodată pentru stat.

-Încă o întrebare: în dosar apare un martor acoperit al Parchetului. Am conexat niște date, timpi și e probabil să fie cineva din afara companiei cu acces la șefii firmei. Dumneavoastră sunteți martorul acoperit?
-Nu. (Râde din nou) Nu am fost așa de importantă.

-Oricum nu ne-ați fi spus dacă erați, nu?
-Cred că nu. (Se amuză) Dar nu sunt eu. Mai încercați. Ce suspectați?

-Cine reușește să strecoare în două zile un om într-o companie? Parchetul? Poate. Dar mai degrabă SRI are abilitățile astea. Și cine din afară a venit în contact cu șefii Hexi Pharma, altcineva decât oamenii de PR și avocații?
-Nu omul de PR. Nu eu. Mai încercați. Nu gândiți cam conspirativ?

-Păi, ce conspirație e mai tare decât asta: falsifici în secret substanțe vitale pentru 340 de spitale vreme de 10 ani?
-Da, dar eu nu cred că e o conspirație.

Serviciul secret a evitat la început scandalul Hexi Pharma

Ce ”a zis SRI” pe 25 mai 2016 de i-a îmbărbătat pe șefii Hexi?

Ce a folosit Loredana Albu ”în context” și ce i-a mobilizat ca, aflați în ”cel mai jos moment al nostru”, oamenii care falsificaseră dezinfectanți să simtă totuși că ”suntem OK”?!

Serviciul Român de Informații s-a ținut departe de scandalul Hexi Pharma vreme de două săptămâni.

Dar secretele capitale nu iartă.

Informații rău prevestitoare au început să devină publice pe 9 mai 2016.

Ce trimisese informatorul către ofițerul de legătură în octombrie 2014

În acea zi, pe 9 mai, Gazeta a publicat un raport al unui colaborator al SRI, un biochimist dintr-un mare oraș de provincie.

19 pagini avea raportul pe care SRI l-a primit despre Hexi Pharma de  la un informator în 2014 și pe care l-a neglijat

Abia atunci, pus în fața întrebărilor ziarului, serviciul a fost silit să dea prima declarație.

În octombrie 2014, informatorul SRI trimisese ofițerului său de legătură un document în care arăta că:

  1. Spitalele împreună cu Hexi Pharma aranjează caietele de sarcini de la licitații.
  2. O fac pentru că, de fapt, dezinfectanții Hexi Pharma nu erau eficienți, la standardele pretinse de lege.
  3. Adică biocidele nu omoară toți germenii, ceea ce înseamnă un risc major pentru pacienți în spitale.
  4. Mai multe alte firme truchează, de asemenea, licitațiile.

Fragment din raportul pe care colaboratorul SRI l-a înaintat în 2014 Serviciului, în care atrage atenția că biocidele nu respectă standardele și nu omoară toți germenii.

Informatorul și-a făcut treaba, Serviciul, nu!

Informatorul SRI nu știa în 2014 de ce nu sunt eficienți dezinfectanții Hexi.

Doar vedea că în caietele de sarcini ale licitațiilor câștigate de Hexi sunt introduse standarde laxe, cu prevederi în final periculoase pentru pacienți.

Și că, în general, piața devenise incontrolabilă și propaga minciuni în privința dezinfecției.

Ceea ce Gazeta a aflat după Colectiv, că Hexi falsifică chiar din fabrică substanțele, era greu de intuit.

”Nu mă gândeam la diluare din producție, pentru că, pur și simplu, e barbar din perspectiva meseriei noastre”, după cum avea să mărturisească biochimistul în interviul acordat Gazetei.

Dar el, biochimist și omul SRI, își făcuse treaba.

Serviciul însă, mai departe, nu!

SRI se apără: ”Am informat beneficiarii legali”

După ce, pe 25 aprilie 2016, biochimistul a aflat și el, citind ziarul uluit, care e cauza ineficienței, a trimis redacției raportul pe care SRI îl ignorase.

Informatorul se simțea ignorat și trădat.

Pe 8 mai, Gazeta a confruntat SRI.

Am expediat Serviciului pasaje din documentul pe care-l avea încă din 2014 și am întrebat cum de a fost posibil așa ceva?

Serviciul a răspuns lapidar către ziar: „Am făcut informări  despre calitatea necorespunzătoare a unor dezinfectanți folosiți în spitale”.

Imediat, SRI a dat celebrul comunicat în care a afirmat că, de fapt, instituția a informat ”beneficiarii legali”.

Președintele Iohannis și șeful SRI Hellvig, cel care nu a spus, niciodată, nimic despre afacerea Hexi Pharma. 

Suspiciunea publicului că Hexi a fost apărată de SRI ca propria firmă

Explicațiile serviciului secret nu conving publicul.

Dimpotrivă, oamenii încep să se întrebe dacă nu cumva SRI a protejat Hexi ca pe propria firmă?

Mai ales că Gazeta avea să dezvăluiesediul companiei lui Condrea este într-un bloc al SRI.

Președintele Klaus Iohannis sare și el în favoarea serviciului secret, susținând că și-a făcut treaba.

SRI către Parlament: ”Hexi Pharma nu a fost caz de siguranță națională”

Guvernul Cioloș, care după debarcarea ministrului Achimaș-Cadariu făcuse eforturi oneste pentru a afla starea reală a dezinfectanților, trece și el de partea SRI.

Degeaba! Coaliția adevărurilor protocolare tot nu întrunește încrederea cetățenilor.

Simțind presiunea publică, comisia parlamentară de control al SRI solicită Serviciului să facă proba că a trimis informări concrete despre Hexi Pharma.

Și, pe 25 mai 2016, cu câteva ore înainte ca Loredana Albu s-o sune pe Flori Dinu, SRI comunică Parlamentului faptul că ”Hexi Pharma nu a fost considerat un caz de siguranță națională”.

E un răspuns prin care, în substrat, SRI își recunoaște eșecul.

