Victoria Stelei, eşecul Rapidului

Steaua a împinit 1.000 de victorii în Liga 1 pentru că Steaua are deopotrivă graţie şi visceralitate. Toate grupate într-un nume. Steaua nu e miloasă, nu e modestă, nu e plîngăcioasă. Majoritatea covîrşitoare a acestor 1.000 de victorii sînt adunate pe teren. Dar altele au o poveste pe care suporterii roş-albaştri nu vor s-o ştie. Pentru prima categorie, au existat Voinescu, Apolzan, Liţă Dumitru, Iordănescu, Marcel Răducanu şi Belodedici. Pentru cealaltă, s-au inventat Neţoiu şi valizele din piele de porc.

duminică, 6 aprilie 2008, 9:22

Steaua a împinit 1.000 de victorii în Liga 1 pentru că Steaua are deopotrivă graţie şi visceralitate. Toate grupate într-un nume. Steaua nu e miloasă, nu e modestă, nu e plîngăcioasă. Majoritatea covîrşitoare a acestor 1.000 de victorii sînt adunate pe teren. Dar altele au o poveste pe care suporterii roş-albaştri nu vor s-o ştie. Pentru prima categorie, au existat Voinescu, Apolzan, Liţă Dumitru, Iordănescu, Marcel Răducanu şi Belodedici. Pentru cealaltă, s-au inventat Neţoiu şi valizele din piele de porc.

De rămas, va rămîne însă cifra 1.000 şi legenda din jurul ei.

Citind această cifră, George Copos îşi poate realiza marea sa eroare. În iarnă, Rapid era în faţa Stelei. Declarînd că vinde clubul, el l-a expus bancului de piranha care înoată în lumea fotbalului: impresari, arbitri, observatori şi comisii. Toţi s-au repezit asupra giuleştenilor. Şi, în timp ce Steaua sărbătoreşte mîndră 1.000 de victorii, Rapid adună două recorduri sugestive:
1. Singura echipă dintre cei 4 granzi care are un scor negativ al erorilor de arbitraj.

2. Singura echipă din Liga 1 care a pierdut la masa verde un meci pe care-l conducea pe teren.
Asta e diferenţa dintre 1.000 pentru toţi şi 1 pentru el însuşi.

Comentarii (506)Adaugă comentariu

Rica  •  7 aprilie 2008, 16:34

„Majoritatea covîrşitoare a acestor 1.000 de victorii sînt adunate pe teren. Dar altele au o poveste pe care suporterii roş-albaştri nu vor s-o ştie. Pentru prima categorie, au existat Voinescu, Apolzan, Liţă Dumitru, Iordănescu, Marcel Răducanu şi Belodedici. Pentru cealaltă, s-au inventat Neţoiu şi valizele din piele de porc”. TANTALAULE, sau cum te cheama, TOLONTANE, ai omis mentionarea celor DIN PRESA SPORTIVA, cu un mare merit in tot ce are sportul, indeosebi fotbalul, mai urat. Nu sunteti ceea ce vreti sa fiti. Ca sa puteti scrie un ceva intr-un ziar trebuie sa aveti scandal. Daca nu aveti scandal il inventati sau il provocati. Uitati-va la emisiunile care analizeaza etapa, unde moderatori sunt sub orice critica, posesorii unui vocabular de maximum 100 cuvinte pe care le amesteca 3-4 ore si scot niste fraze de te dor creierii si cata provocare exista in aceste fraze. Parerea mea ca alaturi de Dragomir, alaturi de patroni si o parte din antrenori si voi in totalitate distrugeti tot ce este bun si frumos in sport. Cum iti explici ca cei care se pricep in a comenta un meci, a face o analiza pertinenta nu mai incap de voi, nu sunt invitati la emisiuni si nici nu mai scriu?.

alecu  •  7 aprilie 2008, 16:44

Sunt stelist dar in acest campionat imi doresc in PRIMUL si in primul rand ca titlul sa fie adjudecat de o echipa ROMANEASCA iar CFR „Ungaria Extinsa” Cluj sa nu prinda nici macar locul 2. Nu m-am simtit deloc bucuros ca steaua s-a impus in giulesti cu 3-0 desi era condusa cu 0-1 dar asta e viata. Anu trecu cand a luat Dinamo titlul, a castigat nu mai putin de 14(PAISPREZECE) jocuri cu gol in ultimul minut, gol din offside sau non combat. Si uite ca nu i-a mai injurat nimeni si nu i-a mai târât prin mocirla asa cum faceti acum cu Steaua despre care in afara de victoria la masa verde cu Rapid(care apropo a fost totusi regulamentara) a castigat toate punctele muncind pe teren. Ce vina are steaua ca da gol din singurul sut pe poarta? Adversarii pot acuza ghinion sau lipsa de valoare… dar in NICIUN CAZ blat. Sper sa ia Steaua titlul ca decât sa vad slana aia ungureasca de Arpad Pazszsfhjfdkany (sau cum dreacu s-o scrie) bucurându-se mai bine-l vad pe jiji balacarindu-se in prostia lui. Macar e prostie autohtona. ***(cuvinte banate din cauza limbajului xenofob)

vasi  •  7 aprilie 2008, 16:45

Lasa-ti dracului scandalurile ca ne-am saturat de ele.
Scrieti despre sport nu despre can-can.
Ce e in capul ziaristilor din ziua de azi ???
Chiar toate lumea se lasa dusa de val ???
Numai stiti sa vedeti ca totusi in viatza lumea cauta si altceva in afara de scandal ???
Sunteti niste neprofesionisti.
O sa vina vremea cand cineva cu cap o sa faca un ziar de sport iar voi o sa fiti eliminati de catre profesionisti.

