Secureanu: ”Emisari ai primarului Firea mi-au cerut bani de campanii! Înregistrările sunt la DNA”

Un document din dosarul Secureanu confirmă că există înregistrările. ”Vrăbi”: „Am predat DNA în integralitate documentație audio-video cu privire la Gabi Firea și alții”

vineri, 29 septembrie 2017, 6:59

”Firea va ajunge până la urmă acolo unde îi e locul” Florin Secureanu

 

”Gabriela Firea nu i-a cerut niciodată nimic managerului Florin Secureanu, nici direct și nici prin intermediari” Primăria Capitalei

 

De Mirela Neag, Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan

Fantoma înregistrărilor se întoarce.

”Secureanu își înregistra toate întâlnirile din biroul său și nu numai”, sună una dintre primele declarații făcute în noiembrie 2016 de sursele Gazetei Sporturilor din interiorul Spitalului Malaxa.

În jurul acestor înregistrări s-a creat o întreagă mitologie.

Există sau nu?

”Am o înregistrare clară a întâlnirii cu Eduard Armeanu”

Înregistrările au devenit o miză în sine.

A dat Secureanu bani și altora, a fost protejat sau, așa cum lasă el să se înțeleagă, a fost presat și folosit de oameni mai puternici ca el?!

Imediat după publicarea primului articol din noiembrie 2016, directorul a mărturisit unor amici că e convins că ”totul e pus la cale de Gabi Firea, că ziariștii ăștia de la Gazetă sunt foștii ei colegi! Dar nu-i nimic, că am o înregistrare clară a întâlnirii cu Eduard Armeanu, directorul ASSMB, care a spus că a venit în numele primarului Firea”.

Ziarul a publicat această confesiune către prieteni făcută de Secureanu.

Pe parcursul întâlnirii cu Armeanu, managerului de la Malaxa i s-ar fi cerut bani.

Era vorba de o cotă lunară de multe mii de euro.

Dar există înregistrările?

Surpriza din dosar!

Pentru că judecata pe fond a cazului ”Malaxa” a început, dosarul 16938/3/2017 de la Tribunalul București este public.

113 volume are dosarul în care sunt judecați Florin Secureanu și încă 10 inculpați

Gazeta a descoperit în el o declarație a Eugeniei Chiriac, cea alintată ”Vrăbi” de Secureanu, poreclă preluată și de oamenii din spital.

Pe 4 aprilie 2017, ”Vrăbi” susține în scris că ”Eu am predat DNA în integralitate documentație audio-video cu privire la Gabriela Firea și alții”.

Din ce spune chiar cel care a făcut înregistrările, ”cu privire” nu înseamnă  înregistrări ”cu Gabriela Firea”, ci înregistrări ”cu oameni care vorbesc în numele Gabrielei Firea”.

Sau, mai exact, ”trimiși de Gabriela Firea”, cum afirmă Secureanu.

Adrian Florin Secureanu, pe 11 septembrie, la ieșirea de la primul termen al dosarului "Malaxa"
Adrian Florin Secureanu, pe 11 septembrie, la ieșirea de la primul termen al dosarului „Malaxa”

Secureanu crede că ”totul e o comandă”

Ieri a avut loc la Curtea de Apel înfățișarea în care Florin Secureanu a contestat arestul la domiciliu.

Pe holurile tribunalului, ziarul a purtat un dialog mai lung cu managerul Spitalului Malaxa, din care publicăm partea referitoare la soarta înregistrărilor și la ce conțin ele.

-Domnule Secureanu, în dosar prietena dumneavoastră susține că a predat înregistrările la DNA. E adevărat?
-Nu știu. La ce vă referiți?

-Vă rugăm citiți documentul!
– (cu ochii pe hârtia unde apare transcrisă declarația lui ”Vrăbi”) Nu am încredere în dumneavoastră. Nu vreau să fie publică chestia asta.

-Nu se poate pentru că e un document dintr-un dosar public de judecată! Apare numele Gabrielei Firea. Cea despre care erați convins că e în spatele investigației jurnalistice. Vrem să înțelegem ca să facem public.
-Dumneavoastră? Nu cred, pentru că sunteți comandați. M-ați transformat într-o țintă. Pentru că ați primit comandă.

Managerul confirmă că ”înregistrările sunt acum la DNA”

-De la cine și de ce împotriva dumneavoastră?
-(Desenează cu mâinile o sferă mare, indiferent ce o însemna asta).

-E opinia dumneavoastră, v-o respectăm, deși nu suntem de acord cu ea. Hai să discutăm despre document, vă rugăm!
-De ce mă întrebați de el?

-Ca să dăm informația asta. Că există înregistrări, că le-ați predat la DNA și să spuneți ce e în ele legat de primarul Capitalei.
-Păi o să scrieți dumneavoastră asta? Dumneavoastră ați avut temă să mă kilăriți. Nu o să scrieți!