Nu supraveghease nici companie și nici pe șefii ei și aceasta este declarația la care se referă PR-ul lui Hexi. Este declarația SRI care sare în ajutorul firmei și pe care oamenii de acolo o consideră drept începutul salvării lor.

De fapt, mai multe stenograme din dosarul Hexi Pharma arată că cei implicați vorbesc mereu despre o eliberare iminentă, o ieșire ce-i va scăpa de toate problemele!

Magie de sus mai ales că Parlamentul capotase și el, convins că SRI și-a făcut datoria.

Dar publicul tot nu cooperează cu versiunea autorităților.

Uliana către Condrea: ”O să vină de undeva scăpare, o să vezi!”

Cu câteva zile înainte de moartea patronului Hexi Pharma, stenogramele indică o convorbire despre salvarea misterioasă ce se poartă între între Dan Condrea și soția lui, Uliana Ochinciuc.

Procurorii îi interceptează și pe ei la telefon.

La un moment dat, Uliana îi spune lui Condrea că va apărea ”o scăpare”.

”Și ți-am zis că o să vină de undeva scăpare. Nu știu de unde, dar o să vină, o să vezi!”, îl asigură Uliana Ochinciuc pe Dan Condrea.

”Da!”, răspunde Condrea.

Dar patronul Hexi nu pare deloc convins.

El e singurul din toată schema din jurul său care nu vorbește ca și cum ar crede în existența unei mâini invizibile, gata să-i extragă din mijlocul crizei.

Ieșit în plimbări tot mai lungi și mai solitare cu mașina, în zona Buftea, pădurea Băneasa și Snagov, unde e reperat în zile consecutive telefonul său, Condrea repetă mecanic celor din jurul său că ”Toți mă fac criminal”, ”Testele nu mai ies bine” și ”Nu mai e nici o ieșire”.

Dan Condrea și a doua soție, Uliana Ochinciuc. Jurnalista Emilia Șercan, descoperă că Ulianei i se înființase un post de oftalmolog la Spitalul Miliar Central. 

Administratorul Hexi e șocat de blândețea încadrării și crede că ”e altceva” la mijloc!

După moartea lui Condrea, din discuțiile celor amestecați în poveste se înțelege că lucrurile au intrat pe ruta clementă a salvării anticipate.

Pe 29 mai 2016, la ora 21:32, Marilena Nedeloiu, administratorul Hexi Pharma, își sună mama.

Marilena îi spune mamei, referitor la moartea eliberatoare a lui Condrea: ”El ca el! Să se ducă de 7 ori pentru mine!”.

Mama e îngrijorată pentru soarta Marilenei, care e administrator, responsabil al firmei și una dintre apropiatele lui Condrea.

”Nu e așa cum pare. O să fie bine”, o asigură Marilena pe mamă.

Sunt vorbe normale, de încurajare pentru un părinte.

Dar ceea ce urmează trădează o surpriză indiscutabilă a administratorului Hexi.

Marilena Nedeloiu vorbește despre mersul juridic al cazului, și despre Mihail Leva, directorul de producție.

”Eu am rămas șocată… eu am rămas șocată… că eu am fost convinsă că dacă ăla a fost singurul care a știut cu el de ce-au făcut, eram convinsă că o să aibă o încadrare mai dură sau… de Leva, dar se pare că e altceva”, spune ea.

Iar faptele o confirmă.

Marilena Nedeloiu, administrator al Hexi, companie trimisă în judecată pentru înșelăciune, uz de fals și zădărnicirea combaterii bolilor din cea mai bolnavă țară a UE, nu e parte în dosar.

Cazul se plimbă între tribunale

S-au scurs un an și opt luni de la aceste vorbe pline de speranță.

Singurele persoane acuzate în dosarul Parchetului General sunt directorul general Flori Dinu și directorul de producție Mihail Leva.

La rându-i, DNA nu a trimis pe nimeni în instanță pentru partea legată de licitațiile derulate între spitale și Hexi Pharma.

Iar procesul celor doi directori și al firmei Hexi Pharma n-a început, propriu-zis.

A fost mutat, o dată, de la Tribunalul București, care ”își declină competența către Judecătoria Sectorului 5”. 

La termenul de acum două zile, joi, 11 ianuarie 2018, Judecătoria Sectorului 5 a rămas în pronunțare ca să vadă dacă e de competența sa cazul. 

Care ar fi instanța inferioară unde să trimită dosarul? La cercul de magistrați amatori de la Palatul Copiilor dacă se poate!

Suntem OK, mai ales după ce a zis SRI în toți acești ani.

 

Comentarii (55)Adaugă comentariu

Unparinte  •  13 ianuarie 2018, 7:19

Normal! De ce va mirati? Nu vedeti ca scapari au venit pt toti? Ontanu, ghita, mazare, secureanu, hexi, etc? Care a facut puscarie zdravana si i-au fost luati banii? Nimeni!

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2018, 7:20

@Unparinte: numai din doua dosare, pe care le cunostem pentru ca am scris despre ele, Loteria I si Dosarul Trasnferurilor, s-au recuperat 8 milioane de euro. Nu e ca justitia nu face nimic, dimpotriva, lucrurile cresc, insa numai daca presa si cetatenii monitorizeaza ca nimeni nu-i deasupra legii. Nici SRI!

Robert  •  13 ianuarie 2018, 8:02

Puscarie: Felix, Gigi, Verii lu' Gigi, Borcea, A. Nastase, J. Padureanu, M. Voicu, Base (fratele), Mischie, Remes, Muresan, Babiuc, Copos, Fenechiu, Mitrea, Iacob-Ridzi, Pantis, Chiuariu si mai sunt o groaza. Cu banii luati: Sumele cu care au pagubit statul au fost recuperate sau partial recuperate. Prietene, cand nu stii si scrii asa dupa ureche, te faci de ras...

rexrapidistul  •  13 ianuarie 2018, 8:08

Normal sa aveti stenograme avand FIR ROSU cu colegii vostrii din dna si sri!