ANDY  •  7 aprilie 2008, 16:49

CEL MAI BUN ARGUMENT CA A FOST BLAT E JOCUL!!!
CEL MAI BUN ARGUMENT AL INJUSTETII CELOR 1000 DE VICTORII ESTE ISTORIA STELEI, AFLATA CAND SUB ARIPA OAMENILOR LUI STALIN DIN ROMANIA, CAND SUB PATRONAJUL FAMILIEI CEAUSESCU. SI ACUM CONUSA DE UN PROPRIETAR PRIMITIV, IMBOGATIT IN MOD DUBIOS SI CARE SE AUTODENUNTZA LUNAR PENRU BLATURI SI MITUIRE DE ARBITRII!!!!
SI REZULTATELE VOASTRE INTERNATIONALE SUNT CONSECINTZA SUSTINERII INTREGII BIROCRATII SI A INSTITUTIILOR REPRESIVE ALE UNIU STAT CRIMINAL!!!!
traducere: ceausestii s-au folosit de securitate pentru a influentza meciurile internationale ale stelei!!!!!!!!

Viorel  •  7 aprilie 2008, 16:58

esti suuperr tare frate….
bvo tie…
tot asa…

DIEGO  •  7 aprilie 2008, 17:02

CRED CA IN ACEST CAMPIONAT EXISTA NUMAI STEAUA ,ALTFEL NU IMI EXPLI DE CE NUMAI DESPRE STEUA SCRIETI.DE DINAMO CA ATRINTIT MECIUL CU CLUJ SAU DE ALTE ECHIPA NU SCRIETI SAU SCRIETI 2 RANDURI.NU SE POATE SA FACETI DIN ORICE VICTORIE UN SCANDAL.SI NU IN ULTMIUL RAND NU SUNTETI OBIECTIVI NICI VOI NICI PRO SPORT PT CA ALTFEL NU VATI MAI VINDE ZIARELE.FELICITARI STEAUA

Andrei  •  7 aprilie 2008, 17:04

noi am fost sprijiniti mah de comunisti?:)))))) ati uitat cand rapid avea scris pe tricou pcr(partidul comunist roman pt cei ce nu stiu) vai de capul vostru si cunostintele voastre despre fotbal…

octa  •  7 aprilie 2008, 17:08

@gabi de giulesti
am sa incerc sa iti raspund in mare la cam toate aberatiile care le-ai postat pe aici
in primul rand in era comunista steaua daca a fost ajutata precum spui a fost timp de 10 ani eu atat stiu ca a stat v ceausescu langa ekipe desi nu lam vazut intrand pe teren si dand goluri , chiar am citit un interviu de al lui de curand in care declara ca nu puteau lua jucatori pt ca se baga pe fir dinamo ekipa securistilor , si spune el securisti ii ascultau telefonele pana si lu tasu darminte lui , in fine despre campionatele recente vreau sa iti spun ca si eu am unele dubii imprivinta unor meciuri dar nu numai ales stelei , stiu voi vrei sa insinuati ca steaua a tructa meciuri dar nu va uitati in curtea voastra si exemple sunt multe dar nam nici kef si nici nu cred ca ai pricepe tu sa caut prin ´arhiva´ acum.De la un timp toate meciurile stelei sunt blaturi , nu a zis nimeni ca steaua joaca precum barcelona dar dintre rapid dinamo cfr si steaua eu cred ca e evident ca steaua joaca cel mai bine fotbal.Si daca sa gresit in 2 3 meciuri care zici tu poate ai dreptate dar nu poti stii tu ca au fost greseli intentionate , dar cand sa gresit in favoare lui dinmao rapid si mai ales cfr in tur de ce nu ai intrat pe blog sa postezi 100 de comm ca acuma si sa arati cu degetul?Nu stelisti sunt vinovati in meciul cu rapid voi ati dat cu brichete voi platiti restu e can can..ca au plecat stelisti repede ca pl m etc etc neinteresant! si sa iti mai spun ceva si daca le ie 5 sau 7 pct stelei alea care ziceti voi ca sau castigat cu arbitri tot ar fi in fata lui dinamo sau rapid asa ca cioku mic nu ai nici un motiv sa comentezi , vedeti lungul nasului asta e vaoarea ekipei nu mai are rost sa iti reamintesc rezultatele ekipei rapid …daca sunteti atata de redushi mintali sa credeti ca steaua face blat cu uta in min 93 cu mioveni acasa si la vaslui unde in afara de gol na avut nici o ocazie inseamna ca ori sunteti orbi ori retarzi ori doar va prefaceti si faceti pe interesantii , sincer nici nu trebuia sa ma obosesc sa iti scriu dar am facut un ultim efort ca sa clarfic niste lucruri de acum in colo putet posta ce vreti sunt sigur ca veti veni rai cu motive penbile si scuze , pana la urma sa latre caini sa croncane cio r.ile , tot steaua se duce in CL acum va astept veniti cu scuzele de gen stiti steaua blatuieste noua ne e ciuda ca nea facut pana si la blaturi , sti in 86 a bataut pe nu stiu cine , hai sa radem de steaua ca a pierdut cu 4 0 in finala de la niste amatori gen van basten gulit etc hai sa radem ca au luato de la middlesborough cum ma sa conduca cu 2 goluri hai sa radem de steaua..la ce nivel se juca semifinala uefa ahahah e de ras hai sa mai cautam scuze , in 87 v ceausescu a aranjat cu kievul ca un jucatgor din zid sa devieze mingea lui hagi in gol , cu valencia era terenu prost frate steaua mereu are noroc ce bunii suntem noi astialalti da nu avem noroc in viata singuri impotriva tuturor mai degraba nimanui..da in fine
papa
o zi buna!

