România nu se predă și nu se lasă reeducată de Dragnea și Dăncilă!

Aceleași televiziuni care-l îndeamnă azi pe liderul PSD să nu recunoască sentința au pornit, în 2014, o campanie de grațiere a lui Gică Popescu. Dar căpitanul echipei naționale de fotbal a arătat mai multă demnitate decât Liviu Dragnea

sâmbătă, 23 iunie 2018, 1:30

 

Zis și Giovanni, impresarul Ioan Becali ajunge la închisoare din postura de șef informal și atotputernic al fotbalului românesc.

”Puşcăria nu este o sperietoare! Pușcăria nu e  pentru girafe, leoparzi sau  tigri, este o instituţie de reeducare”, spunea Becali, pe 4 martie 2014, în drum spre Rahova.

Îl însoțesc alte șapte nume importante.

Campania de grațiere a lui Popescu, făcută de aceleași televiziuni care-l apără azi pe Dragnea

Unii se consideră nevinovați, dar niciunul nu se leagă cu lanțuri de țară, în speranța ca ea să se prăbușească și ei să scape printre zăbrele.

Mai mult decât atât.

Doar la două zile după verdict, televiziunile încep o campanie extinsă: ”Grațiere pentru Gică Popescu!”.

Sunt aceleași canale TV care astăzi îl încurajează pe Liviu Dragnea să nu recunoască condamnarea din primă instanță de la Înalta Curte!

Se strâng semnături pentru Popescu. Opinia publică se divide, dar reacționează mai degrabă împotriva inițiativei.

”E o filieră de demolatori!”, se indignează Mihai Gâdea, la Antena 3, la adresa celor care se opun grațierii.

Din închisoare, căpitanul echipei naționale și al Barcelonei intervine.

Popescu transmite că el nu a cerut nicio grațiere, că respectă legea și că-și va executa pedeapsa.

E un moment de demnitate simplă.

Obreja: ”Trebuie să o respect, chiar dacă nu o accept”

Trec patru ani și un alt om din sport, Rudel Obreja, fost președinte al Federației Române de Box, merge la închisoare.

”Sunt pregătit pentru cantonament”, glumea el, la ultimul termen, în așteptarea verdictului din Gala Bute.

După sentință spune: ”E o decizie pe care trebuie să o respect, chiar dacă nu o accept”.

Pe 5 iunie 2018, se îndrepta spre Rahova.

De plâns îl plâng, pe el și pe Elena Udrea, aceleași televiziuni care, și după sentința definitivă, știu mai bine decât cei 8 judecători că ”dosarul Gala Bute e însăilat”.

PSD transformă retorica marginală a infractorilor în discurs oficial al statului român.

Ca și Ioan Becali, Rudel Obreja nu e la prima ciocnire cu legea.

Ambii mai fuseseră condamnați. Sunt recidiviști.

Retorica marginală  de autovictimizare a infractorilor este însușită de Guvern și de Parlament!

Condamnații se declară nevinovați din principiu, căci așa spun toți cei prinși, la fel fac hoții de buzunar din tramvaie, se jură pe orice că nu e mâna lor cea pe care ai prins-o, doar le-a lipit-o cineva de umăr!

Însă ei știu foarte bine că momentul căderii era oricând posibil și și-l asumă.

Dacă spargi 10 bănci, accepți riscul că, la un moment dat, vei fi înhățat.

Există o onoare a infractorului.

Și, mai ales, condamnații din sport nu au pretenția ca protestele lor de autovictimizare să devină discurs național.

Aceasta e granița îngrozitor de periculoasă pe care liderii PSD au trecut-o!

  1. În societățile democratice, retorica răufăcătorilor rămâne una marginală, specifică lumii lor.
  2. La noi, prin reacția fără precedent a Parlamentului și Guvernului, povestea recidiviștilor devine discurs oficial al statului!

Premierul și ministrul justiției încurajează pe orice condamnat să-și suspecteze procurorul și judecătorul!

Ideea că închisorile sunt pline de mii de oameni nevinovați, cum a spus explicit ieri Liviu Dragnea după ședința conducerii  PSD, este pretenția infractorilor, adusă în fruntea țării!

Când premierul Viorica Dăncilă și ministrul justiției Tudorel Toader atacă o sentință judecătorească, considerând-o politică, ei dau dreptul oricărui hoț, violator, agresor să nu recunoască propria sentință.

La Centenar, PSD propune un stat în care justiția este inutilă sau, oricum, opțională pentru cei care sunt suficient de puternici, de gălăgioși, de bine anturați de partid și de televiziuni.

În statele normale, ideea că judecata e aprioric nedreaptă rămâne exclusivitatea psihologică sau doar afirmația celor din închisori.

La noi, ea a urcat dinspre recidiviști înspre puterile statului – a ajuns să dicteze Guvernarea, să facă agenda Parlamentulului și să atace Justiția.

Liviu Dragnea și ai lui nici nu-și dau seama ce rău produc societății.

Ei minează actul de justiție în general. Mai mult, legitimează răzbunarea și fac dezirabilă violența!

Căci, dacă tribunalele sunt vădit și general nedrepte, orice condamnat are dreptul legitim să-și amenințe polițistul care a strâns probe, procurorul care l-a anchetat și judecătorul care l-a condamnat.

De aici și până la răzbunarea și atacul fizic al infractorilor asupra forțelor de ordine sau magistraților nu e decât un pas.

Ce se poate întâmpla mai departe?

Care-i soluția?

Tâlharii vor să-i reeduce pe magistrați și pe cetățeni!

Liviu Dragnea i-a ignorat, așa cum bine observa Nicușor Dan, pe cetățenii cinstiți ai acestei țări, când s-a apucat să ceară scuze infractorilor care stau în închisori, în loc să le ceară scuze plătitorilor de taxe și impozite.

El și capii PSD vor să răstoarne logica societății.

76.9% este absența la vot a deputatului Liviu Dragnea în legislatura 2016-2020

Urmăriți-le retorica!

Vor schimba regulile pe bandă rulantă, vor ataca oameni din justiție, presă și din societatea civilă, pentru că, în logica lor, noi suntem cei care merităm reeducați!

Nu e nicio glumă, e normalul pe care ei îl propun.

Miile de infractori au ocazia să domine milioanele de cetățeni onești.

De vreme ce gândirea infracțională ajunge la putere, cei reeducați, vorba lui Becali, ajung să fie girafele și ”șobolanii”, și nu vinovații deciși definitiv de justiție.

Genul acesta de agresiune la adresa aplicării legii face rău inclusiv celor închiși. Pentru că, în loc ca societatea să învețe compasiunea și preocuparea pentru condițiile într-adevăr deplorabile din închisori, cetățenii se vor radicaliza la rându-le.

Condamnații nu sunt suboameni, sunt semenii care au greșit, plătesc și, apoi, se reîntorc la viața comunității. Iar recidiva, mai ales masivă, așa cum e în România, e și responsabilitatea societății, căci înseamnă că ceva nu e în regulă în sistemul penitenciar. Dar cine se va mai gândi cu calm la aceste realități?

Ce-i de făcut?

Brazilia, cea atât de dragă lui

Liviu Dragnea subestimează capacitatea de răspuns a societății și a statului.

Brazilia îi poate da un bun exemplu de ceea ce se va întâmpla, mai ales că e o țară pe care o cunoaște.

Când a pornit tăvălugul cazurilor de corupție din societatea braziliană, aranjorii campaniilor electorale și magnații care-i plăteau ca să obțină contracte cu statul au rânjit polițiștilor, procurorilor și judecătorilor.

”Ce o să faceți, o să arestați a 7-a economie a lumii?”, îi sfidează ei pe anchetatori.