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2018, 8:10

@rexrapidistul: ne-ati prins! SRI ne da dosarele ca sa scriem ca ei sunt vinovati, iar DNA la fel, ca sa scriem ca in cazul Hexi n-au trimis pana acum pe nimeni in instanta :-) De fapt, asa cum scrie si in articol si in cele anterioare, cazul Hexi Pharma e public si puteti vedea si dvs singur stenogramele la arhiva Judecatoriei Sectorului 5. Acolo le-am consultat.

Andrei F  •  13 ianuarie 2018, 8:21

Si daca comunicatul SRI este 100% adevarat? Pana la urma ce este SRI ?Nu este un organ cu ierarhii si cu tinte stabilite?Nu devenise presa pericol la siguranta statului?Daca se poate asa ceva de ce nu se poate ca sanatatea sa nu fie socotita prioritate pentru siguranta statului?Mai mult...nu a fost in anii trecuti o campanie pentru privatizarea unor parti din sistemul de sanatate?Nu a fost modelul romanesc ca o fabrica inaintea vanzarii sa fie bagata pe pierderi,falimentata?De SRI se poate spune multe dar nu ca minte in comunicate !Comunicatele in astfel de institutii sunt asumate cu nume si prenume!Asta in institutiile de forta inseamna ceva,nu este gluma.Desigur,ajungem in acceasi parte...cine poate decide ,,tintele,,SRI?Cand dorim ca populatia sa reactioneze la relele din Sanatate ,ce ar fi daca populatia in primul rand isi aduce inapoi pentru a o apara institutiile care sunt menite sa o faca?Ca de exemplu SRI...Si comunicatul daca este adevarat inseamna ca SRI se intoarce spre oameni.Secureanu -9 ani,Hexi -10 ani,de Luncan ni se spune tot de 10 ani...Ghici ciuperca ce...

dan65  •  13 ianuarie 2018, 8:22

in sfarsit ti-ai facut curaj si-ai scris.nu negru pe alb ca Hexi a fost firma SRI-ului,dar pe aproape.urmeaza represaliile!?

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2018, 8:23

@dan65: nu avem probe ca Hexi e firma SRI. Dar avem probe si am scris ca SRI a fost informata de demult, ca Hexi avea sediul in blocul sau, ca SRI a folosit produse Hexi. Iar acum am gasit probe ca cei de la Hexi se considerau ajutati de comunicarea SRI si asteptau de undeva o salvare. Cat despre represalii, traim intr-o democratie! SRI e obligata sa raspunda legea, nu doar ca nu e cu nimic mai presus de vreun cetatean, dar e obligata sa protejeze viata romanilor, nu sa se faca ca nu intelege cum licitatiile trucate duc la produse proaste care duc la infectii care duc la moarte! Vom urmari acest caz pana in panzele albe.

Ion  •  13 ianuarie 2018, 8:59

Exact asa se incurajează acum si Dragnea cu baietii lui. Nu e nicio diferenta fata de HEXi. La fel zic si Dragnea &CO, "lasa ba ca dam legi si scapam, gasim noi o cale!"...

Luca  •  13 ianuarie 2018, 8:59

Dureros ... si eu ma asteptam sa vedem mai multi Lucani cercetati pt licitatii si achizitii trucate ...

Unparinte  •  13 ianuarie 2018, 9:19

Pt Robert: sumele recuperate sunt ridicole, anii de puscarie, la fel. Luati si studiati ce pedepse primesc coruptii in tarile civilizate sau China chiar. La noi e balet. Venezuela scrie pe noi!

Sile  •  13 ianuarie 2018, 9:41

O lucrare securista asta a fost tot acest caz...

alex  •  13 ianuarie 2018, 10:08

Deschizi TV ul si pe orice post , la orice ora , in orice judet , in orice sector de activitate , plublic cat si privat , ni se aduc la cunostiinta FURACIUNI , INSELACIUNI , CIORDELI , DELAPIDARI , EVAZIUNI etc . Bai fratilor nu ne-am saturat ca toti din orice partid orice judet inclusiv in sanatate educatie , sa fure ca la usa cortului . Hai sa va zic eu ceva ! , pe nicu l-au omorat tarile mari si smechere din europa ca devenea prea puternic ! Voi credeti ca Hexipharma si piticu de Dan Condrea au putut sa faca asa ceva de capul lor ? Ideea e: aia de afara vor sa ne elimine !!!!!!!!!! si au complici in interiorul tarii , dezinfectante apa plata, mancare contaminata , sosele de 2 lei in care mor 10 oameni pe zi , fara locuri de munca , fara fabrici , !!!!!!!!! SE STIA DE HEXI PHARMA SI NU S A FACUT NIMIC PENTRU CA ASTA A FOST DIRECTIVA VENITA DIN EUROPA DE VEST !!!!!! si apropo ! cum masa pe gheata masina intra in copac si motorul ajunge la 20-30 dupa copac ????? ? E DE RAS !!! CUM ASA CEVA????????????? nu m-ar mira ca , sa ii fi fost inscenat , sau cel mai probabil , asasinat !!!

mihaix  •  13 ianuarie 2018, 10:11

SRI: "Nu e caz de siguranta nationala" Incredibil! Sunt dovezi atat de clare ca spitalele noastre sunt infestate cu bacterii, ca cetatenii acestei tari au murit si vor mai muri pentru a se imbogati cineva, ca licitatiile sunt trucate de ani de zile. Oare nimeni nu are oamenii astia pe constiinta? Iohannis: "SRI si-a facut bine treaba" Noi, cetatenii, nu credem ca si-a facut bine treaba. Noua ne este frica sa mai mergem la un spital de stat pentru analize, operatii sau nasteri. Ati fost in ultima vreme prin spitale? Tot romanul are sticla de spirt langa pat! Dar, ca in Romania, "mortul e de vina". Oare doar Condrea e de vina? De ce nu se discuta cazul Hexi in CSAT? Constitutia Romaniei, art 22 coroborate cu art.34 ar fi trebuit sa determine autoritatile statului sa ia masuri concrete si imediate. Dar bineinteles ca legea fundamentala in Romania este "abstracta" si o respectam doar cand ne convine.