-Cum să nu scriem? De ce v-am întreba?
-Poate că întrebați ca să dați informația la Primărie, nu ca s-o publicați. Da, toate înregistrările sunt acum la DNA.

-Deci e adevărat că înregistrați discuțiile din birou?
-Da, eu aveam aparatură în birou. (Face din nou un cerc în aer). Iar iubita mea le-a dat la DNA pentru că așa i-am zis. Să se vadă adevărul.

”Mai mulți oameni au fost la mine din partea primarului!”

-Și e adevărat că v-a căutat un om din partea primarului general?
-E adevărat, dar nu vreau să vorbesc despre primar. Gabriela Firea va ajunge acolo unde merită. Nu vreau să vorbesc despre asta pentru că sunt dosare în curs de cercetare.

-Adică cercetează DNA ce e pe înregistrări?
-Nu pot vorbi despre asta. E în cercetare.

-Asta e treaba DNA că e în cercetare. Publicul are dreptul să știe. V-a căutat Eduard Armeanu din partea Primăriei ca să vă pretindă bani?
-Nu numai el mi-a cerut. Nu numai un om. Mai mulți emisari de la Primărie au fost la mine.

-Noi de Armeanu am aflat în noiembrie 2016 că l-ați pomenit unor amici. Spuneți că au fost mai mulți emisari dinspre Primărie?
-Da, mai mulți oameni au fost din partea primarului. Dar dumneavoastră trunchiați și ați dat doar de Armeanu ca să mă kilăriți. Armeanu e, probabil, prietenul dumneavoastră.

-De unde știți că oamenii cereau din partea primarului?
-(Se uită la noi ca la ultimii bătuți în cap. E într-adevăr convins că primim ordine de la Primărie) Da’ din partea cui să ceară?

Armeanu, al doilea de la stânga la dreapta, o ascultă pe Gabriela Firea la o întâlnire a organizației județene PSD Ilfov
Armeanu, al doilea de la stânga la dreapta, o ascultă pe Gabriela Firea la o întâlnire a organizației județene PSD Ilfov

”Se aude tare, clar și cu dicție”

Ne pare rău, dar insistăm ca să fie clar: v-au cerut bani explicit? Se aude asta pe înregistrări?
-Se aude tare, clar și cu dicție. Se aude cum cer. Pentru campanie și pentru altele! Dar i-am refuzat. Pe toți! Oricum dumneavoastră n-o să publicați, că ați fost colegi cu Firea.

-Asta vă veți lămuri. Și, mai concret, vă rugăm, ce spun emisarii pe înregistrări?
-Nu doar emisarii din Primărie. Înregistrările de la DNA sunt despre tot sistemul corupt din România.

-Am înțeles. Dar să le luăm pe rând. Acum urmărim povestea cu primarul Gabriela Firea.
-Da, au venit mai mulți mesageri pe care eu i-am trimis la plimbare. Care mi-au cerut bani tare, clar și cu dicție, mai zic o dată. I-am refuzat și m-au schimbat în secunda doi. Dar vă cereți scuze pentru ce ați scris despre mine? Eu sunt nevinovat. Vă cereți scuze?

-De ce să ne cerem scuze? Nu s-au furat bani din spital?
-Dar de către cine și pentru cine?

-Spuneți publicului pentru cine!
-Toate la vremea lor.

Cine e Armeanu?

La 48 de ani a adunat un traseu de șef

Armeanu: ”Nu am cerut niciodată nimic din partea lui Firea”

-Domnule Armeanu, în dosarul Secureanu iubita acestuia susține că înregistrările discuțiilor lui despre Gabi Firea au ajuns la DNA.
-Iar vorbim despre asta? Nu vă ajunge că m-ați curățat?!

-Sunt elemente noi. Secureanu susține că ați fost să discutați cu el din partea primarului Firea.
-Nu e adevărat! Cine spune asta e dus cu capul. Nu doar în numele lui Firea n-am vorbit! N-am vorbit niciodată în numele nimănui! Nu există aceste discuții înregistrate.

-Poate că există, vreți să spuneți, dar nu sunt așa cum zice Secureanu.
-Da. Că m-o fi înregistrat Secureanu, treaba lui. Am discutat doar de trei ori în viață. Dar niciodată n-am discutat ce zice el.

-N-ați cerut bani din partea primarului?
-Doamne, ferește!

-N-aveți nicio emoție în privința înregistrărilor?
-Nu. Dovadă că nu m-a chemat nimeni la DNA. Eu nu cred că există așa ceva.

Reacția Primăriei: ”Gabriela Firea nu i-a cerut niciodată nimic managerului Florin Secureanu”

După ce Gazeta a trimis documentul din dosar către Gabriela Firea, aceasta a răspuns prin biroul de presă.

”Nu putem comenta faptul că un martor într-un dosar penal a declarat că a înmânat procurorilor documentație audio video despre al carei conținut nu cunoaștem niciun detaliu.