Raportul dintre elită și sistemul judiciar este net superior primilor.

Șefii Petrobras, companie cu venituri de patru ori cât tot bugetul național al României!, se simt de neatins.

La fel și politicienii.

”Azi e o zi pentru Republică!”

Dar polițiști obișnuiți și încăpățânați, cărora le curge, la propriu, țeava cu rahat în fața curții, îi aduc probe judecătorului, el însuși un tip normal, care sosește cu bicicleta în tribunalului din Curitiba.

Pentru că societatea se schimbase și pentru că oamenii nu mai acceptă injustiția, cercetările merg înainte.

Nu se lasă.

Și, într-o bună zi, o țară cutremurată de ceea ce credea că e imposibil de realizat află că sute de boși din afaceri, politicieni și interlopi sunt puși sub acuzare.

”Azi e o zi pentru Republică. Toți suntem egali în fața legii”, spune tânărul procuror brazilian, în fața compatrioților săi.

Republica, legea și cetățenii României nu vor ceda.

Comentarii (298)Adaugă comentariu

Marin  •  23 iunie 2018, 18:09

Cand il aparau pe Gica Popescu de fapt atacau justitia acele televiziuni .Il durea in cot pe Gadea de G.P..Ei urmareau sa slujeasca stapanii sa ia banutii furati de acestia.Se gandesc ei la Romania?

Harston  •  23 iunie 2018, 18:10

Ce spalare de creier ieftina si de proasta calitate! Penibilul la cote paroxistice: In strada! Iesiti si ramaneti acolo, va urez! Ca asta vreti sa faceti sa inteleaga oamenii ca e democratie: sa demonstram ilegal si sa ne plangem ca luam bataie de la Jandarmerie. Prietene, luati bataie pentru simplul fapt ca ocupati in mod ilegal un domeniu public. Pentru ca NU RESPECTATI LEGEA. Punct. Nu exista alt motiv. Si da, societatea romaneasca trebuie reeducata, din pacate. Si in niciun caz de catre un presedinte plavan care a falsificat votul romanilor in 2014. Asta se va afla putin mai tarziu. Sa pornesti o investigatie si despre asta. Daca primesti aprobarea, bineinteles.

Mrnb  •  23 iunie 2018, 18:33

Tolo nu e nici o diferență între tine și Gâdea. Ambii luptați cu toate armele (argumentele corecte dar și manipulările de rigoare) pentru scopurile voastre care de cele mai multe ori sunt greșite. Nu aud nimic de la tine despre destituirea lui Kovesi pentru modul hidos cum a managerial o instituție esențială. Dar partea buna a voastra e ca daca nu erați voi (tu și Gadea) sistemul oribil propus de Macovei, Base, Ciolos, ramanea neatins si azi nu vorbeam de pedepse pentru parazitii fotbalului romanesc sau nu aflam de existenta unor protocoale profund nedemocratice.

DIASPORA  •  23 iunie 2018, 18:34

Vuvuzelele oparite ce bocesc la capataiul ciumei rosii , vor sa se afirme si sa iasa din anonimat , reamintim ca organizam concurs de preselectie in Piata Victoriei pe 10 august . Va asteptam cu drag sa ne interpretati menuete de Debussy la flautul fermecat ! Prezenta obligatorie , juriu international select , nici nu stiti ce pierdeti ...

Crimson Veritas  •  23 iunie 2018, 18:39

Hai sa va fac o lista cu presedintii de partid care au fost ... 'decapati' ... Ion Iliescu, presedinte PDSR ... Adrian Nastase, presedinte PSD, Ponta ... presedinte PSD (pana a schimbat placa si a fost ... achitat ... ca prin minune) ... Dragnea, presedinte PSD ... deci in afara de Geoana ... Toti Presedintii PSD ... la care se adauga ... Oprea de la UNPR ... Dan Diaconescu de la PPDD ... Dan Voiculescu de la PC ... Ludovic Orban de PNL (si el lasati in pace ... dupa ce a schimbat placa ... si a sarit in Strada) ... am uitat ce era cel mai important ... Domnul Tariceanu, presedintele ALDE ... dupa ce a fost hartuit cativa ani ca sa treaca in tabara Iohannista ... si nu mai eu stiu de cate ori am intervenit cand a fost facut 'penal' chiar pe acest ... blog ... a fost in cele din urma achitat ... pentru 2 ineptii ale DNA Ploiesti (da ... celebrul) ... cica 'Marturie Mincinoasa' ... pentru ca a afirmat ca nu este prieten cu unul din urmaritii DNA-ului intr-un dosar ... Truica daca nu ma insel ... si 'favorizarea infractorului' ... pe o speta ... care nu avansase nici in stadiul de 'trimitere in judecata' ... vizavi de persoana pe care procurorul o considera deja ... 'infractor' ... Intelegeti ... ca DNA-ul duce o politica clara de 'decapare' ... a practic tuturor partidelor politce ... insitutii democratice si repprezentative? Spetele, acuzatiile ... unele mai ridicole decat altele ... acolo unde s-au comis greseli, ele sunt minore ... sau pe fapte penale ... care sunt incriminate doar de legislatia din Romania ... iar in alte State din UE ... ele nu mai sunt considerate atat de grave ... incat sa fie considerate infractiuni ... 'Abuzul in Serviciu' ... mai este regl;ementat ca infractiune ... doar in Rusia si fostele soviete ... in Vest ... infractiunea se numeste 'Abuz de Putere' ... si se aplica manusa pe ce face Kovesi, sau ce a facut Basescu ... vorbind de niste prejudicii considerabile. Ce nu este clar la ce v-am relatat? Nu este clar actiunea anti-partide politice? Anti Parlament? Nu este clar ca vorbim de Politie Politica ... de Politie Parlamentara ... nu mai vorbim de Justitie! Inventati niste 'hoti' ... niste 'corupti' ... 'penali' ... in spatele carora ascundeti niste fapte si niste discursuri intolerabile ... in orice stat de drept ... in care sunt respectate drepturile omului ... nu aveti pic de JENA? Cu evidenta in fata (tocmai v-am insiruit liderii politici ... hartuiti de DNA) ... cu marturia lui Kovesi despre 'decapare' ... cu achitarile miraculoase ale unor lideri politici ... care au schimbat placa si au inceput sa interpreteze Cantecul Lebedelor Statului Paralel si odele DNA-ului ... ca Ponta si Orban ... ce anume nu pricepeti ... pe ce anume #rezistati? Oamenii aleg niste oameni ca sa-i reprezinte ... ei sunt automat ... hartuiti, cercetati, urmariti, anchetati ... dupa aia urmeaza alt lot .. .s.a.m.d. ... pe voi fie nu va duce mintea ... fie sunteti orbi ... sau rau-intentionati ... caz in care imi incalzesc tastatura de pomana! Este si problema ... ca 99% dintre voi nu aveti educatia juridica necesara ... sa intelegeti ... ca se incalca nu numai drepturile omului, dar si codurile de procedura ... si se interpreteaza in mod rau-intentionat anumite prevederi din coduri ... doar pentru a iesi un anume ... outcome! Dar e problema voastra ... daca credeti ca voi ... practic niste ... cavemenio ... dupa limbaj ... le dati lectii de drept ... unor profesori universitari! Lasand la o parte ... pregatirea voastra precara ... v-am dat statistica ... de lideri politici ... vanati ... practic toti ... mai putin Basescu ... cel care a patronat si creat acest sistem timp de 10 ani ... putem sa-i zicem ... parintele fondator ... chiar daca intre timp se bucura ... de pensie! Asta este realitatea ... liderii politici sunt vanati ... se incearca subminarea decizilor acestora .... impiedicarea reformei ... in domenile pe care le-am amintit ... cele de forta ... Armata, Politie, Justitie, Servicii ... cum sa existe 2 tabere ... pe ceva care este evident? Exista tabara celor care vad ca ce se intampla nu este in regula ... si exista tabara ... care aplauda acesta vanatoare de politicieni ... pentru ca nu le place nush ce partid ... sau ca oamenii au voat un partid anume ... si atunci ... Puscarie! Nu va dati seama cat sunteti de anormali, de primitivi ... de 'petty'? Practic cine nu este de acord cu lozincile voastre ... si vine cu argumente ... 'e hot' ... 'e psd-ist' ... sunteti o pierde de timp ... o multime #vida! Eu spre exemplu ...nu am votat niciodata psd ... nu ader la mesajele lor, la doctrina lor ... la faptul ca incearca sa impace si capra si varza ... capra e capra ... varza e varza ... nu ai de ce sa le impaci ... este un partid greoi ... face in 4 ani cat altii intr-o luna ... nu are in plan o reforma radicala a domenilor pe care le-am mentionat ... doar lipirea de patch-uri mici ... este politica pasilor marunti, sau al pedalarii in gol! Marele vostru ... inamic ... e doar putin mai ... ok ... decat Statul Paralel! Deci mai lasati ... propaganda politica de 2 lei ... si vedeti ... cum o Stuctura Alternativa de Putere (pt. ca nu este investitia prin vot) ... incearca si reuseste ... sa distruga fibra democratica a tarii, suveranitatea si demnitatea populatiei ... prin diminuarea importantei votului, distrugerea partidelor politice ... si a Parlamentului si Guvernului ... si conduite ale cetatenilor cu Administratia Tarii ... Presa ... ca organism de 'informare si relatare' ... cum zide d-l Tolontan ... desi el ... 'relateaza' ... doar opinile #rezist ale domniei Sale ... de cand a lasat sportul pe stanga ... si a trecut la chestii ... politice! ...:))