Ovidiu  •  13 ianuarie 2018, 10:11

Avand dovezile clare ca toate substantele au fost diluate, SRI plus alte persoane din conducerea statului roman ar trebui trase la raspundere pentru lipsa de reactie si incercarea de a acoperi aceste fapte de o gravitate maxima. Ma intreb, in cine sa mai avem incredere? Institutii ale statului de doi bani.....Dureros.....Felicitari pentru dezvaluirie facute.........timp in care multe dintre institutiile statului ne spuneau ca totul este sub control.....cu fir rosu sau fara....

Alex  •  13 ianuarie 2018, 10:20

Si uite asa incep sa caut iar bilete de avion doar dus catre orice destinatie. Pot sa inghit (cu mult zahar sau cu multa lamaie, dupa gust) ca Hexi (firma) nu ar fi fost un caz de siguranta nationala. Dar de ce nu considera infectiile nosocomiale un caz de siguranta nationala ca sa.l poata investiga ca atare si sa ajunga (foarte usor) la Hexi? Zevzecii astia care zic ei ca ne conduc tare prosti ne mai cred :(.

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2018, 10:21

@Alex: mai asteapta un pic cu biletele de avon :-) Tara asta are capacitatea ca, prin implicarea oamenilor obisnuiti, sa se vindece. Sa progreseze. Ai dreptate, e inadmisibil ca SRI nu a descoperit povestea, mai ales ca avea atatea semne. OK, poate era greu plecand de la povestea Hexi din fabrica, dar daca pornea de oriunde, exact cum spui tu, de la infectii, sau de la licitatii, sau de la excursiile-cadou ale epidemiologilor, ar fi ajuns in acelasi punct! SRI trebuie sa gaseasca o cale de a participa la clarificarea propriei ignorante sau implicari!

Ion  •  13 ianuarie 2018, 10:23

Asta arata atitudinea Securitatii fata de "turma" care o hraneste=oamenii acestei tari ! Da-i dracului, sa moara, daca iese banul ! Prosteala cu "serviciile" nu poate ascunde faptul ca e tot securitatea divizata de forma in mai multe parti. Fata de cei care au condus si protejat Hexifarma, Lucan "Mengele" si alti *** pe sub costumele civile se impune o singura pedeapsa : *** !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vantulescu  •  13 ianuarie 2018, 11:06

Vezi sa nu nimeresti bilet tot in Gagagascar...

gabriel valeriu  •  13 ianuarie 2018, 11:08

Cand a fost chemat in instanta de SAR pentru declasificarea informarilor pe cazul Hexi, SRI a scris in informarea catre instanta: "“SRI gestionează informaţii de securitate naţională de natură să susţină actul decizional în stat, nicidecum informaţii menite să asigure informarea cetăţenilor” Si conchide acelasi SRI la solicitarea de declasificare: "Prin urmare, în solicitarea de declasificare nu poate fi invocat „interesul cetăţeanului” cu privire la cunoaşterea unor aspecte conţinute în documentele SRI” Cu alte cuvinte, nu ne intereseaza ce patesc cetatenii din banii carora traieste acest edificiu putred de corupt care e Statul, noi nu facem analize si conexiuni ci doar informam cativa decidenti si asteptam apoi pensiile de serviciu mari, normele de hrana, de imbracaminte, salariile si, daca cumva suntem prinsi de presa in ipostaze ilegale sau incompatibile cu statutul nostru privilegiat, ne trecem rapid in rezerva, fara sa dam socoteala pentru ce am facut.

Andrei F  •  13 ianuarie 2018, 11:18

Se pare ca pe aici sunt putine persoane care au facut armata...In SRI ca si in armata totul functioneaza pe baza de ordin! Daca SRI spune ca a informat in cazul Hexi si ca Sanatatea nu era o prioritate pentru ei...anseamna ca asa este!Ce inseamna ca nu a fost o prioritate? Inseamna ca resursele serviciului erau alocate altor prioritati! Zilele acestea o jurnalista a spus public ca a primit o informare ca a fost urmarita 6 ( sase) ani!Se stie public, presa a fost trecuta ca vulnerabilitate pentru stat.Eu nu am auzit ca Sanatatea,Invatamantul sa fie trecute la vulnerabilitati!Faptul ca SRI da un comunicat in care spun ca pentru ei Sanatatea nu era o prioritate inseamna ca SRI a tras el un semnal si o linie pentru ca si ei stiu ca s- a intamplat ceva grav si ca lumea o sa reactioneze la comunicat. Trebuie salutat ca nu au bagat sub pres.La fel a fost si cazul sefului din SRI care a recunoscut ca urmarea dosarele in Instante.Si el trebuia sa fie laudat ca a recunoscut ca a avut o astfel de insarcinare...Sa credem ca autorul comunicatului in cazul Hexi sau a sefului cu Instantele nu constientizeaza afirmatiile facute este prea mult...Daca SRI a informat nu e bine sa stim pe cine?SRI doar informeaza,nu sanctioneaza...Daca SRI spune ca Sanatatea nu este o prioritate nu trebuie intrebat SRI care sunt prioritatile ordonate?

Spartacus  •  13 ianuarie 2018, 11:36

Sintem latini si se vede ne place sà ne spargem in figuri,sà fim mari scule cei mai tari din parcare ,munca e pentru fraieri iar cei ce dau tunuri sint admirati mai mult chiar votati iar in cazul cu spitale ,doctori,etc Caragiale a fost profet...din cauza asta a plecat in exil la nemti.am avut parte de iliescu un mensevic care vroia sà ne ducà in Siberia insotit de petricà roman omul fara gàt dar idolul femeilor de la A.P.AC.A apoi a venit ciorbea care a zis ca prim ministru sà stringem cureaua apoi alti idioti nastase care a vindut tot ,basescu cu flota apoi cu drumurile unde erau banii nostri in plus nici nu a vrut sà facà autostrazi???oare de ce?ce interese au apàrat?in schimb milioane de romàni pleacà in bejenie in vest unde fiecare isi gaseste un rost mai ales cà dorinta unanimà era doar sà munceascà cinstit si mai ales sà fie retribuit decent...nu era mare lucru dar la noi noi ciocoi,fanarioti cei care ne conduc sint penibili si diabolici in inconstienta lor de a fura fàrà limità in plus sint protejati de lege care dacà nu e fàcutà pentru ei si -o voteazà in parlament iar prostimea e bunà numai la vot ...unde se fac promisiuni electorale gen fata morgana...se pare cà ne intoarcem la filmele lui Costas Gavras...krakenul societàtii romànesti e imortal...