Putem însă afirma cu tărie că Primarul general Gabriela Firea nu are niciun amestec, nici măcar tangențial, în activitatea infracțională a numitului Secureanu Florin, în ciuda tuturor încercărilor obsesive de a i se lega numele de acest dosar.

Gabriela Firea nu i-a cerut niciodată nimic managerului Florin Secureanu, nici direct și nici prin intermediari, iar dacă altcineva susține contrariul, va trebui să aducă probe, altminteri urmând să suporte rigorile legii”.

 

Delapidare și luare de mită

În ziarul de mâine aflați ce i-a speriat pe Secureanu și pe ”Vrăbi” de au ținut să ajungă la dosar o mărturie în care scrie clar că au predat către DNA ”documentație audio-video cu privire la Gabriela Firea și alții”.

CUPRINS: TOATE CAPITOLELE DIN INVESTIGAȚIA GSP DESPRE FLORIN SECUREANU/SPITALUL MALAXA/SISTEMUL DE SĂNĂTATE

 

 

 

 

Comentarii (65)Adaugă comentariu

haideusicfr  •  29 septembrie 2017, 7:29

Nu cred ca sunt valabile " inregistrarile" unui bandit.N-au nici o valoare legala. In plus nimeni nu cere bani la telefon . Numai alti banditi.Si pomenesc nemele unor oameni importanti.Nu e nici o "bomba".

JFM  •  29 septembrie 2017, 7:29

Daca "emisarii" au fost luati in seama la condamnarea altor politicieni,ca Elena Udrea,de exemplu,de ce n-ar fi si aici ? Sau acest caz va ajunge la CCR sa fie ingropat acolo pt ca vad ca asta se poarta mai nou ?!?

Cătălin Tolontan  •  29 septembrie 2017, 7:30

@JFM: in afara de Secureanu, cei care cunosc acum continutul inregistrarilor sunt oamenii de la DNA. Prin lege, ei sunt cei care pot decide daca in continutul lor se releva infractiuni. Si abia apoi urmeaza instanta, daca e cazul. Vom vedea.

stelu  •  29 septembrie 2017, 8:14

Wayne Rooney 2 ani permisul suspendat si 100 ore in munca folosul comunitatii ;) ! Sa vedem justitia din TARA NOASRA ( ca nu prea mai e a noastra )

Tonys  •  29 septembrie 2017, 8:22

"Bomba" de fapt sunt doar niste *** - de parca lucruri din astea se vorbesc la telefon.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ion  •  29 septembrie 2017, 8:24

D'ale lu' Mitică dă pă Dâmbovița.! Ne e plin podu romanilor de toate furaciunile din capitala infectata cu spaga, tupeu, nesimtire, coruptie, hotie si gargară ieftină! REGIONALIZAREA !!!!!!RE GIO NA LI ZA RE !!!!!!

just  •  29 septembrie 2017, 8:35

Da, cum de acești „nedomni~ devin susținătorii ”JUSTIțIEI~ abia după ce li se ia `MARELE BIBERON” „ MIC,OM,, mic,mic caracter” Rușine? Ce-i aia rușine?

Luca  •  29 septembrie 2017, 8:35

Probabil ca sotul nu poate sa controleze totul , si , dupa cum am vazut Dna Firea poate sa faca greseli foarte usor . Asa ca ne putem astepta la stiri "bomba" .

Alexandru  •  29 septembrie 2017, 8:52

"Draga" haideusicfr ... iti amintesc de cazul Mircea Basescu unde inregistrari pentru care cel care le-a facut a fost condamnat pentru santaj. Asa ca indiferent ce crezi tu inregistrarile, daca exista, sunt valabile. Iar Bucurestiul va ajunge la inca un primar PSD cu domiciliul intr-un loc racoros...

Gareth Edwards  •  29 septembrie 2017, 8:55

Pe ei, Cataline!!!

Tavi  •  29 septembrie 2017, 9:15

RESPECT Echipei tolo.ro.

Cătălin Tolontan  •  29 septembrie 2017, 9:16

@Tavi: multumim, insa nu exista decat echipa Gazetei, nu exista o echipa tolo.ro :-)

Ioana T  •  29 septembrie 2017, 9:22

haideusicfr : Ai citit printre randuri, nu a scris nimeni ca s-au cerut bani LA TELEFON. Inregistrarile, din ceea ce reiese din text, s-au facut in birou intr-o discutie fata in fata.