neamarin  •  23 iunie 2018, 18:51

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

nefertem  •  23 iunie 2018, 18:53

Citesc comentarii... sper sa fie postaci platiti, chiar sper, altfel nu mai avem nicio scapare... Aceeasi placa, indobitocirea de la A3, cu statul paralel, cu dosarele fabricate, cu prostii, cand in jurul nostru se vede ca traim cea mai mare saracie din ultimii ani, cu inflatia explodand, cu zero buget de investitii, zero finantari in cercetare, cu toti medicii care pleaca, cu toti tinerii capabili ce pleaca din tara acum chiar dupa liceu, o tara care merge spre moarte lenta, storcandu-se toti banii ce se pot stoarce pentru redirectionarea spre asistatii social si pensiile speciale si aducerea oamenilor in dube la mitinguri aranjate...

Mihnea  •  23 iunie 2018, 18:54

Perfect de acord cu dumneavoastra, deciziile instantei trebuie respectate! dar de catre Werner ne lasam reeducati??? Domnia sa trebuie sa semneze un decret, pentru ca asa a hotarat instanta! Nu sa-l citeasca, nu sa-l inteleaga, doar sa-l semneze! Pe de alta parte, ce veti face, domnule Tolontan, daca un "martor" va declara ca i-ati cerut 100000 euro ca sa nu-l criticati in vreun articol si Onorata Instanta va considera ca sunt probe suficiente ca sa fiti "reeducat" vreo 3 ani???

Marius  •  23 iunie 2018, 19:27

@harston De obicei nu interacționez cu *** dar simt nevoia să te intreb, ce numești tu o spălare complexă și de bună calitate a creierului? Oare propaganda puterii? Sau peroratiile celor de la a3? Bănuiesc că amândouă din moment ce tu consideri ca "ocuparea" unei piețe reprezintă dovadă suprema a infracționalității în România. Sper,d-le Tolontan ca nația asta sa găsească resurse sa ridice capul si sa înceapă să conducă țara...aproape ca nu ma intereseaza cine e la putere atata timp cat ma voi simți respectat si am sa ma pot gândi liniștit sa imi întemeiez o familie... Până atunci aștept...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gogu  •  23 iunie 2018, 19:33

din ce spun astia la tv am inteles ca n avem autostrazi si drumuri de mare viteza din cauza lui kovesi n avem salarii si pensii mari din cauza lui Kovesi asta e tara o duce greun din cauza presedintelui si alui kovesi cum naiba domnule tara o duce rau din cauza a doua persoane draga popor vezi ca mai dam doi lei pensionarilor si asistatilor sociali da cred ca si euro creste tot din cauza presedintelui si a lui kovesi

enduroyz  •  23 iunie 2018, 19:39

Cat timp vom avea un mafiot meditator cu sase case GHINION care imi ranjeste in fatza si un ex presedinte salariat la stat ajuns milionar in euro si mosier prin Braragan , normal ca "justitia " isi va lua portzia de " respect " din partea populatiei dar si din partea politicienilor . Lupta anti coruptie ? Care lupta anticoruptie . Care justitie, aia sellectiva ? Cate dosare penale a avut milionarul matroz salariat la stat, si totul a fost rezolvat cu N.U.P. de trupa pe care si-a numit-o la varful justitiei . Pe Ponta l-au "rezolvat " cu doctoratul CopY PastA . Pe dottora 35 % COPY PASTA dc nu au "rezolvat-o " ! DC ! De frica dosarelor , aia din comisie ar fi fost bagati la puscarie cum a fos Rarinca bagata ca si-a cerut banii inapoi de la pensata . Coruptieee , mizerie , scarba .......#....oola la ....

Edys  •  23 iunie 2018, 19:39

*** ? Esti jalnic ! Cand te scoli dimineata si te uiti in oglinda , esti multumit ? Sunt nopti cand il visezi pe DAN CONDREA de la HEXI FARMA ? Ai constiinta curata ? Treci in rezerva ! (sper ca nu esti *** pe viata) . *** . Blestemele familiilor distruse de articolele tale mincinoase te vor atinge pe tine si pe cei dragi !!! Revino la presa sportiva unde aveai talent !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  23 iunie 2018, 19:40

@Edys: genul acesta de culpabilizare nu ne atinge. Nu noi trebuie sa avem remuscari, ci cei care, furind din retete, au facut la Hexi niste dezinfectanti pentru spitale care nu omorau germenii. Ne pare rau, dar inversati rolurile: victimele nu sunt speculantii iresponsabili de la Hexi Pharma, ci pacientii din spitale, unde oamenii au fost expusi unor biocide fara efect, s-au infectat, au suferit si au murit. Asta spun procurorii, pe baza analizelor stiintifice, nu noi. Asa ca, atunci cand incercati inutil sa-i faceti scapati de responsabilitate pe cei vinovati, ganditi-va la suferinta acestor oameni pe care statul nu i-a protejat.

dan  •  23 iunie 2018, 19:45

Romania nu e #rezist,nici iohanis nici kovesi,nici dragnea,nici tariceanu,Romania e majoritatea populatiei de la alegeri care alege ceva,care da legimitate unui partid,in consecinta minoritatea nu poate folosi cuvantul Romania in care se includ si cei ce au alta optiune,tolontane cand ai sa intelegi acest lucru?