Bubucul  •  13 ianuarie 2018, 11:55

SRI nici nu avea cum să descopere povestea!!, de vreme ce era afacerea lor!! Păi sunt totuși atâtea dovezi, plus că până în prezent nu au venit cu o explicație pentru că firma își avea sediul în blocul lor!! Sunt totuși atâtea legături...

bg  •  13 ianuarie 2018, 12:37

Si daca se lucreaza in SRI ca si in Politie, Procuratura, Sanatate? Adica: iresponsabil, neprofesionist, autoritar, cu musamalizari comandate de sefi, complicitati, interese politice si financiare, etc... Sa nu uitam ca acolo au fost Coldea, Maior si altii generali care au ramas activi. Lupul isi schimba parul (seful), dar naravul, ba (modul de actiune). Presedintele ne livreaza "adevarurile" din informarile SRI. SRI minte cu dezinvoltura, asa cum mint toate autoritatile romane in comunicate. MInciuna si disimularea sunt specifice muncii, dar de ce le exerseaza SRI pe populatia propriei tari? Cred ca asa s-a plecat din 1990 si acum nu se mai pot opri, ar fi scandalul prea mare. Societatea civila, presa trebuie sa spuna STOP, AJUNGE, DESTUL. Reformati-va, intrati in normalitate, dati-va gunoaiele afara din propria casa! ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Venom  •  13 ianuarie 2018, 12:55

@tolo Dintre toate licitațiile trucate ale Hexi cu spitalele, ar trebui să ne uităm cu atenție și îngrijorare la documente aferente asocierii cu SRI. Cine știe ce sare în ochi!? Cine a semnat din partea SRI? Poate s-a folosit o ofertă "tip", comună mai multor asocieri trucate ale Hexi cu statul? Că, atunci treaba se clarifică, există un cap de pod cu nume și prenume. Care poate fi luat la o cafea și întrebat. Un domn influent din SRI și-a pus un Gică de la contabilitate, pe undeva, pe traseul banilor? Și, poate Gică nu are chef să fie singur responsabil, în caz că ... ?

ticbis  •  13 ianuarie 2018, 13:49

@Andrei F: Tovarasu' Andrei, tu chiar nu realizezi grozaviile pe care le afirmi aici? Daca ar fi asa cum sustii tu si Serviciul Roman de Informatii considera ca Sanatatea si Invatamantul NU reprezinta o vulnerabilitate la siguranta nationala si nici prioritatatile lor de actiune, inseamna ca statul asta se duce in cap! Mai mult, daca asa cum afirmi tu, prioritatea SRI privind siguranta nationala o reprezinta presa, inseamna ca suntem mai aproape de dictatura decat de democratie! Daca tie ti se pare normal ca SRI-ul sa-si consume fortele, tehnica, personalul specialist, resursele umane si bugetul (banii de la mine si de la tine) urmarind sase ani o jurnalista fara sa-i pese ce se intampla in Invatamant, in Sanatate, in Magistratura, in Crima Organizata, in Mafia Politica, in Administratiile Locale, in Economie (energie, resurse naturale, comert, agricultura, turism, constructii, etc.), inseamna ca-l regreti pe Ceausescu! Numai in dictaturi statul se preocupa de controlul presei si lasa la liber abuzurile din sanatate si invatamant!!! Din cauza astora ca tine tara asta arata asa cum e acum, d-aia pleaca romanii pe capete, cu milioanele :)) Sunt uimit... TU chiar existi???

Cristina  •  13 ianuarie 2018, 14:08

Pai domnul Hellving tace... ce sa faca! Tace sau protejaza manageri de spitale! :) probabil are si dansul interesele lui! Probabil baga informatori prin spitale!

sri SA  •  13 ianuarie 2018, 15:15

SRI e implicata atit in scandalul Hexi Pharma cit si in cel de la Colectiv, problema e ca SRI s-a transformat intr-o entitate care nu poate fi controlata pentru ca a iesit de sub controlul politic si juridic, nu mai raspunde in fata nici unui reprezentant al Statului Roman, ba chiar s-ar putea spune ca e deasupra legii, iar pentru ei se pare ca profitul sau alte interese sint mai importante decit viata romanilor.

Fanel  •  13 ianuarie 2018, 15:18

Chit ca nu se face nimic, e bine de stiut. Daca nici SRI nu mai misca nimic, e grav de tot. De la ce cei indobitociti de propaganda oricum nu avem sperante. Deci cand "tara" adica penalii si loazele vor avea vreodata nevoie de ajutorul meu pt a sari in ajutor gen razboi, mai bine fac puscarie ca in Israel decat sa misc un deget pt acesti nenorociti. *** O sa am o mare satisfactie cand voi auzi ca multi prosti votanti pe 2kile de ulei si faina vor muri pt mine. Oricum Sputnik si celelalte oficine are Kremlinului sunt varza cu terci, niste amatori penibili, pe langa manipulatorii nostri gen Romania TV, Antenele, B1 TV. Care se fac ca ataca sistemul, SRI, Soros, reptilienii, valeuuu, cand de fapt patronii lor sunt niste infractori acoperiti ai SRI. Mai ales un Sebastian Ghita care conducea beat, drogat, da de un tablagiu idiot si il suna pe Dosaru sa il "rezolve". PS: Sa ii atraga cineva atentia propagandistului Ciutacu, sa nu isi mai *** balele in fiecare emisiune. Chiar se cunoaste. Se si aude in microfon. Mai ales cand vorbeste de Dragnea.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dodo  •  13 ianuarie 2018, 16:00

Urmaresc cazul ăsta inca de la inceput. Nu am intrat niciodata in politica, dar urmaresc si politica noastră. Am 29 de ani de astazi si oricat de patriot as fi, am dezarmat in interior. Ce se intampla in țara asta este de-a dreptul incredibil. Nu stiu daca suntem sortiți sa fie aşa, sau vechile neajunsuri si educatia din vremea comunismului sau chiar şi dinainte de comunism, ne determina sa fim asa, dar asta ne e natura. S-au schimbat guverne, preşedinți, premieri, primari, s-au inființat corpuri, comisii, DNA-uri, SRI-uri ş.a. pe degeaba. Tot ce se intampla are un scop, intalniri secrete, interese, protecții, legi protective, orice. Nimic bun pentru țara asta, orice individ ajuns pe o anumita functie, nu a ajuns pe munca sau meritul lui, a dat niste bani, a tras niste sfori sau e pus de cineva acolo la inaintare. Nu intereseaza pe nimeni ca mor oameni, ca pleaca tineretul din țară, oamenii educați. Nimic !!! Tolo, va admir pt ceea ce faceti. M-am pus de multe ori in locul vostru si nu cred ca aş fi rezistat psihic atâtor prostii. Aş fi plecat de mult pe campuri. Ii admir si pe cei care ies in stradă sa işi strige drepturile, opinia, supararile, eu unul, la fel, aş fi innebunit de mult pentru ingnoranța şi minciunile cu care suntem tratați. Voi pleca curand din Romania, vremurile mă determină să accept in cele din urma o oferta din strainatate pentru ca aici ma simt fara sprijin. Mi se rupe inima cand ma uit la părinții mei si stiu ca nu o sa ii mai vad decat pe Skype, ca nu o sa mai merg sa imi susțin echipele favorite, nu o sa mai mananc pâinea preferata de la fabrica din cartier care şi ea probabil va disparea in viitor din cauza importurilor de cocă congelată, dar cand ridic capul din pămant si mă uit in jur, cand dau refresh la o pagina de ziar, convingerea ca e decizia potrivita este mare.

Urod  •  13 ianuarie 2018, 16:02

@catalin tolontan.... Aici nu mai trebuie sa vorbim de bani recuperați... Etc.... Aici e vorba de viata oamenilor, care este mai presus de oricâți bani ar fi pe lume... Acest dosar, arata perfect cât de josnica a ajuns societatea românească in capitalism... Și *** sa fii și tot îți dai seama de ce implicații pot fi în momentul când vinzi dezinfectant diluanți.... Cei din SRI sunt la fel de vinovați, ca și CONDREA.... Trebuie pedeapsa pe viata pt toți cei implicati... Trebuie cercetați câți oameni au murit în anii ăștia din cauza infecțiilor și trebuie adăugați la dosar.... Informarea SRI care spune ca lucrurile nu sunt atât de grave, este făcută pt ca și ei sunt vinovați în egala măsură, ca și cei ce - au gândit și făptuit tot.... În acest dosar se reflecta cel mai bine cât de marsavă a ajuns societatea românească.... Sa mai fim mândri ca suntem romani?!..... Prin corupția care ucide?!!!!!..... Îți sugerezi, dacă ai curajul sa mergi pana la capăt, sa ceri și sa demaști pe toți cei din SRI care sunt vinovați, și să-i aduci în fata justiției... Tu hotărăști.....!!!!...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Urod  •  13 ianuarie 2018, 16:19

@dodo...si eu sunt ca și tine... Dezarmat... Dar greșești, niciodată comunismul nu a făcut asa ceva... Înțelegi niciodată...!!!!!.... Acesta adevărul, nu apar comunismul... Eu spun doar adevărul pe care l-am trăit atunci și spun și adevărul care-l trăiesc acum.... Niciodată comunismul nu a fost atât de mârșav precum este perioada de acum... Cine spune altceva minte și asta este din cauza ziariștilor, gen CTP...etc...care demonizeaza după 28 de ani de la revoluție comunismul, când noi acum, trăim în capitalism, cele mai mari nenorociri... Repet, nu apar comunismul, vreau doar adevărul....

Andrei F  •  13 ianuarie 2018, 16:41

@ticbis • 13 ianuarie 2018, 13:49 Domnule ,in cazul dumneavoastra trebuie sa-mi cer iertare...Ati facut armata dar nu aveti memorie...Sa va amintesc ...sunteti domnul care contraziceti ca 18+27 face 45,sunteti cel care a contrazis ca CSA Steaua da bani la echipa de baschet,sunteti cel care ati contrazis ca echipa de baschet joaca la sala regimentului de garda...Acum la obiect...SRI se comporta ca un tot unitar,ca o arma,deci deciziile sunt luate si executate...Puterea serviciului rezida din impunerea autoritatii !Nu se gandeste ,se executa,docmatic!Amintiti-va de armata!Sigur nu dumneavoastra ati reformat-o!Decizia decidentului daca este analizata devine zero,de aceea ordinul se executa.Daca fiecare individ din SRI sau Armata ar vrea el sa decida ar fi un haus deci ...SRI este cum au si spus in articol, organ de informare al decidentilor.Suna crud dar asta este.Cautati vinovatul la nivelul urmator...Cunoasteti multi angajati din SRI?Daca raspundeti ,,DA! ,,serviciul este inoperativ!Dincolo de slogane,treziti-va la realitate!Uitati-va in paralel la cazul din Politie!Daca lantul decizional este alterat se intampla catastrofe.Uitati de sabloane,de ura.SRI este ceva programat,daca este setat rau da rateuri.Asta s-a intamplat.Cel cu comunicatul trebuie felicitat.A spus o stare de fapt din serviciu.Si fiti sigur ca nu ii este usor!Daca cele spuse nu erau conform adevarului el era radiat de mult...Eu nu am auzit de o dezmintire...

Anti  •  13 ianuarie 2018, 16:46

Ha ha...DIICTOT-UL doarme, DNA viseaza,,,https://hoffi.ro/2018/01/13/dan-nistor-pacala-si-danila-prepeleac/

Urod  •  13 ianuarie 2018, 16:46

@dodo...in anii '80 a fost celebrul caz Ștefănescu despre contrafacere vinului... Comuniștii când l-au descoperit, l-au condamnat la moarte, deși din vinul băut, nu murise nici un om... Mai târziu, după mulți, cam în urma cu 10 ani, o statistica internațională spune ca vinul este contrafăcut pe piața in zilele noastre în proporție de 70-80%,nu mai rețin exact... Și este contrafăcut cam tot prin metodele lui Ștefănescu... Deci, ce zici de asta?!!!... Deci, cum au rezolvat comuniștii cu Ștefănescu, și cum o sa se rezolve acum cu Hexi Pharma, când se știe clar că-ți oameni au murit din cauza infecțiilor nosocomiale?!!!!.... Și cu asta cred c-am spus tot...

Andrei F  •  13 ianuarie 2018, 16:47

@Urod • 13 ianuarie 2018, 16:02 Domnule,poate mi-a scapat...Unde SRI spune ca nu s-a intamplat ceva grav? SRI nu este o arma care isi alege tintele,este o arma in mana unui decident.Asta am citit si inteles eu cand spun ca ei doar informeaza decidentii!Oare vreti ca SRI sa aiba si alte atributii?Deocamdata nu le au.Ei nu decid,executa...

Claudi2  •  13 ianuarie 2018, 17:59

Nu vad cum se scoate sri ul din *** asta, care zica se lucreaza in serviciul cetatenilor. In oricare din scenarii nu a lucrat deloc in serviciul cetatenilor, nu i a protejat deloc. Si daca ar fi informat mai departe, nu e suficient si sri cu siguranta poate mai mult decat sa se ascunda in spatele 'noi am informat'. Si daca stiau si nu au facut nimic sau daca au orchestrat totul, sunt corupti si si au dat in cap cu firma singuri, si toti din comunitatea lor (mai ales aia de buna credinta) ar trebui sa fie revoltati. Nu mai zic de cetateni, civili, care ar trebui sa sara ca arsi...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Urod  •  13 ianuarie 2018, 18:12

@Andrei F... Dacă vrei să-mi spui ca SRI și-a făcut datoria...?!!!!.... Înseamnă că suntem buni de duși cu toții la,, Zbor deasupra unui cuib de cuci''.... Din păcate aici nu joaca Jack Nicholson....

Andrei F  •  13 ianuarie 2018, 18:47

@Urod • 13 ianuarie 2018, 18:12 SRI si-a depasit competenta in acest caz.Daca ai fi fost macar dumneata vigilent vedeai cu ce acest articol vine cu ceva nou...Un prieten din SRI ar spune ca degeaba a tras ponoasele.Uite:in articolele de pana acum erau comentarii cum ca se vrea scoaterea firmei Hexi pentru a face loc la altii si s-a(...) ...Unicitatea este urmatoarea-IN CUPRINSUL ARTICOLULUI-:,,NU SE DORESC STANDARDE pentru ca produsul Mendicarine-Intermedica-Ecolab,asociati la arajamente cu Medisan-Unimedik-Santomed si importator unic in RO al produselor Anios-GB Indco nu are testarea sporicida SR EN 14347 pentru B. siptilis si B. cereus,deci nu poate demonstra nivel de efect inalt!!!,, Daca SRI si-a facut datoria?Ei spun ca au informat.SRI asta are in atributii...Ai fi vrut ca ofiterii SRI sa se desconspire ,sa faca public ei cazul,sa aresteze?Pai sunt atatea cazuri in care se spune ca pana la inceperea oficiala a anchetei nu se dau date...Poate in tara asta mai este si altceva in afara de SRI?Poftim,daca vrei ca sa-i contreze pe domeniul de activitate sau pe ce vor...Si afla de la mine,un ofiter SRI care se descompira nu mai valoreaza prea mult...Spionul trebuie sa fie spion.Daca nu este ...este la alta institutie sau acasa probabil pensionar.

Andrei F  •  13 ianuarie 2018, 19:03

@Urod • 13 ianuarie 2018, 18:12 Din sursele mele -Historia-alaturarea cazului Stefanescu la cazul HEXI este tare nefericit!Stefanescu a fost prins deoarece ,,timpanul si ocheanul,,de atunci aflasera ca Stefanescu achizitiona aur.Securitatea era atunci focusata pe toti care faceau achizitii mari,care aveau averi mari...Informatia despre Stefanescu a fost valorificata printr-un flagrant...Perchezitia acasa la Stefanescu a dus la gasirea a unui milion de lei si a multor bijuterii-imens pentru acele vremuri...Se spune ca Stefanescu nu contrafacea vinul cu pastile cum a intrat in folclor ci a furat cu vagoanele...Totusi eu imi amintesc de ,,Pelinel,,care numai din struguri nu era...Si cine facea analize atunci ca sa se stie de ce se murea?

Ilie  •  13 ianuarie 2018, 20:10

Nu inteleg de ce se paseaza dosarul de la Tribunal la Judecatorie si invers ? Perceptia mea este ca acolo sunt niste amatori care nu stiu procedura.

Urod  •  13 ianuarie 2018, 21:49

@Andrei F... Îmi pare rău dar ești tare naiv.... Ori erai prea mic și poveștile tale despre balauri erau și cu comuniști care mâncau oameni.... Dacă tu crezi ca Ceaușescu împușca oameni pt ca avea aur, te înșeli.... Pe vremea aia, erau niște națiuni conlocuitoare, CARE SUNT ȘI ACUM, pline de aur... Cocoșei... Ai auzit de ei?!!!.... Dacă era asa jumate dintre ei ar fi trebuit impuscati... Nu știu cine ți-a împuiat capul cu asemenea prostii.... Apropierea dintre cazul Ștefănescu și Hexi este ca ambele situații erau despre produse contrafăcute care se adresau oamenilor.... Este adevărat ca totuși este o diferență.... CAZUL ȘTEFĂNESCU NU A OMORÂT NICI UN OM...!!!!!!!... AI ÎNȚELES....?!!!!!..... PRICEPI....?!!!!.... CAZUL HEXI PHARMA ESTE DE 700 DE ORI MAI GRAV... ȘTII CUMVA CĂTI AU MURIT LA COLECTIV DIN CAUZA INFECȚIILOR NOSOCOMIALE?!!!!!.... DECI, PE VREMEA AIA NU SE JUCA NIMENI CU ASA CEVA.... DACĂ ERA CEAUȘESCU ACUM, SCOTEA MITRALIERA.... în fine, eu am senzația ca tu scrii numai ca să arunci perdele de fum.... Eu scriu doar ca ultima forma de lupta împotriva la tot ce am trăit în ultimii 25 de ani, pt ca altfel pe mine nu ma mai afectează ce se întâmplă acolo...

Urod  •  13 ianuarie 2018, 21:55

@Andrei F......te asigur eu ca nu a existat nici un mort de la Pelinel sau de la vreun vin de-allui Stefanescu.... Nici nu te împușca Ceaușescu pt um milion de lei, ca ma faci sa rad.... Pai știi căti șefi de restaurante, baruri... Etc... erau milionari pe vremea aia...?!!!....sa fii sanatos

Urod  •  13 ianuarie 2018, 22:07

@Andrei F.... Pai și vinul de-acum, numai din struguri nu este făcut....cam 70-80% din vinul care este pe piața , nu este din struguri.... Asa spune statistica făcută, cum am scris mai devreme, de organizațiile straine.... Sau spunea mai corect, cu niște ani in urmă, nu mai știu exact...

Urod  •  13 ianuarie 2018, 22:16

@Andrei F... Eu nu discut pana unde merge competența SRI-ului... Dar după cum spui, SRI face foarte doar niște informări și atât?!!!!!!.... Pai să-l desființeze atunci ca mănâncă banii contribuabilor degeaba... Deci în SUA, FBI și CIA fac doar niște informări, fără sa facă arestari?!!!!.... Ce prosti SUNT AMERICANII....!!!!!.....

Andrei F  •  13 ianuarie 2018, 23:32

@ Urod Hai sa mai recitim articolul- chiar o fac! Eu stiu ca in el scrie de competenta SRI de a informa- spun ei asta!, , ,noutatea,,ca Hexi este mai mult decat ce stiam pana acum ...

Andrei F  •  14 ianuarie 2018, 0:26

@Urod 1.,,Problema de securitate nationala este de sanatate si nu cazul Condrea,ci cazul Hexi Pharma,In acest sens SRI a furnizat suficiente informatii catre beneficiarii legali,urmand ca aceia care sunt,conform legii,obligati sa le valorifice sa faca acest lucru,,Verestoy Attila-membru al Comisiei SRI...Asta nu este in articol dar se poate verifica ...Pana la urma in tara asta se stie ca SRI nu face dosare ci doar contribuie cu informari la acestea daca sunt pe siguranta nationala.2. In articol gasesti faptul ca acel coabolator descoperise nu numai Hexi,,Mai multe alte firme truchează, de asemenea, licitațiile.,,-asta-i din articol.3.--,,La rându-i, DNA nu a trimis pe nimeni în instanță pentru partea legată de licitațiile derulate între spitale și Hexi Pharma.,, -tot din articol.Asta era ce stia colaboratorul SRI,date despte trucare licitatii mai ales prin folosirea de dezifectanti din start inferiori cerintelor .Ni se spune de fapt ca informarea SRI nici nu a fost valorificata!Asta acum dupa mai bine de un an de zile de la Comunicatul SRI...Repet,crezi ca cel care a dat comunicatul nu anticipa reactia oamenilor ca noi?Ai auzit public de o dezmintire a SRI in ce priveste comunicatul?Articolul este beton numai ca nu stim daca cineva din cei implicati incearca sa ne trimita dupa fenta...Poate ai dreptate si SRI m-a pacalit pe mine...Daca aia care controleaza SRI spun ca informarile au fost suficiente ,daca presedintele spune la fel...,,Președintele Klaus Iohannis sare și el în favoarea serviciului secret, susținând că și-a făcut treaba.,,-citat tot din articol...,,Guvernul Cioloș, care după debarcarea ministrului Achimaș-Cadariu făcuse eforturi oneste pentru a afla starea reală a dezinfectanților, trece și el de partea SRI.,,-citat tot din articol...Si mai ales-conform articolului-daca acum nu se cerceteaza decat doi oameni...?

Alex  •  14 ianuarie 2018, 1:25

Cazul Hexi Pharma = ***. E clar acest lucru ca lumina zilei! Acest lucru ar trebui afirmat cat mai raspicat de toata presa! Cine poate contabiliza cate persoane si-au pierdut viata din cauza infectiilor nosocomiale in toti acesti 10 ani? Si cine sunt vinovatii? Daca nici asta nu e caz de siguranta nationala, atunci no comment! Ajung la concluzia ca ar trebui reintrodusa pedeapsa cu moartea!!! Oricum, toti cei vinovati din acest dosar ar trebui sa primeasca pedeapsa maxima, adica inchisoare pe viata, deocamdata mai mult de atat nu se poate. Poate ca ar fi un inceput si asta, s-ar crea un precedent... P.s: Succes pe mai departe cu acheta, nu va lasati intimidati!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ubbu  •  14 ianuarie 2018, 8:36

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gheorghe  •  14 ianuarie 2018, 8:39

e tare asta: intrebare - aveti legaturi cu SRI? raspuns: nu am lucrat niciodata pentru stat :)) de parca asta fusesera intrebati ... oricum nu ar fi putut sa zica nimic, dar sa fugi de intrebare dand un raspuns ocolit, as zice ca e confirmativ raspunsul :)

Comentează