dYnamYte  •  7 aprilie 2008, 17:14

tolontane nu stiu frate qum ai ajuns jurnalist s mor esti anti steaua tot timpu,c tot ne atakati atat,ma mir c nu ai cazut pana aku s iti spargi capu d la cate injuraturi ti-ai luat

ANDY  •  7 aprilie 2008, 17:17

pt octa!!
Valentin nu era un copil rebel care se rascula impotriva regimului!!!
Valentin nu era terorizat de Securitate ci, aceasta din urma era in slujba lui, a familiei sale si a Partidului!!!!
pt Andrei!!!
daca iti pui intrebarea ca Steaua a fost sprijinita de comunisti raspunsul este DA!!!
daca spui ca Rapidul a fost echipa comunista trebuie sa te intrebi de ce a stat 10 ani in B?! si de ce Galeria striga:
CEAUSESCU SI PARTIDUL
AU BAGAT IN B RAPIDUL!!!!
?!?!?!

octa  •  7 aprilie 2008, 17:26

andy ti am spus eu ca vii cu scuze penibile singura acuzatie plauzibila e ca, atata timp cata fost el la ekipa sau adus 2 3 jucatori mai cu japka un ex gica popescu in rst valoarea jucatorilor si a spus cuvantul si majorityatea au dorit sa vina la un club mare sa faca performanta , rapid a jucat in b ca nu avea valoare de a , galeriile pot striga ce vor nu are nici o treaba ce striga galeriile cu realitatea, eu ti am relatat spusele lui v ceausescu am citit un interviu cu el cred ca nici tu nici eu nu putem fi siguri cine conducea eu raman la parerea ca securistii, si nu mai incerca sa scoti rapidul Fecioara Maria pe aici pe site , vorba unora ati uitat ca rapid avea scris pe tricou PCR? mai cauta scuze hai poti mai mult

nicolae  •  7 aprilie 2008, 17:29

In primul rand vreau sa spun ca am un respect deosebit pentru domnul tolontan dar nu pot sa stau si sa citesc asemenea blasfemie adus clubului STEAUA este incredibil cum domnul tolontan pe care repet il respect foarte mult dar nu pot sa fiu deacort cu asemenea declarati (Majoritatea covîrşitoare a acestor 1.000 de victorii sînt adunate pe teren. Dar altele au o poveste pe care suporterii roş-albaştri nu vor s-o ştie.) daca noi suporteri nu stim asa cum precizeaza domnul tolontan el de unde stie si daca stie de ce nu face public tot ce stie ?. Asa eu cred ca sunt doar minciuni si rautati din partea domnului tolontan si astept sa isi ceara scuze fata de clubul steaua caruia ia patat imaginea . SCUZE PUBLICE SAU PROBE si la puscarie cu cei ce au mintit fotbalul.

Jelly  •  7 aprilie 2008, 17:34

„Andy” fa un bine societatii in care traim si du-te de te-n pusca!!!Aberatie mai mare ca a ta rar mai ai ocazia sa citesti in ziua de azi!!!Tolontane,yo unu inca te apreciez ptr ca iti vezi interesul ziarului pe care il conduci si bagi bani sefilor in buzunar vanzand ziarul,mai conteaza (cum? in ce fel?)ziaru merge din cauza can-can urilor sau a fidelitatii cititorilor?Poate ca si una si cealalta!Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!!!La multi ani lui LACATUS,si plecaciuni in fata sa si asteptam meciul de retragere promis(doar ptr el)si eventual o premiera in fotbalul nostru o retragere de tricou a nr. 7 Yo cred ca merita acest lucru mai ales ca ceea ce a facut el ptr Steaua( si implicit ptr Romania) nu va mai fi egalat de cineva vreodata!Bafta in continuare…:)

nicolae  •  7 aprilie 2008, 17:37

tolo noi suporteri asteptam scuse publice sau probe in justitie iar eu personal astept un raspuns

dan diaconescu in direct inregistrat  •  7 aprilie 2008, 17:41

daca steaua a avut „cateva” meciuri castigate la un sprit ar fi etic si „deontologic” sa nu mai faci afirmatii si sa vii cu probe, mr.tolontan….in tara asta toti sunteti buni la dat din gura,dar cand vine vorba sa va sustineti afirmatiile….o dati la intors…si o sa imi spui acum ca nu numai steaua a avut meciuri aranjate…ci si alte echipe,nu?
mie personal cel mai aranjat meci mi s-a parut falticeni-dinamo….remember?….minutul 68 parca….4-0 pt dinamo….minutul 90…5-4 pentru falticeni….si nu uitati…..avem un singur trofeu al ligii campionilor in tara…..doar unul…

Constantin  •  7 aprilie 2008, 17:50

Domnule Tolontan,

Poate ca esti singurul gare vezi adevarul. Eu cred ca intr-o proportie de cel putin 30%, inventatii astia comunisti de la Steaua au castigat prin jocuri de culise si pentru ca au fost intotdeauna consistent sprijiniti. In concluzie mai au vreo 300 de meciuri „curate” ca sa ajunga la cota 1000. Sa dea Bunul Dumnezeu sa le joace putintel si prin Liga a 2-a.
Cu respect un Rapidist din Toronto.