Liviu  •  23 iunie 2018, 19:51

Un articol de apreciat, buna comparatia, respect! O data cu discursul lui Dragnea ne dumirim pentru a nu stiu cata oara ca nu e vorba numai de o persoana in acest macel al democratiei. Un grup de semidocti cu tupeu, care te prostesc zambind, au impresia ca pot da lectii de cinste si onoare unui popor care de-abia incepe sa invete ce inseamna sa fii corect, sa ai bun simt, sa spui adevarul, cu alte cuvinte sa ai niste valori. Am avut impresia unei gasti de alba-neagra, unde seful iti intoarce bulinele, ranjind, stiind ca o sa pierzi, unii fac pe-a publicul, altii comenteaza sa te faca sa joci, si cativa iti tin spatele sa nu cumva sa fugi de la masa fara sa platesti. Clientii? Noi cei care i-am votat, nu i-am votat, sau nu am fost la vot. Toti. Miza nu mai e o lupta intre putere si opozitie, acum a devenit o lupta intre putere si noi, ceilalti.

gelu  •  23 iunie 2018, 19:57

"draga ..tolo", esti penibil!! compari mere cu pere!! si se pare ca nu traiesti in aceasta tara!! ca nu vezi ce se intampla in jurul tau !! sa-ti dea dumnezeu norocul sa te intalnesti cu niste politistim procurori si judecatori "adevarati" !!!

pop ion  •  23 iunie 2018, 20:09

***, in care tolo nu se dezminte. a ramas tot ceea ce a fost...un scandalagiu notoriu

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Victor  •  23 iunie 2018, 20:21

Cred ca pentru preamultcinstitul Dragnea e de ajuns publicarea pozelor mosiei cu iesire intrare pe 2 strazi . Vorbim de nevinovatie pentru un om care nu a lucrat decat ca bugetar...asa si cu restul proprietar cinstit si sarac..

Doru Vlad Popescu  •  23 iunie 2018, 20:32

Incepand de azi nu te mai citesc,dom´ le Tolontan.N-am crezut ca poti fi "***",te-am crezut onest si corect.REGRET.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  23 iunie 2018, 20:36

@Mrnb: la conferinta de presa de la DNA eram tot omul lui Kovesi? :-)

zorrozabal  •  23 iunie 2018, 20:37

Nu avem de unde sa stim ca Gica Popescu a refuzat gratierea! Sigur este ca p l-a deranjat campania de presa,"galagia" care se facea in jurul lui,atragand atentia asupra sa!Pentru ca el poate ca urmarea gratierea, dar mai discret,prin avocati, la presedentie!Ne amintim ca atunci a declarat ca "e o problema personala" si nu e de acord cu campania de presa!Si este foarte adevarat ca multi nu rateaza nici o ocazie sa iasa ei in fata si sa isi faca niste merite personale!

stelian  •  23 iunie 2018, 20:54

Stam si noi sub semnul Divide et impera ?!. Noi unde ne situam ? Victime suntem noi copii nostri si copii copiilor nostri. Pe cine sustinem si de ce ? cu ce pret ? si in folosul cui ?

de pe ‘ici ‘sa  •  23 iunie 2018, 20:58

felicitari d-le Tolontan ! dupa articolele gala Bute- Udrea, un roman-foileton mai lung ca linia maritima Onedin , in sfarsit scrieti si despre dragnea, dancila si restul camarilei de infractori.

stelian  •  23 iunie 2018, 21:11

Vin ai nostri pleaca ai vostri ,noi ramanem tot ca prosti, aia-s hoti astia-s hoti ,mama lor la toti !

ion  •  23 iunie 2018, 21:12

Tolo ! Abuzurile DNA-ului , nu le vezi? Incalacarile Constitutiei de catre Johannis nu le vezi? Albirea dosarelor lui Basescu , Flota , Casa din Mihaileanu, Vanzarea ALRO, schimbarea a 4000 de procurori de catre Basescu si Macovei , nu le vezi??? In ce tara democratica ai vazut tu mai Tolo ca o minoritate de 2000 -10000 de #rezist sa decida legile tarii , cand majoritatea poporului roman a votat niste partide care au format parlamentul si Guvernul???? Asa democratie intelegeti voi ??? Asa propaganda scandaloasa promovati voi unii ziaristi care , pe drept ne face sa ne gandim ***!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

manea gheorghe  •  23 iunie 2018, 21:14

Niciun salariu (pensie) nu este prea mare pentru a remunera munca judecatorului - numai asa vom avea o justitie ”oarbă”. Am recunoscut în vocea unui judecător frustrarea, care avea drept cauza ”salariul” modest pe care-l primea de la stat. (2000 de euro este un salariu frustrant pentru un magistrat) Să speram că magistrații au intrat într-o fază a maturității lor. Poate societatea noastră să șteargă cu buretele ”copilaria” magistraților. ( În aceasta etapă magistrații au fost cei mai corupți din societatea noastră) SOCIETATEA este atât de coruptă din cauză Corpului magistraților care au fost extrem de corupți. (din orice cauză cu miza financiară mare și-au tras partea)

fotbal  •  23 iunie 2018, 21:49

sa-i lasam sa guverneze :) zicea un tip mai istet decat mine la precedentul oug

Nic  •  23 iunie 2018, 21:59

Da, domnule Tolontan, perfect de acord! Multumesc pentru aceasta atitudine. Aceasta atitudine ar trebui sa fie a foecaruia dintre noi. Altfel, ne calca pe gat , ne supune sleahta de beotieni a lui Dragnea! Multumesc pentru atitudine!

Remus  •  23 iunie 2018, 22:12

@ION În România, în luna octombrie 2017, conform datelor CSM, sunt activi 6.483 magistraţi, din care: 4.659 judecători şi 1.824 procurori (la care se adaugă 113 magistraţi asistenţi, deci un total final de 6.596). Deci intrebarea care se pune este cum au schimbat 4000 de procurori Basescu si Macovei daca la ora actuala nu sunt mai mult de 2000???? Domnul Ion mai cititi inainte de a debita prostii.

Florea  •  23 iunie 2018, 22:17

Ei, Tolo, cand acum cateva luni scriam prin comentarii la aticolele tale despre ce ne paste in Romania cu guvernarea asta, imi raspundeai ca lucrurile merg inspre bine, faceai comparatii cu anii '90 si '00 si spuneai ca e mai bine acum. Iata ca ti s-au deschis si tie ochii intre timp si vezi cu ce avem de-a face, si asta e doar inceputul. Eu zic gata cu deontologia, nu functioneaza cu PDSistii astia. Tu scrie articole in continuare, ei ataca justitia in continuare. Cainii latra, lupul trece. O sa-ti dai seama ca e grav cand te trezesti ca nu mai ai voie sa scrii. Iti doar spun cum va incepe: vei fi dat in judecata si vei pierde toate procesele. Gata cu deontologia si cu frumosul. O mana de nenorociti de politicieni dau foc la tara ca sa-l scape pe unul de puscarie. Trebuie sa iesim in strada, pasnic, civilizat fara violenta, dar trebuie sa fim acolo. Ar trebui o greva generala a domeniului privat (angajatarii plus angajatii sa se inteleaga), sa nu mai platim taxele, sau sa le amanam cat putem de mult. Iar cand in sfarsit scapam de astia, sa-i notam pe toti care au fost partasi - politicieni, ziaristi, televiziuni - si sa ne asiguram ca suporta consecintele faptelor lor. Libertatea nu este garantata daca nu luptam pentru ea.