Cătălin Tolontan  •  29 septembrie 2017, 9:23

@Ioana T: aveti dreptate, inregistrarile sunt fata in fata, atat in birou, cit si in alte locuri. Asa am si relatat, dar se citeste si pe diagonala, nu e nici o problema.

pawn  •  29 septembrie 2017, 9:30

hai, ca securica asta devine baiat bun daca o infunda pe firea :))

Emanu  •  29 septembrie 2017, 9:41

Tolontane, faci si tu ce stii. *** gen "a venit la mine hnu sa ceara bani si sigur era din partea lui x". ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dorin Solare  •  29 septembrie 2017, 9:54

Partea I Pentru cei care striga REGIONALIZARE, mai bine ar face sa puna mana pe istorie, si sa vada cu ce sacrificii umane s-a facut Unirea si prin cate etape a fost nevoie sa trecem pt infaptuirea MARELUI DREPT STRAMOSESC. Pentru tradatorii care striga regionalizare cu o nesimtire josnica, ar trebui sa isi aduca aminte ca mai exista cateva sute de mii de romani in Ukraina pe care STATUL ROMAN i-a uitat pe nedrept, asta prin cei mai inconstienti presedinti pe care i-a avut Romania Emil Constantinescu care a semnat Tratatul de buna vecinatate cu Ukraina, care de altfel este un stat fantoma creat de rusii vestici cu teritorii smulse de URSS-ul stalinist de la Romania, Cehoslovacia, nesemnificativ Ungaria si Polonia, si un alt presedinte plopist Klaus Weber Iohannis care nu a avut nicio reactie la legea care scoate limba romana din scolile romanesti din Ukraina. Bine sa nu ii uitam in acest clasament pe Iliescu si Basescu, Basescu *** ale carui tentacule au participat la decapitarea economica a Romaniei. Stie el de ce: Flota, ALRO Slatina, Hidroelectrica, un sfert de capitala data la borfasi, ***, subordonarea in interesul propriu a justitiei, periclitarea imaginii Romaniei in exterior, atragerea Romaniei in conflict economic cu Federatia Rusa ce a dus la cresterea pretului gazului(a cui a fost interesul pt cresterea pretului gazului?). Da domnule se poate fara regionalizare avand un presedinte drept, un premier vertical si istet, si neimplicarea in politica a celor cu bani multi patroni de firme care au interes in lucrarile cu statul si nepermitand accesul acestora in Parlamentul Romaniei. Parlamentul trebuie sa aibe membri ai tuturor reprezentantilor claselor sociale din Romania, dar nu precum deputata Anghel, care ne-a lasat un gust amar despre ce inseamna parvenire. Da domnilor se poate centralizat fara pic de regionalizare, investind in intreprinderi romanesti care sa export produse tehnologice de calitate, investind in stiinta si tehnologie, in institutele de cercetare industriala si agricole pe care le-ati lasat de izbeliste. Vreti regionalizare ca sa mai apara niste nasi ai mafiei in zonele respective??? Atat timp cat nu ai o strategie nationala de dezvoltare, si o planificare economica, ca stat esti sortit esecului. Uitati-va la americani cum isi planifica bugetul apararii, si obiectivele pe care si le impun pe o perioada de mai multi ani. La noi problema e strict economica, si e generata de *** pe care alesii nostri il au fata de ambasadorii straini si fata de multinationale. Asta este avem politicieni ***. Partea II De borfasi e plina planeta. Poate DNA a simtit faptul ca Firea vrea sa participe la prezidentiale, si in stilul caracteristic lanseaza o stire falsa inainte sa vada ce efect are, dupa care ii promite eliberarea *** asta de Secureanu, daca face o declaratie compusa de DNA si semnata de securica. O justitie impartiala e cea mai buna varianta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Eugen  •  29 septembrie 2017, 10:08

Pe vremea dezvaluirilor despre Secureanu, am comentat la un articol si intrebam de ce ne blocam doar in Secureanu si nu vedeti cum doamna Firea a mutat toti oamenii lui Pandele, de la Voluntari la Bucuresti, ***. Printre ei era si Armeanu. Comentariu a fost cenzurat. Motivul invocat :ca nu pot aparea astfel de acuzatii fara dovezi. Am inteles asta dar ati incercat sa faceti o ancheta in acest sens? Ati inceput sa sapati un pic in tandemul Pandele-Firea? O sa fiti ingroziti ce o sa iasa doar dupa prima cazma sapata.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Wishmaster  •  29 septembrie 2017, 10:10

@haideusikvsc prietene, lasa palinca si pune mana si citeste temeinic un articol. mai mult decat atat, ia si citeste tot serialul facut de Tolo vis-a-vis de Secureanu si jaful de la Malaxa si ai sa constati ca sunt implicate multe nume mari - asa cum le spui tu - in numele carora s-au sifonat banii publici. esti Firea fan sau pesedist, ca nu mi-e clar?

Dan  •  29 septembrie 2017, 10:14

Ce fete de imbuibati au bugetarii astia care traiesc pe spinarea impozitelor noastre.

Andrei F  •  29 septembrie 2017, 10:15

Absurdistan,!!! Adica Secureanu crede acum ca este nevinovat si a fost prins datorita lui Firea?!!!Este cineva din tara asta care poate crede ca existand inregistrari,documente,ceva...la adresa unui PSD- ist si DNA sa nu intervina?Poate cineva care a citit atent investigatia GSP sa creada ca de fapt ancheta a plecat de la Firea cand de fapt Firea este una din persoanele acuzate??? Cica Secureanu asta crede!!! In cuprinsul investigatiei GSP nu a colcait de oameni din anturajul serviciilor, amici ai lui Secureanu?Pai astia sa nu- i spuna lui Secureanu ce si cum???Si e curioasa si intorsatura trasa de ancheta GSP...Adica cei aproape 10 ani de domnie ai lui Secureanu la Malaxa se explica cu doar aproape unul(!!!!) de primarie al lui Firea?Si cam tot atat ai lui Armeanu???Serios??? Asta credeti despre cititorii dv.?Totusi...sa- i ridicam o statuie primarului Firea ca ne- a scapat de Secureanu sau sa privim mai insistent catre Primar ca acolo nu sunt toate bune? Cred ca tovarasi din servicii se intoxica intre ei...Ataca si contraataca...

elle  •  29 septembrie 2017, 10:25

Merci Echipa ! Astept articolul urmator.

Ioan  •  29 septembrie 2017, 10:45

Preturile la gaz, energie electrica si mai nou la combustibil au crescut si cresc nelinistitor. Noi ne ocupam de Armeanu&co. Dati-i incolo ca si-asa n-o rezolvam noi. D-le Tolontan faceti o anchta serioasa in zona cresterii acestor preturi si veti afla lucruri, fapte oripilante. Se pot face propuneri reale de anchetare publica a celor care darama sistemul economic al tarii, care strica echilibrele macro si care conduc la pauperizare si angoasa nationala. Fiti aproape de noi, cei care va citim si care ducem greul traiului zilnic.

Cătălin Tolontan  •  29 septembrie 2017, 10:46

@Ioan: genul acesta de repros este nejustificat. Daca ne reprosati ca ne ocupam de situatia unui spital cu ramificatii in Primarie si nu de cresterea preturilor, veti putea sa ne reprosati ca nu ne ocupam de autostrazi daca ne vom ocupa de preturi.

Ion  •  29 septembrie 2017, 10:51

@Dorin Solare. Da! Vreau regionalizare! Pt ca m.am saturat de *** din Bucuresti! ( 80% din marile cazuti de coruptie sunt in capitala, la hotii si spagarii din parlament si ministere) . De ce va e teama *** de regionalizare ??? Vreau ca banu platit de mine sa fie trimis in "capitala " Regiunii mele si distribuiti de acolo!! Nu vreau sa trimit banii pe Dambovita si sa ii fure *** de hoti din par-luăm-entul bucurestilor... Bucurestiul ii plin de hoti , smenari , spagari , nesimtiti, tupeisti ieftini, bagabonti, vanzatori de neam si tara, si tu ini explici de eforturi??? Pacat de oamenii decenti si muncitori din capitala, pe care categoria expusa mai sus ii calca pe cap in bataie de joc !!! Mi.e greata de tor ce reprezinta capitala tarii mele! Furnicar de hotie. Un oras atestat documentar acu 500 de ani, cand multe alte orase istorice din alte regiuni cultivau nationalismul si istoria romanilor!! Tu imi explici despre Unire ? Bucurestiu a vandut tara romaneasca bai hotilor !!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F  •  29 septembrie 2017, 10:54

Pentru cine bat tobele?Pai uite ca deja sunt oameni care se activeaza!!@Wishmaster • 29 septembrie 2017, 10:10 Domnule !Daca ai citit atat de atent stii ca perioada Secureanu la Malaxa se suprapune pe perioada Firea-Primarie pe mai putin de un an?Daca ai urmarit asa de atent articolele in cazul Secureanu nu te intrebi de ce cel care l-a intrebat pe Secureanu a fost interesat numai de numele Firea desi se spune tot in articol ca sunt mai multi implicati? Nu se vorbeste de bani de campanii?Pai cate campanii electorale au fost de cand este Firea la Primarie?De fapt acum bat tobele ca la razboi...O sa urmeze ceva...doar atat ne spune articolul acum...Se strang fortele...Si ,,echipa,,de ce l-ati cosmetizat pe Armeanu?Ati uitat ca Armeanu la multe din dragatoriile alea era membru PDL?Pe cuvant?Greseala...neintentionata...ca la fotbal?

giani  •  29 septembrie 2017, 10:57

Inregistrarile astea au tot atata valoare cat ai si tu : ZERO !!! Esti jenant , Tolontane . Un basist jenant ***...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

rexrapidistul  •  29 septembrie 2017, 11:17

Normal, *** au gasit inregistrari despre primarul general, asta ca sa contrabalanseze inregistrarile cu PORTOCALA si cu "vietatea mov", care sunt intangibili ptr *** cei "bine informati"!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ioan  •  29 septembrie 2017, 11:27

D-le Tolontan, va rog sa-mi spuneti cate milioane de euro s-au recuperat de la Lis, Basescu, Videanu in urma 'dezvaluirilor' senzationale din oricare parte a presei ar fi fost facute??? Nu va inselati. Mult zgomot, kilometri de cerneala si cam atat. Daca va atrageti simpatia si interesul multimii (dar prosti, nu?) veti putea fi un arhanghel; altfel intr-o tara saraca, pustiita de nevrednici si 'hoti' nu veti mai avea pentru cine scrie. Cu simpatie, acelasi.

Arsenie  •  29 septembrie 2017, 11:29

Este (inca) o inscenare a DNA-ului. Dupa parerea mea, Secureanu se transforma in turnator (mincinos) de profesie pentru a scapa de inchisoare. Kovesi e disperata sa-si salveze postul la ora asta si sa distruga PSD-ul

lucas  •  29 septembrie 2017, 12:07

@Ion . TOTAL de acord cu Ion ( in cele doua comentarii de mai sus ) ...Regionalizare !! , dar nu vor cei din Bucuresti , pt. ca nu o sa mai aiba de unde fura .

Bejan  •  29 septembrie 2017, 12:15

Degeaba incerci sa scoti ceva rau la suprafata daca iti iei informatiile din piata. 60% din informatiile publicate sunt speculatii gazetaresti neverificate iar legaturile pe care le faci, din pacate, n-au legatura cu realitatea pentru ca nu sunt complete. Vorbesti de Firea, Pandele, Armeanu, fantome si aiureli. Pai, Tolontane, 27 de ani, Firea si Pandele au fost primarii Bucurestiului? Secureanu asta, despre care zici ca l-ai "dat in fapt" era omul cui? Nu e normal ca Secureanu sa arunce totul pe "oamenii" care l-au dat jos tocmai ca sa-i tina departe pe cei pentru care muncea si care au fost deranjati? Nu cumva Secureanu asta a devenit calic si a uitat de unde a plecat? Cum sa crezi ca, adversari fiind, "oamenii" lui Firea s-ar fi aruncat sa ceara bani? Nu se vede sfoara alba din cusatura asta? Secureanu asta, daca avea inregistrarile alea cu persoanele despre care vorbeste nu le facea publice ca sa se apere? Adica a stat arestat si avea dovada ca fusese santajat si a stat cu *** pe ea...pe bune? In unul din episoade ai pus insa punctul pe i...doar intr-unul. Apoi te-ai oprit!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Carol K  •  29 septembrie 2017, 12:21

S-ar putea sa fie doar o petarda,de la individul asta ma astept la orice,asa cum si de la Firea ma astept dar am trecut de varsta la care ma entuziasmam din orice, acum n-o fac tocmai ca sa nu am ulterior mari deziluzii.Ramanem pe receptie poate vor aparea vesti noi.

justice  •  29 septembrie 2017, 12:29

Plin de postaci pesedisti si trolli :))) Firea sa primeasca ce merita!

gori  •  29 septembrie 2017, 12:38

uare de la ce vine numele astuia , ca treia de la secara !

Andrei F  •  29 septembrie 2017, 12:50

@justice • 29 septembrie 2017, 12:29 Plin de postaci pesedisti si trolli :))) Firea sa primeasca ce merita!.....................................In ce tara traiesti!!!Nu esti sigur ca daca Firea a facut ceva o sa raspunda?Pai este PSD si eu nu stiu un PSD-ist iertat!!!Ce te faci ca Secureanu a stat la ,,macelarie,, cam 10 ani cu altcineva decat Firea!!!Oare chiar esti bine intentionat si nu si curiozitati legate si de anii aia plini fara Firea?Nu ai curiozitatea sa stii cine a numit un om ca Secureanu?Si mai ales de ce?Ca GSP ne-a spus ca nu avea calitatile...Si apoi...,,Plin de postaci pesedisti si trolli :))),,.............Ar trebuii sa iti reamintesti...tot din tolo.ro....,, RĂSPUNSUL ZIARULUI: Investigația va continua și vom publica toate numele și faptele relevante, vorba unui ziar mult mai cunoscut, ”fără teamă și fără favoruri”.,, ...Eu am curiozitati la care ziarul nu si nu...Cine l-a numit pe Secureanu la Malaxa?Nu asa ar incepe un articol ,,fara teama si fara favoruri,,?Cu inceputul?Firea orice a facut este la sfarsit.

Gogoo  •  29 septembrie 2017, 13:05

Un individ prins cu soparla este strans de procurori cu usa sa declare toate prostiile de care are nevoie Codruta -adica distrugerea clasei politice prin orice mijloace ,mai ales a celor din PSD ; ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

El Cid  •  29 septembrie 2017, 13:07

Scrijelești de zor printre butoane, teme vechi, personaje vechi, doar doar careva dintre cetitori vor pune botul, nu mai ține ***, cei vechi unii chiar profesioniști, ai tăi tot speră, poate poate răsucesc din nou România, cam complicat micuțule, cam complicat. Prin ultimele sondaje, Vă Lipiți de pereți ca marca de scrisoare.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F  •  29 septembrie 2017, 13:11

...si sa spunem ca ce spune Secureanu este adevarat.I s-a cerut bani pentru campania electorala.Si...?Pai fostul presedinte ne-a spus tuturor in direct la tv. ca banii din campanie nu trebuie anchetati pentru ca oricum au mers la popor transformati in geci,veste...articole de campanie!A sarit cineva din presa?s-a rasculat poporul?Sau macar o autoritate a statului ?...Pai daca nu este PSD...Pentru cei care cenzureza,,Luarea de mita am propus-o la gratiere avand in vedere ca se face cu plata daunelor si avand in vedere ca nu discutam de recidivisti. Am sa va aduc si alt tip de argument. Pana la ultima lege de finantare a campaniilor electorale toate partidele vor fi acuzate si de luare de mita si de abuz in serviciu. Eu sunt de acord sa fie pedepsiti cei care au dus bani acasa. Dar altfel, banii astia s-au dus in geci, in umbrele, pt ca asa au fost lururile in realitate. Toti oamenii potlici care au trecut prin campanie exceptand 2016, pana la alegerile din 2014, au aceste probleme. Aduceti-va aminte cum aratau orasele mazgalite cu meshuri. Amintiti-va de amaratul ala care a dat pui si a fost condamnat. Nu a dus niciun pui acasa. Sigur, daca vrem sa tinem rezervorul de viitori penali care inca nu au fost denuntati de oamenii de afaceri nu facem nimic. Cred ca trebuie sa avem curaj sa spunem odata avem o lege a finantarii partidelor, nu mai exista conditii de fraudare. S-a facut un abuz formidabil pana acum" a spus Basescu in momentul in care se discuta propunerile de gratiere a faptelor de coruptie la proiectul Guvernului a legii gratierii. ,,

Luci  •  29 septembrie 2017, 14:02

"-N-aveți nicio emoție în privința înregistrărilor? -Nu. Dovadă că nu m-a chemat nimeni la DNA. Eu nu cred că există așa ceva." Deci nu crede ca exista inregistrarile ... dar a facut-o, iar daca inregistrarile exista ... strânge-s-ar lațu'!

Pentru Ion Regionalu  •  29 septembrie 2017, 14:15

Pentru Ion cu regionalizarea... Tu uiți, într-un mod absolut convenabil pentru tine, cine sunt cei pe care-i înjuri cu atâta sârg, și vrei să impui părerea că doar bucureștenii fură. Facem un mic exercițiu de memorie să ne aducem aminte cine a fost la conducerea țării ăsteia, blestemată cu asemenea locuitori ca tine? Să ne aducem aminte de UDMR, cel mai vocal apărător al regionalizării, membru în guvernele de la București încă din 1989? Să ne aducem aminte de Emil Boc, membru al guvernului, bucureștean din Cluj? Sau, mai recent, de eminența cenușie, savantul Liviu Pop, bucureștean de Maramu'? Sau de o grămadă de alți „bucureșteni”? Până să ceri „RE GIO NA LI ZA RE”, uită-te mai bine cine sunt cei pe care-i înjuri. S-ar putea să fii surprins, dar nu cred. Mai curând *** să faci atmosferă. Vrei regionalizări, noi Serbii, noi Ucraine...? Vrei moarte, pentru că tu nu ești în stare să gândești cu capul tău și repeți ce auzi la alții? *** !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cogito Ergo Sum  •  29 septembrie 2017, 14:21

Andrei F: - legat de argumentul ca Firea e de "un an" si cine l-a numit pe Secureanu in functie, daca urmareai de la inceput ai fi aflat ca a fost omul lui Sorin Oprescu (PSD). - "Eu sunt de acord sa fie pedepsiti cei care au dus bani acasa. Dar altfel, banii astia s-au dus in geci, in umbrele, pt ca asa au fost lururile in realitate." NU, banii nu s-au dus pe geci, umbrele, in sistem se practica zeciuiala la fiecare actor implicat (la nivel secundar, mai sus, mai mult). Eu zic ca e bine sa-i chemam pe toti in fata instantei cu "fisa contabila" : "am primit atata spaga in data cutare, am oprit atat, am dat la partid atat" - in sustinerea afirmatiei de mai sus, si Secureanu zice ca a dat mai sus, dar deja sunt dovezi cu sumele imense sifonate in interes personal. - Pe acelasi argument, eu iti fur tie banii din buzunar, dar dau o masa la cantina saracilor, nu se stie cu cati din banii furati. Cand ma prinzi, ma justific ca am dat la saraci? In rest, spor la gandit singuri, incercati sa judecati faptele si nu vorbele, daca e greu, mutati pe A3, acolo vi se dau concluziile potrivite deja mestecate, usoare la digestie.

Andrei F  •  29 septembrie 2017, 14:41

@Cogito Ergo Sum • 29 septembrie 2017, 14:21 Fi sigur ca am urmarit cazul Malaxa de la inceput...Sper ca esti doar in eroare...Daca Secureanu era numit de un PSD-ist se stia deja.Deci...te asigur ca Secureanu nu a fost numit de Sorin Oprescu!!!Si iti dau un indiciu...Cand a fost numit Secureanu parte din spitalele inca nu erau trecute la Primarii...Deci...dv. ar fi bine sa va documentati din nou...Apoi dspre partea cu furtul banilor pentru campanie va asigur ca nu aveti motiv sa va certati cu mine!!!De Basescu ati auzit?!

mrxyz  •  29 septembrie 2017, 15:23

Waw, treaba asta cu Firea e ADEVARATA!!! Cititi numai comentariile postacilor psd! Sunt ***! Good job, mr. Tolontan!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Carol K  •  29 septembrie 2017, 15:43

Pe multi ar trebui sa-i doara capul pe un fapt care nu mai trebuie cercetat,e deja public.*** destinati investitiilor in infrastructura,scoli,spitale catre salariile de bancheri ale angajatilor acelor zeci de soicietati infiintate acum de PMB cu toti apropiatii celebrei familii si a altor smecheri din partid...Ca sa nu se mai faca licitatii si din cate vad nici lucrari,al naibii daca am vazut vreun santier deschis de primarie acum,de cand s-au infiintat astia.Asadar capusarea banului public fara nici cea mai mica jena.Exemplu concret: câștigul mediu la compania de Străzi, Pasaje și Poduri este 16.070 Ron, la compania de Parcuri și grădini este 12.690 Ron, la compania de Clădiri metropolitane un angajat câștiga în medie 11.680 Ron; iar la compania de Consolidări, câștigul mediu este 9400 Ron... Ideea e ca si-au dat legi ca sa poata face mizeria asta,***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vanboben  •  29 septembrie 2017, 16:04

Facatura! De ce au aparut tocmai acum inregistrarile? Aceste inregistrari au iz de TEATRU radiofonic, cu alti actori decat cei despre care se spune ca ar fi! Exact ca in cazul fostului sef SRI ALBA, in care rolul sau era jucat de un om al DNA, astfel incat infractorul florian coldea sa poata cere DIICOT Alba arestarea lui!

olescu marin  •  29 septembrie 2017, 16:14

de ce nu imi publicati comentariu

olescu marin  •  29 septembrie 2017, 16:15

sunteti impotriva adevarului, sunteti parte din CIUMA ROSIE

ticbis  •  29 septembrie 2017, 16:20

@Andrei F : Imi cer scuze domnule, dar comentariile tale frizeaza ridicolul; eu am inteles pentru cine prestezi, dar totusi... mai rasfirati, tovarasi, mai rasfirati :)) Culmea e ca de aceeasi acuzatie - bani pentru partid de la directorii unitatilor de stat pentru campania electorala - este trimisa in judecata si Elena Udrea; si in cazul asta nu te-am remarcat acordandu-i prezumtia de nevinovatie pe motiv ca, te citez: "Pana la ultima lege de finantare a campaniilor electorale toate partidele vor fi acuzate si de luare de mita si de abuz in serviciu. Eu sunt de acord sa fie pedepsiti cei care au dus bani acasa. Dar altfel, banii astia s-au dus in geci, in umbrele, pt ca asa au fost lururile in realitate. Toti oamenii potlici care au trecut prin campanie exceptand 2016, pana la alegerile din 2014, au aceste probleme." Desigur, exista niste diferente majore: in cazul Udrea probele sunt sustinute exclusiv de catre delatori care ar vinde-o si pe ma-sa ca sa scape basma curata, in timp ce in cazul Firea inteleg ca la dosar exista inregistrari audio ambientale reale si autentice! Vai mama ei de justitie daca s-ar face dupa priceperea si mintea ta! P.S.: Acum iti inteleg pe deplin si comentariile pe care le-ai produs in aceeasi nuanta subiectiva si indoielnica rational la articolul de pe blogul asta pe tema abuzurilor primarului Daniel Baluta, privind desfiintarea fara temei a tuturor chioscurilor de difuzare a presei din sectorul 4. In ceea ce priveste subiectul acestui articol, eu te sfatuiesc sa ai rabdare, sa astepti investigatia echipei lui Tolontan pana la capat si nu in ultimul rand, verdictul final al justitiei (asa cum e ea, ca nici eu n-o mai investesc cu prea multa incredere, de ani buni). In final, avand in vedere ca ambele sunt acuzate de aceeasi fapta legata de fraude in finantarea campaniilor electorale, nu vad nicio problema ca Elena Udrea si Gabi Firea sa-si petreaca niste ani impreuna ca si colege de celula la Targusor, dimpotriva, sunt convins ca se vor imprieteni la toarta :))

Gambeta  •  29 septembrie 2017, 16:31

Misto chestia asta: "Eduard Armeanu, directorul ASSMB, care a spus că a venit în numele primarului Firea”. Deci, Firea e vinovata FIINDCA A SPUS CINEVA CA VINE DE LA EA. Tare! Investigatie, nu gluma. Cam cum as zice eu acuma ca m-a pus Tolontan sa zic ca articolul asta i l-a comandat Johannis.

Comentează