robert  •  7 aprilie 2008, 17:50

sint stelist,eu stiu ca un gazetar profesionist trebuie sa fie inpartial indiferent cu ce echipa tine,cred ca sosit momentul in care noi iubitori de fotbal(toti)sa incepem o campanie impotriva acestor”gazetari”care scriu frumos despre o echipa iar pe restul le improasca cu noroi indiferent de performante.toti acestia ar trebui sa plece la ziare de scandal ca avem destule.forza steaua

octa  •  7 aprilie 2008, 17:50

@nicolae
Domnul tolontan nu intelege ceva (tolo daca citesti speri sa iti intre ceva la tartacuta) noi ca suporteri ai oricarei ekipe avem dreptul sa credem ce vrem si sa postam orice aberatii pe aici nu ne va cere nimeni socoteala nici in instanta nici nicaieri deoarece nu suntem nici unul ziarist si nu luam nici unul bani pt a posta aici.Dar dumneata dl.Tolontan nu aveti voie sa scrieti articole pe baza de supozitii , nu realizati ca pt multi sunteti MODEL nu realizati ca multi intra si vad articulul si se intreaba sau crede ca dumneata stii ca a fost blat etc de ce vrei sa induci lumea in eroaore, nu este frumos sa faci abuz de statutul de ziarist si sa incerci sa manipulezi lumea , saracii uni chiar cred ce scrieti dvs sau orice alt ziarist , au fost sute de meciuri mult mai dubioase ca meciul stelei cu vasluiul sau cel cu mioveni , cum puteti face niste afirmatii doar pe propriile credinte , ati vz dvs personal ca a luat cartu bani??? nu ati vazut ca de fapt in valiza aia erau table netoiu le arata valiza la stadion ziaristilor , a din cauza ca netoiu are un trecut patat si ca dvs CREDETI ca a fost blat tre sa jigniti steaua si milioanele de suporteri ai stelei,Va spun eu categoric nu aveti nici un drept! nu sunteti blogger sau cum se scrie sunteti ziarist trebuie sa aveti anumite surse de unde va luati subiectle pt articole trebuie sa fit impartial si tre sa spuneti adevarul bazat pe dovezei reale si argumente nu pe supoztii , trezeti-va pana nu e prea tarziu!

ANDY  •  7 aprilie 2008, 17:55

IN ULTIMELE 2 MECIURI ADVERSARII STELEI S-AU PREDAT FARA LUPTA!!! SI DL. TOLONTAN E PUTZIN STELIST DAR, DUPA CUM A SCRIS, NU POATE VEDEA ADAVARUL IN FATZA SI SCRIE PE DOS, ASA CUM FACETI MULTI DINTRE VOI!!!!!
CAT DESPRE ISTORIE, IN LOCUL VOSTRU NU AS FII ASA DE GRABIT SA SCRIU:
STEAUA S-A INFIINTZAT ATUNCI CAND IN ROMANIA S-A STINS LUMINA!!!!

bah, oilor!  •  7 aprilie 2008, 17:57

pasajul de mai, postat de un stelist, spune totul despre inteligentza celor care sustin aceasta ekipa:

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!!!La multi ani lui LACATUS,si plecaciuni in fata sa…

NO COMMENT

octa  •  7 aprilie 2008, 17:58

@constantin din toronto
si eu am fost stelist din madrid , stelist din berlin , stelist din amsterdam si din toate orasele in care am stat dar sincer nu ne interesa de unde esti tu nu are leg cu subiectul
in legatura cu ce ai postat
sa stii ca si daca este ca tine ca steaua sa aiba in realitate doar 700 de meciuri reale atunci si dinamo are doar 600 si rapid 400 asa ca tot steaua ar fi prima care ar atinge aceasta cota de 1000 de victorii.
Iar daca ai crede asa in Dumnezeu nu cred sa stii ca bunul Dumnezeu ii place sa te vada ca doresti raul aproapelui fie el si dusmanul tau sau cum il consider din pacate bunul Dumnezeu a facut sa fie ca steaua sa joace in cl iar in B din cate stiu a evoluat rapid
It spune toate astea un stelist din toate colturile lumii

ANDY  •  7 aprilie 2008, 17:59

PT JELLY!!
AM FACUT UN BINE SOCIETATZII SI AM EMIGRAT DE MULTI ANI IN AMERICA!!!
DIN PACATE MILIOANE DE ROMANI AU FACUT ACELASI BINE SACIETATII…. IN CARE S-AU INTEGRAT LA VARSTA MATURITATII. IN AMERICA, AUSTRALIA SI CANADA, SACIETATEA ESTE IN GENERAL MULTZUMITA DE EI, CEI CARE AU ALES SA SE REALIZEZE PRIN MUNCA!!!!

nicolae  •  7 aprilie 2008, 18:02

domnule tolontan este pacat sa patezi istoria celui mai galonat club din romania cu un articol fara rost si fara pic de adevar , pe langa 1000 de victori in camiponat steaua mai are o cupa a campionilor europeni si vreau sa ne zica tolo ca noi nu stim tot cu iz de blat merci tolo