Venom  •  23 iunie 2018, 22:24

@Tolo Da. Buun! Bun! Și să reamintim un adevăr cutremurător (nu numai pentru telespectatori ai Antenei 3-România TV și pe care nu îl vor afla de la Pastore or Usulin): numitul trandafirului Dragnea, zeul României, Daddy al mimozelor din rândul unu la Congres, stâlpul luptei anti-anti-corupției și spaima statului paralel a deturnat bani de la copiii bogați din Teleorman și i-a dat săracilor din PSD loco. De-aia a luat cu executare, ca era Șef al celor implicați. Că i-a influențat. Și că, fără el, nu se putea face măgăria (plata a doua secretare plus nevasta, bonus pe persoană fizică). Ziceați ca DNA se ocupa de mizilicuri? Dar ăsta e nivelul lui Dragnea. Da, a mai furat și un referendum, are și alte dosare mai babane, dar se uită și la cornul cu lapte al copiilor. Cum le spunea judecătorilor, a muncit 20 de ani în serviciul comunității. Munciți și voi, dragi români ca el că e un exemplu de politician, dedicat numa bun de pus în ramă în școli. O să aibă și fi-tu ferma de porci fermă sau tu legislație după chipul și asemănarea ta, parlament la scară sau gagica numai buna de înfiat. Plus acareturi în Brazilia - Dragnea este un exemplu susținut și de premierul României, toți miniștrii României cex pex dex tot. Olguța, Cap de Blondă prezidentă toți se pun în calea cătușelor pentru șeful lor de la partid, victima! Nu exist pept de pesedist care sa nu faca scut în fața abuzatului. (dacă pica ăsta, cad toți!) Anchetele care îl vizează sunt desigur toate tertipuri politice, el e un tip timid, are nevoie de protecție maternală, în general e cinstit și foarte foarte ghinionist. De exemplu, când era un biet baron local în Teleorman, a direcționat din greșeală trei salarii de la Social la partid, unul via Bombonica soție, două la secretarele PSD, coane Fănică! A și uitat! Cum să nu știe de unde vin banii la salarii la PSD Teleorman??? Cum să nu știe cum e plătită nevasta? Idea este că în locul celor 3 pesediști sau anexe de soți, ar fi trebuit ca acolo sa vina oameni specializați în asistența socială. Vorbim de Telorman... O să spuneți că județul ala pleznește de prosperitate și nici nu are nevoie de ajutor de la stat. Se vede Și după nivelul celor care sunt în Guvern sau la conducerea PSD. În fine, omul ăsta care garantează pentru hoți că luptă pentru ei și merită toate sacrificiile, mai e și conducător de Partid Social. Tot îmi vine sa repet. Social. Social. Nu se presupune ca "fură" de la bogați și "dă la săraci"? Cu el în frunte parlamentul hoții vor să ajusteze legislația ca să nu mai intre sub incidența penalului mult mai multe legi. Dar în momentul cineva are dubii ca omul e prigonit politic, să citească declarațiile martorilor (bravo celor care au recunoscut, bravo fostei soții a lui Dragnea, care a restituit prejudiciul) Și îți dai seama de ce l-au condamnat pe prigonit. Nu e nici un abuz, nu e condamnat politic, și-a angajat soția Șefă și secretarele de la partid pe banii nevoiașilor din Teleorman. Atât de cinic! Și mai tare, Tăriceanu, alt nebun frumos în lupta cu statul paralel a fost ACHITAT (merită caps) de același complet de judecată. Cum așa? Păi nu abuzuri? Păi nu condamnări politice? ... Una dintre reacțiile cele mai bune au fost de la administrația penitenciarelor (sindicat) care i-a tăiat delirul cu miile de pușcăriași arestați politic pe legea abuzului care gem sub cizma statului paralel - în realitate, sub 75 în toată țara. Cine crede ca e o conspirație ața este, dar e cea împotriva noastră. Momentan, niște hoți fără scrupule au capturat parlamentul și dau legi în folosul lor.

Urod  •  23 iunie 2018, 22:27

Ai punctat excelent... Cu o singura greșeală... Logica acestui stat este răsturnată demult timp .... Tocmai de aceea personaje ca Liviu Dragnea exista la asemenea nivel.. Țara nu a mai fost intr-un asemenea pericol de la al Doilea Razboi Mondial.... Asa cum Hitler a dus Germania la dezastru, așa si Liviu Dragnea duce Romania la ceva nemaiîntâlnit... Hoții sa fie victime iar oamenii cinstiți sa fie hoții... Sustinerea PSD era de asteptat, surpriza ar fi fost daca era invers... Un partid format din infractori stiu ca practic acum isi joaca ultima carte prin seful de partid... Dumnezeu sa ajute Romania ca este in mare pericol....

DSC  •  23 iunie 2018, 23:13

Probabil Ioan Chirila,acest mare maestru se rasuceste in mormant cand vede ce se scrie intr-un editorial de sport!

Che Guevara  •  23 iunie 2018, 23:23

O precizare: Ioan Becali nu a spus girafe si nici tigri. A zis ca "puscaria e pentru oameni, nu pentru urangutani". Se pare ca Liviu Dragnea face parte din a doua categorie fiindca nu vrea sa mearga acolo unde l-a trimis justitia. Bune sau rele, deciziile instantelor trebuie respectate. Exact ca la fotbal: ceea ce spune arbitrul se aplica. Fara alte comentarii. Altfel se creeaza haos si nu mai respecta nimeni nimic.

ADRIAN  •  23 iunie 2018, 23:43

Nu mi-am închipuit niciodată că injustiția poate face atât de rău societății .Dacă cei din fruntea unei țări comit acte ilegale ,ce să-i mai ceri unui borfaș de rând care fură ca să mănânce sau să bea ?....Sau ce pedeapsă merită unul și ce pedeapsă merită celălalt .Care e mai vinovat . Moral vorbind .Eu am delapidat statul cu 1 000 000 $ ca să-mi fac o vilă și o mașină ,și altul a dat în cap unuia ca să-i fure câțiva lei .Câtă pușcărie să facă unul și câtă altul .Și acum intervine un alt aspect .Legea mă condamnă și ajung în închisoare .Acolo mă port frumos ,răspund cu „sărut mâna„„și mai și mâzgălesc niște foi pe care le intitulez „carte„.Ca urmare ies din închisoare cu jumătate din pedeapsă .Ajung bineânțeles în sânul familiei ,de unde îmi reiau vechile obiceiuri ,pentru că ,conturile din bănci îmi permit .Și nu numai ,și aici am un exemplu concret .Fac belele ,sunt condamnat ,execut pedeapsa și vin din nou PRIMAR .Îmi răspunde și mie cineva ???

gio  •  23 iunie 2018, 23:56

@Andrei F Cred ca tu te faci de ras, dar este scuzabil, inteligenta pesedistilor se stie ca este redusa. Da, avizul CSM este consultativ, dar de ce se mai da DUPA propunerea ministrului justitiei, daca aceasta este echivalentul unei decizii (in viziunea CCR)? S-a intors propunerea la ministrul justitiei s-o mai analizeze dupa avizul/observatiile CSM sau s-a dus direct la Presedinte sa DECIDA? Este o aberatie cat prostia pesedistilor de mare, la ce mai ajunge la Presedinte daca propunerea este de fapt decizie? Sa verifice legalitatea procesului? Care proces? Ca face ala o cerere si are si niste motivari, pe care nu are voie sa le analizeze nimeni? Ce-i de verificat la asta? Transformarea Presedintelului intr-un postas care trebuie sa semneze ce-i servesc trepadusii lui Dracnea. Exemplul tau de la numirea lui kovesi este idiot, avizul din 2009 fiind negativ, Presedintele Basescu a DECIS sa aprobe totusi propunerea ministrului justitiei si s-o numeasca pe Kovesi procuror sef. Deci a avut putere de DECIZIE, putere prevazuta de lege, pe care voi pesedul astazi, cu CCR vostru, incercati sa il luati Presedintelui Romaniei. Daca va reuseste ne reintoarceti in anii '90, blestemati sa fiti.

AUDI TT  •  24 iunie 2018, 0:31

@Venom Bravo, domnule! Ai spus în postare tot năduful pe care-l am și eu și pe care nu l-am putut descrie dându-i formă scrisă! Îmi scot pălăria pentru cele scrise!

Laura Croitoru  •  24 iunie 2018, 0:31

Dacă te consideri așa mare deontolog și le știi tu pe toate,spune și ce a declarat Dumnezeu pe Pământ,adică Johanis:nu sunt de acord cu decizia judecătorilor,aceea ca și-a luat casa prin acte false

Traiasca si infloreasca R.B.R.!  •  24 iunie 2018, 0:32

Cand, la sfaturile anumitelor ambasade si consilierilor personali mai mult sau mai putin demisionari, chiar iohannisul se pregateste, din postura de presedinte ALES DE SERVICII al republicii ***, sa nu respecte decizia (privind-o pe LCK) celei mai inalte instante juridice a republicii *** a PROTOCOALELOR ILEGALE, cum de te mai gandesti sa reprosezi lui Dragnea si altora ca contesta o decizie data de judecatorii SISTEMULUI PARALEL, la fel ca in cazul dosarului "referendum 2012"? Sau asa-i ordinul de la Soros? Nu degeaba a ajuns Republica asta (nu azi, din cauza lui Dragnea! ci in ultimii 14 ani! si nu numai in fotbal) la nivelul ironizat de ziaristii din republica bananiera Columbia: "Polonia a avut adversari modești în preliminarii, precum România, Muntenegru, Kazahstan sau Armenia." Logic, fiindca Republica Bananiera Columbia a ajuns sa fie concurata la exportul de banane de aceasta Republica Bananiera Romania, cunoscuta de fanaticii dimboviteni de pe saitu jezepe ca campioana mondiala la tenis de camp pentru sexul slab.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

john  •  24 iunie 2018, 0:40

Catalin, este salutar (sarcasm :p) faptul ca iti respecti meseria si alegi sa ramai impartial, sa relatezi adevarurile grele si usturatoare din toate taberele. Tot in ideea asta, imi imaginez ca o discutie contradictorie pe acest subiect intre tine si Guran ar fi foarte interesanta. Din atitudinea ta inteleg ca inca aveti o doza de optimism in ce priveste viitorul nostru. Eu nu am mari sperante, si cred ca doar reactii dure din partea societatii (nu violente, dure in sensul de greve serioase) mai pot salva situatia. Problema este ca aceste acte de nesupunere civica pot fi sustinute in public doar de formatori de opinie si jurnalisti (in nici un caz de forte politice). Eu sunt in strada, dar si daca iesim iar sute de mii n-o sa conteze. Eu pot sa ma gandesc in fiecare seara sa aleg o intersectie mare din oras, sa ii dau ocolul cu masina pana raman fara benzina si apoi sa abandonez acolo masina, dar daca fac doar eu asta nu rezolv nimic. Intelegi unde bat?

sundance kid  •  24 iunie 2018, 0:44

Nu am fost niciodata PSD-ist dar am fost fortat de demagogii de la PNL sau tehnocratii care se comporta ca niste copiii recalcitranti si nabadoiosi sa devin unul . Desi condamnarea cu executare mi se pare o bataie de joc totusi Liviutz ar fi trebuit sa treaca pe margine pina la sentinta din recurs . Eu traiesc in lumea anglosaxona de 28 de ani si sa fiu sincer ? Nepotism ca in lumea asta nu a existat de cind s-a " infiintat " lumea civilizata occidentala ! In primul rind trebuie sa iti schimbi numele de familie cu unul care sa sune anglo-american sau macar scandinav . Apoi ca sa intri in politica trebuie sa te casatoresti cu fata unui mare politician dar repet din nou . Liviutza ar trebui sa ia o pauza ca banuiesc ca are ceva afaceri de care se poate ocupa intre timp asa ca sa nu moara de plictiseala . . Sunt destui PSD-isti bine pregatiti profesional si cu experienta in politica care ii pot lua locul . As scrie mai mult dar nu suport demagogia .

Tudor  •  24 iunie 2018, 0:56

Era doar o chestiune de timp pana sa fie si pagina asta invadata de postacii PSD.

srk  •  24 iunie 2018, 1:09

Pe mine nu ma intereseaza daca Dragnea e sau nu vinovat. Poate e la fel de nevinovat ca Fecioara Maria. Asa si ? Sunt in inchisori si oameni nevinovati. Mai mult, exista o pagina pe wikipedia dedicata oamenilor executati dintr-o eroare, ultimul caz in SUA fiind din 2004 https://en.wikipedia.org/wiki/Wrongful_execution#United_States Bun, repet, SI CE ? Ati auzit in SUA ca gata abolim pedeapsa cu moartea, sau scoatem toti puscariasii din inchisori pt ca, vai, am condamnat aiurea unul sau doi? Suntem normali la cap ? O tara intreaga sta la TV ca la Sclava Isaura si se uita la un mustacios care e condamnat pe drept sau pe nedrept. Ditai telenovela... Si sa vezi intamplare, tot el vrea sa indrepte nedreptatea! Dar de ce el ?! Cine e el pe lumea asta ? Lady Justice ? Dar poate o indreapta prost... poate el e bine intentionat dar pt ca face asta pe fuga sau cu gandul sa-si rezolve el problema, strica naibii de tot codul penal... Dar pe bune, de-asta a ajuns el in fruntea tarii ? Nu sa faca autostrazi ? Nu sa construiasca scoli ? Nu pentru oameni ? A ajuns sa isi faca singur dreptate pt fundul lui ? Dar mie, mie cine imi face dreptate ?! Eu cand voi avea parcari si autostrazi si spitale decente in tara asta ? Eu l-am votat pe asta ca sa-si rezolve el problemele lui ?! Dar ce... suntem prosti ? Ce-ar fi fost daca Isus pe cruce s-ar fi apucat sa isi faca el dreptate singur si sa il doara in fund de situatie ? Ar fi putut, nu ? Misca un deget si zburau toti soldatii aia cu cruce cu tot si isi comanda si o Cola rece dupa aia, ca deh era fiul lui dzeu, putea ... Si ? Ar mai fi contat povestea ? Ati fi auzit de Isus ? "Cica fiul lui dumnezeu, un vrajitor nebun, l-au pus astia pe cruce, a facut vraji si i-a omorat pe toti (cu toate ca inainte de asta o ardea cu iubirea aproapelui etc....), dupa aia a fugit... ". NEINTERESANT!! Frumos ar fi fost tocmai daca Dragnea ar fi facut Romania o floare , cu tot ce am zis mai sus, si dupa aia ar fi acceptat sa mearga si la puscarie "trimis acolo de oamenii rai". Atunci ar fi devenit un adevarat erou. Si atunci sigur ar fi fost salvat in alte moduri, mult mai putin distructive pt tara noastra si pt el... Asa... incearca cu disperare sa-si scape fundul, chiar daca a fost pus acolo sus pt un bine mai mare.... pt 19 milioane de oameni, aparent il doare in posterior de noi, are si el o problema, sa nu cumva sa faca 3 ani de parnaie. Un individ neinteresant si penibil ...