Rosh-Albastru  •  7 aprilie 2008, 18:03

@Andy „CEL MAI BUN ARGUMENT CA A FOST BLAT E JOCUL!!!
CEL MAI BUN ARGUMENT AL INJUSTETII CELOR 1000 DE VICTORII ESTE ISTORIA STELEI, AFLATA CAND SUB ARIPA OAMENILOR LUI STALIN DIN ROMANIA, CAND SUB PATRONAJUL FAMILIEI CEAUSESCU. SI ACUM CONUSA DE UN PROPRIETAR PRIMITIV, IMBOGATIT IN MOD DUBIOS SI CARE SE AUTODENUNTZA LUNAR PENRU BLATURI SI MITUIRE DE ARBITRII!!!!
SI REZULTATELE VOASTRE INTERNATIONALE SUNT CONSECINTZA SUSTINERII INTREGII BIROCRATII SI A INSTITUTIILOR REPRESIVE ALE UNIU STAT CRIMINAL!!!!
traducere: ceausestii s-au folosit de securitate pentru a influentza meciurile internationale ale stelei!!!!!!!!”

Delirezi de ciuda… Sincer, ai o problema grava. Nu uita ca Steaua a jucat 2 finale de Liga Campionilor si una a fost pierduta cu scorul de 4-0. Nu crezi ca Ceausescu, avand o asa mare influenta in fotbal, le-ar fi cerut celor de la Milan sa dea mai putine goluri sau eventual sa ii lase pe stelisti sa castige, desteptule? Oftica-te in continuare, oricum Steaua este peste toate echipele din Romania, ba chiar are un palmares invidiat si de multe echipe din afara. Deci, ciocu’ mic ca noi suntem si vom fi tot timpu’ la putere…

nicolae  •  7 aprilie 2008, 18:05

tolontan capitanul de la sevilla si cu asta am spus totul sau tolotul

octa  •  7 aprilie 2008, 18:05

ANDY
veziti de copilaria ta si de america ta , nu invata tu un suporter stelist cum sa infiintat steaua eu stiu cum sa infiintat nu a fost nimic necurat , a fost infiintata din ordinul armatei atata tot al unei general de fapt, cat despre ultimele doua meciuri din cate stiu steaua le avut cu vaslui si mioveni adversari modesti care nu au putut sa faca nimic in fata stelei asta va doare de aici pleace si aberatiile cu blatul si etc eu va spun ceva goian impreuna cu mendoza sau radoi valoreaza cat amandoua lorurile acestor e ekipe, aici e diferenta de valoare , una e ca va doreati voi sa puna mai multe prb ekiple astea 2 stelei si ca nu sa realizat acest lucru una e sa mintit adevaru sa spuneti ce este favorabil pt voi

dragos  •  7 aprilie 2008, 18:06

ca maaare dreptate avea Caragiale…….. Bai baieti, astia care suferiti din plin pt. o echipa sau alta, care strigati la peluza „s..i p..a” sau „pe ei, pe mama lor”, ori va onmorati intre voi pe diferitele strazi ale unui oras vai mama lui, nu realizati ca tot voi sunteti cei care incurajati aceste specii de oameni fie ei jurnalisti, patroni, ori presedinti de club? V-ati da si rinichii pt. o echipa sau alta in timp ce ei, incepand de la jucatori pana la jurnalisti va scuipa razand si mai au si tupeul sa spuna ca pentru voi au facut-o. Cati ati luat atitudine sau n-ati mai cumparat ziarul macar o zi. Plictisul aratat fatis va castiga multe lucruri bune decat injuratul cu patos pe oriunde apucati.

Mario  •  7 aprilie 2008, 18:06

Ba chiar doresc sa cunosc acea poveste dle Tolontan prin care Steaua a castigat unele meciuri, asa cum sustineti. vreau sa aud de la dvs asemenea povesti pt k mi pare k aveti multe informatii referitoare la blaturile pe care Steaua le-a facut de-a lungul vremurilor. astept chiar si un denunt la parchet si chiar vreau sa faceti publice dovezile prin care sustineti ceea ce afirmati. SI ACUM VREAU SA VA SPUN SI EU CEVA DLE TOLONTAN: DE FIECARE DATA INCERCATI SA CALOMNIATI NU NUMAI CLUBUL STEAUA CI INTREG FOTBALUL ROMANESC, IL ATACATI CONTINUU ARATAND NUMAI PARTEA URATA A ACESTUIA, DOAR SCANDALURI, CANCANURI SI ALTE LUCRURI CE NU TIN DE ACEST SPORT. CAND DL PITURCA A DECLARAT CA PRESA ARE 75% DIN VINA PT RAUL DIN FOTBALUL ROMANESC ATI SARIT CA ARSI SPUNAND CA DATORITA VOUA AU DISPARUT BLATURILE DIN FOTBAL. SUNTETI PENIBIL DLE TOLONTAN DE FIECARE DATA CAND SCRIETI ASEMENEA JIGNIRI ADUSE UNUI CLUB CE A FACUT PERFORMANTA IN EUROPA IN ULTIMII 20 DE ANI. SUNT SI DEZAMAGIT PT CA SUNTETI PRINCIPALUL EXPONENT AL GENERATIEI TINERE IN JURNALISM SI SE PARE K IMPREUNA CU CEILALTI ASA ZISI JURNALISTI ATI TRANSFORMAT INTREAGA PRESA INTR-UNA DE SCANDAL SI NU DE INFORMATIE.

ANDY  •  7 aprilie 2008, 18:07

CA AVETZI O CUPA NOROCOASA NU VA DA DREPTUL SA FURATI 5-600 DE MECIURI, NU?

ANDY  •  7 aprilie 2008, 18:10

CUM A FOST INFIINTZATA STEAUA SI IN CE AN?
ACUM INTZELEG DE CE REPETENTII ISTORIEI SUSTIN ASA O ECHIPA!!!!!

octa  •  7 aprilie 2008, 18:11

ANDY ARATAMI TU STRANGE DE-A LUNGUL ISTORIEI 50 DE MECIURI IN CARE STEAUA A TRUCAT CU PROBE CU TOT , 50 NU 5 6 SUTE SI EU PROMIT CA MA FAC SUPORTER AL ORICAREI EKIPE VREI TU SI RENUNT LA STEAUA , CA ASA VORBE..SI EU POT SA ZIC DIN 700 DE MECIRUI RAPID ARE 650 BLATURI POTI SA MA CONTRAZICI?

Rosh-Albastru  •  7 aprilie 2008, 18:15

Norocoasa? Taci ma din gura! Tu vezi ce scrii? Steaua nu avea ce discuta cu nicio echipa din Europa la vremea respectiva. Batea tot, adversarii erau ametiti, nu stiau unde e gaina. Ia si uita-te la reluari, sa te convingi! Au fost si apoi aparitii prin Liga, mai putin multumitoare, dar eram acolo, pe teren, cu marile cluburi din Europa, cand restul echipelor se uitau la TV sau nici nu se puteau uita de ciuda. Si tot noi am ramas singurii care au adus aceasta onoare Romaniei. Si au fost destule performante si acuma recent, stii bine ofticatule despre ce e vorba, care demonstreaza valoarea (prea putin spus) Stelei.

octa  •  7 aprilie 2008, 18:15

ANDY IN 1947 PE 7 IUNIE SPER SA NU GRESESC ZIUA ANU E SIGUR, VEZI CA EU SUNT STELIST ADEVARAT NU MA DOCUMENTEZ PE NET , A FOST INFIINTATA DIN ORDINUL UNUI GENERAL AM LAPSUS ACUM DAR O SA ITI SPUN SI NUMELE , SI A LUAT LOCUL LUI CARMEN parca in divizia A care nu indeplinea conditiile pt divizia a , punct.

ANDY  •  7 aprilie 2008, 18:16

PT OCTA!!!
DACA STEAUA ERA ASA VALOROASA CA ADVERSARELE SA NU AJUNGA LA POARTA DE CE A FOST SUSPENDAT TUDOR SI DE CE V-A INGHESUIT RAPIDUL IN PROPRIUL CAREU, DE CE VOI SUPORTERII SUSTINETI MASA VERDE SI NU CONTINUAREA MECIULUI?
DACA SUNTETI ASA BUNI DE CE FUGITI DE PE TEREN?

octa  •  7 aprilie 2008, 18:23

andy eu nu sunt unu care am spus ca rezultatul cu rapid estte neaparat corect dare vina e tot a voastra sau insinuezi ca becali a vb cu deaconu inainte domne stai intro anume pàrte a terenului cineva iti va da o bricheta in cap si tu opresti meciul.Cta despre inghesuit rapid pe steua cred ca glumesti , ia cauta pe gazeta ca sunt statisiticile meciului si o sa vezi raportul posesiei 51 rapid 49 steaua asta nu e inghesuiala si ocazi steaua 7 rapid 5 iar daca ai vazut si meciu ai vazut ca steaua a avut 2 ocazi cu portarul, im momentul intreruperi jocului rapid era mai buna pe tabela atat in nici un caz la joc.Cu cfr am fost la joc steaua a facut cel mai bun meci din retur si din tot camp parerea mea, iam dominat 70 de min pe clujeni de nu mai stiau de ei, e adevarat li sa refuzat un penalty clar aici sunt de acord al doilea era greu de dat nu stiu cine ar fi vazut,si revin eu cel putin recunosc dar si rapid cu ceahlaul si alte ekipe a fost avantajata iar dinamo cu bistrita nu mai zic etc etc , ce sa mai zic de cfr priveste turul sa vezi greseala si meciul , tu vezi doar greselile impotriva stelei ca asa vreo tu asta e partea a doua

Jelly  •  7 aprilie 2008, 18:26

Yo propun ca lui Andy sa-i faceti un blog separat cu titlul „Romani emigrati in America si povestirile lor SF” in care sa scrie ce vrea el si sa nu-i mai deranjeze pe altii care nu au nivelul lui de IQ.Ignoranta fie cu tine!!!

Mario  •  7 aprilie 2008, 18:27

As vrea sa spun si eu ceva suporterilor rapidisti care scriu pe acest blog:da mah baieti asa e cum spuneti voi.Steaua a castigat Cupa Campionilor, Supercupa Europei, vreo 12 titluri in perioada aia, 3 semifinale de cupa europeana pt k Vali Ceausescu ii ameninta pe jucatorii formatiilor europene cu care Steaua a jucat in perioada sa de glorie( Anderlecht, Benfica, Barcelona, Honved, PSV, Sparta Praga, Goteborg, Dinamo Kiev, Ac Milan,etc) cu deportarea in lagare create special pt ei in Siberia. sau poate ii ameninta ca o sa-i aduca sa lucreze la Canal. aveti mare dreptate. simt compasiune pt clubul Rapid pt k a ajuns intr-o singura finala de cupa europeana ( Cupa Balcanica , o cupa extrem de importanta pt orice club din Europa d Vest 😀 ) dar pe care nu a mai disputat-o pt k un om, A.H., a inceput un razboi. si da ati jucat in B atatia ani pt k ati fost obligati sa o faceti, nu pt k ati fi avut valoare sau k erati neputinciosi in a promova. da aveti dreptate. suporterii rapidisti asa cum ii place dlui Copos sa o spuna sunt speciali: arunca cu brichete, cu scaune,cu seminte, cu flegme,cu sticle, cu pietre si telefoane,etc.are mare dreptate:pai unde ati mai vazut asemenea suporteri speciali? apropo voi ar trebui sa va luati de echipe care au un palmares asemanator: Craiova, UTA, etc, nu sa va luati de niste titani ai fotbalului european. inca ceva stiati voi rapidistilor k pana si defuncta Ripensia Timisoara are mai multe titluri decat prea specialul Rapid? nu cred pt k voi aveti o singura scuza: SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR. mi-e mila de voi

PT ANDY  •  7 aprilie 2008, 18:29

MAI ANDY EU CRED CA TU AI VAZUT ALT MECI.TIN SA ITI SPUN CA PRIMA REPRIZA RAPIDUL NU A VAZUT MINGEA SI NUMAI RATARILE LUI DAYRO MORENO AU TINUT SCORUL ALB

visan claudiu  •  7 aprilie 2008, 18:31

suntem singura echipa care nu a facut blat cu famagusta, nurenberg, lazio…. doar echipele din istoria recenta
pacat ca nu discutati de cate ocazii pe meci au echipele cu care joaca steaua, de stilul pragmatic , de organizarea care sufoca aproape toate echipele care joaca cu steaua. Suferim ca si constructie ofensiva, avem cativa jucatori care nu sunt la forma sportiva optima, dar de la mijloc in jos avem o echipa de apreciat.
lacatus – poate singurul antrenor care isi vede doar de treaba lui , care nu apare mai des la tv decat sta pe banca, care are bun simt si decenta in tot ceea ce declara.
un alt punct de apreciat – adrian ilie alaturi de argaseala sunt printre singuri conducatori care nu discuta despre altii si altele.
suntem singura echipa care are un gazon perfect, o nocturna care nu se stinge , un stadion cat de cat civilizat
si daca dumnezeu il tine pe domnul becali departe de toate relele care le- a facut in trecut prin declaratii si jignirii, lucruri care ne-au facut, in trecut, sa ne departam de steaua , cred ca avem singura echipa cu un aer occidental sau care macar incearca sa faca parte din acest tip de joc.

ANDY  •  7 aprilie 2008, 18:32

tu vezi doar greselile impotriva stelei ca asa vreo tu asta e partea a doua!!! (SIC!!)
NU EXISTA DRAGULE GRESELI IMPORTIVA STELEI!!
DIN ACEASTA CAUZA DE SIO BECALI BANI, CA SA SE GRESASCA IN FAVOAREA STELEI!!!
DAR ASA LE INTOARCETI VOI, ASA PUTETI SUSZINE CEA MAI CORUPTA ECHPA DIN LUME!!!
CU RAPID ATI AVUT O (UNA) FAZA SINGUR CU PORTARUL A LUI DARIA, LA CEA DE-A DOUA A FOST UN OFSIDE URIAS SEMNALIZAT DE ALTFEL DE TUSIER SI SANCTIONAT DE CENTRAL!!!!!

octa  •  7 aprilie 2008, 18:34

nu conteaza ANDY rapid tot nu a fost mai buna in joc decat steaua fie ea si o ocazie singur cu portarul, nu reusesti sa te argumentezi nu ai de unde lua argumente.Daca nu exista decizi favorabile stelei sunt cu singurnata decizii pro rapid dinamo si mai ales CFR asa ca se compneseaza cu varf si indesat.

Constantin  •  7 aprilie 2008, 18:35

Pentru tine Octa. Iti raspund pentru ca SUNT un bun crestin. De aceea, cu tine personal nu am si nu voi avea nimic vreodata. Dar cu un sistem comunist a carui emblema in fotbal, a fost Steaua, nu pot sa nu am. Speram in ’89 ca va fi schimbare. Ma intreb este oare? Si asta nu vine din dorinta de razbunare a anti comunistilor Romani ci din dorinta de justitie pe care toti simtim nevoia sa o avem. Cand tu personal, jucind cu mine tenis, ai avea 1 – 0 la seturi intr-un ipotetic scenariu in care am juca pe terenul tau de tenis, iar un bezmetec din tribune ar arunca cu, sa-i zicem o bricheta in teren, iar arbitrul meciului ar intrerupe meciul, luind apoi decizia de a-mi acorda mie victoria cu 3 – 0, spune-mi cum te-ai simti? Frustrat, furat, nedreptatit sau cum?

octa  •  7 aprilie 2008, 18:39

pe timpul comunistilor au fost si alte ekipe favorizate de sistem nu numai steaua de aia zic ca discutiile pe aceasta teme nu isi au rostul.Iar despre exemplul care mi lai dat nu este corect atat iti spun , fiindca noi tenisu ala care il jucam il jucam de placere la mine acasa etc , fotbalul este deja mai mult de un sport este un sindrom ce a acaparat toata planeta de aceea are si reguli stricte ca orice sport iar aceste reguli trebuiesc respectate nu zic ca nu sa-au mai intamplat lucruri de genu asta pe stadioane dar la rapid parca prea de multe ori sa int. trebuia sa vina o data si momentu asta , si pana la urma nu e de vina steaua sau suporterii ca a oprit deaconu meciul, in primul rand icnercati sa reparati pe viitor greselile suporterilor apoi judecatil pe deaconu sau pe cine vreti voi.

robert  •  7 aprilie 2008, 18:41

mori de ciuda tolo ca steaua este pe primul loc?du-te la muresan si returneaza-i
banii luati in avans pt denigrarea clubului fanion al romanilor de pretutindeni! iti scriu din fuengirola -majorca si spre marea ta surprindere suntem 99% stelisti aici, si suntem multi!la multi ani STEAUA!!!!!

STF  •  7 aprilie 2008, 18:51

Asa e…mare dreptate ai Tolontane,atunci s’a jucat soarta Rapidului!!!Buna observatie…

Mario  •  7 aprilie 2008, 18:55

Inca ceva. Ieri am trimis un comentariu spunand k sunt curios cum va arata prima pagina a voastra din ziar, adica punem o stire prin care niste fete au castigat Campionatul European si au adus inca vreo 5 medalii sau punem una de fotbal, prin care sa prezentam un scandal( vezi intrebarea ce se afla in geanta lui cartu… ). nu am cumparat acest tabloid care a ajuns gazeta si pe care dvs l-ati transformat in asa ceva sa vad unde ati postat stirea cu gimnastele dar probabil k ati pus-o la diverse, asa cum am spus inca d ieri. dar, nu-i asa, traim intr-o societate capitalista, in care totul inseamna bani, si scriem ce se vinde, adik scandal, cancan si nu valoare.

Iason  •  7 aprilie 2008, 19:17

Atata vreme cat nu veti scapa de obsesia asta a comunismului, el va trai si se va perpetua in voi, prin voi. Daca nemtii ar fi vorbit in 1963 tot despre odioasa mostenire a lui Hitler, nici un zid nu s-ar fi prabusit mai tarziu. Metodele de azi nu au legatura decat cu viciile fundamentale de valoare si valorizare intalnite in toate domeniile, practic, nu doar in fotbal. Cu cucerirea centrului de catre mahala. In rest, e doar „dreptul la opinie”, ala in virtutea caruia oricine vorbeste despre orice si are o parere, oricum.

Iason  •  7 aprilie 2008, 19:21

Comentariul anterior era pentru cei care au ramas intr-un razboi comunism-anticomunism ce nu mai are nimic de-a face cu realitatea si nu pentru Tolo. Intre timp, au venit „razboaie” mai mari peste noi si miza lor nu mai are nici o legatura cu oranduirea, ci doar cu puterea si, implicit, cu banii.

gabidegiulesti  •  7 aprilie 2008, 19:31

octa@: Tinere idealist, Steaua nu a fost ajutata doar vreo 10 ani sub comunisti. Ea a fost chiar zamislita de stalinisti, proiectata in atelierele kaghebiste din Marea Uniune Sovietica, transportata pe tancurile diviziilor tradatoare ”Tudor Vladimirescu”si ” Horia, Closca si Crisan”; apoi aceasta idee avortonica a fost scoasa din creuzet de un ministru stalinist al lui Petru Groza si prezentata astazi tinerilor nestiutori ca tine drept suava si pura Ileana Cosânzeana.Ptiu, drace, ce blasfemie!
Asta e adevarata Stea, nu cea pe care o idealizati pe bloguri!
Si nu a primit din vina arbitrilor doar câteva puncte cum vrei sa minimalizezi! Mai sunt si punctele traficate pe axa Tg. Jiu – Buzau si cele rezultate din noncombaturi precum cel de ieri cu Cârtu sau de saptamana trecuta cu Dorinel; nu sunt numai aranjamentele cu varfurile voastre de atac I.Ivan si Al. Tudor, mai sunt mânariile Oierului care a deturnat un intreg campionat, dar si o tabla de valori.

ady  •  7 aprilie 2008, 19:37

Dupa ce Ioan Andone a sugerat ca primul gol a Stelei, marcat de Goian, a fost primit prea usor, niciun jucator al Daciei nefiind la bara, Sorin Cartu a contracarat violent. El il ataca pe antrenorul CFR-ului, despre care spune ca s-a facut de “c….”, dupa ce a pierdut avantajul de 11 puncte in fata Stelei, intrun timp atit de scurt!
“Ce sa fac eu la golul lui Goian? Am avut doi fundasi pe Goian, dar aia s-au lasat unul pe altul si asa a ramas singur si a dat gol. Zice Andone ca nu am avut om la prima bara? Am avut, sa se uite pe inregistrarea video, daca in direct nu a vazut! Andone sa-si vada de treaba lui! Si asa s-a facut de c….. ca avea 11 puncte avans si le-a pierdut ca fraierul! In tur m-a batut cu arbitrii, dadeau aia cu mina in minge prin careu, fara probleme. Cum sa vorbeasca Andone, care a luat trei goluri din faze fixe cu Steaua? Daca Mendoza ala e fotbalist si bate bine… Eu nu am ce sa-mi reprosez. Bine, normal ca a tunci cind pierzi trebuie sa-ti reprosezi ceva, dar asta o sa vorbesc eu cu baietii mei, in vestiar”, a rabufnit Sorinaccio, pentru FANATIK. goian are 5 goluri in uefa,3 in liga(grupe si prelim)…suspect.aha,deci toti aia de langa care s-a marcat au fost blat.chiar k suntem un brand de renume

Comentează