Florin  •  24 iunie 2018, 1:12

Foarte corecta analiza. Am vazut un comentariu ingrijorat de numarul maricel de critici. Nu va ingrijorati. Sunt convins ca majoritatea comentariilor negative sunt facute de postaci platiti. Or fi si cativa care au cedat manipularii consecvente de la Antena 3 si RTV, dar totusi, cei care gandesc nu au cum sa nu vada adevarul. Iar astfel de articole nu sunt citite de acea categorie de oameni care din oficiu e captiva manipularii. Ce e de facut? Cei care intelegem cum stau lucurile (si nu suntem putini) sa nu ramanem pasivi.

acelas  •  24 iunie 2018, 1:18

despre asta cand ne poti vorbi Catalin? https://m.adevarul.ro/news/politica/ce-spunea-macoveipe-vremea-era-ministru-justitiei-despre-revocarea-procurorilor-1_5b2ab2b3df52022f75594825/index.html asta spune tot. Hai sa demontam propaganda si manipularea. Despre nerespectarea deciziei CCR de la cea mai inalta functie in stat, ce poti sa spui? Nimic, nicio vorbulita. Iar "neamtu" iohannis, care si-a anuntat candidatura pt al doilea mandat, pe trambulina ideala dupa martelarea lui dragnea si a inca 9 oameni, in total zeci de ani de puscarie pt cateva luni de zile - drept acuzare, asadar "neamtu" iohannis e mai romanas si dambovitean decat dragnea care nu e obligat de nimic ca lege, insa presedintele chiar este prin explicitarea constitutiei de catre CCR, in sensul ca iohannis clameaza demisia lui dragnea, in timp ce el e primul care deja demult nu respecta o decizie irevocabila, implicit statul de drept. Halal logica, halal atitudine din functia cea mai inalta, halal presa. Dar despre protocoalele absolut inadmisibile, nu numai pt procurori, dar chiar si pt judecatori!!! (Iccj si altele, care ei n-aduna probe, ci pur si simplu delibereaza, iar pt asta de la pamant pana la cer nu exista vreodata vreun "tert" care sa se interpuna in procesul decizional intr-un proces decat legea si propria constiinta a judecatorului. Despre asta ce poti sa ne spui Catalin? Caaand?? mereu lasi impresia ca esti dator cuiva, cumva. De ordin emotional ma refer. Ai "indraznit" sa fii in unele momente impartial, destul de rare totusi cum ar fi si cel de care pomenesti aici cu evenimentul "unic" in epoca kovesi al conferintei sustinute de preamaria-sa, asadar ai indraznit sa fi cateodata impartial si mama! ce te-au altoit aia din piata, mama ce ti-au mai facut, mama ce dezamagire si cate racnete, asta spune de la sine enorm si despre "calitatea umana" a celor ce vin in piata si sunt dornici de "libertatea de gandire", de exprimare, de libertate in general, vorbe-n vant, o manusa "soft" sub care e camuflat un brat de fier. Aceeasi ecuatie ca si cea de fond sri-dna, sub masca luptei anti-coruptie se regleaza conturi si rezolva mendrele si hachitele personale diversi guru ai serviciilor in legatura directa cu parchetele (iata camuflate "oficial" si prin existenta si functionarea protocoalelor). Cand ne vei vorbi si despre astea? Macar o vorbulita, asa mai de forma. Si asta spuneam, lor dai senzatia ca le esti cumva "dator" emotional, pe ei parca vrei cumva sa nu-i dezamagesti..., pe acei oameni canibalizati care nu-ti accepta si alta opinie pt ca savarsesti delictul sustinerii ei, deci pt faptul ca ai indraznit sa mai gandesti si liber si sa spui ce ai in minte cu adevarat. in ce priveste articolul mi se pare o modalitate destul de evidenta si cam ieftina de a opune destul de artificial imaginea lui Dragnea cu cea a unui international de anvergura lui Gica Popescu. Trasa de par chestia. La fel cu a incerca CTP si redactia lui din rasputeri sa aplice "in corpore" tactica suprapunerii castigului unui ban cinstit de catre Simona Halep cu "banditii de pesedei", fara nicio legatura determinata, necesara intre cele doua parti. Orice sportiv din lumea asta care face performanta (daca nu ia anabolizante sau face alte prostii) castiga un ban cinstit, iar coruptie si furt e de cand s-a facut lumea asta. Care era deci treaba, cauzalitatea? in ce priveste persoana lui Gica Popescu se deduce destul de clar zic eu ca un om precum el care a fost linsat si executat de statul subteran condus in primul rand de servicii cu chiar o zi inaintea alegerilor frf, nu poate fi cu rezist. Hai sa fim seriosi Never, ever. La fel si familia Simonei Halep care este insotita de Gica Popescu, Hagi in tribunele oficiale, cu Nadia sau Ilie Nastase si stau la glume si cu Firea inainte de prezentarea pe National, toti impreuna cu tatal Stere au profilul unui om trecut de varsta a doua care nicidecum nu par a marsa pe tipul de mesaj al gintei rezist. Ca sa nu mai vorbim ca fotbalistii si oameni ce pretuiesc multe din regimulde dinainte de '89..., ca sa nu mai lungim, alaturarea mi se pare chiar neinspirata, fortata. Il poti intreba personal pe Gica Popescu, te poti convinge si singur. La fel, iti propun retoric sa ii i trebi si le cei din piata cam ce parere au de unul ca "alde" Gica Popescu, coruptul, certatul cu legea, un penal..., fereasca Dumnezeu, daca l-ar vedea prin piata peste jumatate din ei l-ar bateai cu pietre, l-ar schingiui.. Catalin, acum iti mai spun un singur lucru! Pe care f multe vreme am abandonat sa ti-l mai spun... , ca trecuse vremea..., dar consider totusi ca lupta nu e moarta, mai am ceva speranta. Sunt unul dintre cei care acum un an jumate, in timpul demosntratiilor rezist, am incercat sa intru pe blog si sa-ti scriu un singur cuvant legat de indignarea in urma propagandei penibile si gretoase care spunea ca in piata Victoriei, dupa ce in prima-a doua zi erau 50-60 de mii de oameni cu piata fiind plina, in aceeasi piata peste numai cateva zile erau stransi de fapt 100-150-pana la 300 de mii!! de oameni cu piata tot plina. Cifre vehiculate chiar si de tine! Am vrut sa intru si sa semnalez ridicolul si scaparea de sub orice control a propagandei. STUPOARE! Era instiintat de fiecare data ca "administratorul" blogului ma bagase pe o chestie de "blacklist" si nu mai aveam acces. Eram bannat. Am trait una dintre cele mai infricosatoare si stupefiate clipe de dupa revolutie incoace. Bineinteles, tu nu aveai nicio treaba, si bineinteles ca accesul la site si-a "revenit" de la sine dupa 1-2 saptamani, cand spiritele nu prea mai erau asa revoltatoare in piata... . Si bineinteles ca tu n-ai stiut defel dar si absolut nimic in legatura cu asta, nu numai ca nu initiasei tu acea asa-numita "blacklist". Cataline, tu iti inchipui cam de ce magnitudine este ceea ce iti spun? cam ce inseamna asta? Adica niste baieti destepti de la servicii au intocmit in locul tau o lista "neagra", e f adevarat!, cu cei indezirabili care iti mai semnalau tie din cand in cand unele aspecte de care tre sa tii seama in meseria ta de zi cu zi, care poate iti scapa, sau cu care efectiv te inseli. Ce este cel mai grav este ca a avut acces cumva, pe undeva, la "administrarea" blogului tau personal in toata acea perioada critica. Si au dispus "discretionar" de accesul la el de catre public. Cataline, realizezi cam ce inseamna asta, cam la ce nivel s-a ajuns cu intrarea cu bocancii in sfera privatului, cu manevrele si golaniile Sistemului? - termen din antetul blogului tau. Cataline, eu nu ma adresez celor din piata, e o lupta cred aproape pierduta definitiv, ma adresez tie! Celui care ai fost victima directa si concreta a Sistemului. Iar tu nu faci decat sa ii menajezi in continuare si sa te faci ca nu-i vezi, nesufland nicio vorbulita despre TOATE ACESTEA? Doar ii observi pe langa tine, cred ca ii si vezi, la propriu. Cum s-a intocmit lista aia "neagra"? Simplu. Au luat blogul tau cu comentariile pe ultimul an sa zicem si au intocmit o lista cu indezirabili, cei care iti mai semnalau si deschideau ochii spre alte directii importante, vitale. Iar tu, si aici e partea super-pozitiva, achiesai pe ele daca considerai ca argumentele sunt pertinente. Oamenii "in negru" au observat asta, au vazut aplecarea ta spre o dreptate macar de principiu, nu cred ca au indraznit vreodata sa te influenteze pe fata, desi cred ca tentative au fost, hai zi, recunoaste! - dar nu trebuie sa o faci catre mine ci catre propria-ti constiinta, si au actionat totusi "undergorund" si f eficient totusi. (ca fapt divers, uita-te putin in diagonala sa vezi comentarii din vremea aceea la ceea ce scriai in cele cateva articole de atunci, cam cate comentarii critice ai avut in perioada aia? Tu nu te-ai gandit pe unde "s-au dus" oamenii critici pe atunci? Verifica, daca poti. Nu-i nimic. Sistemul vegheaza pt tine, dormi linsitit pare a-ti spune. Ne ocupam noi. De ce sa ai un "stres" si careva sa-ti suceasca cumva mintile?? Doamne fereste..., s-ar cutremura insusi Sistemul si nu-i bine) Nu am putut lua legatura noi Cataline atunci, o buna bucata de vreme si asta e deja suficient. De grav! Este evident in acelasi timp ca la fel ca mine au fot atatia altii..., Cati? Nici nu mai are vreo importanta exacta. Au monitorizat astia in jurul blogului tau in perioada aia si au actionat nestingherit si cu eficienta, fara nicio problema. Iar tu, ca autor al blogului, ai fost singurul care n-ai stiut, caci comentatorii toti bannati vedeau bine ce se intampla. Si tu ii menajezi in continuare?? Ca sa nu zic precum altii, ca le tii trena. Este trist si pacat totusi pt munca pe care o faci. Este un termen din antetul blogului tau Cataline, si este Sistemul pur! mai clar decat orice avatar al lui.. . Este pacat pentru viata in general Cataline si, Doamne fereste!, sa nu ajungem ne bata candva chiar Dumnezeu obrazul pt asta!

Andy  •  24 iunie 2018, 2:02

Dragnea ar trebui sa le ceara scuze oamenilor care mor de infectii.in spitale,nu infractorilor chipurile nevinovati. Sa le ceara scuze copiilor care nu au ce manca seara inainte de culcare,scuze familiilor celor care crapa in accidente,pt ca nu avem autostrazi, scuze tuturor care au parasit romania pt ca aici nu si-au gasit rostul in tara asta infestata de corupti, scuze copiilor care nu au acces la scoli,sau mai rau, a caror scoala le cade tavanul in cap, in general scuze tuturor romanilor pt ca de 28 ani de democratie, suntem vai de mama noastra in europa. Rusine dragnea si la tot grupul infractional care te apara! Carati va si lasati ne sa traim linistiti, nu ne mai furati si viitorul copiilor nostri, destul l-ati furat pe al nostru! N vdm in strada penibililor!

Catalynn  •  24 iunie 2018, 6:17

Tizule încă odată: Chapeau!!! Am vazut o tresărire la articolul ancheta despre mânăriile lui Becali si Firea la Arena Naționala, insa acum deja am certitudinea ca "you mean business"! BRAVO!!! Este absolut incredibil cum unii oameni își vând peste noapte, pe nimic, sau pur si simplu abandonează convingerile normale, de bun simt, in care respectarea legii intr-o tara civilizata este primordiala. Cand a fost vorba despre Băsescu si șleahta lui de hoți (si spun asta bazat pe hotărârile Justiției in cazurile Bica, Udrea sau Ridzi nu pe păreri personale) cei care azi îl apară pe Dragnea țipau: Justitia e corupta si nu ii condamna! Azi au uitat complet ca cereau dreptate pt ca in discuție e favoritul lor. In fotbal e la fel. Avem acest caz odios al Academiei Rapid. FRF si AMFB se întrec in ilegalități pt a ajuta o echipa al cărei director sportiv, Nae Stanciu, îl nominalizează fățiș pe Dragnea ca fiind "patronul Rapidului" sa promoveze încălcând orice lege si regulament e nevoie. Cum nu ii suspectez pe Burleanu sau Luminare ca ar fi rapidiști nu pot decat sa ma gândesc ca asupra lor s-au facut niste presiuni de sus, si de unde anume considerând ca si Primarul Tudorache tot PSD este implicat in proiect, devine destul de clar. Ce te faci insa ca pe fir a intrat Talpan si omul, ca si tine, cand pride un os nu ii mai da drumul. Rapidiștii care in trecut îl lăudau pt victoriile împotriva eliberatului condiționat din Pipera si clubului sau îl înjura azi de mama focului, desi omul nu face decat sa ceara respectarea legii. Acum insa oamenilor nu le mai convine, ca ii afectează personal ... Lui Talpan insa i se pun piedici si din interior, motiv pt care a facut plângere la Parchetul Militar. De ce i se pun oare aceste piedici împotriva intereselor propriului Club din partea Ministerului condus de un Pesedist, iar ramane o întrebare la care răspunsul e lesne de bănuit .... Stiu ca Gâdea nu e șeful tau direct, ci sunteți doar colegi de trust, dar totuși sa îl nominalizezi in corul celor care apăra infractorii in dauna Justiției este un act de curaj si mai ales verticalitate. Pt asta, voi încheia cum am început: CHAPEAU!!!

mickael061  •  24 iunie 2018, 6:22

Oare care ar fi fost retorica lui dragnea si dancila daca ar fi fost condamnati basescu,kovesi,johannis,orban,blaga ori macovei?

Andrei F  •  24 iunie 2018, 7:18

@ gio E si noi astia de votam PSD ,suntem cum ne- a lasat Dumnezeu! Ma mir totusi ca vorbesti de decizii cu putere de lege ale Presedintelui acolo unde Curtea Constitutionala a decis altceva!Totusi sa stii ca Presedinte sau Voda care taia si spanzura dupa cum voia nu este acelasi lucru! Inca in Constitutia noastra scrie ca Presedintele vegheaza la respectarea Constitutiei! Eu vad ca spuneti ca numai Dragnea si PSD trebuie sa respecte legea! Si sa stii ca sunt de acord,trebuie sa respecte legea dar ar fi bine sa o respecte toti! In primul rand Presedintele care a promis ca prima sa decizie din mandat este sa renunte la imunitate!Ma faci sa rad cand comentezi ca deciziile CSM sunt mari si tari cand va convine! Daca o lege spune ca trebuie cerut un aviz si ca avizul este consultativ asta este, o respectam asa cum este! Daca Curtea Constitutionala repeta ce a spus Macovei in plenul Parlamentului Romaniei cum ca procurorii sunt sub autoritatea Ministrului Justitiei atunci asa este! Eu ,un ,,cu pesedist cu inteligenta limitata,,- cum m- ai numit!- ma gandesc : daca Macovei a putut schimba procurorii si a fost legal ,poate si un alt ministru face asta mai ales cand probeaza 3 incalcari ale Constitutiei...Macovei pe baza la ce a schimbat din 2005 procurorii?Atati procurori! Daca Macovei a facut ceva ilegal la schimbarea procurorilor tot nu este bine! Inseamna ca ai contesta piramida decizionala din Justitia romaneasca actuala!Deci ,daca vorbesti de inteligenta ce ar fi daca ai si proba?

Flavione  •  24 iunie 2018, 7:22

Mi-au furat tinereţea şi speranţele parintilor mei de a trăi noi mai bine că doar de aceea au suferit lipsurile pe care le cunoaştem din epoca de aur. Acum vor să fure şi viaţa copiilor mei! *** Nu mai avem timp!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează